21. april 2017

Haderslev: Kvinde tør ikke bo i Nørregade – “… det væltede ud med udlændinge bevæbnet med køller.”

I en stråmandsparade på POV International fortæller en Rasmus Støvelbæk Olsen om ‘Muslimernes ineffektive magtovertagelse’, da der efter 50 år stadig er “0 (nul) repræsentanter for islamisering og Sharialovgivning… i det danske folketing”. Der er eksempelvis ingen problemer i Valby, hvor ingen blander sig i hans måde at leve på.

Nedenciterede historie fandt sted i Haderslev tirsdag i sidste uge. Fra JyskeVestkysten – Beboere er rystede efter nye bølle-optøjer i Haderslev.

“Hun tør ikke længere bo i Nørregade efter det seneste dramatiske optrin med unge ballademagere bevæbnet med køller. …

Hun kan berette om et større drama lige nedenfor sit vindue den pågældende tirsdag.

– Det var stadig højlys dag, og jeg lå på min sofa og slappede af, da der lige pludselig var en masse larm udenfor. Lige neden for mit vindue holdt der en stor Audi, og det væltede ud med udlændinge bevæbnet med køller. Folk flygtede ind til vinhandleren på Torvet, mens udlændingene løb ned af Nørregade, mens de råbte og skreg. Jeg gik simpelthen i chok bagefter, fortæller kvinden. …

– Det er jo sådan noget, man ser i fjernsynet. Nu kom det helt tæt på, så jeg brød simpelt hen sammen. Jeg så jo galskaben og ophidselsen. Den vildskab og ondskab i øjnene på folk, der råber og skriger, er svært at få ud af hovedet igen. Min søn råbte: Skynd dig væk fra vinduet, mor, så de ikke ser dig! Bagefter sad jeg bare på gulvet og rystede helt vildt, mens jeg forsøgte at ringe til politiet, fortæller vidnet. …

– Jeg vil bare væk herfra nu, fastslår den anonyme beboer.”

Oploadet Kl. 08:56 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/82727/trackback

21 Comments »

  1. Jeg bliver mere og mere lykkelig for min ejendom ude bag ved Lars Tyndskids Mark.

    Kommentar by Knud Madsen — 21. april 2017 @ 09:07

  2. Haderslev har længe været en “farlig by”
    http://www.jv.dk/haderslev/Kender-Haderslev-har-aldrig-vaeret-farligere/artikel/2455240

    Men bare rolig – citronmånerne kan ikke genkende billedet
    http://www.jv.dk/haderslev/Farlige-Haderslev-Politiet-kan-ikke-genkende-billedet-af-kriminalitet/artikel/2455420

    Opgøret der nævnes skete 2-300 meter fra politistationen

    Kommentar by redneck — 21. april 2017 @ 09:12

  3. Det er klart. Dem som hylder multikulti kan jo så flytte til Vollsmose, Gellerup, Mjølnerparken etc. Trist at Haderslev ender i den ende, men med den biskop/præst de har undre det mig efterhånden ikke. Han laver virkelig god Pr for shariasegmentet. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. april 2017 @ 09:13

  4. Åaah hvor befriende når politiet sætter det hele i relief:

    ” Os bekendt er de ikke blevet venner efter det her, så det kan give sammenstød igen. Det handler formentlig om penge, men der er også nogle store drenge, der ikke er færdige med at lege røvere og soldater, siger vagtchef Ole Aamann”

    Det er altså bare store drenge der leger røvere og soldater – pyhh ha
    http://www.jv.dk/haderslev/Optoejer-i-Haderslev-Det-handler-formentlig-om-penge/artikel/2331381

    Kommentar by redneck — 21. april 2017 @ 09:15

  5. @3 – yes, forrige nytårs prædiken var jo fra Haderslev Domkirke. Med den lokale Iman på prædikestolen med lokumsrullehat og loppeskæg
    http://www.uriasposten.net/archives/71590

    Kommentar by redneck — 21. april 2017 @ 09:17

  6. – Det er jo sådan noget, man ser i fjernsynet.

    Forkert kvindemenneske. Det du ser i fjernsynet er gummibåde med teksten -fattige flygtninge og immigranter søger beskyttelse i europa- Og så de sædvanlige venligboere og batikhekse med danske papirflag i hænderne byde dem velkomne.

    Kommentar by Men dog ! — 21. april 2017 @ 09:20

  7. Hjælpen er nær: Biskoppen af Haderslev stift står på tæer for sit humanistiske arbejde.

    Kommentar by Sindsro — 21. april 2017 @ 09:22

  8. Rasmus Støvelbæk Olsen er enten dum som en dør, eller “willful ignorant.” Iøvrigt mister man nogle tusindehjerneceller bare man surfer forbi POV

    Kommentar by BB — 21. april 2017 @ 10:15

  9. Jeg brækker mig over de politifolk der altid prøver at berolige offentligheden
    og spiller politisk korrekte
    ” – Er det etnisk danske unge eller drenge og mænd med anden etnisk baggrund?
    – Jeg ved det ikke. Jeg har ikke set dem og er egentlig ligeglad….”
    Tro mig, de er skam perkere og Hr. Betjent ved det udemærket godt.
    http://ekstrabladet.dk/112/politiet-omringet-i-esbjerg-ville-blot-hjaelpe-voldsoffer/6510352

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 21. april 2017 @ 10:28

  10. Rigtigt med politisk korrekthed; så lige indslaget på TV2-Syd fra igår!

    Kommentar by de Hemmer — 21. april 2017 @ 10:37

  11. De indavlede retarderede kriminelle stenkastende korandyrkende pyromaner hærger over hele Danmark 24/7-365, så det hjælper ikke at flytte bopæl, det der skal til at er at den øverste ledelse der har til opgave at beskytte Danmarks befolkning skal fjernes fra deres poster så Danmark bliver ledet i gulvhøjde og med de mest effektive virkemidler der er til rådighed samt nul tolerance og Jimmi Lekovic skal ikke have sin sag afgjort i højesteret men smides ud af Danmark pga. hans voldsomme kriminalitet, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 21. april 2017 @ 10:57

  12. Kommunen giver tilladelse til opsætning af kameraer og et par moshoveder får zone no go i 3 måneder. Hurra, der bliver gjort noget. Bare det, at der bliver gjort noget, har altid haft en beroligende effekt. At det ikke hjælper, fordi puljen hvorfra årsagen kommer, vokser år for år, gør ingen indtryk på de kommunale beslutningstagere. Dem der flygtede ind i butikkerne holder såmænd også på valgdagen fast i deres gode gamle socialkammerater.
    Jeg går aldrig mere en strøgtur, uden ærinde, på gågaden i Haderslev. Det er for deprimerende år efter år, at se tydeligere og tydeligere hvor fremtiden ender.

    Kommentar by Menig 442 — 21. april 2017 @ 13:37

  13. Gad egentlig ikke kommentere,men når kvindemennesket får så store psykiske me^n af at se nogle bøller løbe forbi under hendes vindue,tænker jeg hvem skal dog for fremtiden forsvare børn og ældre, for slet ikke at tale om hvor kultur.
    Problemet med danskerne vi er efterkommere af det man i vikingetiden ,kaldte Askefiserne ,altså dem der sad trygt hjemme ved bålet og “talte”
    Med kvinderne ,mens mandfolkende pga af al den snak og dialog så sig nødsaget til at erobre Frankrig og Engeland .

    Så fremtidens forsvar for vores fædreland ,bliver en flok hysteriske koner der sidder og sparker i gulvet ,mens de synger lange bange sange.

    Gud bevare Danmark eller hvem der nu gider.

    Kommentar by Father — 21. april 2017 @ 14:33

  14. …det er så ikke faldet Rasmus Støvelbæk Olsen ind, at man kan tage magten udenom folketinget.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 21. april 2017 @ 14:56

  15. Hvad fanden skal de også bruge erklærede islamistiske repræsentanter i Folketinget til, hvis de ikke anerkender den parlamentariske proces og alligevel kan få gennemtrumfet særrettigheder og særhensyn ude i civilsamfundet? Hvis der er noget, fraværet af islamister i Folketinget beviser, er det da lige netop, at de har haft held med at undergrave det danske demokrati og tilkæmpe sig en magtposition i samfundet, der langt overstiger den gennemsnitlige danskers. For hvordan har de ellers fået tiltusket sig et væld af særrettigheder og juridisk særstatus, uden politisk repræsentation?

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 21. april 2017 @ 16:37

  16. Ved valget i Haderslev i 2015 gik 26.5% af stemmerne til A, og 33.2% til V.

    Hvis man ringer og bestiller en hawaiipizza, så kan man ikke brokke sig over at der er ananas på.

    http://kmdvalg.dk/kv/2013/k84733510.htm

    Kommentar by Jens Jensen — 21. april 2017 @ 17:13

  17. Jamen, Haderslev er langtfra den eneste provinsby der nu bliver ‘kulturbekriget’ – lyt blot til disse to P1 udsendelser fra i går og i dag og trygheds terroren i Helsinge.

    1. afsnit

    http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/baglandet-2017-04-20/#!/00:01

    Oppe i det pæne Nordsjælland er idyllen truet. I Helsinge lidt syd for det mondæne Tisvildeleje har en gruppe lokale unge tilsluttet sig til en tysk rockergruppering ved navn Gremium. Byen er nu arena for et slags rockeropgør mellem den nye bande, Gremium, og den eksisterende bande Bandidos. Det har resulteret i en skudepisode, knivstikkeri og senest en jagt med baseballbats ved højlys dag ud for Helsinge station. Borgerne er bekymrede og flere tør ikke gå ud efter mørkets frembrud. Men hvor slemt står det i virkeligheden til i det nordsjællandske? Det undersøger Baglandet i denne uge. Reporter: Mikkel Rønnau.

    2. afsnit

    http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/baglandet-2017-04-21/#!/00:00

    Baglandet fortsætter sin tur rundt i Helsinge for at undersøge, hvor slemt det står til med rockeropgøret, lokalpressen skriver om. Er noget om snakken, er den pæne by med velplejet gadekær virkeligt er ved at blive omdannet til et nordsjællandsk vilde vesten? Eller er der mere tale om drengestreger og småkriminelle?

    #

    Nu kunne man jo få den tanke, det var spankulerende ariere der marchere rundt i Helsinge, men det er næppe tilfældet – givet den
    pizzabager accent de interviewede har. Men døm selv.

    I sidste udsendelse udtaler 10-15 kampklædte betjente til en bekymret borger – ‘der er ikke noget at være bange for – vi har styr på det’

    Mon..!

    Kommentar by Thorbjørn — 21. april 2017 @ 17:18

  18. @ 4 HAHAHAHAAA! Åh altså! Bin Laden kunne også godt lide at lege røver og soldater ude i Tora-Bora bjergene.

    Hans drengestreger gik så måske noget over gevind på et tidspunkt, men inderst inde var han jo bare en forsmået lille dreng, som ikke var blevet ammet længe nok….

    Kommentar by Kuffar — 21. april 2017 @ 22:30

  19. Haderslev er selv ude om det! Når man inviterer en Djævelens lakaj ind i en kristen kirke (det var den engang, men man bør nok genindvi den) for at tale på den kristne Nytårsaften, så inviterer man ondskab ind.

    Kommentar by Kuffar — 21. april 2017 @ 22:37

  20. Tidligere skulle man rejse til Helmand provinsen eller den gyldne trekant i Laos for den slags oplevelser, nu skal man bare kigge ud af vinduet i Haderslev.. Ja de er på forkant med multikulturen derovre..

    Kommentar by hans01 — 22. april 2017 @ 05:48

  21. De politifolk lyder som om de er taget ud af en Olsen banden film.
    Nu mangler vi bare at de tropper op i tweed jakker og blød hat.
    “Hør..hov de der stop…i lovens navn, de er anholdt”

    Kommentar by Frank Hagmann — 22. april 2017 @ 08:20

RSS feed for comments on this post.