25. april 2017

Maskerede venstreradikale angreb frihedsaktivister, der ville deltage i Redox-foredrag i medborgerhus

Mandag aften havde Redox indkaldt til foredrag om ‘den yderste højrefløj’ i Medborgerhuset på Kapelvej 44. Et af flere tilholdssteder for den radikale venstrefløj på Nørrebro. Rasmus Paludan (Frihedens Stemme), Anders Bruun (Frie danskere) og tre venner tog i samlet flok afsted, men henblik på deltagelse i arrangementet.

(Redox inviterer til foredrag: ‘Hvad sker der på den yderste højrefløj?’ Foto: Facebook)

Det gik hårdt for sig, og de kom ikke engang ind. Anders Bruun blev slået med en kølle, og måtte overnatte på Bispebjerg Hospital. Mere følger de kommende dage.

“Jeg, Rasmus Paludan og 3 andre ville deltage i Redox’s arrangement her til aften omkring den yderste højrefløj. Der sker det at vi går ind i gården på Kapelvej 44 og op ad trappen. I gården står en del af de kendte aggressive No Pegida moddemonstranter. Vi går op ad trappen og banker på døren. Vi er dog blevet spottet så døren holdes lukket. Jeg banker på ruden for at komme ind, dog uden held. Indenfor kan jeg se at folkene begynder at maskere sig. Jeg siger derfor til de andre at vi skal afsted nu. Jeg går ned ad trappen ud mod udgangen gennem gården. Øjeblikket efter går dørene op og ud kommer flere maskerede folk alle klædt i sort. Den største skubber Paludan hårdt i brystet. Den samme person får så øje på mig og råber Emil. Herefter løber han imod mig. Jeg får benene på nakken, men i porten til gården er jeg indhentet og jeg bliver bagfra slået i hovedet. Jeg når lige at vende hovedet så jeg ser hjem der slår og jeg siger til ham at jeg har et billede af ham. Han slår mig hårdt i tindingen med hvad jeg først tror er en knytnæve. Han havde sorte handsker på. Jeg bliver slået i jorden men vælter ind i en af de biler der står ude på vejen. Herfra kommer jeg på benene igen og løber væk. De 4 andre så alle at det var en sort kølle jeg blev slået med og ikke en knytnæve. Jeg løb herefter væk fra stedet og tog en taxa over til min bil. Jeg sidder nu på skadestuen og venter på at kunne lave en skadesanmeldelse. Jeg har et billede af overfaldsmanden derhjemme men jeg ved ikke hvad han hedder. Jeg har det efter omstændighederne ok.

Både Susanne Dahl og Lisbeth Bryhl advarede folkene inde i huset ude fra gården. Huset hedder medborgerhuset på Kapelvej 44.” (Anders Bruun, sms, 24. april 2017)

(Anders Bruuns skadejournal, Bispebjerg Hospital, 24. april 2017)

Opdate. Anders Bruun fortæller, at manden med køllen er identisk med herren herunder. Det var ham der angreb Tommy Robinson (Min 1,10) under en For frihed-demonstration 26. januar sidste år, og i øvrigt var usædvanlig provokerende overfor de udstationerede betjente, der skulle sikre frihedsaktivisterne mod angribende.

(Anders Bruuns angriber, 26. januar 2016)

Oploadet Kl. 09:40 af Kim Møller — Direkte link54 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/82826/trackback

54 Comments »

  1. Det er de rødes opfattelse af ytringsfrihed og demokrati.
    Send regningen til Bingo- Frank, det er ham der finansierer lortet.

    Kommentar by Erik — 25. april 2017 @ 10:00

  2. Kølleoverfald er kvalificeret vold, §245, der har en straframme på 6 års fængsel. Det er ikke “drengestreger”. Det burde være en smal sag for politiet at afdække hvem der deltog i mødet, dvs hvem der var tilstede, og således være i stand til at opklare forbrydelsen. Alle tilstedeværende må regnes som vidner, hvis ikke medskyldige. Rendyrket politisk motiveret vold burde stå højt på politiets prioritetsliste, det er jo et angreb imod demokratiet, som mere klicheramte personer ville kalde det, i hvert fald i andre sammenhænge. Men der sker formentlig ikke så meget, om 3 måneder er sagen henlagt, hvis der overhovedet er nogen der gider efterforske. Den venstreradikale gadevold mødes emd et overbærende skuldertræk og indforstået sympati. Vi er efterhånden virkelig derude hvor kragerne tager madpakke med.

    Kommentar by DavidK — 25. april 2017 @ 10:32

  3. De venstreekstremistiske antidemokrater forsørges af Københavns Kommune, og deres legepladser financieres og drives af Københavns Kommune.
    Men Frankieboy ligger jo under for den halvdel af vælgerne, der støtter ‘den sorte firkant’ (Radigale, SF, Alternativet, Enhedslisten).

    Kommentar by Bastardo — 25. april 2017 @ 10:48

  4. Er mødestedet på Kapelvej offentligt betalt? Er der en statut eller andre paragraffer med oplysninger om formål, ledelse, adgangsforhold mv? Der kommer en dag, hvor kampen tages op. Indtil da må det være en opmuntring, at voldsmændenes adfærd viser, hvor lidt de tror på “deres sag”.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 25. april 2017 @ 10:51

  5. At 4:
    KKK er ansvarlig. (Københavns Kommunes Kulturforvaltning).

    Kommentar by Bastardo — 25. april 2017 @ 10:54

  6. Politiet sigter ham (måske) og derefter frafaldes tiltalen af statsadvokaten. Samme procedure som da AFA’s Anders Emil Riis sammen med uidentificerede gerningsmænd overfaldt, røvede og truede to unge For Frihed deltagere i 2015.Trods rigeligt med vidneudsagn.

    Kommentar by Jakob — 25. april 2017 @ 11:05

  7. Benzin på bålet….

    Kommentar by Black Watch — 25. april 2017 @ 11:08

  8. Og de slipper stadig afsted med det, ingen modreaktion, de kan fortsat gå i fred.

    Kommentar by PBrad — 25. april 2017 @ 11:29

  9. Hvor er arrestationerne? Hvordan kan terrororganisationen Redox få lov til at operere på dansk grund?

    Folk må forsvare sig med alle midler mod disse farlige terrorister. Politiet og politikerne vil ikke beskytte befolkningen mod de venstreekstreme terrorister på Nørrebro.

    Kommentar by Johan — 25. april 2017 @ 12:03

  10. Med en justits der jaevnligt vaekker indtryk af at agere stik-i-rend- drenge (og -piger) for roede politikere , ville det vaere naivt at regne med nogensomhelst retfaerdighed….

    Kommentar by Krassisten — 25. april 2017 @ 12:15

  11. Guttermænd Anders Bruun, Rasmus Paludan og Co.

    Kommentar by Johnson — 25. april 2017 @ 12:18

  12. Mon ikke vold med en kølle vil føre til domfældelse når der er vidner.

    Kommentar by Johnson — 25. april 2017 @ 12:20

  13. Bare rolig, politiet er på plads… i fotovognene på omfartsvejene

    Kommentar by redneck — 25. april 2017 @ 13:33

  14. Forhåbentlig får voldsmanden en dom, men da han før har været voldelig, er det måske ikke så stor en straf for en mand som ham.

    Ærgerligt de ikke fik dokumenteret hændelsen med video. Det ville da have været en god, lille film.

    Anders Bruun og Rasmus Paludan er modige. At gå ind i Mordor kræver noget mandsmod. Der er noget fedt over bare at gå ind uforberedt til et sådant “møde” i de venstreradikales kommandocentral.

    Kommentar by Ung konservativ — 25. april 2017 @ 13:34

  15. Hvorfor dog holde foredrag om, hvad der sker på den yderste højrefløj, når der her ikke sker en skid?

    Kommentar by Menig 442 — 25. april 2017 @ 14:07

  16. I USA er Antifa tilsyneladende ved at tabe terræn efter Alt Right har fået vind i sejlene og nationalisterne vejrer morgenluft. De er nu også dygtige, mange af de nationalistiske aktivister derovre. Jeg tror også REDOX-ANTIFA spiller på sidste vers, og de er klar over det. Vi skal nok være forberedt på desperate aktioner fra deres side – de sidste krampetrækninger. Mere politisk påtale er der dog stadigvæk brug for. Bare vi havde et talerør i Folketinget. Man kan være sikker på at havde situationen været omvendt, så havde Enhedslisten holdt talerstolen optaget i timesvis og opfordringer til indgriben til justitsministeriet i metermål. Vi har INGEN på vores side.

    Kommentar by Balder — 25. april 2017 @ 14:43

  17. Så er man vel nødt til at skrive til de såkaldte borgerlige politikere og spørge om det kan passe at politisk vold accepteres i DK.
    For politiet accepterer det åbenbart

    Kommentar by jønne — 25. april 2017 @ 14:46

  18. Paranoia må dyrkes og holdes vedlige, ellers fordamper skidtet. Det er klart der må holdes møder og dyrkes, uden forstyrrende elementer såsom virkelighed og ansvar.

    Kommentar by Høgsbro — 25. april 2017 @ 14:47

  19. Ham aben fra SturmAbteilung på fotoet må> vel være anmeldt??

    I øvrigt besynderligt, at SturmAbteilung frit kan overfalde anderledes tænkende.

    På den anden side set: De er jo åbenlyst ikke i stand til at argumentere med ord, primaterne.

    Kommentar by Henrik Petersen — 25. april 2017 @ 15:25

  20. Husk, at blander man rødt og grønt bliver det brunt, og disse rød-grønne minder mere og mere om brunskjorterne i 30’erne.

    Kommentar by Ole Madsen — 25. april 2017 @ 15:50

  21. Hvis det er helt rigtig, holder AFA(Redox) vel også kønsopdelte møder, hvor kvinderne holder sig pænt i baggrunden.
    De mærkelige væsner ligner til forveksling muslimer i adfærd og syn på menneskerettigheder.

    Kommentar by k.m. — 25. april 2017 @ 15:59

  22. Der sker intet fra politiets side i den her sag. Hvis man ser “frihedes stemme”s youtube videoer bliver de overfaldet af autonome hele tiden, og politiets råd til dem er at gå væk fra stedet.
    Man kan naturligvis godt sige at de selv opsøger konfrontationen, men gør man det har man også samtidigt sagt at de autonome voldspsykopater har eneret på de “offentlige” steder der bliver omtalt, sponsoreret af københavns kommune.
    Men de er modige mænd, jeg håber de trækker københavns kommune i retten for terrorstøtte med alle de paragraffer de kan finde frem imod dem. Rocker/bande pakken må også have et par stykker der kan anvendes her, eksempelvis zoneforbuddet.

    Kommentar by Per — 25. april 2017 @ 15:59

  23. Når de 4 små møgsvin, som hjælp terroristkøteren Omar med at dræbe og såre uskyldige mennesker, bliver frikendt og får store erstatninger som tak for deres uvurderlige bidrag til det danske samfund, så sker der nok ikke såmeget ved en islamofil som ‘blot’ gokker’ en uskyldig i hoved med en kølle . . . der er desværre der vi er henne i dag !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 25. april 2017 @ 16:11

  24. I dag hørte jeg et guldkorn fra Henrik Sass-Larsen.
    Han har sagt at Enhedslisten gerne må komme under spærregrænsen.

    Rød blok mødes de her dage hvor den ikke kan skjule splittelsen.

    De Radikale er forelskede i Kristian Jensens udlændingepolitik men peger på Mette Frederiksen som Statsminister.
    Enhedslisten hører vi kun fra når de truer med at vælte en regering.
    SF, øhh hvem er det lige det er?
    Alternativet bliver kun taget højtidelig af dets egne vælgere, så dem ser jeg ikke som del af noget konstruktiv.
    Mette Frederiksen ved der ikke er rødt flertal, men drømmer om en snæver S-regering der forhandler forlig fra sag til sag.

    Efter min mening er De Radikale lige så farlige for Danmark som den maskerede, voldelige venstrefløj. Vi ser gang på gang at De Radikale ændrer kurs alt efter hvem der er til åbne grænser og uhæmmet indvandring. De dolker gerne gamle partnere i ryggen for at få indflydelse hos andre partier på udlændingeområdet.

    Kommentar by k.m. — 25. april 2017 @ 16:23

  25. De fascistiske “anti-fascister” skal da være glad for at den menig mand eller kvinde, stadigvæk sætter en dyd i at være civiliseret og sætte deres moralbegreber højt.

    Kommentar by Jan Huus — 25. april 2017 @ 17:40

  26. Fratag de roede deres hykleri , og alt hvad de staar tilbage med er deres dobbeltmoral …

    Kommentar by Krassisten — 25. april 2017 @ 17:47

  27. https://newspeek.info/ram-voldelige-venstreradikale-med-bandepakken/

    “Bandepakken giver en række eksempler på love, der med fordel kan bruges til at inddæmme den voldelige og anti-demokratiske aktivitet.
    Opholdsforbud i særlige områder efter afsoning.
    Kommunernes ret til at forbyde rockerborge – i dette tilfælde kollektiver for militante politiske grupperinger kendt for vold og anden kriminalitet.
    Zoneforbud beregnet til at afholde personer, som udviser “utryghedsskabende adfærd” bør også kunne bruges imod disse politiske voldsmænd. F.eks. voldelige aktivister, som bruger militantes tilhørssteder (Ungdomshuset, bandehuset BumZen på Nørrebro) til at angribe politiet og politiske modstandere med trusler og kasteskyts.”

    Kommentar by per — 25. april 2017 @ 17:59

  28. Link til bandepakken: http://www.justitsministeriet.dk/sites/default/files/media/Pressemeddelelser/pdf/2017/bander_bag_tremmer.pdf

    Kommentar by per — 25. april 2017 @ 18:01

  29. Punkt et:- tjek om det offentlige finansiere Redox- Punkt to: Hvis man ikke er inviteret til Redox tåbelige arrangementer, så skal man holde sig væk. Hvis I var inviteret så hold dem ansvarlig.

    Kommentar by Michael Unna — 25. april 2017 @ 18:01

  30. I er intet og i kan ikke forsvare jer, bare brokke jer og vræle, i er laveste lortklasse i danmark. rend og skid med jeg alle til hobe, bøsserøve.

    Kommentar by Anonym — 25. april 2017 @ 19:01

  31. Hvorfor holde sig væk? Det var jo annonceret som et offentligt møde. Frihedens stemme borer i hvad der egentlig foregår i det miljø og ønsker at stille dem spørgsmål omkring deres bevæggrunde.

    Kommentar by Jakob — 25. april 2017 @ 19:08

  32. Fandt et par videoer fra en episode der foregik i fredags vist nok.
    https://www.youtube.com/watch?v=4PE6RhmTWdI
    https://www.youtube.com/watch?v=pcsEd4P1XMQ

    Kommentar by Kim — 25. april 2017 @ 20:20

  33. Jeg læste i dag et ganske og storagtigt forslag (fra en kommentator på et af Jyllandspostens kommentatorspor . ville gerne kunne linke, men kræfterne rækker ikke)
    Forslaget lød:

    Forbyd moddemonstrationer i en omkreds af 10km. fra en lovlig anmeldt og tilladt demonstration.

    -Ja, må vi venligst få dette sat igennem, først for de som lovlydigt demonstrerer, andet for de mange polititimer det ellers koster og for det tredje, at menigmand også tør stå frem, med sit nærværd, uden at skulle frygte for sit og sine!

    Kommentar by M.S. Carstens — 25. april 2017 @ 20:58

  34. Godt billede af psykopaten. Tak for det, nu kan vi andre være forberedt. Hvis vi skulle støde ind i bumsen.
    Modigt men lidt dumdristigt at gå ubevæbnede, ind til mødet fyldt med psykopater på speed.
    Stor tak vi har brug for jer.

    Kommentar by XXXXX — 25. april 2017 @ 21:19

  35. Et par maskin sprøjtere kunne rydde bulen.

    Kommentar by Sindsro — 25. april 2017 @ 21:57

  36. Pikpanserne i mohammedanmark har altid været danskernes fjende. Før holdt de med tyskerne og kongen, men nu også med muslimer og politiske landsforrædere.

    Glistrup var Mohammedanmarks svar på Donald Trump, men danskerne smed Glistrup i fængsel, og derfor har danskerne ingen eksistensberettigelse mere, overhovedet.

    Kommentar by Piphans — 25. april 2017 @ 22:02

  37. @ 32 M.S. Carstens

    Men er problemet ikke mere, at politiet i forvejen er for dårlige til at udnytte de beføjelser, de allerede har i forhold til at sikre den offentlige orden og fredelig afholdelse af lovligt anmeldte demonstrationer?

    Så vidt jeg ved er “moddemonstrationerne” mod For Frihed aldrig anmeldt på forhånd og som sådan har politiet vel ret til at opløse dem (om nødvendigt ved magt), i det øjeblik de opstår? Politiet har vel ligefrem pligt til at opløse de ulovlige “moddemonstrationer”, da deltagerne konsekvent udviser voldelig og truende adfærd over for For Frihed-demonstraterne.

    Så spørgsmålet er jo om yderlige lovgivning vil hjælpe noget, hvis der i virkeligheden er tale om et ledelsesmæssigt svigt hos politiet? Jeg synes i hvert fald det er langt ude i hampen, at Søren Pape ikke kommer på banen og fortæller de forskellige politimyndigheder hvor skabet skal stå. Det er jo fuldstændigt absurd, at både den nuværende og den forhenværende justitsminister, begge såkaldt “borgerlige”, bare ser på, mens venstreekstremistiske terrororganisationer afmonterer vores demokrati og frihedsrettigheder.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 25. april 2017 @ 22:14

  38. Der æwles frem og tilbage uden nogen som helst handling.
    For den menige dansker og den lille mand skal overholde loven, for ellers!!
    Regering og folketing samt muslimerne må gerne bryde loven, for de har både Regeringen, den udøvende og dømmende magt bag sig.

    Jeg glæder mig til ballonen går op.!

    Kommentar by Sindsro — 25. april 2017 @ 23:43

  39. -Det er sådanne typer der stemmer Uber Ellemann og Plastic Macron, samtidig med at de nasser på dig.

    Kommentar by Hul igennem? — 26. april 2017 @ 07:41

  40. Mon Pelle “AFA” Dragsted er stolt af sine disciples gerninger?

    Kommentar by Knights Templar — 26. april 2017 @ 08:45

  41. Hvis man ikke med det antal af vidner, samt formodet gerningsmand, kan opklare et simpelt kølleoverfald, kan man intet opklare, men måske handler det i virkeligheden om manglende vilje til at opklare det. Politiet bestræber sig på at opretholde ro og orden, og i den bestræbelse sker det ofte, at det er villig til at fortolke og gradbøje reglerne en smule for at gøre det nemmest muligt. Det er årsagen til, at store grupperinger kan slippe afsted med at begå lovovertrædelser, som intet enkeltindivid kan slippe godt fra. Vi oplever det igen og igen i forbindelse med de mange ulovlige moddemonstrationer, som åbenlyst får lov til at true og i enkelte tilfælde overfalde lovligt anmeldte demonstrationer. Konsekvensen af ikke at gøre det kan resultere i en smadret bydel og voldseskalering. Politiet ved af erfaring, at hvis det ikke griber ind, sådan som loven faktisk foreskriver, at det skal, så går ballademagerne hjem efter endt ugerning. Dette er også grunden til, at politiet bevidst krænker frihedsrettighederne for den mindste gruppering, og beordrer den til at flytte sig, selvom den forholder sig roligt og fuldt lovligt på et offentligt område. Man vejer for og imod og griber den nemmeste løsning.

    Men der er en faktor mere, som skal nævnes: Ingen fra politisk side holder hånden over den mindste gruppering, sålænge den bare er højreorienteret. Politiet, og her især ledelsen, kender til de problemer, der altid følger i kølvandet på en indgriben overfor venstrefløjsdemonstrationer. Her vejes der altså også for og imod, om man skal gribe ind velvidende, at en fejldisposition kan koste en fyreseddel.

    Kommentar by Arne Torp — 26. april 2017 @ 08:45

  42. En Portland badering ville være velanbragt på denne voldsmand

    Kommentar by Træt — 26. april 2017 @ 08:46

  43. Kommentar by Sindsro — 25. april 2017 @ 23:43

    Det bliver en varmluftballon du…10 sekunder og den er klasket sammen – der kommer ikke noget til at gå op – det bliver kun ned ned ned ned…!

    Kommentar by Black Watch — 26. april 2017 @ 08:49

  44. OK. Hvis det var annonceret som et offentlig møde.- Så skal der være frihed til at komme. Sorry min fejlvudering.

    Kommentar by Michael Unna — 26. april 2017 @ 09:00

  45. Kunne egentlig også være interessant, at se hvad de mener der foregår rundt omkring dem :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 26. april 2017 @ 09:01

  46. I USA forbereder myndighederne sig på en begivenhed hvor Antifa sandsynligvis vil dukke op. Der udstedes derfor maskeringsforbud:

    http://www.youtube.com/watch?v=HHZ6zxfraFw

    Emergency ordinance passed due to upcoming rally in Pikeville

    April 24, 2017

    An emergency ordinance was passed this evening at the Pikeville City Commission meeting to ensure public welfare and safety during this weekend’s Traditionalist Worker Party rally set to be held in downtown Pikeville.

    Because of the rally and because of a lot of social media wording, reports and rumors out there and also there are now counter protest groups that are coming in looking at the possibility of inciting a riot or violence and to disguise their identity. So for the benefit of public welfare and safety the Commission elected to pass a model ordinance tonight that would prohibit somebody from wearing a mask or a hood in downtown or in the city of Pikeville within certain boundaries.

    Penalties for wearing a mask or hood in downtown Pikeville include a $250 dollar fine and up to 50 days in jail for a first offense and a $1000 fine and up to a year in jail for a second offense. The ordinance does not apply to children under 16 years of age. For additional exemptions to the ordinance visit http://www.pikevilleky.gov

    http://www.ekbtv.com/news/emergency-ordinance-passed-due-upcoming-rally-pikeville

    Kommentar by Balder — 26. april 2017 @ 14:38

  47. I øvrigt forstår jeg ikke at der ikke automatisk er en slags polititilstedeværelse /overvågning når sådanne ekstremister mødes. Der er her tale om kendte voldelige grupperinger og dem som ikke er kendt som voldelige er organiserede hackere og dataforbrydere. Hvorfor holder politiet ikke øje?

    Måske ville det være en ide når REDAX-ANTIFA organiserer noget lignende, at lave en lovlig demonstration imod dem; så vil der nemlig automatisk være politi tilstede, og Paludan og andre vil kunne komme ind til mødet.

    Kommentar by Balder — 26. april 2017 @ 14:51

  48. Tiltagende lovløshed.

    Ufatteligt, at Frihedens Stemme ved R.Paludan, ikke kan få adgang til Folkets Hus, der jo er et offentligt sted.
    På almindelig stilfærdig vis ville han spørge forskellige, hvorfor de kom i huset, hvad de lavede, ville gerne se ind – nej ! Han blev afvist !
    Dette gentaget m politiet i baghånden – flaskekast,råb,hyleri, grimme ord råbt ud gennem vinduerne.
    De unge brugere har måske noget for, der er en smule lyssky ?? Hvorfor må andre ikke blot komme ind ? Ville være rart at få svar på.
    Forleden fik R.Paludan og Andes Bruun en omgang “bank” – åbenbart så meget at en af dem måtte på Skadestuen. Mig bekendt var en del af de unge maskerede. Hvorfor er politiet da ikke på pletten ? Den “Bandepakke” – er den ikke i brug endnu mon ? Redox, AFA, Familia, m.fl. gør åbenbart ret uhindret hvad de kan for at bryde lovene, for at ophidse og udøve vold.

    Kommentar by jette laustsen — 26. april 2017 @ 14:59

  49. Dansk – Skatteyder – Frustreret — 25. april 2017 @ 22:14

    Jo, du har da ret.
    Jeg tænkte bare på, at politiet dermed kan anholde hele bundet alene ved deres tilstedeværelse inden for 10 km. zonen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 26. april 2017 @ 15:46

  50. Vedrørende politiets visitationszoner, bandepakker og deslige, så mener jeg at det er at spænde hesten bag vognen. Vi skal ikke kollektivt have begrænset vores friheder; også f.eks. rockere – ofte er det den part som bliver angrebet som bliver tvunget til at flytte, og det er vilkårlighedslovgivning som endnu bedre egner sig til politisk kontrol. Der er mere end rigeligt af paragraffer til at standse både indvandrerbander og venstreradikale voldsforbrydere. De evige lovskærpelser, vi ender som i USA, hvor man kan få et år i spjældet for at være maskeret. Og det synes jeg nu alligevel er overkill. Hvis vi får amerikanske tislstande på lovområdet gør vi kun vore hereskere glad. Foreløbig er ikke en eneste lovstramning gået ud over dem den var tiltænkt, men har for det meste ramt uskyldige i flæng. Selve det at disse grupper så frit får lov at manifestere sig er det tydeligste bevis for det dobbeltspil vores regime kører. Indvandrerbander og rødfascister skal få os til at blive utrygge og bede om vore nådige herskeres beskyttelse. Op i r***** Lars Løkke, AFA og Voldsmoses generaler er pot og pande. Muslimerne og kommunisterne er regimets lejesoldater, lige som ISIS er globalisternes lejesoldater. Vi er allesammen Syrere; ofre for en morderisk beskidt komplot der er ved at nå sin sidste fase.

    Kommentar by Balder — 26. april 2017 @ 19:09

  51. @Balder — 26. april 2017 @ 19:09:

    Ja, et morderisk beskidt komplot er inde i en ganske planlagt fase;
    Al-Qaida’s 7-trinsplan:

    https://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=https://civilusdefendus.wordpress.com/civil-defense/al-qaedas-7-step-plan/&prev=search

    https://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://10news.dk/%3Fp%3D605&prev=search

    som ISlammets invasion af vort land/EU i bedste stil fortsat mestre at videreføre over alt, hvor de kan sparke sig ind og udsprede deres ugræs (læs morderiske intentioner) på vores regning, på vores latterliggørelse og på vores POLITISK VELSIGNEDE undergang.

    Kommentar by M.S. Carstens — 27. april 2017 @ 22:33

  52. @M.S. Carstens

    Med alle respekt for dine gode intentioner, og jeg skal indrømme at jeg kun brugte få sekunder på dine links, men mit umiddelbare indtryk er, at dette er en “false flag”, en slags Zions Vises Protokoller med modsatte fortegn.

    Hvis man stirrer sig blindt på “aktører” som “Al Qaida”, “ISIS” og Osama Bin Laden har man ikke forstået sammenhængen. Ingen af disse muslimske grupperinger har hjerne nok til selv at udvikle “strategier” i vestlig forstand. Tværtimod. Muslimerne er patologiske voldspsykopater som er villige “ofre” for enhver der giver dem våben og nogen at slå ihjel. Deres herskere skal bare trykke på en knap og så går de løs. Det er den globalistiske kabale, USA og Israel der styrer det meste. Det er de samme kræfter som står bag næsten alle krige. Krige koster til at begynde med penge. Hvem skaffer dem, og hvem tjener sidenhen på krigen? Qui bono, that’s the question, my dear Watson.

    Kommentar by Balder — 28. april 2017 @ 12:19

  53. ->47: Mon ikke PET er tilstede? Men som Blekingegadesagen viste, sendte de ikke data til kriminalpolitiet om de forskellige forbrydelser banden begik.

    Mon ikke de modtager penge fra Tipsmidlerne?

    Kommentar by Hodja — 28. april 2017 @ 14:36

  54. @ Balder — 28. april 2017 @ 12:19

    Jeg stirrer mig ikke blind på dem, men ser dem som et vedhæng til Koranens opfordring til hellig krig/udryddelse af alle vantro, med alle, forhåndenværende, midler.
    Som du skriver, så har de ikke megen IQ selv at gøre med, men med diverse opfordringer kan de maget nemt stykke selvbestaltede initiativer sammen (København, Nice, Stockholm, London, Paris osv. i Allaens navn. Det startede i “det små”, men nu er der snart rigeligt med Moskeer og barnevogne med hættemåger bag over alt, Erdugal insisterer på samme og flere andre med ham.

    Kommentar by M.S. Carstens — 28. april 2017 @ 14:40

RSS feed for comments on this post.