10. maj 2017

Esbjerg: Tre somaliere lokkede hunde til sig i hundeskov, slog dem med pinde, sparkede efter dem

Jeg kan forstå berigelseskriminalitet, og baggrunden for dominanskriminalitet, men vold mod tilfældige hunde i en hundeskov er udenfor kategori. Endnu en historie fra Facebook.

“Kære alle hundeejer!
Hvis i lufter jeres hunde i hundeskoven på Baggesens allé. Så skal i være meget meget opmærksom på jeres hunde. Jeg har lige taget disse 3-4 unge drenge i at stå og kalde på hundene. Når de så kommer bliver de slået med pinde. De har også været inde i hundeskoven og sparke efter hundene.”
(Lea Diana Frederiksen)

(Lea Diana Frederiksen på Facebook, 2. maj 2017)

(Henrik Kragh på Facebook, 2. maj 2017)

“3 somalier , ca 13-16 år :) jeg fik dem ud på en lille løbetur, så de kom væk derfra” (Henrik Kragh)

Oploadet Kl. 01:34 af Kim Møller — Direkte link37 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/83174/trackback

37 Comments »

  1. haha om få år 5-15 max. det er TOTAL gak gak tider.
    Se artikler
    “Kulhydrat-forskrækket? Derfor må du gerne spise pasta” eller ”
    Macron truer Polen med sanktioner i flygtningestrid” efter få dage !!!
    Nu skal der bages lækre lune hvedeknopper – her er opskriften
    GAK GAK , hele landet er GAK GAK !!!!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=dhI6zDXYMpw
    Vi flytter til Poland

    Kommentar by bjarne — 10. maj 2017 @ 02:57

  2. Hadith Bukhari Vol. 4, #540

    Allah’s Apostle ordered that the dogs should be killed.

    Så de kære drenge er gode muslimer, som af onde, racistiske, vantro, danske hunde-elskere får begrænset deres ret til at praktisere deres religion.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. maj 2017 @ 03:55

  3. De sataner skulle hve brækket alle knogler i deres overflødige legemer.

    Kommentar by Nielsen — 10. maj 2017 @ 05:12

  4. #3 uuuuh, farlig internetkriger der 🤣

    Kommentar by PBrad — 10. maj 2017 @ 05:21

  5. Luft et par hjemmeværnstrænede rottweilere i den lille hundeskov.
    Både hundene og somalierne vil således få en glad og udbytte- og motionsrig dag.

    Kommentar by T. Snorrason — 10. maj 2017 @ 05:54

  6. >4 PBrad
    Tjah, hvad hjertet er fuldt af, løber munden over med.

    Kommentar by Nielsen — 10. maj 2017 @ 06:16

  7. Islam har et underligt forhold til dyr. Der kneppes geder og drikkes kamelpis – anbefalet af pædofeten:

    https://www.liveleak.com/view?i=3f0_1451811959&comments=1

    Kommentar by Sigwar — 10. maj 2017 @ 06:19

  8. Jamen tænk hvis hunden havde bidt det muslimske kneppeaffald, så var hunden fuldstændig uskyldigt blevet aflivet. Velkommen til Dummark – dumskernes land.

    Kommentar by Piphans — 10. maj 2017 @ 06:21

  9. At 2 og 7:
    Når man går til kilderne (koranen mm) kan alle – selv såkaldt moderate muslimer – se hvor syg muhamedanismen er.
    Og dog insisterer de alle på, at koranen er Allahs åbenbarede ord, som skal følges uden tvivl og tøven.

    Det må kræve en god del dobbeltmoral. Eller dumhed.

    Kommentar by Bastardo — 10. maj 2017 @ 07:26

  10. – undskyld: rettelse: allah

    Kommentar by Bastardo — 10. maj 2017 @ 07:27

  11. Min cheferhund, som jeg havde for mange år siden, ville aldrig kunne lokkes hen til perkere, men i stedet lave en helvedes spektakel indtil den blev kaldt på plads. Har desværre ikke haft hund siden den efter godt 13 år måtte aflives. En sorgens dag.

    Kommentar by Menig 442 — 10. maj 2017 @ 07:35

  12. FORSVAR jer selv og jeres hunde mod disse modbydelige somaliske migrant rotter som landsforræderne har lukket ind i Danmark. Lad være med at bøje nakken. FORSVAR JER, DANSKERE!

    Kommentar by Holger Danske — 10. maj 2017 @ 07:43

  13. Muslimer ser hunde som et urent dyr af djævlen og derfor må de slå dem ihjel.
    Muslimer ser også hundeejere som i ledtog med djævlen og altså meget vantro.
    Så de handler ud fra deres indoktrinering og tro og har glemt de lever i år 2017 med oplysning og at de nu lever i et andet land end deres eget.
    Kan og vil de ikke respekteres vores andres tro og levevis, så synes jeg de skal søge tilflugt i et andet muslimsk land, det må da være bedst for dem selv, også på den lange sigt.

    Kommentar by Tina KH — 10. maj 2017 @ 08:19

  14. White dog. Var det ikke en film engang om hunde, der var trænet til og overfalde sorte.

    Kommentar by P — 10. maj 2017 @ 09:09

  15. jeg har set in film om, at der var en hvid Schæfer der var blevet opdraget til at tage sig af sorte mennesker.
    filmen var rigtig god.

    Det vil sige: At hundene skal lære at tage sig kærlig af disse abekatte.

    Kommentar by Sindsro — 10. maj 2017 @ 09:45

  16. En løftet pegefinger fra politiet – kulturberigerne har grinet hele vejen hjem til ghettoen.

    Kommentar by M.P. — 10. maj 2017 @ 10:13

  17. Negrene keder sig åbenbart. Det er nok fordi de er så kvikke i skolen at de har lavet alle lektierne i skoletiden og derfor savner noget at rive i.

    Helt i tråd med Udenrigsminister Henrik Jensens ønsker om “intelligent indvandring fra Afrika”
    http://www.bt.dk/politik/udenrigsminister-aabner-for-oeget-indvandring-fra-afrika

    PS- Samme Henrik Jensen er i øvrigt i en regering støttet af Dansk Folkeparti…. til dato det parti der har bedraget vælgerne mest

    Kommentar by redneck — 10. maj 2017 @ 10:16

  18. Ham Krisjan mener nok indvandring af de hvide fra Sydafrika, den dag negerne jager dem ud. Hvor skulle de højtuddannede fra Afrika ellers komme fra?

    Kommentar by Menig 442 — 10. maj 2017 @ 10:41

  19. Da jeg læste om det på MSN tænkte jeg straks perkere da ingen etnicitet var nævnt…

    Kommentar by PH — 10. maj 2017 @ 10:44

  20. Det var da et udmærket tip for min kommende luftetur med mine to Boerboel’s. De har jo et eget indebygget gen mot sorte…

    Kommentar by Erik — 10. maj 2017 @ 10:47

  21. Et andet “trick” som de her kulturberigere benytter er følgende.

    De tager hunde som venter i snor udenfor butikker og så henvender de sig bagefter til ejeren og siger at de vil have en “findeløn” for at levere den tilbage. Den sag jeg hørte om var fra Odense, hvor de ville have 1.500 kr for at hunden udleveret.

    Kommentar by kenneth — 10. maj 2017 @ 11:13

  22. Hvor var det ærgeligt at det ikke var en Rottweiler som de ondskabsfulde og afstumpede somaliske migranter mødte i skoven.

    Kommentar by Anonym — 10. maj 2017 @ 11:16

  23. Hvor er det ondskabsfuldt. Men ifølge islam er hunde et urent dyr.

    Kommentar by Liva — 10. maj 2017 @ 12:31

  24. Det er aldeles ikke “udenfor kategori”. Kategorien er ortodoks islam. Det er rigtig vigtigt at være oplyst omkring islams lære, ellers forstår man ikke roden til problemet.
    Desværre ser man stadig mange danske kommentatorer på avisartikler om muslimsk dyremishandling udtrykke blank undren: “Jeg kan simpelt hen ikke fatte, hvad der får nogen til…” “Det er jo bare sindssygt” osv. Men de her mennesker er OPDRAGET til at gå efter hunde.
    Den paranoide Muhammed mente, at sorte hunde bogstaveligt var djævle. En hadith siger, at Allahs engle ikke vil gå ind i et hus, der indeholder et billede eller en hund.
    Derfor ødelægger muslimer uerstattelig billedkunst og dræber hunde verden over.
    Man kan ikke have den ideologi i noget civiliseret samfund, for dens lære går ud på at ødelægge alt, der giver livet værdi.
    Det er klart, at Muhammed er nødt til at forbyde mennesker at holde af hunde, for hundes betingelsesløse kærlighed vil vække højere idealer i menneskehjertet end dem, Muhammed anviser. Den uhyggelige sandhed er, at en hund er en bedre åndelig vejleder end Muhammed!
    For at muslimerne ikke skal opdage det, befaler Muhammed dem at dræbe menneskets bedste ven.

    Kommentar by Bageren — 10. maj 2017 @ 12:37

  25. Jeg havde en vammel oplevelse i S-toget. En dansker, typisk sådan en bedsteforældreforasyl type, sad sammen med en shariaindpakket somalineger, som igen – selvfølgelig – sad med en barnevogn af typen, der koster i omegnen af 10.000 kr.
    Negeren sad og åd is af et bæger, slikkede det sidste indhold ud, som en hund ville gøre, og hvad skete der så? Jooeh den danske bedsteforældreforasylko rejste sig op, tog det tomme isbæger og smed det i affalsspanden, gik tilbage og fiskede en ny bægeris op af tasken som shariasækken kunne fortsætte med at gufle i sig. Det uformelige monstrum lignede ellers noget, der havde godt af lidt motion og af at lære, selv at fjerne sit affald. Men det havde hun selvfølgelig sin lille “neger” til at gøre for sig. Det glade vanvid at overvære. Så forstår jeg bedre de kommer væltende.

    Kommentar by Margrethe — 10. maj 2017 @ 12:38

  26. Findeløn for hunde.
    Var der ikke lige blevet stjålet en, der efterlystes. Fundet igen.
    Militær hund

    Kommentar by P — 10. maj 2017 @ 13:20

  27. Kan normale mennesker andet end hade de politikere der lukker dette afstumpede muslimske migrant affald ind i Danmark?

    Kommentar by Søren — 10. maj 2017 @ 13:25

  28. Sparker somalier min hund sparker jeg dem!

    Kommentar by Anonym — 10. maj 2017 @ 13:32

  29. … Man kan faktisk sige, at somalierne – guf for væm’ligboere – er gået i hundene.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 10. maj 2017 @ 14:56

  30. At 23:
    Bravo! En hund er en bedre åndelig vejleder end Muhamed.
    Og allah er en tøsedreng.

    Kommentar by Bastardo — 10. maj 2017 @ 15:58

  31. Jo mere man lærer “mennesker” at kende, jo mere kommer man til at holde af hunde.

    Kommentar by Finn A. Skov — 10. maj 2017 @ 16:40

  32. Det viser bare at disse overtroiske udskud ingen forstand har eller aner hvad empati er, de har kun kendskab til vold via deres galninge religion der passer ind i Vesten, som en elefant i en glasbutik. Der er simpelthen lukket totalt af for information og ny viden, de aner intet om dyr og har nu valgt – hvilket er en kæmpe bommert og selvmål der vil ramme dem tifold – at gå efter danskernes kæledyr. Det var en udvikling der bare lå og ventede, at ingen i princippet nu kan gå i fred for disse undermålere. Hunde er kloge dejlige dyr der hjælper politiet, vagter, jægere, militæret, læger, blinde, familier, ensomme, osv. I opposition til denne godhed og fornuft, står så vanviddet og volden fra det Middelalderlige islam.

    Kommentar by LarsB — 10. maj 2017 @ 21:43

  33. Folk bør efterhånden bevæbne sig, så vi kan se at få afstraffet de her afro- og arabopsykopater ved kasse 1!

    @ 13 – ja, hunde er meget mere renlige og værdige dyr end muhammedaneren. Man kan godt opdrage en hund til, at den ikke vil have med bestemte racer at gøre, og det bør hundeejere gøre. Se dette meget onde billede, hvor to perkersvin har skåret ørerne af en sød lille shæferhvalp, som ser helt fortvivlet ud, mens de to djævletilbedere står og griner og filmer: http://www.barenakedislam.com/2017/01/31/why-would-two-young-men-in-turkey-cut-off-a-little-dogs-ears-and-post-the-photos-on-social-media/

    Jeg afskyr muhammedanere, og den dag det går løs i vore gader, da giver jeg ur-kvinden i mig helt frie tøjler!

    Kommentar by Kuffar — 11. maj 2017 @ 00:12

  34. Historien har nu også ramt BT:
    http://m.bt.dk/danmark/henrik-loeb-efter-hundeplagere-jeg-raabte-tag-dem-saa-til-min-hund

    Kommentar by Hertz — 11. maj 2017 @ 18:35

  35. OT – Om jeg fatter nogle vil bo i Kbh. området.

    Kom til Kron syd Jylland / sønderjylland – Billig bolig , frisk luft, billig varer fra Tyskland og noget særligt… Danskhed, som vokser år efter år.
    I er velkommen (husk læg kbh. accent og attitude i københavnistan)

    Kommentar by bjarne — 13. maj 2017 @ 02:15

  36. Ja (White Dog ) 1982 , slutningen kan man fortolke …
    https://www.youtube.com/watch?v=J-66gIm7fp8

    Kommentar by bjarne — 13. maj 2017 @ 02:17

  37. Hvis en god hund bider en somalier skal den vel efter loven – som kun gælder for danskere og vores hunde – aflives?

    Kommentar by Træt — 14. maj 2017 @ 13:35

RSS feed for comments on this post.