16. maj 2017

Skov: Danmark bliver ikke et ‘libanoniseret ruinhob’, ‘occidentalsk kalifat’: “Undergangen er ikke nær.”

Jeg er ofte enig med Christian Egander Skov, men lige her vil jeg mene hans analyse er lidt for konservativ. Intet indikerer at den igangværende masseindvandring stopper, og intet indikerer at muslimske indvandrere lader sig assimilere. Hermed diskuterer vi ikke om Danmark islamiseres ad åre, men udelukkende i hvilket tempo det sker. Vil man bevare danskheden, så må man selvfølgelig også se indad, men det kræver altså ikke 51 procent muslimer for at erodere et velfungerende vestligt land indefra.

Indlæg sakset fra Critique – Indvandring: Nej til alarmisme, ja til realisme!

“20 procent af Danmarks befolkning vil i 2060 være af fremmed herkomst. … Tallene vækker ikke uden grund en vis bekymring. For indvandringen har store, negative konsekvenser for Danmark. Både økonomisk, sikkerhedsmæssigt og kulturelt. Men måske er det alligevel værd at mane til en grad af besindighed og overveje, hvad udsigterne faktisk er. …

I 2060 vil der ifølge disse tal være 1,3 mio. indvandrere og efterkommere i Danmark. Men egentlig er her tale om en underdrivelse. Det reelle antal af fremmed herkomst vil være højere. For i Danmarks Statistik falder efterkommere ud i 3. generation. …

Det korte af det lange er, at Danmark vil blive væsentligt mere multietnisk, end det er i dag. Og hvis man nærer skepsis over for et multikulturelt samfund, ja så er der god grund til at være bekymret over udviklingen.

Men det er også nødvendigt at slå koldt vand i blodet og understrege, hvad tallene ikke viser. … Ja for det første viser de ikke, at 20 procent af landets befolkning i 2060 vil være af ikke vestlig herkomst. For der vil være omkring 7 procent indvandrere og efterkommere af vestlig herkomst. Det efterlader omkring 13 procent ikke-vestlige indvandrere og efterkommere. Er det væsentligt? Ja meget!

… pointen er, at det tal, vi skal være bekymret for ikke er 20 men 13, andelen af ikke vestlige indvandrere og efterkommere. I 2060 vil der altså relativt set være mange flere af dem, men absolut vil de stadig være en mindre gruppe. …

Et andet sprøgsmål er så, hvor mange af disse, der vil være muslimer? For det er jo i høj grad dem, debatten handler om. Ja, det siger tallene faktisk ikke noget om. Reelt set ved vi ikke, hvor mange muslimer, der findes i Danmark i 2060 og vi ved heller ikke, hvor mange, der findes nu.

Men det er imidlertid muligt for mennesker, der beskæftiger sig med den slags at lave pålidelige skøn. Ifølge dem, så er der omkring 4-5 % muslimer i dag. I 2050 vil det tal være steget til lidt over 8 procent ifølge Pew. Tallet kan naturligvis blive højere, hvis immigrationen til Europa overstiger de forventninger, Pew har lagt ind i modellen og det kan også blive så lavt som 6,7 procent, hvis der slet ingen indvandring kommer.

Uanset om det er det ene eller det andet, der bliver tilfældet, så er vi tilsyneladende meget langt fra den dystopiske fremtid, hvor Danmark og Europa er blevet reduceret til en libanoniseret ruinhob, eller et slags occidentalsk kalifat. Undergangen er ikke nær. …

Forsøger man at tegne et billede af en nær fremtid, hvor gaderne flyder med blod og hvor Islam er på vej til at majorisere landets politiske og kulturelle liv, ja så er man ikke ude i et analytisk ærinde, men et ideologisk. Så handler det om at mane et så sort billede frem af vores børns fremtid, at det legitimerer radikale politiske handler inden for og uden om det parlamentariske system lige nu. …

Vi skal med andre ord væk fra alarmismen og i retning af realismen.”

Oploadet Kl. 22:32 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/83209/trackback

18 Comments »

  1. Jeg er MEGET uenig i Skovs betragtninger.

    Der er rigtig mange indvandrere, der slet ikke figurerer som så i statistikkerne idet de regnes som danskere, idet deres forældre har fikset et dansk statsborgerskab.

    Ligeledes tager han heller ikke højde for, at muhamedanerne vil få støtte fra store dele af den oprindelige befolkning til at få indført kalifatet med sharia og hele den tyrkiske musik. Radigaler, Sølle Fjolser, elendighedsfolk, cirkuspartister og store dele af socialakrobaterne i byerne vil støtte perkerne i at opnå overtagelse af landet. Og hvor mange politisk korrekte i Blå Stue kan nære sig for at støtte perkerne??? Der er sateme mange 5-kolonnefolk alle vegne.

    Jeg har lige hørt, at myndighederne kun regner med meget små antal indvandrere, som skal fordeles ud til kommunerne de kommende ret mange år. Det vil jo naturligvis ingen steder holde, når vi notorisk ved, at lortet i disse dage vælter ind over Middelhavet godt hjulpet af de satans røde NGOere. Tror nogen på, at Erdugal holder horderne tilbage i Tyrkiet som aftalt? Nej vel.

    Den højredrejning, med mindre indvandring til følge, mange af os har håbet og bedt til ville komme, bliver desværre ikke til noget, så vi med rædsel, da makronen blev valgt i Frankrig. Det vil vælte ind i løbet af meget kort tid.

    Jeg tror ikke vi skal mere end 20 år frem, før der er meget alvorlig fare for vort samfund og vore børn og børnebørns fremtid.
    Godt jeg er død til den tid.

    Kommentar by Knud — 16. maj 2017 @ 23:07

  2. 20% i 2060??? Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det 1g’er (hvor begge forældre ikke er danske statsborgere) og deres børn.
    I 2060 er vi vel ved 6. eller 7. generation af 1970ér tyrkere, som stadig ser sig selv og lever som i tyrkiet. De hader danskere, men tæller som danskere i statistikerne; det samme gælder for palæstinenser, pakistaner, afghaner, iraner,iraker og nordafrikanere: de er alle danske statsborger, som ikke tæller med. Dine børnebørn kommer ikke til at gå i skole med 1 af fem (20%) børn som ikke er danske men 45-60 %. god fornøjelse

    Kommentar by what´s to like — 16. maj 2017 @ 23:16

  3. Tror at tallet vil være endnu højere. Hvis en kvinde leverer omkring 10 børn og de igen får børn fra teenager årene.
    I går i tv kunne man se at somaliske piger var lænkede på opdragelse skoler i deres hjemland. Altså sendt hjem til deres forældres oprindelige hjemland til opdragelse. Så selvom de er født “danske” får de aldrig lov til og blive det!

    Kommentar by P — 17. maj 2017 @ 05:53

  4. Danmark har ikke noget princip, efter hvilket vi ikke kan koloniseres. Jeg forstår ikke, hvorfor man lægger så naive tal til grund for en demografisk prognose.

    For det første er ‘andele af befolkningen’ ikke det primært interessante – det er derimod andele af de fertile årgange. Indvandringen sker til disse. Sidste år var således 21,6 % af alle nyfødte, født af indvandrede kvinder. Læg dertil dem, der fødtes af Anden Generation. Så får man et ret stort tal, selvom det er skjult for os …

    For det andet er det helt afgørende, om indvandringen især er fra kulturer, der assimilerer sig – eller ej. Det synes skribenten på en eller anden måde at være sig bevidst, uden dog helt at tage konsekvensen. I betragtning af, hvor mange muslimer, der har slået sig ned i kolonier her i landet, er det ubegribeligt, at man kan forestille sig, at tilvæksten i de kommende tredive år vil være rundt regnet den samme, som i de foregående. For det er jo det, der påstås.

    Hvis Danmark ikke bliver et Libanon – hvad der da sikkert kan argumenteres for – så er det i hvert fald ikke på grund af de her nævnte årsager. Enhver kan med det blotte øje se, at Danmark koloniseres med stor hast. Hvis tallene ikke afspejler denne udvikling, må vi undersøge, hvad der er galt med vores statistiske metode.

    – – –
    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 17. maj 2017 @ 07:10

  5. Dette er en stråmand.

    Hvis muslimerne i dag koster ca. 33 mia. af et statsbudget på ca.1000 mia er det ikke 3,3 procent af statsbudgettet. Og dette er endda et konservativt skøn. Nej,…det vigtige spørgsmål er om dette tal blive mindre eller større?

    Mit gæt er større, dvs. mindre velfærd, større skatter, mere kriminalitet, mindre politi. Hvad gør man den dag hvor man SKAL bruge 2 % af statsbudgettet på forsvaret og politiet, og ikke pga. fæle russere, men pga. den interne sikkerhed i nationen.

    Desværre vil flere og flere unge for at få fred, for at kunne bevæge sig rundt i det offentlige rum efter kl. 20.00 se islam, som løsningen. Og da vi ikke har en anden forfatningsparagraf der giver os ret til at bære våben, ja så er konvertering en måde at få fred på.
    Angående muslimernes integration i Danmark, så viser den just overståede forfatnings-afstemning i Tyrkiet(og sjovt nok også her i landet?) at næsten 70% af alle herboende Tyrkere, støtter Erdogans ønske om en større og mere centraliseret magt, der bedst kan beskrives som autoritær. Og mange af disse Tyrkere har boet her siden 70`erne. Der er intet ønske om demokrati, der er et ønske om magt. Der er et ønske om at slå og terrorisere og dræbe danskere, hvis dette kunne lade sig gøre uden straf. Der er et stort had imod os, netop fordi vi vil integrere, dvs. fjerne religionen islams funktion i dagligdagen. Mest mærkværdigt er dog at ingen “konservative” vil forholde sig til Tyrkiets ny rolle som det ”genkommende osmannde-rige”, dette rige fjernede kristendommen fra det østlige middelhavet og Nordafrika. Hvem siger at de ikke vil færdiggøre projektet, med resten af Europa?

    Om Danmark og Europa bryder sammen, det ved jeg ikke men Frankrig har stadig militær-undtagelsestilstand nu på 17 – 18 mrd. Er der nogen der seriøst tror at trusselniveauet forsvinder, ændres til det bedre? nu med Macron, Nej …vel.

    Jeg forstår godt at Critiqe vil slå kold vand i blodet da, ”vores” side har en tendens til at virke konspiratorisk, dette inkludere måske også mig selv. Men der er INGEN der ikke skal kunne sige at de ikke var advaret imod udviklingen i vores samfund, angående islam. Vi og vores side har sagt sandheden i mere end 20 år, og først nu er socialdemokratiet ved at vågne op. To bloody late.

    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 17. maj 2017 @ 07:41

  6. De lovede hvert år siden engang i 1990’erne, at der kun ville komme ganske få muslimer til Danmark, så det kunne aldrig blive et problem.

    De der, som Danmarks førende internationalt anerkendte demograf, P.C. Matthiesssen, advarede mod konsekvenserne af den muslimske indvandring, blev svinet. P.C. Matthiesssen blev allerede i 1990-erne kaldt ‘én af de sorte’, ligesom pastor Søren Krarup, professor jur.dr Ole Hasselbalch og andre, der påpegede de uundgåelige problemer det konstant stigende antal muslimer ville medføre.

    Holdt de, der sagde, at der kun ville komme ganske få muslimer til Danmark, hvad de lovede? Nej, der kom flere og flere muslimer til landet og det begyndte at præge samfundet mere og mere.

    Islamiseringen af Danmark er uden tvivl en af de største ændringer af vores oprindeligt kristne kultur, der har fundet sted indenfor så få årtier. Jeg kan kun komme i tanke om reformationen og den tyske besættelse i den klasse?

    Danmarks Statistik har valgt at stikke hovedet i busken. Det må ikke registreres, hvor mange muslimer, der er i landet, fordi man ikke har ønsket at kende graden islamisering statistisk.

    Jeg læser pt:
    The Myth of the Andalusian Paradise
    Muslims, Christians, and Jews under Islamic Rule in Medieval Spain
    Af Darío Fernández-Morera (anbefales)

    Darío Fernández-Morera’s bog dækker et desperat behov for en revurdering af det middelalderlige Spanien.

    Nu hvor professorer, politikere, hel-halv-og kvart akademikere og andre orakler og deres efterplaprere fortsætter med at fejre den islamiske tid i Spanien for dens “multikulturalisme” og “mangfoldighed”, slår Fernández-Morera vha. de historiske kilder fast, at det er en myte.

    Halshugninger, voldtægter og plyndringer af de ifølge koranens love andenrangs og dhimmi’ficerede kristne og jøder var dagens orden i det muslimske Al Andalus.

    Bogen viser at ifølge Islam, skal vi alle blive muslimer, betalende dhimmier eller dør ved sværdet. En sådan jihad har altid været de troendes forpligtelse ifølge Koranen.

    Erobring af nyt land ved jihad er en muslimsk forpligtelse. Og martyrdøden under jihad er det højeste en muslim kan opnå på jorden. Den katapulterer én direkte i paradis.

    Islams tropper overgår Hitlers SS i mod i kamp, fordi de ikke frygter døden, men elsker den, hvis den er martyrdøden under jihad. Som med SS flygter modstanderne paralyseret af angst, når de stormer dem.

    Et ’sjovt’ eksempel i bogen er en muslim i Al Andalus, der på skrift erklærer, at det skønneste, der kunne ske ham, var, at han døde martyrdøden, blev genoplivet kun for at dø martyrdøden igen, blive genoplivet, kun for at dø martyrdøden igen osv

    Islamisk Stats troende udfører bogstaveligt den ordre som Koranen giver muslimer. Den fulgte de også i Al Andalus. Det er ikke noget nyt.

    Den ordre har sat sit blodige spor i 1400 år med erobring af lande som Spanien, Nordafrika med Ægypten, Mellemøsten, Iran, Balkan, Tyrkiet, Afghanistan, Pakistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadjikistan, Kirgisistan, Kazakhstan, Indien, Indonesien, Malaysia og helt ind i Kina (hvor Uighurerne den dag i dag kæmper videre for deres tro på Muhammeds 1400 år gamle ord nedskrevet i Koranen).

    Disse områder har krigerne fra Sinai-ørkenen haft erobret med deres ørkenreligion. Nu er deres mål at islamisere Europa og det går hele tiden fremad, som antallet og andelene af muslimer i de europæiske lande – ikke mindst i storbyerne – viser.

    Jeg troede naivt at Finland var gået fri, men læste for nyligt at der nu også er mange muslimer i Finland, der kræver deres særrettigheder. Et stort muslimsk mindretal I FINLAND! Jeg måtte knibe mig i armen for at sikre mig, at jeg var vågen!:-).

    Hvad laver muslimer i Finland 5.000 km’s rejse mod nord fra Mekka? Nu går ‘De Sande Finner’ til kamp imod dem med finsk Sisu. De er ikke til at bide skeer med, som den nyere finske historie har vist. Måske er der håb dér?

    Ellers svinder håbet om, at vi slipper for islam. Og husk islam betyder underkastelse.

    Kommentar by A-mad — 17. maj 2017 @ 08:44

  7. Christian Egander Skov skriver:

    “Men det er også nødvendigt at slå koldt vand i blodet og understrege, hvad tallene ikke viser. … Ja for det første viser de ikke, at 20 procent af landets befolkning i 2060 vil være af ikke vestlig herkomst. For der vil være omkring 7 procent indvandrere og efterkommere af vestlig herkomst. Det efterlader omkring 13 procent ikke-vestlige indvandrere og efterkommere. Er det væsentligt? Ja meget!

    … pointen er, at det tal, vi skal være bekymret for ikke er 20 men 13, andelen af ikke vestlige indvandrere og efterkommere. I 2060 vil der altså relativt set være mange flere af dem, men absolut vil de stadig være en mindre gruppe.”

    Den 21.02.2017 skrev Den Korte Avis følgende:
    Af de i alt 5.748.769 indbyggere, der blev registreret i Danmark den 1. januar i år (2017), udgjorde indvandrere og efterkomme fra vestlige og ikke-vestlige lande i alt 741.572 personer og dermed 12,9 procent af den samlede danske befolkning.
    Af dem udgjorde ikke-vestlig indvandrere og deres efterkommere i alt 476.727 personer, hvilket svarer til 8,3 procent af den samlede befolkning.
    Per 1. januar 2008 var der ifølge Danmarks Statistik i alt 5.475.791 indbyggere i Danmark, og heraf udgjorde 497.962 indvandrere og efterkommere fra vestlige og ikke vestlige lande tilsammen 9,0 procent af befolkningen mod de nævnte 12,9 procent den 1. januar i år.
    Af dem var 340.653 indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlig lande, som hermed udgjorde 6,2 procent af dem samlede befolkning det år mod de nævnte 8.3 procent den 1. januar i år.”

    Ud fra ovenstående, kan jeg kun konkludere, at vi bliver fyldt med halve sandheder og hele løgne. Ingen politikere tør at fortælle befolkningen, hvor stor dødvægten af uintegrerbare muslimer er.
    Hvis den nu er på 8.3 pct., så kommer den nok over de 13 pct. i 2060 som Christian Egander Skov skønner.

    Tallene er helt ude i tovene. Det er de, fordi alle dem der har fået dansk statsborgerskab, eller er børn af en forælder der har statsborgerskab ikke bliver talt med. Er det så retvisende???

    Det er det ikke. Man prøver at lave et skønmaleri. Selvom man er såkaldt dansker, så gifter 98-99 pct. af muslimer sig stadig med muslimer, og som oftest hentet udefra, og med efterfølgende familiesammenføring. Og så er vi ligevidt.
    Ingen vil ud med de rigtige tal. Vi er som land, virkelig ude på et skråplan, og jeg begriber ikke, hvorfor befolkningen ikke losser politikerne ud.

    Danskerne er blevet til en samlig fredsfår, der uden bind for øjnene, vandrer mod slagtebænken og deres undergang uden at kny.

    Kommentar by der Adler — 17. maj 2017 @ 08:49

  8. Nu er det jo ikke kun hjernevaskede muhammedanere og debile AFA-tosser, som er ved at undergrave Danmark.

    Nu skal vi også fremover tage os i agt for små bebumsede teenagepiger med rottehaler, som har store våde Kalifatdrømme….

    Kommentar by Knights Templar — 17. maj 2017 @ 08:52

  9. Ødelæggelserne og myrderierne udspiller sig for øjnene af os så islam og islams historie fortæller noget andet end Christian Egander Skov´s multikulturelle forudsigelse. islam er en langsom malende kværn der erodere alt ikke-islamisk væk over tid og islam har tid nok.

    Den eneste måde islams destruktion kan stoppes på er, stop for indvandring og massive hjemsendelser startende i dag., der er ingen blød mellemvej.

    Kommentar by Santor — 17. maj 2017 @ 09:27

  10. #2 what´s to like rammer hovedet på sømmet, den demografiske sammensætning er også vigtig.

    Mange skoler er for længst oversvømmede med muslimer, og i 2060 vil det være langt flere steder de er i flertal. Det vil i praksis sige, at de vil have erobret vores ungdomsgeneration og fremtid. Danskerne vil være i flertal blandt de gamle.

    Kommentar by Zatopek — 17. maj 2017 @ 09:35

  11. Jeg har for nylig regnet på antallet af muslimer, der blev tilført det danske folketal i 2016. Jeg talte nyfødte og indvandrede og lagde sammen. Resultat godt 41 % muslimer. Dette blev publiceret i Weekendavisen 28. april 2016. Tallet blev modsagt af to personer i næste nr. af Weekendavisen. Min hypotese vedrørende antallet af ikke-vestlige nyfødte blev bortdømt, og jeg havde misforstået DS definition, (hvilket jeg i parentes bemærket havde gjort med velberåd hu). Den ene af opponenterne var medarbejder ved Danmarks Statistik og oplyste det “rigtige” tal for ikke-vestlige nyfødte af dansk afstamning!!! Nye beregninger med baggrund i dette tal, viste, at “kun” 37,6 % af nytilgangen var muslimsk. Hurra! Det kan vi så til gengæld betragte som et absolut minimum, da jeg stadig fastholder et noget højere tal for antallet af nyfødte danskere uden dansk blod i årerne. Danmarks undergang skulle være sikker nok. Se videre https://sites.google.com/view/danmark-mit-faedreland/startside. Se også mine kommentarer på (http://www.uriasposten.net/archives/83237#comment-4899086). Det er håbet, at jeg får lov at svare mine opponenter i næste nr. af Weekendavisen. Tillad mig at opfordre deltagerne i debatten på Uriasposten at publicere i MSM.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 17. maj 2017 @ 10:46

  12. Kære Tommy Jørgart. Jeg læste med stor interesse dit indlæg i WA. Du har fat i den lange ende i den efterfølgende debat, synes jeg.

    Antallet af muslimer registreres som bekendt ikke, så alle beregninger er også baseret på nogle operationelle antagelser. Det bruger de, der har brug for det, til at kaste blår i øjnene på dem, der er uenige med dem. Uenige i hvad? Undrer jeg mig. Islams velsignelser? Hvor får de det behov fra?

    Hvornår holder man op med at være muslim? Den bedste operationelle definition er: aldrig. Så alle der var muslimer, da de indvandrede og samtlige deres efterkommere bør operationelt angives som værende muslimer. Frafald (apostasi) betyder som bekendt, at man bør slås ihjel, så det forekommer yderst sjældent og kan i praksis udelades af beregningerne.

    Befolknings tilbagegang var allerede forudset i demografiske fremskrivninger fra 1970’erne og før. Jeg konstatere, at den etniske danske befolkning begyndte at gå tilbage i antal i 1992, hvor den var på ca. 5 mio i runde tal. I dag er antallet af etniske danskere 4½ mio og folketallet pr 1. januar 2017 er 5,7 mio. Der er altså ‘forsvundet’ ½ mio etniske danskere i løbet af de sidste 25 år og der er nu 1,2 mio ikke-etniske danskere, hvoraf 0,7-0,9 mio er indvadrede eller efterkommere fra lande med altovervejende muslimsk flertal, hvorfor de hertil indvandrede for 80-90% vedkommende er fra familier, der definerer sig som tilhørende de muslimske befolkningsgrupper dér.

    Islam har så udnyttet det opståede demografiske ‘hul i befolkningen’ til at ’sende’ sin enorme overskudsbefolkning herop. Den er skabt af deres meget ‘børneproducerende kultur/ideologi’ (islam), hvor kvindens (eneste) funktion er at passe børn og levere livmødre til mandens formering og det gerne flere livmødre pr mand. (Osama bin Ladens far fik som bekendt 54 børn med sine ca. 20 koner inden han stoppede, fordi han døde,+ da han forulykkede med sit privatfly)

    At islam har udnyttet vores ‘demografiske hul’ betyder jo ikke, at der er lagt en slagplan umiddelbart før ‘overskudsbefolningen’ blev sendt til Europa. Slagplanen blev lagt for 1400 år siden af Muhammed i koranen.

    Hvornår der bliver muslimsk flertal i Danmark kan ikke fastslås præcis, men med den hidtil kendte befolkningsudvikling vil det med sikkerhed ske indenfor et halvt hundrede år. Regn selv efter på din lommeregner!:-)

    Kommentar by A-mad — 17. maj 2017 @ 14:06

  13. Tak for din interesse for beregningerne, A-mad (#12), og for støtten. Din gennemgang af befolkningens udvikling i afsnit 4 er tæt på min opfattelse. Dog mener jeg, at folketallets udvikling peger på, at danskerne begyndte tilbagegangen i 1980, hvor folketallet stod stille i fem år, inden det atter accelererede, efter mine beregninger som følge af indvandringen. Den statistik vender jeg tilbage til. Jeg opfatter ikke danskernes tilbagegang som et demografisk hul. Det ville være velgørende, om antallet af indbyggere i Danmark faldt til under en million, teknologiudviklingen sikrer, at vi ikke får brug for arbejdskraft på lavt niveau. Dette skal ikke forstås sådan, at jeg forveksler de indtrængende muhamedanere med arbejdskraft.
    Jeg har desværre ikke fat i den lange ende, som du skriver. Så ville jeg som noget af det første ændre Danmark statistiks tælle metoder og stoppe al statsborgerskabstildeling. De kan ikke stemme os ned, hvis de ikke har dansk statsborgerskab. Min opfattelse er, at Danmark stadig tilhører os, der ejede det for 50 år siden, og vore kødelige efterkommere. Jeg tror stadig på, at vi tager landet tilbage. Vi har alle oplysninger, og den underskudsbefolkning, vi vil af med, har gjort logistikken nem. Men det bliver råt.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 17. maj 2017 @ 17:03

  14. @ 13 Tommy Jørgart

    Jeg er i det store og hele enig med dig. Og selfølgelig er Danmark danskernes land, for vi (vores forfædre) har i 1000 år pløjet jorden, for at skabe et grundlag for efterkommerne. Enhver generation er i tjeneste for den næste.

    Jeg tror desværre ikke, at danskerne tager deres eget land tilbage, der er løbet kørt. Hvad hjælper det, at stemme på de samme forræderiske politikere, der kun meler egen kage!

    Du har også helt ret i, at fra 1980 og frem faldt fertiliteten drastisk for danske kvinder. I 10-året 1.januar 1980 – 1.januar 1990 steg Danmarks folketal kun med 11.000!!
    I dette tiår døde der flere end der blev født. (1).

    Fra 1990 til 2000 sker der en forbedring af folketallet, men det skyldes delvis, at indvandringen (muslimer)for alvor tog fat, idet der i perioden kom 260.000 personer til landet, hvoraf nogle senere igen rejste.

    (1): Jeg kan varmt anbefale bogen “Den danske stamme-En befolkningshistorie” (s.123-144), Politikens Forlag 2007,skrevet af nu afdøde Hans Kornø Rasmussen, cand.polit. + pH.d. i International Økonomi. Det er en virkelig skræmmende bog, som vores skvatmikler af politikere burde være tvangsindlagt til at læse.

    Kommentar by der Adler — 17. maj 2017 @ 17:37

  15. Skov kan have ret i at med uændret tilstrømning som i år og samme fødselsrater som i de senere år, så har den ældste halvdel af danskerne personligt mere grund til at frygte sygdom, alderdom og død af såkaldt naturlige årsager end at blive dræbt af invasionsstyrken.

    Dog er der belæg i Koranen for at føre krigen mod os med håb om sejr allerede fra de udgør 9,1 % af befolkningen (i Danmark eller i EU som helhed):

    Sura 8 (Byttet) vers 65

    Profet! Anspor de troende til at kæmpe! Hvis der er tyve udholdende mænd af jer, vil de besejre to hundrede, og hvis der er hundrede af jer, vil de besejre tusind af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår.

    Sura 8 (Byttet) vers 66

    Nu har Gud givet jer en lempelse. Han ved, at der er svækkelse blandt jer. Hvis der derfor er hundrede udholdende mænd af jer, vil de besejre to hundrede, og hvis der er tusind af jer, vil de besejre to tusind, med Guds tilladelse. Gud er med de udholdende.

    Kommentar by perhag — 17. maj 2017 @ 18:33

  16. Jo selvfølgelig bliver Danmark- Vesteuropa libanoniseret, når vi forholder og så skrigende naivt til Islam og dens tilhængere- som teaterstykket – Biedermeier og brændstifterne-, og når vi totalt ukritisk holder en ladeport åben for Isistilhængere og resten af dens islamiserede hoveder. Men ok det gælder ikke kun Danmark men Vesteuropa. Østeuropa kan nås at rede, og muligvis også USA.

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2017 @ 18:46

  17. Nej til alarmisme, ja til realisme?
    Hvis det fortsætter som nu fremover og det må antages at være realistisk, så bliver Danmark med tiden muslimsk. Det får ikke alarmklokkerne til at ringe hos flertallet af befolkningen, fordi vi befinder os på det stade, hvor ændringer af samfundet kan indtegnes på en ret linje. En retlinjet ændring opfattes ikke som en ændring, jævnfør fablen om den kogte frø, der kunne redde sig på land, men blev i vandet, mens det blev varmet langsomt op.
    Det er først når processen bliver eksponentiel, at ændringer får alarmklokkerne til at ringe og her er vi ikke endnu, derfor fortsætter befolkningsudskiftningen næsten uden modstand.

    Kommentar by Menig 442 — 17. maj 2017 @ 18:59

  18. Enig 13. Tommy Jørgart. Jeg opfattede også det forventede fald i folketallet som positivt, da vi lavede demografiske befolkningsfremskrivninger før masseindvandringen. Masseindvandringen har bragt mig til at frygte, at det er for idealistisk.

    Jeg prøver at trøste mig med den gamle Doors sang, hvor de synger: “They got the guns, but we got the numbers” nu – klogere med alderen – vendt til “We got the guns, they got the numbers” – men problemet er, at vi ikke kan bruge vores militære overlegenhed, fordi vi ikke tør. Engang var vi løver, i dag er vi får. Nu hersker andre rovdyr på stepperne?:-) Demografien leverer tropperne til den allerede startede “Clash of the Civilizations”? Og vores ‘tropper’ bliver stadig mindre og de andres vokser hastigt i antal!

    Globalt er et fald i fertiliteten, så hver kvinde gns kun føder én pige, jo det eneste, der kan stoppe befolkningseksplosionen. Men det sker måske for sent globalt først om flere hundrede år? Så er vi måske prisgivet, fordi vi kom først med at sænke nettoreproduktionstallet til under 1?

    Europa har som foregangsland mht at sænke fertiliteten, som nævnt, skabt et demografisk ‘hul’, som de høj-fertile muslimer fylder op ved at sende deres befolkningsoveskud herop.

    Som salig Muammar Gaddafi sagde: “Vesten har atombomben, men vi har børnebomben!”

    Kommentar by A-mad — 18. maj 2017 @ 08:26

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper