18. maj 2017

Hørt på Radio24syv: Mine børn skal holde sig fra voldelige kærester, alkohol, stoffer og ‘muslimer’

Tidligere i dag overhørte jeg nogle minutter af Mikrofonholder på Radio24syv. Annika Bech Sills er tidligere misbruger, og har blandt andet medvirket i dokumentarserien 7.9.13. Sekvensen kan høres her.

Annika Bech Sills, tidligere misbruger, foredragsholder: Sådan noget med kærlighed. Der er fem ting i mine børns liv, jeg ikke vil acceptere. Og det lyder rigtigt rigtigt voldsomt, men det er fordi at jeg selv har været der. Det har ikke noget med – det jeg siger til sidst, det har ikke noget med racisme at gøre, eller noget. Det har bare noget med at gøre, at den levestil de har den passer ikke ind. De fem ting jeg ikke vil acceptere i mine børns liv, det er mænd eller kvinder i deres forhold, som enten er fysisk voldelig eller psykisk voldelig. Som drikker, tager stoffer eller er muslimer. Jeg vil ikke finde mig i det. Og det der med muslimer, det er ikke fordi jeg er racist, men det er fordi jeg har været sammen med en muslim gennem flere år, og jeg ved at den kultur vi har her, passer ikke ind. Det er meget få muslimer, som vil kunne leve sammen med mine piger, og der er ikke nogen grund til at gøre det. Der er ikke nogen grund til det.

Oploadet Kl. 22:27 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/83332/trackback

19 Comments »

  1. Klog kvinde med erfaringer fra det virkelige liv.

    Kommentar by Jakob — 19. maj 2017 @ 01:02

  2. OT
    Kundby pigen 6 år 1,7år i varetægt rabat 2/3 straf . 9-11 mdr er hun ude igen.´FANTASTISK
    Og ingen “pædagoger” efter 18 år om få mdr. Hun har jo klart !! ROLF vist hun har ændret sig under afsoning.
    Hun skulle have haft behandlingdom, hvor hun ville måske blive med alderen klogere” , men nej her kommer èn vi helt sikkert kommer til at se mere af.
    VI lever i en ? mangler ord mystisk ” ? tid
    Hun vil dræbe ingen tvivl, held og lykke.
    Se til UK og SE … det er hvad der venter
    https://twitter.com/TRobinsonNewEra

    Kommentar by peter rytter larsen — 19. maj 2017 @ 03:27

  3. 24-syv havde også i går et langt interview med en hjemvendt syrienskriger, en ung mand i starten af 20’erne. Det var virkelig rystende at få indblik i hans tankegang, selv for undertegnede, der dog har meget få illusioner om fredelig sameksistens. Det undrer mig at det ikke har fået nogen omtale i andre medier.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 19. maj 2017 @ 06:47

  4. http://www.radio24syv.dk/programmer/55-minutter/17190100/muhammed-er-syrienkriger

    Kommentar by Ruby Tuesday — 19. maj 2017 @ 06:51

  5. Prøv at sætte Kyndby pigens dom op mod sygeplejersken der fik tolv års fængsel for drabsforsøg på fire patienter, hvor der er stadig tvivl om hendes skyld i nogle af dødsfaldene.

    Det er en latterlig slap behandling af en konvertit/terrorist, der heldigvis ikke fik held med sin plan.

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2017 @ 07:13

  6. Man skal som bekendt høre sandheden fra børn og fulde folk….

    Kommentar by Knights Templar — 19. maj 2017 @ 08:48

  7. OT – bandemedlem til Syrien 3 gange på kontanthjælp
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/afsloering-islamist-paa-kontanthjaelp-tre-gange-i-syrien/6671958

    … og hvad gør politi og dommere? Er det ikke ulovligt? burde vedkommende ikke have en enkeltbillet til Syrien sammen med hans talrige famililemedlemmer?

    Forslag til overskrifter

    “Støjbjerg raser”
    “DF i twitter opslag: Det er for galt”
    “Zenia Stampe: Vi må tænke på mennesket”

    … og islamisterne griner deres røv i laser

    Kommentar by redneck — 19. maj 2017 @ 08:48

  8. Stampe tænker ikke på danskere og statens husholdningpenge.
    Hun er styret af følelser som driver Danmark i afgrunden

    Kommentar by k.m. — 19. maj 2017 @ 09:12

  9. Jeg ved ikke hvordan I har det?

    Når man færdes i det offentlige på gader og stræder og tænker på besættelsestiden beskrevet via billeder, filmet og erindringer m.m. – får jeg uhyggelige sammenfaldende visioner vedrørende det der sker og ses overalt i Danmark.

    Dengang sås tyskere, nazister og medløberne patruljerende eller bare spadserende på fortovet, på torve og pladser m.m. – de fleste med en riffel eller maskinpistol i hånden eller i rem over skulderen. Det var en del af at være invaderet og besat. hvis man passede sit var der ingen fare på færde, de fleste tyskere var venlige, høflige og hjælpsomme omend de ikke gik af vejen for at vise deres status som herrefolk.

    Som jeg ser det i dag – så har vi igen et herrefolk, som spadserer overalt – med den forskel at de ikke er på arbejde og at de ofte en mange ad gangen….Den dovne muslimske mand stolt spankulerende forrest med konen duknakket vraltende bagved, hvor hun har en lille småhandikappet dreng i hånden og skubber på en barnevogn/klapvogn med en lille kommende fødemaskine i og vraltegangen skyldes, at hendes mave er fuld af endnu en “berigelse” for samfundet.

    Her går de vel vidende, at vi ikke tør gøre dem noget, her går de med den attitude, at vi andre er undermennesker og at de ikke kunne drømme om at omgås os – at vi skal flytte os når vi mødes på fortovet – her går de fordi de ikke behøver arbejde, men kan leve af vores penge. Påtaget kan de smile og tale og opføre sig “venligt” og fidelt, hvis det kræves for at opnå fordele for dem.

    Måske er de på vej til kommunen, en læge, hospital, institution, skole eller andet offentligt sted, som de kan udnytte groft på den ene eller anden måde. De fejler sikker noget alle sammen og er krænket og vred over et eller andet som de vantro har gjort sig skyldige i.

    Sådan ser jeg dem – besættelsesstyrkerne, invationshæren – bevæbnet med børnefødsler, arbejdsskyhed, løgnagtighed/bedrag, socialmisbrug, utilpasset kværulanteri, fornærmethed, krænket og latent voldelige og helt uden for sund fornuft til at kunne leve fredeligt i Danmark og indgå som en del af den danske befolkning.

    For mig at se er der ikke den store forskel på den tyske besættelsestid og det der sker nu – vi skal undertvinges og domineres og alle vores værdier skal ødelægges og stjæles på enhver tænkelig måde – Og de får lov til det…for ligesom i besættelsestiden vrimler det i dag overalt med danske medløbere, landsforrædere, værnemagere og feltmadrasser…

    Og så ser man hovedparten af danskerne, humørsyge, underholdningsafhængige, naive og fordummet af årtiers vanvittig opdragelse og mediermanipulationer i hidtil uset omfang…vige uden om den nye besættelsesmagt på fortove og gader, underdanig og selvudslettende…videre til næste underholdende oplevelse, f.eks. at gøre en “god gerning” for “besættelsesmagtens nye patruljemedlemmer”.

    Det er ekstremt forstemmende at se en befolkning styre mod sin egen udslettelse som folk – helt bevidst, med vilje og med fuldt overlæg…man fatter det simpelt hen ikke!!

    Kommentar by Black Watch — 19. maj 2017 @ 09:21

  10. Hvad fanden er der nu galt med øl? resten af det hun siger er trivielt og intet nyt, så uinteressant.

    Kommentar by Simon 73 — 19. maj 2017 @ 09:40

  11. Black Watch
    Jeg får kvalme, når jeg ser en hun med tørklæde og en han med profetskæg. Heldigvis har vi ikke så mange af slagsen, hvor jeg bor.
    Hvis vi skal tage afsæt i besættelsen, så kommer man ikke uden om propagandaens indflydelse. Dengang var det nazismen i Tyskland, i dag er det multikultur, som lige så dygtig holder fremtidens ofre i passivitet.

    Kommentar by Menig 442 — 19. maj 2017 @ 10:07

  12. Ruby Tuesday, Tak for linket, hørte de første 10 sec:” Nogle er døde og andre er stadig i konfliktzonen” Superfint, det går fremad!

    Kommentar by Wazzla — 19. maj 2017 @ 10:19

  13. Kundby pigen er ondskab i højeste potens. En bombe er ikke mindre frygtelig fordi den er inden i en bamse, og en samvittighedsløs morder er lige farlig, selv om det er en naiv ung pige med lys stemme.

    Kommentar by Zatopek — 19. maj 2017 @ 11:11

  14. Bitre Simon73 Relativiserer,fordi danske mødre har advaret deres døtre mod typer som ham

    Kommentar by træt — 19. maj 2017 @ 12:58

  15. Simon Hother har tid til relativiserende oneliners mellem det konstante trøstespiseri.

    Gider den filippinske købebrud ikke at guffe gren mere?

    Kommentar by Træt — 19. maj 2017 @ 13:31

  16. @Kommentar by Black Watch — 19. maj 2017 @ 09:21

    Så kan det ikke beskrives bedre og mere klart. :-(

    Kommentar by Knud — 19. maj 2017 @ 15:48

  17. @ Kommentar by Træt — 19. maj 2017 @ 13:31

    JA, det er godt nok kvalmende.
    Nullet slap vi da af med, men den der, er jeg bange for, er mere fredet.

    Kommentar by Knud — 19. maj 2017 @ 15:51

  18. Klog pige. Har mødte andre mødre, som siger det samme. Min datter skal holde sig fra muslimske mænd. De behandler kvinder som skidt.

    Kommentar by Michael Unna — 20. maj 2017 @ 04:59

  19. det var citeret.

    Kommentar by Michael Unna — 20. maj 2017 @ 04:59

RSS feed for comments on this post.