19. maj 2017

Irakisk filminstruktør truer: “Det er sådan, vi gør i Mellemøsten, og sådan gør vi også på Amager.”

Som en del danskere har lært på den hårde måde, så er ‘ære & skam’-kulturen blevet en del af den danske offentlighed. Filmanmelder Claus Christensen har lært, at han fremovre skal give gode anmeldelser til bestemte filminstruktører, hvis ikke han vil i ‘dialog’ med den arabiske gade. Dagens citat fra EB.dk – Dansk instruktør ville sende tæskehold efter dårlig anmeldelse.

“Ahmad er instruktør på filmen ‘Underverden,’ og det var en anmeldelse på fire stjerner, der fik instruktøren til at ringe op til Claus Christensen.

– Claus, jeg har nogle venner, der kommer og ordner dig. De smadrer dig!

Sådan startede Fenar Ahmad samtalen, fremgår det fra den udskrift, som Claus Christensen har gengivet i den seneste udgave af Ekko. …

– Det er sådan, vi gør i Mellemøsten, og sådan gør vi også på Amager. Det er stilen, mand, og det er sådan, man skal have den her dialog, siger Ahmad.”

Oploadet Kl. 15:56 af Kim Møller — Direkte link47 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/83353/trackback

47 Comments »

  1. Kulturberigelse når den er bedst

    Kommentar by redneck — 19. maj 2017 @ 16:15

  2. Ja det er jo en trist udvikling. Ikke at man bliver overrasket, vores verden har udviklet sig i en katastrofal retning efter vores politikere åbnede porten for den muslimske verden. Mange tak for det kære politikere.

    Det eneste gode ved historien er næsten, at det rammer en person, der med 99% sikkerhed selv har stemt for denne muslimske indvandring, og som ser det multikulturelle som noget spændende og positivt.

    Kommentar by na — 19. maj 2017 @ 16:27

  3. “Tænk på, hvad vi kan lære af muslimerne, jeg synes, at vi skal lade verdens flygtninge vælte ind over vore grænser, og labbe al deres kultur i os.” Gregers Dirckinck-Holmfeld

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 19. maj 2017 @ 16:38

  4. Suk, vore arabiske venner har medbragt deres kultur til Danmark. Så meget for de invaderende horders medløbende politikere i Danmark.

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. maj 2017 @ 16:46

  5. Kan det ikke være et mediestunt for gratis pr?

    Kommentar by Ruby Tuesday — 19. maj 2017 @ 16:50

  6. Danskeren, den vantro Store Claus, lægger sig fladt ned – ser truslen som en kompliment. Danskeren agerer hurtigt underdog i mødet med irakeren:

    “Claus Christensen: Derfor synes jeg faktisk, at det er noget befriende, at der er en instruktør, der ringer og siger, at nu skal jeg høre sandheden.”

    (…)

    “Claus Christensen tilføjer, at han ser Fenar Ahmads opkald som et kompliment, fordi det er udtryk for at det, Ekko skriver, er noget, der betyder noget for folk både i filmbranchen og læsere.”

    bt.dk/danmark/kendt-dansk-instruktoer-gik-amok-claus-jeg-har-nogle-venner-der-kommer-og-ordner

    Kommentar by Liva — 19. maj 2017 @ 17:07

  7. Et Danmark for dem der kan og vil! … Skaffe sig gode anmeldelser!!!

    Liberal-globalisterne i Venstre jubler. Endelig hersker jungleloven i lille Dannevang.

    Et par årtiers liberal massemigrations-laissez faire til og Danmark er uigenkaldeligt en del af Afro-Orienten.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 19. maj 2017 @ 17:12

  8. Hvad er problemet. Statsanklageren burde uden videre gå ind i sagen. Er det ikke hvad vi har han til?

    Kommentar by Santor — 19. maj 2017 @ 17:22

  9. Dream on Santor. Vi burde sende muhammedanerne ud af Danmark. Er det ikke vores pligt overfor kommende generationer?

    Kommentar by Nielsen — 19. maj 2017 @ 17:49

  10. – Claus, jeg har nogle venner, der kommer og ordner dig. De smadrer dig!

    Det er nu ikke lige hvad jeg vil kalde “at høre sandheden”

    Det er mere henad “at mærke sandheden” i form af smadrede tænder, hjerneskade, diverse knoglefrakturer, måske en punkteret lunge og nervøst sammenbrud når ham Claus engang kommer ud af hospitalet. Formentlig på antidepressiv medicin resten af hans dage.

    Kommentar by Men dog ! — 19. maj 2017 @ 18:16

  11. Irakisk filminstruktør truer: “Det er sådan, vi gør i Mellemøsten, og sådan gør vi også på Amager.”
    Ja selvfølgelig, for der er jo ikke længere nogen forskel på Amager og Mellemøsten.

    Kommentar by Piphans — 19. maj 2017 @ 18:19

  12. Det sædvanlige arabiske ordskvalder. Gå mod ham en til en, og han punkterer som en ballon

    Kommentar by BB — 19. maj 2017 @ 18:44

  13. Det kaldes en trussel, en trussel om vold, og den går ind over Straffeloven. Statsadvokat, træd i karakter, tak!

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. maj 2017 @ 18:45

  14. Danmark er jo også blevet til Mellemøsten.

    Kommentar by Winged Hussar — 19. maj 2017 @ 18:56

  15. Lille usle muslim. Kan kun hævde sig sammen med vennerne.

    Kommentar by redneck — 19. maj 2017 @ 18:57

  16. OT
    Tør vi gætte hvilken gud er refereres til?
    http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE9592223/tre-ofre-i-kritisk-tilstand-efter-times-squarepaakoersel/

    Kommentar by redneck — 19. maj 2017 @ 18:59

  17. Fenar Ahmed, dansk instruktør – nej nu må jeg le. Han har endda så meget storhedsvanvid at han tror på en karriere i Hollywood, med den attitude og filmkvalitet passer han sgu bedre ind i Bollywood.

    Pak kufferten og kom afsted med dig Fenar, vi kommer sgu ikke til at savne dig eller dine film, paphat.

    Kommentar by Kim — 19. maj 2017 @ 19:11

  18. Det er sådan vi gør på ama’r ,og det er sådan vi gør med dem fra Mellemøsten.
    Er det sådan de vil ha det ok for mig.😈

    Kommentar by Father — 19. maj 2017 @ 19:47

  19. Den hjernedøde EB journalist kan end ikke skrive det første ord i overskriften inden det bliver fake news. Jeg ser ingen danske instruktør, kun en arabisk voldsspykopat.

    Selvfølgelig skal den kulturradikale anmelderer have sit ansigt ommøbleret hvis han ikke fatter at perkerfilmen skulle have haft mindst 10 stjerner. Men mon ikke en omgang skoldhed dialogkaffe er nok til at få den universitetsuddannede filmekspert til at rette ind fremover. Kan i øvrigt ikke huske, hvornår jeg sidst har læst en filmanmeldelse, hader dette sammenspiste miljø af opblæste instruktører, skuespillere og anmeldere.

    Kommentar by Nothingman — 19. maj 2017 @ 20:03

  20. Claus Christensen var knap så forsonlig den gang han blev truet med tæsk af den selvudnævnte “medie-jøde” Arne Notkin, som i årevis var en banebrydende artist indefor fake-news journalistikken på DDR.

    Denmark: Zionist Chief Editor Arne Notkin threatened to whack opponent after TV-debate about anti-Semitism

    Kommentar by Balder — 19. maj 2017 @ 20:07

  21. @Kommentar by redneck — 19. maj 2017 @ 18:59
    Ja et forsigtigt men kvalificeret gæt må nok være at da han er hispanic så skal vi nok hen i retning af katolicismen.
    Så en mulig forklaring er sikkert at han som helt ung dreng i korte bukser har været messedreng og udsat for en af pædoklanens mange “kærlige” præster.
    Lyder det helt forkert eller hvad ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. maj 2017 @ 20:09

  22. Danske film kan kun produceres med statsstøtte, og en film som “Underverdenen”, der hylder og romantiserer bandemiljøet bør ikke have offentlig støtte. Hvis muzzierne vil lave film må de gøre det på 100% markedsvilkår el. få deres tilskud fra rige muslimer.

    Kommentar by Odo — 19. maj 2017 @ 21:03

  23. #9 Nielsen.

    Moské jeg var en smule indforstået med ironien ;)

    Kommentar by Santor — 19. maj 2017 @ 21:05

  24. #5 Ruby Tuesday
    Hvor er du altså kvik. Selvfølgelig er det et mediestunt.
    Ingen muslim vil da finde på sådan noget. Islam kender overhovedet ikke til vold eller tæskehold, det er jo fredes religion.
    Hvor er jeg glad for at vi har dig til at sætte tingene på plads.

    Kommentar by bjarne Binee — 19. maj 2017 @ 21:11

  25. Alt i mens den islamiske hverdag udvikler sig:

    https://ksdha.wordpress.com/2017/05/19/v-og-s-vil-tvinge-velfungerende-skoler-til-at-optage-flere-muslimske-elever/#comments

    og sætter vore skolesøgende børn skak mat!

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. maj 2017 @ 21:19

  26. @Nothingman

    “hader dette sammenspiste miljø af opblæste instruktører, skuespillere og anmeldere.”

    Helt enig, 95% af den den såkaldte kunst er skadelig og fordummende underholdning, en lille indbringende niche for dem med næse for støtteordninger. Udsendelserne burde indledes med advarsler som på cigaretpakkerne. “Dine TV vaner er skadelige for dine omgivelser, og forekomsten af hjernekræft er 80% højere hos TV-kiggere end hos storrygere.”

    Kommentar by Balder — 19. maj 2017 @ 21:20

  27. @ 25 Det er uforståeligt, hvorfor vi ikke står i hundredvis flere gange om måneden inde foran Borgen og protesterer højlydt. Løkke og Co. kan ikke magte opgaven.

    Kommentar by Kuffar — 19. maj 2017 @ 22:38

  28. @Kommentar by Balder — 19. maj 2017 @ 21:20
    Ja men hvis nu vi antager at du tilnærmelsesvis har ret så skal vi vel være DR taknemmelige for at de,sammen med tildels TV2, de eneste danske kanaler der sender noget med bare nogenlunde lødigt indhold.
    Samtlige andre reklamefinancierede danske kanaler sender sender kun crap.
    Og så med hensyn til tilskud til Dansk film og tv serie produktion så viser det sig rent faktisk at de penge kommer 3 fold tilbage til statskassen bl.a udlandets store interesse.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. maj 2017 @ 23:03

  29. Hvordan i hede hule helvede skal jeg forklarer mine to små børn at der er “inviteret” en kvart million mennesker ind i vores land, hvor hver anden, hver tredje eller hver fjerde, hader dem, fordi de er “kartofler”, hvide racister, fortsæt selv listen! Mit håb er som en isterning på en stegepande: uden fremtid. Vil så gerne at de vokser op med en åben og tillidsfuld tilgang til verden omkring dem, men det ser sort ud.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 20. maj 2017 @ 00:29

  30. Du kan starte med at lære dem at man altid skal bedømme andre ud fra hvad de som person står for og at man aldrig skal putte folk i kasser uanset hvor de kommer fra.
    Og så ellers huske på at had er en invaliderende sygdom.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. maj 2017 @ 00:36

  31. Hey KIm hvorfor sletter du mit link til indsamling.
    http://defend-europe.org/en/home-2/

    Kommentar by peter rytter larsen — 20. maj 2017 @ 02:22

  32. >29 FrafaldenModerat
    En kvart million? Det ligner mere den hele million.
    Og det kan du ikke forklare, undskylde eller bortforklare.
    Hvad staten ønsker, får den, fordi vi er for svage til at sætte foden ned.
    Men PerHenrikRasmussen-fjolset er klar med bortforklaringer a la Poul Nyrup Rasmussen.

    Kommentar by Nielsen — 20. maj 2017 @ 02:30

  33. Der er film som “The Stonning” og “Soraya M.” (et vidne som nægtede at forblive tavst), som jeg vil anbefale (Instr: SHOHREH AGHDASHLOO), og selvfølgelig filmen “Ikke uden min datter”. Har de to første på dvd- gad vide om nettet har forbudt dem? Alle de film er baseret på virkeligheden. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 20. maj 2017 @ 04:54

  34. Per Henrik Rasmussen er ikke et fjols men et dumt svin.

    Kommentar by k.m. — 20. maj 2017 @ 07:17

  35. Man tvinger indvandrerbørn(muslimer) ind i klasser med flest danske elever for at højne niveauet.

    Indvandrerne er stadig i mindretal, men med den fart vi ser nu danner de snart flertal. Hvor vil folkeskolen så putte dem hen? Ingen er vel så naiv at tro at den næste million indvandrere og deres børn er mere lærenemme end de der allerede er her. Med Per Henrik Rasmussens hjælp forvandles Danmark til et Islamisk provins. Hvordan helvede vil han forklare sin egen families efterkommere hvad det skulle til for ?

    Kommentar by k.m. — 20. maj 2017 @ 07:35

  36. Hovedrollen i filmfloppet “Underverden” spilles i øvrigt af den irakisk-fødte skuespiller Dar Salim, som i de senere år har været heftigt promoveret som en overpræmieperker.

    Den talentløse “skuespiller” er angiveligt også uddannet som pilot.

    Hele sammenrendet af islamapologeter i film/mediebranchen har derfor kunnet vise ham frem, og messe i kor;

    “Se selv, en muhammedaner som kan både læse og skrive”!

    Kommentar by Knights Templar — 20. maj 2017 @ 07:53

  37. Per Henrik Rasmussen : Det gør jeg skam også, ligesom jeg lærer dem at holde sig væk fra de store brød, med tusser i ansigtet og narko i lommerne, men at de på bunden er søde og rare og bare har haft en uheldig opvækst eller en “psykiatrisk overbygning”. Lidt ligesom jeg mistænker dig for.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 20. maj 2017 @ 08:40

  38. @ Bjarne Binee: Helt i orden. Bare sig til når du en anden gang har brug for en rationel vurdering inden du gør dig selv til grin med en ureflekteret følelsesbaseret automatreaktion ;-)

    Kommentar by Ruby Tuesday — 20. maj 2017 @ 08:52

  39. Min de er fra Amager? http://ekstrabladet.dk/112/groft-overfald-paa-ungt-par-foran-christiansborg-seks-anholdt/6674441

    Kommentar by redneck — 20. maj 2017 @ 08:55

  40. Hvem består det tæskehold af, som den “danske” filmflopinstruktør vil sende?

    Omar Marzouk, Özlem Cekic og tøsen Abdel Aziz Mahmoud?

    Kommentar by Knights Templar — 20. maj 2017 @ 09:07

  41. Efterhånden ved vi gennem historien og de nye fremmed arbejdere at muslimer ikke kan dialogen; den kristne kultur bygger på Sokrates som er vores håb vi kan bygge videre på.

    Kommentar by de Hemmer — 20. maj 2017 @ 09:18

  42. 29.
    “Hvordan i hede hule helvede skal jeg forklarer mine to små børn….”
    Glem det, for det er ikke muligt at forklare hvorfor dumskerne valgte at udslette sig selv ved at islamisere deres eget land på trods af, at de klart og tydeligt blev advaret mod det.

    Kommentar by Piphans — 20. maj 2017 @ 10:55

  43. Undskyld mit spørgsmål: Hvem er denne instruktørmansling fra Irak?
    Er det en man bør kende?
    Fint man holder liv i disse fantastiske kommentarer fra Gregers D. Holmfeld og lign. tomhjerner.
    Hvorfor har disse der klart knuselsker kulturberigelsen ikke været på banen i en længere periode?
    Man skal ikke regne med justitsvæsenet herunder politiet foretager sig noget som helst ifm. beskrevne direkte trussel.

    Kommentar by AK JA. — 20. maj 2017 @ 12:32

  44. En iraker er en mand, du ikke ønsker at møde. Og din datter slet ikke..

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. maj 2017 @ 17:14

  45. @Per Henrik Rasmussen

    Jeg mener nu at DDR og TV2 sender en særlig giftig form for propaganda, netop fordi de har flest “seriøse udsendelser”; nyheder politisk debat osv. og desuden slår sig op på at være “public service” organer.

    Men når det er sagt, så er jeg ved at komme til den konklusion, at de fleste former for underholdning, derunder kriminalromaner og tv serier også uden nævneværdig politisk indhold til syvende og sidst er skadelige, fordi de er passiviserende. Subjektet (seeren) er altid i en modtagende rolle, omgivet af folk med mere status og angiveligt større evner/bryster en ham/hende selv.

    Men jeg tror ar vi her er inde på et meget stort problem, måske det største: hvordan giver vi som mennesker livet indholdt. I andre kulturer, og tidligere herhjemme havde man en masse ritualer og festivitas for at danne rammer om livet, og skabe bevægelse, og mundligt overlevererede historier samt nyheder var en del af dette. Så kom videnskabelig tænkning og rationalisme, og fandt på nye metoder at bruge tiden på. Folk skulle ud af huset og være aktivet for at høre musik. Nu på grund af den teknoloigske udvikling og menneskets manglende evne til hurtigt nok at tilpasse sig skabt en situation hvor hele vores hjerne konstant er optaget af “underholdning”, og er i høj grad afhængig af den.

    Også mere seriøse beskæftigelser som at læse Uriasposten og kommentere er ofte for en stor del underholdning.

    Diktatoriske religioner og ideologier er også forsøg på at sætte rammer for mennesket, så det ikke udarter sig i det vi netop ser i disse år, opløsning af sammenhængskraft, manglende evener til selvstændig tænkning og handlekraft, udviskning af grænser og skel, alkoholisme, sex, stof og pillemisbrug, men i endnu højere grad og lige så farlig; underholdningen derunder “seriøse nyheder”.

    Udfordringen ville normalt være, hvordan balancerer vi frihed med kaos og vilkårlighed, men mens vi er under et massivt angreb fra globalisterne, og på gadeniveau fra Muslimer og rødfascister, at betydningen og relevansen af den diskussion ved at blive trængt i baggrunden.

    Kommentar by Balder — 20. maj 2017 @ 17:54

  46. Balder jeg kan følge jeg langt hen af vejen men mener dog ikke at kunne udpege nogen udbydere som særligt giftige ud over de rent kommercielle som som først og fremmest lever højt på at udbyde “opium til folket” i form af sport og såkaldte fordummende “reallity” serier
    Jeg ser selv ikke ret meget tv nok mest p.g.a at jeg har aften/nat arbejde
    Vi har vel allesammen ind i mellem brug for lidt virkelighedsflugt så en god film eller dokumentar engang imellem skal selvudnævnte experter vel heller ikke bandlyse

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 21. maj 2017 @ 02:12

  47. Hvilket udskud, ud af landet straks!

    Kommentar by LarsB — 21. maj 2017 @ 13:56

RSS feed for comments on this post.