3. juni 2017

P1-journalist nedtoner sigøjner-angreb: Rapporterer ikke for at ‘bidrage med benzin til Nationens bål’

Ekstra Bladet fortæller, at en P1-journalist blev angrebet med en vodkaflaske, da han til et indslag om romaer forsøgte at interviewe en formodet ‘roma’. Den pågældende journalist forklarer til avisen, at han ikke ‘føler’ sig overfaldet, og understreger at han ‘aldrig har haft nogen dårlige oplevelser med de her mennesker’, og pointerer, at ‘nogle mennsker er trængt helt op i en krog’. På Facebook går samme journalist all-in.

“EB hører også Baglandet og det er jo rigtig dejligt, men læs lige her, inden der går totalt rundhyl i den. Jo, det var en ubehagelig oplevelse for sådan en slatten reportertype som mig, men nu skal vi heller ikke overdramatisere det.

Som Michael Lodberg Olsen siger umiddelbart efter hændelsen i udsendelsen, skulle jeg måske have gået til situationen på en lidt anden måde. Det forsvarer ikke, at en mand løb efter mig med en vodkaflaske, men ærligt talt, burde jeg sgu nok have læst det hele lidt bedre og have haft større respekt for, at de her mennesker er ekstremt pressede og stressede i de her uger. Mere end nogensinde.

Jeg tog ud for at lave reportagerne for at få svar på, om det virkelig kan passe, at vi københavnere ikke kan rumme den her type hjemløse og ikke for at bidrage med benzin til Nationens bål. Det selvfølgelig rigtig uheldigt, at det her sker, men naturligvis skulle det med i udsendelsen, fordi det skete.

Jeg har ellers aldrig haft dårlige oplevelser med udenlandske hjemløse og jeg er fuldstændig klar over, at ikke alle er som manden med vodkaflasken. Alle andre jeg forsøgte at henvende mig til i forbindelse med optagelserne var søde og smilende.

Og så vil jeg lige sige igen, at jeg er HELT ok. Jeg fik pulsen op og jeg har lært rigtig meget af det, men der er vigtigere perspektiver i den her sag, end at jeg havde en vred gut i hælene på mig. …”

(Mads Petter Kühnel Albretsen på Facebook, 2. juni 2017)

“… lad nu være med at stemme på DF fordi der er nogle idioter som ødelægger det for en masse andre. Vi skal være søde mod hinanden.” (Mads Petter Kühnel Albretsen på Facebook, 9. februar 2015)

Oploadet Kl. 08:10 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/83807/trackback

48 Comments »

  1. Luk de såkaldte journalistuddannelser.

    Kommentar by Bastardo — 3. juni 2017 @ 08:14

  2. OFF TOPIC konspiratorisk indlæg : Søren Pind og Connie Hedegaard er deltagere ved årets Bilderberg møde i USA. Så får de vel de instrukser landet Danmark skal leve op til i løbet af næste år. http://www.bilderbergmeetings.org/participants.html

    Kommentar by Lightmann — 3. juni 2017 @ 08:16

  3. Stockholm-syndromet i fuldt flor. Idioten går ud for at få bekræftet, at de stakkels zigøjnere er ofre for de fæle danske racister og bliver mødt af et røvhul af rang, der viser nøjagtigt det modsatte, men han går straks i forsvar for ham. Hvad skal der til for at få ham til at se virkeligheden?

    Og P1-journalist??? Er der en af de mange med millionhyre i det foretagende, der kan få det til at rime med neutralitet? Han kunne jo ligeså godt skrive for modkraft.dk. For helvede, hvor bliver jeg træt.

    Kommentar by Jolly Jumper — 3. juni 2017 @ 08:42

  4. Jeg vil foreslå Ekstrabladet mere konsekvent at benytte konceptet fra Nationen, hvor artikler afsluttes med en afstemning med et eller flere spørgsmål til læserne. Det er ganske almindeligt, at læserne med stort flertal kommer frem til, hvad vi her på Uriasposten ville kalde sund fornuft, altså det stik modsatte af det politisk korrekte. Gå selv ind og læs de seneste eksempler ved at søge på “Ekstrabladet Nationen”.
    I det aktuelle tilfælde, kunne man i den afsluttende afstemning have spurgt, om det evt. var en god idé at fyre den pågældende journalist Mads Petter Kühnel Albretsen for uduelighed og vildledning.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 3. juni 2017 @ 08:43

  5. AFSKAF TVANGSLICENSEN NU!!!

    Kommentar by barfbag — 3. juni 2017 @ 08:44

  6. Sjovt at man ikke kan kommentere på journalistens egen facebook-side. Ret ironisk når man tænker over det…..

    Kommentar by Olé — 3. juni 2017 @ 08:45

  7. > barfbag: Tvangsmedielicens afskaffer du selv uden videre. Der er ret mange, inklusiv undertegnede, der har gjort det forlængst.

    Konsekvenser: Ja, nogle intetsigende breve med slet skjulte trusler, som man blot kan smide ulæste i papircontainteren.

    Et par telefonopringninger, som man høfligt besvarer. That’s it.

    Kommentar by Henrik Petersen — 3. juni 2017 @ 08:51

  8. Som en pryglet hund.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. juni 2017 @ 09:10

  9. Han er mere bange for at falde udenfor den gode smags selskab end han er for at blive tævet af en roma. Så stærk er den sociale kontrol blandt journalisterne.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 3. juni 2017 @ 09:13

  10. Frank Jensen blev kraftigt udspurgt af en kvindelig journalist på P.1. Hun var nærmest fortørnet over romaernes situation i København. Og én tænkte på, at hun kunne da meget nemt have inviteret dem ud til at bo ved DR-byen på Amager. Det havde da været en flot gestus. lige i DRs ånd.

    Kommentar by Pk — 3. juni 2017 @ 09:28

  11. “De her mennsesker er ekstremt pressede og stressede i de her uger.”

    Hvad fanden snakker idioten om. Hvad er der så specielt ved lige de her uger. Nå selvfølgelig, det er jo ikke hans tilstedeværelse alene der gør det. En naiv tumpedum hipsterspade med skovskæg og de rigtige solbriller, på humanistisk oplevelse blandt de vilde fremmede, som hvis man bare er et godt menneske (ham selv) så er de også søde mod mig. Ugerne lige for tiden, det var det der gjorde det. Sigøjnerne er stadig de sødeste og mest smilende hertevarme mennesker man kan finde i byens gader, hvis det bare ikke lige var for de her forbandede uger.

    Kommentar by Men dog ! — 3. juni 2017 @ 09:37

  12. Eksempler fra Nationen (Ekstrabladet primo juni 2017)

    EKSEMPEL 1
    30. maj 2017 – kl. 11:33:
    Kaptajn Kjelds datter udvises: Så afleverer jeg mine medaljer tilbage
    – Hvis det her er takken for, at man tjener sit land, møder kærligheden, og står tilbage med en familie i dyb splittelse, ja så har jeg ikke noget at bruge mine medaljer til, siger Kjeld, hvis datter skal udvises i morgen. Hvad siger du?
    Tror du at Yiming kan blive integreret i Danmark? Det siger 94,9 % ja til.
    Fra kommentarerne
    John M: Ud med hende..
    John N: Danmarks største forbryder og nasserøv, og god til at snyde det danske samfund kan ikke smides ud fordi han har store børn som han oplære i at snyde det danske samfund, men man kan godt tage en lille uskyldig pige der gør det godt, fjerne hende fra hendes mor og stedfar, og smide hende ud, det giver satme god mening,
    Hvor er det trist et land vi blevet.
    Flemming H: Jeg mener ikke at vores politikere kan integreres i Danmark, så de burde smide sig selv ud hurtigst muligt. Ingen vil savne dem, bortset fra flere generationer af muslimske indvandrere.
    Flemming H: Nu har vi snart 3 eller 4 generationer af muslimer i Danmark, som ikke er integreret, men de bliver ikke udvist. Man tror måske stadig på at de kan integreres? Jeg vil gerne vide hvad man bygger det på??
    Og i samme forbindelse vil jeg også gerne have at vide hvad man bygger det på, når man så ikke mener at en allerede godt integreret 13 års gammel pige med i den grad danske familieforhold ikke kan integreres???

    EKSEMPEL 2
    1. jun. 2017 – kl. 11:35
    Oppositionen vil have mig fyret: Er Støjberg færdig?
    Inger Støjberg skal forklare hvordan hun kunne finde på at bede asylmyndighedere om at adskille ægtepar, hvor den ene part var mindreårig. Selv siger hun, at hun gjorde det for at beskytte pigerne.
    Hvordan synes du Inger Støjberg klarer jobbet som integrationsminister?
    73,89% Godt
    22,68% Dårligt
    3,43% Ved ikke
    Synes du flygtninge ægtepar – hvor den ene part er under 18 år – skal have lov til at bo sammen på et dansk asylcenter?
    19,14% Ja
    73,89% Nej
    6,98% Ved ikke
    Synes du Inger Støjberg skal fyres som integrationsminister?
    22,7% Ja
    75,04% Nej
    2,25% Ved ikke

    EKSEMPEL 3
    1. jun. 2017 – kl. 14:35
    Arnes datter udvist til presenning-skur: Hvorfor må kriminelle blive?
    I går afgjorde Højesteret, at fire rumænere, ikke kan sendes hjem til afsoning i Rumænien, fordi der er tvivl om, hvor mange kvadratmeter de får til rådighed. I marts udviste Danmark Arnes datter til skur med pressenningtag, og nu undrer han sig.
    Er du enig med Højesteret?
    1,83% Ja, jeg synes at usikkerheden omkring, hvor mange kvadratmeter, de kriminelle skal bo på, betyder at de ikke skal sendes til Rumænien
    96,66% Nej, jeg er ærlig talt ligeglad med, hvor mange kvadratmeter de kriminelle rumænere har som ‘privat rum’
    1,51% Det er indviklet – jeg svarer ‘ved ikke’

    Kendelse afsagt den 31. maj 2017 gengivet i EB.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 3. juni 2017 @ 09:56

  13. “de her mennesker”

    https://www.youtube.com/watch?v=CHxAuCjiDlA

    ”you people”

    lidt OT, men stadigvæk sjov,
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 3. juni 2017 @ 10:03

  14. Og forslaget om at fordoble straffen for tiggeri er latterlig. Hvis de rumænske tiggere får en måned i dansk fængsel er det som gratis ferie med helpension, og omkostningerne for de danske skatteydere er som hvis de boede på d’Angleterre.

    Grænsekontrol og udvisning er eneste holdbare løsning. Og hvis de rumænske fængsler er gode nok til rumænere i rumænien så er det også godt nok til rumænske tiggere og tyve i danmark. Jeg har fuld respekt og tillid til at rumænerne driver fængsler mere fornuftigt end Danmark gør.

    Kommentar by Zatopek — 3. juni 2017 @ 10:08

  15. Apropos sigøjnere: Er der nogen der ved hvorfor de nu kaldes romaer og ikke sigøjnere?

    Det skulle monstro ikke være vores allesammens uundværlige samlingspunkt og nationens stolthed – nemlig DR – som står bag, ligesom de i sin tid fik foranlediget at muhammedanere ikke længere måtte benævnes ved deres rette navn, men nu skulle kaldes muslimer.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 3. juni 2017 @ 10:23

  16. Og negre er ikke længere negre.
    De er vist ikke en gang sorte.

    Kommentar by Erik — 3. juni 2017 @ 11:08

  17. @14 Det er et mirakel! En moderne udgave af bryllupet i Kana, intet mindre.

    Kommentar by Frimod — 3. juni 2017 @ 11:17

  18. #13, Abdullah Terkelsen:

    https://de.wikipedia.org/wiki/Zigeuner

    En omrejsende der stjæler. Altså den korrekte betegnelse, og derfor fuldstændig uacceptabel for De Gode.
    Så ja. Samme psykologiske forsvarsmekanisme fra dem, der ikke vil se virkeligheden i øjnene.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 3. juni 2017 @ 11:21

  19. “Skurk” eller “lovløs” er nok mere korrekt.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 3. juni 2017 @ 11:28

  20. Altså skide være med at folk oplever retsløse tilstande, når Romaer eller andre begår tyveri, eller når udlændinge begår voldtægt o.a, fordi problemerne får lov til at indvandre i Schengensamarbejdes hellige lov helt udenom alle indfødte. Bare der ikke opstår modstand på nationalt niveua, da nationen bare skal gå i opløsning, så er alt andet flintrende ligegyldigt…..må det være mig tilladt at opfordre folk til at boykotte licensen- til denne infamne manipuleringsmaskine DR p1.

    Kommentar by Michael Unna — 3. juni 2017 @ 11:48

  21. Svagpisseren burde vende roeven til ogsaa , til fri benyttelse for vaerdigt traengende sigoejnere,perkere,sandalslaebere og andet godtfolk.
    Kors i skuret sikken et pjok .

    Kommentar by Krassisten — 3. juni 2017 @ 11:55

  22. #8. Pk.
    Citat: “…hun kunne da meget nemt have inviteret dem ud til at bo ved DR-byen på Amager.”
    I 1970’erne var der en sigøjnerlejr først på Amager, i nærheden af den daværende Ballonpark og losseplads. Jeg mener at huske at kommunen var involveret i lejren, der efterhånden fik tilført en kommunal vandhane midt i lejren, samt elektrisk lys.
    Der var dengang en masse klager over svineriet fra lejren, og jeg mener at huske, at kommunen også satte nogle skraldespande op, som man forsøgte at tømme regelmæssigt.
    Lejren lå ganske tæt ved der hvor DDR’s underlige ’luksusvilla’ nu ligger.
    En gentagelse af denne lejr, med DDR’s og kommunens hjælp, må da være mulig.

    Kommentar by Birger Jensen — 3. juni 2017 @ 12:48

  23. DR’s P1 Mads er super egoist. Han er jo ikke den eneste, der oplever at romaer opfører sig uacceptabelt.

    “Der er store problemer med skruppelløse romaer i København, og i Super Brugsen kan de intet stille op over for de massive tyverier.”

    (…)

    “De er pisseligeglade. Vi oplever rigtig, rigtig, rigtig meget tyveri begået af alt fra helt små børn til ældre personer.” – siger uddeler på Christianhavns Torv.

    ekstrabladet.dk/112/romaer-haerger-supermarked-nu-blander-politiet-sig/6692625

    Kommentar by Liva — 3. juni 2017 @ 13:42

  24. Denne Mads Petter ligner umiskendeligt en af de klamme venstreradikale hipstertyper, som vælter fordrukne rundt på Nørrebro og Vesterbro i øjeblikket til det rædselsfulde arrangement Distortion.

    Jeg håber at tossen vågner op i en sø af bræk og pis, frastjålet alt af værdi, af en flok sigøjnere….

    Kommentar by Al Capone — 3. juni 2017 @ 14:43

  25. Der er næppe noget firma som DhimmiRadioen, der kan finde på undskyldninger for- og bortforklaringer på- muhammedanernes hærgen og altødelæggende adfærd..

    Kommentar by Nielsen — 3. juni 2017 @ 14:55

  26. Ha ha, hvor er det dog fantastisk. Normalt skal man nærmest true de DR-ansatte med juridisk bål og brand, før de overhovedet vil overveje, at komme med de mindste antydninger af indrømmelser. Men i dette unikke tilfælde, hvor DR kommer til at snuble over sandheden, skal man da endeligt ikke få det indtryk, at virkelighedsnær rapportering rent faktisk var reporterens intention.

    Det er lige før man har ondt af de ansatte i DR. Tænk at være økonomisk, socialt og karrieremæssigt afhængig af sådan en fundamentalistisk septiktank, der har ansvar for multikulturalisternes ideologiske gyllespredning. Man kommer jo til at tænke på de stakler, der er røget i kløerne på Moon-bevægelsen eller andre nyreligiøse kulter.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 3. juni 2017 @ 15:14

  27. Angående licens:

    “Et par telefonopringninger, som man høfligt besvarer. That’s it.
    Kommentar by Henrik Petersen — 3. juni 2017 @ 08:51”

    Jeg har fået de første breve, som jeg fint kunne arkivere lodret. Men jeg er da lidt nysgerrig på, hvad telefonopringningerne indeholder?
    Sååådan lige for rettidig omhu ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. juni 2017 @ 15:46

  28. Endnu et eksempel på, at vesterlændinge reagerer over for “østerlandsk vold” som en underkuet hustru i et voldeligt ægteskab:
    Han slår mig, fordi der er noget galt med mig = “sådan en slatten reportertype som mig”
    Han har det jo så svært, han er presset…
    Jeg tog ikke nok hensyn…
    Det hele er min skyld. Jeg fortjente det nok.

    Et vink til reporteren: Den model er falsk, og skyldes en fornægtelse af virkeligheden. Se den i øjnene: Volden har ingen undskyldning. Det eneste, der er galt med dig, er, at du accepterer den.

    Kommentar by Bageren — 3. juni 2017 @ 17:45

  29. > M.S. Carstens 15:46

    Jo, medarbejderen spørger høfligt til, hvorvidt du ikke har internet.
    Svar: Jeg bruger bibliotekets, når jeg skal tilgå e-boks/borger.dk.

    Men har du ikke en smartphone? Jo da, en Nokia 3310, som ikke kan tilgå internet.

    Hvad med tv? Nej, det har jeg ikke og ønsker det heller ikke.

    Så siger medarbejderen tak og farvel, thats it, all done. Du hører ikke mere fra dem udover kvartalsvise breve, der blot puttes i papircontaineren.

    DDR er forlængst holdt op med at sende mig breve, nok dyrere i porto end at få mig til at betale.

    Skulle der dukke end licensinspektør op på matriklen, beder du blot om en dommerkendelse. Uden en sådan (og den får de ikke) kan du blot høfligt lukke døren.

    Kommentar by Henrik Petersen — 3. juni 2017 @ 17:51

  30. Fandens osse at den skide roma ikke fik ram på den syge nar.

    Kommentar by Piphans — 3. juni 2017 @ 19:22

  31. Præcis, kun idioter betaler licens.

    Kommentar by Piphans — 3. juni 2017 @ 19:24

  32. Tak Henrik Petersen — 3. juni 2017 @ 17:51

    hi; så kan jeg jo samtid fortælle en laaang historie og belære om hirakiet på bibliotekets læsesal.
    Du er sq en ven og jeg håber at andre følger op *SS*

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. juni 2017 @ 20:20

  33. ang. DDR licens.
    Læg mærke tid DDR folkene der kommer snigende typisk mellem 16-20 godt kan finde på at tilmelde dig automatisk.
    Det årlige brev sender jeg retur, ofte med en lille tekst som f.eks “sut min maxister”
    Der afmelder du bare online asap.
    Jeg har 25 år aldrig betalt 1kr.
    Jeg gider ikke at kommunikere med DDR folkere og åbner ej slet døren, det eneste du skal sige er:
    ” Jeg har ingen licens pligtige apparater farvel”
    og evt. som jeg plejer at sige efterfølgende, da DDR ALTID bliver ved :
    ” Det er privat område, forsvind eller hunden lukkes ud” eller “I får med pulverslukkeren”
    Ligesom @ og mobil. man tilpasser det til KUN godkendte kan kontakte en resten ryger pr. automatik ud i the black hole.
    no spam ingen mobil plattenslagere
    Fred og ro.

    Kommentar by peter rytter larsen — 4. juni 2017 @ 01:13

  34. Jeg har engang oplevet at en DR-opkræver tilmeldte mig licens mod min vilje, efter at have kimet mig ned en hel eftermiddag. Da jeg henvendte mig til dem, fik jeg at vide, at jeg skulle framelde mig igen på deres hjemmeside. Men det var kun muligt at framelde sig, og dermed anerkende at man havde været tilmeldt, og dermed også acceptere at skulle betale licens for perioden indtil frameldingen. Det var ikke muligt at få annulleret tilmeldingen, selvom det var deres egen medarbejder, der havde begået en “fejl”.

    Det kunne altså ikke lade sig gøre at melde sig fra uden først at acceptere, at jeg havde været meldt til, hvilket jeg naturligvis ikke ville, da jeg aldrig har ønsket at være kunde hos dem, og det hele vejen igennem har været dem, der har opsøgt mig og ikke omvendt. Det endte med at de trak pengene over skatten. Hele forløbet havde en radikaliserende effekt på mig, og fra at tænke at deres produkt er noget bras, gik jeg til at nære et brændende had til DR og alle deres medarbejdere og alt deres væsen, og i øvrigt også til skat.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 4. juni 2017 @ 05:21

  35. Apropos nedtonet. Hvad med skud ved Tivoli? Skud mod politi lyder som terror. Det var hurtigt nedtonet.

    Kommentar by P — 4. juni 2017 @ 06:38

  36. Globalisme: https://www.youtube.com/watch?v=hNkt9P3iTJA

    Kommentar by Nielsen — 4. juni 2017 @ 07:50

  37. > Ruby Tuesday

    Du kunne have klaret den med et brev til deres Generaldirektør, der har en hær af jurister, som ville have kunnet se fejlen.

    Naturligvis skal ingen tilmeldes mod deres vilje, det kaldes tvang, og den slags går vi normalt ikke ind for i Danmark.

    Principielt ville jeg såmænd gerne bidrage, men i så fald over skatten.
    Det er jo helt i skoven, at en enlig studerende på kollegium skal betale det samme som en (muslimsk) storfamilie med 3 tv, 10 smartphones og en samling putere og iPads. Nå nej, de betaler jo heller ikke skat fra kebabjointen og hashhandlen.

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2017 @ 07:57

  38. OT: Terror igen-igen i London. Jeg føler intet andet end meget stærk vrede.
    Hold kæft hvor jeg hader muslimer og deres voldelige og syge ideologi.
    De hader os mere end de elsker deres egne børn. Så mit had er virkelig stort.

    For min skyld må de hellere end gerne hade og slå hinanden ihjel, men i deres egne lande, tak!

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2017 @ 08:05

  39. Haha! Nemesis! :)

    Kommentar by Ekstrabladet Fake News — 4. juni 2017 @ 08:12

  40. # 37

    Muhammedanerne følger blot deres infame terror/krigsmanual Koranen til punkt og prikke.

    Endnu en “festlig” fejring af Ramadanen med udgydelse af de vantros blod…

    Kommentar by Al Capone — 4. juni 2017 @ 08:39

  41. @ Henrik Petersen: Jeg havde faktisk en korrespondance, dog ikke med Generaldirektøren, hvor de gjorde det klart, at min eneste mulighed var at afmelde mig, og dermed anerkende at jeg havde været tilmeldt. Det var dybt frustrerende, da jeg netop var studerende på det tidspunkt og boede på kollegium og vitterlig ikke havde nogen licenspligtige apperater. Jeg fornemmede tydeligt at tvang netop var deres hensigt, og at de vidste og udnyttede at jeg ikke havde ressourcer til at kæmpe min sag mod deres hær af jurister. Det gjorde stort indtryk, og jeg får stadigvæk følelsen af krænkelse når jeg ser en af deres tåbelige studieværter grine fjollet på skærmen.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 4. juni 2017 @ 09:34

  42. http://snaphanen.dk/2017/06/04/ny-formodet-jihad-terreor-i-london/#more-189093

    Godt at se, at andre er endnu mere vrede end mig.

    Muslimer spreder had, vold, myrderier og undergang overalt, hvor de viser sig. Faktum!

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2017 @ 09:41

  43. > Ruby Tuesday: Du er velkommen til lidt småjuridisk hjælp, hvis det sker igen. Bedste hilsner.

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2017 @ 09:43

  44. Mange tak :-)

    Kommentar by Ruby Tuesday — 4. juni 2017 @ 10:01

  45. Hvad angår terroren i London, så bliver jeg især provokeret af de europæiske politikere, der er så glade for deres åbne grænser, at de er villige til at ofre civile liv i deres egne befolkninger på den konto. De er valgt til at beskytte os. Det er det ansvar, de har påtaget sig. Og det indebærer, at når nogen erklærer os krig, så skal grænserne lukkes og fjenden interneres. At stille sig op foran pressen og græde krokodilletårer og prøve at få det til at se ud som om at det er højdepunktet af heroisme at fortsætte selvmordskursen ufortrødent, er simpelthen en hån.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 4. juni 2017 @ 10:09

  46. Ellers er der jo http://farvellicens.dk/succeshistorier-fra-licensafmeldere/

    Der er også en faq. Udmærket site. Brug den.

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. juni 2017 @ 10:15

  47. Jeg har altid troet at kuverten fra DDR, var til at indsamle gamle batterier..

    Kommentar by Geert — 4. juni 2017 @ 11:04

  48. Og Idag kan man læse at kirken giver mad til romaerne. Tja…..

    Kommentar by P — 4. juni 2017 @ 11:14

RSS feed for comments on this post.