6. juni 2017

London Bridge-jihadster identificeret: Khuram Shazad Butt (Pakistan), Rachid Redouane (Marokko)…

To af London Bridge-jihadisterne er identificeret, og det hele er lidt trivielt. At den ene har medvirket i en dokumentar med titlen ‘The Jihadis next door’ illustrerer dog ganske fint det åbne samfunds magtesløshed. Flere terrorangreb, endnu flere stoppet i tide, og selvom tusindvis af radikale muslimer overvåges, så rækker det alligevel som en skrædder i helvedet.

Fra ITV news – London Bridge attack: Two of three attackers named.

“Two of the London Bridge attackers have been named by Scotland Yard.

Khuram Shazad Butt and Rachid Redouane, both from Barking, were among a group of three attackers who killed seven and injured dozens more during Saturday’s terror attack. …

Khuram Shazad Butt was a British citizen born in Pakistan. The 27-year-old was known to the security services… He featured in a Channel 4 documentary ‘The Jihadis Next Door’.

Police have said inquiries are ongoing to confirm the identity of the third attacker. …

Mr Redouane, 30, claimed to be of Moroccan and Libyan origin and was not known to authorities.
He also used the name Rachid Elkhdar and claimed he was 25.”

(27-årige Khuram Shazad Butt & 30-årige Rachid Redouane, fra henholdsvis Pakistan og Marokko)

“… police are currently investigating 500 terror cases involving 3,000 ’subjects of interest” after quizzing 20,000 individuals.” (Politikilde til ITV)

Oploadet Kl. 02:14 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/83910/trackback

35 Comments »

  1. Hvorfor blokere berlinske min post ;
    Hvad er der galt med jer , som ikke læser ?
    Har I ikke læst historie ?
    Det er oplysning til folket det er galt med , alle gammel kommunisterne fik lov at sidde, og RUC / “journalist” udd, og hele KBH. medie mafia DDR.
    Vi kan ikke nå , at ændre dette lokale militser (er oprettet) fra hver fløj.
    Det er TOTAL vandvid
    https://www.youtube.com/watch?v=duJF7wyTCAM
    Hvis DU ikke forstår alvoren, vil den snart sive ind.
    DET gælder om at stoppe “ulykken” og bålet brænder i hele EU
    Hvis DU ikke kæmper for det dine forfædre døde for, vil dine børn og DIG vil ALT ! a-l-t forsvinde, hvad med dine børn ?
    DØ FOR DANMARK DØ FOR FRIHED
    FRIHED ER IKKE GRATIS DET SKAL DER KÆMPES FOR
    VÅGN OP DANMARK !
    https://www.youtube.com/watch?v=3ChjfFx_zLU
    https://www.youtube.com/watch?v=gvtgdiGFQDw

    Kommentar by peter rytter larsen — 6. juni 2017 @ 03:32

  2. Skal det DANSKE folk vente på den næste , radikal kommunist i KBH. der er underholdt af den den hårdt arbejdede JYSKE for de kan se FAKTA ?
    ???
    https://www.youtube.com/watch?v=3ChjfFx_zLU

    DER ER MASSIV CENSUR !

    Kommentar by peter rytter larsen — 6. juni 2017 @ 04:03

  3. medie støtte skal være mål no1

    Kommentar by peter rytter larsen — 6. juni 2017 @ 04:13

  4. “The 27-year-old was known to the security services…”

    Ifølge Spengler så betyder det her med at være “kendt” ikke nødvendigvis, at man kender en persons identitet og prøver på at holde øje med hvad vedkommende laver. Det kan lige så godt betyde, at personen – som muligvis er kriminel – er blevet presset eller rekrutteret til at være informant.

    Og tilværelsen som forrædder-muslim kan i det lange løb blive både skamfuld og utålelig. Hvilket igen kan motivere til at gå over til den anden side – og være med på at lave noget spektakulært. Som en bodsgerning.
    https://pjmedia.com/spengler/2017/06/03/counter-terror-lessons-from-americas-civil-war/

    Kommentar by BE — 6. juni 2017 @ 04:32

  5. det er umuligt at få sandhed ud på det du forhåbentlig ikke betaler for MSM
    tps://www.youtube.com/watch?v=TAu-PXDhLX0

    Kommentar by peter rytter larsen — 6. juni 2017 @ 04:50

  6. STØT SIAD I KAMPEN IMOD ISLAM. Det er også muligt at støtte Dansk Europamission, så nogle muslimer kan skifte religion. Ha en god dag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. juni 2017 @ 05:05

  7. På TV2 kan man læse at 130 engelske imamer tager skarp afstand og vil nægte gerningsmændene en muslimsk ceremoni ved begravelsen. Men så vidt jeg kan google mig til er der 427 moskeer i London alene (de fleste er dog nok bare et lokale), så der er sikkert villige imamer nok. Spændende, hvad det ender med!
    Sidst jeg hørte om en mand, der blev nægtet ceremonien var ham den stakkels ateist i Pakistan, som blev lynchet og ligskændet.

    Kommentar by Zatopek — 6. juni 2017 @ 05:52

  8. Nedtælling til at der er en eller anden klovn, der giver Channel 4 skylden for, at han er blevet radikaliseret: 10, 9, 8, …

    Kommentar by Ruby Tuesday — 6. juni 2017 @ 05:58

  9. @8 Moske var en ene traumatiseret af at hedde “røv”. Han har nu bevist at han i virkeligheden var en anus.

    Kommentar by Zatopek — 6. juni 2017 @ 07:47

  10. Chok!

    Så var det altså alligevel ikke militante buddhister eller Jehovas Vidner, som stod bag “hændelsen”….

    Kommentar by Al Capone — 6. juni 2017 @ 08:13

  11. @9. Mr Butt har nok været dansedreng som yngre

    Kommentar by redneck — 6. juni 2017 @ 08:53

  12. Lidt Ramadan-propaganda: http://ekstrabladet.dk/nationen/taettere-paa-gud-ramadanen-goer-mig-til-et-bedre-menneske/6696351

    Kommentar by redneck — 6. juni 2017 @ 09:13

  13. Oplysningen om de 130 imamer, der ikke vil give gerningsmændene den sædvanlige ceremonielle begravelse, skal nok blive et stort propagandanummer.
    Virkeligheden er nok snarere den, at de føler, at lokummet er ved at brænde.

    Kommentar by Menig 442 — 6. juni 2017 @ 09:46

  14. @12 Ja, hvor kvalmende:

    EB journalisten Thomas Harder slutter endda sin inciterende reklame for ramadan af med: “Ku’ du bruge 30 dage på at blive et bedre menneske?”

    Man kan være bekymret for, når muslimen siger, at ramadanen bruges til at genlæse koranen og reflektere over, om de opfører sig muslim-korrekt over for deres Allah.

    Det indebærer denne tåbelige idé med, at muslimer tror, at rigtig muslim-korrekt adfærd bliver belønnet mere generøst af Allah under ramadanen. De bestræber sig altså alene for at imponere deres Allah. Et ansvar for deres relation til medmennesker mangler i den ligning.

    Dels betyder genlæsning af koranen, at de ekstra ivrigt vil opfylde det, som Allan opfordrer til i koranen, og det vil sige mord på de såkaldte vantro eller på apostater. Derfor ser man ekstra mange terrorangreb i ramadanen. Det burde journalisterne da have fokus på.

    Kommentar by traveler — 6. juni 2017 @ 09:55

  15. Tak for de dejlige billeder. Åhh jeg elsker disse islams friske fyre.
    13.
    Statistisk så støtter 20% af muslimerne i england muslimernes terror mod os, så der skal nok være adskillige imamer som støtter de 2 ægte muslimer som skal kyles i jorden(eller endnu bedre på forbrændingen så vi kan få lidt økonomisk glæde af dem).

    Kommentar by Piphans — 6. juni 2017 @ 10:02

  16. Alle terrorangrebene de senere år i Europa er begået muslimer. Og vore politikere siger at vi skal leve som vi plejer. Søren Pape (K) siger at vi skal bevare fatningen og holde hovedet koldt. Den engelske ambassadør siger at vi ikke vil lad os påvirke af islamisk terrorisme. Lars Løkke Rasmussen (V) siger at kærlighed er størst af alt.. Nikolai Vammen (A) siger at vi skal leve så normalt som muligt. Vi skal gøre som vi plejer. Sådanne fraser kommer de med hver gang muslimer har slået vesterlændinge ihjel. Hver gang. Men der havde lydt et ramaskrig eller 1000, hvis det var vesterlændinge der havde slået muslimer ihjel. 1.000.000 ramaskrig. Men nu går det ‘kun’ ud over vesterlændinge – det er vesterlændinge der dør – og vore politikere svigter os i stor stil – og de er ikke i stand til at skabe tryghed og sikkerhed for os. De bør skiftes ud med nye politikere, der kan tage hånd om islamisk terrorisme i Europa nu.

    Lars Løkke Rasmussen (V) siger at vi ikke skal bygge mure (han mener grænsekontrol). Men det er da umuligt at bygge ‘mure’ i dag, nu hvor vi har internet. Vi kan komme i kontakt med hele verden i løbet af nul komma fem. Lars Løkke Rasmussen (V) er den største farisæer. Og han svigter big time. Han er Merkels og EU’s feje lakaj.

    Kommentar by Liva — 6. juni 2017 @ 10:32

  17. Det er sådan, Camilla Schwalbe vil ha’ dem:

    http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/camillaschwalbe/ECE9609059/muslimske-maend-er-dejlige/

    Kommentar by Margrethe — 6. juni 2017 @ 10:35

  18. Londons muslimske ledere udtaler:

    “Det går ud over alle muslimer, når der bliver begået terror, som det dødelige angreb, der fandt sted lørdag aften i London.
    – Derfor bør alle muslimer også gøre mere for at forhindre sådanne terrorangreb”

    Jaså. Det må vel betyde, at hvis det IKKE gik ud over muslimerne, når deres trosfæller begår terror, men KUN gik ud over os andre – så ville de være ligeglade?

    Der har mange gange tidligere været lignende udtalelser fra muslimsk side, så det må vel tages alvorligt.

    Kommentar by Gunnar Biering — 6. juni 2017 @ 10:53

  19. Stor risiko for muslimsk terrorangreb i Danmark i Ramadanen:

    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-06-06-politiet-toer-ikke-udelukke-terror-forbindelse-3500-krysantemumbomber-stjaalet-i

    Kommentar by Ole — 6. juni 2017 @ 12:44

  20. Betjent angrebet i Paris. Gerningsmanden såret.
    Snart hverdags begivenheder.

    Kommentar by P — 6. juni 2017 @ 16:21

  21. Lige nu sidder Karen Hækkerup i ‘News & Co’ på TV2 og siger at vi kommer til at vænne os til terror.. Hun er lige så vattet og eftergivende som mange politikere. Hun er da også forhenværende minister.

    Derudover siger hun at MSM skal undlade at vise billeder og identitet af terrorister. De skal anonymiseres, mener Karen Hækkerup.. Det hjælper bare ikke ofrene og borgeres retfærdighedssans og retsfølelse.

    TV2 meddeler desuden at en mand netop har forsøgt at overfalde en betjent med en hammer foran Notre Dame-katedralen..

    Kommentar by Liva — 6. juni 2017 @ 16:31

  22. Vi får hvad vi stemmer på. Jeg stemmer på at Karen Hækkerup skal tvinges til at gå med burka så vi slipper for at se hendes grimme danskhadende fjæs.

    Kommentar by Piphans — 6. juni 2017 @ 16:53

  23. Identificeret!…. vi vidste de ville ligne aber.

    Kommentar by jp — 6. juni 2017 @ 17:53

  24. For lige at følge op på @12 om EB-journalisten Thomas Harders reklame-interview for islams ramadan, hvor han agerer mikrofonholder for muslimen, der strømmer over med alle de gode intentioner, som muslimer bør gøre under ramadanen for at indynde sig hos deres guddom.

    Hvad der specielt irriterer mig er denne påstand: “Det er måneden, hvor der doneres lidt ekstra til fattige, der sulter rundt omkring i verden.” Nu kunne journalisten godt være lidt vaks og stille det spørgsmål, om muslimen også donerer til ikke-muslimske fattige eller til ikke-muslimske hjælpeorganisationer. Og hvis muslimen så ellers er ærlig, vil svaret være nej.

    Og det sætter sagen i relief. Ramadanens gode gerninger sker inden for Allans koraniske rammer, hvor muslimer skal styrke båndene til deres brødre og søstre i troen, dvs. den muslimske umma. Der er ikke tale om en generel godhed over for mennesker i nød, som en vesterlænding umiddelbart ville tro, og som journalisten lader læseren tro ved ikke at stille spørgsmål.

    Hvor en vesterlænding automatisk tolker udsagn ind i en generel eller universel kontekst (og hvor dem-os-sondringen derfor kan anfægtes moralsk af vesterlandske farisærer) så drejer muslimernes verden sig om at fremme islam og kun islam – om det så er i en fredelig eller i en voldelig udgave.

    Ydermere er idéen med at gøre gode gerninger for at score ekstra point hos Allah tilsyneladende uskyldig, men i virkeligheden undergravende for et retssamfund, hvis det bliver dominerende at tænke sådan. Kristendommen bryder med gerningsretfærdigheden (selvom det har været svært for også kristne at håndtere det). Og dermed blev kristne samfund tvunget til at stå på egne ben og skabe et retssamfund. Magthaveres vilkårlighed fremmes derimod i den type samfund, hvor man tror på ideen med at score point hos guddommen.

    Kommentar by traveler — 6. juni 2017 @ 19:13

  25. Ok – dig til højre på fotoet – prøv at se mega psyko ud for en plov !?!?!?!
    – Nej stop, jeg er ikke fantasilionær 😆😆😆

    Kommentar by BørgeBørgesen — 6. juni 2017 @ 20:29

  26. Nå men Dummark kan da også være med når det gælder terror, skyderi(igen) ved århus, og dumskerne betaler endda selv for det.

    Kommentar by Piphans — 6. juni 2017 @ 20:55

  27. Var det virkelig muhammedanske gerningsmænd? Det kommer som en overraskelse. Men det har intet med muhammedanisme at gøre!

    Kommentar by Nielsen — 6. juni 2017 @ 20:56

  28. @ 1 peter rytter larsen — 6. juni 2017 @ 03:32 :

    Jeg har samme problemer. Sidst passede det fint ind i en Artikel her på Urias, men i dag (efter ca. 12 forsøg) valgte jeg https://ksdha.wordpress.com/ og trikset gik igen fint igennem censuren på:
    http://puls.b.dk/moerke-kan-kun-fortraenges-med-lys/?_ga=2.191505198.588333915.1496353567-1334716819.1492372596

    hvor der nu står at læse:
    M.S. Carstens says:
    6. June 2017 at 21:58
    Min kommentar kan nu, i stedet, læses på:
    https://ksdha.wordpress.com/2017/06/05/loekke-om-terrortruslen-jeg-insisterer-paa-aabne-graenser/#comments
    øverst, under M.S. Carstens
    6. juni 2017 kl. 20:47

    Godt og tak, at vi har Uriasposten og andre *SS*

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. juni 2017 @ 21:27

  29. 13 Menig 442 — 6. juni 2017 @ 09:46 :

    Ja, tillige med Taqija (lovlig løgn):
    http://www.islaminfo.dk/FileUpload/documents/begrebettaqija_6141.pdf

    og netop her i ramadanen, er den jo særlig attraktiv at benytte sig af.
    ………….

    Stol aldrig på en muslim, uanset om det er en rar nabo eller flink grønthandler!

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. juni 2017 @ 21:44

  30. Islam er en ondsindet kræftsvulst.

    Kommentar by Anonym — 7. juni 2017 @ 12:00

  31. Darwin havde tydeligvis 100 % ret – og nogle gange kan evolutionen åbenbart ligefrem forløbe baglæns 😉

    Kommentar by Bjovulf — 7. juni 2017 @ 12:29

  32. Nogle grimme sataner – det eneste der pyntr på den slags er et hul på ca 9 mm midt i panden !!!

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 7. juni 2017 @ 19:51

  33. Se på disse to fyre, Er de ikke “søde” at se på???!!!.
    De burde af med knoppen.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 7. juni 2017 @ 20:29

  34. @ Allan Gorm Larsen — 7. juni 2017 @ 20:29

    Jeg kommer til at tænke på, hvordan det ville have set ud, hvis vi i vesten/DK udøvede/hævdede vores ret, med samme påbud/ildhu som islammet er underlagt?

    Så var de nok længst løbet af gårde, men ja og SUK, SUK og SUK, så sidder vi sq stadig og overlader/underkuer os valgte politikeres egocentriske udmyntning af deres pligt for det danske folk.

    Det er op ad bakke, med nutidens kæmpere for den danske frihed og værdighed og vi savner i den grad (/ har misset), at få vore unge tilbage på barrikaderne, fremfor at følge arbejdsslaveriet/økonomien og lade sig spille ud, som mål for politikkernes islamistiske Russiske Roulette.

    Ja, jeg henviser igen til min kommentar på:

    https://ksdha.wordpress.com/2017/06/05/loekke-om-terrortruslen-jeg-insisterer-paa-aabne-graenser/#comments

    og håber på, at også andre vil tage bolden op,
    gerne med, at netop politikkerne spiller Russisk Roulette med os, som gidsler.

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. juni 2017 @ 22:34

  35. […] fik englænderne endnu engang politikernes og mediernes muslimske kulturberigelse at føle. Det er efterhånden blevet hverdag, […]

    Pingback by Hvid Jihad | Danmarks Frihedsraad — 9. juni 2017 @ 21:54

RSS feed for comments on this post.