9. juni 2017

DR’s nytårsimam om 11. september: “Jeg tror mest på (at det var) jøderne, det må jeg ærligt sige.”

Kristeligt Dagblad refererer en tysk rapport om flygtninges forhold til jøder. Et flertal er antisemitter, og flygtninge fra muslimske lande viste ‘klare tendenser til antisemitiske holdningsmønstre’. Flygtninge fra Eritrea havde ikke samme holdninger, hvad understreges i konklusionen: “Det religiøse tilhørsforhold er den afgørende faktor”.

Meget apropos så havde gårsdagens udgave af 24syv Morgen et indslag om konspirationsteorier relateret til 11. september-angrebene. Værterne havde talt med seks imamer om hvem der stod bag terrorangrebene og de bekræftede fint den tyske undersøgelses konklusioner. Blot en enkelt imam afviste jødernes rolle, to var i tvivl, og hele tre mente jøderne og Israel stod bag.

Blandt de tre var Kassem Ali Rachid, som Urias-læsere vil huske som imamen der gæsteprædikede i Haderslev Domkirke under den tv-dækkede Nytårsgudstjeneste på DR1 forrige år

Kassem Ali Rachid, imam: Jeg vil ikke udelukke helt at jøderne – eller Israel står bag, fordi i min verden, der har jøderne og Israel begået forbrydelser før, så det vil jeg ikke udelukke, at det er en mulighed – i hvert fald.

Kaare Svejstrup, Radio24syv: Ja, og hvorfor vil du ikke udelukke den mulighed?

Kassem Ali Rachid: Det er fordi, at vi har gennem historien set og hørt om jødernes – hvad skal man sige, at de står bag nogle forbrydelser, så det er ikke helt udelukket af mig.

Kaare Svejstrup: Hvorfor skulle jøderne have fløjet de her fly ind i tvillingetårnene i New York?

Kassem Ali Rachid: Det har selvfølgelig noget formål. Det kunne være, at de ville give skylden på muslimer og Islam, at vi får skylden for at det her – at man siger, at muslimer er nogle terrorister, et forbrydelsesfolk, så de har en interesse i at vise det her. Og jeg kan huske – i hvert fald, den dag hvor det der 9-11 skete, der var mange jøder, man mente ikke dukkede op på arbejde. Jeg kan huske dengang man har sagt det. Så der er måske, der ligger noget i det i hvert fald.

[…]

Kassem Ali Rachid: Jeg er forsigtig med at udtale mig om jøderne står bag, men der er mistanke. Gennem tiden der har jøderne stået bag nogle forbrydelser, så derfor er det ikke udelukket, at de står bag. … Så længe man ikke har konkret oplysning, så kan man ikke være sikker på (at det var jøderne).

Kaare Svejstrup: Selvom du siger, at der ikke er håndfaste beviser for, at jøderne stod bag 9-11, hvad tror du så mest på? Tror du mest på at det var jøderne elle al-Qaeda?

Kassem Ali Rachid: Jeg tror mest på (at det var) jøderne, det må jeg nok ærligt sige.

(Imam Kassem Ali Rachid, Nytårsgudstjeneste på DR1, 31. december 2015)

Oploadet Kl. 09:48 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/84055/trackback

50 Comments »

  1. Islam er en skændsel og en perversion uden lige, og det er nok derfor at vores allesammens primære 5. kolonne elitemediehus (i skarp konkurrence med Politikens Hus) nærer så stor kærlighed og hengivenhed over for islam.

    Jeg begynder at forstå, hvorfor Amager også kaldes for Lorteøen.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 9. juni 2017 @ 10:05

  2. Jeg kan ikke afvise at jøderne havde en rolle i 9/11. Verdens heldigste mand Lucky Larry Silverstein var meget mistænksom heldig under 9/11
    https://i.redd.it/uojscx7iwfuy.jpg. Og man må heller ikke glemme at der var 5 Israelere der
    var rigtig glade da 9/11 fandt sted
    https://www.youtube.com/watch?v=xv5s_VEmZd0
    Det var også Israel der fik stort glæde da de var de eneste vindere i Irakkrigen 9/11 som var en krig der havde opbakning af zionistiske neocons efter 9/11. I dag der støtter Israel mere eller mindre officelt ISIS og har gjort det i flere år nu
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3315347/Watch-heart-pounding-moment-Israeli-commandos-save-Islamic-militants-Syrian-warzone-risking-lives-sworn-enemies.html

    Kommentar by Daniel — 9. juni 2017 @ 10:49

  3. Jeg havde ellers afskrevet 24syv morgen. Men det der er jo glimrende journalistik: Giv manden lov til at fortælle selv, stil uddybende spørgsmål og bare lad ham vise hele verden, hvilken paranoid, racistisk antisemit, han er. Selv den mest tykpandede hippie kan ikke afvise det som noget, højrefløjen har fundet på. Det er en tilståelsessag.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 9. juni 2017 @ 11:01

  4. For lige at se lidt humoristisk på det hele (Det er ikke noget nyt at denne perverse -usekulære diktatorreligion- giver jøderne skylden for alt det perverse den selv foretager sig i verden). Altså:

    hvis jeg husker rigtigt fra JP skrev- Alex Ahrendsen (DF)- at Pelle Dragsted fra talerstolen sagde ( denne forslidte 90 frase)- Muslimerne er vor tids jøder-. Det gav et lettere hånligt latterbrøl i salen.
    Man kan se overskrifterne for sig- Jøder chikanere badegæster, Hopper ud og stikker forbipasserende i London, Torpedere Berlinere i julehøjtiden etc etc etc.
    Det må være fordi vi chikanere jøderne som jo er en minoritet, som render rundt og begår “æres”drab på familiemedlemmer etc etc etc. Bare fordi vi vantro ikke giver dem mere i bistandshjælp, når de nu skal ud og terrorisere resten af verden.
    Men der er trøst at hente fra en anden minoritets-husk nu minoriteter er altid “Altid” sig det med højtidelig patos -ofre- for den stakkels undsinded manjoritet. En 2 minoritet er Nazisterne- for som Adolf Hitler sagde om Jødedommen (Islam) ifølge Albert Speers erindringer.-Ulykken for os Germanere er at vi har den forkerte religion Jødedommen (Islam- Muhammedanisme) selvopofrelse ville passe meget bedre til os end Kristendommens slappe tolerance. En 3 minoritet som ifølge Menneskerettighederne ikke må ligge under for racisme- seksuel minorietet er (Trompetfanfare) De pædofile. Nu har Inger Støjberg via menneskerettighederne forhindret 4 pædofile forhold, hvis kvinderne altså var mindreårige, men heldigvis har venstrefløjen klaget over denne antipædofile optræden i forhold til menneskerettighederne, og godt nok ikke Jødedommen, men Islam er jo via det profetiske eksembel, hvor et fuldbyrdet ægteskab med en 9 årig tøs, ifølge legenden skulle have foregået. Så her er 3 minoriteter som kan tage hinanden i hånden- Islam, Nazismen, og Pædofile, som kan hjælpe hinanden til at nedbryde de værdier som vores frie samfund værner om. Muslimerne er altså (ifølge Pelle Dragsted) vor tids Jøder. lad os solidarisere os med Dem- tage vores kalot på, og marchere igennem Gellerup, Vollsmose, Mjølnerparken- imens vi synger Hava nagila, og råber Shalom, og græder op og ned af de betonklodser de har revet ned. Sådan en solidaritets erklæring vil alle muslimerne i området sikkert tage godt imod. (Halleluja). God weekend :-). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 9. juni 2017 @ 11:02

  5. Ja, jøderne er onde, og det er de lokale konspirationstosser glade for (I ved selv hvem…).

    Det er nemlig også dem, der slagter mennesker med lange knive, har sømbomber med til en koncert med børn osv. osv.

    Det ender nok med, at Hitlers yndlingsfilminstruktør Riefensthal og propagandafilmen om jøder, der sammenlignes med rotter, får gang på jorden igen.

    Og konspirationstosserne herinde skal nok hjælpe til. Vor herre bevare os.

    Kommentar by Henrik Petersen — 9. juni 2017 @ 11:10

  6. Henrik Petersen — 9. juni 2017 @ 11:10
    Der er masser af konspirationsteorier og endnu flere konspirationstosser men det er altid sundt at grave et spadestik eller to dybere.
    Jeg medgiver at nogen graver så meget at hullet bliver umuligt at komme op af.
    Fire minutter med tung sølvhat:-)
    https://www.youtube.com/watch?v=bbrEqWL43oA

    Kommentar by Frank Hagmann — 9. juni 2017 @ 11:29

  7. Muhamedanerne er udenfor rækkevidde.
    Lad os focusere på de indre fjender, femte kolonne folket.
    I denne historie er det jo biskoppen for Haderslev Stift, der ved nytårsgudstjenesten inviterede selveste Satan indenfor for at prædike i den kristne kirke.
    Hvad gør vi ved ham? Hvad gør hans ansættelsesmyndighed ved ham?

    Kommentar by Bastardo — 9. juni 2017 @ 11:58

  8. Jamen, sådan er jo det multikulturelle samfund. Du har din opfattelse, og jeg har min, og det respekterer vi, for de er begge lige gode :)

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 9. juni 2017 @ 12:11

  9. Når vi nu skal tro på imamerne, så vil jeg gå et skridt længere og antyde, at den globale opvarmning også skyldes jøder.

    Kommentar by Menig 442 — 9. juni 2017 @ 12:50

  10. Så latterligt at tro at jøderne havde noget som helst med det at gøre.

    Kommentar by Johnson — 9. juni 2017 @ 12:55

  11. Men man kunne i hvert fald aldrig mistænke muslimer for at lave terror, og da slet ikke 9/11.

    “..der var mange jøder, man mente ikke dukkede op på arbejde.” Jada, hvad gør man dog ikke for at få en fridag med familien. Sprænger selvfølgelig sin arbejdsplads i luften. Så hellere gøre sig uintegrerbar, gøre sig uduelig til arbejde og leve på bistand. Jeg forstår godt, hvor imamen vil hen.

    Kommentar by traveler — 9. juni 2017 @ 13:43

  12. Jøderne vil gøre ALT for at skade muslimerne mest muligt. ALT …

    Du og jeg kan slet ikke sætte os ind i, hvordan j ø d e n tænker …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 9. juni 2017 @ 14:30

  13. Den 9. november 1901 var en fredag. Tidspunktet det første fly fløj ind i tårn 1, var lokaltid 08.46, og i det andet tårn var det lokaltid 09.03.
    Der var ganske enkelt færre på arbejde på dette tidspunkt, for arbejdsdagen var jo knap begyndt for alle kontorfolk.
    Derfor var der sikkert færre kristne der var nået på arbejde, ligesom der sikkert var færre jøder der var nået frem.
    Var angrebet sket nogle få timer senere, så havde ikke kun 3000 mistet livet, men måske op imod 10.000.

    Påstanden om jøder var de skyldige, er en af de almindelige muslimske løgne, som løgnekanalen 24syv Morgen tilsyneladende med meget stort velbehag nyder at sprede.

    Kommentar by Birger Jensen — 9. juni 2017 @ 14:41

  14. #13 ego!
    Rettelse.
    Jeg var 100 år bagud, der skal selvfølgelig stå 2001.

    Kommentar by Birger Jensen — 9. juni 2017 @ 14:47

  15. Så flugter hans holdinger vel med det røde kabinet, her trives jødehadet sammen med deres tåbelige konspirationsteorier også (alt imens de kalder islamkritikere for nazister).

    Vi kan jo ikke engang sejle jøderne til Sverige denne gang, det er som at kaste dem for ulvene.

    Kommentar by NulTolerance — 9. juni 2017 @ 15:28

  16. Den skinhellige er ikke alene:

    “En markant andel af muslimske flygtninge fra Mellemøsten tager indgroet had og modvilje mod jøder med sig, når de ankommer til Europas asylcentre.” Det viser en tysk undersøgelse lavet af tænketanken Hanns Seidel Stiftung.

    kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/rapport-flertal-af-muslimske-flygtninge-er-antisemitter

    Kommentar by Liva — 9. juni 2017 @ 15:41

  17. > Hagman

    Mit liv er for kort til jødehadere, illuminatitosser, Bilderberg-tosser og idioter, der mener, Rotschild-familien styrer kloden.

    Tag jer lidt sammen, konspirationstosser, og forhold jer til virkeligheden.

    Som er, at flyene mod WTC og Pentagon blev kapret og styret af muslimer.

    Og jeg gider personligt ikke at høre mere om nanotermit og at CIA stod bag, naturligvis sammen med jøderne, Bilderberg, Rotschild osv. osv.

    Kommentar by Henrik Petersen — 9. juni 2017 @ 16:45

  18. Deres motivanalyser er ret amatøragtige. De burde have større indsigt.

    Kommentar by Søren — 9. juni 2017 @ 17:16

  19. Takket være Facebook har jeg indset at mindst 90% af de “moderate” “danske” muslimer mener det samme. De er en flok skabsfascister. Hele bundet.

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 9. juni 2017 @ 17:19

  20. hold jeres landsforrædderiske bøssekæft

    Kommentar by Anonym — 9. juni 2017 @ 17:55

  21. HAHAHA- fingeren til DR og biskopinden i Haderslev, ikke?

    Kommentar by BB — 9. juni 2017 @ 18:00

  22. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem der stod bag 9/11

    Men det er meget underligt at det er lykkedes at bilde folk ind at stort set alle fysikkens love
    undtagelsesvis skulle være sat ud af kraft ved denne begivenhed.

    Skyskraberbrande verden over har aldrig ført til at de er kolapset også selv om nogle af dem brændte i over 24 timer.

    Bygning 7 var en kontrolleret nedrivning hvis man forholder sig til fysikens love og der foreligger en optagelse af Larry Silverstein der højt og tydeligt siger “Pull it”

    Silverstein prøver at bortforklare ordren med at den betød at brandfolkene skulle trække sig ud men der var ingen brandfolk i bygningen.
    De blev beordret ud 6 timer tidligere.
    http://www.whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/silverstein_pullit.html
    https://www.youtube.com/watch?v=iEuJimaumW4

    Ingen anden bygning er nogensinde faldet sammen på den måde uden at der var tale om en kontrolleret nedrivning som ikke er noget mand arrangerer på timer men kræver min. ugelang planlægning.

    Flere vidner overværede at 5 Israelske mænd der bl.a fra New Jersey filmede begivenheden og jublede da den indtraf.

    http://abcnews.go.com/2020/story?id=123885&page=1
    http://www.whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/fiveisraelis.html

    De blev anholdt og var i besiddelse af flere falske pas men siden blev den sag listet ud af en bagdør af Bush administrationen.

    Firmaet der var ejer af varevognen blev lynhurtigt ryddet og ejeren rejste over hals og hoved med sin familie til Israel

    Selv Fox News fandt dette meget suspect.

    Ja Henrik Petersen
    der er alt for mange konspirationstosser men jeg er ikke i tvilvl om videoer om alt fra ufoer til at det hele skulle være projectioner og selv mars mænd er orkestreret for at distrahere hvad i tusindvis af seriøse videnskabsfolk stiller endog meget relevante spørgsmål ved.

    NIST´s rapport er gennemhullet med fejl på fejl og blev afsløret i at fodre et computerprogram der skulle simulere sammenstyrtningen med helt forkerte parametre.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 9. juni 2017 @ 18:22

  23. Nej Henrik Pedersen du “gider ikke høre om, *** ***”. Og du gider heller ikke se, du har den rigtige mening og de rigtige facts og så er der forøvrigt lukket. Men måske vil det glæde dig at vide at “Jøderne” arbejder hårdt på at skabe lovgivning der vil gøre det strafbart f.eks. at påstå at Israel, Zionister eller Jøder havde noget at gøre med 9/11 + en række andre “konspirationsteorier” som involverer Jøder.

    Der er kun ét problem i det for “Jøderne” (de organisationer individer og organer som beskæftiger sig med denne aktivisme); de vil nemlig være “onde” uanset hvad; hvis de ikke har noget at gøre med 9/11, så er de dog skyldige i at have arbejdet organiseret og har planlagt og advokeret censur og menings-undertrykkelse, til gavn for jødiske og zionistiske interesser, (ind i mellem også islamiske interesser) og til skade for værtsfolkene, som nu får påskrevet af Jøderne hvad de må tænke og sige. Forsøg på at indføre sådan lovgivning er pt. pågående blandt andet i England og i Canada. Som om den foregående lovgivning som de også har skrevet ikke var slem nok.

    Kommentar by Balder — 9. juni 2017 @ 18:32

  24. Balder, du er blæst.

    Kommentar by Henrik Petersen — 9. juni 2017 @ 19:05

  25. …og en forældet nazist, der forlængst har overskredet sidste salgsdato. Hop i havnen, Balder, jo før jo bedre.

    Kommentar by Henrik Petersen — 9. juni 2017 @ 19:06

  26. Psykopaten Kassem Ali Rachid er intet at regne for de idiotiske og sindssyge danskere som har valgt at forsørge og importere og islamisere deres eget land. Så fuck Dummark og dumskerne, verdens dummeste folkefærd.

    Kommentar by Piphans — 9. juni 2017 @ 19:24

  27. @Henrik Pedersen

    Er det alt hvad du har at sige?

    Du giver hurtigt op hva?

    Det er da tydeligt hvem der forældet her! Vil du være den sidste som bliver fanget på Candid Camera i gang med at sige at du tror den officielle forklaring på 9/11? Tag ved lære af holocaustprofessorerne og klimaprofeterne, de er også begyndt at udtrykke sig lidt mere forsigtige. Ikke mange tør være den først “dissident”, men ikke mange vil ret gerne være den sidste.

    Kommentar by Balder — 9. juni 2017 @ 20:02

  28. 27 – Har du ikke din egen blok? Hvorfor er det så du spammer Uriasposten? Det er for dumt at du bare er parasit på en anden mand arbejde.

    Kommentar by PBrad — 9. juni 2017 @ 20:37

  29. Balder kan vist tage Imam Kassem Ali Rachid i hånden.

    Kommentar by Ole Madsen — 9. juni 2017 @ 22:53

  30. Terrormanualoplæseren tager fejl. Det var ikke jøderne. Det var Dick Cheeney, George Bush, Robert Guiliani, Philip Zelikow, Larry Silverstein Michael Hayden og en del andre.

    Kommentar by Nielsen — 10. juni 2017 @ 02:39

  31. Balder
    Selvom vi på lange stræk er meget uenige så forventer du vel ikke at man seriøst kan diskutere noget som helst her.
    Efter RamBush doktrinen “Enten er i med os eller også er i imod os”
    har stort set enhver form for debat været ikke eksisterende her på posten.

    Hvis du vover at modsige de mest hardcore tosser så er du pr.defininion medlem af ISIS eller det der er værre.
    Christ

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 10. juni 2017 @ 02:48

  32. @Kommentar by Nielsen — 10. juni 2017 @ 02:39
    I følge din logik så er terrormanualoplæserne vel mest af alt Dick Cheeney, George Bush, Robert Guiliani, Philip Zelikow, Larry Silverstein Michael Hayden og en del andre.
    Eller hvad ?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 10. juni 2017 @ 03:27

  33. > Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 10. juni 2017 @ 03:27
    Nu er logik ikke noget hverken du eller jeg bør stille spørgsmålstegn ved. Jeg foretrækker at opfatte. Og jeg opfatter at nævnte kriminelle har givet Bush-administrationen en grund til at angribe -til at begynde med- Afghanistan militært. At denne grund så bygger på en åbenlys løgn lod ikke til at røre Anders Fup Rasmussen og Tony Blair, som gladeligt lod sig rive med i krigseventyret, som har haft en ikke uvæsentlig indflydelse på folkevandringen, som disse år rammer Europa.
    En terrormanualoplæser er blot mit ord for en imam. Som at kalde en præst for en salmehøker. Og så alligevel ikke, for jeg finder at en imam er et helt og holdent ondt menneske, hvor jeg finder præsten overtroisk.
    Egentlig havde jeg beslittet mig for at tie dig ihjel, men jeg finder at dit spørgsmål var et så åbenbart udtryk for, at du som sædvanlig ikke ved hvad du snakker om, og det er hermed mit håb, at du vil holde op med at henvende dig til mig.
    Det er i al fald (igen) sidste gang, jeg skriver til dig.

    Kommentar by Nielsen — 10. juni 2017 @ 06:02

  34. TV2 News bruger også oven viste imam som orakel. En ny undersøgelse viser at hele 19% af indvandrerbørn oplever at mor eller far slår dem. I stedet for at snakke med en fri sekulær muslim om dette store problem, valgte TV2 News i går at interviewe imam Kassem Rahid. Han mener ikke at problemet med vold i indvandrerfamilier er så stor. Samtidig så sagde han at problemet med vold i familier er “et mønster i vores kultur.” Derudover så sagde han at “koranen opfordrer forældre til at vise barmhjertighed overfor børn.” Gid den barmhjertighed også gjaldt alle mulige andre.. jøder, homoseksuelle, muslimer der ønsker at forlade eller har forladt islam, islamkritikkere etc.

    Kommentar by Liva — 10. juni 2017 @ 06:25

  35. Producenterne af koranklodser og sølvpapir går en stor fremtid i møde…

    Kommentar by Al Capone — 10. juni 2017 @ 07:47

  36. Muslimerne har beviseligt plyndret og myrdet millioner af uskyldige mennesker i over 1000 år, og de perverse svin til muslimer har tilmed kastreret deres slaver, og alene i år har de udført omkring 1000 terror angreb, og som altid myrder muslimerne uskyldige børn kvinder og mænd.
    Og bare typisk muslimsk at de prøver at give alle andre skylden for deres terrorangreb, i flg. de muslimer jeg kender så er de 100% sikre på at det var Bush som stod bag 11/9, og jeg har tilmed haft lange diskussioner med en tyrker jeg kendte som påstod, at det var dem som genopbyggede Dummark efter krigen, og det har jeg også hørt fra andre muslimer, men hvem fanden har bildt dem det ind?
    Tænk at dumskerne kan være så dumme så de importere det muslimske slam som kun ønsker os døde, og tilmed forsørger dem.

    Kommentar by Piphans — 10. juni 2017 @ 10:36

  37. Genopbyggede Danmark efter krigen??? Siger de det, Piphans? Den har jeg godt nok ikke hørt før. Hold op, nu falder ørerne da af … Ja, hvem har dog bildt dem det ind? Er det noget de blander i tobakken? Eller det er måske nogen af vores venstretosser, der har sagt det til dem?

    Kommentar by monse — 10. juni 2017 @ 11:31

  38. Hvad har muslimer og nazister til fælles? At de hader jøder.

    Derfor arbejdede nazister og muslimer også tæt sammen under 2. verdenskrig. Der var såmænd en SS-division sammensat af muslimer og under nazistisk kontrol. Synd for Balder og de andre idioter, at SS ikke eksisterer længere.

    De tosser, der ikke kan skelne egen konspirationsidioti fra virkeligheden, må gerne søge genindlæggelse på det bosted/psykiatriske afdeling, hvor man for min skyld godt kan fratage dem kommunikationsmidler.

    Nytårsmuslimen – tja, ud med ham, det kan kun gå for langsomt. Og han må gerne hoppe i havnen (Nordhavn har fremragende faciliteter) og tage de andre imamer med. Samt HuT osv.

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. juni 2017 @ 11:34

  39. > Monse: Ja, de får hallucinationer af vandpiberne.

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. juni 2017 @ 11:36

  40. Her er et indlæg om sølvpapirshatte. Per Henrik Nullert, har du hørt om “The Trilateral Commission”?
    https://youtu.be/q8OH8qux91E

    Kommentar by Michael C — 10. juni 2017 @ 11:44

  41. Det var 9/11, der var skyld i, at den globale opvarmnlng standsede i 2001. Måske.

    Kommentar by Bastardo — 10. juni 2017 @ 16:42

  42. 37. Monse,
    Jeg var lige så chokeret som dig, og jeg troede i første omgang at det bare var en almindelig sindssyg tyrkisk muslim som man ikke kan tale med, men da jeg senere hørte andre muslimer sige det samme, så var jeg klar over at der må være nogen som har bildt dem den sindssyge historie ind, om det er i skolen eller hvor det er ved jeg ikke.

    Kommentar by Piphans — 10. juni 2017 @ 19:22

  43. @Per Henrik Rasmussen: “Selvom vi på lange stræk er meget uenige så forventer du vel ikke at man seriøst kan diskutere noget som helst her.”

    Jeg er ikke enig, for det første har vi haft mange lange diskussioner her, og du kan have ret i at det er en masse “name callin”, skældsord og stråmandsargumenter.

    Men hvis man bare tager det roligt så falder de ned, for det foregår jo foran et publikum. Og selv om man måske ikke kan kalde det for “seriøse diskussioner”, så er der dog noget der bliver hængende, om ikke andet hos dem som ikke deltager direkte i debatten. Det er også nemt at se hvem der kommer med argumenter og fakta, og hvem der bruger en masse tid på at skrive lange rækker af perfide tillægsord. Zionister især er ofte letantændelige, hidsige, deres mangel på gode argumenter gør at de er nødt til at hidse sig op for at huske at de har ret, og måske for at bruge det til at lukke debatten. Jeg kunne nævne adskillige eksempler. Deres foretrukne og eneste effektive forsvar er slet ikke at gå i debat, for det er svært at debattere med løgnen i højsædet.

    Man skal selvfølgelig passe på man ikke lader sig lokke til at gå ned på det niveau og være ydmyg og tålmodig.

    — Jeg er ked af at en som dig som til tider kan sige nogle redelige ting, skejer så meget ud og opfører sig som en troll meget af tiden. Og at der åbenbart altid skal være sådan en eller anden som mangler opmærksomhed, eller hvad ved jeg. Det også svært at bruge tid på et seriøst svar, når man ikke ved om den igen er gal i næste omgang.

    Du tror ikke at man kan få en seriøs debat her; måske har du ikke prøvet hård nok. Og selvfølgelig hvis man nedgør folk i samme omgang eller viser sin foragt eller skyder med en masse spredehagl eller vrøvl, så gider folk heller ikke behandle én pænt.

    Kommentar by Balder — 10. juni 2017 @ 20:22

  44. […] RSS feed for comments on this post. […]

    Pingback by “Jeg tror mest på (at det var) jøderne, det må jeg ærligt sige.” - Dengule.dk — 11. juni 2017 @ 12:27

  45. https://youtu.be/Fv6w_ys5sJo

    Kommentar by Michael C — 11. juni 2017 @ 13:08

  46. @22. Per Henrik Rasmussen

    “Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem der stod bag 9/11. Men det er meget underligt at det er lykkedes at bilde folk ind at stort set alle fysikkens love undtagelsesvis skulle være sat ud af kraft ved denne begivenhed.”

    Man kan her med sikkerhed sige, at PHR ikke kender noget til fysikkens love. (Her ser man et resultat af, at fysik generelt er blevet nedprioriteret i den almene dannelse.)

    Alligevel kloger PHR sig med vanvittige links som “beviser”. Der er f.eks. links til ABCNew og WhatReallyHappened. Man skal virkelig have sluppet jordforbindelsen, hvis man lapper websiden WhatReallyHappened i sig.

    Bare et par eksempler (jeg gider ellers ikke spilde tiden på oplagte løgnehistorier):

    Hvor ABC News skriver: A police officer pulled the van over..
    Så får WhatReallyHappened det til: The police and FBI field agents became very suspicious when…

    Hvor ABC News skriver: A box cutter was found in the van..
    Så digter WhatReallyHappened videre om, at flere lommeknive blev fundet og med følgende twist: box cutters (the same items that the hijackers supposedly used), dvs. lommeknive, der var det samme som kidnapperne i flyene antageligt brugte, og voila: Hermed har WhatReallyHappened fundet en sammenhæng til 9-11-kidnapperne. Fordi de alle havde lommeknive!!

    Og digteren til WhatReallyHappened rabler videre helt ud i hampen. For at få lidt sammenhæng i en ellers håbløs historie opdigter forfatteren endnu en hvid van med fejrende “middle-easterners” (der i virkeligheden skulle være Mossad agenter – uha uha):

    “It appears as if there may actually have been two white vans involved, one stopped on each crossing. This would not only explain the conflicting reports as to the actual location of the arrests, but would also explain how so many credible eye-witnesses all saw celebrating “middle-easterners” in a white van in so many different locations.”

    “…a white van in so many different locations.” Her kunne man mistænke forfatteren at være påvirket af stoffer.

    Men da den tydeligvis opdigtede historie prøver at gøre Mossad-agenter til de egentlige bagmænd bag 9-11, så popper minsanten jødehaderen Balder op i kommentarsporet og er helt vild i varmen.

    Man græmmes.

    Kommentar by traveler — 11. juni 2017 @ 16:54

  47. 16:54 Ligeså godt som du nogle gange skriver, ligeså grænseløst naiv er du, når det kommer til myndigheder, og i dette tilfælde 911.

    Så hvem begik 911, siger du – traveler?

    Kommentar by Michael C — 12. juni 2017 @ 10:20

  48. Seneste nyt om 911. Bemærk hvornår Mueller blev ansat som chef for FBI.
    https://youtu.be/uk4m5dY-vKg

    Kommentar by Michael C — 12. juni 2017 @ 14:58

  49. Mueller is on the case again ..
    https://youtu.be/wLlR_T8rf3g

    Kommentar by Michael C — 16. juni 2017 @ 05:46

  50. […] Man kunne invitere en jødehadende imam ind i folkekirken, hvor han så kunne oplæse fordømmelser af kristendommen, imens man kaldte det dialog! Ok, vi kan godt selv se, at det er urealistisk nu. Hahaha, men tænk hvis det var sådan! […]

    Pingback by Genial satire: Mugabe udnævnt til WHO’s goodwill-ambassadør | Uetisk Råd — 21. oktober 2017 @ 17:05

RSS feed for comments on this post.