14. juni 2017

Gislev: Fire hjulbolte fjernet fra sølvgrå Kia Ceed – Politiet efterlyser ‘afrikansk af udseende, 18-19 år’

Stenkast fra broer er soo last year. Det nye sort er løsning af hjul på cykler og biler, og vanen tro postulerer multikulturens misantroper helt udokumenteret, at gerningsmændene jo nok er udlændinge. Som man sagde, da jeg var ung: ‘Selvom du har paranoia, kan det godt være der er nogen efter dig’.

Første signalement kan læses på Fyens.dk – Signalement haves: To mænd stjal hjulbolte fra parkeret bil i Gislev.

“Ifølge politiets døgnrapport så anmelderen to mænd bøje sig ned ved siden af en sølvgrå Kia Ceed, som stod parkeret ved adressen. Efterfølgende kan anmelderen konstatere, at der mangler fire hjulbolte på førerhjulet i forsiden.

Den ene mand beskrives som afrikansk af udseende, 18-19 år, kraftig af bygning samt iført en hættetrøje.

Den anden beskrives som afrikansk af udseende, 18-19 år, spinkelt bygget samt iført en hættetrøje.”

(Foto: Simon Langkjær, 28. maj 2017 & Alexander Holzendorff, 10. juni 2017)

“Oh-oh, why did you disconnect the brakes on my car?
That kind of thing is hard to ignore
Got a funny feeling you don’t love me anymore”
(Weird Al Yankovic, You don’t love me anymore, 1992)

Oploadet Kl. 13:22 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/84224/trackback

35 Comments »

  1. Det er jo nok igen et spørgsmål omkring at de importerede afrikaneres dårlige intelligens betyder at de ikke helt fatter konsekvenserne af deres handlinger.

    Og helt ærligt så får det jo næppe de store konsekvenser for dem når politiet fanger dem.

    Kommentar by kenneth — 14. juni 2017 @ 13:44

  2. Det er den lille jihad…Helt almindelig ramadan-terrorisme, som den nu bedst kan realiseres uden at man selv kan komme alt for meget til skade. Det koger jo i miljøerne – hver dag har sine aparte historier: De slås indbyrdes, mod samfundet og mod fredelige sagesløse – og snart kulminerer denne smukke religiøse tradition formentlig med et brag. Ordensmagten burde sådan set tage konsekvensen af erfaringerne – vi ser jo dette hvert år – og slet og ret sætte mere patruljerende politi på gaderne i ramadan-måneden. Rettidig omhu, som når skadestuerne ruster op til nytårsaften…

    Kommentar by Davidk — 14. juni 2017 @ 13:48

  3. Vi må igen rette takken til vores politikere. Lars Uløkke, Pernille Vermund, Ole Birk, og især Pia Kjærsgaard.

    Kommentar by Nielsen — 14. juni 2017 @ 13:53

  4. #1 kenneth, selvfølgelig kan de regne konsekvenserne ud. Hvorfor tror du egentlig at de gør det, ellers?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 14. juni 2017 @ 14:02

  5. @3 hvordan får du Pernille Vermund ind i det selskab? Mig bekendt har hun kun været byrådsmedlem indtil videre

    Kommentar by redneck — 14. juni 2017 @ 14:26

  6. I disse tider gælder det i den grad om at have et øje på hver finger.

    Kommentar by Santor — 14. juni 2017 @ 14:26

  7. Vi spæder lige op med en Kristian Jensen Classic:
    https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/udenrigsminister-aabner-oeget-indvandring-fra-afrika-0

    “- Det kræver, at vi tillader migration på baggrund af uddannelser, jobmuligheder og kompetencer. De folk, der skal emigrere hertil, kunne lige så godt komme fra nogle af de afrikanske lande, siger han til Kristeligt Dagblad.”

    Me turn bolt left…. wheel go off… me kill white man…. me go to paradise and get virgin pussy

    Kommentar by redneck — 14. juni 2017 @ 14:29

  8. Selvfølgelig er der ikke nogen danskere, der gør noget så udsøgt ondskabsfuldt og asocialt.

    Kommentar by BB — 14. juni 2017 @ 14:37

  9. Vi har ellers nogle naboer, som med håb i stemmen fortalte, “at det med hjulene, vist nok var unge danske lømler” – uden at de lige kunne forklare mig, hvor de havde den fra.
    Men nu, hvor der ikke længere findes noget, der hedder danskhed, så kan de jo sådan set have ret…

    Kommentar by Margrethe — 14. juni 2017 @ 14:45

  10. Der var også en ekspert i avisen, der mente at det skyldes, at folk skifter fra vinter- til sommerdæk netop nu (midt i juni), og simpelthen ikke får skruet sommerdækkene godt nok på. Gad ikke at klikke på våset, så jeg skal ikke kunne sige, hvad den logiske forklaring er på, at det ikke er sket tidligere år. Hvem ved, måske er hjulene faldet af hvert eneste år, uden at folk rigtig har opdaget det. Mulighederne er mange og fantasifulde.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 14. juni 2017 @ 15:28

  11. Kan en neger virkelig finde ud af at skrue den rigtige vej for at løsne bolten? Han har store muligheder på arbejdsmarkedet og med den rigtige sagsbehandler kan hans kommune også modtage en økonomisk præmie fra en glad Kristian Jensen.

    Kommentar by Menig 442 — 14. juni 2017 @ 15:38

  12. @margrethe, jeg håber du lige viser dine naboer den artikel med beskrivelsen af gerningsmændene. Husk at vise dem artiklen fra avisen og ikke fra uriasposten, ellers vil de sikkert påstå at det er løgn! De lyder som den type der helst skal have virkeligheden smækket i hovedet så ofte som muligt.

    Kommentar by Per — 14. juni 2017 @ 15:49

  13. Fyren på billedet til højre:
    “og til alle jer klaphatte der ude der mener der er sjovt at pille ved folks bil og skrue hjulboltene af folks dæk, lad vær, Det er sindssygt farligt og kan ende katastrofalt”

    i synes måske det er sjovt når i piller ved folks dæk, men når i gør det så piller i ikke kun ved deres dæk men med deres liv..

    Kognitiv dissonans når det er bedst….

    Selvfølgelig da, et mix af skideballe og faktuel oplysning er vejen frem, så kan lømlerne lære det. Sig mig engang, lever den mand på en fjern planet eller hvornår er det gået galt. Er det hans forældre, for meget fjernsyn, dårlig ernæring, ingen ilt under fødslen eller 4 år på pædagog studiet.

    Kommentar by Men dog ! — 14. juni 2017 @ 16:21

  14. I lang tid blev mordforsøgene i politiets foragtelige pattebørnssprog kaldt for “leg”, undertiden endda for “farlig leg” (politiets presse-kontakt i TV).
    Jeg så også et sted i avis el. TV nogen forklare, at “Ramadanen” var ligesom sådan en slags juletræsfest…

    Kommentar by AN — 14. juni 2017 @ 16:25

  15. Nu skal vi ikke hidse os op, og voldtage en af verdens største religioner.
    Det har i n t e t med muhammedanisme nat gøre!

    Kommentar by Nielsen — 14. juni 2017 @ 18:13

  16. Og sidste nye bortforklaringsteori fra politi og forskere: der er COPYCATS på spil.

    Nu er vi jo flokdyr, må man forstå, og når man tilmed er på den nederste del af rangstigen socialt set, så kan man jo ikke styre sig selv, og så bliver man NØDT til at skrue bolte og møtrikker løse!!

    Man har sikkert forlængst fundet den terrormanual, hvor den slags står beskrevet. Befolkningen har dog ikke godt af at høre den om det, så det er sikkert allerede hemmeligtstemplet.

    Kommentar by Per747 — 14. juni 2017 @ 19:08

  17. Vi ved jo hvor det her ender hvis det tager til. Særlige skruer der kræver særligt værktøj der kun udleveres til mekanikere. Man vil ikke kunne skifte sine egne dæk. Endnu et tab af myndighed.

    Kommentar by Frimod — 14. juni 2017 @ 19:20

  18. Spark rotterne ud af Danmark.

    Kommentar by Anonym — 14. juni 2017 @ 19:37

  19. Hvis jeg så nogen af disse morderiske rotter løsne hjulene på min bil ville jeg gennemtæske dem på stedet. En hård gennemtæskning er hvad de fortjener for at forsøge at slå uskyldige mennesker ihjel.

    Kommentar by Palle P. — 14. juni 2017 @ 19:43

  20. Landsdækkende, samtidigt, centralt organiseret.
    I Foghs sidste tid opstod der “pludselig en landsdækkende epidemi” af bilbrande (en central ledelse forsøgte at ødelægge hans chancer for at blive NATO-leder).
    Sidste år var det motorvejsbroerne og mord med 30 kg betonblokke.
    I år er det så noget andet.

    Kommentar by AN — 14. juni 2017 @ 20:00

  21. Jeg vil mene (håber!), at langt de fleste af vores ungdom har lært, at spænde efter og ikke løsne;
    ergo må det være de nye årgange af “kulturberigende objekter”, som står bag, idet at netop dé, helt og aldeles, ikke bare har en skrue løs, men helt og gennemsyret er opfostret, med fokus på kaos, frem for sammenhæng, splitte ad, frem for at samle (legoklodser?), skrue vore solide møtrikkere fra hinanden og skyde om sig, med de islam-missiler de har fået ind med modermælken, mens hun 5 gange daglig messe KOranens hellige ord:
    Ca.: “Vi er de bedste, død over de vantro”
    Hmmm, men der mangler sq noget i den der KOran,
    for hvad vil de leve af, når de, på “allerhelligste vis”, har udryddet os, som jo allerede er deres slaver/skaffe/skattedyr?

    Jeg må nok tilslutte mig IQ-forklaringen, for hvorfor er der da ingen af dem, der rationel resonerer over, hvorfor de nu vil ændre vores land/kultur, når de ikke formåede det der hvor de kom fra?
    Den “”alternative”” forklaring kan måske vel være:
    “Følg KOranens påbud, uanset at du igen må stå tomhændet i livet, med 7 børn, som du heller ikke (som dine forfædre) kan få på fode noget sted i verden”
    “Allaen er hellig, selv om du, som muslim, står som den største taber i verden, over for dine egne børn, gennem 1400 år!”
    Nej, det kan kun være IQen der har fejlet, siden der er så mange løse skruer, der breder sig som var de uden forstandig kontrol.

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. juni 2017 @ 21:40

  22. “Slå den ikke troende ihjel hvor du finder ham.” Quran 2:191
    “Før krig mod de vantro der bor i dit nabolag” Quran 9:123
    “Jøderne og de kristne er perverse; bekæmp dem” Quran 9:30
    “Muslimer skal benytte alle våben for at terrorisere de vantro.” Quran 8:60

    Adfærden er helt efter bogen !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 14. juni 2017 @ 21:43

  23. @ 7 hehe! God kommentar, Redneck!

    Selvfølgelig er det perkere og afroer, der går og gør sådan noget. Men hvor er politikerne henne? Der er mange af de invaderende snyltere, som fortjener en enkeltbillet hjem med den første bananbåd, og politikerne skal se at komme i gang! De har måske travlt med at dække op til Rama-bombathon-middag på Borgen?? Den syge religion skal forbydes!

    thereligionofpeace.com: Ramabombathon – day 19 : Attacks: 119 Killed: 1.151. (nogen burde spørge perkerne, hvordan de vil få biler og medicin – og alt muligt andet – når de har udryddet ‘korsfarerne’, som de kalder den hvide mand?? De kommer til at dø af sult.

    Kommentar by Kuffar — 14. juni 2017 @ 22:04

  24. Det er rystende at læse folks kommentarer til de to tilskadekomne, for de lever jo i Utopia og kan ikke gætte, hvem der står bag. Det er ellers såre åbenlyst. Jeg håber, at nogle rockere tager dem på fersk gerning, mens de piller ved deres bikes… SÅ er de nok færdige med at pille ved noget igen.

    Kommentar by Kuffar — 14. juni 2017 @ 22:08

  25. Kuffar — 14. juni 2017 @ 22:04 :

    Ja, gid de skide fremmede virkelig turde stå ud af deres underlødige mod og pille lidt ved vore “åhhh så korrekte (egencentrerede) politikkere”!
    Men de er sq for feje, til at slå til, hvor der kunne ske dem noget.
    Alt i alt en flok ynkelige fremmede, der kun kan handle i flok og kun hvor de ikke risikerer PET’s opmærksomhed:
    altså vi/pøblen/skatteslaverne må stå for skud, for deres ulidelige, underfrankerede mod, til at ramme de´m, som på tinge bestemmer, al deres “nødlidenhed” her i landet ;-

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. juni 2017 @ 22:56

  26. Vi er i den bizarre og komiske situation at public service DR ikke rapporterer virkeligheden til borgerne, nej de skaber en alternativ virkelighed som undergraver borgernes fortællingers troværdighed.

    Kommentar by poul sørensen — 15. juni 2017 @ 00:22

  27. Det KAN da ikke være negre, som har gjort det. Jeg har hele tiden gået og været sikker på, at det var utilpassede udsatte danske drenge, som har været svigtet af venner og familie og ikke mindst af samfundet.

    Kommentar by Nielsen — 15. juni 2017 @ 02:18

  28. > Men dogg
    Et hjul består af flere dele. Er du i grunden dansker?

    Kommentar by Nielsen — 15. juni 2017 @ 02:33

  29. Det må være aber! Fire hænder og fire tommelfingre hver.. og får aldrig selv nogen bil.
    Det er hvad der sker når abeburet står åbent.

    Kommentar by Hul igennem? — 15. juni 2017 @ 07:26

  30. Men Stine Snoske Vrøvlebolle har selv tabt sin ene møtrik og det var den der skulle holde hendes ædespalte lukket.. Den anden der holder gaffet lukket sidder stramt, derfor kommer der alt det lort ud af munden på hende.

    Kommentar by Hul igennem? — 15. juni 2017 @ 07:30

  31. Måske får negerne hjælp til at skrue boltene løs
    af kommunisten Morten Kabell fra Københavns Borgerrepræsentation.

    Bolsjevikken Kabell er især kendt for sit sygelige had til bilister.

    Kommentar by Al Capone — 15. juni 2017 @ 08:00

  32. @17: “Vi ved jo hvor det her ender”

    Præcis, og lovkrav om specialskruer og store bøder til dem, som ikke har skiftet deres skruer inden deadline.

    Kommentar by AN — 15. juni 2017 @ 09:30

  33. # 3 & 5

    Vi afventer stadig svar på rednecks helt relevante spørgsmål:

    Hvordan kan Pernille Vermund have et medansvar, når hun indtil videre kun har siddet i byrådet i Helsingør?

    Men sølvpapirshatten er måske kortsluttet?

    Kommentar by Al Capone — 15. juni 2017 @ 09:40

  34. > 5 redneck
    Hun er en opportunist. Hun vil kun ind i politik, for at forbyde os endnu flere ting, end allerede er forbudt. Hun vil intet gøre for at sende de fremmede hjem. At hun er mod forenede europa, er det eneste gode man kan sige om hende. Hun er en højreorienteret DF’er intet andet. Hun påstår ganske vist, at hun vil gøre noget mod indvandringen, men når det kommer til stykket, gør hun ikke en skid, som de øvrige snyltere der befolker Christiansborg. Bare vent og se.

    Kommentar by Nielsen — 15. juni 2017 @ 10:45

  35. Nu har en avis rettet sprogbrugen en smule og skriver “hærværk”. Men det bringer det på linje med grafittihærværk på plankeværk og den slags.
    Det her er noget andet. Det er med henblik på at forårsage personskade, når det er forhjulet, der løsnes på cyklen, og når det er bilens venstre forhjul, der løsnes, sådan at bilen vil fare over i modsatte vejbane.

    Kommentar by AN — 16. juni 2017 @ 19:06

RSS feed for comments on this post.