18. juni 2017

Folkemødet 2017: JalehTavakoli kaldt ’sharmuta’ (luder) af araber under Muslimernes Fællesråd-debat

Jeg er landet på Fyn, men har en brutal 12-timers vagt der venter, og der går et par dage før jeg får tid til at gennemgå de mange billeder.

Herunder lidt fra en beretning fra Jaleh Tavakoli, der mødte en ‘terrorforstående’ sognepræst og en aggressiv araber under tværreligiøs debat på Folkemødet. Sakset fra JP.dk – Abrahams barn kaldte mig luder.

“Første dag på Folkemødet fik jeg en ordentlig nedtur af en afslutning på dagen, da jeg som ateist mødte op blandt Abrahams børn. Arrangørerne var blandt andet Muslimernes Fællesråd. …

Der blev tordnet flere gange imod den såkaldte imamlov, hvilket bl.a. blev kaldt en lov imod religion. Loven handler om at religiøse forkyndere ikke må forkynde (udtrykkeligt billige) visse strafbare handlinger. …

Jeg stiller så et spørgsmål…

‘1/ Er det ikke på tide, at religiøse folk og særligt muslimer kigger indad? 2/Hvorfor bliver der begået terror i jeres religions navn? For ja ja, der begås også terror i andre religioners navne, men vi ved alle, hvorfor der bliver sat betonklodser op alle vegne? (Özlem prøver at afbryde)… og bare et sidste spørgsmål, 3/ Jeg ved jo en del om islam, og det er helt klart, at svaret skal findes i teologien. I skal have et teologisk alternativ til Islamisk Stat, for hvad er jeres teologiske modsvar, når Islamisk Stat bruger jeres religion til terror?‘ (Sådan ca.) …

Nu kom Flemming Pless hen og slog mig på hånden og gik tilbage i panelet.

I mellemtiden havde en (etnisk dansk) dame rejst sig op for i mikrofonen at sige til mig, at Islamisk Stat overhovedet ikke havde med islam at gøre.

Da hun satte sig, spurgte jeg hende, hvor meget hun kendte til islam, ikke ret meget vel? Svaret var, at jeg bare skulle holde min kæft!

Da hun gentog det, begynder en stor arabisk mand, ved siden af hende, at sige, at jeg skulle skride, og han kaldte mig så ca. tyve gange for ’sharmuta’, der betyder ‘luder’ på arabisk, og damen der havde bedt mig holde kæft, prøvede nu desperat at berolige ham.

Jeg følte mig truet… Jeg kom hjem med en meget ubehagelig følelse, endnu engang, efter endnu en ubehagelig debat om islam.”

(Alternative Uffe Elbæk på en af de store scener, 15. juni 2017)

Oploadet Kl. 10:36 af Kim Møller — Direkte link51 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/84253/trackback

51 Comments »

  1. Synd at Bornholms smukke natur skal besudles af politikere.

    Kommentar by Nielsen — 18. juni 2017 @ 10:49

  2. Læste JP,s blog indlæg fra jaleh Tavakoli. Desværre undre det mig ikke. Der er nok af selvfrelste idioter, som ud fra Deres drømmeidealer vil danne moral, langt væk fra virkeligheden, og hen over hovedet på- en usekulær diktatorreligion- (islams)ofre, med en løgnfuld bortforklaring. Det er et frit land vi lever i, så desværre kan vi jo heller ikke forbyde den slags idioti, blot advare og håbe så få som muligt tager idiotiet alvorligt.

    Kommentar by Michael Unna — 18. juni 2017 @ 11:23

  3. Folkemødet på Bornholm beviser den syge tilstand i hele Danmark, at alle skal have samme mening som den kaglende klasse inklusiv politikerne, det er fint med forskelligheder og andre kulturer på nær den korandyrkerne kæmper for og dele af den kristne folkekirke i Danmark der ikke kan forstå at Danskerne melder sig ud af kirken, med vold og indoktrinering skal Danskerne tvinges til at understøtte noget de ikke er interesseret i, fjern alt støtte til indoktrinering og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 18. juni 2017 @ 11:26

  4. Hvis nu russerne satte sig paa Bornholm , saadan som visse hoejt dekorerede militaere notabiliteter(forhenvaerende) lader til at frygte , slap Bornholm nok helt for det cirkus….
    Naa , helt serioest , hvad havde frk. Tavakoli egentlig forventet ? Den store forbroedring ? Indsigt , bod og bedring ? Det eksisterer ikke i det muhamedanske univers , det har det aldrig gjort og jeg tvivler staerkt paa at det nogensinde kommer dertil .

    Kommentar by Krassisten — 18. juni 2017 @ 11:29

  5. Dagen kommer hvor europæerne rejser sig imod politikerne. Jeg forudser at den er nær.

    Kommentar by Michael C — 18. juni 2017 @ 11:48

  6. Venstrefløjen har i årtier påstået, at “folket” var en socialkontruktion, der ikke eksisterede i virkeligheden. At bedømme, at det “folkemøde” tror jeg de har ret. Der er kun sekteriske grupper, der ikke kan udstå hinanden.

    Kommentar by Thorsted — 18. juni 2017 @ 11:55

  7. Der er nu intet nyt i at muslimer er retards.
    Det mest bekymrende var at Flemming Pless, en dansk folkekirkepræst, forsvarede/undskyldte islamisternes forbrydelser med henvisning til RAF(!)
    Han tror åbentbart at de begge kæmper “retfærdighed og sociale spørgsmål”..
    En præst i folkekirken!!

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 18. juni 2017 @ 11:56

  8. Homopræsten Flemming Pless var vistnok også stærkt involveret i oprettelsen af Danmarks første såkaldte “kvindemoske”, med den “smukke og billedskønne” islamist Sherin Khankan i front.
    Og kommunisten og lystløgneren Jacob Holdt var også indblandet i dette afskyelige projekt.

    For begge d’herrers vedkommende kan man virkelig tale om dødskulten Islams nyttige idioter…

    Kommentar by Al Capone — 18. juni 2017 @ 12:03

  9. Det nye højre vokser hver dag. Det er os, som er på det vindende hold :)

    https://youtu.be/1wBW_1k0W1g

    Kommentar by Michael C — 18. juni 2017 @ 12:16

  10. Elsk din næste som du elsker dig selv.pft..suk..gab…er der nu at jeg hader de grupper der hader mig….håber de med deres cirkus-gaggelag-resonementer bliver totalt marginaliseret….

    Kommentar by FrafaldenModerat — 18. juni 2017 @ 12:32

  11. […] RSS feed for comments on this post. […]

    Pingback by JalehTavakoli kaldt ’sharmuta’ (luder) af araber under Muslimernes Fællesråd-debat - Dengule.dk — 18. juni 2017 @ 12:35

  12. Al Capone

    I mine omtrent 7 år som kirketjener i Christians Kirke har Flemming Pless bisat og viet nogle homofile. ret få i betragtning af det totale antal i denne årrække , det gør i min tolkning hverken ham eller mig til homopræst, respektivt homokirketjener.

    Styr om muligt dit rableri eller kom venligst med bedre belæg for påstanden.

    Kommentar by Peter Buch — 18. juni 2017 @ 13:05

  13. Kommentar by Michael C — 18. juni 2017 @ 12:16…
    Det nye højre vokser hver dag. Det er os, som er på det vindende hold :)
    https://youtu.be/1wBW_1k0W1g

    Vrøvl!

    Kommentar by Black Watch — 18. juni 2017 @ 13:11

  14. “Nu kom Flemming Pless hen og slog mig på hånden og gik tilbage i panelet.”

    En offentlig debat hvor en hvid mand og faderfigur symbolsk straffer en uartig anden etnisk kvinde? Har det udløst en feministisk shitstorm? Eller er det bare OK pga. “sagens natur”?

    Kommentar by BE — 18. juni 2017 @ 13:38

  15. Jaleh Tavakoli stillede nogle helt saglige spørgsmål og havde ret til at forvente saglige svar.
    Nu ved jeg godt, at det på forhånd er naivt at forvente saglige svar angående Islam fra muslimsk side, men der var åbenbart også representanter for kristendommen og jødedommen tilstede, hvor man nok kunne have forventet saglige svar.
    Jaleh skriver ikke hvad rabbineren sagde, men imamen Naveed Baig og præsten Flemming Pless har ifølge det skrevne øjensynligt forsøgt at overgå hinanden i relativerende bortforklaringer ved hjælp af gøglermarkedets mest hjernelamme klicheer: USA begår også terror og RAF kæmpede også for retfærdighed. Det er i forhold til Jalehs spørgsmål groft usaglige svar. Det er skuffende for så vidt angår præsten; hvad imamen angår kan blot trække på skulderen, ikke så stor grund til skuffelse dér, eftersom forventningen var beskeden.

    Kommentar by monse — 18. juni 2017 @ 13:52

  16. 1. Nielsen
    Helt enig.
    Politikere er landsforrædere alle til hobe, incl. de nye som gerne vil på tinge.
    Både de nye og gamle partien ignorerer folkets spørgsmål, om der agter at overholde Grundloven. De pesser os op og ned ad ryggen og det skal vi acceptere. Men de kan tro det bliver løwn. De for den 9 halede at smage en dag.

    Jeg har jo ikke hørt en skid fra folkemødet på Øen, endten her i blogen eller MSM, og jeg forventer ikke at gøre det, selv om alle chancer er til stede.
    Vi mangler vores gode ven. “falkeøje som er en model 1943”

    Kommentar by Sindsro — 18. juni 2017 @ 13:56

  17. En opfriskning.
    Pas på Grisen. Den øffer endnu.
    https://halvorsensk.com/2013/04/17/opfolgning-af-sagen-om-falkeoje/

    Kommentar by Sindsro — 18. juni 2017 @ 14:10

  18. En opfriskning.
    Pas på Grisen. Den øffer endnu.
    https://halvorsensk.co/2013/04/17/opfolgning-af-sagen-om-falkeoje/

    m mangler

    Kommentar by Sindsro — 18. juni 2017 @ 14:12

  19. Det er al ære og respekt værd, at Jaleh Tavakoli turde møde op til en debat hvor arrangørerne blandt andet var Muslimernes Fællesråd, men at der skulle have været kommet noget positivt ud af det, havde hun nok heller ikke selv forventet.
    Men om ikke andet, så kom der Jaleh Tavakolis debatindlæg i Politiken ud af det, og her: tråden i Uriasposten.
    I en debat med en ordstyrer som Özlem Cekic, kan ingen forvente fornuftige svar på spørgsmål.
    Igen blev det bekræftet at Islam ikke hører hjemme her i landet, og ej heller Özlem Cekic.

    Kommentar by Birger Jensen — 18. juni 2017 @ 14:13

  20. # 12

    Kirketjener Buch har øjensynligt igen kigget for dybt i flaskerne med altervin, hvorfor enhver saglig diskussion er omsonst.

    Jeg indleder heller ikke en diskussion om storpolitik med grønlænderne på Christianshavns Torv af samme grund…

    Kommentar by Al Capone — 18. juni 2017 @ 14:37

  21. Når fremmede (sorte)magter kan købe en ejendom der bruges som hardcore moské, foreslår jeg næste folkemøde holdes i Qatar eller deromkring.

    Her skal Uffe Elbæk m.fl. argumentere for mangfoldighed, homoægteskaber, kvindefrigørelse o.s.v. alt det vi er så berømt for i Danmark.
    Lad os se hvordan de modtager vores kvinder, med efter dansk tradition-afslappede påklædning.

    Kommentar by k.m. — 18. juni 2017 @ 15:40

  22. https://www.rbb-online.de/kultur/beitrag/2017/05/stiftung-kritisiert-kreuz-auf-berliner-schloss.html
    “Im künftigen Humboldt-Forum sollten “auf Augenhöhe und ohne Hierarchisierung die Kulturen der Welt zuhause sein”, erklärten die Kritiker. Es solle ein Haus für alle werden, das Kolonialismus und
    Eurozentrismus thematisiere. “Unterm Kreuz? Das klingt nach 19. Jahrhundert und nach christlicher Leitkultur”, heißt es in der Mitteilung weiter. Unterzeichnet ist die Erklärung von den Leitern der AG Humboldt-Forum der Stiftung, Eckhardt Barthel und Herbert Wiesner.

    Renovering af Berlin Stadtschloss er i krise fordi multikulturelle idioter mener det er forkert at montere et kors på kuplen som på det originale byggeri.

    Kommentar by k.m. — 18. juni 2017 @ 15:48

  23. Folkemødet kan kun gennemføres, så længe danskerne er et solidt flertal i Danmark.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 18. juni 2017 @ 15:49

  24. P. S. Jeg vil næsten hellere se en udsendelse om publikum, end jeg vil se en om de debatterende
    P. P. S. Ved nogen om, kvinden der forsøgte at berolige araberne på bedste lauzier’ske vis så mon var hans danske sharmuta?

    Kommentar by Morten - - - — 18. juni 2017 @ 15:58

  25. Alt info(løgn/FakeNews)fra MSM, drejer sig om muslimer, islam, hvad de vil og ikke vil, etniske danskere skal bar betale, og holde kæft, som U-lykkeLars siger: “det går fantastisk godt”
    Ja-vist, med at få udslettet Danmark fra jordens overflade, det stemmer squ meget godt.
    MEN, problemmet med de “unævnelige, uintergrer-bare” som det udfolder sog p.t. er kun toppen af Is-bjerget eller bare en krusning på overtfladen!
    Det blir langt værre i nær fremtid og “das entlössnung” i denne nazistiske ideologi islam er at alle kristne skal, er blevet, halshugget, som de er blevet i hele Mena-området.
    Vores regime(kolbøtterne+Djøferne) bilder os ind at det er et gode og vi “bare” skal lade det ske samt iøvrigt forsætte rotteræset med evigt stigende skatter&afgifter og højere pensionalder.
    Hvor meget længere? Skal vi stoppe det? Jeg er patriot!
    P.

    Kommentar by Piotr — 18. juni 2017 @ 16:14

  26. Hvad med et folkemøde i odense din løkkeso? nåh nej din so det tør du ikke.

    17. Sindsro,
    Ham der ‘halvorsensk’, var det ikke ham psykopaten som stak folk ned med knive, og hvis så, hvad fanden laver han uden for sindssygeanstalten(ikke christiansborg)?
    Ps.
    Håber Falkeøje har det godt og er ved godt mod, respekt.

    Kommentar by Piphans — 18. juni 2017 @ 16:20

  27. MS-politikernes eneste svar på nedtromling af vestens civilisation, er at vi skal søge dialogen.
    Men de er jo netop kendetegnet ved, at de ikke vil dialogen.

    Heads, you loose, tails, they win.

    Kommentar by Bastardo — 18. juni 2017 @ 17:39

  28. >16 Sindsro
    Ja, desværre. Jeg vil dog mene Daniel Carlsen gør en undtagelse. Han har ikke Sankt Glistrups indsigt, men han vil have et dansk Danmark. Og det er (måske) en stemme værd.
    Falkeøje skal du nok ikke regne med at høre mere fra.
    Piphans er til stede. Ikke at de er den samme. Absolut ikke. Men Piphans er noget nær lige så defaitistisk.
    Selvfølgelig har vi brug for at forsvare os. Men vi kan ikke forsvare os mod de fremmede, når noget nær halvdelen af vores landsfæller samt et énstemmigt folketing, stikker poterne i vejret, og sige: vi overgiver os.

    Kommentar by Nielsen — 18. juni 2017 @ 17:39

  29. Al Capone — 18. juni 2017 @ 14:37

    Uden mindste belæg for påstanden om mit alkoholforbrug heller burde du vist holde din kæft.

    Kommentar by Peter Buch — 18. juni 2017 @ 17:51

  30. Jaleh er sgu ret sej.

    Kommentar by Winged Hussar — 18. juni 2017 @ 18:32

  31. (Hvad om vi sendte alt folket til Bornholm? Så kunne spindoktorer, og pr agenter overtage Sjælland, og de politikere som tager til Bornholm for at møde Folket, skulle så bare kun have en enkeltbillet, og ingen adgang tilbage til KBH. Og så kunne jyderne sørge for at snoppepartiet kunne blive opstillingsklar.) :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 18. juni 2017 @ 18:39

  32. Kreative hoveder herinde har opfundet ordet dumsker. Kan I ikke finde noget tilsvarende smart om franske vælgere?

    Macron’s (cirkus)parti ser ud til at få absolut flertal selvom valgdeltagelsen er rekordlav. Enten er der valgfusk eller også er der valgfusk, en af delene.

    Meget kan man sige om Folketinget i Danmark, men det franske parlament bliver en samling amatører som aldrig har været i politik. Det bliver sjovt at se hvor mange Thyra Frank og Uffe Elbæk typer der kommer til at sidde der.

    Kommentar by k.m. — 18. juni 2017 @ 18:42

  33. Makronbundene skal på seminar. Forlød det på en kanal.

    Kommentar by Peter Buch — 18. juni 2017 @ 18:56

  34. 31 k.m.
    Med hensyn til circuspartierne, her er mit bud på en forklaring:
    Vesten er synkende og borgerne reagerer på to fundamentalt forskellige måder, en rationel og en irrationel måde.
    Den rationelle reaktion er at man træffer de nødvendige valg for at redde nationen og især ens børns fremtid. De nødvendige valg vil med stor sandsynlighed være egoistiske og hensynsløse, og den rationelle reaktion forudsætter derfor en stærk vilje.
    Den irrationelle reaktion er at skrue op for illusionerne om at endnu mere fest, farvelade og livsstil vil redde Verden.
    De irrationelle er dem, der stemmer på sådanne lallende idioter, som du nævner. Man tror nogle gange det er løgn, når man betragter de irrationelles ord og handlinger.
    Det bærer vidnesbyrd om, at vi mennesker er udrustet fra naturens side med en enestående evne til at fortrænge virkeligheden. Denne psykologiske evne har muligvis en evolutionsmæssig fordel, siden vi nu har den, men det udelukker ikke, at den ved overdreven brug i de forkerte situationer kan virke modsat og slå os ihjel. Der er adskillige eksempler på naturgivne egenskaber, som har givet os evolutionsmæssige fordele, men som også kan slå os ihjel. Lad mig blot nævne immunsystemet som et eksempel. Jeg mener at den psykologiske fortrængningsevne hos de irrationelle er kommet ud af kontrol ligesom immunsystemet hos en patient med livstruende blodforgiftning.

    Kommentar by monse — 18. juni 2017 @ 19:31

  35. Hvor er jeg dog glad for, at jeg via min skattebillet kan yde mit til, at vores kompetente politikere, en flok luksuspensionister og andre, (der tilsyneladende ikke har noget arbejde at passe), kan sætte sig sammen og løse vores problemer, derovre på solskinsøen.

    Og hvor er det dejligt at vide, at vores allesammens politi har sørget for sikkerheden ved at lægge en jernring omkring øen med en “grænsekontrol” som vi andre selvfølgelig ikke har brug for. Godt gået..! Vi andre skal nok blive ved med at tage vores tørn, mens i udtænker store tanker og befæster samarbejdet om landets dekonstruktion.

    Tillad mig at kaste op.

    Kommentar by Bror Lerbror — 18. juni 2017 @ 19:49

  36. Flemming Pless skulle have været meldt til politiet. Hvorfor bliver vi ved med at finde os i vold fra venstresiden?

    Den slags skal anmeldes…

    Kommentar by Per747 — 18. juni 2017 @ 21:36

  37. 26 og 28.
    Piphans og Nielsen Tak for responcen.

    Venner og fjender står i hver sin ende af spektret.
    Den ene med Dannebrog vejrende i vinden. Fjenden står og vifter med kniven der blinker i under fuldmånen.

    Jeg tror også man skal stemme på Daniel Carlsen. for ALLE der andre politikerlort kan man vidst ikke stole på.
    Tænk: Jeg har skrevet det så indelysende og opfordret til folkemødet i debatten, Tulle, Pernille Vermund og Justitsministeren Pape Poulsen og enda er Kim møller også der ovre.
    Han kunne f.eks sige til hans bedre halvdel at hun skulle tage det op.

    Ang. 67 og §69.
    Det kunne snilt fremføres til Søren Pape Poulsen:
    Hvornår er Islam optaget ved lov?

    §69 efter grundloven er ikke opfyldt, og dermed ikke implementeret i den danske lovgivning, Derfor kan man gøre med koranerne som man vil, uden at blasfemi kan komme på tale.

    Det er en nødvendighed at udføre §69 efter grundloven, og den skal fremføres som lovforslag i §67 regi:
    —————————————————
    §69 siger: De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov. Og det er som sagt ikke sket. Hr Justitsminister.

    Dette SKAL gøres:
    Den afvigende religion end den Danske, Nemlig “ISLAM”. Lovforslaget skal fremsættes således:

    (( Justitsministeren Skal fremlægge lovforslag om ordning af Islamiske trossamfunds forhold, og dette lovforslag SKAL indeholde forbud mod at, de dele af Koranen, der strider mod sædeligheden og den offentlige orden, læres i moskéerne i Danmark. ))

    ** Altså § 67 Betingelser Skal forme Lovforslaget. **
    ** Koranen SKAL dermed analyseres og rettes ind efter dansk lovgivning. **

    Det kræver dog et arbejde for Justitsministeren at skulle tæske Koranen efter i sømmene, så den er forenelig med grundloven og de danske værdier .
    ————————————————————–
    Men vi kan ikke forsvare os mod de fremmede”
    For satan hvor jeg dog hader denne sætning. Jeg vil ikke acceptere den, fordi jeg har mine børn og børnebørn at tænke på.

    Hvis jeg bliver tvunget til at skyde en muslim, for at kunne undgå at een af mine børnebørn bliver kulturberiget, så gør jeg det. Det er der IKKE een der kan forhindre. Læg mærket til (Hvis).

    Prøv lige at se: Tror I jeg er den eneste der tænker således, jeg tror det næppe.
    Ud fra det hele kan man se at: Regering og dens vælgere er Danmarks fjender. Samt at den udøvende og dømmende magt er Infiltreret af Islam, hjemmeværnet er også infiltreret.
    Militæret er nok delvis.
    Jeg ser frem til den dag at 5 kolonne kommer til at stå til ansvar for deres uansvarlige handlinger.

    Kommentar by Sindsro — 18. juni 2017 @ 22:40

  38. 36. per.
    “Flemming Pless skulle have været meldt til politiet. ”

    For Hvad. Han er jo præst, een af Kristus Decipler.

    Kommentar by Sindsro — 18. juni 2017 @ 22:45

  39. ååå nej lejet vare vogn på kører muslimer foran moske af DEN HVIDE MAND….ååånej
    https://twitter.com/TRobinsonNewEra

    Kommentar by peter rytter larsen — 19. juni 2017 @ 01:34

  40. >29 Winged Hussar
    Ja, der er krumme i den kælling.
    >38 peter rytter larsen
    Not the way to do it!
    > Sindsro
    Helt enig med dig i, at islam kan og skal forbydes med hjemmel i grundloven.

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2017 @ 01:52

  41. O.T. via Snaphanen http://www.newenglishreview.org/blog_direct_link.cfm/blog_id/66300

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2017 @ 01:56

  42. #40 enig- alt vold er no go – men for helvede hvor mange Tyskere Hollændere Uk osv. som ser msm fordrejer alt og ser deres land overrendes af uintrigrerbare og hele Afrika på vej.
    Færge ruterne med 99.99% afrikanere der er under 3% har asylberigtigelse og INGEN gør noget.
    Enhver kan se hvad der foregår i gaderne SPECIELT syd på, og der sker INTET
    Det kan sku ikke komme som en overraskelse, HVIS nu ikke denne HVIDE mand bare var fuld, og de islamister vælter over vejen midt om natten , sikkert på vej til arbejde…
    STØT OP !
    Pay pal (alle ved man skal undgå):
    https://www.youtube.com/watch?v=fkmbSpd9zKc
    http://defend-europe.org/en/home-2/
    De NGO færge skibe skal stoppes !
    https://www.youtube.com/watch?v=WKRhN8cKEz8
    lyt til ungdommen , og flere af Martin selners
    lauren southern
    https://www.youtube.com/watch?v=uSBpHqv-OUo
    På en uge fik fik samlet 72000 beskidte EURO sammen
    beklager rodet
    KOM IND I KAMPEN

    Kommentar by peter rytter larsen — 19. juni 2017 @ 03:25

  43. Hvorfor stiller de så op hvis de ikke kan tåle spørgsmål?!

    Kommentar by P — 19. juni 2017 @ 05:44

  44. Hvorfor debatere med muhamedanere? Giv dem alle sammen den kolde skulder indtil tiderne skifter og de endelig bliver tvangshjemsendt.

    Kommentar by Anonym — 19. juni 2017 @ 07:24

  45. Pless tror at han kan styrke sin religions position ved at daske til en ateistisk islamkritiker, men det kan han ikke. Pless tilsmudser folkekirken.

    Kommentar by Liva — 19. juni 2017 @ 07:52

  46. 30

    Ja, Jaleh er sgu sej.

    Kommentar by Liva — 19. juni 2017 @ 07:55

  47. -Dejlig sej buttet steg :-)

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2017 @ 08:05

  48. Apropos at Jalah blev kaldt for luder af en araber under en debat, så kan man i dag på netavisen Newspeek læse uddrag af en artikel i Politiets fagblad (2009), hvori en betjent, der har arbejdet i Vollsmose i 15 år, beskriver hvorfor nogle indvandrere og efterkommere i ghettoer ikke kan debattere, eller kaster med sten og flasker. Der står i fagbladets artikel at det skyldes at de har et lavt ordforråd, de er impulsstyrede, og ikke konsekvens-orienterede, de er understimulerede og er følger af kusine-fætter ægteskaber. De kan have forældre, der tilskynder til ovennævnte adfærd. I artiklen står der også at der forekommer “omvendt racisme”: danskere udsættes for racisme.

    Kommentar by Liva — 19. juni 2017 @ 08:44

  49. 40. Nielsen
    Det er rart ikke at være alene i sine synspunkter.

    Kommentar by Sindsro — 19. juni 2017 @ 11:09

  50. Özlem er imod imamloven, der sigter på at holde rabiate imamer ude. Så kan hun drikke dialogkaffe med endnu flere af dem, der ikke vil dialog, som hun har gjort det i Grimshøj-moskeen.

    Men Özlems og Fl. Pless’ reaktion her på folkemødet på Bornholm viser, at dialog ikke er en del af deres værktøjskasse. De har de til fælles med de fleste muslimer og deres danske hold kæft-apologeter.

    Kommentar by Niels P. — 19. juni 2017 @ 12:39

  51. Jeg beder vensligtst Al Capone give bedre belæg for påstanden om mit alkoholforbrug. Samt om påstanden om Flemming Pless er homofil.

    Flemming Pless har et eller andet kørende med håndtegn over for børn.
    Hvilket flere burde kunne bevidne.
    Jeg ved ikke selv, hvad det går ud på, at han er udførende lignende over for voksne er nyt for mig.
    Indtil videre hos mig rubriceret under- plesssk tegnsprog…

    Kommentar by Peter Buch — 20. juni 2017 @ 08:45

RSS feed for comments on this post.