26. juni 2017

Gellerup: Flere end 1000 muslimer afholdt Eid-bøn på kønsopdelt Arena Vest, ‘Allahu-akbar’ i højtalere

En Urias-læser med adresse i Gellerup blev vækket kl. 08.00 søndag morgen af infernalsk larm fra højtalere, der dominerede området. Støjen kom fra kunstgræsbanen Arena Vest, der i dagens anledning blev brugt til Eid-bøn. Herunder tilsendt materiale.

Oploadet Kl. 02:01 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/84504/trackback

50 Comments »

  1. Har de mon sneslynger til landingsbanerne i Skrydstrup?

    Kommentar by Træt — 26. juni 2017 @ 02:50

  2. Apropos fejring af eid…. Syrere returnerer til Syrien.

    110,000 Syrians return to Syria from Turkey to celebrate Eid
    http://www.hurriyetdailynews.com/110000-syrians-return-to-syria-from-turkey-to-celebrate-eid-.aspx?pageID=238&nID=114729&NewsCatID=341

    Kommentar by BE — 26. juni 2017 @ 04:41

  3. Build a wall, deport them all. Forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Nielsen — 26. juni 2017 @ 04:57

  4. Det er Gellerup. Intet nyt de sidste 20 år.

    Kommentar by Michael Unna — 26. juni 2017 @ 05:03

  5. Blot at se denne flok, viser hvor lidt integrationsforsøgene har virket gennem de sidste 50 år.
    Og billederne stiller også spørgsmål fra en almindelig dansker.

    Kan man gå ud fra at det er alle de genitale mutilationerede forhenværende kvinder, nu kønsløse, der er anbragt bagerst nede ved baglinjen, på nogle af billederne, heriblandt det første og det sidste billede? Er det nogle af alle dem som KVINFO ikke vil kendes ved, der her står udstødt af “forsamlingen”?
    http://www.newhealthadvisor.com/Female-Circumcision-Before-and-After.html

    Ligger kvinder også ned med rø… i vejret under bedningen? Jeg synes altid man kun ser billeder af bedende mænd, der ligger ned og bager bagdelen i solen?

    Er det interimistiske hegn, der er sat op omkring seancen, et koranhegn? Er man bange for nogle af sine egne udefra kommende, eller skal der købes billet og betales entre ved indgangen?

    Hvor mange af deltagerne bidrager mon selv til, at de har råd til at ligge der på plænen og blomstre?
    Er det virkelig det Danmark at politikerne og MSM og den såkaldte “elite” ønsker? Og hvad så, når dette ønske om ikke så mange år bliver opfyldt, og alle ligger sådan og beder, hvem er der så tilbage til at betale?
    Til den tid bliver det indbyrdes kampe om at få del i resterne.

    Kommentar by Birger Jensen — 26. juni 2017 @ 05:47

  6. Sådan må folk have følt det under anden verdenskrig, da værnemagten marcherede i vores gader med vores regerings velsignelse. Bortset fra at værnemagten altså ikke var nær så mange, og ikke forlangte at blive integreret.

    Kommentar by Ruby Tuesday — 26. juni 2017 @ 05:58

  7. Tanken om, at når de alligevel er samlede, så kunne det være fristende, at lade dem hjemsende. Økonomisk tror jeg det ville give rigtig god mening, og de ville også få det bedre – og være tættere på Mekka! Ren win-win.

    Kommentar by Jakob — 26. juni 2017 @ 06:47

  8. Man begynder snart at overveje, hvornår det er opportunt af konvertere til islam, ligesom Houellebecq i “Soumission”.

    Kommentar by Ole Madsen — 26. juni 2017 @ 07:17

  9. På god demokratisk vis adskiller man mænd og kvinder og ALLE er tavse mens de kikker beundrende på “kulturen” der skal berige os.

    Kommentar by Santor — 26. juni 2017 @ 07:17

  10. Fællesprutning med nummerbassen i vejret. Denne gang i det fri, men normalt må der være helt tåget i moskeerne.

    Kommentar by Sigwar — 26. juni 2017 @ 07:18

  11. Holmskjold, landforrædder – måske også konvertit
    https://holmskjold.net/med-oenske-om-en-velsignet-ramadan-og-fest-til-alle-muslimer-af-allahs-swt-naade/

    Kommentar by k.m. — 26. juni 2017 @ 07:30

  12. Og hvem betaler gildet? Mon denne hæslige forestilling primært financierers af invalidepension, vi så rundhåndet giver til disse – disse – disse –
    Det er dog kvalmende at bivåne, KVALMENDE!!!!
    Stakkel – tænke sig at bo så tæt på en så skændig forestilling.
    Hvem regner idioterne med ville gå ind på området? Måske deltagerne i Folkefest For Frihed? :-)))))

    Kommentar by Knud — 26. juni 2017 @ 07:53

  13. Islam, dit navn er grimhed.

    Kommentar by Ida Fenger Bruun Norrild — 26. juni 2017 @ 08:01

  14. Islamiseingen af Danmark skrider planmæssigt fremad.

    Kommentar by Tilfældig — 26. juni 2017 @ 08:24

  15. Der er spøgelser i Gjellerup; der er ikke religionsfrihed for ideologier; Islam forstyrrer den offentlige orden, så derfor kan den forbydes!

    Kommentar by de Hemmer — 26. juni 2017 @ 08:24

  16. Jeg venter stadig på hvornår de bliver som os

    Kommentar by k.m. — 26. juni 2017 @ 09:05

  17. […] RSS feed for comments on this post. […]

    Pingback by Flere end 1000 muslimer afholdt Eid-bøn på kønsopdelt Arena Vest, ‘Allahu-akbar’ i højtalere - Dengule.dk — 26. juni 2017 @ 09:07

  18. Er det den højt kvalificeret arbejdskraft, som danske arbejdsgivere har så hårdt brug for og som skal sikre vores velfærd i fremtiden?

    Kommentar by Per J. — 26. juni 2017 @ 09:12

  19. Så meget socialhjælp samlet på eet sted. Det er jo mageløst.

    Kommentar by Jakob — 26. juni 2017 @ 09:12

  20. Pædofil profeten Muhammed fejres igen.

    Kommentar by Anonym — 26. juni 2017 @ 09:12

  21. mange steder er lægens venteværelse fuld af muslimaer, det er ikke for at få recept på prævention

    Kommentar by k.m. — 26. juni 2017 @ 09:22

  22. Det er da positivt at se, at de unge muhamedanske hanner kan være på en fodboldbane uden at sparke modstanderne fordærvet. Hvis man nu indførte fællesbøn før kampene i de lavere serier – bare et forslag

    Kommentar by Bastardo — 26. juni 2017 @ 09:26

  23. DR er blevet reklamesøjle for Islam

    http://drkoncerthuset.dk/event/eid-fest-dr-koncerthuset/

    Kommentar by k.m. — 26. juni 2017 @ 09:31

  24. #22 Bastardo. Der er jo ingen modstandere – alt er godt, og sådan kan MuhameDanmark ende, hvis ikke folk vågner.

    Kommentar by Jakob — 26. juni 2017 @ 09:39

  25. I stedet for at fange forbrydere og hjælpe med at få dem dømt, bruger politiet tid på ønske muslimerne god Eid-fest !!!

    Islamiseringen sniger sig ind alle steder.

    Den dag krigen bryder ud er politiet vist ikke på vores side.

    Kommentar by k.m. — 26. juni 2017 @ 09:49

  26. glemte link i #25

    https://www.dognrapport.dk/indhold/49073

    Kommentar by k.m. — 26. juni 2017 @ 09:50

  27. #12 Kommentar by Knud — 26. juni 2017 @ 07:53

    Ikke noget problem. Du skal såmænd bare forsætte med at arbejde, til du foreløbig er 72 år, inden pensionen rammer dig
    Fuck DKs pamper politikere!

    Og ellers:

    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 26. juni 2017 @ 10:21

  28. I følge deres bog 9.5, så må de nu igen efter fasten starte festlighederne, med at ligge på lur efter de vantro.

    Kommentar by Menig 442 — 26. juni 2017 @ 10:48

  29. Folk går shop-amok og migranter strømmer til festen
    Og svaret min ven –
    Forrevne telte og redningsveste blafrer i blæsten
    Den tredje verdens lykkeriddere har fået mobil navigation
    Håbløshedens holdeplads eller sikker havn i den europæiske union
    Befolkningstilvækst, fattigdom og krige sender nye bølger af mennesker mod nord
    Afrikas befolkning fordobles. Europa 2050. Konturerne tegnes til et kulturelt selvmord.
    Og politikerne prædiker stadig alt det smukke ved multikulturens farverige facetter
    Men må hyppigt fordømme og være rutinemæssigt rystede over terrorbølgens blodrøde pletter
    Og mens første bølge af islamisk terrorisme hærger kontinentet
    Kører medierne vanen tro i stilling: apologi-regimentet
    Efterhånden er terrorangreb blevet hverdagsstøj
    Hvorhenne? Hvor mange døde? Sikke noget møj!
    I sandhed er alle muslimske lande dysfunktionelle
    Fra intet land er der noget positivt at fortælle
    Diktaturstater og borgerkrige med religiøse ekstremister
    Wahabister, salafister og radikaliserede jihadister
    Hvem er fredselskende i det teokratiske register?
    En rockkoncert, en fodboldkamp, en nationaldag, et julemarked
    Mange ser gerne Angela Merkel får sparket
    For alle er trætte af myrderier på deres sommerferie
    Afrevne lemmer og barnelig, morderiske lastbiler og kvindeskrig.
    Så alt bliver tomt indeni.

    Integrationsproblemer løses med rap-projekter og by-sanering
    Inkludering er løsnet, ingen diskriminering
    En triumfbue af guld som et symbol på kulturberigelsens sejr
    Gellerupparken er sindbilledet på en vellykket spejderlejr.
    Og hvem kaldte kvarterløftet kosmetisk?
    Ta’ en tur med bussen, det islamistiske miljø er fuldstændig hermetisk.
    Som Yahya siger vil alle bare snyde systemet
    Bekvemmelighedsflygtninge er en del af problemet
    Proformaægteskab, boligstøtte, førtidspension
    Danske skatteydere er til grin million efter million.
    Kriminalitetsstatistikken taler sit eget tydelige sprog
    Om lovløse parallelsamfund uden kærlighed til Dannebrog
    Gode danske samfundsborgere, Black Army eller Loyal to Familia?
    Banderne hærger vores byer, stjæler, sælger narko og skyder
    Det vestlige Århus er en enklave
    Vollsmose er den tabte baghave.
    På teenageværelset kan man dyrke religiøse sympatier
    Konvertitter der messer hengivelsens symfonier
    Hvor mange hjernevaskede selvmordskandidater er latente terrorister?
    Hvornår begyndte 15-årige piger at fremstille TATP til gallafester?
    Hvornår vågner Europa og lukker sine grænser?
    For religiøse mørkemænd der vantro med sabler og knive flænser.

    Kommentar by Mr. Write — 26. juni 2017 @ 11:27

  30. God knækket prosa Mr. Write…desværre på en uhyggelig baggrund…men det kan jo ikke være andet!

    Kommentar by Black Watch — 26. juni 2017 @ 12:57

  31. Når muslimer kan bombe koncerter og fodbold arrangementer. Hvorfor kan kristne så ikke “slettet af censur”…

    Kommentar by P — 26. juni 2017 @ 13:14

  32. Velkommen til Eurabien.

    Kommentar by Morten Andersen — 26. juni 2017 @ 13:22

  33. Gad vide hvem der betaler for det gilde,spoerger bare

    Kommentar by dunk — 26. juni 2017 @ 13:23

  34. Studenterhue eller ej…så er det bare gedehyrder i pjalter som snylter på os og vores land. Hele lortet skulle drives sammen i nogle svinetransporter og køres til Allahland. De måtte ikke lukkes af svinetransporten ud før destination var nået uanset hvor lang tid det end skulle tage.

    Kommentar by jrp — 26. juni 2017 @ 14:14

  35. Elementær, ‘fredelig’, men under overfladen truende, dominans/territorial afpisnings adfærd. Jeg ønsker DF, NB, DS og andre al mulig held og lykke (oprigtigt). Men jeg tror ikke det her kan løses parlamentarisk.

    Kommentar by Moran ya Simba — 26. juni 2017 @ 14:24

  36. Ud!

    Kommentar by Revser — 26. juni 2017 @ 15:30

  37. Massive hjemsendelser af herboende muslimer er den bedste løsning.

    Kommentar by NulTolerance — 26. juni 2017 @ 16:44

  38. Hvorfor lave grænsekontrol mod Sverige når der står 1000 ekstremister alene på den plæne? Vi kan måske samle 10gange1000 mere rundt om i Danske byer. Dem anser staten for at være ufarlige

    Kommentar by k. m. — 26. juni 2017 @ 18:30

  39. Mr. Write — 26. juni 2017 @ 11:27

    Hvor flot, godt og sandt skrevet!

    Kommentar by M.S. Carstens — 26. juni 2017 @ 20:44

  40. Der er e´n ting jeg ikke forstår, når jeg ser dem ligge med cykelstativet i vejret eller når de uden problemer kan skubbe barnevogne og iklæde sig de mange og svære gevanter, når jeg samtid ved, at mange af dem er tilkendt førtidspension, fritaget fra arbejde pga. …, lidende af Postpsykostisk angst for ….;
    Hvorfor i alverden bliver de ikke chekket/
    landsforfulgt som enhver anden dansker, der har hjælp nødig?
    Som f.eks. at kommunale sagsbehandlere stod ved indgangen til den klamme fest/måskeen og spurgte dem de kendte:
    Hvordan kan du deltage her, når du er så dårlig?

    GODT GÅET med fotodokumentationen Kim!
    Må de alle blive genkendt og sendt på arbejde eller UD af landet!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 26. juni 2017 @ 21:16

  41. I de der barnevogne ligger de børn, de vil påføre dine krig om 30 år.

    Kommentar by BB — 26. juni 2017 @ 21:24

  42. Ja tak, BB, derfor har jeg råbt vagt i gevær i mange år!

    …………

    Ps.
    prøv lige at lave et lighedssyn, på nærværende fotodokumentation og

    http://www.uriasposten.net/archives/84476#comments
    Folkefest For Frihed 2017

    Det er sq uhyggeligt, at fredelige danskere skal beskyttes af maskinpistoler og piktråd, for at få hundrede kan samle sig sikkert i fællesskab, mens tusinde af vore kommende bødler ikke behøver beskyttelse, for at dyrke deres ønske om vores endelige/død over de vantro.

    Kommentar by M.S. Carstens — 26. juni 2017 @ 21:44

  43. @ #42 Kommentar by M.S. Carstens — 26. juni 2017 @ 21:44
    Ja, det er fuldstændig absurd og den omvendte verden.
    Det burde være de sortklædte fascistoide muhamedanere, der kun kunne dyrke deres kulturimperialistiske, jødehadende, homofobe, kvindeundertrykkende, totalitære politiske ideologi under politibeskyttelse.

    På det sidste billede ser jeg ligesom et stort hul nederst til venstre . . . jeg får nogle virkelig grimme tanker !!!

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 26. juni 2017 @ 22:39

  44. Hvem fanden har været så ubetænksom, at stille nogle grimme sorte affaldssække på det stadion?

    Kør dem straks på forbrændingen!

    Kommentar by Korsfarer — 26. juni 2017 @ 23:31

  45. # 29

    Enig med flere andre kommentatorer; virkelig stærkt formuleret Mr. Write!

    Kommentar by Korsfarer — 26. juni 2017 @ 23:54

  46. […] at det er) gjalder ud over forsamlingen – som er kønsopdelt. Se flere fotos her: http://www.uriasposten.net/archives/84504 […]

    Pingback by Video: Et dansk boligområde – Bønnekald på arabisk gjalder ud over tusinde muslimer forsamlet til Eid i Gellerup » Den Korte Avis - Klar – Skarp – Seriøs — 27. juni 2017 @ 06:37

  47. Ulækker shariafejring. Uhyggelige sorte spøgelser, der vandrer rundt på sportspladsen. Sport skiftes ud med dødskult.

    Kommentar by Liva — 27. juni 2017 @ 08:33

  48. Man skulle jo tro de billeder var fra Afghanistan, hos Taliban og deres ugentlige henrettelses underholdningsshows. Stampe & co. ser stadig intet problem i det her absurde og forskruede skue. Det’ fan’me uhyggeligt, du…

    Kommentar by LarsB — 27. juni 2017 @ 17:59

  49. Føj for satan en islamisk terrorrede. Landsforræderne må juble.

    Kommentar by Pelle H — 30. juni 2017 @ 07:39

  50. […] har tidligere blogget om Eid-bønnen på Arena Vest i Gellerup, sidste søndag. Herunder en video sakset fra FIF Århus på Facebook, der endnu bedre […]

    Pingback by Eid-bøn på Arena Vest i Gellerup - Dengule.dk — 2. juli 2017 @ 21:43

RSS feed for comments on this post.