27. juni 2017

Ytringsfrihed: Venstreradikale hetzer jihadisternes fjender – Tog Redox billeder af næste terroroffer?

Researchkollektivet Redox har tilmeldt sig Pressenævnet, og forsøger at reetablere sig som et almindeligt medie. Det holder dog hårdt, når man mere eller mindre åbent allierer sig med den militante venstrefløj. Ikke at Redox nogensinde har været andet.

Lørdag formiddag: ‘No Pegida’ forfølger For friheds Anders Bruun, og gør diskret opmærksom på at han har fået ny bil (den forrige smadrede de som bekendt). Han forfølges til Jægerspris, hvor han ankommer et par timer før arrangementet. Redox underrettes, må man formode, hvis altså forklaringen står til troende. Det regner intenst, men en eller flere Redox-fotografer gemmer sig i korn og krat.

(‘No Pegida’ på Facebook, 24. juni 2017)

Politiet har slået ring om arrangementet med visitationszone, maskinpistoler og hundepatrulje. Ikke på grund af fotograferende venstreradikale, men fordi Koran-tro muslimer ønsker islamkritikere døde. Tilstede var blandt andet Lars Hedegaard, der tilbage i 2015 blev forsøgt likvideret af en Islamisk Stat-sympatisør. Som jeg polemisk spurgte efter angrebet på Krudttønden for et par år siden: ‘Har Redox billeder af Finn Nørgaard i arkivet?’

(Dashcam Kl. 20.11: Undertegnede kører derfra)

(Dashcam Kl. 12.52: Undertegnede ankommer)

Oploadet Kl. 01:38 af Kim Møller — Direkte link10 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/84522/trackback

10 Comments »

  1. Redox min bare….Lad dem registrere det de vil, bare sørg for at så få tager dem alvorligt som muligt, og ødelæg deres financieringsgrundlag. God sommerferie.

    Kommentar by Michael Unna — 27. juni 2017 @ 05:39

  2. Redox sympatisere altså med en – usekulær diktatorreligion- DVS den er facisthjælper. Måske Saudi Arabien vil give et bidrag, nu hvor nogle af dens sympatisører forsøgte at dræbe nogle SIAD medlemmer ( År tilbage). God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. juni 2017 @ 05:43

  3. Så har kollaboratører fra det muslimske Hilfspolizei har været i aktion igen.

    Pressenævnet og Redox?
    Tja, – Pressenævnet har jo også tidligere demonstreret hvad det står for, så parret passer vel sammen som “fod i sok”.

    Kommentar by Birger Jensen — 27. juni 2017 @ 06:33

  4. Alligevel er jeg klar til at deltage i næste års folkefest, selv om de voldsparate kommunistsvin forsøger at forhindre en lovlig fest.
    Politiet gjorde en rigtig fin indsats!

    Kommentar by Knud — 27. juni 2017 @ 08:00

  5. […] RSS feed for comments on this post. […]

    Pingback by Venstreradikale hetzer jihadisternes fjender – Tog Redox billeder af næste terroroffer? - Dengule.dk — 27. juni 2017 @ 09:12

  6. Jeg er ked af at jeg ikke fik mulighed for at komme. Jeg mener at jeg viste min interesse for begivenheden tidligere på året, men fik aldrig yderligere information. Håber at folkefesten på et tidspunkt kan åbne mere op. Ville med glæde deltage.

    Kommentar by ET — 27. juni 2017 @ 09:58

  7. Et par poster nedenfor ses at nogen nemt kan samler over tusind deltagere i forhold til frihedsfestens ca. 150…

    http://www.uriasposten.net/archives/84504#comments

    Forstå det nu…Der er hverken opbakning, håb, mål eller midler og slet ikke kampvilje til at imødegå invasionen fra islam…Så kan præstens rigtige tale til frihedsfesten runge herfra og til vores dommedag…der er no hope …no glory! – Sorry to say!

    Kommentar by Black Watch — 27. juni 2017 @ 10:17

  8. Husk på at Lars Løkke Rasmussen er ansvarlig for hvordan hans HilfsPolizei opfører sig. De fleste af dem er zombier, tror ikke de ryger tjald, de sniffer snarere bensin eller lightergas at dømme på deres udtryk og opførsel. Magthaverne elsker at lade som om det er et opgør mellem venstre og højreorienterede. De skaldede rødnazister er vi ligeglade med. Det er Lars Løkke og Co. vi vil have fat i. Husk det inden man lader sig forvirre af systemets voldelige lejesvende.

    Kommentar by Balder — 27. juni 2017 @ 14:49

  9. 8
    Til din snak om politiet…..Kunne du ikke holde din kæft Balder.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 29. juni 2017 @ 08:56

  10. […] & Hør, – ikke fangede andre end “nazisten Dan Park” med deres for svage og for sene teleobjektiver. De skulle bare vide. Sysselløse lilleskoleelever! Vor tids mandlige […]

    Pingback by Søren Krarup: Folkefest for Frihed 2017 « Snaphanen.dk — 6. juli 2017 @ 22:42

RSS feed for comments on this post.