9. juli 2017

Erling, invalidepensionist: “… Ham slår jeg væk med krykken. Men så bliver jeg knaldet ned bagfra.”

For ti år siden var det normalt med kriminalhistorier i tv-nyhederne, og dagligt havde den trykte presse dobbeltsider med ofre. Det ser man stort set ikke mere. Jeg har tidligere blogget om sagen herunder, men her er der rene ord fra offeret selv. En gangbesværet 65-årig invalidepensionist.

Fra EB.dk – Ghettodrenge pandede Erling ned for en cigaret: – De skal bare ud.

“Da 65-årige Erling Hansen var vicevært på Motalavej i Korsør, elskede han alt ved området. Det gør han ikke mere.

12. marts 2016 klokken 19.30 smadrede en gruppe indvandrerdrenge invalidepensionistens opfattelse af kvarteret. Og de smadrede også hans høreapparat.

Det skete på p-pladsen ved Lidl…

– Jeg sad med åbent vindue og røg en cigaret. Så kom en flok på 8-10 stykker hen til mig. En spurgte, om jeg gav en cigaret. Så sagde jeg ‘næ, det gør jeg ikke. Du kan selv købe dine cigaretter’, siger Erling Hansen.

… Erling Hansen opdager lige pludselig, at et par drenge fra flokken bliver nærgående.

– En stikker hovedet ind af vinduet. Ham skubber jeg ud med min krykke og siger ‘du kan godt forsvinde’. …, fortsætter Erling Hansen. Samtidig springer en anden fra flokken op bag på bilen. Det får Erling Hansen til at blive gal. Han stiger ud.

– Jeg ved egentlig godt, at nu får jeg nok et par på hovedet. Men jeg har det også sådan, at jeg må gøre noget for at undgå, at de pludselig alle hopper op på taget.

– Først er der en, der sparker efter mig. Ham slår jeg væk med krykken. Men så bliver jeg knaldet ned bagfra. af ham, der hoppede op på bilen, forklarer Erling Hansen.

(Lidl, Motalavej, Korsør; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 16:04 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/84954/trackback

25 Comments »

  1. Jeg har handlet der nogle gange, men nu tror jeg nok, at jeg finder andre græsgange!
    Mit temperament tilsiger mig, ikke at bøje nakken for sådant kneppeaffald.

    Kommentar by Knud — 9. juli 2017 @ 16:14

  2. Jeg har handlet der nogle gange, men nu tror jeg nok, at jeg finder andre græsgange!
    Mit temperament tilsiger mig, ikke at bøje nakken for sådant kneppeaffald, og det vil nok medføre skader på mig.

    Kommentar by Knud — 9. juli 2017 @ 16:16

  3. Angriber i flok som sjakaler, med en enkelt gammel dansk mand som offer – hvilket mod, hvilken dyd, hvilken ærefuld kamp!

    Undskyld mig, det var da vist en europæisk maskulin etik, jeg dømte dem efter der.

    Kommentar by Frederik — 9. juli 2017 @ 16:19

  4. Erling Hansens ageren og handling fortjener stor respekt. Omvendt må man også erkende at muslimer er et flokdyr, og optræder som et sådant, og man skal derfor holde sig fra dem.
    Overfaldet, som Erling Hansen beskriver, er ganske almindelig muslimsk opførsel.
    Så derfor bør man undgå muslimer i alle sammenhænge. Vær altid på vagt, se ikke på dem, handl ikke med dem, og vend aldrig ryggen til en muslim.

    Kommentar by Birger Jensen — 9. juli 2017 @ 16:53

  5. Sjakalkryb!
    8-10 ‘mand’ om at overfalde én anden person – i det her tilfælde en pensionist..
    Hvorfor læser man aldrig om en mod en? – det tør de vel ikke, sådan en flok krysteragtigt affald!

    Kommentar by Lundahl — 9. juli 2017 @ 17:02

  6. Sjakaler er, hvad disse muslimske ‘unge’ er. De angriber i flok, enkeltvis kan man godt klare dem, men så har de lige en sms-kæde.

    Kommentar by Henrik Petersen — 9. juli 2017 @ 17:03

  7. Hvor er det usselt at angribe en invalidepensionist.

    Kommentar by Liva — 9. juli 2017 @ 17:04

  8. For 20 år siden hørte man kun sådan nogle historier når folk havde været i knuthenborg safaripark og glemt at lukke vinduerne. De her dyr er langt værre på alle områder, og importeret, fodret, og sluppet fri i samfundet af vores politikere!

    Næste gang jeg skal til tyskland køber jeg en peberspray til at have i bilen, og jeg vil skide på om bent betjent mener at jeg ikke må forsvare mig imod de her møgsvin. Jeg vil anbefale alle andre at gøre det samme, for de er overalt nu!

    Kommentar by Per — 9. juli 2017 @ 17:04

  9. Når det ikke har nogen konsekvens, og fængslerne ikke har kondicykler, som er tilsluttet generatorer, som de kan lave strøm til samfundet på, og på den måde afdrage alt det de ødelægger, så vil det vist fortsætte. Under det konsekvensløse samfund bliver det værre.

    Kommentar by Michael Unna — 9. juli 2017 @ 17:36

  10. Angriber i flok mod en enkelt svagelig, og de kræver respekt?

    Kommentar by tavsen — 9. juli 2017 @ 17:50

  11. Stærkt gået af Erling! Han er ikke nogen tøsedreng, men problemet er, at disse jihadi-wannabees skulle kyles UD af vores land! Hvorfor har vi ikke én eneste politiker med mandsmod á la Erling??

    Kommentar by Kuffar — 9. juli 2017 @ 17:56

  12. Det værste er, at indvandringen ikke er tilfældig, men planlagt af geopolitiske grunde. Europa skal destabiliseres. De fleste ledende politikere ved det selvfølgelig, også dem i DF, men de tør ikke sige det. Fordi det kaldes konspirationsteorier, og fordi dem der står bag er vores “vennner”.

    Kommentar by Søren — 9. juli 2017 @ 18:02

  13. Et samlet folketing står bag dette overfald. De regner ikke vi danskere for andet end noget man kan tage penge, ejendom, frihed og land fra, for at give det til retarderede fra tredje verden, men se om vi stemmer på andre. – Vi har selv skylden – vi overfaldt Erling.

    Mor Danmark har kræft. Alt er gennemsyret af den. Og hendes krop bulner af knuder som var hun en gulbleg brombær.

    Kommentar by Svend — 9. juli 2017 @ 18:06

  14. OT – denne australske video om halalcertificering skulle vises på dansk tv, og jeg kan kun opfordre til, at man spreder den. https://www.jihadwatch.org/2017/06/new-documentary-video-halal-certication-the-unpalatable-facts

    Faktum er, at vi betaler for vores egen undergang, flere gange! Vi bruger milliarder på de uintegrerbare, kriminelle muslimske idioter, og samtidigt betaler vi – qua halalcertificering – til terrorisme! Det er så groteskt, som det overhovedet kan blive, og jeg har for flere år siden forsøgt at gøre nogle politikere opmærksomme på problemet med dette, men nu er der kun tilbage at forsøge at købe ikke-halal mærket kød. Det er faktisk ret vanskeligt, men økologiske okser skulle være dræbt med boltpistol, og derfor kan det anbefales.

    I øvrigt kan man finde artikler, som understøtter, at halalkød skulle booste cancer, fordi dyret ved halalslagtemetoden når at udsende stresshormoner til musklerne, altså direkte ud i kødet. Helt bestemt ikke sundt for mennesket at indtage sådant kød.

    Kommentar by Kuffar — 9. juli 2017 @ 18:07

  15. Det er i grunden helt åndssvagt, at beskrive deres “kultur” som en machokultur.

    De overfalder handicappede og andre svage ofre. I flok, naturligvis. De vil have kvinderne pakket ind i tørklæder og burkaer, fordi de er bange for de ellers stikker af med naboen. Og når de finder en kone, kan de ikke engang brødføde deres egen familie, uden hjælp fra det offentlige. Medmindre de altså bor i deres hjemland, hvor der ikke er noget der hedder kontanthjælp eller fripladser, fordi deres såkaldte “machokultur” har kørt ethvert spor af civilisation i grøften for mange generationer siden.

    Det er der sgu da ikke meget macho over. De er nærmere nogle sølle pjok. Flere hundrede millioner tabere, der ikke kan finde ud af at klø sig i røven, uden hjælp fra deres imam og også gerne en socialrådgiver. Det er simpelthen en pjokkultur.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 9. juli 2017 @ 18:13

  16. …hvor ville det være så dejligt at hamrer en frosne grillkylling i hovedet på en af disse abenegere…

    Kommentar by jp — 9. juli 2017 @ 18:21

  17. Tøsedrenge.

    Kommentar by Bastardo — 9. juli 2017 @ 18:25

  18. (Men det er fordi, de synes, at han har mødt dem med disrespekt).

    Kommentar by Bastardo — 9. juli 2017 @ 18:43

  19. Nå, det ser ud til, at vi har overladt den væbnede modstandskamp til ældre invalidepensionister som den modige Erling.

    Det ser sgu noget sløjt ud…

    Kommentar by Korsfarer — 9. juli 2017 @ 18:43

  20. Og så lige et venligt råd til Kim Møller.

    Du burde tage et kig på dengule.dk, der tilsyneladende scraper alle dine indlæg via dit RSS-feed. Jeg ved ikke om du har en aftale med ejeren af den side. Hvis du har, skal du tage den op til genovervejelse. Hvis ikke, bør du bede vedkommende om at stoppe med det samme og slette alt dit indhold fra siden. Ingen af jer vinder noget ved at have indholdet kopieret direkte over på en anden side.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 9. juli 2017 @ 18:44

  21. Ja, det er sgu sørgeligt at man ikke kan nægte at forære noget væk, før man bliver gennembanket af disse, barylere, det beviser hvor skidt det egentligt står til i dette land. Vi danskere må snart ikke være nogen steder, uden risiko for at blive slået til lirekasse mænd. Jeg ønsker efterhånden muhammedanerne derhen “hvor peberet gror”.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 9. juli 2017 @ 19:08

  22. https://www.facebook.com/dit.politi.3/?fref=ts

    Bare rolig vest og sydsjællands politi
    har trappet op og klar til at løse deres opgave

    med dialog betjente på cykel

    Kommentar by Henrik Sass på Nas — 9. juli 2017 @ 22:06

  23. Det burde være muligt for en flok danskere, at røgte den flok skadedyrsyngel sammen, og få dem sendt på intensivafdelingene eller smidt i havnen med klodser om benene.

    Kommentar by Nielsen — 9. juli 2017 @ 22:16

  24. 8 til 10 stykker mod en , ja mindre kan vel ikke goere det , naar man lider den tort at blive naegtet en gratis smoeg . Godt gaaet “unge drenge” , man vil staa i koe for at vise jer den velfortjente respekt. Der vil vaere udstrakte haender i hobetal , dialog og tolerance i rigt maal at forvente , skatteydernes donationer ikke at forglemme . Unge piger vil kaste sig i jeres favne , aeldre og svage vil frivilligt skifte over til det andet fortov , ihvert fald indtil dette bliver bliver udlagt som en provokation i sig selv . Idag parkeringspladsen foran Lidl i Korsoer , imorgen hele verden . Hvad skulle dog kunne stoppe jer ?
    Og naar man saa traeffer jer udenfor flokken og dens kollektive “nosser” , hvad er der saa tilovers ? Intet . Nul . Niks .
    Et hul i jorden har mere indhold ….

    Kommentar by Krassisten — 9. juli 2017 @ 22:20

  25. # 23

    Ja, smidt i havnen med koranklodser om benene…

    Kommentar by Korsfarer — 10. juli 2017 @ 00:01

RSS feed for comments on this post.