11. juli 2017

Bonbonlands maskotter, nu med vagter: “… vi har gennem de senere år oplevet en kedelig tendens”

“… der går en vagt rundt med mascoterne”, fortæller Camilla Christiansen på Facebook, og det er tilsyneladende det nye normale i danske forlystelsesparker, selvom de nok af pr-mæssige årsager foretrækker ordet ‘ledsagere’.

Vagterne er nødvendige, fordi maskotterne chikaneres på forskellige måder af parkens gæster. Historien er hermetisk renset for etnicitet på de pågældende, men lur mig om ikke forlystelsesparkernes officielle holdning er noget ala: ‘Det er både børn og voksne, danskere og personer med anden etnisk herkomst’.

Jeg har kun været i Bonbonland en enkelt gang, og det bliver ved det. Jo tættere på multikulturen, jo større problem. Forbind selv punkterne.

Fra TV2 Online – Maskotter udsat for vold i BonBon-Land

“Det burde være hyggeligt at gå rundt i forlystelsesparken BonBon-Land, men for parkens maskotter er hverdagen også fyldt med dårlige oplevelser.

Det skriver Camilla Christiansen i et opslag på Facebook. Hun er mor til en pige, som arbejder som maskot i BonBon-Land.

– Hver dag er Laura og hendes maskotkollegaer udsat for vold fra både voksne og børn. En vold der i mine øjne slet ikke burde finde sted. Børn sparker dem over benene, giver dem mavepustere, klatrer på dem, spænder ben for dem, slår dem og spytter på dem, skriver hun.

Hos BonBon-Land anerkender de, at der er et problem med, at folk ikke respekterer, at der er rigtige mennesker inde i maskotterne.

– Vi har rigtig mange søde gæster, men vi har gennem de senere år oplevet en kedelig tendens.

[…]

For at imødekomme problemet med voldsomme børn og grænseløse voksne, har alle maskotterne en såkaldt maskotven med. Dette er en person, som skal sørge for, at maskotterne bliver behandlet pænt.”

(Fedtmule i Disneyland Paris, maj 2017; Uriasposten)

Apropos.

“Der står altid en vagt sammen med maskotten i Bonbonland… Bonbonland gør rigtig meget, både for medarbejdernes og gæsternes sikkerhed” (Camilla Christiansen, 10. juli 2017)

“Kendte for en del år siden en ung mand der var mascot i Legoland de har samme problem at de må ha vagter med rundt og hvor er det sørgeligt at det er nødvendigt.” (Heidi Liza Sørensen, 10. juli 2017)

“Præcis sådan foregår det i Fårup Sommerland. Der er altid en med til at passe på egern og pindsvin” (Mia Siig Hansen, 11. juli 2017)

“I Bilka står der altid en uden udklædning sammen med ulven, måske Bonbonland skulle overveje dette.” (Anja Ringhus Gertz, 11. juli 2017)

Oploadet Kl. 19:14 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85076/trackback

26 Comments »

  1. Er ikke sikker på at kulturberigerne har fattet at der er rigtige mennesker inde i maskotterne. Deres intelligens…

    Kommentar by kenneth — 11. juli 2017 @ 19:21

  2. Hvornår bliver den første maskot halshugget af Muhammeds lystige svende?

    Kommentar by Korsfarer — 11. juli 2017 @ 20:03

  3. Lige så snart de indavlede ser et andet dyr, skal det pines, brændes smadres eller slæbes afsted efter en bil i fart. Så intet nyt i det.

    Kommentar by Men dog ! — 11. juli 2017 @ 20:27

  4. På en eller anden måde repræsenterer maskotterne nok noget vestligt for dem, derfor føler de behov for at udvise dominans.

    Kommentar by Johnson — 11. juli 2017 @ 20:44

  5. AFA er en forkortelse af “Aktive FAcister”

    Kommentar by oppenheimer fan — 11. juli 2017 @ 21:04

  6. Man må skulle være hardcore nazister, som majoriteten herinde, for at kunne give muslimer/”de fremmede” skylden for alle verdens problemer…
    Kan i ikke godt selv se i er langt ude? (please)…

    Kommentar by PeopleArePeople — 11. juli 2017 @ 21:06

  7. Stakkels person i grise kostumet.
    Jeg har også kun været der en gang, en uge før de lukkede. Halvdelen af forlystelserne virkede ikke. Men Bæverrafting var sjov.

    Kommentar by Morbus Behcet — 11. juli 2017 @ 21:12

  8. Man kender efterhånden mange eksempler på, at perker-unger har smadret faciliteter for børn og unge. F.eks. tortureret og dræbt fælles kæle-kaniner. At de også går løs på maskotter Bonbonland og lignende er i samme boldgade.

    Man bemærker, at vagter her og der er den nye trend. Medmindre det er perkernes egne butikker eller domæner.

    Nogle er optaget af omkostningerne ved indvandring fra perker-lande. Denne almindelige hærgen i det offenlige rum kan imidlertid næppe gøres op i penge, men er et voldsomt tab for det danske samfund.

    Kommentar by traveler — 11. juli 2017 @ 21:20

  9. Tænkte nøjagtigt det samme, da jeg så historien

    Kommentar by Revser — 11. juli 2017 @ 21:42

  10. Om føje år skal vi alle have bodyguards.

    Well, dem af os der har råd.

    Kommentar by Vagn Henning — 11. juli 2017 @ 22:57

  11. Øhhh, nu må jeg lige undskylde mig et øje blik, her på Urias:

    I det som jeg har læst på div. medier (minus faceboken), så er der ikke noget, der denne gang tyder på, at det er de utilpassede invaderende, der atraktere maskotterne?

    Til gængæld har jeg, i Tivoli Friheden i Århus, flere gange oplevet stink normale, unge danske familier, der står og fryder sig, med smartfonens kamera kørende, mens ungerne går amok på de udklædte, som var de dagens lykkegevinst til et “gå af mok flip”!

    Hvori/hvorfra denne opførsel stammer, kan jeg ikke sige, men det ligner, for mig at se, langt mere et udslag af en venstreorienteret opdragelse/indoktrinering.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. juli 2017 @ 00:21

  12. Ser ingen evidens for, at det skulle være invandrere som står bag.
    Statistisk set er det måske mest sandsynligt, men det er ikke evidens. Nu er alle etniske danskere jo heller ikke ligefrem engle.. Indlægget burde slettes, da det undergraver bloggens troværdighed. Bare mine $0.02

    Kommentar by Sam — 12. juli 2017 @ 01:06

  13. Hvad med fodbold maskotterne?

    Kommentar by P — 12. juli 2017 @ 05:08

  14. #11. M.S. Carstens.
    Du har da forhåbentlig nogle billeder, så vi kan få historien på plads.
    På forhånd tak.

    Kommentar by Birger Jensen — 12. juli 2017 @ 05:30

  15. 00:21 Danskerne generelt, som folk hæver sig ikke meget over perkerne mere. Det er derfor, de går med på islamiseringen. Fordi de dybest set er retarderede, og en stor samling røvhuller selv. En stor flok tabere, manipuleret i smadder af de syge marxistiske ideologier, et stort svindelnummer, udtænkt for at fuppe idioter.

    Kommentar by Jørgen — 12. juli 2017 @ 05:34

  16. Er der ingen læsere der selv har været i omtalte forlystelser der kan bekræfte det er perkernes unger?

    Jeg hælder selv til den teori men de mange år i dansk folkeskole og andre institutioner har givet mig et lille rødt punkt af tvivl

    Kommentar by redneck — 12. juli 2017 @ 05:57

  17. – Redneck

    Et anekdotisk eksempel bekræfter intet. Mon ikke det er ligesom i det øvrige samfund. Der findes danskere som begår lignende handlinger, men et segment på 6-10 procent fylder uforholdsmæssig meget i regnskabet. Der er masser af uopdragne børn, men forestiller mig de værste episoder relaterer til ghettodrengene.

    Da jeg for mange år siden stod i butik, var der ofte drenge fra en nærliggende skole der gik over grænsen for anstændig opførsel. Den eneste dreng der angreb mig fysisk var somalier.

    Kommentar by Kim Møller — 12. juli 2017 @ 08:33

  18. Uanset om det er islams voldspsykopater eller dumme danskere, så er det ikke i orden at opføre sig sådan. Men efter jeg var i Bonbonland sidste gang, så er det ikke sikkert jeg kommer der igen, for det var ikke andet perkere, og de steder hvor man kunne sidde med sin egen mad var kun perkere, der var ikke plads til danskere, fuldstændig sindssygt.

    Kommentar by Piphans — 12. juli 2017 @ 09:00

  19. Kim, jeg er helt enig og er også sikker på hovedparten af dette seneste eksempel på voldsadfærd for størstedelens vedkommende udøves af AEH’ere.

    Dog ender “sporet” samme sted som de løse hjulbolte. Der er de seneste uger registreret næsten 400 tilfælde og alligevel udtaler politiet at det kan skyldes hjulskift:

    “Rigspolitiet oplyser, at der ikke nødvendigvis ligger forbrydelser bag anmeldelserne. Der kan også være tale om eksempelvis nylige hjulskift som årsag til, at hjulboltene har løsnet sig.”

    Ville et billede af et par AEH’ere med hjulnøgle ikke hjælpe med at forstå problemets rod?

    Kommentar by redneck — 12. juli 2017 @ 09:46

  20. Link til mit citat
    http://ekstrabladet.dk/112/vanvids-trend-eksploderer-saa-mange-tilfaelde-har-der-vaeret-paa-tre-uger/6740221

    Kommentar by redneck — 12. juli 2017 @ 09:46

  21. 17. Redneck,
    Kan du se det for dig, når de skal køre formel 1 i muslim-københavn og alle hjulene falder af på formel 1 bilerne :)
    Men så vil dhimmi-politiet sikkert bare sige at det er fordi de tit skifter hjul på formel 1 bilerne.

    Kommentar by Piphans — 12. juli 2017 @ 09:54

  22. @ m.f. Carstens m.fl.

    Jeg har i ganske mange år arbejdet i en forlystelsespark og jeg bærer vidnesbyrd om at det i 95-98% af tilfældene er muslimer! unge som gamle der ødelægger stemningen.
    Jeg har modtaget dødstrusler fra 6-8årige muslimske børn, jeg har måtte følge unge muslimer ud af forretningen flere gange end jeg kan huske pga hærg, trusler, tyveri osv., jeg har set dem dele de personlige armbånd, de smugler mad med ind, selv popcorn nægter de at købe af os vantro!
    Gamle muslimer har henkastet forsikret mig om at de overtager “det hele” en dag! i en forlystelsespark.

    Jeg kan huske ET reelt slagsmål på min forretning hvor der IKKE var muslimer involveret!

    Mine erfaringer ligger iøvrigt en hel del år tilbage i tiden, problemet har været kendt i mindst 25 år.

    Kommentar by Jesper J. — 12. juli 2017 @ 09:59

  23. Birger Jensen — 12. juli 2017 @ 05:30 :

    desværre er jeg ikke så hurtig på aftrækkeren, da mine firhjulede ben også skal styres, så jeg ikke hverken for eller bag, skader nogen i uagtsomhed.

    Hmmm, hvad hedder sådan et kamera, som nogle har installeret i bilens forrude?
    Den kunne jeg godt ønske mig ;-)

    – også når jeg ser hættemågerne, komme grinende ud fra rådhuset, mens jeg må trille derfra, med et ” Nej Carstens, er det sådan, at du selv må vedligeholde lufttrykket”

    Ps.
    men måske har nogle billeddokumentation, som viser det utilpassede muslimske afkoms adfærd i parkerne???
    Så kan jeg da kun sige, at også der røvrendes vi, på egen regning!,
    men jeg svaner lige beviserne, for at kunne tilføje dette i debatter, der pleaser afkommet af allaen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. juli 2017 @ 21:09

  24. Jesper J. — 12. juli 2017 @ 09:59

    Jeg tror dig,
    og skønt jeg er striks imod muslimernes invasion og deres hærgen her til lands, må jeg nok spørge dig, hvilken art af forlystespark du taler ud fra?
    er det tivoli på en åben markedsplads, eller er det en forlystelsespark, hvor en familie ikke kommer ind for under en hund pr. prs.?

    UNDSKYLD mig sammenligningen, den har intet med dit at gøre!!,
    men nok mere for, at forstå det, som jeg ikke selv har oplevet, heller ikke som tidligere medarbejder i sommerland.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. juli 2017 @ 21:32

  25. De fortjener bank af Fedtmule :-). Lad dem drage til sharialand hos IS.:-) God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. juli 2017 @ 11:42

  26. Selv tivoli og bakken er til tider som at gå igennem Aleppo midt i de værste kampe.
    Fuck Danmark og die dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 13. juli 2017 @ 12:09

RSS feed for comments on this post.