13. juli 2017

Anti-racist krænkes af P3-satire: “Det her program består af hvide mænd, der nedgør minoriteter…”

Afrikanske Mary Consolata Namagambe føler sig krænket over, at ‘to hvide mænd’ laver jokes på P3, der blandt andet omhandler negere. Hun føler sig ofte krænket, og hele misæren er tydeligvis en kulturmarxistisk ‘fejl 40’. Set hos BT – Mary raser over populært P3-program: ‘Jeg er fuldstændig mundlam og virkelig vred’.

“Over sommeren sender P3 programmet ‘LOL DK’, hvis mission er at finde ‘Danmarks bedste vittighed’. I den forbindelse er der i programmet 15-20 minutter, hvor lytterne har såkaldt ‘frit lejde’ til at komme med alle de sexistiske, racistiske og homfobiske jokes, de har. Og det er jurist og blogger Mary Consolata Namagambe rasende over. …

‘Der er en del forbudte vittigheder. Der er de sexistiske, racistiske. Dem, der er ubehagelige. Dem, du ikke kan fortælle til en familiefest. De findes, og det kan jo være, at Danmarks bedste vittighed gemmer sig blandt dem. …’

[…]

Herefter begynder lytterne at ringe ind, og en af vittighederne fra lytteren Patrick lyder:

‘Hvad er ligheden mellem en neger og en motorsav? De arbejder begge to bedst med en kæde på,’ mens en anden lytter, Christoffer…

Og Mary Consolata Namagambe ikke i tvivl om, hvad hun mener om dét koncept.

‘Jeg er fuldstændig mundlam og virkelig vred. Det her program består af hvide mænd, der nedgør minoriteter,’

‘… jeg sidder tilbage med en følelse af, at DR med fuldt overlæg sender racistisk radio. Kunne vi ikke have haft et program, der faktisk gik i dybden med denne danske racistiske jokekultur, og hvor skadeligt det er for minoritetsdanskere, i stedet for at give racister taletid?,’ spørger hun.”

(Mary Consolata Namagambe, krænkelsessyg neger; Foto: Youtube)

Oploadet Kl. 13:55 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85100/trackback

43 Comments »

  1. Jeg tror da negrene har deres egne vittigheder, men de er ikke racistiske fordi de ikke kommer fra en hvid.

    Kommentar by k.m. — 13. juli 2017 @ 14:03

  2. Alt hvad der omgiver hende må være en krænkelse fordi det er skabt af hvide mennesker med en IQ over 100. Civilisation er en krænkelse for negeren og derfor ødelægger de den også hvor de kommer, -se på byer som Detroit og Baltimore i USA, som er totalt smadret af jungle mennesker.

    Afrikanerne har i snit en IQ på 70-75. Militæret har en IQ på 85 som grænsen for kassering. USA har siden 60erne haft flere programmer for af løftes de sortes IQ i USA. Disse er faktisk mislykket og IQen er faktisk faldet under de 85 for sorte i USA i byer som Baltimore. Her er IQ på 78. Der var 5.skoler i Baltimore hvor ingen elever bestod afgangsprøven sidste år. Men det er sikkert de hvide der igen konspirerer mod de sorte.

    Kommentar by Thorsted — 13. juli 2017 @ 14:17

  3. Afrika venter. Nul krænkelser der. Hvad er dit problem lige bortset fra, at al dit social nas, hvis værdi er produceret af hvide, nok ikke følger med i samme omfang som her. Afsted med dig solejma. Ren winwin.

    Kommentar by Margrethe — 13. juli 2017 @ 14:21

  4. Hvornår kan man høre omtalte program? Det lyder da som et friskt pust midt i alle de snøvlende københavnere der nedgør arbejdende etniske danskere vest for Valby bakke

    Kommentar by redneck — 13. juli 2017 @ 14:22

  5. Der var da vist også en joke om Jørgen Leth, men det er vist ok at gøre grin med gamle hvide mænd.

    I dette tilfælde (Jørgen Leth) synes jeg faktisk det er helt ok.

    I øvrigt må Mary føle sig som blommen i et æg, når hun er omgivet af lutter hvide.

    Kommentar by Sigwar — 13. juli 2017 @ 14:25

  6. Mon ikke bare negerkonen skulle smutte til Negerland, hvor hun rigtig kan være i fred og idel idyl. Men måske invalidepensionen ikke er helt så rigelig i Negerland som her?
    Smut bare.

    Kommentar by Knud — 13. juli 2017 @ 14:29

  7. Vi har selvfølgelig brug for en komparativ analyse af forholdene i DK contra i Afrika – er danskerne mere racistiske, homofobiske m.v. end afrikanerne? Det er klart, at negre har det meget bedre i Sudan og omkring liggende lande, så det er vel egentlig bare at komme afsted … kan man ikke lide lugten i bageriet, så …

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 13. juli 2017 @ 14:38

  8. Thorsted.

    Jeg har faktisk meget respekt for de afrikanere, som bliver i deres egne lande i Afrika og som prøver at opretholde deres egen kultur. De generer ingen.

    Sagen er jo den at Mary Consolata Namagambe ikke agerer i et tomrum. Hende og andre som hende udviser en krænkelsesforståelse, som også er skabt af hvide. Bizart nok.

    Hvide har selv skabt oprørstrangen og krænkelsessygen gennem kulturmarxisme. Og i øjeblikket giver Danmark og andre vestlige lande udviklingshjælp til Afrika for at vestliggøre afrikanerne, hvilket faktisk er et overgreb på deres kultur.

    Vi burde lade dem være 100%. De skal ikke være her i vore lande og vi skal omvendt hverken genere eller “hjælpe” dem.

    Kommentar by Sigwar — 13. juli 2017 @ 14:38

  9. Farvel lille sorte sambo, skrid tilbage til hvorfra du kom, og husk lige at afregn de offentlige ydelser i har fået inden du/i smutter.

    Kommentar by Piphans — 13. juli 2017 @ 14:39

  10. Sigwar;” har faktisk meget respekt for de afrikanere, som bliver i deres egne lande i Afrika og som prøver at opretholde deres egen kultur. De generer ingen.”

    Der er flere undersøgelser som viser, at flertallet af befolkningerne gerne vil til Europa. Problemet er de ikke har midlerne. Så, fattigdommen er faktisk en beskyttelse af Europa. De negere, der kommer fra Afrika kommer faktisk fordi deres lande her set en del vækst og folk har så fået midlerne til af komme. Det er kun de meget rige negerkonger, der bliver i landet og køber en retur billet hvis de besøger civilisationen.

    Kommentar by Thorsted — 13. juli 2017 @ 14:48

  11. Den sure negerkone ligner sgu den gode gamle vejrneger fra vejrudsigten på DDR.

    Men den hed vistnok Maria Hørby…

    Kommentar by Korsfarer — 13. juli 2017 @ 14:55

  12. Gad vide hvordan den sorte skønhed kan vide at der er tale om hvide når det er et radioprogram. Hvor fordomsfuldt og dumt.

    Kommentar by River — 13. juli 2017 @ 15:08

  13. Hvis hun laver en liste over ord, vi som hvide ikke må sige, så kan vi lave en liste over ord til hende, som hun og hendes ikke må sige. Eller vi kan beholde ytringsfriheden. Jeg vælger det sidste. Jeg er stor modstander af bogen Takt og tone for hvide, som er skrevet af en anden kvindelig neger. Begge to skal ikke bestemme hvad vi siger, tænker og skriver.

    Kommentar by Liva — 13. juli 2017 @ 15:36

  14. Hvis denne neger synes at det er så slemt det vi hvide siger her i vores eget land, hvorfor rejser hun så ikke bare tilbage til negerland ?

    Kommentar by Danskeren — 13. juli 2017 @ 15:50

  15. Hun skal selvfølgelig have lov til at komme her og fortælle os hvordan vi skal opfører os i vores eget land. Det manglede da bare, ikk?

    Hun ville naturligvis også ha’ det helt fint med at vi gjorde det samme, ikk?

    Kommentar by Peter Andersen — 13. juli 2017 @ 15:53

  16. Hendes eget UVU-projekt er i sig selv racistisk og diskriminerende. Kunne man forestille sig en “Danskere hjælper danskere” målrettet etniske danskere med anebogen i orden? Det er ikke mindre vanskeligt for en etnisk dansker at vælge uddannelse og finde vejledere end det er for en kvalificeret person af anden etnisk herkomst.

    Kommentar by DavidK — 13. juli 2017 @ 16:01

  17. “Mary Consolata Namagambe, krænkelsessyg neger”

    GOTTA LOVE IT!

    Kommentar by P. — 13. juli 2017 @ 16:28

  18. Fra Politiken:

    “Mary er ved at starte sin egen virksomhed, She For She, i Uganda, der vil producere genanvendelige, klimavenlige menstruationsbind.”

    Jeg støtter gerne op om denne fascinerende virksomhed, hvis det kan få hende til at blive dernede.

    Kommentar by Michael — 13. juli 2017 @ 16:32

  19. # 17

    “Genanvendelige, klimavenlige menstruationsbind”

    Tak for lort, Michael, der røg appetitten…

    Kommentar by Korsfarer — 13. juli 2017 @ 16:51

  20. Sorte i Danmark har det som blommen i et æg. De er omgivet af lutter hvide……nej fy ha……da…frem med paragraf 266B. En minoritets…ok…undskyld….Hvad er ligheden med mænd og offentlige toiletter? Jo enten er de optaget eller også er de fulde af lort…….ja den er god nok til til at komme i æteren.:-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 13. juli 2017 @ 16:53

  21. “Kunne vi ikke have haft et program, der faktisk gik i dybden med denne danske racistiske jokekultur, og hvor skadeligt det er for minoritetsdanskere”

    Vi kunne også have et program om hvor skadeligt det var for århusianere i 80’erne og 90’erne, da Århusvitser var på højeste mode.

    Kommentar by Michael Jensen — 13. juli 2017 @ 16:55

  22. Nummer 19. Det kan du ikke være bekendt at fremhæve Michael Jensen…..Jeg føler mig som en århusianer…(jeg er sååret…ja jeg er)….og vi havde det dælme hååårdt……vi blev nødt til at stemme Jacob Haugård ind i folketingen, så han kunne få orden i det hele …Ja dak :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 13. juli 2017 @ 17:18

  23. Det er fantastisk, at Kim Møller finder frem til denne historie (hvem læser BT, og hvem hører P3? Og så samtidig finder dette billede på YouTube.

    Kommentar by Ole Madsen — 13. juli 2017 @ 17:28

  24. Nu venter man spændt på at Özlem Cekic kommer på banen, og bakker Mary Consolata Namagambe op, og med sin hævede pegefinger fortæller hvor ringe vi er, og hvor dårlige vi har været til at give husly og borgerskab og penge og uddannelse, uden at kræve, endsige forvente, noget til gengæld?
    Kun meget lavtbegavede politikere kan synes at vi skal have flere af den slags til landet.

    Kommentar by Birger Jensen — 13. juli 2017 @ 17:59

  25. Angående sorte / negre – her mere specifikt i USA.

    En journalist er gået i dybden med hundredvis af historier om sort kriminalitet samt historier om hvid racisme.

    Hans resultater er entydige. Man skal se denne video for at forstå hvor faren fra de sorte ligger. Colin beskriver alle de måder hvorpå systemet har forsøgt at please negrene, uden resultat. Sagen er meget alvorlig i USA, for der er gået sport i for negre at angribe hvide og asiater “just for fun”. De bliver overfaldet bagefra og slået ned af en flok sorte, som render grinende derfra. Og systemet gør alt for at skjule det. De sorte ghettoer i USA er livsfarlig for hvide. Og man kan se hvor hunden ligger begravet. Det er mentaliteten og intelligensen, godt hjulpet i den forkerte retning af kulturradikale “ant-racister” og systemets tro på at penge kan købe fred, og at det ikke nytter at sætte de kriminelle i fængsel. Sorte jurier, som åbenlys nægter at kende sorte mordere skyldig! Alt det de danske og de amerikanske medier ikke rapporterer om.

    Colin Flaherty: Don’t Make The Black Kids Angry (med Tara McCarthy)

    http://www.youtube.com/watch?v=NIgIBniF2Ck

    Kommentar by Balder — 13. juli 2017 @ 18:00

  26. Mere om hvordan det er at komme under et sort flertalsstyre

    Igen Tara McCarthy som vært, her for Rhodesisk-fødte Jan Lamprecht, nu bosidende i SydAfrika, og en meget arbejdsom aktivist for sit folk og sit land.

    Jan Lamprecht er en fængslende fortæller med meget viden og meget personlig erfaring, og der er sandelig noget at berette om.

    Jan Lamprecht: What’s Happening In South Africa?

    Offentliggjort den 19. jun. 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=rUzLa0KyCPY

    Kommentar by Balder — 13. juli 2017 @ 18:23

  27. > 13 Liva
    Findes der virkelig en sådan bog? Eller joker du?

    Som jurist burde negerinden måske have taget det andet ben ud af sengen. Ytringsfriheden står ikke uden grund før retten til at bære våben i the constitution. Men jura handler jo nogen gange om at lukke munden på andre(266b). I niggerland bananen gror…

    Kommentar by Nielsen — 13. juli 2017 @ 18:43

  28. Så bøjer de sig for negeren http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dr-om-racistiske-jokes-vi-er-gaaet-over-graensen/6742585

    Kommentar by redneck — 13. juli 2017 @ 19:23

  29. # 28

    DDR var nok bange for at starte en ny “Muhammed-krise”.

    “Muhammed-krise; nu med neger!”

    Kommentar by Korsfarer — 13. juli 2017 @ 19:47

  30. Her ser vi frugten af års multietnisk høst: En ikke-dansker der selv mener, at denne skal belære danskerne om, hvilken form for humor der er acceptabel i Danmark. Det er lige så absurd som når en ikke-dansker (ikke-vestlige indvandrere og/eller disses efterkommere) prøver at belære danskerne om, hvornår man er dansker.

    Kommentar by Martin Baden Christensen — 13. juli 2017 @ 20:06

  31. “Mary er ved at starte sin egen virksomhed, She For She, i Uganda, der vil producere genanvendelige, klimavenlige menstruationsbind.”
    Negeren har lært hvordan man får hjernedøde danske venstreorienterede, til at blive imponerede, og dele ud af skatteslavernes penge til at støtte dette fantastiske projekt. “genanvendelige,klimavenlige,økologiske,multikulturelle ,dialogsøgende,næstekærlige,tolerante,empatiske,menneskerettigheds menstruationsbind.” Kom ikke her…

    Kommentar by Danskeren — 13. juli 2017 @ 20:24

  32. 28.
    Med andre ord, hvis man betaler licens er man landsforræder.

    Kommentar by Piphans — 13. juli 2017 @ 20:26

  33. Negere og arabere, de evigt krænkede. Krænkelserne dækker blot over mindreværdskomplekser fordi disse inderst inde ved at de intet, intet har bidraget med andet end vold, anarki og ødelæggelse af de samfund de dominerer.
    Hun burde føle sig mere krænket over at intet fungerer i Afrika.
    Hungersnød, elendighed, fattigdom og evindelige stammekrige er dominerende, og massive kapital indsprøjtninger i årtier, har indtil nu været uden virkning. De bygger stadig huse af strå og kolort!
    Hvad med om konen tog ned og besøgte Mugabe, og belærte ham lidt om racisme, og få en forklaring på hvorfor tidligere Rhodesia nu er havnet i en sump af anarki, vilkårlig forfølgelse og mord på de sidste rester af hvide farmere.
    Rhodesia som før var storeksportør af fødevarer til resten af Afrika, kan i dag ikke brødføde sig selv.
    At jura studiet avler dumrianer, paragraf ryttere og vinkelskrivere kan efterhånden ikke komme bag på nogen, vi bliver dagligt anskuelighedsundervist.
    Konen føler sig krænket i hvid mands land, så løsningen må være at hun rejser til sort mands land, og føler sig krænket der.

    Kommentar by Finn A. Skov — 13. juli 2017 @ 20:38

  34. #29, Michael Unna, priceless. Den skal jeg huske :)

    Kommentar by DavidK — 13. juli 2017 @ 21:14

  35. # 33

    I sidste uge havde TV-Avisen et sjældent indslag om de kristnes fortvivlende situation i Irak.

    Der er nu kun sølle 300.000 kristne tilbage i Irak.
    Resten er enten fordrevet eller slagtet af muhammedanerne.

    Puk Damsgaard (ja, hende med blomsterkransen) besøgte et fjernt beliggende kristent kloster, som stammer helt tilbage fra kristendommens oprindelse.
    Her holdt en lille håndfuld modige kristne præster stand, men de regnede med, at det kun var et spørgsmål om tid, før de også må forlade Irak.

    Jeg syntes at negerkonen skal tage en tur til Mellemøsten, og undersøge de kristnes situation, så skal hun fandeme se krænkelser, der vil noget…

    Kommentar by Korsfarer — 13. juli 2017 @ 21:15

  36. “She for She’s” webside fortæller at der endnu mangler lidt penge for at projektet bliver til noget. Der er kun tre dage til indsamlingen slutter.
    Så at angribe DR’s dårlige og ligegyldige vits netop nu, er et passende tidspunkt at få noget opmærksomhed og gratis reklame på.
    “All or nothing. This project will only be funded if it reaches its goal by Mon, July 17 2017 10:04 AM CEST.”
    https://www.kickstarter.com/projects/2109974330/the-reusaable-pad-company-in-uganda-by-mary-c-nama

    Kommentar by Birger Jensen — 13. juli 2017 @ 21:55

  37. 31 – genanvendelige, økologiske menstruationsbind? i 40 graders varme? Det lyder fandme ulækkert

    Kommentar by redneck — 13. juli 2017 @ 21:58

  38. Mange gode kommenterer!
    Og gode pointer !!
    Og gode indsigter !!!

    Jeg kan kun tilføje:
    Først hadede de de hvide i deres land og nu kommer de Gud hjælpe mig her, til os (af alle de slemmeste på kloden)og vil belære os, som igen brødføder dem (+ meget, meget mere), om hvad vi har at rette os efter?

    Ja, og siden hvornår er det indskrevet i vores Grundlov/blevet politisk helligt, at vi skal lægge os under, for fremmede kulturer, med ofte lav IQ og minus + på vores fællesforsikring “velfærdssamfund”, som vi ikke selv har inviteret?

    For mig, er hun/de ikke en af vore,
    men har, til trods,
    fået af os,
    i både pose og sæk;
    så accepter duften i bageriet,
    Mary, og sig tak,
    for hvad du/I har fået
    eller pak sammen
    og fis af tilbage,
    til de hjemlige himmelstrøg,
    hvor kulturen stadig er stagneret
    i røg fra bålet,
    madammernes gevanter
    og turbanner på mænd,
    der ikke magtede,
    arbejdets nødvendighed
    for sig og sine!

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. juli 2017 @ 22:14

  39. Stop klynkeriet.
    Dagligt ‘nedgøres’ Donald Trump – ældre hvid magtfuld mand.

    Kommentar by mb — 13. juli 2017 @ 23:38

  40. Sådan en dum blondine, hende der night mareridt cullersolate, hvem er det mest krænkende for, at blive sat i samme bås med. Blondinen eller negerdamen ?
    Synd, at vores veludviklede humor i norden, nu skal gøres harem, fordi tilrejsende ikke magter at forstå, hvorledes humoren kan bruges til selv refleksion, forløsende, vider udviklende, dybere indsigt, ja, til harmløs brug for selvudvikling, næh nej, vi skal ned på et babyplan, hvor selvhøjtidelige mindre hjerneudviklede kan være med, kort sagt vi må kun tale om vejret, for ikke at krænke nogle selvhøjtidelige narhatte.
    Jeg er blondine, aldrig har jeg følt mig ramt eller krænket over blondine vitserne, de er sjove, og kun enkelte gange passer de på min ageren ellers er jeg som alle andre, undtagen selvhøjtidelige negerdamer og tildækkede muhammed slavinder.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 14. juli 2017 @ 01:47

  41. Ifølge Jyllands-Posten har DR nu undskyldt. DR har i årevis mobbet alt og alle i Danmark ved hjælp af satire. Kun negere får undskyldning.

    Kommentar by Liva — 14. juli 2017 @ 08:02

  42. Hvis hendes Ugandafinte flopper, kan hun leve fedt i adskillige år af at føre sag imod DR ved menneskerettighedsdomstolen.

    (Hey, måske er det det, der skal til at få lukket DR?).

    Kommentar by Bastardo — 14. juli 2017 @ 11:03

  43. Vi onde højreorienterede bliver altid belært om, at negre og muhammedanere strømmer ind i Danmark, fordi vi er med til at bombe deres hjemlande.

    Hvornår har vi bombet Uganda?

    Kommentar by Korsfarer — 14. juli 2017 @ 12:18

RSS feed for comments on this post.