13. juli 2017

Dansker aktiv i ‘Shipka’, den frivillige bulgariske grænsepatrulje…

En dansker er rejst til Bulgarien, for at være en del af ‘Shipka’, den frivillige bulgariske grænsepatrulje. For tiden overvåger de skovområder syd for Burgas, tæt på den tyrkiske grænse. Beretninger følger inden længe her på siden. Mere om organisationen på Bnoshipka.com.

(Dansker i ‘Shipka’, den frivillige bulgariske grænsepatrulje, 12. juli 2017)

(Facebook, 11. juli 2017)

Oploadet Kl. 19:08 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85147/trackback

17 Comments »

  1. Al ære værd, kan man støtte?

    Kommentar by Bastardo — 13. juli 2017 @ 19:40

  2. Har fuld forståelse for, at man søger en defineret front; når det hele her hjemme går op i feminisme/humanisme, vrøvl og bla bla bla…..

    Kommentar by FrafaldenModerat — 13. juli 2017 @ 19:50

  3. Grænsepatrulje; nu med lamsebamse!

    Kommentar by Korsfarer — 13. juli 2017 @ 19:51

  4. Ingen tvivl om at denne dansker står til livstid når danskeren vender hjem fra bulgarien, hvorimod hvis det havde været en muslim som myrdede kvinder, børn og kristne i syrien, så havde muslimen fået forhøjet sine sociale ydelser samt gratis ferie.

    Kommentar by Piphans — 13. juli 2017 @ 20:06

  5. Det var da et prisværdigt formål at støtte!!

    Kommentar by Knud — 13. juli 2017 @ 20:16

  6. Al ære værd!

    Kommentar by Sigwar — 13. juli 2017 @ 20:48

  7. Hvorfor er de maskerede?

    Kommentar by mb — 13. juli 2017 @ 23:35

  8. 7. mb
    Det er fordi de skal ligne venstrefasisterne, så refuges nemmere kan ryge i netten.

    Og når de er fanget skal de sættes til at kneppe grisen, så trykket kan gå af. Dette vil forhindre voldtægt.!

    Kommentar by Sindsro — 14. juli 2017 @ 01:06

  9. t

    Kommentar by Sindsro — 14. juli 2017 @ 01:07

  10. Godt arbejde.

    Kommentar by Nielsen — 14. juli 2017 @ 06:15

  11. Thumbs up herfra.

    Kommentar by M.P. — 14. juli 2017 @ 07:06

  12. Også Thumbs up herfra (Aldrig mere en 9. April!)

    Kommentar by A-mad — 14. juli 2017 @ 07:34

  13. Godt gået!

    Kommentar by Morten — 14. juli 2017 @ 10:49

  14. http://www.breitbart.com/texas/2017/07/13/border-patrol-agents-bust-sex-offenders-re-entering-texas/

    Grænsekontrol virker ikke! Og hvorfor skulle vi have den kontrol? Om 20 år er de som os.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 14. juli 2017 @ 11:47

  15. Al ære !

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. juli 2017 @ 13:12

  16. Fedt!

    Kommentar by Jern Henrik — 14. juli 2017 @ 14:26

  17. Desværre har de ikke forstået, at selv en ikke radikaliseret muslimsk mand også statistisk set stjæler, voldtager, bedrager, myrder, overfalder osv. langt mere end gennemsnittet.

    Ihvertfald hvis man følger linket til deres hjemmeside. Man kan kun håbe at det er deres formelle ansigt udadtil, og at de ikke selv tror på det vrøvl de skriver. Jeg lader dem tvivlen komme til gode.

    Kommentar by Men dog ! — 14. juli 2017 @ 19:38

RSS feed for comments on this post.