14. juli 2017

Palæstinensisk kirurg (med lig i lasten) opererer i Århus V: Reklame for ‘Kirugisk Kosmotologisk Klinik’

En palæstinensisk kirurg kan sagtens praktisere i Gellerup, selvom han har problemer med at stave til kirurgi, og har lig i lasten – bogstaveligt talt. Reklamen blev husstandsomdelt i Gellerup, og tilsendt undertegnede af lokal Urias-læser. Fra TV2 Fyn – Læge fik frataget ret til at omskære børn: Nu indgår han i reklame for omskæring.

“Dårlige hygiejniske principper, kritisabel omgang med journaler og manglende forståelse af myndighedernes anvisninger.

Med ovenstående begrundelse fik speciallæge i kirurgi Said Ahmed el-Batran, der bor i Odense, i oktober sidste år frataget retten til at udføre omskæring.

Nu viser det sig, at lægen på trods af forbuddet måske stadig er aktiv inden for området.

Beboerne i flere bydele i Aarhus har i denne uge nemlig modtaget en flyer fra et firma, der kalder sig ‘Kirugisk Kosmotologisk Klinik’, hvorpå Said Ahmed el-Batran på første linje er nævnt som stifter af virksomheden.”

(‘Kirugisk Kosmotologisk Klinik’, Edwin Rahrsvej, Århus V; Foto: Tilsendt)

“De fire forskellige sager stammer fra 2006, 2007, 2008 og 2009, men er først afgjort af Patientombuddet i 2009 og 2011. I den første sag døde et foster, efter at moderen havde haft svangerskabsforgiftning, hvilket overlægen overså. Også i den anden sag døde en kvindelig patient efter en operation for tarmslyng.” (BT om Said el-Batran, 2011)

Oploadet Kl. 23:40 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85221/trackback

20 Comments »

  1. Såfremt fjolset kun må behandle muslimer, så ser jeg ikke problemet?

    Kommentar by T. Snorrason — 15. juli 2017 @ 00:27

  2. Ku’ vi ikke få kvaksalveren til at behandle David Trads for hans storhedsvanvid?

    Kommentar by Nielsen — 15. juli 2017 @ 01:25

  3. Den læge er en “kosmotologisk” katastrofe.
    Udvis ham!
    Hvad betyder Gudninka og Sunnet? Er det også stavefejl?

    Kommentar by Catfish — 15. juli 2017 @ 02:21

  4. Det er en skandale at en sådan lav iq charlatan kan komme igennem lægestudiet. Det må være på grund af hudfarven.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 15. juli 2017 @ 05:54

  5. Gellerup. Hvor ellers ?

    Kommentar by Michael Unna — 15. juli 2017 @ 06:07

  6. “Kosmetiske behandlinger af huden og hele kroppen.”

    Jeg synes normalt man bruger ordet “kosmetisk” om forskønnelser. Fjernelse af “huden” (forhuden) og afskæring af kvinders kønsdele er det stik modsatte: kriminelle skamferinger.

    Både KVINDFO og politikerne tier og samtykker
    Og hvad sker der? Ingenting, selv op det er på tide at de ansvarlige letter sig fra deres selvklæbende taburetter og begynder at træffe nogle beslutninger, som kan stoppe straksopbremseren Lars Løkkes muslimske og afrikanske vanvid.
    Send disse læger hjem hvor de hører til, så kan de ødelægge hinanden hjemme i deres egne varme lande.

    Kommentar by Birger Jensen — 15. juli 2017 @ 06:09

  7. Det er vist ham der er blevet politianmeldt af foreningen Intact Denmark.

    Kommentar by Liva — 15. juli 2017 @ 06:37

  8. Lad mig foreslå ‘Kirugisk Kosmotologisk Klinik’ (fantastisk retskrivning), at de omskærer sig selv i halshøjde.

    Gudninka eller noget er afskæring af kvindelige kønsorganer, formentlig i flere varianter. Som jeg nødig vil beskrive i detaljer.

    Sunnet er mandlig omskæring, formentlig af forhuden. Men tag endelig testiklerne med, så de ikke kan formere sig yderligere.

    Kommentar by Henrik Petersen — 15. juli 2017 @ 06:59

  9. Endnu en perker som har fri adgang til statskassen og som aldrig skulle have været lukket ind i Danmark.
    Måske ville det hjælpe hvis vi sendte bøsse prinsen til behandling hos Said Ahmed el-Batran.
    Danmark er en syg joke, luk lortet.

    Kommentar by Piphans — 15. juli 2017 @ 07:57

  10. 4 En endnu større skandale er det, at der finde pestilensere i Danmark. Dette folk af 90% terrorister er ikke acceptabel import på nogen måde. Ingen nation i verden vil modtage disse psykopater.

    Kommentar by Ole — 15. juli 2017 @ 07:57

  11. Måske skulle styrelsen interessere sig lidt for om KiruRgisk KosmEtologisk Kilinik også omskar piger. “Gudniika” er såvidt jeg kan google mig til det somaliske ord for omskæring, mens “Sunnet” er det tyrkiske, og især i Somalia er kvindelig omskæring normen.

    Er der iøvrigt nogen der kan læse kragetæer nok til at overskue, hvad der står i de ekstra linjer over billedet? Den danske præsentation fylder kun fire linjer, mens den arabiske fylder hele seks, heraf en, der står med fed skrift. For det har jo længe været kendt, at palæstinensere siger en ting på vestlige sprog og noget andet på arabisk (her tænker jeg især på Arafat).

    Kommentar by Hertz — 15. juli 2017 @ 08:04

  12. “Du give mig penge. Jeg skære i dig”.

    Hvor kender vi det fra?

    Kommentar by Sigwar — 15. juli 2017 @ 08:09

  13. Nu kommer DDR snart med en konstruktiv nyhed om klinikken, hvor initiativ og selvforsørgelse prises? Ellers et oplagt emne, inden Kims sabotage, i propagandaen for mangfoldigheden.

    Kommentar by Menig 442 — 15. juli 2017 @ 08:47

  14. Et hurtigt Amu kursus i førstehjælp, et hjemme studie i kroppen og beviserne op på væggen. Så kører den. Resten står på nettet.

    Kommentar by P — 15. juli 2017 @ 09:11

  15. > Hertz

    Prøv noget nyt: Læs tråden igennem, så behøvede du ikke selv at skrive.

    Kommentar by Henrik Petersen — 15. juli 2017 @ 09:55

  16. Det ligner efterhånden en vaskeægte skandale, at myndighederne autoriserer personer, der ikke har de nødvendige kompetencer. Der er jo også sagen med Slagelse Sygehus, der har fået forbud mod at behandle neurologiske akutpatienter, fordi lægerne med udenlandsk uddannelsesbaggrund simpelhen ikke havde de fornødne kompetencer. Man havde altså autoriseret “lægerne” og ansat dem i ledende stillinger, selvom de overhovedet ikke havde de nødvendige kvalifikationer.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 15. juli 2017 @ 13:52

  17. -Der står m kragetæer at man får rabat efter hvor fed man er på socialnas eller efter hvor mange gulvtæpper man har på hovedet: “Ja én fra Aarhus var så beviklet at hendes mand endnu ikke har set andet af hende end munden og resterne af kussen!”
    Det kunne være interessant at se hvor tit han rejser hjem til yallah med lommerne fyldte af sorte penge for sit svineri.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. juli 2017 @ 07:59

  18. -Ud over forskelligt kvaksalveri er det især selvstændig virksomhed med små kontantbetalinger, der er interessante for de få entreprenante yallaher; det er jo hashhandel, frisør, sorttaxa, kiosk, grillbar, slikbutik, telefonreperation.. alle steder med mange kontantbeløb. Så virker dankort automaten sjovt nok kun når told en sjælden gang skulle komme forbi. Ellers er det kontant og indehaveren spiller så bare en lille melodi på kasseapparatet og stopper pengene i lommen til næste ferierejse hjem.
    Det er og mærkeligt så tit grillbarerne brænder (efter at inventaret lige er flyttet hen til fætteren) så forsikringssvindel sammen med momssvindel er hvad de fylder lommerne med.
    Rotteslikket til 7,95 f 100g er mange år gammelt og overpisset af rotter.
    Klipningen foretages af ulovlige indvandrere der bor under salonen (fint navn for en tidligere hashklub).
    Taxachauffører med kamelkørekort fra Kabul, der uafladeligt klør sig i skridtet- jeg tror det er væggelus-
    Kiosker med varer der hører hjemme i et museum..

    Yallaher KAN bare ikke rigtigt: det er derfor de snyder mest af alle, alt sammen sort.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. juli 2017 @ 08:11

  19. >15 @HenrikPetersen
    Jeg havde skam læst dit indlæg #8, inden jeg sprang til tasterne, og mit er faktisk en kommentar til dit.
    Du skriver at “Gudnika” er kvindelig omskæring, mens “Sunnet” er mandlig, men såvidt jeg kan se, er det bare det samme ord på hhv. somalisk og tyrkisk.
    Men en anden gang skal jeg nok prøve at huske at skrive: “>8 @HenrikPetersen, jeg tror du tager fejl”, så du ikke føler dig forbigået.

    Kommentar by Hertz — 16. juli 2017 @ 08:26

  20. 18/Hul igennem.

    Det er rigtigt. Altid kontant. Og uden bon.

    Kommentar by Liva — 16. juli 2017 @ 09:50

RSS feed for comments on this post.