16. juli 2017

Stop Islamiseringen af Danmark demonstrerede ved ny moské: Uanmeldt venstreradikal moddemo…

Frie Danskere fortæller, at lørdagens Stop Islamiseringen af Danmark-demonstration i Roskilde, tiltrak omkring 100 tilhørere. Foruden Anders Gravers, talte Rasmus Paludan, der i næste uge lancerer partiet ‘Stram kurs’. De to talere kan høres på Youtube. Se eventuelt indslag på TV2 Lorry, og galleri på SN.dk.

Demonstrationen så intet til ‘Mennesker for Mangfoldighed’, hvis rute var lagt et stykke derfra, men det blev dog bemærket, at 8-10 venstreradikale kendt fra ‘No Pediga’ havde taget turen til Roskilde for at intimidere islams modstandere.

På vej væk fra demonstrationen blev en mindre gruppe af deltagerne i SIAD demonstrationen forfulgt af en sortklædt ung mand på cykel, som konstant havde gang i telefonen. Der skete dog ikke yderligere, selvom manden på cykel fulgte SIAD deltagerne helt til Roskildes bygrænse.” (Frie danskere, 15. juli 2017)

“Efter demoen fulgte 5-8 personer efter os fra Stændertorvet hen ad Algade til Bryggergården. Se vedhæftede. Mens vi sad indenfor i restauranten cyklede en sortklædt mand forbi 2 gange og kiggede ind ad vinduet.” (Tilsendt)

(Forfølgerne I)

Forfølgerne II)

Uanmeldt moddemonstration: No Pediga (aka ‘Imod frihed’, ‘Fortsæt Islamiseringen af Danmark’). Dagens autonome fotograf var Jesper Legarth Qvist, der officielt fotograferer for ‘Solidaritet’, et kommunistisk tidsskrift.

(t/h: Eldina Jaganjac)

(t/v: Jesper Legarth Qvist)

Oploadet Kl. 09:19 af Kim Møller — Direkte link56 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85267/trackback

56 Comments »

  1. Godt billede af Imamen(?) læg mærke til mastercartet der stikker op af lommen :)

    Kommentar by Martin — 16. juli 2017 @ 09:53

  2. De røde sataner har nok indset, at der ikke ville være nogen klangbund for deres åndssvage og hjernedøde kamp imod frihed.

    Kommentar by Knud — 16. juli 2017 @ 10:05

  3. Hjertelig tak til SIAD for Deres markering. Alt godt fremover.

    Kommentar by Michael Unna — 16. juli 2017 @ 10:28

  4. Stop Islamiseringen Af Danmark burde alene på grund af navnet have opbakning fra langt over 50% af os. Men måske Piphans har ret i, at vi er lige til at lukke op og skide i. Aldrig kan et folk forgå, som ikke vil det selv. Men måske vil vi i virkeligheden begå kollektivt selvmord, ved at vedblive at importere muslimer. Kollektivisme ligger jo helt i tråd med de fleste politikeres handlinger. At bruge andres penge er deres spidskompetance.

    Kommentar by Nielsen — 16. juli 2017 @ 10:39

  5. Tak Anders & Co.

    Kommentar by Liva — 16. juli 2017 @ 10:52

  6. Paludan lancerer partiet “Stram Kurs”

    Er det virkeligt nødvendigt med så mange forskellige partier/foreninger.

    Det virker jo som om der er stor enighed om, at det vigtigste er at bekæmpe islam.

    Kommentar by M.P. — 16. juli 2017 @ 10:52

  7. Det palæstineniske tørklæde har jeg set prof i arabisk litteratur, Morderchai Kedar vise. Det bære påstanden om, at Jerusalem tilhører araberne. Det er Hamas eller det muslimske broderskab, der står bag det. Men Denmark tilhøre sikkert også araberne.

    Kommentar by Thorsted — 16. juli 2017 @ 11:15

  8. Ja slå slle partier, landsby tosser, nazister og det hele sammen.
    Det ville samle opstilling stemmer og støtte penge ville falde et sted.
    Byråd ville kunne indtages og Folketinget.
    Navn? Tja….

    Kommentar by P — 16. juli 2017 @ 11:15

  9. -> 1. Martin.
    Godt set med kreditkortet!
    Men billedet over kreditkort-imamen er også mesterlig, se skiltet bag personerne.
    Mon flokken venter på at der skal blive åbnet, så de kan komme ind og lære at læse?

    Kommentar by Birger Jensen — 16. juli 2017 @ 11:23

  10. -> 6. M.P.
    Citat: “Er det virkeligt nødvendigt med så mange forskellige partier/foreninger.”
    Ja, til dit spørgsmål, lige siden de konservative blev socialdemokrater har der manglet en højrefløj.
    Hvis der overhovedet findes en højrefløj i dansk politik, så er der slet ikke enighed på denne diffuse ”højrefløj” om hvad man vil.
    http://www.pressreader.com/denmark/ekstra-bladet/20170716/281595240579414

    Kommentar by Birger Jensen — 16. juli 2017 @ 11:45

  11. @8

    Det er der ikke nogen der har foreslået.

    Det er bare op ad bakke for Paludan, når der i forvejen er DF, NB, DS, SIAD osv.

    Kommentar by M.P. — 16. juli 2017 @ 11:47

  12. http://gatesofvienna.net/2017/07/islamic-terror-in-europe-the-statistics/

    Kommentar by k.m. — 16. juli 2017 @ 11:48

  13. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/london/454-syreangrep-i-london-i-fjor-syreoffer-vil-ha-strengere-lover-for-kjoep/a/24097915/

    Ægte Taleban metode

    Kommentar by k.m. — 16. juli 2017 @ 11:51

  14. @10

    Jeg vidste ikke Paludan var smidt ud af NB.

    Kommentar by M.P. — 16. juli 2017 @ 11:52

  15. Jeg er ked af at sige det, men folk som SIAD gør mere skade end gavn for Danmarks sag.

    Kommentar by ung konservativ — 16. juli 2017 @ 11:56

  16. udgivet for 2 dage siden, små 400.000 visninger, mashup folk song, taler lidt for sig selv, ikke?
    https://youtu.be/uWd6XgBVIcg

    We’re transcending the NWO .. lol, you globalists are going down :D

    Kommentar by Jørgen — 16. juli 2017 @ 11:58

  17. -> 14. M.P.
    Nye Borgerlige har ikke en klar stillingtagen til Islam og muslimer, og udviser nærmest lunkenhed på spørgsmålet. Selv et år efter sidste års “fejlskud”, må man stadig stille sig selv spørgsmålet: Hvad mener Nye Borgerlige her og nu? Udtrykt i klar tale.
    https://www.document.dk/2016/09/01/balladen-nye-borgerlige/

    Kommentar by Birger Jensen — 16. juli 2017 @ 12:05

  18. http://www.bt.dk/udland/flygtninge-paa-graesk-ferie-oe-er-rasende-de-er-hverken-glade-for-maden-toejet

    Kommentar by k. m. — 16. juli 2017 @ 12:44

  19. Nye Borgerlige er ikke frelseren. Der kommer ikke nogen nærmest ned fra himlen og redder det her land. Folk må lære at have en mere pragmatisk tilgang til de her ting. Måske kan den politiske udvikling stille gå i den rigtige retning over tid.

    Vi må have friere ret til våben og markant hårdere fængselsstraffe. Vi må have flere i hjemmeværnet og få lavet nogle flere hjemmeværn mod den voksende kriminalitet.

    Folk må lære at forsvare sig selv. Vi må have lettet skatter og afgifter og demokratiseret systemet med flere folkeafstemninger f.eks. Om det kan lade sig gøre ved jeg ikke, men jeg tror der er en større sandsynlighed for at opnå de her pragmatiske tiltag end de revolutionære løsninger, som nogle folk nævner. Og så må folk komme op ad stolen og blive en smule mere aktivistisk. Der er for mange tastaturkrigere.

    Kommentar by ung konservativ — 16. juli 2017 @ 13:05

  20. Aknogle forhutlede usoignerede stakler de der venstreradikale. De er søgt ind i det eneste fællesskab, der ville have dem.

    Kommentar by Jette — 16. juli 2017 @ 14:57

  21. Hvad er der egentlig sket med Abdul Wahid (Petersen)? Har han returneret sit medlemskort? Man plejede jo at høre om/fra ham, men ikke mere, eller hur?

    Kommentar by Michael Laudahn — 16. juli 2017 @ 15:52

  22. Suk, jeg syntes ellers at rasmus paludan gør et godt stykke arbejde med at afdække de autonome, men der begynder at tegne sig et mønster af nogle lidt for store ego’er når de laver hver deres mikroskobiske parti de kan stå og råbe fra. Stem nu bare på nye borgerlige og drop alt det egotrip, deres politik står på deres hjemmeside, og pernille vermund siger helt klart og tydeligt hvad den går ud på på hendes facebookprofil. Uanset hvor gode intentioner SIAD, dansk samling, eller “stram kurs” (som sikkert allerede er blevet døbt “stram kusse” på den yderste venstrefløj) har, så vil INGEN af dem kunne samle bare en brøkdel af de folk som nye borgerlige kan. SIAD har forsøgt i omkring 10 år eller mere, og ja, billedet taler vel for sig selv. De har en god sag, men de ejer ikke evnen til at samle folk, hverken SIAD, morten urhskov, eller rasmus paludan. Det gør pernille vermund derimod, jeg tror faktisk hun kan blive endnu større end pia kjærsgaard da hun ikke vrisser af folk som pia ofte gjorde.
    Erkend begrænsningerne, hold jer til at drive en forening SIAD, gå i kødet på de autonome paludan, og stop med at udvande en vigtig sag for at dyrke jeres egne egoer, tak.

    Kommentar by Per — 16. juli 2017 @ 15:58

  23. @14

    Jeg blev skam heller ikke smidt ud af Nye Borgerlige.

    Jeg meldte mig selv ud. Det er usandt, når der står det modsatte i Ekstra Bladet.

    Jeg har skrevet til Ekstra Bladet, og jeg modtog dette svar:

    “Kære Rasmus Paludan.

    Tak for din mail.

    Vi har – som du skriver – desværre fejlagtigt skrevet i dagens avis, at du blev smidt ud.
    Det beklager jeg naturligvis, og fejlen bliver rettet i morgendagens avis.

    Med venlig hilsen

    Karen Bro

    Sendt fra min iPhone”

    Kommentar by Rasmus Paludan — 16. juli 2017 @ 16:15

  24. Hende med solbrillerne kunne jeg da godt kneppe.
    Dejlig hvid og blød.
    Men det ville måske være politisk ukorrekt.

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 16:30

  25. Hvad skal hun med sådan en latterlig mandlig hættemåge.
    Verden er af lave!
    Gør dog noget!

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 16:34

  26. Godt gået Anders & Co. I får de venstreradigale til at ryste i bukserne.

    Kommentar by Mølleren — 16. juli 2017 @ 16:43

  27. Uanset hvor lidt fidus jeg har til “Nye Borgerlige” synes jeg at Per 15:58 har en pointe her.

    Er der nogen der ved hvorfor Paludan blev smidt ud af NB?

    Kommentar by Balder — 16. juli 2017 @ 16:44

  28. Nå, Paludans besked krydsede min. Men så er vi da klar over at løgnepressen atter har fejlet.

    Kommentar by Balder — 16. juli 2017 @ 16:46

  29. https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/19498066
    Kommunen giver flygtninge gratis medlemsskab til bokseklub, 100 danskere melder sig ud, og nu er klubbens økonomi i laser

    Kommentar by k.m. — 16. juli 2017 @ 16:50

  30. @Catfish “Dejlig hvid og blød.”

    Eldina Jaganjac har garanteret et par søstre i Moldavien eller omegn der venter på en rigtig mand (med EU-papirer) i stedet for sådan en metrosexual barnerøv – jeg håber den dreng er fyldt 15 år. Du har god og sund smag synes jeg.

    Kommentar by Balder — 16. juli 2017 @ 16:54

  31. http://www.foxnews.com/world/2017/07/14/acid-becoming-weapon-choice-among-teens-in-london-amid-growing-attacks.html
    Syre er blevet et yndet våben blandt unge i London. Det hører vi ikke om i TVavisen

    Kommentar by k.m. — 16. juli 2017 @ 17:03

  32. @23 Paludan

    Tak for info.

    Kommentar by M.P. — 16. juli 2017 @ 17:10

  33. Nogle påstår, at den magre hættemåge sammen med den hvide dejlighed er en kvinde.
    Er det en kvinde? udbrød jeg
    Skal siges som Flemming sagde i Flemming og Berit i gamle dage.

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 17:15

  34. Ak ja, jo flere partier der kæmper om en del af de ca. 20 procent af de indvandrer kritiske stemmer, så ødelægger de det for hinanden og især hvis der er personlig nid indbyrdes.

    Kommentar by Menig 442 — 16. juli 2017 @ 17:17

  35. Kommentar by Per — 16. juli 2017 @ 15:58

    Det piner også mig voldsomt, at der er så mange fraktioner, der i bund og grund vil det samme.
    Jeg støttede selv Morten fra DS, men indså snart, at Morten ikke er manden, der kan sælge billetter uagtet hans mange gode kvaliteter.
    Jeg har da også megen sympati for SIAD, men tro mig, de kommer aldrig i nærheden af 20.000 stillere, dertil er personkredsen for “broget” og ikke “spiselig” for ret mange.
    Ærgerligt at den gode Rasmus Palludan laver dette egotrip, der med garanti vil ende i ingenting.
    Se det i øjnene, at det er kun Pernille, der af de nævnte har evnerne til at sælge billetter, og selv hun bliver nu udsat for voldsom hetz, hvor kritikerne ikke end ikke har noget rigtigt at klandre hende.
    Det er virkelig til at græde snot over, at der er så megen splittelse i den kamp vi alle står over for med at dæmme op for muhamedanernes indtog.

    Kommentar by Knud — 16. juli 2017 @ 17:18

  36. Tak Balder, jeg er enig i meget af det, du skriver, men din antisemitisme bør du begrave et sted, hvor solen aldrig skinner.

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 17:23

  37. Balder, fordi der er mange finansjøder – det har sine historiske årsager – skal du ikke se jødisk konspiration overalt.
    Det er ikke jøder, der er ved at ødelægge vores gode vestlige samfund.
    Det er “os selv”.
    Tænk på de “gode” jøder i den danske debat, Bent Blüdnikow, Geoffrey Cain og flere andre. Og Martin Krasnik, han er jo en pragtjøde med sine “anfægtelser”. – Flere af dem!

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 18:03

  38. Tak Catfish, men jeg har studeret problematikken i det meste af et par årtier. Så det bliver nok svært at ændre fakta og min holdning til det med et par velmenende ord. Min hjemmeside og blog er fyldt til randen med beviser og dokumentation på den organiserede Jødedoms negative indflydelse på folk nation og kultur gennem tiden. Den organiserede Jødedoms aktiviter i dag er mere massive en nogensinde. I hundredvis af patrioter kæmper med ryggen mod muren mod de jødiske organisationers juridiske og mediemæssige forfølgelse, mange afsoner lange straffe for tankeforbrydelse efter love som vi udelukkende kan takke jødiske organisationer for. Men tak for forsøget at omvende mig. Hvordan kan man i øvrigt omvende fakta? For det er vel mest fakta der er interessant i denne sammenhæng. Holdninger er sekundære men følger oftest logisk efter åbenbaringen af fakta. Undtagen hos Krarup-familien. Her er man udmærket bekendt med den organiserede Jødedoms undergravende virksomhed, men man kvitterer for krænkelserne ved at lægge sig på knæ foran dem. Minder meget om resten af Dhimmi-samfundet, som blot har valgt at lægge sig på knæ foran muhammedanerne i stedet for.

    Kommentar by Balder — 16. juli 2017 @ 18:19

  39. “pernille vermund derimod, jeg tror faktisk hun kan blive endnu større end pia kjærsgaard da hun ikke vrisser af folk som pia ofte gjorde.”
    Det skrev per 16. juli 2017 @ 15:58
    Halvt enig, men Pernille er jo kun LA tilsat “islamofobi”.
    Det er Socialdemokratiet, vi skal have fat i. Alle deres vanevælgere. Der sker ingen ændringer i Danmark uden Socialdemokratiet – og Grundtvig.
    Han skal vækkes af graven for vores sag, som de gamle Kløvedalhippier prøvede i 60’erne og 70’erne.

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 18:28

  40. Kære Balder, Zions Vises Protokoller blev også i mange kredse anset for fakta.
    Du er vel ikke så dum, at du stadig anser dem for fakta?
    Du spilder din gode energi et helt forkert sted.
    Selv flere årtiers studier kan resultere i erkendelsen af, at man har taget fejl.

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 18:45

  41. Jeg tror ikke Nye Borgerlige vil og kan gøre en skid ved islam invasionen. Stem Stram Kurs. Rasmus Paludan lægger ikke fingrene imellem, når han beskriver islams og muslimernes svøbe.

    Kommentar by Nielsen — 16. juli 2017 @ 18:50

  42. Ha! det glemte jeg. Muslimer er overbevist om Protokollernes sandhed.
    Den bog har været en bestseller i basaren i årtier.
    Hvis Balder ikke har en gylden kopi i en arabisk-engelsk udgave, skal han bare tage til Cairo eller Damaskus.
    Balder falder med al sin antisemitisme i muslimernes brønd.
    De står omkring den og klapper.
    Hej Balder, hvor langt er du sunket?

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 18:55

  43. Ingen panik, vi skal nok hive dig op af brønden, Balder.
    Vi har brug for en som dig.

    Kommentar by Catfish — 16. juli 2017 @ 19:13

  44. -> 23. Rasmus Paludan.
    Tak for info.

    Kommentar by Birger Jensen — 16. juli 2017 @ 19:30

  45. Der bliver mange landsforræddere at likvidere, ihukommende Jørgen Kieler, Gunnar Dyrberg og Flammen og Citronen

    Kommentar by BB — 16. juli 2017 @ 20:10

  46. 24 Catfish, hver sin smag…forresten er personen ved siden af ikke en hun

    Kommentar by Johnson — 16. juli 2017 @ 21:45

  47. jeg mener ikke en han..

    Kommentar by Johnson — 16. juli 2017 @ 21:47

  48. Se nu her, det her er præcist hvad jeg mener: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/stifter-af-nyt-parti-i-disse-lande-har-de-lavere-iq/6745266

    Rasmus paludan siger hvad alle ved, at afrikanere og folk fra mellemøsten har lavere IQ, folk i europa ligger i midten, og folk fra asien ligger højest. Der er masser af beviser for dette, alligevel går selv “nationen” på ekstra bladet i selvsving og snakker om skråremme og støvletramp med det samme.. Man er som politiker nødt til at møde folk på deres niveau, og danskerne er en flok idioter der skal have tingene serveret meget langsomt før de forstår det, og ISÆR før de stemmer på en. Derfor fungerer det ikke at sige tingene så ligeud som både SIAD, rasmus paludan, og morten urhskov gør, for fåreflokken bevæger sig bare i den modsatte retning hvis man gør det. Man er simpelthen nødt til at have mere føling med vælgerne end at fortælle dem sandheden med det samme, den skal pakkes ind i vat og serveres i meget små bidder af gangen før de forstår det. Desværre.

    Kommentar by per — 16. juli 2017 @ 22:30

  49. Tag f.eks. Gambia. Gennemsnits IQ er 66. Ti under sinkestadiet i Europa

    https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country

    Kommentar by BB — 16. juli 2017 @ 22:51

  50. Jeg har lagt et par nye billeder ind i posten.

    Kommentar by Kim Møller — 17. juli 2017 @ 00:14

  51. –> 43 (og før) ved Catfish:

    Du ved ikke hvad du taler om (eller vil ikke?). Der kan ikke være tvivl om at Balder har ret.

    Kommentar by Michael Laudahn — 17. juli 2017 @ 04:38

  52. Sikke en grim ondskabsfuldt skulende satan på det næstsidste billede.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 17. juli 2017 @ 20:58

  53. For_Mangfoldighed — 17. juli 2017 @ 20:58 :

    Ja!
    Mon han også har en finger med i spillet, om kOranske friskoler??

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. juli 2017 @ 22:51

  54. De samme 100 tro støtter til Siad-demoen som sædvanlig.
    Organisationen vil ikke vokse eller føre til noget, da den er for autoritær og ikke modtagelig for ideer ude fra.
    Jeg har tidlige råbt op om til Anders, b.la. Demoen i Esbjerg, at han skulle tage grundloven lidt mere alvorlig, af hensyn til §67 og §69.
    Endnu engang et lille vink til Anders:
    §69 siger: De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov. Og det er som sagt ikke sket. Hr Justitsminister.
    Dette SKAL gøres:
    Den afvigende religion end den Danske, Nemlig “ISLAM”. Lovforslaget skal fremsættes således:
    (( Justitsministeren Skal fremlægge lovforslag om ordning af Islamiske trossamfunds forhold, og dette lovforslag SKAL indeholde forbud mod at, de dele af Koranen, der strider mod sædeligheden og den offentlige orden, læres i moskéerne i Danmark. ))
    ** Altså § 67 Betingelser Skal forme Lovforslaget. **
    ** Koranen SKAL dermed analyseres og rettes ind efter dansk lovgivning. **
    Det kræver dog et arbejde for Justitsministeren at skulle tæske Koranen efter i sømmene, så den er forenelig med grundloven og de danske værdier .
    – Længe leve dovenskaben.
    —————————————————————————————————————————————————
    Brug det på dine bannere: 1,2,3,4,5 & 6. Et forslag noget i den retning, alt andet er for slapt.!
    1. §69 siger: De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov. Og det er som sagt ikke sket. Hr Justitsminister.
    2. Justitsministeren Skal fremlægge lovforslag om ordning af Islamiske trossamfunds forhold.
    3. Lovforslaget: forbud mod at, de dele af Koranen, der strider mod sædeligheden og den offentlige orden, læres i moskéerne i Danmark.
    4. § 67 Betingelser Skal forme Lovforslaget.
    5. Koranen SKAL dermed analyseres og rettes ind efter dansk lovgivning.
    6. Koranen skal gås efter i sømmene, så den er forenelig med grundloven og de danske værdier .
    Hvis du ser dette Anders, Ved du hvem det er. For at din organisation skal blive til noget, mere end bare 100 stk´s, bør du tage det med i overvejelserne.

    Lav helst en ordentlig demo foran hoppeborgen , med bannere pålydende 1,2,3,4,5 & 6.

    Kommentar by Sindsro — 18. juli 2017 @ 00:04

  55. Når politikerne kan blande sig i om kirken skal vie homoseksuelle (I og for sig rager det mig en papand, men at politikerne kan blande sig i kirkens indre anliggende, går jo ud over det sekulære islet), så kan de vel også kræve koranen redigeret :-)

    Kommentar by Michael Unna — 18. juli 2017 @ 10:59

  56. Vigtigst er, at man kæmper for sit land på demokratisk vis. Det gør man ved at stemme ved folketingsvalgene og mellem valgene give udtryk for sine meninger og holdninger. Det er vigtigst.
    Men jeg frygter, at man inden for nærmeste fremtid vil se en fysisk og direkte handlingspræget modstand i den etniske befolkning rundt om i flere vesteuropæiske lande.
    Vores ansvarlige politikere, dem som har magten, gør intet. De snakker videre og håber på det bedste. De ved godt, at denne bekymrende udvikling sker, men de lukker øjnene, fordi de ved godt at det er dem som har sat denne kedelige udvikling i gang.
    Vi vil komme til at se voldsomme konfrontationer mellem den etniske befolkning og de muslimske borgere og deres bander. Myndighederne vil ikke kunne bryde disse konfrontationer. De vil blot kunne se til.

    Kommentar by Erik Skifter — 18. juli 2017 @ 12:19

RSS feed for comments on this post.