17. juli 2017

TV2 Østjylland om bandekrig i Århus V: Anonymiserer medlem af Exit-program, og kalder ham… ‘Jens’

TV2 Østjylland fortæller ikke ordret, at det anonyme bandemedlem de citerer, er en del af den igangværende konflikt mellem indvandrerbander i Århus V, men det ligger lidt i konteksten. I stedet for at kalde manden ‘Jens’ (dansk soldat), så ville det jo nok være mere rigtigt at give manden et almindeligt islamisk navn, eksempelvis ‘Muhammed’ (islamisk hærfører). Fra TV2 Østjylland – Bandekonflikt i Aarhus Vest presser exit-programmer.

“Bandekonflikten i Aarhus Vest har også konsekvenser for de bandemedlemmer, som egentlig gerne vil lægge kriminaliteten bag sig.

De bandemedlemmer, der kæmper for at komme ud af kriminalitet har nemlig en tendens til at søge tilbage, når en egentlig konflikt blusser op. … selv om lysten til at forlade bandemiljøet er der, frygter mange konsekvensen. Det fortæller et tidligere bandemedlem, som TV2 ØSTJYLLAND har talt med. Han har ønsket at være anonym af frygt for sin sikkerhed og vil her i artiklen blive kaldt ‘Jens’. TV2 ØSTJYLLAND kender mandens rigtige identitet.”

(‘Jens’, tidligere bandemedlem)

Oploadet Kl. 10:10 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85310/trackback

30 Comments »

  1. Fjenden er ikke Islamisk Stat men danske medier og deres journalister.

    Kommentar by k.m. — 17. juli 2017 @ 11:54

  2. Korandyrkernes trussel imod det Danske samfund er langt alvorligere end det befolkningen har kendskab til, plus skattekroner der skjult omfordeles til såkaldte integrations projekter der igen omfordeles til terror mod de etniske Danskere som vil eskalerer endnu mere, problemet er blandt andet samtale politi? det har intet med politi arbejde at gøre, politiet skal beskytte samfundet og opklare forbrydelser og ikke deltage i kaffe og kage kommen sammen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. juli 2017 @ 12:06

  3. Jamen fake news TV2 Østjylland har jo ret, for navnet mohammed er jo det nye jens.
    Dumskernes største fjende er dumskerne selv.

    Kommentar by Piphans — 17. juli 2017 @ 12:26

  4. Sjovnalisternes evner udi latterliggørelse af egen stand fejler i hvert fald ikke noget…

    Kommentar by Voldposten — 17. juli 2017 @ 12:40

  5. Mustafa “Jens” Hassan Muhammertilbagestående er et af besættelsestroppernes skadedyr. Og tv2 er hans dhimmier.

    Kommentar by Nielsen — 17. juli 2017 @ 13:08

  6. -> 1. k.m.
    Du har da helt glemt politikerne, og den næsten uendelige flok af fjendtlige offentlige ansatte?
    Men er det, at kalde en muslim for Jens, ikke krænkende? Det ville det jo omvendt være, at kalde en hvid baconspisende dansker for Mohammed, hvilket jo ville fornærme profeten, og dermed muslimer i al almindelighed?

    Jens Hansen ha’d en bondegård,
    lirum, larum lej.
    Og på den gård, der var en so,
    lirum, larum lej.
    Det var øf-øf her,
    det var øf-øf der,

    “Click to Print” her, farvelæg – og kald ham Jens:
    http://www.animaljr.com/animal-coloring-pages-pigs/pig-farmer-coloring/

    Kommentar by Birger Jensen — 17. juli 2017 @ 13:51

  7. Mon det er blevet ‘new normal’ hos TV2, at tekste etniske danskere? I så fald skal de vel ud og ansætte en masse oversættere.

    Kommentar by na — 17. juli 2017 @ 13:53

  8. Et svin bliver ikke til en høne ved at blive født i en hønsegård.

    Kommentar by k.m. — 17. juli 2017 @ 14:02

  9. http://www.jv.dk/indland/Tyske-politikere-vrede-over-omstridt-dansk-praedikant-i-Berlin/artikel/2523529

    Kommentar by k.m. — 17. juli 2017 @ 14:11

  10. -tv2 kan ikke engang leve af deres mange reklamer- Der er for mange nassere på gangene og i bederummene!

    Kommentar by Hul igennem? — 17. juli 2017 @ 14:22

  11. -Og GrådigCarl Holst drømmer også om penge plyndret lige fra skattetrællene og direkte ind i det overbetalte propagandaapparat..Og han er nemlig rigtig klog: han har nemlig selv været på “engelskkursus” som stjal pengene fra Region Syds skattetrælle. “kurset” blev afholdt af en “engelsklærer” fra Venstre og kostede kun 120.000. De penge kom nok ind i Venstresponsoratet, skatteyderne snydt, GrådigCarl valgt og lort i hele SønderJylland.
    -Det er det tv2 og DR ønsker. At nasse.

    For dem der ikke lærte engelsk i skolen, der kan man gå på mange billige kurser for alle men sårn én som GrådigCarl bliver dårlig v selv at betale og så fik partiet heller ikke en masse snydepenge..

    Kommentar by Hul igennem? — 17. juli 2017 @ 14:30

  12. Jens! Ha-ha “Dengang jeg drog afsted..”? :-)
    Sådan lyver de statsejede løgnemedier. Lad dem aldrig få held til at lukke de frie onlinemedier, som planlagt af deres venstreorinterede støtter og EU’s anti-ytringsfriheds organer!
    STOP STATENS LØGNEMEDIER, DR OG TV2, NU !

    Kommentar by A-mad — 17. juli 2017 @ 14:36

  13. -Ja haha “Dengang jeg drog afsted, vil jeg have hele familien med og min I-phone og mine visacards og klage over føden og skråle løs m yallah og sk… mange mange afkom.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. juli 2017 @ 15:57

  14. Jeg tror de har gjort det fordi de ikke kunne finde et muslimsk navn som ikke ville lede mistanken over på en af de andre medlemmer i banden, måske endda på opfordring fra politiet for ikke at få en tilfældig “muhammed” i problemer og eskalere bandekrigen. Man kan jo ikke vælge et tilfældigt mandligt muslimsk navn uden også at sige navnet på hundredevis af kriminelle samtidigt! Arabere er også de værste sladdertanter der findes, de tror på ALT hvis de hører det mindste rygte og reagerer med vold øjeblikkeligt.
    At TV2 så vil ofre deres troværdighed for at beskytte kriminelle miljøer og svine danskere til ved at sætte dem i forbindelse med kriminelle bander må de tage op med licensbetalerne, jeg er ikke en af dem.

    Kommentar by Per — 17. juli 2017 @ 16:15

  15. Forresten ret sjovt at de har oversat “jens”s dårlige danske udtale direkte i teksterne, det går virkeligt ned af bakke for danske medier.

    Kommentar by Per — 17. juli 2017 @ 16:18

  16. Hvad kan der gøres ved det, når det at samles i bander af journalister og politikere tolkes som en grundlovssikret menneskeret?
    I følge Grundloven kan disse bander opløses ved lov, men sker det, har journalisterne ikke så meget sjov i gaderne at skrive om og afradikaliseringsindustrien ingen indtjening.

    Kommentar by Menig 442 — 17. juli 2017 @ 16:55

  17. -Medløberne på TV2 er lige så dårlige til at stave som yallaher; Måske er de yallaher?

    Kommentar by Hul igennem? — 17. juli 2017 @ 17:16

  18. – TVyallah skal de hedde = nasser løs men laver intet.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. juli 2017 @ 17:18

  19. Man kan male et stinkdyrs striber over,men derved fjerner man jo ikke stanken.

    Kommentar by der Adler — 17. juli 2017 @ 18:00

  20. Ved ikke hvor jeg ellers skulle skrive det….Men nu har EU endelig taget sig sammen til for alvor at begrænse flygtningestrømmen til EU…hård og kontant har de forbudt….salg af gummibåde og påhængsmotorer til nordafrikanske lande, hvis det kan dokumenteres at det skal bruges til menneskesmugling…..kom så ikke og sig af EU kun er en papirtiger….:-) :-) :-) :-) (skal man grine eller græde?). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. juli 2017 @ 18:41

  21. Ang salg af gummibåde og påhængsmotorer.

    Det er lige så idotisk som dengang de satte postkasser op ved grænsen så folk selv kunne melde hvis de havde noget at fortolde.

    Kommentar by k.m. — 17. juli 2017 @ 19:25

  22. Kære k.m. Du har en vidunderlig kommentar 17. juli 2017 @ 14:02.

    Kommentar by Ole Madsen — 17. juli 2017 @ 19:44

  23. More Muslim Immigrant Violence in France: 900 CARS BURNED, 13 Police Wounded, “Several Episodes of Urban Violence”
    By Pamela Geller – on July 16, 2017

    Kommentar by k.m. — 17. juli 2017 @ 21:41

  24. Hvis det her lort er sandt, burde hele Danmark rave rundt som lallende psykovrag, med alle de muslimske terrorangreb der har været siden Breivik.
    http://videnskab.dk/kultur-samfund/breviks-terrorangreb-gjorde-danskere-psykisk-syge

    Kommentar by k.m. — 17. juli 2017 @ 21:49

  25. > 20 Michael Unna
    Jeg vil foreslå dig, at græde over det. Eurokrater er så komplet uforståelige, at der ikke er noget at grine af. Ville du ikke græde over et bønnemøde i en moske? Til gengæld vil jeg foreslå et smil på læben, hvis du hører hvad der bliver sagt i folketingssalen. Render du ind i et kommunalbestyrelsesmøde, er underholdningsværdien næsten lige så stor. Toppen af poppen, tror jeg dog du skal finde rundt omkring i danske retssale.

    Kommentar by Nielsen — 17. juli 2017 @ 22:42

  26. > 21 k.m.
    Tanker er toldfrie og sandheden er uangribelig.

    Kommentar by Nielsen — 17. juli 2017 @ 22:45

  27. k.m. — 17. juli 2017 @ 21:49:

    Jeg fik det dårligt og fik kun skimmet artiklen, men min umiddelbare reaktion er:
    Hvorfor/hvordan/fra hvem får sligt penge til “forskning” på skatteydernes regning,
    i lighed med de idioter, der nu har fået penge til, at “”forske”” i, at “bevise/legimentere”, at demokratisk stemmeret, skal begrænses?

    Vi er vist langt længere ude i venstrefløjens tilintetgørelse-projekt, end selv vi´ tør at erkende?

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. juli 2017 @ 23:46

  28. Her kan BT godt fokusere på etnicitet:

    Brugsuddeler i Stevnstrup Alex Bach er rigtig træt af et dansk par, som har besøgt hans butik nogle gange i ferieperioden. De kommer nemlig og samler en masse varer sammen fra butikken – og går uden at betale for dem.

    Det må betyde at alle de gange avisen ikke understreger etnicitet, så må der være tale om kulturberigere..?

    Kommentar by Geert — 18. juli 2017 @ 06:38

  29. TV2 bliver mere og mere sørgelig. Det er en TV station, hvor deres journalister får lov til at gøre som det nu passer dem bedst selv og hvor de kan dyrke deres egne politiske holdninger og ståsteder. Der er ingen ledelse på TV2, som tager ansvar for en objektiv og upartisk journalistik.
    Det er ufatteligt, at man ikke har solgt denne TV station endnu. Den skal privatiseres og den skal kunne klare sig uden statsstøtte. Statsstøtten gør, at vi fortsat skal leve med venstreorienteret journalistik. Det er mere end rigeligt, at vi et statsstøttet DR.

    Kommentar by Erik Skifter — 18. juli 2017 @ 11:54

  30. TV Østjylland laver fake news.

    Kommentar by Liva — 18. juli 2017 @ 16:13

RSS feed for comments on this post.