31. juli 2017

Trafikal multikultur: “En masse trusler trumfes med… ‘Jeg knepper din hund – Jeg knepper din ged'”

Da jeg onsdag i sidste uge gæstede Odense Zoo, var der ikke mange indvandrere, og det er næppe tilfældigt, at drengen der febrilsk jagtede en høne ved isboden havde somalisk herkomst Det blev påtalt, og han stoppede.

Om ti år har drengen fået kørekort, og den grænseløse opførsel fortsætter. Læserbrev af Kim Ravn-Mortensen på Politiken.dk – En buschaufførs oplevelser: Jeg knepper din mor, jeg knepper din hund, jeg knepper din ged.

Opdate 20. august 2017. Skribenten hævder denne post overtræder gældende copyrightlovgivning, og derfor har jeg midlertidigt – i samråd med min advokat besluttet at slette det citerede indtil der foreligger en endelig afgørelse på sagen.

Oploadet Kl. 12:18 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85803/trackback

15 Comments »

  1. Jeg tror, at familieværdier, retsfølelser og dermed empati er genetisk funderet og ikke lært. Man ser dette i forhold til dyr. USA er domineret af en europæisk befolkning som har kæledyr. Man skulle så tro, at andre etniske grupper tager det till sig og lære det. Dette er ikke tilfældet. Kæledyr er meget lidt udbredt i de andre ikke-europæiske grupper. Godt nok havde Obama børn en hun men de er de er mulatter på begge forældres side. Man har ledt efter forklaringerne på den forskel som også slår igennem i interessen for at blive dyrlæge. 95% af ansøgerne på dyrlæge studiet er af europæisk herkomst.

    Kommentar by Thorsted — 31. juli 2017 @ 15:56

  2. – og min (ikke-seksuelle) favorit: “Jeg ved hvor din adresse bor”.

    Kommentar by Henrik — 31. juli 2017 @ 16:26

  3. “… han kan komme med hjem og kneppe mine sølvfisk også.”

    Deres størrelse passer nok også bedre til Muhammeds omskårne tissedværg.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 31. juli 2017 @ 16:31

  4. De knepper også hinanden, så er der i det hele taget noget medlemmerne af djævle kulten ikke knepper.

    Kommentar by Piphans — 31. juli 2017 @ 19:07

  5. Ja , og fra det polit-korrekte overdrev lyder det i kor :
    ” Vi knepper jeres fluer ! “

    Kommentar by Krassisten — 31. juli 2017 @ 20:29

  6. Tjaaa, hvad skal man sige?
    Det lyder jo næsten som intelligensen af den yderste venstrefløj?

    Kommentar by M.S. Carstens — 31. juli 2017 @ 21:22

  7. @6 Intelligens og yderste venstrefloej ? Kan ikke helt udelukkes , dog tror jeg at intelligens helt derude mestendels vil vaere at finde som en form for “kollektiv intelligens” ; lidt ligesom perkernes nosser mest er at finde naar de optraeder i flok…

    Kommentar by Krassisten — 31. juli 2017 @ 21:34

  8. “Vores nye landsmænd” er følelsesstyrede. Deres IQ ligger på 80 og derunder

    Kommentar by BB — 1. august 2017 @ 06:40

  9. Jeg har selv oplevet muslimerne i Kbh Zoo.
    Der var det så en ung far som lærte sine 2 drenge på 6-8 år, at man selvfølgelig sparker også slår på hegnet ved girafferne.

    Fordømte korandertalere som har ødelagt deres dna i så høj grad at de er reduceret til en ulækker destruktiv afart af den menneskelige race

    Kommentar by Jesper J. — 1. august 2017 @ 08:58

  10. Hvad søren, moderation på uriasposten 🤔

    Kommentar by Jesper J. — 1. august 2017 @ 08:59

  11. Ren indavl.
    Så det hele er forståelig.

    Kommentar by Sindsro — 1. august 2017 @ 11:01

  12. Himmler havde et perfekt ord: Untermenschen!

    Kommentar by CJ — 1. august 2017 @ 23:04

  13. Fik denne sat in på en forkert blog, men den skulle have været hjemme her:

    Ja, man hører på deres ytringer, hvorfor der er overbefolkning og lav IQ de´r, hvor de kommer fra.

    Kommentar by M.S. Carstens — 1. august 2017 @ 23:14

  14. […] http://www.uriasposten.net/archives/85803 […]

    Pingback by En buschaufførs oplevelser: “Jeg knepper din mor”, “jeg knepper din ged …” » Den Korte Avis - Klar – Skarp – Seriøs — 2. august 2017 @ 10:29

  15. Odense zoo må gøre mere for at holde deres dyr inde…

    Kommentar by jp — 4. august 2017 @ 03:23

RSS feed for comments on this post.