2. august 2017

Mahmud Youssef El-Hazzah & Mohamad Ahmad efterlyses: Bedrog ’svage og særligt udsatte personer’

Onsdag i sidste uge gav Københavns Politi tre ikke-navngivne gerningsmænd to dage til at melde sig til politiet, alternativet ville de ‘offentliggøre navn og billede på de efterlyste’. De tre har tilknytning til Loyal To Familia, og var tiltalt for afpresning, hærværk, brandstiftelse og to tilfælde af knivstikkeri.

Nogle gange vælger politiet dog at efterlyse mistænkte, helt uden omtanke for det multikulturelle samfunds omdømme. Herunder en pressemeddelelse fra Midt- og Vestsjællands Politi – To mænd efterlyses som mistænkte i sager om bedrageri og åger.

“Den 7. juni 2017 blev en 26-årig mand fra Roskilde varetægtsfængslet ved Retten i Roskilde som sigtet for adskillige forhold af bedrageri, databedrageri og åger begået over for svage og særligt udsatte personer i Roskilde-området.

Sigtelserne vedrørte bl.a. misbrug af de forurettedes personlige oplysninger, herunder Nem-ID, pas og sygesikringskort til uberettiget oprettelse af lån, kontanthævninger og køb af bl.a. mobiltelefoner samt andre køb på internettet. …

Midt- og Vestsjællands Politi efterlyser dog i den forbindelse to mænd, som mistænkes for medvirken til ovenstående bedragerier.”

(Mahmud Youssef El-Hazzah & Mohamad Ahmad, begge 23 år)

Oploadet Kl. 04:24 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/85854/trackback

24 Comments »

  1. Nå, to mospuder, hvorfor overrasker det ikke?

    Kommentar by Henrik Petersen — 2. august 2017 @ 06:49

  2. ->#1, Henrik
    Ifølge straksopbremseren og andre folketings politikere, er den ene raketforsker og den anden er hjernekirurg.

    To billeder af Danmarks fremtid – Suk!

    Kommentar by grove city, ohio — 2. august 2017 @ 07:13

  3. Det ligner abenegere. De bliver nok svære at finde da vi har så mange som ligner. Måske er de stukket af og nu bare sidder på hug ved en vejkant i Ahmedstan og spiser hvad der bliver smidt ned til dem af bananskræller og andet.

    Kommentar by jp — 2. august 2017 @ 07:24

  4. -Skal jeg kneppe jeres sølvfisk? hahaha

    Kommentar by Hul igennem? — 2. august 2017 @ 07:39

  5. -Det mest udbredte navn for kriminelle er muhamed og de mest udbredte kriminelle er muhamedanere der knepper sølvfisk.

    Kommentar by Hul igennem? — 2. august 2017 @ 07:42

  6. Ja, så giver det indvandrede store uudnyttede arbejdskraftpotentiale igen arbejde til danskere.
    Ak ja, den fremtidige mangel på arbejdskraft har sin logiske årsag et helt andet sted end den officielle.

    Kommentar by Menig 442 — 2. august 2017 @ 08:01

  7. Ham til venstre overtog sin fars kiosk for nogle år siden, nåede kun at køre nogle måneder så blev der lukket og slukket. Selv dengang prøvede idioten at fuske med beløbene så kunderne betalte for meget hvis de ikke var opmærksomme om at han har trykket et ekstra nul når der skulle betales via kortbetaling.

    Konfisker alt hvad de måtte eje og send dem på røv og albuer ud af landet og bedre endnu, ud af Europa!

    Kommentar by Kim — 2. august 2017 @ 08:35

  8. De beriger det danske samfund, må vi lige huske på. Og det er jo ikke alle muslimer, der er kriminelle. Nej nej.

    Kommentar by Nielsen — 2. august 2017 @ 08:47

  9. En af dem har farvet sit hår lysere. – Fordi så ved han, at politiet vil gribe muligheden for at udsende en beskrivelse af ham som primært “lyshåret”. Det er nemlig vigtigt for politiet at installere den frugtbare misforståelse hos os, at “det er en fordom, når vi tror, at flertallet af kriminelle er muslimer!”

    Smart …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 2. august 2017 @ 09:08

  10. Med det omfattende CV politiet har offentliggjort af de to indavlede, retarderede, kriminelle pyromaner på fotoet så er det uforståeligt at de fortsat er retsmæssigt bosiddende i Danmark med deres loyal to familia klan, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 2. august 2017 @ 09:32

  11. Hele eksperimentet er baseret på idealisme og ønsketænkning!

    Hvis vores politikere havde udvist rettidig omhu og taget udgangspunkt i realiteterne – og ikke deres drømme og perverse verdesredder-behov – havde ALT set anderledes ud.

    Der er meget mere på vej af dette, hvis man skal tro de fortsatte strømninger i MSM. Husk at sætte krydset det rigtige sted ved næste valg.

    TV2’s Steffen Jensen:

    »Du har at gøre med – bl.a. i Yemen – nogle ultra-reaktionære, superkonservative og meget religiøse samfund, som er forankret, ja nærmest forstokkede og forstenede i gamle traditioner.«

    »Men samtidig er det samfund, der er så spækket med uretfærdighed, urimelighed og social ulighed i en grad, så det nogle gange er næsten vulgært.«

    »Så i mange af de samfund er der meget indestængt vrede, som skyldes 100 mio. andre ting, men når der en gang imellem er noget, der er legitimt at være sur over, så kan man få lukket det overtryk ud, og dermed kan dem ved magten ånde lettet op, for de har vundet lidt tid.«

    Men Steffen Jensen er jo også racist og nazist, det ved vi jo – eller hvordan er det nu!?!?!?

    https://www.bt.dk/udland/han-voldtog-lille-pige-og-blev-henrettet-paa-live-tv-det-ligner-en-folkefest

    Kommentar by stopdetnu — 2. august 2017 @ 09:38

  12. Ser man tilbage på det sidste halve århundrede, har alle politikerne i folketinget et medansvar for udviklingen, med undtagelse af Mogens Glistrup og muligvis enkelte andre, der ikke havde magt, som de havde agt. Men det betyder samtidig, at størstedelen af befolkningen, som valgte disse politikere, har et medansvar.

    Kommentar by Ole Madsen — 2. august 2017 @ 10:40

  13. Er det ikke to kække, friske danske spejderdrenge vi her ser?!

    Kommentar by Jette — 2. august 2017 @ 11:19

  14. >11 stopdetnu
    Der er ingen steder, at sætte sit kryds. Stram Kurs synes at være eneste redning.
    Husk din vælgererklæring!

    Kommentar by Nielsen — 2. august 2017 @ 11:21

  15. De er begge, meget passende, opkaldt efter landevejsrøveren Muhamed.

    I gamle dage ansås det i civiliserede lande for ynkværdigt at stjæle fra børn, invalider og gamle damer.
    Det var før 1983.

    Kommentar by Bastardo — 2. august 2017 @ 11:26

  16. @ 1 Haha! Go’ kommentar, Petersen! Selv cyklede jeg omkr. kl. 18.20 på Nørrebro igår, hvilket jeg normalt ikke gør (jeg plejer at tage en lang omvej for at undgå at se de mange onde muhammedaneransigter på Nørrebro), og jeg tænkte faktisk: Bare man nu ikke bliver skudt! Overraskelsen var derfor ikke stor, da jeg lidt senere, vel hjemme, kunne læse, at der havde været skyderi på tværs af Nørrebrogade!

    Men det overrasker mig altid, at politikerne ikke kan finde ud af at holde disse klamme forbrydere indespærret! Hvorfor får de ikke enormt lange straffe for at begå vold og drab og helst bliver udvist? For danskernes skyld bør disse mellemøstchimpanser fjernes fra gaderne.

    Kommentar by Kuffar — 2. august 2017 @ 12:20

  17. @ 14 Det er helt ligegyldigt overhovedet at stemme længere, for ingen partier har pejling på, hvordan de skal stoppe Merkels sindssyge! Det er passé, og Europa kan ikke reddes. Nu er det bare at vente på krig, og jeg kan garantere, at jeg selv melder mig under frihedskæmperfanerne, når det gælder!

    Kommentar by Kuffar — 2. august 2017 @ 12:25

  18. I et civiliseret samfund, der byggede på sund fornuft, ville man bare skyde personer som disse.

    Kommentar by Søren Andersen — 2. august 2017 @ 12:41

  19. Ad 11 der citerer Steffen Jensen TV 2:
    »Du har at gøre med – bl.a. i Yemen – nogle ultra-reaktionære, superkonservative og meget religiøse samfund, som er forankret, ja nærmest forstokkede og forstenede i gamle traditioner.«

    »Men samtidig er det samfund, der er så spækket med uretfærdighed, urimelighed og social ulighed i en grad, så det nogle gange er næsten vulgært.«

    Hedder det ikke islam? Eller mangfoldighed? Det må vi da have mere af her i landet.

    Kommentar by Niels P. — 2. august 2017 @ 12:41

  20. De to og andre af samme slags er evidens for devolution i stedet for evolution.

    Kommentar by Sigwar — 2. august 2017 @ 16:49

  21. Hvorfor ligner sådanne halvhjerner altid lort. Ondskaben og dumheden lyser ud af dette kneppeaffald som vores forræderiske politikere i fire årtier har slæbt til landet.

    Kommentar by der Adler — 2. august 2017 @ 17:58

  22. Typisk dansk udseende. Efterhånden.

    Kommentar by Nils — 2. august 2017 @ 23:05

  23. Er det Marokkopuder de har på hovedet?

    Kommentar by Axl — 3. august 2017 @ 08:23

  24. > Axl 08:23

    Det kan man godt kalde det. Sådan en klipning koster ca. 50 kr. hos én af de utallige indvandrer’frisører’ på Nørrebrogade, der er i stand til at betjene en maskinklipper (og sikkert også en maskinpistol, men det er sagen uvedkommende).
    Som næppe er momsregistrerede, ikke ejer et kasseapparat og slet ikke en Dankortterminal.

    Noget skal jo finansiere deres overdådige og pimpede Mercere, Audis og Bimmere, de styrer hashberigede rundt i derude i brækspanden. Tag bare Nordværst med.

    Kommentar by Henrik Petersen — 3. august 2017 @ 10:02

RSS feed for comments on this post.