6. august 2017

Politiet advarer unge mænd mod Nørrebro: “Vi har ikke siden 2. verdenskrig set en sådan udmelding..”

“‘Der er tre hovedprioriteter for politiet lige nu”, ‘kontrol med grænsen’, ‘terrorbekæmpelse’ og ‘bandekonflikten’, forklarer Naser Khader (K), der mener problemerne har et omfang så der er brug for at indkalde ‘militæret’. Multikulturaliseringen er i sin spæde fase, men politiet laver ikke andet end at afbøde konsekvenserne, og politikere taler åbent om at indsætte militæret.

Det minder om noget der er set tidligere, som en af de medskyldige citeres for herunder. Fra Berlingske – Venstre rystet over politiets udmelding: ‘Ikke set siden 2. verdenskrig’.

“Københavns Politi måtte lørdag morgen gå offentligt ud og advare især unge mænd i 17-25-års alderen om at bevæge sig rundt på Nørrebro. De to grupperinger i bandekonflikten ved nemlig ikke, hvem hinanden er, og bl.a. derfor er to tilfældige borgere blevet ramt af skud inden for det seneste døgn.

Venstres retsordfører, Preben Bang Henriksen, lægger ikke fingrene imellem efter den udmelding.

Vi har ikke siden 2. verdenskrig set en sådan udmelding fra politiet. Det er helt uacceptabelt og må fordre en forklaring fra Rigspolitiet…,’ siger Preben Bang Henriksen…

Det var også med alvor i stemmen, at chefpolitiinspektør ved Københavns Politi, Jørgen Skov, lørdag morgen erkendte, at det er nærmest umuligt for politiet at forhindre det, når unge mænd i bandekonflikten vil dræbe hinanden.

Hvis jeg var en ung mand i den alder, og jeg er der, hvor de slås, så vil jeg tænke over, hvor jeg færdes, og hvornår jeg tager en taxa, hvornår jeg tager en bus, hvornår jeg cykler, og hvornår jeg vælger at gå. Men en person i min alder, som er over 50 år, er ikke i risikozonen for at blive forvekslet med et bandemedlem’, siger Jørgen Skov. …

‘… Når man har samme alder som aldersgruppen (17-25 år, red.), så er der en risiko ved at færdes i området. For almindelige mennesker uden for aldersgruppen er der ‘kun’ den risiko, der er, når man bevæger sig rundt i et område, hvor der bliver skudt. Men hvis man er en ung mand i aldersgruppen, ja så er der en risiko, og vi kan kun sige, pas på jer selv, tænk på hvor I er, samt på hvordan og hvor I går rundt.'”

Oploadet Kl. 11:08 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/86037/trackback

24 Comments »

  1. Det er utroligt, at politikerne stadig sidder på hænderne. Der skal kontante udvisninger til og stop for muslimsk indvandring.

    Kommentar by Ole Madsen — 6. august 2017 @ 11:23

  2. Hvis rapporterne fra muhammedaner-dominerede zoner, fortæller om alskens vold, undertrykkelse, intimideringer, snyd & bedrag, narkosalg og generel foragt for den oprindelige befolkning, folkestyret og ordensmagten…tja..så er det vel faktuelt blevet til en krigszone.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 6. august 2017 @ 11:24

  3. Citat P Pedersen
    “Hvem er det som har destabiliseret Europa og ført os alle frem til afgrundens rand? Det er jo soleklart de marxistiske, feministiske/pladderhumanistiske og korrupte kliker og partier som i årtier har ført sig frem som folkevenner og humanister – uden at være det. For de er menneskefjendske, fascistiske og forræderiske i en sådan grad, at selv de tykkeste lag af sminke, hykleri og politisk korrekthed ikke kan skjule at de er skøre eller bundfordærvede og pilrådne. Enhver vidende og intelligent borger véd at feministerne og de røde/rødsorte er mændenes, familiernes og børnenes modspillere og
    modstandere, og civilisationens, fredens og menneskehedens fjender.”

    Kommentar by Celine — 6. august 2017 @ 11:52

  4. Preben Bang Henriksen er åbenbart lige så ubegavet, som han almindeligvis fremstår – hvilken forklaring forventer han fra Rigspolitiet? Det er ikke din skyld, Preben, selv om det er dig og dit parti, der har importeret problemet!?

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 6. august 2017 @ 11:54

  5. “Sætte militæret ind”…? – Hvilket militær? – Vagtparaden? – Kongeskibet? – Tivoligarden? – Og skulle man endelig kunne finde et par konstabler (eller rekrutter med tre månedes ‘uddannelse bag sig) til at stille op på et gadehjørne, hvad forestiller man sig de kunne stille op? – Åbne ild med automatgevær i en folkemængde? Når man ikke har råd til at lære dem at skyde ordentligt, vil de nok være farligere for almenheden og sig selv end for muslimerne…

    Kommentar by Voldposten — 6. august 2017 @ 12:08

  6. Det er så en anden hage ved kriminalitetstallene, for når snyltemider har etableret sig i et område så kommer arbejdsbier der bare ikke mere og så bliver der vel færre overfald, – men er det et tegn på en bedring?

    Kommentar by Mvjensen — 6. august 2017 @ 12:13

  7. Politiledelsen har det medansvar, at de har svindlet kriminalitetstallene ned, og derved undermineret deres egne bevillinger. Hvad blev der af de betjente som for få år tilbage stod frem og oplyste om denne svindel? Deres karriere er sikkert blevet ødelagt!

    Kommentar by Sigwar — 6. august 2017 @ 12:34

  8. 1.Ole Madsen
    Jeg tror du mener Forrædere på tinge.
    For mig er det lige før denne betegnelse passer, da deres laden stå-til-politik og deres hån mod grundloven.
    §69 og §67.

    Kommentar by Sindsro — 6. august 2017 @ 12:40

  9. Naser Khader hører ikke hjemme i Danmark. Hvad er det for et sygeligt system, der giver fremmede adgang til politi, militær, domstole og sågar fjolsetinget? Det er fandeme sygt du.

    Kommentar by Nielsen — 6. august 2017 @ 12:50

  10. >3 Celine
    Jeg tror det er pengeejerne, som har destabiliseret Europa, blandt mange andre steder, for at samle mere guld i deres kister. Marxister og andre ister, hjælper dem med det.

    Kommentar by Nielsen — 6. august 2017 @ 12:54

  11. Ja politiet må få styr på den evigt voksende mængde muslimer. Politikerne behøver ikke gøre noget.

    Kommentar by Winged Hussar — 6. august 2017 @ 13:17

  12. Var det nu ikke rimeligt, om citronmånens advarsel gik på affaldet i de såkaldte indvandrerbander: Overvej hvor og hvornår i færdes ude, i risikerer at blive skudt af os. Og denne advarsel gærlder ikke at i risikerer at blive skudt i benene. VI går efter jeres halvhjerner!

    Kommentar by Jette — 6. august 2017 @ 13:31

  13. Nielsen
    https://www.youtube.com/watch?v=wei-3_S3JJ0&feature=youtu.be&t=618

    Kommentar by Celine — 6. august 2017 @ 13:42

  14. Det er et spørgsmål, om de “umotiverede” nedskydninger overhovedet er “bandereaterede”?
    At de enkelte bandemedlemmer ikke skulle kende deres fjender ganske nøjagtigt, lyder ikke sandsynligt.
    Og er det ikke banderelateret, ja så er det terror.

    Kommentar by T. Snorrason — 6. august 2017 @ 13:51

  15. Banderelateret? Unge mænd? Islam, islam og atter islam.
    Keystonecops nægter at kalde problemet ved dets rette navn og som sådan kommer vi ikke videre i teksten.
    At politiet ifølge politikerne åbenbart har redskaberne allerede nu til at opretholde lov og orden på et tåleligt niveau er jo bare endnu en udmelding der understreger de folkevalgtes falliterklæring.
    Men jeg er næsten sikker på at bandepakke nr. 22 bliver vores redning. Hvis ikke så må vi i gang med endnu en frit lejde aktion hvor danskerne kan aflevere deres hengemte seksløbere og miner fra 2 verdenskrig.
    Banderetarderet?

    Kommentar by Frank Hagmann — 6. august 2017 @ 14:42

  16. I dagens Berlingske fortæller den socialdemokratiske dansk/kurdiske politiker Lars Aslan Rasmussen, at han af frygt har holdt sig langt væk fra Blågaards Plads i over 10 (!) år.

    Man er født og opvokset ved Blågaards Plads…

    Kommentar by 4760 — 6. august 2017 @ 15:31

  17. Efter 2. verdenskrig blev der gjort kort proces mod værnemagere og kollaboratører.

    Dette bør gentages nu…

    Kommentar by 4760 — 6. august 2017 @ 15:55

  18. Der var noget skyderi ved en kro i Nordsjælland.
    Politiet kender ikke gerningsmanden og søger vidner. De er hurtigt ude og sige at det ikke er banderelateret !!!

    Mystisk melding når de ingenting ved.

    Kommentar by k.m. — 6. august 2017 @ 15:55

  19. Er konvertit og dansedreng Jens Harder Højbjerg (gift med Rushy Rashid) stadig talsmand for Københavns Politi?

    Kommentar by 4760 — 6. august 2017 @ 16:01

  20. Det er helt uacceptabelt, det er helt uacceptabelt … hvor fa’en er det nu, jeg har hørt det før? Nå jo! Det er jo det, de siger, hver gang, der er noget nyt vi skal lære at leve med, fordi det desværre ikke bliver anderledes.

    Vi skal jo integreres i Det Nye Europa – så politikerne kan/må/vil ikke gøre noget ved det.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 6. august 2017 @ 17:54

  21. Lad os glæde os over, at det kun er på Nørrebro, at der skydes. Tro mig, udviklingen vil kun blive værre og værre i takt med, at antallet af fremmede forøges. Snart vil det være overalt i de store byer, at man risikerer at blive skudt.

    De fleste danskere er dumme som brædder. Derfor bliver de ved med at stemme på politiker, der som sindssyge pumper fremmede ind i Danmark.

    Under 2. Verdenskrig var der mange danskere, der greb til våben og kæmpede for, hvad de troede på. Og her tænker jeg både på frihedskæmperne og på de henved 6.000 gode danske mænd, der kæmpede mod kommunismen på den tyske østfront. Det er svært at forstå, at et folk, der i dag opfører sig som slagtesvin, dengang kunne opvise så meget heltemod. Måske er det årtiers pervers propaganda for feminisme og mangfoldighed, der i dag viser sine resultater.

    Selv om det lyder hård, har det store flertal af danskere mere end fortjent at se, at deres land blive ødelagt for øjnene af dem.

    Folketingsvalgene er ligegyldige. Det gør hverken fra eller til, om det er Fadbamsen eller Skrigeskinken, der er statsminister.

    Og “nej”, danskerne vågner aldrig op. Evnen til at tænke to sammenhængende tanker er såre beskeden her til lands.

    Kommentar by Søren Andersen — 6. august 2017 @ 20:18

  22. Hvis politiet ikke ved hvem det er som render rundt og laver balladen og skyder, så er de inkompetence.
    Hvis politiet ved hvem det er, men lader dem rende rundt, så er de inkompetente.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 7. august 2017 @ 00:02

  23. Venstre forfærdes over det som nu sker med bandeopgør og tilhørende skyderier, drab, vold og ødelæggelser. Det samme gør alle de øvrige politiske partier.
    Det er rent teater, når disse politikere stiller sig frem og optræder forfærdet. De ved det godt og de har også længe set denne udvikling komme.
    De ved godt, at politiet kun kan foretage “branslukning” og ellers intet andet. De ved godt at politiet ikke kan stoppe alle disse skyderier og drab. De ved det godt. Men der er ingen journalister eller andre med magten, som foreholder disse politikere hvorfor de ikke stopper ulykken og hindrer dette uvæsen af bander i de muslimske miljøer.
    De politiske partier har i flere år haft muligheden, men har intet gjort for effektivt at stoppe dette uvæsen af muslimske bander og deres hærgen i store bydele i hele Danmark.
    Hvem i hele hule helv…. har magten til at stille de ansvarlige til regnskab for denne kedelige udvikling. Vi har pressen, men de foretager sig intet – ud over at beskrive og vise ulykkerne.
    Hvem kan på statens vegne stoppe disse mange skyderier ?

    Det kan da ikke været rigtigt, at borgerne selv skal gribe til selvtægt for at stoppe dette uvæsen. Eller kan det ?

    Jeg frygter, at Danmark som stat er ved at miste sin magt som det statslige voldsmonopol. Jeg frygter, at vi inden længe vil se opstand fra ekstreme borgere, som vil tage sig selv til rette og gøre modstand imod alle disse bander.

    Jeg har desværre mistet troen på, at vores nuværende folkevalgte politikere evner eller har viljen til at løse problemet.

    Kommentar by Erik Skifter — 7. august 2017 @ 00:03

  24. Landet er jo de facto besat igen, så sammenligningen med 1940’erne er 100% korrekt. Som Mogens Camre sagde det og havde ret i, de tyske soldater opførte sig bedre end disse lømler.

    Kommentar by LarsB — 11. august 2017 @ 14:52

RSS feed for comments on this post.