10. august 2017

Brakpudsning, 10. august 2017

Det har taget evigheder at få styr på mekanikken, men nu kører Ford’en med den påmonterede brakpudser. Engen passer sig selv, men det skal ikke gå i skov, og der skal anlægges et mindre stisystem til hundeluftning. Det er hårdt at være farmer…

Oploadet Kl. 19:49 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/86174/trackback

16 Comments »

  1. Ta´ den – City boooooy

    Kommentar by Santor — 10. august 2017 @ 19:57

  2. Det er den ubetinget bedste “græsslåmaskine” jeg nogensinde har haft ;)
    PS, husk høreværnet

    Kommentar by Jesper J. — 10. august 2017 @ 20:22

  3. Du fik da ellers en god træning på Mosbjerggård, Kim. Det har du vel ikke allerede glemt, eller skal jeg finde et par videoer frem? ;-)

    Kommentar by Svend Andersen — 10. august 2017 @ 20:36

  4. RØD Ford??😉

    Kommentar by Jens Madsen — 10. august 2017 @ 20:40

  5. Søren Ryge, go home…

    Kommentar by 4760 — 10. august 2017 @ 20:55

  6. Fedt med en traktor!

    Kommentar by Johnson — 10. august 2017 @ 21:47

  7. Brakpudsning … det ord har jeg sgu ikke hørt før.
    Må være fedt med så mange m². Hvor mange har du?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 10. august 2017 @ 22:54

  8. -> Hr. Naturli’

    22.000 m2, 4 høns, 3 katte og en hund.

    Kommentar by Kim Møller — 10. august 2017 @ 23:18

  9. Wow!

    Kommentar by Hr. Naturli' — 10. august 2017 @ 23:46

  10. Du må i øvrigt godt smide nogle billeder med misserne (det var International Kattedag i forgårs), og så har vi ikke set meget til Samson i et stykke tid.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 10. august 2017 @ 23:49

  11. -Som forstadsdreng der drog til landet før B-røven kan jeg sagtens sætte mig ind i glæden ved at det gl l… endelig virker og tornerosehækken bliver trængt bare lidt tilbage. Det næste bliver en benzinkædesav.. og en stor hækkeklipper.. og et livslangt fornuftforhold til den lokale smed.
    Hurra for Danmark også når myggene stikker i lag.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. august 2017 @ 07:14

  12. Det kører jo for dig Kim. Du er vel ikke begyndt at dyrke yoga?

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2017 @ 07:52

  13. – Svend

    Ja, ja og det går da også fremad. En dag er det rutine.

    Kommentar by Kim Møller — 11. august 2017 @ 10:24

  14. Vi bliver nødt til at få styr på den røde farve ifm en Ford. De plejer jo at være blå.

    Kommentar by Knud — 11. august 2017 @ 21:58

  15. Forden er rød fordi den har tilhørt et asfaltfirma, hvis materiel er rødt-

    Kommentar by Træt — 12. august 2017 @ 01:29

  16. @14
    ro på knud , farven er bare et udtryk for den danske venstrefløj,
    falmet og rustfarvet.

    Kommentar by father — 12. august 2017 @ 19:47

RSS feed for comments on this post.