14. august 2017

Ordensregler i ‘Integrationsforvaltningen’: “Skudsikker vest eller tilsvarende udstyr må ikke benyttes.”

Alene det faktum, at der er behov for et ‘Integrationsministerium’ fortæller, at integrationen ikke fungerer. Konservative Naser Khader har et indicium mere. Ordensregler, der forbyder ’skudsikker vest’ på linje med rygeforbud. Danmark anno 2017.

“Skudsikker vest eller tilsvarende udstyr må ikke benyttes.”

“Rygning er ikke tilladt.”

(Integrationsforvaltningen, Københavns Kommune, 2017; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 11:01 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/86284/trackback

34 Comments »

  1. De kan IKKE forbyde folk at bære skudsikker vest. Det er en menneskeret at beskytte sig selv også selv om man er bandemedlem. I fremtiden vil flere og flere almindelige borgere anskaffe sig en skudsikker vest “just in case”.

    Problemet er selvfølgelig at det overhovedet er nødvendigt med en skudsikker vest i dagens Danmark!

    Kommentar by Santor — 14. august 2017 @ 11:07

  2. “Førerhund kan dog medtages når den er i snor”
    Netop, Bing Frank’s forvaltning.
    Det er ligesom hele meningen med en førerhund.

    Kommentar by Erik — 14. august 2017 @ 11:51

  3. BINGO selvfølgelig

    Kommentar by Erik — 14. august 2017 @ 11:51

  4. Anna mee allerslev sagde i en kommentar til sagen et sted, EB eller BT tror jeg, at det skilt faktisk havde hængt der siden 2011-2012!

    Kommentar by Per — 14. august 2017 @ 12:14

  5. Hven er det helt præcist, der skal læse punktet om førerhund?

    Kommentar by Henrik — 14. august 2017 @ 12:29

  6. Det er intet mindre end sygt!

    Jeg har ikke hørt om nogen, der havde behov for skudsikre veste før folketinget begyndte at importere det arabiske befolkningsoverskud.

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 14. august 2017 @ 13:06

  7. Man må ikke være iføret skudsikker vest! Men skaddedyr-hunnerne må godt være iført islams fane.

    Kommentar by Nielsen — 14. august 2017 @ 13:12

  8. Anna Mee Allerslev ser skævt til Bingo Frank…

    Kommentar by 4760 — 14. august 2017 @ 14:05

  9. Lidt OT:

    Igen i år skal Priden ikke igennem det multikulturelle paradis på Nørrebro.

    Måske ser det ikke så godt ud med skudhuller i fjerboaen?

    Kommentar by 4760 — 14. august 2017 @ 14:24

  10. Hvad i alverden er dette for et land??????

    Kommentar by dunk — 14. august 2017 @ 14:29

  11. Skudsikker vest er en optrapning af konflikten, så bliver LTF jo nødt til at bruge kraftigere våben for at dræbe

    Kommentar by redneck — 14. august 2017 @ 14:33

  12. Ordensregler i ‘Integrationsforvaltningen’: “Skudsikker vest eller tilsvarende udstyr må kun benyttes af de ansatte” :-)

    Kommentar by A-mad — 14. august 2017 @ 15:28

  13. Ordensregler i ‘Integrationsforvaltningen’:”Skydevåben og knive og andre våben skal efterlades i vort nyindrettede våbenhus lige før du går ind i forvaltningen”. Kærlig hilsen Buzz Lightyear, afdelingsleder i Integrations forvaltningen: “This isn’t flying, this is falling with style!”

    Kommentar by A-mad — 14. august 2017 @ 15:41

  14. Jeg spekulerer på hvordan man i Integrationsforvaltningen kan opdage om en er iført skudsikker vest. Klæder vagt mandskabet de besøgende af?. Eller hvad??!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 14. august 2017 @ 16:27

  15. Ordensregler for statsforvaltning og integration forvaltning:

    1) Afklæd det selv og aflever smykker, ure m.a. i en udleveret bakke.
    2) Afvent for en fuld kropsvisitering og håndjern.
    3) Placer dig i venteværelse efter hudfarve.
    4) Afvent til dit nummer bliver kaldt op.
    5) Gå ind til din sagsbehandler med hænderne fremstrakte.
    6) Placer dig i stolen foran sagsbehandler og afvent fastgørelse.
    7) Efter audience vil du blive eskorteret ud og dine håndjern aftages
    og dine ejendele vil blive udleveret.

    Kommentar by jrp — 14. august 2017 @ 16:28

  16. Sikkerheds reglement for ansatte i Integrations forvaltningen:

    1) Den indkaldte skal altid være i håndjern under audience.
    2) Den indkaldte skal være fastgjort til stol.
    3) Der skal under audience være 2 forvaltnings personer til stede.
    4) Alle forvaltnings medarbejdere skal bære stik/skudsikkker vest.
    5) Den indkaldte må ikke kommunikere med andre indkaldte.
    6) Håndjern må først aftages uden for bygning.

    Kommentar by jrp — 14. august 2017 @ 16:40

  17. Skudsikker vest er usportsligt, med mindre alle har.

    Kommentar by Nils — 14. august 2017 @ 16:58

  18. Det som beskæftigelses og koranforvaltningen er bange for, er ikke skudsikre veste, da disse ikke kan udgøre en trussel, men derimod angsten for, at de skudsikre vest er en koranbombevest.
    Tiltaget er bare komisk, da en koranbombevest fint skjules under en rummelig koransæk, som andenrangs muhammedkvinderne skal skjules i, om det så kan betegnes som tilsvarende udstyr, tør de politisk korrekte ikke få over deres mund, så hellere blive sprunget i småstykker end skammen ved at udtrykke angst for koranbombeveste.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 14. august 2017 @ 17:04

  19. Olympus has fallen

    Kommentar by k.m. — 14. august 2017 @ 17:07

  20. Om dumheden og andet i København Kommunes Forvaltning kan der skrives bøger.
    Et mere interessant spørgsmål er:

    HVORFOR ER DET IKKE BANDERELATEREDE, DER SKYDES NED?

    Såvidt jeg har kunnet læse, er alle de ramte tilfældige danskere uden banderelationer?

    Kommentar by T. Snorrason — 14. august 2017 @ 17:43

  21. > 20.
    Det er fordi det gået over til at være terror, det har politiet og politikerne bare ikke opdaget endnu.

    Kommentar by NotBene — 14. august 2017 @ 18:09

  22. >20: Det er fordi det er terror, det har politiet og politikerne bare ikke opdaget endnu.

    Kommentar by NotaBene — 14. august 2017 @ 18:17

  23. Argh, – det var ikke hensigten at skrive det samme to gange, -beklager

    Kommentar by NotaBene — 14. august 2017 @ 18:30

  24. >20 T.Snorrason
    Fordi det ikke er OS der skyder dem. Havde det været det, ville samtlige ofre være muslimer. Heldigvis opfører vi os ikke som muhammeds lystige følgere. Men vil det blive ved med, at forholde sig sådan? -At danskere holder sig tilbage for angriberne? Danmark nærmer sig libanesiske tilstande omkring 1970-1980. Sverige er der allerede. Hvis du kan læse, at en person er dansker, er der 20& chance for at han ikke er.
    DF og alle de andre barnagtige politikere har overrendt vores land med muslimer og andre fremmede.

    Kommentar by Nielsen — 14. august 2017 @ 18:30

  25. %

    Kommentar by Nielsen — 14. august 2017 @ 18:31

  26. “Politiet: »Maskerede kriminelle kører forbi helt uskyldige mennesker og skyder dem.”
    http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE9786553/politiet-maskerede-kriminelle-koerer-forbi-helt-uskyldige-mennesker-og-skyder-dem/

    Så er politiet kommet så langt, lyset synes dog ikke rigtigt at været gået op for etaten endnu, selv om fremgangsmåden er den klasssiske fra guerillakrig, feks. Vietnamkrigen og senere.
    Tomand på knallert/scooter,hvor passageren står for skyderierne. Endnu såres der kun,men det er nok kun et spørgsmål om tid.

    Banderelateret – jeg tror det ikke.

    Kommentar by T. Snorrason — 14. august 2017 @ 18:46

  27. Det er islamrelateret PUNKTUM

    Kommentar by Nielsen — 14. august 2017 @ 19:42

  28. Gu’ er det ej en bandekrig.
    Det er terror.
    Selv de indavlede korannazister kan ikke være så uduelige at de hver eneste gange rammer de forkerte.

    Kommentar by Erik — 14. august 2017 @ 19:52

  29. > 20
    Når ikke bandemedlemmer bliver skudt. Er det en form for test, af de lavere bandemedlemmer. Om de har nosser til, at skyde nogen. Så lederne af banderne ved, hvor mange af bandemedlemmerne der ikke kun er seje i kæften. Men er klar til action. Og en mulighed for de lavere bandemedlemmer, at blive forfremmet.

    Kommentar by XXXXX — 14. august 2017 @ 20:11

  30. Det er så absolut lovlig at beskytte sig med skud sikker vest. !

    Kommentar by Sindsro — 15. august 2017 @ 00:25

  31. Tumpepoliti og glatnakken sender flere Kørende politistationer, (2 ind til videre)
    Så venter jeg på, hvornår der bliver sat ild på een af dem eller dækkene bliver snittet. Desuden fiser politiet rundt med deres patrols og er ren til grin.
    Borgerne er sure, og brænder fakler, det varer nok ikke længe at de samme borgere køber alle blomster hos gartneren.

    Undskyld mig: Jeg har kun hån til overs for disse latterlige handlinger. Nørrebro: Ja det siger mig at folkene der selv har stemt på den uansvarlige indvandring ved at give de importerende partier mandat der til.

    Justitsministeren har luftet tanken om et forbud mod LTF vha §78
    § 78
    Stk. 1.
    Borgerne har ret til uden forudgående tilladelse at danne foreninger i ethvert lovligt øjemed.
    Stk. 2.
    Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold, anstiftelse af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes tænkene, bliver at opløse ved dom.
    Stk. 3.
    Ingen forening kan opløses ved en regeringsforanstaltning. Dog kan en forening foreløbig forbydes, men der skal da straks anlægges sag imod den til dens opløsning.
    Stk. 4.
    Sager om opløsning af politiske foreninger skal uden særlig tilladelse kunne indbringes for rigets øverste domstol.
    Stk. 5.
    Opløsningens retsvirkninger fastsættes nærmere ved lov.
    ———————
    Men det har vi ikke hørt mere til, det er formodentlig gået i glemmebogen.

    Handlingen bør være: Send lortet hjem.

    Kommentar by Sindsro — 15. august 2017 @ 00:42

  32. Det ligner en ligegyldig planche, med et ligegyldigt budskab, udformet af et ligegyldigt udvalg af interne rekrutteringer og venindetjenester, der forsøger at bevare deres eksistensberettigelse, til et ikke helt ligegyldigt beløb. Spild af tid. Skal man ikke også oplyse at man ikke må skide på gulvet eller slagte en ged i kopirummet? Nårh nej, det er hygiejne udvalget, de er her kun om mandagen.

    Kommentar by Wazzla — 15. august 2017 @ 07:26

  33. Der mangler noget… ” Afhuggede hoveder af vantro må ikke medbringes”

    Kommentar by Danskeren — 15. august 2017 @ 07:33

  34. Man må ikke gå med skudsikker vest, men gerne burka.

    Det rabler totalt for de mange studentikose akademikere i kommunen.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 15. august 2017 @ 15:53

RSS feed for comments on this post.