17. august 2017

Byen der altid smiler…

Hvis der nogensinde har været en dansk pendant til ‘The Beckhams’, så må det være parret Renée Toft Simonsen og Thomas Helmig. Den blonde supermodel og teenagepigernes foretrukne. De blev skilt i 2013, og den sammenbragte familie bliver ældre. Euroman og Eurowoman har netop udgivet et magasin der hylder Århus, populært kaldet ‘Smilets by’ På forsiden ses Ulrikke Toft Simonsen, og hendes kæreste ‘Lord Siva’. ‘Byen der altid smiler’ hedder artiklen.

(Aarhus, ‘Byen der altid smiler’; Foto: Tilsendt)

Oploadet Kl. 18:39 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/86395/trackback

44 Comments »

  1. Hvis det er et negersmil, så siger jeg nej tak.

    Kommentar by Bastardo — 17. august 2017 @ 18:47

  2. Hvis det hele var gnidningsfrit med alt den multikulti, var det jo fjong….det gør det så ikke og man får bare en dårlig smag i munden af billeder som disse. Desværre…

    Kommentar by FrafaldenModerat — 17. august 2017 @ 19:03

  3. Rundt omkring har Røde Kors fået hængt “reklamer” op for et nyt tilbud, du ikke kan afslå, når du er blevet kulturberiget: “Ring til os, hvis du er blevet voldtaget” eller noget i den retning lyder teksten. Så kan man komme til at snakke med en af RK’s hattedamer.

    Hvor betryggende. Meget kan man sige om Røde Kors, men de forstår sgu at smede, mens de negerjern stadig er varme, som de har så travlt med at importere til at holde forretningen gående i de såkalde “flygtningecentre”. “Vi yder all-round service til både offer og offer – her er nemlig ingen kvaler, de skatte- og voldtægtsplagede danskere betaler”.

    Kommentar by Margrethe — 17. august 2017 @ 19:16

  4. Raceblanding. Ved du hvem der er helt vildt imod raceblanding af deres egne?

    Kommentar by Jake — 17. august 2017 @ 19:36

  5. Lord Siva….er han i familie med Lord Bendtner?

    I øvrigt har den skønne Renée ofte udtalt, at hun var rødglødende kommunist som ung.

    Kommentar by 4760 — 17. august 2017 @ 19:38

  6. Ahaha…

    Kommentar by Helmuth Kohl — 17. august 2017 @ 19:44

  7. En skam, at man ikke man ikke kan udtale, hvad man mener, uden at risikere at blive straffet efter straffelovens § 266b. Det er vist, hvad magthaverne kalder for ytringsfrihed.

    For hver dag der går, jo mindre synes om Danmark og danskerne – dette lille, latterlige skindemokrati, hvor en halvåndsvag, uoplyst befolkning hver dag blive hjernevasket af nogle perverse, venstreekstremistiske journalister, der kun tænker på at få Danmark islamiseret hurtigst muligt.

    Kommentar by Søren Andersen — 17. august 2017 @ 19:50

  8. Jeg tror negrene havde det bedre førhen. I min barn- og ungdom havde vi jazznegre, som var højt respekteret, og de så ikke sure ud. Hvem er det, der tisser på negrenes sukkermad i vore dage?

    Kommentar by Jakob — 17. august 2017 @ 20:10

  9. Fint billede af feætmadrassen.

    Kommentar by Sindsro — 17. august 2017 @ 20:25

  10. “Lord Siva” er det ikke stavet forkert?
    Det skal da være med “t” og uden “d” selvfølgelig

    Kommentar by Erik — 17. august 2017 @ 20:28

  11. Hvornår mon modellen så kan forventes at gå catwalk for et eller andet burka-firma?
    Hvad er der dog gået galt med de feminine i dette land?
    Friheden, stemmeretten, ligestillingen og kvindekvoter – alt dette har da gjort kvindfolkene helt skøre!

    Kommentar by Birger Jensen — 17. august 2017 @ 20:28

  12. Lidt over stregen ;-)

    Ulrikke Toft Simonsen “Blacked” ?

    mvh
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 17. august 2017 @ 20:33

  13. Jeg skal da lige love for at negeren på fotoet smiler!

    Kommentar by Jette — 17. august 2017 @ 20:51

  14. Det er eneste opmuntrende for undertegnede er den sandsynlige kendsgerning, at Rene Toft formentlig ikke længere er fertil.

    Men jeg medgiver da gerne, at det der multikulti da kunne være fjong, hvis de to turtelduer bosatte sig i det hullabulla land, hvor denne “Lord Siva” stammer fra og som han hurtigst muligt burde returnere til. Jeg formoder, at han ikke besidder nogle som helst uundværlige kompetencer på det danske arbejdsmarked.

    Kommentar by T. H. — 17. august 2017 @ 20:54

  15. Hvor ser han altså sød ud. Enhver svigermors drøm.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 17. august 2017 @ 21:36

  16. # 14

    Spot on – af en eller anden grund skal vi andre belemres med, og i et eller andet større omfang vel også finansiere gildet. Sjovt nok er der aldrig nogen af dem der bosætter i mandens hjemland. Jeg er bekendt med en københavnsk kvinde der ikke mindre end tre gange har været gift med en neger fra Afrika. Hver gang en stodder har fået opholdstilladelse skrider han fra madrassen.

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 17. august 2017 @ 21:44

  17. Fru Simonsen er nok blevet lidt slap forneden, så hjælper det smilet frem igen med en ordentlig negerkæp.

    Negeren kan så passende synge “det er mig der ligger herinde og banker den op”

    Kommentar by redneck — 17. august 2017 @ 22:26

  18. Var det ikke i 60erne noget med “Aarhus de stivnede smils by”

    Kommentar by dunk — 17. august 2017 @ 23:00

  19. Han ligner ikke just en søndagsskoledreng, nej….

    Kommentar by Kuffar — 17. august 2017 @ 23:10

  20. 15. Hr. Naturli’

    Jeg forestiller mig en rød plet i panden +

    Kommentar by Sindsro — 18. august 2017 @ 01:39

  21. Han er adopteret fra Sri Lanka og hedder Brian..

    Kommentar by ung konservativ — 18. august 2017 @ 08:55

  22. 21. ung konservativ
    En Inder fra Sri Lanka går ikke med en Araber-tud.
    Og selv om han skulle hedde Brian, er han ikke Dansker.

    Kommentar by Sindsro — 18. august 2017 @ 10:06

  23. “Vi knepper bare jeres kvinder”, siger han.

    Kommentar by Jeronimus — 18. august 2017 @ 10:42

  24. “Vi knepper bare jeres kvinder”, siger hans smil.

    Kommentar by Jeronimus — 18. august 2017 @ 10:43

  25. Den unge frøken Simonsen skal snart omskæres, og iføres en burka…

    Kommentar by 4760 — 18. august 2017 @ 10:57

  26. http://www.mtv.dk/nyheder/52516-portraet-lord-siva

    “Brian er et ungt musiktalent fra Aalborg. Hans kunstneralias Lord Siva er blevet et kendt navn i Danmark, og han har for alvor indtaget den danske musikscene med ep’en ‘100’.
    Den unge Nordjyde har lavet musik i mange år, men mødet med produceren Carl Barsk satte skub i karrieren.”

    https://da.wikipedia.org/wiki/Lord_Siva

    “Lord Siva er en dansk rapper med rødder på Sri Lanka.”

    Kommentar by ung konservativ — 18. august 2017 @ 11:29

  27. Så han er Sri Lankaner.

    Der er ikke mange oplysninger, men måske er han fra det tamilske mindretal og er kommet hertil som flygtning? Der kom mange tamiler til Europa i slutfirserne som såkaldte flygtninge. De kunne som andre fra området have valgt at flygte til det nærtliggende Tamil Nadu i Sydindien, som de generationer før havde udvandret fra til Ceylon (Sri Lanka).

    Kommentar by T. H. — 18. august 2017 @ 17:35

  28. Jeg forstår ikke at hun smiler, når han smiler så lidt.

    Kommentar by Liva — 18. august 2017 @ 17:47

  29. Med den tud kommer det ALDRIG til at passe, at han er Sri Lankaner.

    En høne der er født i en kostald, bliver aldrig en ko.
    En Araber der er født i Danmark, bliver aldrig en Dansker.

    Altså forsat en hedning.

    Kommentar by Sindsro — 18. august 2017 @ 20:19

  30. Med denne post og kommentasporet in mente bliver det, med rette, svært at overbevise nogen om, at Kim Møller og de, der kommenterer på Uriasposten, ikke blot er racistiske røvhuller.

    Lord Siva hedder Brian er uforvarende blevet adopteret af en danske familie. Han har livet igennem opført sig som enhver anden aalborgenser, men skal alligevel finde sig i at blive udstillet som en fremmed lort af Kim Møller, mens de, der kommenterer, springer ud som lige så racistiske røvhuller.

    Kommentar by fantomas — 18. august 2017 @ 22:35

  31. Det fremgår så ikke af de to links som ung konservativ linker til, at Lord Siva hedder Brian og er adopteret.

    Men uanset om de er fløjet hertil i en ballongynge, sejlet hertil i en optimistjolle eller er adopterede, så ændret det ikke på, at jeg vil have mig frabedt at blive ved med at blive belemret med fremmede fra hele kloden, heller ikke selvom nogle af dem da kan være udmærkede mennesker. Endnu mere vil jeg have mig frabedt vedvarende at skulle påvirkes til at synes godt om det multietniske og multiraciale samfund og så i form af holdningsmassage med billeder med par af blandede forhold.

    Så kære fantomas

    Jeg tager det som et kompliment at blive betegnet som et racistisk røvhul og i øvrigt så har jeg for længst passeret det punkt, hvor jeg kan udskammes.

    Men du kan da selvfølgelig have ret i, at hvis Lord Siva (Brian) virkelig er blevet adopteret, så kan han i det mindste ikke selv gøre for, at han kommet til Danmark.

    Kommentar by T. H. — 18. august 2017 @ 23:48

  32. # 31, T.H.

    Godt formuleret.
    Jeg er 100 % enig!

    Kommentar by 4760 — 19. august 2017 @ 00:03

  33. En kompliment, T.H:, ikke et.

    Du er ikke bare racist, kan jeg forstå, men også dårlige til det danske sprog. Men ikke desto mindre, kan jeg forstå, betragter du dig selv som mere bevaringsværdig end en, der rent faktisk hat styr på det danske sprog. Komisk.

    Kommentar by fantomas — 19. august 2017 @ 00:09

  34. – Fantomas

    Jeg ville påpege, at for en generation siden var pigernes foretrukne en glad genert fyr ved navn Thomas. I dag er det en bistert udseende indvandrer, der kalder sig ‘Lord Siva’.

    Det er svært at sætte ord på udviklingen uden at støde nogen. Det havde selvfølgelig været en klarere pointe, hvis den bistre hed Muhammed og var vaneforbryder, men jeg bruger hvad der dukker op.

    Kommentar by Kim Møller — 19. august 2017 @ 00:23

  35. #31 stor tak til T.H. Godt formuleret, er helt enig!
    og stakles fantomas, hvor er det godt vi har dig, Jubii!
    citat: “der rent faktisk hat styr på det danske sprog” jaja når man selv bor i glashus, hmmmm dadumdidej…..
    Jeg er patriot, så jeg foretrækker facisten!
    P.

    Kommentar by Piotr — 19. august 2017 @ 01:02

  36. Kim Møller: Han er ikke indvandrer. Han er adopteret. Srilankaner endda. Han hedder Brian. Hans værdier er lige så danske som de fleste.

    Kommentar by fantomas — 19. august 2017 @ 01:09

  37. Han hedder Brian og er født i Danmark. En god tommelfingerregel er at hvis forældrene giver deres børn danske navne, så er det fordi at de vil det her land.

    Kommentar by William — 19. august 2017 @ 01:10

  38. #35
    Du milde, Piotr. Din korte kommentar nærmest svømmer over med sproglige fejl, og alligevel tillader du dig at skrive alene for at kommentere en slåfejl. Du ville ryge som en af de første, hvis jeg fik magt, som du har agt, vil jeg tro.

    Kommentar by fantomas — 19. august 2017 @ 01:19

  39. Fantomas, han er ikke adopteret. Hans forældre er flygtninge. Tjek artiklen i SoundVenue.

    Kommentar by William — 19. august 2017 @ 01:19

  40. -> Fantomas

    Jeg forstår hvad du mener, men hvorvidt han er flygtning, efterkommer eller adopteret er ikke væsentlig for min pointe.

    Kommentar by Kim Møller — 19. august 2017 @ 01:28

  41. fantomas – jovist lavede jeg et par stavefejl.

    Men du før du giver dig til at korrekse andre, så fej for egen dør først. I et indlæg på bare tre linjer begår du denne bøf:

    Du er ikke bare racist, kan jeg forstå, men også dårlige til det danske sprog.

    ikke “dårlige” men “dårlig” og hvad med et grundled i den bisætning.

    Srilankaner endda. Meget kort sætning uden verbum.

    Og hvad med lidt kildekritik? Hvor ved du fra, at han er adopteret? William skriver ovenfor, at han er kommet hertil som flygtning! Så hvem har ret?

    Fortsat god weekend!

    Kommentar by T. H. — 19. august 2017 @ 07:31

  42. En lille korrektion til mit eget indlæg ovenfor. William skrev, at hans forældre kom hertil som flygtninge.

    Så er der lidt til pedanterne. :)

    Kommentar by T. H. — 19. august 2017 @ 07:39

  43. # 41 såså! T.H. ny må du ikke gå for hårdt til “fantamos”, han tåller ikke kritik og kan ikke se sig selv før han fare irette med andre!

    Jeg laver heldigvis masser skrivefejl, skælder sjældent ud på andre, og selvfølgelig kom han bare” til, at lave en trykfejl(haha).
    Stakkels ham!
    P.

    Kommentar by Piotr — 19. august 2017 @ 14:47

  44. Mænd med blege små pikke får tydeligvis afløb i dette forum..

    Kommentar by Denzel — 8. juli 2020 @ 13:37

RSS feed for comments on this post.