26. august 2017

Undgik hjemsendelse: Ven købte billet til samme fly, og nægtede at ‘flyve med en, der skulle udvises’

Afghanske Fawad sprang ud som ateist i Danmark, og mener det i sig selv skulle give opholdstilladelse. I Politiken kan man læse, at han fik hjælp til at blive i landet af Ahmad Mahmoud, manden bag ‘Sort Land’, tidligere omtalt her på siden. Fra Politiken – 20-årig Fawad får udskudt hjemsendelse efter modstand ved flyet.

“Fawad skulle klokken 18.40 føres om bord på et fly til Istanbul og derfra sendes videre til hans oprindelsesland, Afghanistan. Han gjorde så meget modstand, da fem betjente forsøgte at få ham op ad trappen til flyet, at projektet efter få minutter blev droppet.

Ahmad Mahmoud, der er forfatter og maskinmester og ven af Fawad, havde købt en billet til første klasse på samme fly. Han ville forsøge at hindre afgangen ved at protestere mod at flyve med en, der skulle udvises, og stod derfor i gangen mellem gaten og flyet, hvor han kunne overvære hele optrinnet.

[…]

Han har oplyst til nævnet, at han er blevet truet på livet af en tidligere værelseskammerat på asylcentret, fordi han på Facebook har erklæret sig som værende ateist. Alligevel er hans asylansøgning blevet afvist.

Oploadet Kl. 10:00 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/86784/trackback

22 Comments »

  1. At en fremmed kan undgå udvisning ved at lave lidt ballade, viser med al ønskelig tydelighed, hvor latterligt et land Danmark er, og hvor store nogle idioter, der har magten. Der er ikke meget håb for fremtiden.

    Kommentar by Søren Andersen — 26. august 2017 @ 10:34

  2. Hovsa TV2News, det er jo jeres yndlings, velintegrerede perle.
    Mon de nævner denne episode?

    Kommentar by Erik — 26. august 2017 @ 10:46

  3. #1 Erik

    > Mon de nævner denne episode?

    Det kan du bide spids på de vil gøre eller har gjort, men det bliver med den vinkel, at perlen er “aktivist” for flygtninges “rettigheder”.

    Husk i øvrigt at når “aktivister” taler om flygtninges “rettigheder” så mener de i virkeligheden “rettigheder kun flygtninge har og som ikke undes danskere”.

    Kommentar by Quark — 26. august 2017 @ 10:52

  4. Jeg har sgu ellers læst mange rigtig gode indlæg fra ham Mahmoud i Berlingske, hvor han har været stærkt kritisk overfor islamisme, halalhippier og multikulti.

    Men det hele var måske bare en fed omgang Taqyiia?

    Kommentar by 4760 — 26. august 2017 @ 11:08

  5. Hvis ikke de indavlede retarderede kriminelle islamiske terrorister rejser ud af Danmark efter at de er nægtet ophold, så er next stop Nord Østgrønland med proviant, deres provokationer skal ikke gå ud over Danskerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 26. august 2017 @ 11:22

  6. At 2:

    Du har glemt at sætte ‘gåseøjne’ omkring ordet ‘flygtninge’.

    Kommentar by Bastardo — 26. august 2017 @ 11:34

  7. Hvorfor har han købt billet til første klasse?
    Det er fordi, så kan han få billetten refunderet, når han ikke har været med flyet.

    A free ride.

    Kommentar by Bastardo — 26. august 2017 @ 11:49

  8. Han viser vel bare sit sande jeg.

    Jeg ved godt at det er en løgn, men mærkeligt hvor tit begrebet Takfir bruges af islamister. Det at opføre sig på to måder, en når han er på News og en i Politiken.

    Men det passer nok ikke.

    Kommentar by Anders Nielsen — 26. august 2017 @ 12:21

  9. Lad d’herrer påmønstre Raket-Madsens ubåd, de kan herefter diskret forsvinde i Øresund.

    Kommentar by Islambert — 26. august 2017 @ 12:22

  10. De må være helt flade af grin over os idiotiske danskere i Afganistan.

    Kommentar by Svend — 26. august 2017 @ 14:16

  11. https://youtu.be/rt_QU1igFbg
    Venstrefløjens absurditeter kan kun forstås i et globalt perspektiv. Globalismen og den dybe stat, den kommunistiske konspiratione er total og al vanviddet er signaler om den forestående borgerkrig. Venstrefløjen er på vej ind i et egentligt revolutionært angreb ifølge Hagmann, som interviewes af infowars.

    Kommentar by Ingrid — 26. august 2017 @ 15:32

  12. Stil krav, hvis du vil blive skal du kunne klare sig selv økonomisk. Ikke evigheds su eller andet.

    Kommentar by Giv mig Danmark tilbage. — 26. august 2017 @ 16:02

  13. Hvad med at låse de udviste ind i et bur, som man ser fra de russiske retssale?
    Mig bekendt har det ikke rejst proteststorme hos venstrefløjserne.

    Kommentar by Menig 442 — 26. august 2017 @ 16:49

  14. Hvorfor sejler vi ikke de afviste hjem? Det giver langt færre logistiske problemer. Hvis man samler en 30-40 stykker ad gangen, er det næppe dyrere, selvom transporttiden selvfølgelig er meget længere, men hver afvist er jo en stor besparelse i velfærdsudgifter, bolig m.m.

    Kommentar by Odo — 26. august 2017 @ 17:24

  15. Smid muhammedanerne UD. De skal ikke kalde sig fornuftige, og derved undgå hjemsendelse.

    Kommentar by Nielsen — 26. august 2017 @ 17:36

  16. Det er velkendt at de slipper for at blive hjemsendt med fly hvis de skaber sig.

    Kommentar by Zatopek — 26. august 2017 @ 18:52

  17. 1.
    Du har fuldstændig ret.

    Kommentar by Piphans — 26. august 2017 @ 19:04

  18. Jeg gider bare ikke muhamedanere længere.

    Det er ikke andet en larm og ballade og løgn og snyd, og samtidig stiller de krav og er krænkede og stakkels ofre.

    Sådan har det været i 30 år!!

    De gamle sagde: “Skik følge eller land fly”.

    Jeg gider ikke muhamedanere længere.

    Ud med dem alle sammen!

    Kommentar by va sawva — 26. august 2017 @ 19:59

  19. #18 Det er vi vel alle enige om, spørgsmålet er bare hvordan.

    Kommentar by Odo — 26. august 2017 @ 20:52

  20. Der burde ikke stå udvist i diverse skrifter, for der kommer alle konventionerne forbryderne til gode, da det overstættes til hjemvist til oprindelsesland.
    Der skal stå udvist af landet!
    Og så må de sq selv om hvortil de vil have en eviggyldig enkeltbillet !!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 26. august 2017 @ 21:59

  21. Svinebind musvinerne og kyl ham ham i lastrummet.

    Kommentar by jp — 27. august 2017 @ 07:33

  22. Stol ALDRIG på en muhamedaner !! Uanset hvor venlig han/hun er, eller hvor fornuftig han/hun lyder. Deres loyalitet ligger ubetinget hos deres egne.

    Kommentar by Danskeren — 27. august 2017 @ 07:55

RSS feed for comments on this post.