4. september 2017

Odense: Skadedyrsbekæmpere vil ikke løse rotteproblem i spirende ghetto, “… beboerne er nogle svin”

Min politikerkæreste besøgte sidste weekend et ægtepar, bosiddende i en spirende ghetto i Odense midtby. Det var ikke småting de kunne fortælle, desværre kun anonymt. Pernille Bendixen i dagens udgave af Fyens Stiftstidende – En Civica-ghetto blomstrer op (ikke online).

“Jeg har besøgt en afdeling i Civica på baggrund af et ægtepars henvendelse til mig. De bor i et område, der tidligere har været en sand perle, men som nu forfalder med en boligforening, der vender det blinde øje til problemer, der bare vokser og vokser.

Følgende er ægteparrets historie til mig:

Affaldet flyder og samles ikke op, mange af indvandrerne smider deres affald ud af vinduerne, og området er nu så plaget af rotter, at besøgende til ægteparret ikke vil komme der mere. Mortalin vil ikke komme der mere, ‘fordi beboerne er nogle svin’.

En beboer kan se på affaldscontainerne, hvor rotterne hopper rundt og har gentagne gange klaget til Civica. Nu har han fået besked om, at man vil smide ham ud, hvis han ikke stopper.
I takt med, at lejlighederne bliver tomme, fyldes de med flygtninge eller indvandrere, der efterhånden er overtal i afdelingen.

Det opleves tydeligt af beboerne, hvor der blandt andet køres i biler på gangstierne og råbes ‘dumme kælling, fede so’ m. m. efter de ældre damer.

Danskernes biler får indimellem dækkene punkteret.

Indvandrerne misligeholder indimellem lejlighederne, hvilket normalt dækkes af det indskud, man betaler. Da kommunen betaler for indvandrerne, pålægges udbedringerne af skaderne derfor på de øvrige beboere.”

Oploadet Kl. 09:47 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87149/trackback

26 Comments »

  1. “køres i biler på gangstierne og råbes ‘dumme kælling, fede so’ m. m. efter de ældre damer.”

    Har I Dumsker snart fået nok, hvornår er I klar til KAMP ?

    Kommentar by HMAK — 4. september 2017 @ 10:00

  2. Dumskerne får lige præcis det de stemmer på, så når man stemmer på venstre og de konservative samt resten af det røde slam, så får man muslimer og rotter som nabo, og en kniv i rygge som bonus. Så et stort tillykke til dumskerne, i har fået det som i har stemt, dumme svin.

    Kommentar by Piphans — 4. september 2017 @ 10:20

  3. Nå, jeg er blokeret igen

    Kommentar by Jørgen — 4. september 2017 @ 10:36

  4. Nå åbenbart ikke, jeg er enig med Piphans.

    Kommentar by Jørgen — 4. september 2017 @ 10:37

  5. Hey Piphans, se den her video, viser at du har helt ret, bortset fra at vi selvfølgelig aldrig har valgt denne her fætter:
    https://youtu.be/80eJwvShspA

    Kommentar by Jørgen — 4. september 2017 @ 10:51

  6. Medens islamiseringen af Danmark skrider hastigt frem, hvad er så en af hovednyhederne på TV2 News? Ikke den truende islamisering, men Mænds og kvinders sexlyst! Mageløst.

    Kommentar by Ole Madsen — 4. september 2017 @ 10:52

  7. Man kan tage Muhamed eller Sambo ud af mellemøsten eller afrika, men man kan ikke tage mellemøsten ud af Muhamed, eller Afrika ud af Sambo.
    Disse mennesker hører helt åbenlyst ikke til i den civiliserede verden.

    Kommentar by Danskeren — 4. september 2017 @ 10:57

  8. Rotteplage er en kommunal opgave som politikerne skal tage sig af, resten af plagen i slum ghettoen er en politiopgave og magter politiet ikke opgaven så må politikerne kontakte cirkusklovnene på hoppeborgen og forlange at de løser problemerne ved at sætte de indavlede retarderede kriminelle terrorister på gaden eller deportere dem tilbage til den sandkasse de opstået i, der en mulighed mere når der afholdes kommunalvalg og der skal stemmes, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. september 2017 @ 11:02

  9. “Mortalin vil ikke komme der mere, ‘fordi beboerne er nogle svin’.”

    Sært. Det lyder da som en god stabil indtægtskilde. Mon deres medarbejdere også bliver angrebet?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 4. september 2017 @ 11:29

  10. @7

    Da jeg selv har været så “heldig” at få afrikanske flygtningenaboer, så kender jeg alt til affaldsproblematikken.

    Mine naboer er dog ikke muslimer og mine egne erfaringer siger mig derfor at der her ikke er tale om et problem som kan relateres til islam. Det er en lavintelligenskultur som resulterer i at de her personer simpelthen ikke fatter hvorfor de ikke skal smide affald i naturen.

    Kommentar by kenneth — 4. september 2017 @ 11:31

  11. Når man ser reportager fra Muhamedanien, er det et gennemgående træk, at det sviner og roder alle vegne med skrald og affald af alle slags.
    Disse væsener har slet ingen fornemmelser for, hvordan man lever i et civiliseret samfund. Forenklet kan man sige, at de på alle måder ynder at skide i egen rede.

    Kommentar by Knud — 4. september 2017 @ 11:53

  12. @Knud: I islam er døden det helt centrale. Hele livet er kun en forberedelse til døden. Vile du gøre hovedrent, hvis du skulle dø om lidt?

    DET er en så grundene til,at islam er så tilbagestående. “Hvad nytter det hele, når vi skal dø om lidt” Det er også derfor islam har levet som en snylter, der hellere snupper det andre har skabt, end skaber det selv.

    Kommentar by BB — 4. september 2017 @ 12:47

  13. Filosofisk set er der absolut brug for Mortalin og deres produkter, det er kun et spørgsmål om giftmængde og hvor giftportionerne lægges for at komme problemet til livs…. hvis I forstår

    Kommentar by redneck — 4. september 2017 @ 13:07

  14. Smart måde at overtage et boligområde på.

    Kommentar by Jake — 4. september 2017 @ 13:18

  15. Rotteplagen er over hele landet et generelt og uhyggeligt samfundsproblem. Specielt er en ganske særlig innovativ selvfed bleg art ondskabsfuld og truende.

    Kommentar by Birger Jensen — 4. september 2017 @ 13:22

  16. Kun en stærk fører som kan rejse en folkestorm mod de fremmede kan nu redde fædrelandet!

    Kommentar by Rodina — 4. september 2017 @ 13:38

  17. Har selv været vicevært flere år forskellige steder. Hvis 10% af beboerne er muslimer kommer mindst 50% af alle affaldet fra disse familier.

    I Pakistan referater man stadig i dag til kristne som “gadefejrere”. Er man muslim er man åbenbart for fin til at gøre rent efter sig selv.

    Kommentar by John — 4. september 2017 @ 15:45

  18. @ 2, Piphans

    Vælgerne kan jo kun stemme på de kandidater, politikerne og medierne giver dem lov til at stemme på. Prøv f.eks. at se hvordan Alternativet blev båret frem af medierne. Mens Nye Borgerlige blev håndteret langt mere kritisk og “tilfældigvis” mistede vælgererklæringer i tusindevis pga. IT-problemer hos Indenrigsministeriet.

    Det er selvfølgelig ikke fordi jeg tror der er en eller anden skummel konspiration. Men valgsystemet er skruet skævt sammen, til centrum-venstres fordel. Ligesom der er rigtigt meget bias i medierne, som igen falder ud til centrum-ventre-orienterede kandidaters og partiers fordel. Så ingen decideret konspiration. Men det er heller ikke ligefrem fordi magthaverne (inkl. medierne) står i kø for at ændre det system, der er med til at bevare magten i deres hænder.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 4. september 2017 @ 16:38

  19. Boligforeningen har påfaldende ringe forventninger til indvandrere/migranter. Gad vide hvorfor? Er boligforeningen racist?

    Kommentar by Liva — 4. september 2017 @ 16:47

  20. En kort periode i mit arbejdsliv var jeg teknisk medarbejder i et Røde Kors asylcenter. Jeg har meget dårlige minder fra de måneder.

    Kommentar by k.m. — 4. september 2017 @ 18:44

  21. Apropos aflivning af rotter:

    Flere medier, både danske og internationale, melder netop nu, at Lars Hedegaards attentatmand, Basil Hassan, er dræbt ved fronten i Syrien.

    Så skal der vel snart igen afholdes begravelse af en “martyr” på gravpladsen i Brøndby?

    Kommentar by 4760 — 4. september 2017 @ 19:13

  22. På et hotel i Hillerød var en sektion udlejet til flygtning. Jeg bemærkede, at der ankom rengøringspersonale – østarbejdere flest – til at holde rent hos dem, mens de hang rundt omkring. Jeg følte det fuldkommen tosset, for kunne flygtningene ikke selv gøre rent efter sig?

    Nu forstår jeg til fulde hvorfor. Det hele ville forsumpe, hvis der ikke blev betalt regøringspersonale udefra.

    Kommentar by traveler — 4. september 2017 @ 19:47

  23. 18. Dansk – Skatteyder – Frustreret,
    NOPE! det handler simpelthen ene og alene om at sindssyge danske vælgere, har valgt at begå kollektivt selvmord. De dumske vælgere havde i modsætning til fx Islamisk stat-sverige i årtier et parti som de kunne stemme på, hvis de ønskede at forblive danskere. Men dumskerne valgte at smide lederen af partiet(Sankt Glistrup) i spjældet, og Islamisk stat-danmark brød tilmed alle menneskerettigheder for at gøre Sankt Glistrup tavs. Så dumskerne har haft mange år til at rette op på deres groteske fejl, men de har valgt at begrave deres land og sig selv- SÅ FUCK LORTEDANSKERNE, VERDENS DUMMESTE FOLK.

    Kommentar by Piphans — 5. september 2017 @ 00:14

  24. Skadedyr.
    Ha. Beboerne lever bare sammen med deres ligestillede.
    Danskerne er en lusebefængt race.

    Kommentar by Sindsro — 5. september 2017 @ 00:36

  25. 23. Sindsro
    Jeg giver dig fuldstændig ret, danskerne bære selv fuldt og helt ansvaret for alle de mord, voldtægter og anden kriminalitet begået mod danskerne selv.

    Kommentar by Piphans — 5. september 2017 @ 01:03

  26. Jeg troede ikke rotter gad bo blandt de møgdyr.
    Som jeg tidligere har påpeget, så findes der intet, muslimer ikke evner at ødelægge.

    Kommentar by Nielsen — 5. september 2017 @ 08:36

RSS feed for comments on this post.