4. september 2017

For frihed demonstrerede med Dannebrog på Nørrebro, 2. september 2017

Lørdag demonstrerede For Frihed på Nørrebro, og det foregik relativt roligt, da politiet sørgede for at have holde de sædvanlige venstreradikale på afstand. De kunne ses og høres, men havde ikke held til korporlige angreb. Herunder en række hurtige billeder sakset fra Facebook.

(Tania Groth og For Frihed, Nørrebro, 2. september 2017)

(Foran Masjid Al-Faruq, Heimdalsgademoskéen)

Diverse

(Rasmus Preston, Researchkollektivet Redox)

(Susanne Dahl, undgik anholdelse denne gang)

(Christina Ladefoged, gjorde sin ting)

(Venstreradikal skumler…)

(- angriber, og smager asfalt)

Frihedens stemme (ved Bispebjerg Station)

Oploadet Kl. 11:15 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87170/trackback

22 Comments »

  1. Nazistiske grupper som Antifa bør straks opløses ved dom, lov eller hvad der kræves. Uanset hvilket navn de kalder sig selv, skal deres netværk blot trævles op, og de implicerede anholdes og sættes i spjældet, så de kan mærke det, og så det står i rimeligt forhold til, hvad politisk motiveret vold bør takseres til i et demokrati, som værner om sine borgerfriheder.

    Kommentar by Jørgen — 4. september 2017 @ 11:21

  2. Igen vil jeg udtrykke min store beundring for de modige frihedskæmpere, der dukker op til disse meget nødvendige marcher.
    Jeg nød nogle af disse frihedskæmperes selskab ved sommerfesten for nogle få uger siden.
    Great people!!

    Kommentar by Knud — 4. september 2017 @ 11:42

  3. Jeg giver jer ..
    George Webb!
    https://youtu.be/WJBX4tie61A

    Kommentar by Jørgen — 4. september 2017 @ 11:43

  4. Fejlfarverne med de strittende fingre er skam også imod For Frihed, det er imponerende at man rejser til Danmark for at nasse men samtidig er modstander af samme lands demokrati, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. september 2017 @ 13:17

  5. Landet, de gamle kaldte Danmark (= Danernes Sted).

    Kommentar by Bastardo — 4. september 2017 @ 13:40

  6. Citat: Fejlfarverne med de strittende fingre er skam også imod For Frihed, det er imponerende at man rejser til Danmark for at nasse men samtidig er modstander af samme lands demokrati, forbyd islam i Danmark.
    Citat slut.

    JA, i sandhed nogle forbandede møgdyr!!!!

    Kommentar by Knud — 4. september 2017 @ 13:48

  7. Interessant outfit, ham Preston har fået sammensat. Vi er ovre i genren “pædofil-chik” – bøllehat, telelinse og skjorten knappet helt op om hans ynkelige lille kyllingehals.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 4. september 2017 @ 14:17

  8. Prestons telelinse er ikke meget større end de magnumflasker champagne som visse “skuespillerinder” håndterer.

    Kommentar by Træt — 4. september 2017 @ 14:45

  9. Er Rasmus ved at få mave?

    Kommentar by Martin — 4. september 2017 @ 15:44

  10. Stor tak til For Frihed.

    Kommentar by Liva — 4. september 2017 @ 16:36

  11. Rasmus Preston har brug for en hjerNestarter !!!

    Kommentar by k.m. — 4. september 2017 @ 16:49

  12. Hospital bills for Antifa shills ;)

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 4. september 2017 @ 16:54

  13. Christina Ladefoged…
    Hahahahahaha!

    Kommentar by Lundahl — 4. september 2017 @ 17:04

  14. Stakkels Dhimmie betjente! Hvis jeg havde uniform, ville knippelsuppe og “skyd efter benene” stå højt på ønskelisten.

    Kommentar by Wazzla — 4. september 2017 @ 17:09

  15. -Når voldtægtsyallaherne selv får stukket en knippel op i røven, spræller de først lidt, men de vænner sig hurtigt til det og begynder at nyde det..

    Kommentar by Hul igennem? — 4. september 2017 @ 17:38

  16. Herligt at se den demo kunne samle flere indvandrere end Nørrebros Fakkel for Fred kunne.

    Folk på Nørrebro om skyderierne
    https://www.youtube.com/watch?v=GyKkKQdIu-I

    Camilla Schwalbe påstår, vi kan lære noget af dem, der ikke ønsker fællesskabet.
    http://www.altinget.dk/artikel/hvad-kan-vi-laere-af-loyal-to-familia
    For nogen virker det måske paradoksalt, at LTF’s tilgang både er rationel og effektiv. Men, hvis man for et øjeblik ser bort fra det kriminelle aspekt og kigger bag de hætteklædte medlemmer af banden, som vi ser i medierne, så er LTF en civilsamfundsaktør, der formår at samle folk.

    Kommentar by tavsen — 4. september 2017 @ 18:22

  17. Hahaha! Vildt fede kommentarer af Møller, til godt knipsede fotos!

    https://albertjack.com/2017/08/17/anifa-msm-nazis-thing/

    Albert Jack siger, at MSM, Antifa og nazisterne er ét og samme skidt: “Who was it who said ‘Tell the lie, tell a big lie, tell it often enough and they will believe it?’ Which is the tactic the mainstream media and Antifa members are using against the president and his supporters (the Right) today?
    Ahh yes, I remember, it was Hitler. In his book ‘Mein Kampf (My Struggle) Hitler originated the idea of ‘das Grosse Luge’ (The Big Lie):…”

    Muhammedanerne mestrer også kunsten at lyve, så det driver. Husk Arafat. Muhammedanerne har på blot 60 år fået verden til at købe løgnen, at der er noget, der hedder ‘palæstinensere’… fantastisk!

    Kommentar by Kuffar — 4. september 2017 @ 18:49

  18. Tania Groth er en skøn Valkyrie at skue!

    Kommentar by 4760 — 4. september 2017 @ 19:42

  19. Der er kun en ting at sige og det er: Tania Groth – damm du er fantastisk.

    Kommentar by Piphans — 5. september 2017 @ 00:28

  20. Tak til Lone og de andre for demonstrationen. Der er brug for det. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 5. september 2017 @ 05:03

  21. Stærkt gået af For Friheds folk!

    Kommentar by Johnson — 5. september 2017 @ 07:59

  22. Enig 1. “Antifa bør straks opløses ved dom, lov eller hvad der kræves.”

    Det vil ikke ske, fordi det røde flertal i folketinget – støttet af statens altdominerende massemedier, DR og TV2 – holder hånden over Antifa, fordi de ønsker, at Antifa med vold skal begrænse deres politiske modstanderes ytringsfrihed.

    Længere er den sådan set ikke.

    Kommentar by A-mad — 6. september 2017 @ 08:27

RSS feed for comments on this post.