6. september 2017

Hellerup: Tidligere udenrigsminister Uffe Ellemann-Jensen bliver nabo til muslimsk storfamilie…

Advokat Jan Leth Christensen fortæller til Ekstra Bladet, at det ikke er ‘hævn’, blot fordi ‘det er muslimer’ der flytter ind, og pointerer, at de skal “bo et rart sted med nogle ressourcestærke naboer”. Vidunderlig happening af Hellerup-advokaten, der er god for et trecifret millionbeløb, og har råd til at drille selvretfærdige eks-politikere.

Fra Ekstra Bladet – Rigmand slår igen.

“Uffe Ellemann-Jensen og andre kendisser i Hellerups rigmands-ghetto skulle lige til at lade champagnepropperne springe. Glassene skulle haeves, fordi Gentofte Kommune har naegtet advokat Jan Leth Christensen at opføre et stort anlagt byggeprojekt, ‘Villa Leth’, som havde skabt opstandelse blandt kvarterets spidser.

Men propperne bliver måske i flaskerne alligevel hos filminstruktør Ole Bornedal, tidligere Maersk-formand Michael Pram Rasmussen og dronning Margrethes slyngveninde Susanne Heering, der er med i Sundvængets Ejerlaug, som modsatte sig byggeriet. …

– Jeg synes, Uffe Ellemann-Jensen skal have nogle nye naboer. Derfor vil der nu flytte en familie af anden etnisk herkomst på ni til 11 familiemedlemmer med en stor hund ind, da jeg ikke kan få lov til at bygge mit nye hus. Og det er mit indtryk, at lejerne har en helt ekstrem stor bekendtskabskreds, siger Jan Leth Christensen…”

(Sigridsvej 25, 2900 Hellerup, der udlejes til muslimsk storfamilie)

(Hellerup mod Øresund: Øverst: Uffe Ellemann-Jensen – Nederst: Muslimsk storfamilie)

Oploadet Kl. 04:01 af Kim Møller — Direkte link79 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87222/trackback

79 Comments »

  1. …med en stor hund ind, . Næppe typisk sunni-islamistisk ghetto-metervare.

    Kommentar by DavidK — 6. september 2017 @ 04:44

  2. Der stikker han fingeren lige ind i Uffes øje, og han kan intet svare. Uber-cool!!

    Kommentar by Erik — 6. september 2017 @ 05:30

  3. @1, det skal du ikke være sikker på, “muslimsk storfamilie med (kamp?) hund og en ekstremt stor bekendtskabskreds” lyder næsten som en beskrivelse af loyal to familia eller lign gruppe! Måske deres nye klubhus? Åh please lad det være rigtigt, især når ole bornedal også bor på samme vej!!

    Kommentar by Per — 6. september 2017 @ 05:37

  4. Halalamann holder hvert år i januar en nytårskur, hvor der kommer diverse islamofile spidser. Fhv. ministre, generaldirektører, det ene, og det andet.

    Det ville være oplagt, at nogen foto dokumenterede deltagerne og eventuelt Halalamanns nye naboer, hvis de skulle vise sig på gaden under begivenheden.

    Kommentar by Hans Und — 6. september 2017 @ 05:38

  5. Hvem er jan leth christensen typisk advokat for? Tænk hvis han er en af bande-advokaterne, så gør han da for en gang skyld noget rigtigt hvis han lader dem rykke ind. Jeg under endda banden at bo i huset hvis det er overfor uffe, det ville være så fedt:) Der er flere ting der taler for det:
    1: Huset skulle alligevel rives ned så han er ligeglad med skader på det.
    2: Det ville ikke være hverken sjovt eller en god hævn hvis det var en muslimsk familie bestående af pæne veluddannede læger eller lign der flyttede ind.
    3: De (naboerne) har kostet ham en formue, så jeg tror han er rasende på dem.
    4: Jo værre naboer han kan finde, jo mere hyklerisk vil uffe fremstå. Han har allerede sagt i artiklen at han glæder sig hvilket bare gør det endnu bedre:)

    Jeg håber virkelig de følger op på den historie!

    Kommentar by Per — 6. september 2017 @ 06:07

  6. >1 @DavidK
    Ja, det tænkte jeg også. Men der jo så mange andre dejlige muligheder, tamiler fx.

    Kommentar by Hertz — 6. september 2017 @ 06:55

  7. 5 per,

    Jeg gætter på familien hedder “Loyal to Familia”.

    Kommentar by Hans Und — 6. september 2017 @ 07:38

  8. @1+6
    Ja, der er noget, der ikke stemmer. Næppe muslimer og LTF-omgangskreds. Men derfor kan de godt forstyrre freden…

    Kommentar by traveler — 6. september 2017 @ 07:47

  9. Sikke et smil jeg fik på fra morgenstunden – tillykke Uffe mfl..

    Kommentar by Sharan — 6. september 2017 @ 08:00

  10. Hvordan har Bornedal dog råd til et hus i 25 mio kroners klassen?

    Kommentar by BB — 6. september 2017 @ 08:10

  11. Det er fandme god værkstedshumor. Så kan de små yndige gymnasiepiger blive straksberiget af et par stærke mospuder med stiv pik

    Kommentar by redneck — 6. september 2017 @ 08:25

  12. LOL

    Kommentar by PH — 6. september 2017 @ 08:32

  13. Total griner her :-)

    Jeg tror at Uffe-ælle-bælle-mand sikkert vil beskylde advokaten for “snusket” politisk muldvarpearbejde – noget han jo har for vane at gøre overfor politiske modstandere.

    … og mon ikke vi også får et “if you can’ t beat them – join them”, nu blot med et stivnet smil.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 6. september 2017 @ 08:58

  14. I gamle dage havde man en talemåde der sagde, at “når en vis dyreart bliver trængt, så begynder de at pibe”.

    Kommentar by Birger Jensen — 6. september 2017 @ 08:58

  15. Så mangler vi bare endnu en velgører der kan købe et par kartoffelrække huse og “leje” ud til somaliere og sigøjnere… Så kan Politiken abboninerne også møde det “nye” danmark… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 6. september 2017 @ 09:22

  16. -> 15. ny kommentator.
    Et forslag som Zenia Stampe helt sikkert vil hilse velkommen.

    Kommentar by Birger Jensen — 6. september 2017 @ 09:32

  17. Smuk måde at sige “Fuck You, Ellemand”
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 6. september 2017 @ 09:37

  18. 15 og 16

    Vi kunne slå os sammen nogle stykker og oprette et ejendomsselskab med speciale i velbeliggende flytningeboliger. Seriøst tror jeg faktisk at rigtigt f´drevet vil det endda give et solidt overskud. – i visse kredse kendt som porteføljens afkast.

    Man skal nemlig betænke, at indtægten ikke kun er huslejen, men nok så meget gensalget. Og her kommer det forhold ind i billedet, at formuende naboer kan føle sig tvunget til, at gå sammen om bud, for ejendomselskabet lukrative bud, for at forsvarere værdien af deres egne ejendomme.

    Kommentar by Hans Und — 6. september 2017 @ 09:52

  19. Beviser jo blot, at lykke KAN købes for penge…..

    Kommentar by kent — 6. september 2017 @ 09:59

  20. Karma.

    Kommentar by Liva — 6. september 2017 @ 10:21

  21. Er det nu også en rigtig muslimsk familie? Er hunde ikke urene som grise? Men måske er det en kamphund. Lad os under alle omstændigheder håbe på livlig aktivitet, herunder med hyppig trafik af gamle, sorte BMWer, så Uffemanden får lejlighed til at afprøve sit menneskesyn, som han efter eget udsagn ikke deler med Pia Kjærsgaard.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 6. september 2017 @ 10:23

  22. Danskerne får sikkert mere travlt med at genere hinanden og give hinanden skylden, men ingenting sker nogensinde ved problemet.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 10:24

  23. Familiefoto – med hunde:

    https://www.google.dk/search?q=hyaena+african+soldiers&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiTlP72kZDWAhVrCpoKHcR_ACMQ_AUICigB&biw=1280&bih=902#imgrc=xTiiFs9Yto0f-M:

    Kommentar by Hr. Naturli' — 6. september 2017 @ 10:31

  24. “Den er hjemme!”

    Kommentar by 4760 — 6. september 2017 @ 10:36

  25. Mon ikke den arrogante nar kan få asyl i Baltikum? Og han må godt tage sine unger med sig.

    Kommentar by Michael — 6. september 2017 @ 10:54

  26. Det økonomiske tab som advokaten har lidt er sikkert småpenge i forhold til hvad hele ejerforeningen vil tabe når de hver især engang vil sælge deres bolig, desuden bliver det spændende om de vil udtale sig offentlig eller om de giver hinanden i ejerforeningen mundkurv på i fremtiden, ellers må man beklage de indavlede retardere terroriserende korandyrkere breder sig ud i landet, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 6. september 2017 @ 10:56

  27. Gnæk gnæk… håber Ellemanden og Bornedal får fornøjelsen af enten Pestilensere, Libanesere eller Somaliere.

    Kommentar by M.P. — 6. september 2017 @ 11:06

  28. Den talentløse filminstruktør Bornedal var som bekendt en af hovedmændene bag serien “1864”, som blev sendt for et par år siden.

    Formålet med denne serie var ifølge Ingolf Gabold, at tilsværte de nationalkonservative og især DF.

    Så tillykke til Bornedal med lidt multikulti i whiskybæltet…

    Kommentar by 4760 — 6. september 2017 @ 11:16

  29. Stor hund? De kan umuligt være muslimer. Snarere stor romaboss?

    Kommentar by Tim Pallis — 6. september 2017 @ 11:18

  30. Mit håb er at de nye naboer til Uffe manden og andre af samme type, netop ikke er berigere i ordets positive forstand, sådanne findes trods alt, men der er langt imellem disse, alt for langt.
    Ifald de nye naboer er de vanlige berigere og disse åhhh så forstående i området oplever berigelse, da kan man være sikker på at politiet omgående møder frem iført skudsikre veste samt potente våben.
    Alene det at Margrethe den 2.´s veninde er tæt på virkeligheden, gør en forskel.
    Andre sagesløse må blot kigge på ødelæggelserne, eller de af politiet bliver vejledt om at flytte.
    Der er endda eksempel på et boligselskab der truede en lejetager til tavshed blot fordi vedkommende tillod sig at gøre opmærksom på årsagen til rotteplage, her kan man sige rotteplage gange 2, de firbenede hhv. de to benede rotter, forskellen er ens.

    Kommentar by AK JA. — 6. september 2017 @ 11:19

  31. Den dybe stat er, hvad vi taler om her. Det er derfor, mit medfølgende link er relevant for denne diskussion
    https://youtu.be/d2cFTizB93s

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 11:29

  32. Jan Plat Christensen er en meget dygtig ejendomsspekulant og egenrådig kværulant.

    Læs Weekendavisen 14/7, der fortæller historien om konflikten, nabostridigheder, forgiftede træer, ‘kælder’ i første sals højde og meget mere.

    Kommentar by Bastardo — 6. september 2017 @ 11:45

  33. Det første vi alle bemærker, er det høje antal af skribenter i denne tråd, har du noget at sige til dette, Kim?

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 11:47

  34. Hvad med dig, Jørgen? Har du noget at sige til artiklens indhold eller vil du bare diskutere antallet af kommentarer?

    Helt ærligt, så forstår man godt hvorfor Kim af og til sletter dine “bidrag”…

    Kommentar by Quark — 6. september 2017 @ 11:59

  35. Næeh, jeg siger mine ting, på en måde, så de fleste ikke forstår halvdelen. Det skyldes sikkert den genrelt lave intelligens herinde. Hvad jeg sagde var: Uffe Ellemands personlige boligforhold rager mig ærlig talt.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 12:07

  36. #Jørgen, er du Radikal?

    Kommentar by na — 6. september 2017 @ 12:17

  37. na er du retarderet?

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 12:22

  38. @ 18, Hans Und

    Det er slet ikke nogen dum idé. Og man behøver jo ikke nødvendigvis investere i områdets mest eksklusive og bedst beliggende ejendomme. I tilfældet med Sigridsvej skal man ikke mange hundrede meter længere væk fra kysten, før prisniveauet er et helt andet. Der er hurtigt sparet 20-30% pr. kvm, bare man krydser Strandvejen.
    Jeg har så overhovedet ikke styr på det juridiske. Der bør man alliere sig med en knivskarp jurist. Men rent forretningsmæssigt er der helt klart potentiale i at opkøbe de mindst attraktive boliger i de mest attraktive områder og udleje dem til ressourcesvage indvandrere. Mange af husene i de områder har jo nogle år på bagen og er derfor ikke helt tidssvarende. Der må være et sweet spot i det marked, hvor det bedre kan betale sig at smadre hele nabolagets salgspriser end at renovere sin egen ejendom.

    Jeg ville i hvert fald ikke tøve med at investere nogle spareskillinger i sådan et selskab, hvis man kunne få den nødvendige juridiske indsigt ind i ledelsen.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 6. september 2017 @ 12:26

  39. Men hvordan bliver berigerne udvalgt? Hvor meget indflydelse har udlejer på, hvor umulige perkere, der bliver indlogeret?
    Jeg kan frygte at flygtningestyrelsen sørger for at der kommer mønsterperkere til Uffemandens nabohus. De få relativt velfungerende.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 6. september 2017 @ 12:33

  40. Halalamann, det er da et øgenavn, der vil noget. Tak for det, Hans Und. Søgning på Google giver ingen fund, så enten er det nyt, eller også beskytter Google’s snedige søgefunktionalitet Halalamann. Lad gerne denne nyskabelse blive almindelig kendt i vort sluttede selskab.
    Objektivt set er det en svinestreg at købe huse til invasorer og snyltere. De skal bo i barakker og telte, indtil de kan smides ud med magt. Og mens vi venter på det, skal de underkastes disciplin, som på rekrutskolen anno 1957.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 6. september 2017 @ 12:49

  41. ‘Hvad jeg sagde var: Uffe Ellemands personlige boligforhold rager mig ærlig talt.’

    Hvem har en pistol rettet mod din nakke og tvunget dig til at læse indslaget?

    Kommentar by Michael Sjøberg — 6. september 2017 @ 13:01

  42. ROFLMAO

    Sgu det sjoveste jeg har læst længe – og hvor er det dog velfortjent 😂

    Kommentar by Bjovulf — 6. september 2017 @ 13:02

  43. Jørgen:

    Så når du poster off-topic bullshit, skal vi bare læse det som dig, der siger “jeg er ligeglad med artiklens indhold”. Med det in mente, kan du så forstå hvorfor Kim sletter dine off-topic kommentarer hvis betydningen altid er “jeg er ligeglad med emner, der debatteres”?

    Og sidst, hvad er det da for en ejendommelig måde at begå sig på. Tror du den slags spam og du-er-dum-retorik bevirker, at folk gider lytte til dig i andre sammenhæng – når artiklerne handler om noget, du for en gangs skyld IKKE er ligeglad med?

    Anywho, gør som du selv synes bedst. Men bliv ikke overrasket når Kim fortsat sletter dit spam :)

    Kommentar by Quark — 6. september 2017 @ 13:02

  44. Det er da rart at de tolerante multikulti moralister, kan blive integreret del af Deres visioner, som de pådutter andre, som ikke har de samme reccurcer til at sige fra. :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 6. september 2017 @ 13:09

  45. Nu må mzn da så sandelig ikke håbe det går ud over huspriserne,…..men what the fuck….Så kan man jo altid udvide den almennyttige boligsektor :-) :-) :-). God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. september 2017 @ 13:12

  46. #Jørgen, jeg prøver lige igen. Er du Radikal/Radicool?

    For nu at rette fokus mod artiklen. Så ser jeg det som en god omgang humor. Det bedste i verden, er når politikerne oplever den virkelige verden. Om det så er nye muslimske naboer, lækkede CPR-nummer grundet dårlig eller ingen sikkerhed.

    Kommentar by na — 6. september 2017 @ 13:17

  47. […] herfra og herfra, hvor du kan læse […]

    Pingback by Advokat vil drille Uffe Ellemann & Co , fordi han stak en kæp i et projekt | Hodjanernes Blog — 6. september 2017 @ 13:27

  48. Vi vil da ikke at han går glip af rapporteringen, eller hur? https://twitter.com/1donmitchel/status/905390741291196416

    Kommentar by Michael Laudahn — 6. september 2017 @ 13:35

  49. na, dit spørgsmål besvarer sig selv, men du har ikke besvaret mit. Se, hvad folk gør forkert, er at sende en stråmand, besvarer den, som om det var reelt relateret til det vi diskuterer, eller stille en falsk dichtomi op. Alternativet til at være enige med Kim og hans bande herinde er ikke at være radikal. Jeg er da heller ikke radikal, hvad man også kan udlede af samtlige af mine kommentarer, tværtimod. Især da svaret åbenlyst, og for alle indlysende lige til at aflæse, at det er det modsatte, giver indtryk af, at DU er radikal for at spørge om sådan noget sludder, så nu spørger jeg dig, siden vi skal forfølge det emne, hvad får dig til at tro, at jeg er radikal? Hvilket indicier har du, som bygger op til dette spørgsmål?

    Quark, “.. off-topic b s ..”, hvilke konkrete indlæg af mig, henviser du specifikt til og hvorfor?

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 14:01

  50. #26: “Stor hund? De kan umuligt være muslimer. Snarere stor romaboss?”

    Det er ikke så umuligt igen. Muslimer har det med hunde som med alkohol og andet haram. Man benytter sig selv af det i stor stil, og angriber uden blusel naboen for at gøre det samme, hvis det lige passer ind i dagens voldsplan. “Den, der er skyldig, skal kaste den første sten” er en praktiseret leveregel. Jeg så det, da jeg arbejdede i Tingbjerg. Kamphunde hos de unge bandelignende typer. Helt åbenlyst.

    Kommentar by Margrethe — 6. september 2017 @ 14:10

  51. ->10: Honorarer fra DR?

    Kommentar by Hodja — 6. september 2017 @ 14:25

  52. #49 Hvis mit spørgsmål besvarer sig selv, må konklusionen jo være, at du er Radikal. Du opfører dig på præcis samme måde som dem. Arrogant og bedrevidende.

    Fair nok at du ikke interessere dig for emnet, men så lad da være med at bruge din tid på det. Luk blot fanen ned, og læs det næste indlæg, der måske fanger din interesse.

    Ang. det med at kalde andre her i debatten for retarderede, ja så siger det vel mest om dig selv.

    Kommentar by na — 6. september 2017 @ 14:57

  53. Jørgen:

    Det er både unødvendigt og spild af min tid at fortsætte denne diskussion. Jeg har allerede forklaret dig hvilket konkret indlæg der var OT bullshit. Alle kan se dig selv demonstrere, at det jeg sagde ramte plet.

    Kommentar by Quark — 6. september 2017 @ 15:04

  54. na, jeg var stadig nødt til at udpensle svaret på dit absurde spørgsmål for dig, før du fattede det. Viser at du er retarderet. Quark du beviser også dig selv, ved intet at have at sige til mit spørgsmål, som viser at du er nada, et nul. Jeg spørger dig hvorfor, og du fortæller mig hvorfor, eller du er bare en taber, hvilket vi alle allerede ved du er.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 15:26

  55. 38 Dansk – Skatteyder – Frustreret,

    Min mave siger mig, at Jan Leth er i gang med at sætte lidt fut i bud-processen.

    Det bliver retningsgivende for hvor store gevinster man kan opnå på det marked.

    Ligeledes vil vi når tallet tikker ind kunne estimere, hvor uatraktivt det er, at have muhammedanske naboer.

    Kommentar by Hans Und — 6. september 2017 @ 15:26

  56. Jørgen:

    Tjah, kan man ikke vinde et argument eller undslippe en kritik – så kan man altid kalde modstanderen for en taber eller et nul. D’oh, er du snart færdig?

    Kommentar by Quark — 6. september 2017 @ 15:55

  57. Quark, nej det kan du jo ikke. Eftersom jeg udstedte mit statement om, hvorfor mit link var relevant, før jeg kom med linket, så siger det sig selv, at det er dig, som skylder et svar. Det kan alle også sagtens se, ved at læse komentarerne igennem, undtagen dig, selvfølgelig.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 16:05

  58. Quark, her er hvad du skrev, ret mig, hvis jeg tager fejl:
    “Så når du poster off-topic bullshit, skal vi bare læse det som dig, der siger “jeg er ligeglad med artiklens indhold”. Med det in mente, kan du så forstå hvorfor Kim sletter dine off-topic kommentarer hvis betydningen altid er “jeg er ligeglad med emner, der debatteres”?

    Og sidst, hvad er det da for en ejendommelig måde at begå sig på. Tror du den slags spam og du-er-dum-retorik bevirker, at folk gider lytte til dig i andre sammenhæng – når artiklerne handler om noget, du for en gangs skyld IKKE er ligeglad med?

    Anywho, gør som du selv synes bedst. Men bliv ikke overrasket når Kim fortsat sletter dit spam :)”

    1. Hvor står det i ovenstående, hvilket indlæg du hjenviser til?
    2. Hvad er din kritik af min begrundelse, og hvorfor er linket irrelevant?

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 16:09

  59. Jeg har erstattet grafikken. UEJ bor ikke på Sigridsvej 50 (overfor Leths udlejningsvilla i nummer 25), men på Sundvænget 50 bag Leths villa. Jeg beklager.

    Kommentar by Kim Møller — 6. september 2017 @ 16:10

  60. Jørgen, endnu en ny profil for Niels O!

    Kommentar by Knud — 6. september 2017 @ 16:15

  61. Knud, hvad bygger du det på? (Kan oplyse dig, at du er langt ude, men prøv nu bare at besvare spørgsmålet).

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 16:17

  62. Prøver i at slå rekorden i gruppetænkning herinde? Hvis i vil diskutere med mig, så prøv med kendsgerninger og drop jeres ubegrundede personangreb, som er alt i åbenbart mestrer. Hver gang en person kommer med lidt interessant materiale herinde eller lidt intelligens, så falder i om benene på hinanden for at nedtale det. Det er sgu lidt sørgeligt, måske er i ikke så langt fra socialistisk gruppeindoktrinering, som i gerne vil lade som. Hvis jeg taler om, hvad jeg mener om folk herinde, så er det fordi, jeg udtrykker min mening. Jeg er ikke her for at overbevise nogen om en skid.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 16:22

  63. #60 Jeg troede ellers Niels O blev banned her fra siden. Han har her på det sidste fundet interesse for at smadre debatterne på b.dk. Sammen med de andre tosser Berlingske ikke magter at fjerne fra deres debatdel.

    Om Niels O er kommet tilbage, kan Kim jo hurtigt se ud fra brugeroplysningerne…

    Kommentar by na — 6. september 2017 @ 16:29

  64. na, hvis nogen er Niels O, så er det sgu da dig, nå nej, du er jo Quark, nå ja, …

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 16:33

  65. #64 Du har jo tidligere på dagen slået fast, at jeg er retarderet, så hvordan pokker skulle jeg kunne magte at bruge to profiler her på siden?!

    Kommentar by na — 6. september 2017 @ 16:40

  66. Retarderet i dine spørgsmål Først stiller du et spørgsmål, som du allerede har svaret på. Så spørger jeg dig om et spørgsmål, som du kan nå at fremme et godt svar på, ved at bevise, at du ikke er det, men alligevel forfølger du dit åbenlyst absurde spørgsmål, du anvender endda formen på mit svar, som en begrundelse for hvorfor dit spørgsmål skulle have relevans, hvilket du allerede ved er et usandt udsagn, så du beviser blot, at du ikke kan udføre logisk tænkning og konkludere naturligt, at når nogen konstant erklærer sig anti-radikale, så er de ikke pludselig radikale, fordi det passer ind i dit narrativ. Derfor er dine spørgsmål et tegn på, at du også kan være (sandsynligvis er) retarderet i andre sammenhænge.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 16:46

  67. Hold da helt op, hvor Jørgen har gang i projektionerne. Hvem er det, der kommer med personangreb? Det er skam Jørgen, der har kaldt os alle for dumme, retarderede, indoktrinerede, gruppetænkere – og mig selv for et nul, en taber.

    Jeps, jeg fik også efter 3-4 kommentarer den tanke, at det her er reinkarnationen af Niels O. Det er ca. samme strategi, bare anvendt på en anderledes måde. Resultatet er det samme: komplet afsporing af debatten.

    Den største forskel er så vidt jeg kan se mængden af tekst. Niels O havde som en del af sin strategi at bruge mindst muligt kræfter på sin afsporing, og derfor holdt han sig oftest holdt sig til én linje. Det er ikke til at se udenom den lighed der er mellem det, og så at poste en 30 minutters video uden anden kommentar end “det er deep state kan I jo nok se, dumme mennesker” og “se hvor mange der kommenterer, hvad siger du til det Kim, hva’ hva’ hva’?”.

    Men nu kan det være nok. Alene risikoen for, at det her er Niels O, får mig til fremover ikke at svare eller reagere noget som helst, Jørgen skriver. Og nøjes med at håbe Kim er der til at fjerne afsporingerne før de triller snebolden større, som det skete her.

    Kommentar by Quark — 6. september 2017 @ 18:26

  68. Fantastisk godt gået Jan Leth.

    Kommentar by Nielsen — 6. september 2017 @ 18:28

  69. Quark, hele videoen drejer sig om statens metode, til at angribe kritikere på, nøjagtig som herinde, hvordan man mokker alle, der ikke ser køber hjernevasken. Hvis kilden er Ekstrapladderen, så springer jeg over, det er vel ikke så svært at forstå. SonofNewo analyserer dette forhold i videoen og i inkarnerer det. Uffe Ellemann og Ekstrespalten og herinde er så dyb stat, som det kan være, eller hvad mener du?
    https://youtu.be/Xbp6umQT58A

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 18:49

  70. Jørgen er snarere manikeren Simon “73” Hother Hansen, også berygtet fra 180grader.dk

    Kommentar by træt — 6. september 2017 @ 19:56

  71. I er bare så forudsigelige og bekræfter konstant, hvad jeg skriver. Hele Niels O flokken af tabere, kan ikke stable et kohærent argument sammen for noget som helst. Som regel kan i ikke engang finde ud af at udtrykke jeres egen position, som blot er at være Niels O i alt.

    Kommentar by Jørgen — 6. september 2017 @ 20:10

  72. Det ville sikkert have været et grimt hus.
    Men hvor håber jeg bare at projektet med 11 arabere bliver til noget.
    Os der har levet og arbejdet med multi kulti i mange år og været glad hvis det var gammeldags rockere som havde truet familiemedlemmer, da der så var en vej ud. Os der ved at de 2 læger i thisted ikke bliver dønt for vold men at det var lige omvendt det der foregik.

    Kommentar by martin olsen — 6. september 2017 @ 21:40

  73. Og således faldt Hellerup til den islamiske svøbe. Nu skal de smage egen medicin.

    Kommentar by Winged Hussar — 6. september 2017 @ 22:16

  74. Mon ikke Ole Bornedal og Uffe Ellemann glæder sig til at byde deres nye naboer velkommen til kvarteret, nu har de jo for alvor chancen for at vise hvor “gode” de er.

    Kommentar by hthj — 6. september 2017 @ 22:24

  75. Kim, indehaver af sitet her, har en utrolig stor tolerancegrænse, som man jo har på denne side af midterfløjen. OG Tak for det, Kim!
    meeen somme tider må visse elementer vist også gerne forvises til egne rækker, som vi bliver på f.eks. politiken, information og lignende.

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. september 2017 @ 22:37

  76. Men fest skal der være, når iSlammet eller andre kulturelle “berigere” udefra rykker ind på “elitens” enemærker ;-)))

    Må der komme mere af det *SS*

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. september 2017 @ 22:42

  77. Nu skal Alice huske at iføre sig burka, når hun skal ned på Strandvejen og handle ind…

    Kommentar by 4760 — 7. september 2017 @ 00:29

  78. >69 Jørgen
    Jeg mener du forvirrer begreberne.

    Kommentar by Nielsen — 7. september 2017 @ 07:34

  79. Nå, så tabte i også den diskussion. Kan ikke huske i endnu har vundet bare en.

    Kommentar by Jørgen — 7. september 2017 @ 10:00

RSS feed for comments on this post.