6. september 2017

Black Lives Matter-aktivist kritiserede BT for at hænge hendes venindes bror ud som voldtægtsmand…

Tirsdag efterlyste Københavns Politi en afrikaner, der var mistænkt for overfald og voldtægtsforsøg på en 26-årig kvinde, fredag morgen ved Ny Ellebjerg Station. Flere medier bragte fotoet, herunder BT.

Jeg har flere gange blogget om den Black Lives matter-aktiisten Mary Consolata Namagambe, der i sidste måned var i medierne fordi P3 efter hendes mening sendte ‘racistisk radio’. Tidligere i dag angreb hun BT, fordi de hang hendes venindes bror ud som mistænkt voldtægtsmand. Han bor godt nok tæt ved Ny Ellebjerg Station, men det var ikke ham. William Jansen kommenterer efterspillet på Facebook.

“I dag fortæller debattøren Mary Constance Namagambe at hendes ikke navngivne veninde har snakket med politiet og politiet har fortalt hende at de aldrig har offentliggjort det billede og at herren på billedet ikke matcher den efterlystes signalement (i parentes bemærket; den afbillede mand matcher samtlige elementer af politiets signalement). …

På bare en time har 900 folk liket den anden beretning og over 600 har delt den. … Flere kommentatorer forlanger at politiet skal betale erstatning til herren på billedet.” (William Jansen, 6. september 2017)

(Mary Consolata Namagambe på Facebook, 6. september 2017)

Den unavngivne veninde hedder Dorthea Mija Sosthenes Boyi. Det oprindelige opslag, der lynhurtigt gik viralt, har Mary Consolata Namagambe forståeligt nok slettet igen, nu hvor politiet bekræfter, at ‘billedet er det rigtige’. Det samme gjorde hun med den alternative forklaring. Her er hun i citat: I & II.

“Politiet fortæller dem til deres store overraskelse, at de ikke har frigivet dette billede af gerningsmanden til BT, og at det er BT der sikkert har taget et tilfældigt billede af en sort mand der ikke er gerningsmanden. Netop at BT har løjet omkring gerningsmanden, og hængt en uskyldig sort mand ud. Politiet fortæller således min veninde og hendes lillebror, at han udover det ikke engang matcher den beskrivelse der er af gerningsmanden.” (Mary Consolata Namagambe, 6. september 2017)

“Hej alle sammen… Sagen er nu mellem min veninde, hendes bror og politiet nu. Jeg brugte min platform til at dele historien, fordi det var en træls situation min venindes bror var endt i, og dette har bestemt ikke været sjovt for ham. Tak fordi i har været med til at skabe opmærksomhed på sagen. Og min opdatering slettes derfor nu.” (Mary Consolata Namagambe, 6. september 2017)

Oploadet Kl. 17:32 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87246/trackback

44 Comments »

  1. Her er et opslag, hvor du kan hvor nederdrægtigt hun redigere sine kommentarer, efter hun bliver kaldt ud af folk på facebook.

    http://i.magaimg.net/img/1c0m.png (facebook post side om side før/efter-edit)

    Her kan i se hendes “ikke-undskyldning”

    http://i.magaimg.net/img/1c0n.jpg

    Kommentar by Dennis — 6. september 2017 @ 17:40

  2. Koen (der mangler ikke et n) er SYG.

    Kommentar by Kent — 6. september 2017 @ 17:42

  3. Så det Marys venindes lillebror der er voldtægtsforbryderen? Så bliver han vel nem at finde.

    Kommentar by Jake — 6. september 2017 @ 17:44

  4. Ja, overvågningskameraer er “træls”. Mary Consolata Namagambe er blandt landets allerstørste fuldblodsracister. Helt utilsløret og meget åbenhjertigt tænker hun alt ind i hudfarver og etnisk oprindelse.

    Kommentar by DavidK — 6. september 2017 @ 17:45

  5. Han er fundet: http://ekstrabladet.dk/112/efter-groft-voldtaegtsforsoeg-mand-anholdt/6811004 men bare rolig – med et retssystem som det danske, kan han umuligt blive udvist -, det er nemlig de onde hvide menneskers skyld og det er syndt for ham og i Afrika kan han ikke få fattighjælp nok og … ja fortsæt selv

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 6. september 2017 @ 17:48

  6. Kan se politiet stadig ikke har fundet “printscreen” og vælger at bruge deres mobil istedet. Kløgtigt…..

    Kommentar by Dennis — 6. september 2017 @ 17:58

  7. Er det iøvrigt ikke skønt at afrikanere kommer til Danmark og fortæller os danskere hvor forfærdelige vi er. Kunne de ikke tage konsekvensen af hvor skrækkelige danskere er også skride ned til Afrika!

    Kommentar by Jake — 6. september 2017 @ 18:00

  8. …ja-ja om et års tid får måske at vide om det var ham, om han bliver dømt eller hvad!
    udvist? nænænæ! “rest in Peace my black brother”
    P.

    Kommentar by Piotr — 6. september 2017 @ 18:09

  9. Mary har det desværre ikke fra fremmede, hun deltog tidligere i et kursus hos mellemfolkelig samvirke, der uddanner frelste typer som hende til at forpeste debatten i Danmark.

    I den organisation sidder der garenteret typer der er inspireret at den liberale-syge på de amerikanske universiteter, der også præger feminister og journalister herhjemme i DK.

    At det stadig er legitimt at erklære sig “Black LIves Matter”-herhjemme er jo til grin. Især efter et medlem af gruppen overlagt myrdede betjente i Dallas, Texas i fjord.

    Kommentar by Dennis — 6. september 2017 @ 18:18

  10. Koen er ikke bare syg, hun er fremmed og uønsket i Danmark.

    Kommentar by Nielsen — 6. september 2017 @ 18:19

  11. Hvis alle afrikanere er lige så fulde af løgn som negeren her, så kunne det forklare hvorfor Afrika er så håbløst underudviklet.

    Kommentar by Vagn Henning — 6. september 2017 @ 18:26

  12. Som Enoch Powell sagde vil multikulturen aldrig virke fordi vi er uniformet i kødet som fremmede for dem og de for os. Åbentlyst, at hun kører hendes bias for dem hun er relateret til mod os. Hun giver Enoch Powell ret.

    Kommentar by Thorsted — 6. september 2017 @ 18:44

  13. #11 Eller også er Afrika som helhed så håbløst underudviklet, fordi det er et lav-iq område. https://static.iq-research.info/20150809/img/iq_by_country.png

    Med tanke på, at de føder alt for mange børn, kunne det være interessant at se en kurve over deres udvikling i iq. Er den f.eks. stigende, faldende, eller står den mere eller mindre stille?

    Kommentar by na — 6. september 2017 @ 18:47

  14. Ak ja, og så på en dag hvor vi blev “beriget” med endnu et nyt politisk parti;

    Feministisk Initiativ”

    En flok kugleskøre præmenstruelle venstreradikale kællinger, som selvfølgelig også har “antiracisme” på programmet.

    Mon ikke de har en ledig kreds til lille sorte neger-Mary?

    Kommentar by 4760 — 6. september 2017 @ 18:55

  15. kan man ikke længere poste links?

    Kommentar by Helmuth Kohl — 6. september 2017 @ 19:02

  16. Dumskerne betaler en neger for at leve hos dumskerne, og som tak overskider negeren dumskerne – der kan ikke være nogen tvivl om at dumskerne er verdens dummeste folk.

    Kommentar by Piphans — 6. september 2017 @ 19:07

  17. Har jeg en eller anden form for karantæne?

    Kommentar by Helmuth Kohl — 6. september 2017 @ 19:09

  18. Er de hvide problemet, eller er det negerne selv, der har den titel?

    IQ-forskelle er ikke alene forklaringen. I så fald ville det have været Østasien, der have æren for alle banebrydende opfindelser i forrige århundreder, som har skabt et tigerspring for menneskeheden, som ingen “asiatisk Tiger” nogen sinde har været i nærhede af. På trods af en IQ der er højere end vores…

    https://www.youtube.com/watch?v=nviIsMUTV-8

    Kommentar by Margrethe — 6. september 2017 @ 19:10

  19. -> Helmuth Kohl

    Nej.

    Opdate. Men efter at have tjekket kan se jeg at Askimet-filteret har smidt 5-8 af dine test-links direkte i spambakken. Den ser jeg aldrig (så kunne jeg ikke lave andet).

    Kommentar by Kim Møller — 6. september 2017 @ 19:23

  20. @Kim

    Tak. Vil du se om der er en historie i det link og måske tillade linket som kommentar til charlottsville historien for eftertiden skyld.

    Underligt at filteret tager links til netop denne historie, synes du ikke?

    Kommentar by Helmuth Kohl — 6. september 2017 @ 19:30

  21. Test nummer 9.

    http://www.occidentaldissent.com

    Kommentar by Helmuth Kohl — 6. september 2017 @ 19:34

  22. Det mest bemærkelsesværdige i denne sag er alligevel den medieomtale, som hun får.
    TV2:
    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-09-06-opslag-paa-facebook-skabte-tvivl-om-politiets-efterlysning

    Utroligt overhovedet at bringe historien på den måde. Man skal langt ned i artiklen for at finde hoved og hale i historien, og det er der nok ikke mange (af de forargede) der når.

    Ros til politiet for sende et ordentligt signalement, og jeg håber ikke, at de en anden gang vil holde sig tilbage p.g.a. en vildfaret sjæl.

    Kommentar by Per747 — 6. september 2017 @ 19:47

  23. -> Helmuth Kohl

    “Underligt at filteret tager links til netop denne historie, synes du ikke?”

    Næh.

    Kommentar by Kim Møller — 6. september 2017 @ 19:52

  24. Mary Consplata Namamgabe må nu slette sit facebook-opslag

    https://www.bt.dk/krimi/foto-vaekker-indaedt-vrede-paa-facebook-her-er-historien-bag

    Kommentar by BB — 6. september 2017 @ 20:02

  25. Hele det opslag du citerer fra: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155614260144906&set=a.104108869905.89712.698509905&type=3

    Kommentar by William — 6. september 2017 @ 20:34

  26. @Kim Møller & Helmuth Kohl – Akismet – Spam

    Jeg har oplevet at akismet filteret har markeret en del seriøse indlæg / afsendere som spam – nogle folks mailadresser blev konsekvent sendt til spambakken. Med lidt målrettet arbejde vil man kunne få sine fjenders mailadresser o.l. optaget i aksimets spam-database, og det kan godt være det foregår. Jeg synes man skal holde et vågent øje med det.
    Man kunne abonnere på nogle nyhedsmails, og så konsekvent markere den som spam – hvis der er nok folk der gør det, så kommer den i spamregisteret.

    Kommentar by Balder — 6. september 2017 @ 20:42

  27. Har vi ikke set det klamme kvindemenneske før?

    Hun er godt ikke udpræget muslimsk, men alligevel kommer jeg til at tænke på:
    https://newspeek.info/forskning-gaet-hvem-der-har-verdensrekorden-i-at-foele-sig-til-grin/

    og fra d.d.:
    https://newspeek.info/mazlum-forurettet-er-et-noeglebegreb-i-mellemoesten/

    Jo, nogle kultur”fremtrædere” forstår at føre sig frem og få opmærksomhed på noget, som vel egentlig skulle have været forblevet som endnu e´n, der ikke selv har fået jordkontakt til den største del af Danmarks befolkning og kultur, som bidrager, med skatter uden ende, til sligt afskum :-(

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. september 2017 @ 21:45

  28. Er der noget royalt over Balder?

    Kommentar by M.S. Carstens — 6. september 2017 @ 21:46

  29. ‘Let’s go be oppressed’…

    Kommentar by Søren Ferling — 6. september 2017 @ 22:37

  30. Jeg tror Mary simpelthen har læst venindens opslag forkert. Veninden skriver:

    “Peter og jeg blev nødt til at tage ind på politistation for at være sikker på at det ikke er ham.
    Vi har fået bekræftet af politiet at det ikke er ham på billederne eller er gerningsmanden.

    Hendes dansk er ikke perfekt. Hun mener formentlig, at det ikke er Peter på billederne, og at Peter ikke er gerningsmanden.

    Mary har læst det som om, at manden på billederne ikke er gerningsmanden, og straks er fanden løs.

    Kommentar by MartinH — 6. september 2017 @ 23:17

  31. #30, MartinH. Det har jeg også lagt mærke til. Men det har nu ikke forhindret hende i (angiveligt) at uddanne sig til jurist, drive en uddanelsesrådgivning for folk af “anden etnisk herkomst end dansk” og så i øvrigt være professionel krænkelsesoffer. Interessant med UVU. Alle er jo danskere, hedder det sig. I hvert fald i talkshows og når det handler om hvad andre må mene og tænke. Men samtlige af hendes 66 vejledere titulerer sig gennem nationalitet, såsom t.ex “Palæstina”, “Gambia”, “kurder” etc. De identifceres først og fremmest gennem deres etniske ophav, og etnisk danske er udelukkede …

    Kommentar by DavidK — 6. september 2017 @ 23:42

  32. @Kim

    Jeg vil også gerne lige indskyde en sætning om Akismet. Der er det problem, at det er crowdsourced hvad der markeres som spam, og derfor er Akismet også muligt at manipulere med. Derudover fungerer det så vidt jeg ved teknisk ved at Akismet helt kan forhindre, at du overhovedet ser kommentaren, og således kan du ikke vide om fx en langvarig debattør pludselig bliver ramt af fx et IP-ban.

    Jeg er klar over, at det formentlig er et kompromis mellem at bruge ekstremt meget tid på reviews og så automatisere lidt – men resultatet er, at du ikke rigtig selv længere kontrollerer hvem der kan ende med at blive fuldstændig blacklisted.

    Desværre har jeg ikke noget alternativ at anbefale :/

    Kommentar by Quark — 7. september 2017 @ 02:25

  33. Hvorfor læser journalister overhovedet facebook som om det var en kilde til sandfærdig information? Hvordan kan et opslag på facebook fra én person så tvivl om en officiel efterlysning fra politiet – vi kan jo tydeligt se hun ikke er troværdig? Hvorfor har MSM ikke fanget hendes redigeringer og sletninger?

    Hvorfor er journalister dog så uendeligt dårlige til deres arbejde?!

    Man burde lave en ny usagt regel. Efter du har spillet offer sammenlagt tre gange i medierne, vil du aldrig igen blive givet muligheden. Det ville frasortere de værste klynkere og løgnere som fx Mary.

    “You only get three victimbucks!”

    Kommentar by Quark — 7. september 2017 @ 02:56

  34. Endnu et “offer” afsløret! Charlottesville, det svært overvægtige “offer for højreorientered vold” angiveligt forsætligt begået af James Field med sin Dodge Challenger viser sig at være død af hjertestop. Det er spørgsmålet om hun overhoved blev ramt af bilen.

    Moderen Susan Bro er ved at lave en kult ud af sin angiveligt døde datter, men indrømmer her for åbent kamera at dødsårsagen var hjertestop. Det (ungdoms) billede af Heather Heyer som MSM har distribueret har i øvrigt meget lidt tilfælles med den fedflommede person der vises i videoerne. Jeg måtte igennem omkring 26 google resultatsider for at finde en artikel som ikke var en del af den letgenkendelige bølge af antinational hadpropaganda!

    Published September 6: Heather Heyer died of a heart attack, not killed by nazis: https://www.youtube.com/watch?v=n1Ll0F3uhDs

    Kommentar by Balder — 7. september 2017 @ 08:17

  35. Krænkelse er et fix for Mary. Eller også vil hun helst gå ud af sit gode skind.

    Kommentar by Liva — 7. september 2017 @ 09:51

  36. Hvorfor er Mary Consolata Namagambe i Danmark nu?

    Hun lovede jo at hun ville rejse til Uganda i august, og starte “The reusable pad company” op, efter hun havde nået over de 100.000 indsamlede kroner?
    Se nederst her på denne webside efter “What happens when we have raised the money”:
    https://www.kickstarter.com/projects/2109974330/the-reusaable-pad-company-in-uganda-by-mary-c-nama

    Da tråden her er nogle dage gammel, prøvede jeg at lægge min tekst under “Off Topic”, men det virkede ikke. Måske har jeg et “fy-ord” mellem mit skrevne?

    Kommentar by Birger Jensen — 7. september 2017 @ 10:24

  37. Balder: 400 betalte Hollywood statister mødte om natten op til “Unite the Right”, som de var blevet instrueret til af deres arbejdsgiver: DNC. Om dagen mødte der en del patrioter op for at beskytte alles ret til at forsamle sig og demonstrere og så mødte DNCs Antifa op, klar til at udføre deres skuespil kaldet “Nazist overfalder uskyldig fredselskende Antifa-protestgruppe”, støttet af det altid hjælpsomme politi og redningsvæsen. Politistationen klods op af parkeringspladsen, som vendte ud til den pågældende sidegade. Slåskampene under demonstrationen fandt sted i parkeringshuset, og kan principielt være optaget et år tidligere.

    Kommentar by Jørgen — 7. september 2017 @ 10:53

  38. #36, Birger. Virkelig interessant. Målet blev nået allerede 15 juli. Mary har ikke været nede i Uganda for at sy 2 mio genbrugs-menstruationsbind. I stedet har hun været optaget af DR’s radioprogrammer, Politikens debatspalter og politiets efterlysninger. Det er faktisk en rigtig god historie, som sagtens kunne bringes i et “seriøst” dagblad også.

    Kommentar by DavidK — 7. september 2017 @ 11:15

  39. Tak Jørgen, ja jeg har hørt det meste. Det er standard lige som herhjemme – har selv oplevet det hele i miniature i bl.a. Fredericia:
    http://balder.org/articles/Patriot_Frikendt/1-Frikendt.php (første side i en serie der beskriver hele forløbet.

    Alt var som i Charlottesville: Bjørn Medom, berygtet Socialdemokrat inviterede 200 Antifa til byen, mens han og borgmesteren Steiner Jensen, havde hidset op til had mod Frit Folk demonstranterne.
    50 politi indkaldt fra hele Sønderjylland kunne ikke forhindre Antifa – AFA i at angribe med kasteskyts og hærværk en journalist blev ramt. Da det viste sig at der var anholdt 15 rødfascister prøvede myndighederne at sigte undertegnede som blev angrebet af en rødnazist, så kunne de da skrive i avisen at én fra den nationale fløj var blevet sigtet! To retsmøder senere hvor jeg blev pure frikent men det har nok ikke nået den kontrollerede presse i Fredericia og omegn.

    Kommentar by Balder — 7. september 2017 @ 11:31

  40. En karriere der tilsyneladende er baseret på løgnehistorier rækkende fra Fake News til suspekte Kickstarter projekter.

    BLM er baseret på masser af løgne (“Hands up, don’t shoot”), så oplagt for en wannabe con artist.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 7. september 2017 @ 12:58

  41. Negeren er i buret inde:
    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-09-07-mistaenkt-for-voldtaegtsforsog-pa-station-er-faengslet

    Kommentar by Hertz — 7. september 2017 @ 18:33

  42. -> Balder

    Jeg har set nærmere på linket. Hun fik skader (efter påkørsel), bløder kraftigt og får hjertestop. Jeg spurgte en læge-ven om det var sandsynligt, og han nævner ‘traumatisk hjertestop’. Han ser intet mistænkeligt ved forløbet.

    “…. skader der kan give hjertestop er nedblødning, overrivning af hovedpulsåren ved rotationsskader, de indre organer accelereres/decellereres også afhængigt af hastigheden.”

    Kommentar by Kim Møller — 7. september 2017 @ 23:00

  43. Og nu viser det sig at billedet var af venindens bror OG han ganske rigtigt er mistænkt for voldtægt. Og endda fængslet i 4 uger

    http://ekstrabladet.dk/112/kendt-debattoer-flover-sig-kvajede-sig-i-sag-om-voldtaegtsforsoeg/6814023

    Hvem sagde fake news? Eller er det bare Neger-News?

    Kommentar by redneck — 8. september 2017 @ 14:58

  44. Undskyld, skrev en kommentar et forkert sted, hørte her til Balder:

    En hurtig søgning på youtube bringer denne video om moren.
    9zrb364KIJM

    Kommentar by Jørgen — 8. september 2017 @ 16:38

RSS feed for comments on this post.