7. september 2017

Black Lives Matter-aktivist trak racismekortet pga. efterlysning: Venindens bror er sigtet for voldtægt

I går bloggede jeg om Black Lives Matter-aktivisten Mary Consolata Namagambe, der anklagede BT for med (et af politiet udleveret) overvågningsfoto, at have hængt hendes venindes bror ud som voldtægtsforbryder. Han er nu fængslet, sigtet for voldtægt. Fra EB.dk – Efter shitstorm: Mistænkt for voldtægtsforsøg på station er fængslet.

“En 26-årig mand, der er mistænkt for et voldtægtsforsøg på Ny Ellebjerg Station, er blevet varetægtsfængslet i fire uger.

Han er sigtet for at have forsøgt at voldtage en 27-årig kvinde fredag 1. september på Ny Ellebjerg Station.

Den mistænkte mand blev anholdt 6. september efter at have været efterlyst af politiet med billeder.”

(26-årige P.S.B, sigtet for voldtægt)

“BT har løjet omkring gerningsmanden, og hængt en uskyldig sort mand ud.” (Mary Consolata Namagambe, 6. september 2017)

Oploadet Kl. 20:24 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87297/trackback

40 Comments »

  1. Man skulle jo næsten tro det var fiktion.. men næh nej.

    Kommentar by Lundahl — 7. september 2017 @ 20:29

  2. “…der anklagede BT for med (et af politiet udleveret) overvågningsfoto, at have hængt hendes venindes søn ud som voldtægtsforbryder.”

    Det var venindens bror, ikke søn.

    “Han er nu fængslet, sigtet for voldtægt.”

    Kilde på at det er venindens bror politiet har sigtet? Det kunne være en der ligner ham, det er trods alt grynede billeder.

    Kommentar by William — 7. september 2017 @ 20:31

  3. Mary Consolata Namagambe:

    “Det her er vanvittigt. Jeg kommer hjem til min veninde, hun er ude af den, fordi hendes lillebror på 26 år eller en tilfældig afrikansk mand er blevet offentliggjort på BT’s og politiets hjemmeside som en voldtægtsmand. Hvad fuck sker der for politiet? Hvordan kan I tillade at en uskyldig mand bliver hængt ud?”

    Hahahahahahahaha – hvis det ikke var så sørgeligt, at endnu en dansk ´pige er blevet kulturberiget – tak til Mary tak til Jelved, Zenia, Allerslev, ….

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 20:39

  4. Så veninden løj da hun sagde:

    “P. og jeg blev nødt til at tage ind på politistation for at være sikker på at det ikke er ham.
    Vi har fået bekræftet af politiet at det ikke er ham på billederne eller er gerningsmanden.”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 20:41

  5. Just another “dindu nuffin”.

    Kommentar by grove city, ohio — 7. september 2017 @ 20:50

  6. Kim, der er noget der ikke stemmer – godt nok har jeg ikke høje tanker om Mary Consolata Namagambe, men hun virker trods alt rimelig kvik – jeg har svært ved at få dine oplysninger til at passe med Mary’s facebook opdatering efter anholdelsen af den formodede gerningsmand:

    “Mary Consolata Namagambe
    I går kl. 19:54 ·
    Den rigtige gerningsmand er fundet! Thank God!
    I den anledning vil jeg gerne sætte the record straight:
    Min veninde, hendes bror og jeg har været i kontakt med politiet hele dagen. Hverken hende, jeg eller broderen er blevet anmeldt for at have løjet om poltiets arbejde eller situationen generelt. Vi har derimod haft en rigtig behagelig samtale med politiet for at få denne her situationen udredt fuldstændig. Dog sker fejlen idet at min veninde og hendes bror tager ned til politiet, hvor en politimand fortæller dem, at det er BT, der har publiceret et forkert billede af den formodede gerningsmand – at det altså ikke politiet, der har postet det her billede. Det er hér, det klikker for os. Det er det, vi alene reagerer på via min post.
    Så at det viser sig, at politimanden siger, at billedet, delt af BT, ikke var det rigtige, antager man er rigtigt, når det kommer fra politiet selv. Skulle vi have faktatjekket hvad politiet havde sagt? Muligvis, men det er ærligtalt ikke det første, man tænker på, når det kommer fra politiet selv!
    Jeg har ikke yderligere kommentarer til denne sag. Lad os hellere prise os lykkelige for, at den rigtige gerningsmand endelig er fundet – muligvis takket være al opmærksomheden, som I har været med til at skabe!”

    -Har veninden både en bror og en søn på 26 år, der hedder P.?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 21:05

  7. -> William

    Tak for rettelsen. Jeg var selv usikker på at om det vitterligt var ham der blev anholdt, og ville ikke blogge det, hvis jeg ikke havde det fra pålidelig kilde (der ønsker at være anonym).

    Kommentar by Kim Møller — 7. september 2017 @ 21:06

  8. Det anede mig…

    Kommentar by Helmuth Kohl — 7. september 2017 @ 21:15

  9. Er der en måde at få dette bekræftet – siden det helt konkret ville vise, at Mary lyver og løj om politiets arbejde, og derfor kan politianmeldes for obstruktion?

    Hvis det er sandt, bør hendes seneste postering i hvert fald skydes ned med karriere-afsluttende mængder udskamning og løgner-labels.

    Og så bør én eller anden altså lige rive lidt op i den crowdfunding kampagne hun snuppede pengene fra…

    Skeletterne hober sig op!

    Kommentar by Quark — 7. september 2017 @ 21:31

  10. Det er meget svært at tro, at Mary skulle være så kynisk at skrive:

    “Min veninde, hendes bror og jeg har været i kontakt med politiet hele dagen. Hverken hende, jeg eller broderen er blevet anmeldt for at have løjet om politiets arbejde eller situationen generelt. Vi har derimod haft en rigtig behagelig samtale med politiet for at få denne her situationen udredt fuldstændig.”

    -Men undlade at skrive at venindens bror under besøget hos politiet blev anholdt for voldtægtsforsøget(men timingen passer) – det ville jo være rablende sindssygt og socialt selvmord.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 21:37

  11. Fraset forbrydelsen er det sgu sjovt. Hvorfor bruger ikke billedet hvor han har strithår?

    Kommentar by Jake — 7. september 2017 @ 21:45

  12. -> Jørgen Nielsen

    Det gik lidt stærkt. Der er ingen søn involveret – det er venindens bror alt handler om. Han er anholdt, sigtet og fængslet – uanset hvad Mary skriver på Facebook.

    Kommentar by Kim Møller — 7. september 2017 @ 21:59

  13. Tak, Kim – det er jo bare helt gak, gak.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 22:09

  14. Det eneste jeg får ud af det her er at Black Lives Matter-aktivisten Mary Consolata Namagambe lyver så stærkt som en hest kan rende, ikke at jeg havde forventet andet men er alligevel forbløffet da hun trods alt er jurist.

    Kommentar by Santor — 7. september 2017 @ 22:13

  15. Mary har slettet ovenstående facebook indlæg og skriver nu:

    “Mary Consolata Namagambe
    Lige nu · Copenhagen, Capital Region of Denmark ·

    Først og fremmest skal det siges hvor kede af det jeg er.
    Det viser sig, at det er vedkommende selv som er blevet varetægtsfængslet med mistanke for forsøg på voldtægt. Det har jeg fået at vide og fået bekræftet endelig i dag og jeg vil offentligt undskylde for min gennemgående naivitet, som er under al kritik. Jeg er selv chokeret, men jeg skammer mig inderligt og har brændt mine fingre, så jeg fremover vil forholde mig kritisk, selv i situationer, hvor jeg endda kender en person. Velnok er jeg jurist, men som jurist kan man også forfalde til naivitet, for tanken om at en man kender, bliver mistænkt og muligvis dømt for så alvorlig en forbrydelse, er en meget fjern tanke. At vedkommende kunne potentielt finde på sådan en handling! Jeg må bare ligge fladt ned i det her tilfælde og erkende, at selv den hårde kritik de sidste par dage der hat været imod mig, har været helt på sin plads.

    Jeg handlede i min følelsesvold og hold kæft hvor er det dumt. Med sagens udvikling, har jeg det ret simpelt: Om det så skulle være min egen bror, der kunne finde på at begå sådan en forbrydelse, så har jeg ingen sympati for ham. Jeg er ked over at jeg har forfaldet til at blande mig i politiets efterforskning og jeg undskylder både overfor politiet, som overfor BT. Jeg håber inderligt at sagen bliver opklaret og at offeret bliver tildelt retfærdigheden på sin side.”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 22:27

  16. Spændende at se hvor meget MSM vil bore i den sag…

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 22:29

  17. Pladask.

    Kommentar by Quark — 7. september 2017 @ 22:30

  18. Uriasposten 1 – Mary 0

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 7. september 2017 @ 22:35

  19. EPISK!
    ROFL!
    BLM Danmark madammen i episk FAIL.
    Nu kender hele Danmark hendes venindes afrikanske bror med de visse voldtægtstendenser.

    Læring: Hold tilbage med dine udokumenterede påstande Mary.

    Læring 2: Nu er vi alle meget interesserede i om du nu også følger op på din mærkelige Kickstater https://www.kickstarter.com/projects/2109974330/the-reusaable-pad-company-in-uganda-by-mary-c-nama der ærligt talt minder om en blanding imellem en dårlig joke og et rent fupnummer.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 7. september 2017 @ 22:52

  20. ps: Ang. Kickstarteren kunne jeg forstille mig at nogle af bidragyderne faktisk er ligeglade med projektet så længe som at løftet her bliver opfyldt og BLM-galningen flytter til Uganda:

    What happens when we have raised the money:

    I myself will be moving to Uganda in August 2017 in order to establish the company.

    The first month will involve buying the sewing machines, the materials, hiring employees, registering the company and promoting the company. Our goal is to produce 2 million pads during the first year, and sell the pads all over Uganda as well as promote them at various schools.

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 7. september 2017 @ 22:54

  21. Jeg hørte et amerikansk udtryk om, at vinde den store gevinst i “ghetto lotto”. Det var hvis man enlig sort mor med en masse børn hvor ens “søde og uskyldige dreng” blev skudt af politiet. Dette satte en masse krav om erstatning igang fra moderen, familien og ghettoen.

    Kommentar by Thorsted — 7. september 2017 @ 23:09

  22. Vent lidt… er der i virkeligheden sket det, at Namagambe, i sin medieliderlighed og evige søgen efter nye offerroller, har fået ledt politiet på sporet af den efterlyste mand, som derfor nu er blevet anholdt?

    Please, please, please, please… fortæl mig det er det der sket :-D

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 7. september 2017 @ 23:22

  23. Tja, det er jo et typisk eksempel på, at racister som Mary er villige til at forsvare hvad som helst… mord, voldtægt… hvis bare voldsmanden har det rigtige farve.

    Kommentar by Anonym — 7. september 2017 @ 23:47

  24. Sikken en gang selvmedlidende lirumlarum hende Mary hælder udover sin Fjæsbog. Hallo – der er en voldtaget pige, hvis liv er ødelagt ude der. Men klovnen er kun optaget af sit ulidelige selvbillede.

    Kommentar by traveler — 7. september 2017 @ 23:57

  25. Black Lies matter…!

    Kommentar by XXXXX — 8. september 2017 @ 00:20

  26. På hendes profil er der nogle billeder hvor hun har glat hår. Jeg har hørt, at en del afrikanske kvinder barberer hele “mikrofonen håret” af for, at kunne få en paryk med glat hår, der sidder tæt på hovedet.

    Kommentar by Thorsted — 8. september 2017 @ 02:33

  27. Mary i kæret :-(

    Kommentar by Nielsen — 8. september 2017 @ 02:59

  28. #26 Thorsted,

    Det er noget af en tilnærmelse at kalde det hår. Det negrene er udstyret med, ligner mest af alt en brugt skure-svamp.

    En del amerikanske sorte kvinder barberer skalpen for at få parykken til at sidde bedre.
    Andre sorte damer bruger produkter som Weave, der er halvlangt glat kunstigt hår, som så fastgøres til deres eget “hår”.

    Michael(le) Obama er stor forbruger af produktet Weave. Hvis man kigger efter på billeder af hende/ham, kan man tydeligt se gorilla manken neden under det glatte kunstige hår.

    Nedenstående video er den seneste i serien om Michael(le)s mystiske “gren”. Man mener dog ikke at den er kunstig.

    https://youtu.be/KDdTmd2Qne4

    Kommentar by grove city, ohio — 8. september 2017 @ 05:02

  29. Hun påstår i sit seneste skriv, at hun er…..jurist !!!

    Kommentar by kent — 8. september 2017 @ 07:16

  30. Mon lille sorte Mary får tid til at sy menstruationsbind ind imellem fabrikationen af alle mulige løgnehistorier?

    Kommentar by 4760 — 8. september 2017 @ 09:13

  31. Hej Kim, husk at fjerne sløringen, hvis han dømmes og vælger ikke at appellere.

    Kommentar by Nielsen — 8. september 2017 @ 09:42

  32. Husk stadig at slå op på Colin Flaherty, hvis i vil kende den afroamerikanske virkelighed. Han bliver interviewet af Stefan i “Why Black Crime Matters” youtube video poacFc6nhLo

    Han egen kanal findes ved at søge på Colin Flaherty, selvfølgelig. youtube dot com forward slash + channel/UCEbta5E_jqlZmEJsriTEtnw/featured

    Kommentar by Jørgen — 8. september 2017 @ 10:10

  33. EkstraBladet har rettelses-historien på idag, forholdsvist højt oppe over folden: http://ekstrabladet.dk/112/kendt-debattoer-flover-sig-kvajede-sig-i-sag-om-voldtaegtsforsoeg/6814023

    “‘Jeg er selv chokeret, men jeg skammer mig inderligt,’ skrev hun i opslaget, der foreløbigt ikke er slettet.” hehe, i opslaget der foreløbig ikke er slettet.

    Kommentar by Quark — 8. september 2017 @ 11:46

  34. Man får også et indblik i den afrikanske virkelighed ved at læse eller lytte til bogen Negroes in Negroland. Det er citater fra de første opdagelsesrejsende og kolonister som stiftede bekendskab med negerstammerne i det sorte Afrika.

    De beskriver en virkelighed der handler om kanibalisme i mange afskygninger, despotisme, voldtægt slaveri, sort nagi, amuletter, tortur, heksebrændinger, morderiske medicinmænd, rituelle ofringer, det er ubeskriveligt.

    Jeg tror efterhånden at dem som endte som slaver i Amerika var heldige.

    Men vi ser lignende tilstande som beskrevet i de afrikanske historier i negergettoer rund om i verden; USA, Paris, Brasilien, Sydafrika osv.
    Når der ikke er hvide eller andre til at undertrykke dem, regreserer de til deres oprindelige afrikanske tilstand. Hvis man parrer tamduer af amnge slags på må og få, bliver slutresultatet igen den oprindelige form; klippeduen.

    Med USA som eksempel, så har negere (negre for Jørgen) ikke slægtslinjer eller dynastier, historie eller andre holdepunkter der er med til at forbedre racen ved at vedligeholde en gavnlig tradition eller civilisation som hvis de mere begavede styrer samfundet formerer sig og får det hele til at blomstre. Tværtimod er det de mest voldelige og associale som sætter flest børn i verden. 80 – 90 % i USA vokser op uden en far. I Afrika er voldtægt næsten acceptabel opførsel. Så både arv og miljø gør at de i bedste fald står i stampe.

    Negroes in Negroland

    https://www.youtube.com/watch?v=sg-cp27OzwM

    Kommentar by Balder — 8. september 2017 @ 12:51

  35. Det er også interessant hvordan pressen godt kan komme ud af starthullerne og få sagt fra, hvis en af deres egne ryger i kløerne på en debattosse som Namagambe. Hendes strategiske fejl er jo helt klart, at hun gik efter en journalist på et af de store mediestøttede medier. Hvis hun havde “nøjedes” med at lyve om politiet, en Ralf Pittelkow eller en Tucker Carlson, ville de danske journalister have siddet og skamrost hende på de sociale medier.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 8. september 2017 @ 14:07

  36. Formiddagsbladende bekræfter tilsyneladende Uriaspostens overskrift.

    “Den fængslede er ifølge Ekstra Bladets oplysninger identisk med Mary Consolata Namagambes venindes lillebror.”

    http://ekstrabladet.dk/112/kendt-debattoer-flover-sig-kvajede-sig-i-sag-om-voldtaegtsforsoeg/6814023

    “Politiet offentliggjorde så, at politiet på baggrund af efterlysningen og fotoet havde anholdt den efterlyste. Han er nu varetægtsfængslet som mistænkt – og åbenbart Marys venindes bror.”

    https://www.bt.dk/blogs/saa-sendte-mary-mig-lige-ud-i-min-foerste-shitstorm

    Kommentar by Jesper Hansen — 8. september 2017 @ 14:25

  37. En lille observation fra Firoozeh Bazrafkan:

    “Sjovt nok nævner hun ikke i sin status (den nye) at gerningsmanden er sort. Hun skriver blot – Gerningsmanden.

    I hendes tidligere status skrev hun “den uskyldige sorte mand”

    Kommentar by MartinH — 8. september 2017 @ 14:41

  38. Undskyld, det var et forkert sted. Videoen var om moren. SonofNewo udgav i øvrigt denne for 4 timer siden på youtube: 7DHURBjjOYY

    Kommentar by Jørgen — 8. september 2017 @ 16:57

  39. # 37 MartinH.

    Yup, Det er de små ting der fortæller hvem der er racister :)

    Kommentar by Santor — 8. september 2017 @ 21:10

  40. Jeg har fundet et nyt yderst vigtigt emne, som lille sorte Mary kan kaste sig over:

    Jeg kom desværre til at se lidt af programmet “Vild med dans”, og der medvirker ikke én eneste neger eller muhammedaner i år.

    Et klart bevis på den strukturelle racisme!

    Sæt i gang, Mary!

    Kommentar by 4760 — 8. september 2017 @ 21:49

RSS feed for comments on this post.