13. september 2017

Århus: To venstreradikale fejrede islamistiske terrordrab med ‘Happy 9/11’-banner, hammer og segl

Mandag var der 16-årsdag for angrebene på World Trade Center og Pentagon, og den slags er tilsyneladende værd at fejre, hvis man tilhører den yderste venstrefløj. I Århus demonstrerede to venstreradikale fra det anarkistiske kollektiv ‘Ill Eagle’ foran Hovedbanegården med en banner påskrevet ‘Happy 9/11’.

De blev meldt til politiet, der stoppede den ikke anmeldte demonstration. Fra Free Speech Blog – Venstreekstremister fejrede 9/11 foran Aarhus Hovedbanegård.

“To mænd fra den yderste venstrefløj markerede i går terrorangrebene med en ‘Happy 9/11’ optræden foran hovedbanegården i Aarhus. De to mænd var udstyret med ‘Happy 9/11’-banner, en højttaler med musik, et skilt med påskriften ‘Krig mod terror = krig mod dig’ og flag. Det ene flag var udsmykket med et kommunistisk hammer og segl-symbol.

(‘Happy 9/11’-demonstration foran Århus Hovedbanegård, 11. september 2017: Foto: FSB)

“Today there was a 9/11 demo in århus. The police showed up and told the protesters to take down their banner because citizens had contacted them and complainded that they felt unsafe. The Demo was arranged to remind people that 9/11 is still used as an excuse to militarize the police and wage war.

The protesters where charged with disturbing the public by being threatning!
This is a perfect example of police being used to control unpopular opinions!
Luckily they had another banner and stayed for an hour in total
Continue your dissent, fight the state!
(‘Ill Eagle Media Conglomerate’, 11. september 2017)

Oploadet Kl. 00:59 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87456/trackback

22 Comments »

  1. Det jo rigtig at krigen mod terror, bliver brugt til at overdynge os med masseovervågning, mere slagkraftigt politi og amerikanske-krige for at sikrer alt olie forsat bliver betalt i dollars.

    Gaddafi og Hussein sagde nej til dollars og ville enten handle i Guld eller Euro. Efter deres nederlag har man indført et centralbank-system efter amerikanske foreskrifter.

    At man bringer et banner med “Happy 9/11” som folk automatisk trækker helt andre associationer til er til gengæld dumt, men sådan er det jo hos de venstreorienteret, de mangle som regel at undersøge om deres ideer rent faktisk holder i virkeligheden, inden de sætter dem for sig.

    Kommentar by Dennis — 13. september 2017 @ 01:10

  2. Jeg har haft forældre som var knyttet til den yderste ventrefløj i 70erne og 80erne. Man skal være opmærksom på, at der er ufatteligt mange tosser med diagnoser på vestrefløjen. Utopier og psykotiske tilstande svinger godt sammen. For hver Bo Warming på højrefløjen er der 20 på venstrefløjen.

    Kommentar by Thorsted — 13. september 2017 @ 02:23

  3. Det er da nogle rigtig drabelige bannerførende dissidenter, som lige præcis fighter staten, hvor det ikke er farligt. Tabere.

    Kommentar by BE — 13. september 2017 @ 03:24

  4. Perverse svin. Fejre ondskabens perversitet. Må de gå af helvede til.

    Kommentar by Michael Unna — 13. september 2017 @ 05:09

  5. De er simpelthen ondskabsfuldt spildplads i universet.

    Kommentar by Michael Unna — 13. september 2017 @ 05:14

  6. Der er nogle mennesker man simpelthen ikke skal bebrejde deres tåbelighed. Det lærte min far mig da jeg var dreng. Nogle flere af disse typer ud i det åbne vil åbne øjnene på tænkende mennesker.
    På den anden side, hvis det virkeligheden er nødvendigt at kæmpe mod den slags, så er kampen tabt.

    Kommentar by River — 13. september 2017 @ 08:46

  7. Gedigne tabertyper, som jeg siden 70erne har set alt for mange af.
    Man kan selvfølgelig blot trække på skuldrene af lortet, men desværre har sådan noget skrald stemmeret og ret til at ytre sig, og kan dermed påvirke, værst af alt, unge mennesker.

    Kommentar by Knud — 13. september 2017 @ 10:00

  8. Måske de to ungersvende burde sendes en tur til Syrien eller Irak, så de kan opleve islams lyksageligheder på egen krop?

    Kommentar by Holger_Danske — 13. september 2017 @ 10:01

  9. Citat: “I Århus demonstrerede to venstreradikale.”
    Er det ikke blot to “Radikale Venstre” Zenia-separatister der hylder mangfoldigheden?

    Men emnet in mente: nu venter man blot på, at der lidt senere her i tråden dukker de sædvanlige konspirationsteoretikerne op.

    Kommentar by Birger Jensen — 13. september 2017 @ 10:25

  10. Gud Fader bevares for den opfoersel BE ja de er rigtigt drabelige,skvatmikler.

    Kommentar by dunk — 13. september 2017 @ 10:28

  11. Disse to herrer ser noget usoigneret ud. De trænger til kærlighed.

    Kommentar by Sindsro — 13. september 2017 @ 10:36

  12. Rigtige mænd går i bad hver dag! – Den personlige hygiejne, gældende de to figurer på billedet, omfatter tilsyneladende kun hjernevask, det er til gengæld gjort grundigt.

    Kommentar by T. Flodur — 13. september 2017 @ 10:44

  13. Var Pelle “AFA” Dragsted med som fanebærer?

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 10:44

  14. Kommunister. For satan hvor er de bare usmagelige og uintelligente. Klamme slyngler med velsagtens det mest naive verdenssyn der er til at opstøve.

    Få dem væk, tak.

    Kommentar by Quark — 13. september 2017 @ 10:55

  15. Det handler ikke så meget om 9/11 og en militariseret kamp mod terror. Det er mere en narcissistisk selviscenesættelse som klartskuende og betydningsfulde revolutionære.

    “This is a perfect example of police being used to control unpopular opinions!”

    Det er da utrolig heldigt, at de kom derfra med livet i behold efter al den undertrykkelse. POLITISTAT!!!

    Kommentar by BE — 13. september 2017 @ 11:36

  16. Giv dem en (enkelt) billet til Oklahoma, Texas eller Colorado til næste års happening…. så er jeg sikker på de vil få “fest”

    Kommentar by redneck — 13. september 2017 @ 13:21

  17. Jeg forstår ikke at de fejrer alle dem der døde. Inklusiv flere hundrede brandmænd, der døde i forsøget på at hjælpe de mange mennesker i tvillingetårnene.

    Kommentar by Liva — 13. september 2017 @ 14:55

  18. Jeg forstår ikke at de fejrer at så mange døde. Skulle der stå.

    Kommentar by Liva — 13. september 2017 @ 14:57

  19. De skulle hellere fejre den yderst succesfulde udsmidning af muhammedanere i Myanmar!

    Et flot eksempel til efterfølgelse!

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 16:48

  20. Jev vil anføre at den forbrydelse som 911 var, er så gigantisk meget større end ubehaget ved at se et kommunistsymbol, at det næsten er til at leve med. USA er et land hvor magteliten/efteretningstjenester har begået forbrydelser mod deres eget og andre folk i en ufattelig omfang, 911 var kun én af dem. Jo flere som indser denne helt åbenlyse sandhed jo bedre. Ting bliver ikke nødvendigvis usande fordi de bliver fremført af en kommunist, nazist, Muslim, Jøde osv.

    Kommentar by Balder — 13. september 2017 @ 21:42

  21. I øvrigt forstår jeg ikke hvad kritikken af kommunisternes påklædning og påstande om “uvaskethed” går ud på. Jeg synes de ser helt normale ud, og kunne lige så godt være nationalister for den sags skyld. “Krigen mod terror er en krig mod dig.” Også dette har de to gutter fuldstændigt ret i.

    Kommentar by Balder — 13. september 2017 @ 21:45

  22. # 9

    Ja, så fik du sgu ret, Birger!

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 23:49

RSS feed for comments on this post.