13. september 2017

Mary Consolata Namagambe indrømmer løgn: Jeg dumpede mit speciale, og er ‘altså endnu ikke jurist’

Føljetonen om Black Lives Matter-aktivisten Mary Consolata Namgambe fortsætter. Fra EB.dk – Kendt debattør indrømmer løgn efter voldtægtssag: Jeg er ikke jurist.

“Hun har gennem længere tid kaldt sig selv jurist, men sandheden er en anden. Hun har nemlig aldrig gennemført uddannelsen. Det skriver hun i en statusopdatering på Facebook.

Her forklarer hun, at hun i første omgang ikke bestod sit speciale på Københavns Universitet.

– Da jeg fandt ud af, at jeg havde dumpet, var jeg i chok og ked af det. Jeg valgte ikke at dele denne nyhed på Facebook. Men i stedet at afslutte min uddannelse som jurist på Syddansk Uni, hvor jeg har skrevet et nyt speciale, der er bestået, lyder det i opdateringen. …

Men selvom specialet er bestået er det ikke nok. Mary Consolata Namagambe fortæller, at hun mangler 10 ECTS-point i et økonomifag.

I mandags fik jeg at vide, at min dispensation ikke var blevet godkendt. Jeg er altså endnu ikke jurist.

(Mary Consolata Namagambe, stud.jur; Foto: Youtube)

Oploadet Kl. 10:49 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87460/trackback

27 Comments »

  1. Når man pryder bastskørtet med lånte fjer…

    Kommentar by Quark — 13. september 2017 @ 10:58

  2. PS: Selvom “jurist” ikke er en beskyttet titel, har forbrugerombudsmanden per 2016 besluttet, at det ikke er tilladt at bruge titlen “jurist” i erhvervsøjemed hvis man ikke har bestået eksamen.

    http://www.forbrugerombudsmanden.dk/find-sager/markedsfoeringsloven/sager-efter-markedsfoeringsloven/oevrige/anvendelsen-af-titlen-jurist-kraever-en-kandidatuddannelse-i-jura/

    Kommentar by Quark — 13. september 2017 @ 11:07

  3. Er den lille sorte Mary overhovedet neger, når det kommer til stykket?

    Eller er det også bare en fed (sort) løgn?

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 11:27

  4. Skeletterne kappes jo nærmest om, at vælte ud ad hendes klædeskab. Gad vide hvad skabet ellers gemmer på? F.eks. en lille løgnehistorie for at opnå flygtningestatus???

    Kommentar by na — 13. september 2017 @ 11:34

  5. # Hun kom til DK fra Uganda som 9-årig, efter eget udsagn fordi hendes forældre ville give hende bedre muligheder for at få uddannelse og et godt liv. Så hun har næppe personligt løjet om noget, men jeg har ikke kunnet finde info om, hvorfor hun i sin tid blev lukket ind.

    Kommentar by Odo — 13. september 2017 @ 11:47

  6. Jeg er statsminister i Danmark, øh jeg mangler bare lige at blive valgt af befolkningen så jeg siger undskyld, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 13. september 2017 @ 11:49

  7. Hvis lille sorte Mary mangler en direktør til sin menstruationbindsfabrik, så vil jeg anbefale hende, at ansætte Stein Bagger.

    De to vil udgøre et sandt multikulti løgnagtigt dream-team…

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 12:02

  8. Klassisk “shit dump” eller hvad det nu hedder på fagsprog. Alle lortesagerne hældes ud i slipstrømmen af den oprindelige lortesag og så er hun tilbage på banen igen om et par måneders tid.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 13. september 2017 @ 12:14

  9. Sort som en negers røvhul og fuld af løgn – Dummark er totalt færdig.

    Kommentar by Piphans — 13. september 2017 @ 12:58

  10. Uden nærmere viden ligner det en afrikansk pendant til en arketypisk sigøjnerfamilie, hvor hendes forældre fik snøret de danske migrationsmyndigheder, og hun fortsætter med at snøre omgivelserne.

    Med forældre med det mål at lade danskerne finansiere dem selv og deres barns uddannelse og bedre liv, er der ingen taknemmelighed at spore hos hende for, at vi har finansieret hendes udfoldelser.

    Tværtimod bliver vi belemret med hendes anklagende BLM-ideologi, og hun har tydeligvis ingen intention om at ‘betale tilbage’ ved at bruge sin uddannelse konstruktivt i DK.

    Kommentar by traveler — 13. september 2017 @ 13:00

  11. Jurist er ikke en beskyttet titel, men det er en løgn, når hun påstår, at hun har bestået en “Master’s Degree” på KU. Og det står der stadig i toppen af hendes LinkedIn profil:

    “Graduating with a Master’s Degree in Law (LL.M) at the University of Copenhagen was inspired by my
    passion to implement human rights in society.”

    Kommentar by MartinH — 13. september 2017 @ 13:02

  12. Hvad skete der forøvrigt med ham perker narren Kamal Qureshi der efter sigende snød til lægeeksamen og bagefter lavede endnu mere dokument falsk, er han ved at overtage narren lars fadbamses post.
    Uanset hvad så er Dummark helt færdig.

    Kommentar by Piphans — 13. september 2017 @ 13:09

  13. I øvrigt er der et enkelt punkt, hvor Mary ikke løj: Hendes veninde og venindes bror havde rent faktisk været nede på politistationen!

    Broderen havde ladet sine dreadlocks faldet og klippet sig meget korthåret for ikke at ligne videooptagelserne. Det snød dog ikke politiet ret mange timer, og så havde de jo hans adresse.

    Det er bare pudsigt, at det (næsten) uddannede jurist, Mary, ikke undrede sig over, at lillebror Peter pludselig var skiftet fra rastafari til punker.

    http://ekstrabladet.dk/112/blev-efterlyst-offentligt-for-voldtaegtsforsoeg-havde-klippet-sig-korthaaret/6820081

    Kommentar by MartinH — 13. september 2017 @ 13:09

  14. @ 11, MartinH

    Interessant læsning. Hendes LinkedIn-profil tegner et billede af en sort udgave af Stine Bosse. En stribe advisory-stillinger og bestyrelsesposter, der stinker langt væk af “positiv særbehandling” og som i støt stigende grad udstiller, hvor lidt hun reelt har præsteret på arbejdsmarkedet.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 13. september 2017 @ 13:21

  15. Hvis alt andet glipper for neger-Mary, så kan hun vel altid få en stilling som direktør for kunstmuseet Arken i Ishøj.

    De er jo vant til at ansætte notoriske løgnere og fantaster. (Anna Castberg)

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 13:37

  16. Mon hun har været gæstetaler til Anna-Mee’s bryllupsfest?

    Kommentar by redneck — 13. september 2017 @ 14:26

  17. Hvor meget andet lyver hun om?

    Kommentar by Liva — 13. september 2017 @ 14:54

  18. Bare endnu en løgne neger med en iq omkring de 70.

    Kommentar by Danskeren — 13. september 2017 @ 16:16

  19. Hun troede nok at “Big Tits Matter” (BTM), men den gik ikke:

    http://www.uriasposten.net/archives/87342#comments

    Kommentar by Sigwar — 13. september 2017 @ 16:17

  20. Naar jeg har fanget den mus jeg lurer paa , plus en mere , mangler jeg kun to i at have fanget fire….

    Kommentar by Krassisten — 13. september 2017 @ 17:43

  21. Der skal noget til at dumpe sit afgangsprojekt som jurist, der er langt imellem folk der formår dette. Som regel er der gået flere ting galt fejl fra vejleders side, store problemer i privaten mm. eller også skal man være mere end almindelig ubegavet og kun have kommet så langt som til eksammen pga. sin hudfarve.

    Det er ret komisk at striglen og hendes venindes tyrkertro på at artiklen er racistisk overgreb mod den negroidde race faktisk formår at afsløre voldtægtslillebroren. Så fastlåste har de været i deres offerolle at end ikke frisure ændringen har fået den til at stoppe op.

    Kommentar by Sorte Smølf — 13. september 2017 @ 18:10

  22. MartinH @13:02
    “Graduating with …” lyder nu mere som om det er noget hun regner med sker engang i fremtiden, så det er vel ikke helt løgn at hun arbejder på sagen!?

    Kommentar by hovsada — 13. september 2017 @ 18:59

  23. – Black lies matter. Og nu ved vi hvem der spiste alle kagerne.

    Kommentar by Hul igennem? — 13. september 2017 @ 19:12

  24. “– Da jeg fandt ud af, at jeg havde dumpet, var jeg i chok og ked af det.”

    Fordi du har været vant til, at få alting forærende i Danmark?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 13. september 2017 @ 19:28

  25. Er det hende der bræger mod For Frihed, eller er det en anden højt pigmenteret?

    Kommentar by Johnson — 13. september 2017 @ 22:22

  26. Af en eller anden grund, kommer jeg altid til at tænke tilbage på TV-serien “Rødder”, når jeg ser et foto af negerinden.

    Jeg husker at det var en stor oplevelse i 70’erne, at se denne serie, med så utrolig mange negre blandt de medvirkende…

    Kommentar by 4760 — 13. september 2017 @ 23:58

  27. Kort og godt – negerer, østperkere og muslimer ud af vore land, vi har selv nok idioter i forvejen.

    Kommentar by Piphans — 14. september 2017 @ 11:08

RSS feed for comments on this post.