20. september 2017

Khan: “Its Part and parcel of living in a great global city is you’ve got to be prepared for these things..”

Man skal ikke tro på alt, man finder på nettet. Forleden læste jeg et opslag i ‘International Hyggegruppe’, hvor en indvandrer fortalte, at fire betjente havde givet hans far en bøde for at køre over for rødt, selvom han holdt stille (sic). Manden havde ikke selv overværet episoden, men den islamiske online-pøbel var helt oppe i det røde felt. Ligeså utroværdigt som MSM-historien om et afghansk par, der blev overfaldet af to læger på et lægehus i Thisted.

Grafikken herunder dokumenterer ikke, at Londons muslimske borgmester Sadiq Khan stod bag fredagens terrorangreb. Det gjorde efter alt at dømme to flygtninge: 21-årige Yahyah fra Syrien, og en 18-årig iraker. Illustrationen er blot en bekvem anledning til at blogge borgmesterens resignerende accept af islamisk terror.

“I am not gonna speculate, as to who is responsible… what I do know. Its Part and parcel of living in a great global city is you’ve got to be prepared for these things…” (Sadiq Khan, 18. september 2016)

(Bombe i Lidl-pose ved Parsons Green Station, London, 15. september 2017; Foto: The Sun)

(Photoshop: Geert Wiig)

Oploadet Kl. 14:06 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87605/trackback

17 Comments »

  1. Mon ikke den yndige brud, Anna Mee, er fuldstændig enig med sin islamistiske kollega, Sadiq Khan?

    Kommentar by 4760 — 20. september 2017 @ 14:27

  2. Meget passende, at det just er en Lidl-pose muslimen brugte. Det er jo samme Lidl der photoshopper korset væk fra fotos af kristne kirker.

    Kommentar by Voldposten — 20. september 2017 @ 14:42

  3. “Its part and parcel of living in a great global city..”
    Saa total en falliterklaering som det er muligt forestille sig , set ud fra et civiliseret perspektiv ; Sadickhan-the-burgermeister’s standpunkt overrasker dog ikke videre . Ufatteligt at han slap fra den udtalelse uden konsekvenser ….

    Kommentar by Krassisten — 20. september 2017 @ 15:25

  4. God humor :-)
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 20. september 2017 @ 15:46

  5. Islam er en ond religion. Denne simple kendsgerning forklarer en stor del af alt i denne verden!

    Kommentar by Sigwar — 20. september 2017 @ 16:27

  6. Han er ikke englænderes borgmester.

    Kommentar by Liva — 20. september 2017 @ 16:29

  7. # 6

    Islam er ikke kun en religion.

    Det er en totalitær politisk ideologi og dødskult, som sejler under religiøst bekvemmelighedsflag.

    Kommentar by 4760 — 20. september 2017 @ 17:03

  8. London har haft 3 terrorangreb alene i år. En anden global storby – Tokyo – har ikke haft et i 22 år. Forskellen? Ikke-briter udgør 1% af befolkningen i Japan. I Storbritannien er det 13%.

    En anden forskel: Japan har under 100.000 muslimer. Storbritannien har over 3 millioner.

    Kommentar by Henrik — 20. september 2017 @ 17:04

  9. Rystende læsning må man sige. En borgmester i en Europæisk metropol accepterer terror som en del af storbylivet? Manden burde jo sættes fra bestillingen lige med det samme. Han burde nok fundere lidt over, hvorfor det ikke er “Part and parcel of living in a great global city” at forvente terror i en metropol som Tokyo? Det kunne f.eks. være fordi, at Japan ikke har importeret horder af uintegrerbare og fjendtligsindede muhamedanere.

    Kommentar by Holger Danske — 20. september 2017 @ 17:50

  10. alla hu akbar. Get used to it englishmen. Enoch Powell fik ret.

    Kommentar by Nielsen — 20. september 2017 @ 18:36

  11. Sjovt nok er det ikke “en del af pakken” i de tidligere østeuropæiske hovedstæder? Hvorfor mon???

    Kommentar by redneck — 20. september 2017 @ 20:13

  12. “Its part and parcel…” – “det er en del af at bo i en storby”. Er netop vendt hjem fra Ungarn og ikke en eneste Merkel Lego var at se – og sjovt nok heller ingen muslinger. Konklusionen er jo indlysende

    Kommentar by Calle — 21. september 2017 @ 13:26

  13. Jeg er helt overbevist om at der kommer en rigtig / fysisk borgerkrig mellem de rigtige europæiske befolkninger og de muslimer der er trængt ind i Europa samt de landsforræderne der har hjulpet muslimerne ind.

    Kommentar by Anonym — 21. september 2017 @ 14:16

  14. Lidl er jo også en god ven af Sværdets religion, så det er meget passende, at terroristen nok lige har været henne og handle græsk yoghurt i Lidl inden dåden…. Godt, at man ikke igen skal sætte sin fod i den islamofile, dybt debile supermarkedskæde! Jeg har ikke handlet der, siden de slettede korset på de græske varer, og jeg handler der aldrig igen. Må de gå nedenom og hjem!

    Kommentar by Kuffar — 21. september 2017 @ 16:37

  15. @ 14 enig, men gæt engang, hvem der vil blive sat i fængsel for det? De hvide! Medmindre vi da er millioner, der melder os under fanerne. Det er det sidste, jeg håber på, og så håber jeg, at nogen bortskaffer farlige ledere som Merkel og ham smeden, der er ved at køre Sverige i sænk.

    Kommentar by Kuffar — 21. september 2017 @ 16:40

  16. 10 – Ja, det kameldriveren Khan mener, er jo, at the white trash skal leve med det – og langsomt slås ihjel eller knægtes til at konvertere til islam. Terroristerne går jo decideret efter de vantro hunde, ikke efter hættemågerne og sandkassebørsterne i pyjamas.

    Kommentar by Kuffar — 21. september 2017 @ 16:45

  17. Nu har Lille Lars fra Græsted dannet en “koalition” i forbryderorganisationen FN mod Trump i protest mod Trumps såkaldte “klimaskepsis”.

    Med i denne koalition er bl.a. islamisten Sadiq Khan.

    Vis mig dine venner, og jeg skal sige dig, hvem du er…

    Kommentar by 4760 — 21. september 2017 @ 20:03

RSS feed for comments on this post.