20. september 2017

Århus: Venstreradikale vil protestere over debatmøde om IQ – “We call on all our comrades-in-arms…”

Torsdag i næste uge afholder Konservative Studenter og Årsskriftet Critique et arrangement på Aarhus Universitet med professor emeritus Helmuth Nyborg. Emnet er IQ-forskelle, og det er problematisk, hvis man mener race og køn blot er sociale konstruktioner, ‘tools of the oppressors’. Forvent ballade…

“We call on all our comrades-in-arms to join our protest against the hadspeaker Helmuth Nyborg…” (Revolutionære Antifascister)

(VUC Aarhus, 19. september 2017)

Opdate 20/9-17: Revolutionære Antifascister afviser at de har noget med moddemonstrationen at gøre, eller Twitter-kontoen ‘@antifadk‘.

Oploadet Kl. 01:49 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87757/trackback

21 Comments »

  1. Kunne de ikke have fået en eller anden højintelligent, engelsksproget neger til at læse korrektur på den plakat.
    De revolutionære antifascister kaster skam over deres egen hvide race.

    Kommentar by Catfish — 20. september 2017 @ 05:09

  2. -Hun har travlt med at kalde Pelle-delle for racist, så hun har ikke tid nu.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. september 2017 @ 07:37

  3. Er det ikke på tide at stille spørgsmålet helt nøgternt: Hvorfor accepterer Danmark anti-demokratiske kræfters angreb på samfundet? Konceptuelt er det terror, så hvorfor behandles det ikke som terror?

    Er det fordi, terroristerne kalder sig Venstrefløjen?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 20. september 2017 @ 08:00

  4. Afrikanere har en IQ på 70-75 og folk fra mellemøsten 80-85. Hvad betyder det? Militæret har en kasseringsgrænse, der hedder 83. Der er ingen jobs i militæret som man kan oplæres til ved og under den grænse. En IQ på 90 og man kan læse en manuel men man kan ikke omsætte det til en praktisk handling.

    Officielt benægter man disse forskelle men uformelt bekræfter man dem. Der er ingen evaluering af effekterne ved al den bistand som vesten har sent de sidste 50.år. De viser stort set ingen effekt.

    Der er ingen som taler seriøst om, at “flygtninge”/folkevandrere skal hjem som de tyske flygtninge i Danmark og “bygge deres land op”. Man ved godt, at det krav kan man ikke stille til afrikanere, folk fra mellemøsten og andre dele af den 3.verden. Man ved godt, at der er biologiske årsager til deres “underudvikling”, familieværdier og socialorganisation. Disse mennesker skal være her som omvandrende afladsbreve for den humanitære religion. Man kommer lige i himmelen og er rigtig god hvis man siger, at de er en berigelse. Måske kan man tage et billede hvor man står sammen med en IQ 70 negerfamilie på 16. De koster i deres livesforløb sikkert de danske skatteydere 160-200.mio kr. De skal selvfølgelig ikke hjem. Sorte kan ikke skabe samfund, kun smadre det,-se på Detroit og Baltimore efter negerne overtog byerne. Sådan bliver det også i hele Europa. Venstrefløjen og de kristne skal nok blive trætte af dem også man desværre skal vi nok meget langt ud før de giver slip på deres humanitære dødskult.

    Kommentar by Thorsted — 20. september 2017 @ 08:44

  5. At 3:
    Fordi medierne og uddannelsessystemet er venstrefascistisk.

    Kommentar by Bastardo — 20. september 2017 @ 09:32

  6. Til 3:

    Jo, godt spm, men det er tilsyneladende nok, at hæfte et “nazisme” label på sin modstander, så forstummer al tale om egen (u)gerning.

    “Gode” kræfter – tilsyneladende også pressen – har en interesse i, at Helmut Nyborgs videnskabelige arbejde (fortsat) bliver desavoueret og tildelt en guilt-by-association, som alene bunder i denne ekstreme del af venstrefløjens udokumenterede påstande.

    Racisme og nazisme begrebet er således udsat for en konstant udvanding i bestræbelsen på at lukke munden på sine indbildte dæmoner, og nu inkluderer det for længst også intelligens undersøgelser af etniciteter (gad vide, hvordan DK ville klare sig, hvis klogskab kunne måles?).

    Jeg har fortsat til gode at se udtalelser fra HN nogetsteds, der “støtter” morderne eller mordene? (ja, det er jo svært med dansk, hvis pulsen er oppe over “hadspeakers”) i Charlottesville, som minimum havde jeg forventet en sådan konstateret “støtte” blive udbasuneret og på berettiget vis udskammet 24-7 på statsradiofonien, men hvis belæg herfor udebliver er påstanden jo oveni infam.

    Men bare rolig, noget siger mig, at påstanden nok skal blive hængende, uimodsagt, det er jo pressens styrke sådan at kunne ventilere egen holdning midt i deres selvpålagte og -hævdede neutralitet, f.eks. når journalist kollegerne i deres velbeskæftigede tosomhed på morgen tv eller aftenshow som afrunding på et indslag konverserer helt “frit” og henkastet bemærker: “Er det ikke utroligt med ham (eller det parti) xx, det er som om møgsagerne bare BLIVER VED med at DUKKE OP”!!?

    Yes indeed….

    Kommentar by Henrik Larsen — 20. september 2017 @ 09:55

  7. I øvrigt kan jeg fuldt tilslutte mig de to sidste strofer, til venstre for den “sorte” hånd!

    Kommentar by Henrik Larsen — 20. september 2017 @ 09:58

  8. Helt grotesk er det, at de. der bekymrer sig om nationens intelligens, gør det. fordi de ønsker at bevare et godt samfund også for de ringest begavede.

    At kunne opretholde et velstående samfund kræver, at der er intelligente mennesker, der kan lave de opfindelser, der er brug for. Som kan sælges på verdensmarkedet Det er ikke noget man kan læse sig til – det kræver det rigtige menneskelige materiale – højintelligente hvide mænd (har de alle været indtil nu – Tesla typer).

    Overalt i verden ser vi, hvad der sker, når de forsvinder. Se bare USA, hvor de tidlige store industribyer affolkes for hvide. Både oppe ved søerne men også i Californien. Mange sorte amerikanere kan se ulykken, og som sydafrikanerne tigger de de hvide om at komme tilbage.

    Kommentar by Svend — 20. september 2017 @ 10:46

  9. Mon vores allesammens lystløgner, stud.jur. neger-Mary, skal deltage i protesten?

    Kommentar by 4760 — 20. september 2017 @ 11:47

  10. Der er bare noget ekstra dumt over at hænge et opslag fyldt med stavefejl op på VUC, for at protestere imod en debat om IQ..

    Kommentar by Per — 20. september 2017 @ 12:48

  11. “Hadspeaker”? “Murderes”?? “Discusting”???

    Det ligner lidt, at RA allerede har leveret den bedst tænkelige begrundelse for Nyborgs teser…

    Kommentar by Henrik — 20. september 2017 @ 12:55

  12. @8 Tror du mener Zimbabwe (tidligere Rodesien a.k.a. Bread basket of Africa).
    De sorte sydafrikanere er godt på vej til en etnisk udrensning, som vi så i Rwanda hvis man skal tro den guideline, der blev udviklet af selv samme man, der forudså dette.
    http://www.genocidewatch.org/images/8StagesBriefingpaper.pdf

    Kommentar by B — 20. september 2017 @ 14:02

  13. @ 12:
    Du har da givet ret i, at det findes mere udpræget andre steder i Afrika, men jeg har da set et par videoer fra Sydafrika, hvor sorte beklager udviklingen.

    Kommentar by Svend — 20. september 2017 @ 14:35

  14. @13 Ja, det har jeg så overset. Har blot set en del artikler, der omhandler Zimbabwe, hvor de klager deres nød (som de selv er skyld i).

    Kommentar by B — 20. september 2017 @ 14:40

  15. “Forvent ballade…”

    Intet bliver anderledes uden dokumentation, der kan bruges og spredes på sociale medier. Vær klar til at tage billeder og video.

    Kommentar by BE — 20. september 2017 @ 15:09

  16. -Det er måske en google-oversættelse fra araberbarbar?

    Kommentar by Hul igennem? — 20. september 2017 @ 16:48

  17. Når det har noget at gøre med intelligens- protestere Venstreintellektuelle……(kan jeg godt forstå :-)).God onsdag aften. mvh Michael unna

    Kommentar by Michael Unna — 20. september 2017 @ 19:48

  18. Jeg forstår da godt at venstreradikale er modstandere af møder om IQ.
    Emnet er da alt for pinligt for venstreradikale.

    Kommentar by bjarne Binee — 20. september 2017 @ 21:05

  19. >11: ’spred’ og ‘commrades’ – der skolepenge til tilbagebetaling – ab sofort.

    Kommentar by Hodja — 21. september 2017 @ 00:20

  20. […] ”Afrikanere har en IQ på 70-75 og folk fra mellemøsten 80-85. Hvad betyder det? Militæret har en kasseringsgrænse, der hedder 83. Der er ingen jobs i militæret som man kan oplæres til ved og under den grænse. En IQ på 90 og man kan læse en manuel men man kan ikke omsætte det til en praktisk handling”. (SE URIASPOSTEN) […]

    Pingback by Ytringsfrihed på AU: Debatarrangement med Helmuth Nyborg | FORSKERforum — 21. september 2017 @ 10:21

  21. Det er vigtigt med I.Q. men jeg mener hudfarven etc. er lige så vigtigt.

    Kommentar by Balder — 21. september 2017 @ 14:39

RSS feed for comments on this post.