20. september 2017

København: Identitær aktion mod forskønnede koranklodser – “Terror som normaltilstand? Nej Tak!”

Den identitære bevægelse er ikke en massebevægelse herhjemme, men selv med få midler kan de fleste gøre en lille forskel. Billeder fra flere aktioner kan ses i Facebook-gruppen Identitær.

(København, 20. september 2017; Foto: Facebook)

“Aktivister fra Identitær har morgenen til i går sat plakater op på terrorsikringen I Nyhavn med teksten ‘Terror som normaltilstand? Nej Tak!’

Terror er ikke noget vi skal acceptere. Det må aldrig blive hverdag.

Terrorsikringen I Nyhavn er blevet malet nydeligt grøn for at skjule de grimme betonklodser, der er sat op over hele byen, for at forhindre at islamister kører folk ned, som det efterhånden er sket mange andre steder I Europa. Vi har sat plakater op på klodserne fordi vi ikke synes de skal skjules.

At pynte terrorsikringen er en normalisering af terrortruslen, som får os til at blive passive og acceptere den som en del af vores hverdag. Københavns Kommune har planer om at skifte de midlertidige betonklodser ud med mere permanent terrorsikring i form af fx bænke eller andet. Ligeledes har det været på tale, at sænke farten på bilerne i hele Indre By, for at forebygge terror.

‘Stå sammen’ siger de. ‘Fortsæt som I plejer, ellers har terroristerne vundet’ siger de. Men terroristerne vinder, når vi intet gør for at forsvare os, andet end at indskrænke friheden i vores samfund med øget overvågning, øgede beføjelser til politiet og barrierer på vore gader og stræder. Det er symptombehandling, der ikke hjælper.

Vi ønsker at man tager fat om ondets rod:

Send islamister og hadprædikanter hjem.
Send kriminelle udlændinge hjem.
Stop tilstrømningen af flygtninge og migranter.
Forsvar Europas og Danmarks ydre grænser.”
(Identitær, 20. september 2017)

Oploadet Kl. 17:14 af Kim Møller — Direkte link16 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/87809/trackback

16 Comments »

  1. Minder i høj grad om denne her

    https://imgur.com/tkcF0i8

    Kommentar by Kratos — 20. september 2017 @ 18:41

  2. Hvor er det skammeligt og en stor skændsel, at se de afskyelige koranklodser i det skønne Nyhavn, som er et af de mest historiske og fantastiske steder i København.

    Skulle man i øvrigt komme forbi Nyhavn, så kan jeg stærkt anbefale at besøge “Nyhavn 17”, som er et af mine stamværtshuse i København.
    En dejlig sommerdag på kajen foran “Nyhavn 17” og i selskab med en stor kold fadøl findes næppe bedre.

    Jeg har dog endnu ikke spottet Lille Lars fra Græsted hernede…

    Og så fortjener Identitær-bevægelsen naturligvis stor opbakning!

    Kommentar by 4760 — 20. september 2017 @ 18:49

  3. Herligt med lidt borgerligt civil ulydighed. Noget vi ikke rigtig kender til her i landet.

    Mon også kommunen opfatter dette som graffiti, eller er det hærværk, og derfor noget der skal fjernes omgående?

    Kommentar by na — 20. september 2017 @ 19:39

  4. Gældende for hele Danmark:
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ “Nur blankes and arabs – Kaffer nie” ▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    Kommentar by Sindsro — 20. september 2017 @ 20:27

  5. Sindsro (#4)! Hvad er det for noget sludder? Skal araberne sidde ved siden af os hvide og holde negrene væk? Det, du mener, må være “Nur blankes, arabs und kaffer nie”. For en ordens skyld: Har du en havebænk, må du ikke skrive noget sådant på den. En mand blev dømt til dagbøder i 2009 for denne påskrift: “Nur blankes, kaffer nie” (http://ekstrabladet.dk/nationen/article4214925.ece). Du er selvfølgelig i din gode ret til at bestemme, hvem, der må sidde på din havebænk, men du må ikke skrive på den, så bliver den beslaglagt. Under søgningen faldt jeg over en fyldestgørende gennemgang af hadforbrydelser siden år 2000: https://vidensbasen.anklagemyndigheden.dk/api/portals(6e302527-f0b3-4a5e-889a-668aa67e5491)/Print/h/6dfa19d8-18cc-47d6-b4c4-3bd07bc15ec0/VB/a7a856c5-1a4f-4f49-8df5-4a17ad49a73e. Bedre gennemgang af det, vi ikke må sige, fås ikke. Det allersjoveste er, at det man ikke må sige, må man godt læse og referere til. Bliver de aldrig klogere? Hvordan vil de forhindre, at vi svinehunde klukleende mæsker os i stilhed, og hvisler de forbudte ord ud mellem tænderne, mens vi venter på den ultimative radikalisering? Hvordan forklarer de, at de forsyner os med de uartige ord?

    Kommentar by Tommy Jørgart — 21. september 2017 @ 01:20

  6. Et forslag: Brug den franske betegnelse Identitaire.
    Lyder bedre, og det har også betydning.

    Kommentar by Catfish — 21. september 2017 @ 04:21

  7. Kan ikke være Nyhavn
    med de høje huse

    Kommentar by Snappost — 21. september 2017 @ 04:23

  8. Jeg var forbi i går. De er allerede fjernet

    https://www.facebook.com/identitaer/photos/pb.502327266825287.-2207520000.1505963479./562835400774473/?type=3&theater

    Kommentar by Snaphanen — 21. september 2017 @ 05:12

  9. Dansk Kultur udgav for år tilbage flere foldere “Den lille grønne, med islamiske ord”.
    Var det ikke mere formålsmæssigt, at få koranvers forstørret op og sat på A4 klistermærker?
    På den måde bliver årsagen anskueliggjort.

    Kommentar by Menig 442 — 21. september 2017 @ 09:41

  10. Er sikker på at de danske unge fra den identitære bevægelse tilhører den intellektuelle elite.

    Kommentar by kenneth — 21. september 2017 @ 10:11

  11. Godt. Gerne mere af den slags.

    Kommentar by NulTolerance — 21. september 2017 @ 10:13

  12. @5 Sindsro

    http://i1.wp.com/thelawthinker.com/wp-content/uploads/2014/07/apartheid-sign-whites-only.jpg

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/d/de/SeparationZA1.svg/440px-SeparationZA1.svg.png

    Gad vide om man kan få dem som klistermærker?

    Kontant info om Sydafrika før og nu helt aktuelt. Hvis man kan leve med lejlighedsvise lovprisninger af Adolf Hitler, er der faktisk en del at hente her! En masse info, og inspirerende pep talk. Manden har en stemme og en måde at fortælle på der er ret fængslende med sin let Boer-farvede accent. Igen hvis man bærer over med lidt af Nazi-begejstringen og hans uforblommede antipati mod Jøder (man skal kende deres rolle i Sydafrika for at kunne forstå det!), som ser ud til at komme fra et ærligt hjerte, så er hans spådomme om hvad der kommer til at hænde os meget ildevarslende. Manden har erfaring fra Rhodesia hvor han er født, og Sydafrika og kender de sorte ind og ud, på godt og på ondt. Og han kan underbygge sine teorier med mange blodige eksempler. Hvis man vil høre underholdende fortællinger om Boeernes kamp mod Zuluerne etc. og detaljer om det sydafrikanske samfund er man også det rigtige sted. Jan Lamprecht – http://historyreviewed.com/

    Kommentar by Balder — 21. september 2017 @ 10:55

  13. Endelig, et forfriskende initiativ fra unge mennsker,uden haetter koeller,kun et klart og simpelt budskab

    Kommentar by dunk — 21. september 2017 @ 11:52

  14. @ 9 Man kan også printe sider fra thereligionofpeace.com i materiale, der ikke er til at få af. De skulle plaskes op over hele DK! Der står ugentlige, månedlige og årlige rapporter over de mange døde pga. muhammedanere. I denne uge er vi oppe på næsten 300 døde, pga. kamelknepperne!! Der er også et billede – picture of the Week – af den flotte, unge, kristne ægypter, en UG-student, som blev banket til døde i klasseværelset fornyligt. Af gedekneppere!

    Man skulle ærligt talt tage at tæppebombe nogle af de lede og onde muhammedanerlande, for så kunne vi måske få nogle års fred.

    Kommentar by Kuffar — 21. september 2017 @ 16:13

  15. I forlængelse af 14: Siden 9/11 har muhammedanere dræbt langt over én million mennesker! I de sidste 1400 år, har svinene dræbt cirka 270 millioner mennesker. Det er ikke så lidt…. Og så tror vores stupide politikere, at de ændrer karakter, når de kommer nord for Ækvator..???

    Kommentar by Kuffar — 21. september 2017 @ 16:16

  16. Kuffar.

    Nej – der er tale om 1 mia. døde på 1400 år (jf. tidligere oploadet statistik).

    Kommentar by Sigwar — 22. september 2017 @ 16:04

RSS feed for comments on this post.