30. juli 2020

Kollekt: Til Uriaspostens virke

Man kan ikke skrive en dagligt opdaterende blog på attende år, uden at det nogle gange føles som et sisyfosarbejde. Den løbende støtte gør det nemmere at prioritere bloggen, og foruden lejlighedsvis ‘fri uden løn’, og et bekymrende antal belgiske stærkøl, har de mange bidrag blandt andet finansieret mit nye kompakte kamera.

Mit blogvirke kan fortsat støttes via Bank-overførsel eller PayPal.

Tak til de mange der løbende støtter projektet. I gør en forskel. (Næste kollekt: 30. september 2020)


 Reg. nr. 7681 / Konto nr.  0007075195

Oploadet Kl. 06:00 af Kim Møller — Direkte link284 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/88169/trackback

284 Comments »

  1. Jeg har lidt dns-problemer her til morgen. Beklager…

    Kommentar by Kim Møller — 29. september 2017 @ 10:26

  2. Politiken journalister er skallesmækkermimoser.
    Dog kan det tale til hens fordel, at hen er forhenværende.

    Kommentar by Bastardo — 29. september 2017 @ 12:53

  3. Støt Uriasposten også økonomisk!
    Det er uhyre vigtigt med et alternativt medie til de politisk korrekte massemedier, der skjuler vigtige informationer om den muslimske masseindvandring for borgerne.

    Kommentar by Peter Larsen — 29. september 2017 @ 13:03

  4. Jeg holdt længe fast i Berlingeren; den røg ud her for nogen tid siden -(Lang historie, men den fra Santa Fe, klippe/klistre-skrivende Poul Høi, har en del af æren for at jeg opgav)

    De penge jeg herved sparer, går til Uriasposten, Folkets Avis og Jeppe Juhl & Co.

    NB: Santa Fe, New Mexico, er en havenisse-turistfælde-idyl, svarende til souvenirhytterne på Himmelbjerget – Hvad gør en seriøs journalist her?

    Kommentar by T. Flodur — 29. september 2017 @ 13:43

  5. “…brune mennesker der træder lidt ved siden af.”

    Er det den gennemhullede terrorist Omar, som “journalisten” hentyder til?

    Kommentar by 4760 — 29. september 2017 @ 15:42

  6. -Gerne, behøver et kontonr i bank..

    Kommentar by Hul igennem? — 29. september 2017 @ 18:19

  7. Sætter pris på din ærlighed og gennemsigtighed i din anmodning om bidrag. Jeg er sgu efterhånden helt paranoid ift. diverse organisationer, firmaer og diverse, der sende kroge og liner ud for at stikke deres sugerør i min pengepung. Du får mit bidrag. Tak for indsatsen og dit utrættelige arbejde.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 29. september 2017 @ 19:14

  8. Jeg har meldt mig til bidrag.
    Jeg kan ikke huske om jeg tidligere har tilmeldt mig, men så har jeg gjort det dobbelt, og det er vel dobbelt godt! :-)

    Kommentar by Knud — 29. september 2017 @ 19:43

  9. -Gamle Har fundet det..

    Kommentar by Hul igennem? — 29. september 2017 @ 20:59

  10. # hr. Møller

    Er det et bevidst valg, at der ikke er nogen reklamer/annoncører på Uriasposten?

    Der må da findes en række patriotiske firmaer, organisationer eller foreninger, som kunne tænke sig, at få deres logo på Danmarks førende politiske blog mod betaling.

    Kommentar by 4760 — 29. september 2017 @ 21:41

  11. Tak for de mange bidrag. Det luner selvfølgelig på kontoen, men er også rart at få bekræftet fra så mange, at Uriasposten vitterlig gør en forskel. /KM

    Kommentar by Kim Møller — 29. september 2017 @ 21:43

  12. -> 4760

    Der skal en del Google-reklamer til for at det batter, og som højreblogger risikerer man nemt at de lukker kassen fra den ene dag til den anden. Jeg vil gerne være så uafhængig som overhovedet muligt. ‘Patriotiske firmaer’ findes ikke, og annoncører her på siden kunne nemt blive jaget vildt. Husker for år tilbage, da Ritzau ringede til tre politikere som jeg reklamerede for i forbindelse med et valg: Sympatiserer I med højreradikale Uriasposten? (sic)

    Kommentar by Kim Møller — 29. september 2017 @ 21:57

  13. # hr. Møller

    Forstår godt ønsket om uafhængighed.

    Husker også hetzen og boykotten mod Den Korte Avis sidste år.
    Som endda var orkesteret af kommunisterne i Danmarks Radio.

    Kommentar by 4760 — 29. september 2017 @ 22:09

  14. Så er der sendt et lille bidrag. Jeg skriver det kun her for at opfordre andre til også at støtte op om Kims fremragende arbejde.

    Kommentar by Michael — 30. september 2017 @ 09:30

  15. Kim:
    Jeg støtter selv med et særdeles beskedent månedligt bidrag. Hvormeget ville være passende, hvis alle faste læsere var med?

    Kommentar by Bastardo — 9. februar 2018 @ 06:33

  16. Har sat 100 kr ind.

    Kommentar by notty — 9. februar 2018 @ 07:16

  17. Og tak for et enormt godt og vigtigt stykke arbejde,et arbejde som de fleste ikke kunne magte med fuldtidsjob som også skal passes.

    Kommentar by notty — 9. februar 2018 @ 07:19

  18. Og det er godt du kommer med denne opfriskning engang imellem,for man har det med at glemme at det udover tid også kræver penge.

    Kommentar by notty — 9. februar 2018 @ 07:21

  19. Og skulle du bruge nogle af dem på en kop øl er det dig vel undt,set fra min side,det fortjener du sgu.

    Kommentar by notty — 9. februar 2018 @ 09:28

  20. Bidrager gerne. Og siger tak til.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 9. februar 2018 @ 10:08

  21. Skønt at der stadig findes frihedskæmpere i Danmark, så det bidrager jeg gerne til så godt som jeg kan. JP er opsagt for længe siden, så det sparede går til de frie medier.

    Kommentar by Fan af Churchill — 9. februar 2018 @ 10:35

  22. Har sendt 300,- og sætter pris på at se andre faste læsere støtte op!

    Kommentar by Quark — 9. februar 2018 @ 13:33

  23. test

    Kommentar by k.m. — 9. februar 2018 @ 14:24

  24. Dit paypal link giver fejl.

    Kommentar by John — 9. februar 2018 @ 15:12

  25. Uden penge går det ikke. Når nu Zetland får 1.8 mio i pressestøtte…..

    Kommentar by Snaphanen — 9. februar 2018 @ 20:18

  26. @4760 : Jeg havde Google annoncer. Fra den ene time til den næste sløfede de dem med den lammeste begrundelse. Den lød:


    Google does not allow the monetization of content that may be sensitive, tragic, or hurtful. While we believe strongly in the freedom of expression and offer broad access to content across the Web without censoring search results, we reserve the right to exercise discretion when reviewing sites and determining whether or not we are able to provide a positive user experience delivering contextually targeted ads to a site with this type of content.”

    http://snaphanen.dk/2015/09/05/stor-tak-til-bidragyderene/

    Kommentar by Snaphanen — 9. februar 2018 @ 20:21

  27. Snaphanen

    Har Snaphanen en dansk bankkonto? – (Bruger ikke MobilePay)

    Kommentar by T. Flodur — 9. februar 2018 @ 22:13

  28. Til alle: Tak for støtten. Det er overvældende.

    Kommentar by Kim Møller — 10. februar 2018 @ 10:25

  29. Er der andre som ikke kan eller vil bruge MobilePay – Når jeg sender mit beskedne bidrag til Uriasposten benytter jeg netbank – I dette tilfælde “Francis the 3rd Milton Foundation” konto: 7681 0007075195

    Så, Snaphane, hvis du læser med så giv mig et tegn ;-) – Jf. ovenstående pkt. 27.

    Kommentar by T. Flodur — 10. februar 2018 @ 13:36

  30. #24 og andre der har bøvl med PayPal linket – som jeg også havde –
    findes der en nem løsning.

    Det bare at indtasten mailadressen for modtageren af donationen hos PayPal.

    Jeg har tidligere doneret og fandt ad den vej mailadressen og donerede.

    Jeg vil dog ikke skrive mailadressen her, med mindre hr. Møller sanktionere det. Og så kan han jo selv offentliggøre den på siden.
    Men man bliver ‘über’ spammet i så fald.

    Kommentar by Thorbjørn — 10. februar 2018 @ 16:20

  31. Min emailadresse tilknyttet Paypal er uriaspostenlg(a)gmail.com

    Kommentar by Kim Møller — 10. februar 2018 @ 16:53

  32. # Snaphanen

    Google er en simpel kollaboratør- og værnemagervirksomhed!

    Og det er en gigantisk joke, at det såkaldte “netmedie” Zetland, med den liderlige rødhårede MILF Lea Korsgaard i spidsen, modtager 1,8 mio. kr. i årlig statsstøtte.

    Den totalt ligegyldige politisk korrekte pamflet kan vel bedst karakteriseres som et beskæftigelsesprojekt for arbejdsløse journalister, RUC-studerende og speltkællinger m/k fra Østerbro og omegn.

    Mon ikke også man roligt kan regne med, at den langhårede kommunist Lars Trier Mogensen har snablen dybt nede i statskassen for at finansiere sit ukendte venstreorienterede medie Føljeton?

    Hvem fanden læser det?

    Man græmmes når man tænker på, hvad 1,8 mio. kr. kunne betyde for de to hæderkronede medier Uriasposten og Snaphanen…

    Kommentar by 4760 — 11. februar 2018 @ 16:51

  33. Jeg har også sendt et lille bidrag, for at støtte din kamp for Danmark og Danskerne, selv de Danskere, der ikke fatter faren fra Islam..

    Kun tåber frygter ikke Islam…

    Kommentar by Christian — 28. marts 2018 @ 05:48

  34. Bidrag på vej.

    Kommentar by Danskeren — 28. marts 2018 @ 06:40

  35. Må jeg opfordre alle til at oprette en fast månedlig overførsel – så bliver det ikke glemt.

    Kommentar by Bastardo — 28. marts 2018 @ 11:19

  36. Vil opfordre alle til at støtte Kims fremragende arbejde med et fast månedligt beløb, stort eller småt…

    Kommentar by Jern Henrik — 28. marts 2018 @ 12:08

  37. uriaspostenlg(a)gmail.com

    Blot for at gentage mig selv – siden sidst – så er PayPal mailadressen
    som ovenstående, blot med “snabel-a” – (Tast: “ALT 64”) og du får snabel-a frem på skærmen) – hvis du ikke er ‘tastaturkyndig’.

    Ellers god Påske til alle læsere

    Kommentar by Thorbjørn — 28. marts 2018 @ 21:19

  38. Reklamer her?
    Nej Tak!

    Jeg foretrækker at sende mit bidrag direkte ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 28. marts 2018 @ 21:21

  39. -> Thorbjørn

    Når Uriasposten er overgået til ny webmaster, vil der blive kigget på det nuværende layout. Det skal være svært at klage… men nemt at støtte :-)

    Kommentar by Kim Møller — 28. marts 2018 @ 21:26

  40. # 39 Kim Møller

    Det ser ‘vi’ finansielle støtter frem til. Jyder er ikke til ‘bøvl’.
    Heller ikke, når pungen er af muldvarpeskind ikke tåler dagslys…

    Kommentar by Thorbjørn — 28. marts 2018 @ 21:35

  41. Problemet med Uriasposten er vel den helt basale, at stort set alle artiklerne indeholder en eller flere ophavsretlige krænkelser. Simpelthen fordi Kim copy-paster hele artikler eller afsnit, hvilket er klart ud over Ophavsretlovens grænser i forhold til citatret.

    Kommentar by Anonym — 29. marts 2018 @ 07:14

  42. -> Anonym

    For god ordens skyld. Jeg copypaster ikke hele artiklen, og forsøger at holde mig inden loven, der har masser af gråzoner. De gange hvor jeg har måtte til lommerne, skyldes det basalt set, at jeg ikke har et tungt maskineri i ryggen, der gjorde mig modig nok til tage sagen til sidste instans.

    Kommentar by Kim Møller — 29. marts 2018 @ 09:38

  43. Kim, i USA har de et begreb der hedder “fair use”. Det handler grundliggende om dokumentation. Jeg ved ikke meget om EU’s regler, men det er fandme absurd, hvis man ikke engang kan tage en lille bid af noget som andre har lavet, bare for at vise hvad det handler om, uden at risikere sagsanlæg. Man kan påstå at andre har gjort eller sagt noget, men man må ikke dokumentere det … og så kan andre bagefter komme og sige, at det bare var opfundet,.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. marts 2018 @ 11:12

  44. @ Hr. Snusk : Det er vel fair nok, at man ikke bare må gøre brug af noget, som andre har brugt tid, kræfter og penge på at lave. Du vil vel heller ikke synes, at det var ok, hvis jeg bare kopierede dele af dit arbejde – og selv tjente penge på det
    @ Kim Møller : Du kopierer da tit hele indlæg fra andre, hvilket du jo er en ophavsretlig krænkelse.

    Kommentar by Anonym — 30. marts 2018 @ 07:02

  45. – Anonym

    De gange hvor jeg bringer en hel artikel er det aftalt med ophavet. Typisk tilsendt, enkelte gange på min forespørgsel

    Kommentar by Kim Møller — 30. marts 2018 @ 07:32

  46. Måske en god ide at slette anonyme beskyldninger og trolleri?
    “Anonym” er tydeligvis en kulturbekriger. Mulighed for anonymitet er en rigtig god ting, men når sådanne anonyme individer begynder at komme med personlige fornærmelser og beskyldninger mod blogejeren for at have begået lovbrud, så ville jeg sige stop. I øvrigt skal vi Hvide mennesker vænne os af med at overdrevet dyrkelse af fairness og retfærdighed overfor dem der vil udrydde os, og det gælder både den danske femte kolonne og islamiske kryb.

    Kommentar by Balder — 30. marts 2018 @ 10:56

  47. 44 Anonym

    Jeg synes, at de skribenter som er så heldige, at få deres respektive, klummer, artikler og kronikker, m.v., (delvist)gengivet her på Uriasposten bør føle sig pavestolte!

    Det handler ikke om (tyv)-kopiering, men om yderligere publicering af det pågældende skriv – Og det er vel det al publikationsvirksomhed går ud på?

    At de pågældende skribenter, hvis arbejder offentliggøres her på Uriasposten, som oftest får sig nogle gevaldige verbale stryg, ja det er en helt anden sag!

    Kommentar by T. Flodur — 30. marts 2018 @ 15:06

  48. Har lige doneret kr. 200,- – Tak for det hele og alt – Kim!!!

    Kommentar by Black Watch — 31. maj 2018 @ 06:35

  49. Få nu ordnet den faste, månedlige overførsel i din netbank. Det er let.

    Jeg overfører et mindre beløb hver måned, DKA får også en skærv.

    MSM er no-go, supplerer med FB, Twitter og YouTube-kanaler – der er en del interessante, som Google ikke har lukket endnu.

    Kommentar by Jern Henrik — 31. maj 2018 @ 07:42

  50. Kim
    Dit paypal link virker ikke….

    Noget helt andet? Jeg smidre gerne et beløb (igen) hvis der kan blive afsat en sum til eliminering af Per Henrik Rasmussens udgydelser her på siden. Jeg tænker ikke en IRL eliminering, men f. eks et filter så han ikke spammer trådene som det er sket på det seneste?

    Kommentar by redneck — 31. maj 2018 @ 09:47

  51. Bankoverførsel er det bedste og billigste.
    Payball og mobilpay er noget bras, fordi der er der flere der får fingrene i klejnekassen.

    Så Kim hold du dig bare til Bankoverførsel, så er den skid slået. ☺☺

    Kommentar by Sindsro — 31. maj 2018 @ 12:04

  52. -> Sindsro

    For min skyld gerne, men 80 pct. af den samlede støtte kommer via MobilePay.

    Kommentar by Kim Møller — 31. maj 2018 @ 12:15

  53. -> Redneck

    Har smidt et andet PayPal-link ind. Fungerer det? (på din og andres pc’er).

    Man kan ikke købe moderation. Den forretningsmodel holder ikke i praksis.

    Kommentar by Kim Møller — 31. maj 2018 @ 12:19

  54. Kim, det ser ud til at virke nu, i alt fald hvis du har modtaget min lille almisse.

    Mht moderation tænkte jeg bare, at dine trofaste læsere måske ville spytte lidt ekstra i kassen hvis pengene også gik til et troll filter ;-)

    Kommentar by redneck — 31. maj 2018 @ 12:25

  55. Man binder os på mund og hånd…

    Demokratiet har trange kår i Danmark.

    Jeg skal nok støtte Uriasposten.

    Havde forøvrigt problemer med at få min smartphone til at skrive Urias: Den vil hele tiden ha’ at der skal stå ISIS – har de kulturradikale og Enhedslisten mon hacket min mobilos???

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 31. maj 2018 @ 12:55

  56. Jeg har doneret via PayPal linket. Det virker..!

    I modsætning til mine tidligere donationer via PayPal, bliver jeg ikke ‘bonnet’ for et overførsels/-betalingsgebyr. ca. 4,75%

    Nu står der ‘donation’ på kontoudtoget og kun trukket det donerede beløb. Blot til orientering.

    Kommentar by Thorbjørn — 31. maj 2018 @ 14:46

  57. – Rednick, Thorbjørn…

    Går fint igennem. Tak for støtten.

    Kommentar by Kim Møller — 31. maj 2018 @ 14:57

  58. @56: Gebyret bliver nok trukket i Kim Møllers ende i stedet.

    Kommentar by Træt — 31. maj 2018 @ 17:57

  59. Støt Uriasposten direkte og fri os for reklamer!

    Kommentar by M.S. Carstens — 31. maj 2018 @ 21:54

  60. https://www.minds.com/media/848557847955947520
    Link kan vist også ligge her, såvel som hos Off topic.
    Sætter støtte i banken inden for et par uger…

    Kommentar by Peter Buch — 31. maj 2018 @ 21:55

  61. Hey Kim Denne TV2 “artikel” fra
    Ole Vestergaard
    Journalist, Korrespondent Afrika

    Kræver vist lidt opmærksomhed

    http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-05-31-faengsling-af-britisk-islamkritiker-har-bragt-sindene-i-kog

    —-MÆND—— gruppevoldtager helt små piger

    Robinson har siden forladt gruppen, men han har været aktiv med sine holdninger på forskellige måder siden. Og nu er vi fremme ved den 25. maj i år. Den dag stillede Tommy Robinson sig op foran en retsbygning i Leeds for at rejse opmærksomhed omkring de såkaldte grooming-sager. Det er sager mod grupper af —–MÆND —–, der opsøger og voldtager – ofte meget unge – piger.

    Kommentar by Peter lo — 1. juni 2018 @ 03:29

  62. Jeg har lige hørt, om i dag….eller har det været der i nogen tid??? Er det muligt at få- Juridisk kønsskifte- DVS: Hvis jeg nu ønsker at hede Michelle Unna….som pige….kan jeg så i mit pas kalde mig…Kvinde med Pik???…Ladyboy????….:-) :-) :-).Ikke fordi jeg ønsker det, men hvis man ikke må kønsdiskriminere, så har jeg som ung gået glip af meget, når jeg sammen med andre fantaserede om at bruge kvindernes omklædningrum og brusebad i Gymnastik eller i svømmehallen….Juridisk kønsskifte….Kvinde med Pik :-)..Ikke fordi jeg synes jo selv jeg er ufattelig smuk, …men måske nok lidt maskulin i forhold til at udligne den kønsdiskrimisation, som der vel kræves fra naturens side. Når Jura blander sig i naturens virkelighed, …så vinder juraen selvfølgelig :-) :-) :-) :-). God torsdag alle søde kvinder herude inklusiv Margrethe, som jo nok sikkert er mand….jeg vil jo nødigt kønsdiskriminere :-) :-) :-). Må i få en god kønssammenblandet weekend sammen .-) :-) :-). mvkh Mick

    Kommentar by Michael Unna — 1. juni 2018 @ 06:12

  63. (Radioen P4 orientering :-) :-) :-) Svensk virkeligheds politisk korrekthedspsykose :-) :-))

    Kommentar by Michael Unna — 1. juni 2018 @ 06:14

  64. #61 I det store hele, må man vel sige, at det er en oplysende og saglig artikel.

    Kommentar by na — 1. juni 2018 @ 06:55

  65. Håber du får masser af støtter, Kim. Dit arbejde er guld værd.

    Kommentar by Morten — 1. juni 2018 @ 15:41

  66. -> Morten mfl.

    Støtten har været overvældende, trods MP-problemer.

    Kommentar by Kim Møller — 4. juni 2018 @ 11:13

  67. Jeg er en af de færre og færre få der ikke har NemId, smartphone, netbank eller kunne tænke mig at få og bruge dem.
    Det koster da 40 kr. at overføre beløb fra konto til konto.
    At en masse folk bruger små fingre til små skærme er deres valg.

    Bibehold venligst muligheden for støtte via kontooverførsel.

    Kommentar by Peter Buch — 31. juli 2018 @ 07:13

  68. Kommentar by Kim Møller — 29. september 2017 @ 21:57

    “Husker for år tilbage, da Ritzau ringede til tre politikere som jeg reklamerede for i forbindelse med et valg: Sympatiserer I med højreradikale Uriasposten? (sic)”

    Alice Weidel (lesbisk spidskandidat for det tyske parti AfD), oplevede sidste år at hendes schweiziske samleverske (som er filmproducent) og lige have lavet et afsnit til en serie hvor en albansk narkohandler blev skudt. Det resulterede i artikler i både Tyskland og Schweiz og spørgsmål hvor journalister insinuerede at hendes samleverske filmproduktion enten var styret af Weidel eller hendes egen politiske overbevisninger.

    Kommentar by kenneth — 31. juli 2018 @ 09:43

  69. Giver det nye medieforlig mulighed for økonomisk støtte til Uriasposten..???

    Kommentar by Frank Mathiesen — 31. juli 2018 @ 12:04

  70. – Frank Mathiesen

    Næppe, og hvis det formelt var muligt, ville det inkludere en masse uspiselige betingelser. Medlemskab af Pressenævnet, eksempelvis.

    Kommentar by Kim Møller — 31. juli 2018 @ 13:55

  71. @Kim dit paypal-link er desværre til en specifik session du engang har haft derinde, så det giver en fejlbesked om en udløbet session. Hvis du ikke allerede har en, så anbefaler jeg at du laver en “paypal.me” side hvor folk kan sende enkelt-overførsler, for eksempel paypal.me/uriasposten (virker naturligvis ikke endnu!).

    Kommentar by Quark — 31. juli 2018 @ 14:06

  72. Jeg har for en gangs skyld lidt luft i økonomien, så der er 1.000,- på vej. Bogstaveligt talt tusind tak til Kim for at have været MSM-modgift i så mange, mange år.

    Gid alle der kunne måtte sende lidt. Og må uriasposten vare evigt!

    Kommentar by Quark — 31. juli 2018 @ 14:11

  73. Hej Kim, dit PayPal-link er udløbet. Opdater gerne til os.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 31. juli 2018 @ 14:34

  74. -, Flere

    Jeg ser på PayPal-linket sent i aften…

    Kommentar by Kim Møller — 31. juli 2018 @ 15:02

  75. Ja Uriasposten er en nødvendighed for at oplyse om DR, TV2 og resten af MSM-parnassets grove fortielser og konstruktioner af realiteterne spec. omkring islams igangværende invasion, og man kan håbe på, at de ansvarlige en dag vil blive stillet til ansvar for deres udåd.

    Danmark er et uland på medieområdet der er kontrolleret af lukkede selskaber der bestemt ikke har nogen interesse i demokrati, transparens og objektivitet.

    Tak for dit heltemod og kamp for Danmark, Kim Møller.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 31. juli 2018 @ 17:58

  76. Så er der oprettet et brugbart Paypal-link: https://www.paypal.me/uriasposten

    Kommentar by Kim Møller — 1. august 2018 @ 03:17

  77. Tommy just called his family from Prison to ask what the outcome was – he said prisoners were shouting that he was going home but he did not want to believe them. He is over the moon!
    They had a family holiday booked and paid for this Friday which he can now go on and spend some much-needed time with his wife and children.
    He asked us to pass on his heartfelt thanks to every single one of you who have been campaigning for his release and supporting him. Today the Royal Courts of Justice validated what everyone of you has been fighting for – the fact that the conviction back in Leeds was in fact illegal! #TommyIsFree

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 1. august 2018 @ 14:16

  78. @ 76.

    Det var sørme på tide :-)

    Kommentar by Svend — 1. august 2018 @ 15:03

  79. PayPal.me linket ovenfor virker. Men der er ikke noget kommentar-/hilsen felt – hvor man kan kort kan påskønne Kim Møller’s utrættelige virke. Hvilket er ærgerligt :o(

    Kommentar by Thorbjørn — 1. august 2018 @ 22:12

  80. Har bankoverført i dag kr. 200,-

    Tak for alt hidtil Kim og alle i andre, som trofast kommenterer, bevidner og kæmper den uendelige tastaturkrig mod systemet og de 80-90 % syge etniske danske ignoranter, der ikke vil erkende vanviddets omfang og deres samfunds kollaps inden for en kort årrække!

    Stakkels mine børn og børnebørn…!!!!

    Kommentar by Black Watch — 1. august 2018 @ 23:22

  81. – Black Watch mfl,.

    Tak for støtten. Det varmer.

    Kommentar by Kim Møller — 2. august 2018 @ 00:49

  82. >Santtor
    Hej Santor,check lige denne nordens grænse:
    https://www.youtube.com/watch?v=p87t_kU3fPc

    Kommentar by Nielsen — 1. oktober 2018 @ 07:31

  83. Rart at se at så mange slutter op om URIASPOSTEN. For i disse forrykte tider er det ikke bare vigtigt at støtte ytringsfriheden, det er ganske enkelt LIVSVIGTIGT! For flertallet på den skumle højborg for radikal hjernebetændelse og politiske psykoser og zombiers lyssky transaktioner er i gang med Danmarkshistoriens værste tosserier og udskejelser. Det vil ende med tilstande af allerværste art, hvis ikke det lykkes sandhedens og fornuftens stemmer at få Danmark ind på en ny kurs.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 1. oktober 2018 @ 09:47

  84. Ja støt Urias og Kim!!!

    En enestående platform til at komme med sine meninger og henvisninger til andre platforme m.v. for kritisk stillingtagen til det vanvid, som udspiller sig for vores øjne i disse stærkt landsforræderiske tider – bør bevirke at vi sympatisører også bidrager til det økonomiske fundament for dette fantastiske arbejde Kim dagligt udfører!!

    Tusind tak for denne mulighed!!

    Kommentar by Black Watch — 1. oktober 2018 @ 12:06

  85. Kim Møllers angreb på danske medier bliver sikkert også aflønnet pænt af document.dk?

    Tag ikke fejl, det er noget, der gør lykke i Norge, hvor vide kredse bag facaden altid har følt sig som en lillebror, der blev udnyttet groft af Danmark. Dette er ikke, hvad forskningen viser, de to lande har gensidigt haft gavn af “partnerskabet”, og havde det ikke forholdt sig sådan, havde det ikke kunnet eksistere, for DK er i modsætning til N et meget lille og fattigt land. Ejerne af document.dk høster prestige for alle angreb på danske forhold. Tro det eller lad være.

    Kommentar by rasmus — 1. oktober 2018 @ 14:24

  86. – Rasmus

    Forleden dag skrev en loonie, at jeg fik penge af DF, NB og Mossad. Hvad får dig til at tro jeg får penge af et konkurrerende medie?

    Kommentar by Kim Møller — 1. oktober 2018 @ 16:55

  87. Rasmus’ kommentar ovenfor inspirerede mig til at begå lidt valgmanipulation ved at donere yderligere et par hundrede bananer til Kims fortsatte medie-undergravende virksomhed.

    10/10, vil anbefale før alle større valg.

    Mvh
    Trumputin Mossadnyborgerlige Folkemanipulationsparti

    Kommentar by Quark — 1. oktober 2018 @ 18:08

  88. Kim Møller.

    Jeg tror ikke noget, jeg spørger og ved jo godt, at dit navn ikke er unikt.

    Tro heller ikke, at jeg er ude på at forsvare JP, det er længe siden jeg har haft den avis mellem hænderne, jeg abonnerer på Berlingske og Weekendavisen.

    Vi kan altså – noget indirekte ganske vist – slå fast, at den Kim Møller, der skriver på Document ikke er Uriaspostens ejer og adm.direktør, og det er jo en lettelse. Tak for det!

    Som nogen ved, bedrev en af hovedpersonerne i Document-kredsen i en årrække et frastødende lusket spil ved i sit lands største debatforum og under falsk navn at lade, som om han var nazist og jødehader, hvorved han provokerede andre til at forsvare jøderne, der har det hårdt i Norge, hvor Gaza betragtes som et uskyldigt offer for israelsk og jødisk terror og ondskab. Den falske nazist, der i dag fremstår med klare fascistiske træk, fik på den måde andre til at bære ansvaret for at sige fra og bære den djævelske modreaktion, da de forsøgte at rette op på hans antisemitisme. Som du ved af erfaring, kan det gå hårdt for sig med telefonterror, hacking, falske rygter og meget andet, når venstrefløjen tager fat.

    Idag har Document AS millioner i indtægt, så hvis der ikke udbetales honorarer til skriverkarlene, har hovedaktionæren en pæn indtægt, samtidig med at han høster roser for en flod af smædeskrifter mod den danske avis, som har forsvaret ytringsfriheden med livet som indsats efter den overraskende reakton på muhamedtegningerne. De er ikke nær så berømte, som de er berygtede i Norge. Danskere er tit noget naive når det gælder nordmænd og deres syn på os. Bare spørg de danskere og svenskere, der i de sidste årtier har arbejdet i Norge i de jobs, som nordmændene ikke mere gider at nedlade sig til at påtage sig.

    Kommentar by rasmus — 1. oktober 2018 @ 18:16

  89. De skriverier som ovenfor er leveret af rasmus og quark virker umiddelbart ret besynderlige og upassende. Hvad er i grunden meningen??

    Kommentar by tp — 1. oktober 2018 @ 19:27

  90. #67 P Buch… det kan vist klares for ca. 1o kr. hvis man beder banken om en konvolut og en giroblanket.

    Kommentar by tp — 1. oktober 2018 @ 19:30

  91. #89 tp

    Jeg kan kun svare for mig selv – det var et indrømmet fladpandet forsøg på at drive lidt satire på de her mennesker, der har sjove teorier om hvordan Uriasposten er finansieret.

    Kommentar by Quark — 1. oktober 2018 @ 19:50

  92. …og bare så der ikke skal være tvivl, så har jeg naturligvis doneret hver eneste gang jeg har skrevet herinde, at jeg har doneret. DEN del er ikke fladpandet gas :)

    Kommentar by Quark — 1. oktober 2018 @ 19:52

  93. AT DER ER al mulig grund til at støtte URIASPOSTEN kan man nemt overbevise sig om ved at se kort film om Ungarn plus Orban, og ved at læse artiklen om en social atombombe under Europa. Se Snaphanen.

    Kommentar by tp — 1. oktober 2018 @ 19:58

  94. # 82 Nielsen.

    har set det meste – forstår ikke??

    Kommentar by Santor — 1. oktober 2018 @ 22:54

  95. -> Rasmus

    “Vi kan altså – noget indirekte ganske vist – slå fast, at den Kim Møller, der skriver på Document ikke er Uriaspostens ejer og adm.direktør, og det er jo en lettelse. Tak for det!”

    Jeg er ikke helt med. Document har fået lov til at bruge alt på Uriasposten uden beregning. Længere er historien ikke.

    Kommentar by Kim Møller — 2. oktober 2018 @ 02:48

  96. #82 Nielsen.

    Enten er manden splittertosset, eller også er staklen endt der, hvor flere af vi andre også har været, og hvorfra man kommer som et andet og desillusioneret menneske, der aldrig bliver den samme igen. Det gør jo ondt at erfare, at blot bedraget er tilstrækkeligt stort, vil alle vende ryggen til whistlebloweren.

    Det skulle ikke undre mig, om manden har ret, og så er de kristne præcis der, hvor mange muslimer også befinder sig. Deres religion er kultur og intet andet. Deres hellige bøger sammenskrevet af forhåndenværende stof med succes i andre kulturer. Det er opskriften på magt.

    #86 og #95 Kim Møller

    “Forleden dag skrev en loonie, at jeg fik penge af DF, NB og Mossad. Hvad får dig til at tro jeg får penge af et konkurrerende medie?”

    “Document har fået lov til at bruge alt på Uriasposten uden beregning. Længere er historien ikke.”

    OK. Du forærer altså dit omfattende arbejde til en virksomhed, som du betragter som en konkurrent. Denne virksomhed, altså Dokument, tjener penge på det, hvorefter du beder andre om “kollekt”.

    Jeg må indrømme, at det havde jeg ikke set komme, og at dette er alt for indviklet for mig, så jeg er nok også en “loonie”.

    Kommentar by rasmus — 2. oktober 2018 @ 12:41

  97. -> rasmus

    Jeg blogger fordi, at jeg gerne vil efterlade et tåleligt land til mine børn og børns børn. Det er prioriteten. Støttekronerne gør det nemmere at være mig, men konkurrerende medier såsom Snaphanen, Document, Den Korte Avis mfl. er mere overordnet kampfæller. Sagen er vigtigere end alt andet.

    Det meste på Uriasposten er løbende dokumentation. Jeg gør ikke i lange velskrevne essays, og skriver så lidt som muligt. Jo længere mine pointer når ud, jo bedre.

    Kommentar by Kim Møller — 2. oktober 2018 @ 13:09

  98. # 97 Kim Møller

    Jeg har læst din kollekt, og som religiøs ved du sikkert, at ordet også betyder indgangsbøn.

    Du gør det meget enkelt for dig selv, og i din verden er jeg ganske sikkert en “loonie”, selv om jeg aldrig har gjort mig tanker om, at du skulle være lønnet af DF, Nye Borgerlige eller dele af den israelske efterretningstjeneste. DF kan jeg til nød forestille mig kunne få den idë sporadisk at spytte i kassen, men de øvrige kan jeg ikke se for mig som dine supportere. Derimod er det ikke vanskeligt at regne ud, at Document har velbeslåede venner, som du og dine kollektgivere indirekte støtter. Det er ikke sikkert, at sidst nævnte har gjort sig dette klart, de giver jo deres penge til dig og ikke til en tvivlsom norsk millionær.

    Jeg betragter også islam som en tragedie for Europa, ja hele verden, men jeg er alligevel kritisk med, hvem jeg solidariserer mig med. Det er ikke ligegyldigt, hvordan vi redder os ud af det nuværende morads, hvis det overhovedet lader sig gøre. Pænt bliver det i alle tilfælde ikke.

    Af og til kommer jeg her forbi, og jeg havde ikke set den post på Uriasposten, som Document netop har bragt, og hvor du stikker en kniv i ryggen på Morgenavisen Jyllands-Posten og dermed følger op på den ansvarshavende redaktørs idiosynkrasier mod et dansk dagblad. Vel at mærke en redaktør, der synes at være selvlært journalist af den lumre socialistiske type og ikke være i besiddelse af noget eksamensbevis i andre fag. For at sige det lige ud, virker det noget landsforræderisk at støde på den slags i udlandet og især da, når det er langt og mere velskrevet end det meste fra din hånd.

    I realiteten har Danmark kun ganske få store aviser, og en blog som din eller de andre nævnte beskæftiger sig kun med en ganske lille niche af verdens begivenheder og kan aldrig erstatte en avis, højst være et supplement til forsømte og skævt belyste emner.

    At skrive, at jydernes hoveorgan er overflødigt og kvit og frit at lade den slags bringe til stor fryd for det socialistiske Norge, der er næsten lige så hysterisk politisk korrekt som Sverige, er jo at sidestille dig med Carsten Jensen og Rifbjerg, der også har været rejsende i at dolke Danmark. Alting tyder på, at da Danmark kæmpede sig ud af “Muhammedkrisen”, betalte Norge sig fra den ved at donere millioner til pakistanske terrorcentre uden at stille krav. Hvad enten du vil vide af det eller ej, tegner du ikke “folket” eller “danskerne” men et forsvindende lille mindretal, hvor det er nemt for andre at få øje på de blinde vinkler.

    Det her skal ikke være et forsvar for dansk journalistik, der har meget på sin samvittighed, men det forekommer mig, at det ligesom med EU er bedre at forsøge at bearbejde problemerne indefra end at opføre sig som Klods Hans’ prinsesse og sige “Duer ikke, væk!” for samtidigt at falde for det nemme og undlade at udvidde repertoiret. Ingen af vores store aviser kan undværes, de kæmper med at holde på læserne men også mod hinanden, og den konkurrence kan ikke undværes medmindre man ønsker tyrkiske forhold.

    Kommentar by rasmus — 2. oktober 2018 @ 17:01

  99. – rasmus

    Bearbejd du bare JP/Politiken Hus indefra. Jeg gider ikke.

    Kommentar by Kim Møller — 2. oktober 2018 @ 18:25

  100. rasmus, de danske medier er nul og niks værd, de er ødelæggende for Danmark og danskerne. Det gør en almindelig dansker dummere at se en time DR. Han er dujmmere efter han har set DR end da han startede, det er skidt og de danske medier er medskyldigee i alle forbrydelserne politikerne laver, de er gift med dem, de lyver om alt, hvis de ikke manipulerer eller bøjer det til ukendelighed. Det er ikke det værste, at de er sygeligt korrupte, har destrueret al ære og respekt for deres meninger, deres fag og deres ideologier, for deres stand, deres klasse og at de har giftet sig med magten og slikket den op og ned i alle retninger, at de har solgt sig selv og alt hvad de burde stå for, som billige, tarvelige ludere uden respekt for deres eget værdighed, at de har distraheret, vildledt og spildt uendelig tid på nonsens.

    Det værste er udeladelserne, alle de centrale ting, som sker, men som de alle fortier, det er det værste – og det mest forræderiske af alle de forræderiske ting de gør.

    Kommentar by Holger — 2. oktober 2018 @ 20:42

  101. Holger, vi er ikke aå uenige, som du tror, hvor du end har den tro fra, det kan umuligt være fra mig.

    Hvorfor holder I ikke bare op med at linke til de aviser, som I afskyr mest, i stedet for hele tiden at bringe dem ind i billedet. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst læste Politiken eller JP, men blogejeren og hans kompisser synes altid at gide og at have tid til at gennemtrawle dem for noget, som de kan blive forargede over.

    Hold op med det. Det værste, der kan overgå en avis, er jo at ingen gider læse den. Hvis man udelukkende gør det for at finde noget at skælde ud over, er det både kedsommeligt og ufrugtbart i længden, og da enhver avis med blot nogenlunde selvrespekt bringer forskellige synspunkter om de samme emner, vil man altid kunne finde noget, man er uenig i. JP plejer at have nogle stridbare bloggere, som ikke holder sig tilbage med islamkritik, men de er altså heller ikke gode nok eller værd at værne om – set i Uriaspostens og Documents bakspejl. Der er vist ikke mange fastansatte journalister tilbage.

    Kommentar by rasmus — 2. oktober 2018 @ 21:29

  102. “Det værste er udeladelserne, alle de centrale ting, som sker”, skrev Holger, og vi kunne ikke være mere enige.

    Aviserne burde flytte deres hovedsæder til Bruxelles, for herhjemme handler det næsten kun om, hvem Tulle peger på, og om krænkede hystader af diverse køn og mangel på køn, der higer efter opmærksomhed, og det hænger os langt ud ad halsen.

    Kommentar by rasmus — 2. oktober 2018 @ 21:36

  103. 1- Hvornår går uriasposten.net over på sikker kommunikation (https) ?

    2- Kan man støtte økonomisk, anonymt ?

    Kommentar by Kurt — 30. november 2018 @ 07:16

  104. > Rasmus og Santor
    Jeg syntes interviewet var interessant dels fordi jeg synes Lindtner har nogle umiddelbart overbevisende argumenter og dels fordi Kjær ,selv om han ikke har forstået det økonomiske aspekt, virker som en snusfornuftig blogger, som er modtagelig for sund fornuft.
    > Kim
    Jeg har en fornemmelse af at jeg skylder dig lidt mønt. Dels fordi jeg lovede dig det, og dels fordi jeg (som de fleste kommentatorer) finder dit arbejde nyttigt og sætter -som dig synes reklamer er noget lort. Og jeg er fuld af beundring for dit forsvar for ytringsfriheden såvel for albert som for Ali. Frihed er det bedste guld. Jeg vil dog nævne at mit abonnement ophørte med din indmeldelse i et politisk parti. Jeg skal finde ud af hvordan jeg får overbragt dig min aktietegning. For klarheds skyld er perioden omkr. ’15 – ’18

    Kommentar by Nielsen — 30. november 2018 @ 08:49

  105. >103 Kurt 30. nov. 7:18
    På tide dit andet spørgsmål bliver bragt på banen. Kryptering er et must. Det første spørgsmål kan kun Kim svare på. :-)

    Kommentar by Nielsen — 30. november 2018 @ 08:55

  106. Behold venligst både PayPal og bankkonto-løsningerne,ikke alle bruger Mobile Pay.
    At Snaphanen ikke har andre muligheder, jeg kan se, end Mobile Pay har for mit vedkommende kostet dem 1.000kr indtil videre…

    Kommentar by Peter Buch — 30. november 2018 @ 09:25

  107. Jeg overså at muligheden for PayPal donation eksisterer, men ikke er umiddelbart synlig på Snaphanens forside. De fik også 500- det er jo ikke børnehjælpsdag hver dag…

    Kommentar by Peter Buch — 30. november 2018 @ 11:49

  108. Til Kim
    Penge sendt
    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 30. november 2018 @ 12:12

  109. -> Historyman, Peter Buch mfl.

    Modtaget. Takker.

    Kommentar by Kim Møller — 30. november 2018 @ 12:57

  110. Igen denne gang kr. 200,- overført – god jul til dig Kim og næsegrus beundring for dit arbejde og ikke mindst dit mod!!!!

    Kommentar by Black Watch — 30. november 2018 @ 14:09

  111. Tak Kim Møller for du står for uriasposten, det er meget vigtigt vi har et rum at udtrykke os i, plus al den oplysning. Jeg sender penge senere, er på vej ud af døren nu.

    Kommentar by IES — 30. november 2018 @ 14:13

  112. Man skal altid anmelde trusler. Om end ikke andet for at opbygge en sag.

    Kommentar by np — 30. november 2018 @ 15:59

  113. Således går der en masse folkepension og kontanthjælp til Kim Møllers virke.

    Kommentar by O Nielsen — 30. november 2018 @ 21:40

  114. Bankoverførsel er det bedste, og det er ikke mere besværlig.

    Alt andet er Ustabil

    Kommentar by Sindsro — 1. december 2018 @ 02:33

  115. Ja det er slet skjulte trusler.
    En samtale til grisefesten her til sommer er særdeles en nødvendighed.

    Det er nødvendig at tale om hvad der skal gøres, for ellers går den ikke i længden.
    Politikere og andet lort gemmer sig bag koranklodser, men det gør VI og en masse andre ikke.

    Kommentar by Sindsro — 1. december 2018 @ 02:45

  116. Har givet et lille bidrag og glædelig jul.
    PS. Holder du lang juleferie, siden vi skal vente helt til
    31. januar for næste kollekt.
    .

    Kommentar by fidibus — 1. december 2018 @ 15:24

  117. – Fidibus

    Tak for støtten. Jeg ‘tigger’ hver anden måned, seks gange om året. 😁

    Kommentar by Kim Møller — 1. december 2018 @ 17:02

  118. Mange tak til Kim Møller for det store arbejde du gør.

    Hermed følger et bidrag på 2oo shekels.

    Kommentar by dan.c — 1. december 2018 @ 17:44

  119. Nordsjællands politi GIDER ikke beskytte svage danske pårørende, hvis de er yngre søde hjerneskadede, hjertelige arbejdsløse, gode udviklingshæmmede, smukke syge, venlige bistandsklienter, nercøse sindslidende, der ikke kan tage en frikadelle fra et fad, om de så er ved at dø af sult, men der skal siges værs’go først, er søde og bor på bosted, velopdragne førtidspensionister, smukke yngre demente, selv om de engang har været i pleje hos en politifamilie i Gilleleje fra ca. 1980-1985 indtil politifamilien blev skilt og det syge, udiagnosticerede og ubehandlede plejebarn blev smidt på lossepladsen og på pigehjem i Dronningmølle, og endte med at gå grædende rundt i badekåbe i vinterkulden, tissende ned af sig på S-togsperroner i det storkøbenhavnske område.
    SHAME ON YOU!!!!
    http://www.lokalavisen.dk/nyheder/regionale/2016-05-19/%E2%80%9CNordsj%C3%A6llands-nye-politidirekt%C3%B8r%E2%80%9D-Vi-vil-da-gerne-v%C3%A6re-flere-betjente-1072057.html

    Kommentar by Hans — 1. december 2018 @ 17:57

  120. Jeg vil også sende min støtte. Uriasposten er det eneste sande medie, jeg kender i Danmark, hvor synspunkter kan komme frem. Den erstatter alle øvrige danske medier, og gør det langt bedre end dem alle lagt sammen. Det er sandt, at man bliver dum af at følge dem, så det gør jeg heller ikke mere.

    Kommentar by Jack Nille — 1. december 2018 @ 22:14

  121. => 106,

    Peter Buch, Snaphanen har også PayPal :-)

    Kommentar by Jan — 2. december 2018 @ 06:59

  122. 121

    Tak for det.
    Jeg nævner det dog selv i kommentar 107, hvor der mellem linjerne står det for nogle ville være lettere, det også var sat på forsiden ved Mobile Pay-nummeret.

    Kommentar by Peter Buch — 2. december 2018 @ 08:02

  123. @Kurt 07:16 eftersom Uriasposten er bygget på WordPress, så kan Kim Møller med et par klik og det gratis plugin https://really-simple-ssl.com gøre hele sitet sikkert med https og SSL.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 2. december 2018 @ 10:21

  124. Navyhato når han er bedst: https://www.youtube.com/watch?v=sOCOHgyx7c0

    Kommentar by Nielsen — 2. december 2018 @ 11:32

  125. Jeg er måske tungere i opfattelsen end de fleste, men hvorfor står MobilePay til mobilnr. 3013 2270 stadig ude til højre, hvis det ikke virker? (har prøvet)

    Kommentar by Hertz — 4. december 2018 @ 17:45

  126. – Hertz

    Fordi jeg ikke har fået kontakt til webmanden, der skal fjerne det. My bad…

    Kommentar by Kim Møller — 4. december 2018 @ 18:09

  127. Kan se at nogle er begyndt at skrive her som “tp”. Men den originale, ægte tp er altså mig selv, og dette er mit første indlæg på denne her blog i dag. Sålænge der skrives noget jeg er enig i, er det OK, men hvad bliver det næste?

    Kommentar by tp — 1. februar 2019 @ 09:40

  128. Det er ikke mig som har skrevet nr. 89 kl. 19.27

    Kommentar by tp — 1. februar 2019 @ 09:48

  129. Må vel til at skifte navn, hvis det griber om sig?

    Kommentar by tp — 1. februar 2019 @ 09:56

  130. – tp

    Skulle ikke være nødvendigt. Personen der i to dage sidste år anvendt tp som alias, bruger nu et andet.

    Kommentar by Kim Møller — 1. februar 2019 @ 10:02

  131. Tak for Uriasposten Kim Møller, og beløbet er sat ind.

    Kommentar by IES — 1. februar 2019 @ 15:56

  132. Har sendt et lille bidrag. Og nu vi er ved bidrag. Var det ikke på tide at finde en vittighedstegner til Uriasposten. Et billede siger nogen gange mere end tusind ord. Og der må da være én derude med den rette holdning.
    NB. Kan desværre ikke selv tegne, men kunne godt bidrage med tekst.

    Kommentar by fidibus — 1. februar 2019 @ 15:57

  133. Har nu givet et bidrag til din rigtige Danmarks indsamling, der giver en del mere fornuft end den officielle.

    Kommentar by tavsen — 1. februar 2019 @ 16:28

  134. Har Kim Møller overvejet at bruge Patreon eller Subscribe Star til doneringer også?

    Kommentar by Torben — 1. februar 2019 @ 16:56

  135. Bidrag er på vej. Fandeme så træt af DR og hele establishmentets nederdrægtige opførsel over for os bekymrede danskere.

    Kommentar by Veritas — 2. februar 2019 @ 12:19

  136. #134 Torben, Paytreon er også begyndt at politisere, og har sågar nægtet at udbetale pengene til f.eks. Sargon of Akkad. Subscribe Star er stadig til at stole på.

    Kommentar by Hr. Snusk — 3. februar 2019 @ 05:58

  137. Hvorfor anvender uriasposten ikke HTTPS ?

    Kunne det være fordi, at siden fungerer som en honeypot for efterretningstjenesterne ?

    Kommentar by Skeptikeren — 3. februar 2019 @ 10:06

  138. > Kunne det være fordi, at siden fungerer som en honeypot for efterretningstjenesterne ?

    Det er lidt nuttet at du tror SSL i form af HTTPS ville gøre nogen som helst forskel, hvis selve sitet var en honeypot. Lad være med at gætte om teknologi, du ikke aner noget om ;)

    Kommentar by Quark — 29. marts 2019 @ 10:15

  139. Skål fra redneck ;-)

    Kommentar by redneck — 29. marts 2019 @ 11:07

  140. Det ville være skamfuldt at bidrage med at levere en komplet liste over Uriaspostens støttere til HIPO med kontonumre og dermed CPR-nummer, adresse, navn, køn, alder, uddannelse, titel, stilling, indtægter og diagnoser. Har du overvejet Bitcoin eller en postboks, hvor man kan sende kontanter? Desværre vil udgifterne til en sådan postboks nok være højere end beløbet du modtager i den.

    Kommentar by Anonym donor — 29. marts 2019 @ 18:42

  141. Quark >

    Uanset hvad, skader en krypteret protokol vel aldrig. Forslaget var konstruktivt, argumentationen måske lige mangelfuld, men især nu hvor SSL er blevet stort set omkostningsfrit med OpenSSL, er der ingen grund til ikke at anvende SSL.

    Selv om du låser din hoveddør, kan den naturligvis stadig sparkes ind, men du låser den jo alligevel.

    Kommentar by Anonym donor — 29. marts 2019 @ 18:44

  142. Hmm. Lidt at tænke over i kampens hede:

    Socialists do not all want the same thing. They all advocate the use of violent force against individual property and individual liberty…that much is the same. But how, when, and where the violent force is doled out, and how the stolen loot is divided up is a whole different ballgame.

    Each Socialist wants his/her own delusion to be imposed on everyone else. That’s job number one. Every other Socialist can be a fellow traveler and come along for the ride, but in the end, they too will have to bow down.

    The great Ludwig von Mises pointed out: “The worst thing that can happen to a socialist is to have his country ruled by socialists who are not his friends.”

    One need only look to history to see how vicious Socialists can be to their own ilk.

    In the U.S.S.R, the Stalinists and Trotskyists ended up being mortal enemies.

    The Nazis were enemies of the Soviets…..yet they were all Socialists.

    Remember that “Nazi” stood for The National Socialist Party and the U.S.S.R. stood for the Union of Soviet Socialist Republics.

    All the different types of Socialists are nothing more than just rival gangs.

    They all tap into (or generate) the destructive emotion of envy. The heartbeat of Socialism is envy. The gang that is best able to capitalize on it and garner the most believers, “wins.”

    But the “winner” now must contend with all the rival Socialists.

    Why?

    Because now the rival Socialists are envious that they’re not the ones on top dictating how violence will be doled out.

    Why do you think Socialists are always saying: “Oh no, the Soviet Union was not real Socialism.”

    It’s never real Socialism because they all have their own concocted fantasies on how violent force should be used.

    Advocates of Individual Liberty present a way out of this gang warfare known as Socialism.

    In a free society, no one has a right to initiate aggressive force against anyone else. Force is for self-defense only. You keep your hands off me and my stuff, and I keep my hands off you and your stuff.

    These ideas of Liberty are kryptonite for Socialists, since their whole philosophy is based on the use of aggressive force.

    Bottom line: Don’t be fooled into thinking that Socialists are one big happy family. Its gang warfare that literally never ends…..as long as they have believers.

    Kommentar by Nielsen — 29. marts 2019 @ 19:56

  143. Jeg har også sendt et lille bidrag, som jeg gør det hver måned. Jeg skriver aldrig indlæg, men er en trofast daglig læser, næsten siden Uriaspostens start. Af hjertet tak for det arbejde af nærmest Herkuleanske proportioner du har udført og stadig udfører.

    HK

    Kommentar by Hans Knudsen — 30. marts 2019 @ 07:44

  144. 142/Nielsen

    Ja, sådan er det. Jeg synes, det skal med, at socialister/socialdemokrater nærer en endeløs tiltro til penge og penges magt. Al problemløsning synes derfor at munde ud i, at man vil sende flere penge til den endeløse række af ofre, man påstår at “kæmpe” for. Skønt det ofte til forveksling minder om misundelse og magtbrynde.

    Undertiden er det udspekulerede så infamt hyklerisk, at det er svært at forstå, at nogen kan få sig selv til det. Se nu fx Ritt Bjerregaards sidste udspil i valgkampen, der sikkert ikke får mange kritiske kommentarer med på vejen i medierne, da hun jo ikke har været tilbageholdende med at offentliggøre oplysninger om sin alvorlige og uhelbredelige sygdom, og få ønsker at sende verbale øretæver til en så udsat person.

    Ritt Bjerregaard har allerede lagt Lars Løkke Rasmussen politisk i graven og funderer nu over, hvad man dog kan tilbyde en mand med hans erfaringer og kompetancer. Vi andre plejer at sige, at der sikkert er et velbetalt job hos EU, men det kan denne Ritt jo ikke tillade sig, da hun er begejstret for EU. Så hun nøjes med at græmme sig på Løkke Rasmussens vegne. Skal vi tro!

    Søren Pind har undtagelsesvis lagt sit ordskvalder på hylden og til Berlingske skrevet et udmærket artikel om borgerligt storsind og det fredhellige. Den er jo nok hus forbi i Uriaspostens nuværende sammenhæng, hvor borgerlighed defineres ud fra helt andre kriterier, som er forbeholdt en lille lukket flok med eget sprogbrug, som ikke forstås af udenforstående som bl.a. undertegnede.

    Der er mange måder at splitte et folk, som Pind er inde på, han nævner dog ikke det med sproget. Men en del om det fredhellige, som jeg tror, at mange her trods alt kan nikke bekræftende til. Et af Pinds eksempler er vandaliseringen af de franske kirker, en udvikling der også så småt er ved at komme til Danmark. Mon ikke det gælder for de fleste her, at i det meste af vort liv kunne kirkerne stå åbne og endda ofte med kirkesølv på alteret. Det sidste er helt utænkeligt i dag, hvor frihed ofte forveksles med ubegrænset ret til selvtægt. Selv for os, der ikke er medlemmer af Folkekirken, er kirkerne stadig fredhellige i respekt for alt det, de symboliserer og har symboliseretr i tidernes løb.

    Kommentar by Atterdag — 30. marts 2019 @ 13:06

  145. >144 Atterdag 13:06
    Vi er nødt til at erkende at staten er vores værste fjjende.

    Kommentar by Nielsen — 30. marts 2019 @ 13:24

  146. 145/Nielsen

    Staten er ikke mere det samme som nationen, og det er fandme et problem, der vil noget.

    Men staten regeres fortsat officielt af de mennesker, vi selv har valgt. For nogle af os uden begejstring og ud fra de kriterier, at de andre var værre. Sådan er det jo også med demokratiet.

    Uofficielt har vi forlængst deponeret den egentlige magt i overstatsligt regi og desuden alt for længe accepteret en hær af spindoktorer, holdningsmanipulatorer samt pengematadorer og -gangstere af enhver art.

    I disse dage demonstrerer Brexit meget tydeligt, hvordan det så kan gå. Mit hjerte hænger ved rebllerne i det opgør, og som en tidligere chefredaktør, der faldt i unåde i andedammen, skrev forleden, kan vi jo kalde briternes kamp med virkeligheden for idealisme.

    Et regime som det nuværende i USA er ikke holdbart eller ønskeligt. Det er jo ikke Trump, der regerer, bag sig har han en hær, der praktisere damage control, mens han han serverer kage for folket. Det gør de tilsyneladende ganske godt, i hvert fald for en kortere bemærkning, men det skal ikke forveksles med den ægte vare.

    Det store spørgsmål er, om vor tid i det hele taget producerer mennesker af så stærk og moralsk en støbning, at de kan løfte demokratiet ud af det nuværende dødvande.

    Kommentar by Atterdag — 30. marts 2019 @ 14:08

  147. Der er to six-packs på vej

    Kommentar by Grønlænderen — 30. marts 2019 @ 20:20

  148. Den: 04.04.2019 Til 4317 4547551 Folkefest Betalte jeg til den oplyste kontonr: med 300Kr.

    Og nu ser jeg at Kontonr ikke er den samme som dengang.

    Kommentar by Charles Nielsen — 31. maj 2019 @ 11:07

  149. Jeg forsøgte at overføre et lille beløb til dig (er desværre ikke velhavende), men den kom med en besked om fejl, så jeg håber, at kontonummeret er korrekt?

    Kommentar by Kuffar — 31. maj 2019 @ 13:20

  150. Regeringen fjerner fakta om bruttoudgifterne til ikke-vestlige indvandrere: Seneste beregning var på 84 milliarder.
    https://ksdha.wordpress.com/2019/04/20/regeringen-fjerner-oplysninger-om-bruttoudgifterne-til-ikke-vestlige-indvandrere-seneste-beregning-viser-udgift-paa-84-mia/

    Kommentar by Kimski — 31. maj 2019 @ 13:55

  151. – Kuffar

    Tak. Tjekker senere.

    Kommentar by Kim Møller — 31. maj 2019 @ 14:15

  152. @Kim Møller. 100,- overført, tak for dit arbejde, det er værdsat.

    Kommentar by Kimski — 31. maj 2019 @ 14:46

  153. Har sendt penge, tak for uriasposten, Kim Møller

    Kommentar by IES — 31. maj 2019 @ 16:32

  154. Kim, jeg forsøgte to gange, men jeg ringer til banken på mandag, for de havde lukket i dag, sært nok. Der skal nok komme noget. Tusind tak for dit kæmpe arbejde 👍😊Når jeg lover noget, holder jeg det.

    Kommentar by Kuffar — 31. maj 2019 @ 16:43

  155. Uriasposten er vort vigtigste mødested.

    Desuden er UP vores eneste frie talerør og uden UP ville vi ikke være oplyste omkring MSMs løgn, fortielser og politiske manipulationer, venstrefløjens ditto og den radikale infiltration i alle de gamle partier, DF inkl.
    UP har, vedholdende, og som eneste, givet os reel oplysning om de nye indvandrekritiske partier SK og NB, uophørligt givet os indsigt i hvad der røre sig under radaren i de skumle sidder af samfundet OG
    taget emner op vi har gjort opmærksom på.
    Dertil kommer, at UP ærligt og hurtigt indrømmer og beklager eventuelle (i øvrigt meget få) fejl, ligesom UP aldrig, ej heller i nok så svære situationer, svigtet os.
    Det bør enhver honorere, med det beløb som er muligt*, så vi fremover kan sikre, bedst muligt, at Kim Møllers kæmpe indsats med domænet IKKE skal drukne i økonomiske udfordringer.

    * Er pengene små, kan man spørge sig selv og donere ud fra: Hvad vil jeg hellere undvære en gang dagligt/ugentligt/månedlig end Uriasposten?

    TAK, at vi har en som dig, Kim, og for alt det du giver os!

    Kommentar by M.S. Carstens — 31. maj 2019 @ 16:58

  156. # Kimski kl. 13.55 31. maj: Nå, er det officielle tal for indvandring og “integration” nu 84 milliarder kr.?? Det er da kun et par måneder siden det lød på 36 milliarder. Det rigtige tal er mellem 15O-2OO milliarder. Iøvrigt bruges ialt halvdelen af statsbudgettet, nemlig ca. 55O mia. ud af 11OO mia., på formål, fjollerier og projekter som ikke gavner danskerne, eller ligefrem skader dem.

    Et eksempel er de milliarder som V, K, LA og S osv. sender ned til Afrika, et andet er Fehmern-broen til Tyskland som man vil bruge milliarder på, et tredje er at de radikale (som aldrig har gidet forsvare DK) gerne bruger milliarder på at føre krig i fjerne lande. Til skade for vores soldater. Og vores velfærd/sundhed hvor pengene hentes til projekterne via sparekrav, nedskæringer, lukninger og forringelser

    Den såkaldte “integration” er et illusionsnummer. Milliarder hældt i kloaken.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 31. maj 2019 @ 17:30

  157. To ‘hunde, sent på vagt for Uriasposten.

    Jeg har også sendt tre ‘hunde’ til Folkefesten, men har ej modtaget
    nogen bekræftelse på jeg er tilmeldt. Gælder det også for jer andre?

    ./Thorbjørn

    Kommentar by Thorbjørn — 31. maj 2019 @ 18:25

  158. Tak til kim for et gennemført, friskt og samtidigt hyggeligt bloghus. Her er pænt og rent, frirum og plads til alle uden at blive for krydret. Øllen er god og cigarene udemærket. Befriende sund fornuft afslører iskolde galninge.. Som f.Eks statens psykopat-import virksomhed, som flæskepolitikere undrer sig over at volder problemer.. https://www.bt.dk/krimi/justitsministeren-vi-har-et-stort-problem-med-kriminelle-udlaendinge

    Kommentar by Gaflen — 31. maj 2019 @ 21:50

  159. 1467Atterdag.

    Du skrev: “Det store spørgsmål er, om vor tid i det hele taget producerer mennesker af så stærk og moralsk en støbning, at de kan løfte demokratiet ud af det nuværende dødvande.”

    Det er du ikke ene om at tænke, men hvor mange kan se den småborgerlige hulhed, som nødvendigvis følger i hælene på lefleriet for det, som Hitler kaldte “masserne”? Engang var masserne ret ordløse, men i dag fylder de Facebook og Twitter og er i journalisternes verden blevet til Gud. “Facebook raser” er blevet en tilbagevende vending.

    Ifølge sognepræst og debattør Kathrine Lilleør d.d. i Berlingske er det småborgerlige og den smukke borgerlighed hinandens modsætninger. Det har hun ret i, og det ved den ægte borgerlige.

    Hun siger også, at “hvor en borgerlig dyd er at være fejlbarlig og erkende sine egne fejl, har småborgerligheden travlt med at pege fingre og benytter fordømmelsen som sit nærmeste våben.”

    Det er nok værd at overveje, bl.a. her på bloggen, hvor knivene sidder mere en løst, og tilgivelse og evnen til at se en sag fra flere sider er så godt som fraværende. Her dømmer man.

    Jeg må sige, at jeg også synes, at Berlingske og andre aviser eksellerer alt for meget i sladder for at sværte de politikere, som man ikke kan lide, hvorimod man er overordentlig overbærende overfor de konservative, der ellers fortjener et solidt los et vist sted. DF er ikke ene om at hylde småborgerligheden.

    Kommentar by Peter D — 1. juni 2019 @ 21:17

  160. tilbagevendende sætning i avisspalterne.

    Kommentar by Peter D — 1. juni 2019 @ 21:20

  161. Hvornår får du igen MobilePay?

    Kommentar by tavsen — 1. august 2019 @ 14:22

  162. – Tavsen

    Jeg har skam fået MP igen, men den er tilknyttet mit private nummer (301322syvnul), såhh det 🤔

    Kommentar by Kim Møller — 1. august 2019 @ 16:14

  163. Som altid: stor tak Kim for dit utrættelige arbejde. Har sendt 300 afsted!

    Kommentar by Quark — 2. august 2019 @ 10:37

  164. Jeg har også givet en skærv til et af Danmarks alt for få ytringsfrihedsoaser, der er en hjælp for os i at få fokus på fakta om, hvad det reelt foregår i Danmark, nu hvor MSM-pressen også reelt er sovset godt og grundigt ind i de hemmelige logers antidemokratiske landsfjendske forræderi mod folkestyret.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 2. august 2019 @ 14:12

  165. Endelig nogen jeg kan støtte på almindelige betingelser, og ikke kun PAY Pal eller MOBIL PAY, da jeg ikke har udstyr til dette. Bare andre net aviser ville gøre det samme.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 2. august 2019 @ 16:01

  166. Tak for støtten!

    Kommentar by Kim Møller — 3. august 2019 @ 10:45

  167. .

    Det er OK at debatsabotører og net-trolde smides ud af debatterne, for de ønsker ikke debat, men kvælning af demokratiet. Tåbelige feminister der slynger om sig med skældsord og beskyldninger mod andre bloggere, uden at argumenter leveres, er også 5. kolonne debatsabotører. Og det er ikke menings-censur, men kvalitets-sikring at blokere dem.

    Men hvis debattører som synes at Uriasposten gør en beundringsværdig indsats for at få sandheden frem om hvor Danmark er på vej hen, og som iøvrigt blot prøver at oplyse de danskere der er langsomme i hovederne, om at kommunisme og feminisme uvægerligt ender i ondskab og galskab, og om at indvandringen har utallige grufulde sideeffekter, de bør vel ikke udelukkes eller jagtes med sletninger af indlæg.

    Sandheden er at indvandringen og den røde politik har mange direkte ubehagelige og tragiske virkninger. Men de indirekte virkninger i form af utallige overgreb og svinestreger overfor familier, børn, mænd, almindelige kvinder, patienter, pårørende, voldsofre, skatteborgere arbejdsløse, hjemløse, gamle og unge, skal der vel også være plads til at skildre.

    For de indirekte virkninger kan være lige så ødelæggende og dødbringende som de direkte. Og dem som ikke tåler at læse om hvordan politikere på tusind måder sjofler og angriber de menige danskeres livskvalitet, kan jo bare springe over, og gå til næste indlæg.

    Lad os forstå at Christiansborg udgør en dødelig trussel mod alle almindelige danskere. Vores demokrati er som en bus der ligger i grøften med hjulene opad. At slette indlæg der direkte eller indirekte bakker Uriasposten op, og som prøver at advare om at Danmarks fremtid hænger i en tynd tråd, er nok ikke vejen frem.

    Kommentar by TP — 27. september 2019 @ 08:35

  168. Det er blandt andet dig, TP (aka. Ole Jensen), som Kim taler om. Det er ikke “indirekte virkninger” – det er off-topic rants, som du bringer igen og igen og igen. Det er dig, der betragter Uriasposten som din egen private opslagstavle, samtidig med at du kalder os, der klager over det, for kommunist-feministiske femtekolonne sabotører – eller det, der er værre.

    Kim – traditionen tro er der sendt 300 din vej. Tak for indsatsen!

    Kommentar by Quark — 27. september 2019 @ 09:23

  169. Da jeg efterhånden får kvalme af løgnene på DR og i MSM, så er der et lille bidrag på vej, som tak for at du gider udsætte dig for det, og sortere det vigtigste fra, Kim. Deus Vult.

    Kommentar by Kimski — 27. september 2019 @ 09:47

  170. Flot arbejde Kim Møller, jeg er nået til konklusionen at vi kun er støvfnug i verdens store kværn. Gør dette eller hint, betyder intet i det store perspektiv.
    At vi føler formål og tilhør er det vigtige.

    Kommentar by Poul Sørensen — 27. september 2019 @ 09:52

  171. Tak for dejlig blog, kim, sandhed i fakestrup. Vildt i indlæg om fb moderatorer. Og fede naturfoto, du er mester. Let moderation er ok, her i rødbrøl tiden

    Kommentar by Gaflen — 27. september 2019 @ 10:56

  172. “Tiden er desværre løbet lidt fra 100 procent fri debat.”

    Ligesom Facebook.

    Kommentar by Kurt Olsen — 27. september 2019 @ 12:23

  173. Jeg er for 100% fri debat og anonymitet, men må indrømme det i realiteten giver et helt ubrugeligt forum.
    Teori og praksis går sjældent i spænd, din pragmatiske politik ser fornuftig ud.

    Kommentar by Poul Sørensen — 27. september 2019 @ 12:28

  174. Så er der overført lidt håndører! Tusind tak for en fed avis! Real News. UP og Snaphanen er fantastiske!

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 27. september 2019 @ 12:35

  175. Nej, jeg vil hellere give mine penge til Israel, vores bedste allierede.

    Kommentar by Voltzejn — 27. september 2019 @ 13:23

  176. “Døgnet har ikke nok timer, men det lykkedes mig stort set at få opdateret nærværende blog hver eneste dag. Det er ikke altid sjovt, og føles af og til som et fast arbejde.”

    Så lav dog et forum på siden hvor folk selv kan indsætte og diskutere alle de små historier fra EB og BT osv, og koncentrer dig om det du er god til = at finde de historier der sker uden for mainstreammedierne. Du bruger jo 80% af tiden på at copy/paste fra MSM og nu også moderere kommentarer, du ville slippe for alt det + at du kunne gå i dybden med gravearbejdet og levere ÆGTE ”breaking news” på de sidste 20% som virkelig ville gøre en forskel hvis du tog imod det råd.

    Tænk på hvilken effekt det havde på alternativet da freespeechblog gik i dybden med deres klimahykleri og flyrejser, de blev jo næsten halveret bare fordi nogen satte sig ned og gravede information om dem frem, og senere om deres kønsopdelte muslimske vælgermøder og meget andet som MSM “glemte” at skrive om. Ville det ikke være federe at lave den slags, end det nuværende forargelses-samlebånd med copy/pastede artikler for de samme 10 brokhoveder der alligevel har glemt hvad de var sure over dagen efter?

    Sæt brokhovederne på et forum og fokuser indsatsen på de sager og politikere der går under radaren i MSM dagligt, DET er hvad vi (og du) virkelig har brug for.

    Kommentar by Per — 27. september 2019 @ 13:50

  177. .

    Quark og visse andre ynder at kritisere og nedgøre de dansksindede, oplysende og saglige debattører, under rigelig brug af perfide personlige angreb. Quark har støttet feminister og net-trolde ved flere lejligheder. Quark har ingen argumenter mod det der skrives, men skriver på samme måde som “np” og lignende. Quark har afsløret sig selv ved aldrig at have angrebet de kommunister og feminister som også ind i mellem indsender kommentarer. Kun dem som forsvarer danskerne mod de rødradikales idioti og ondskab, chikaneres af Quark.

    Hvis Quark kan påvise at vi der er helt på Uriaspostens side, vi som kalder masseindvandringen katastrofal, og prøver at gøre opmærksom på at kommunisterne er ved at smadre alt….. fra familieværdierne, folkesundheden og velfærden til nationalstaten, folkestyret og alt med fred, sikkerhed og frihed….. tager fejl, hører vi gerne derom.

    Derimod kan vi sagtens undvære hans pernittengrynede, smålige, kortsynede og sure opstød. De hjælper ihvertfald ikke danskerne.

    Kommentar by TP — 27. september 2019 @ 14:02

  178. .

    Det kan siges kortere: Uriasposten afslører igen og igen de rødbrune hyklere som under dække af løgne om berigelse, miljø, klimaredning og verdensredning har travlt med at ruinere og udslette Danmarks kultur og fremtid. Vi UP-fans supplerer blot ved at påvise at den kommunistiske råddenskab er en 36O graders råddenskab. Alt hvad de rødbrune rører ved, ender i dårskab og ondskab.

    Kommentar by TP — 27. september 2019 @ 14:12

  179. -> Per

    Vi har sludret om det tidligere, så blot et enkelt argument. FSB-blog overtræder systematisk alle gældende regler, og bagmanden har tydeligvis mere tid til rådighed end jeg har. Personen gør det fremragende – det er ingen kritik, men bloggen inkl. den fyldige dokumentation er næppe online til evig tid. Hvis jeg oprettede et debatforum ville det tage flere timer om dagen at modere, da jeg hæfter for eventuelle oploads. Det juridiske er ikke helt så simpelt, og det er jo nok derfor der ikke er andre der har gjort noget lignende. Flashback/Exilen er ikke noget man bare lige laver i sin fritid.

    Kommentar by Kim Møller — 27. september 2019 @ 15:15

  180. .

    Lige en sidste bemærkning: det der gav anledning til stramninger, var at feministerne “np” og “fru Carsten” overfyldte en “Åben tråd” med stribevis/snesevis af personangreb og underlødige kommentarer. Uden de to havde der ikke været en masse skænderier med andre bloggere.

    Kommentar by TP — 27. september 2019 @ 16:28

  181. @kim møller: Før facebook grupperne overtog al debat som maskinerne i “the matrix” var der forums overalt på nettet, hvor alt fra kattejere til have-entusiaster og alt mellem himmel og jord havde deres eget frie forum hvor de debatterede alt muligt. Det er meget muligt at der er nogle tekniske udfordringer forbundet med det, men jeg ved at der er forum skabeloner man kan bruge som ikke er så komplicerede at tilkoble ens side, og det juridiske med at hæfte for indholdet må kunne klares med nogle tydelige retningslinjer om at enhver selv hæfter for hvad de skriver, og at grove overtrædelser vil blive politianmeldt.

    Selv hvis det sidste ikke er gyldigt juridisk set, så må det alt andet lige være lettere at være forum moderator der skriver lidt artikler ved siden af og lader brugerne uploade/linke til alle MSM artiklerne, fremfor som nu hvor du står for 100% af arbejdet selv.

    Der er jo i virkeligheden bare tale om at optimere og uddelegere opgaverne så vi alle hjælper til. Jeg beder bare om at du leverer en platform i stil med et højreorienteret modkraft eller 180 grader, så vi kan hjælpe dig med det lette stof vi alle kan finde i medierne, suppleret med din egen nyheds sektion på siden hvor du kan fokusere på at grave i de dybere lag af alt det MSM ikke fortæller. Og hvis freespeechblog kan slippe afsted med det, så burde den være et eksempel til efterfølgelse. Hvis i kunne slå jer sammen om projektet og lave 1 stor side der river MSM rundt så de ikke aner hvad der ramte dem, som en digital version af drengen i “kejserens nye klæder” hvis indhold de er nødt til at forholde sig til, så vil donationerne til siden med garanti også stige tilsvarende så det en dag måske endda vil føles som et rigtigt job du er glad for, og som gør en betydelig forskel.

    Stram kurs er vist lige blevet lukket ned på facebook i dag, så der bliver færre og færre tilbage der har muligheden for at gøre det.

    Kommentar by Per — 27. september 2019 @ 17:05

  182. Her er et forslag til layout af uriasposten 2.0:
    Forsiden: Her har du nyhederne lagt ud i artikelform som på den korte avis, hvor du og evt andre frivillige skribenter publicerer jeres egne researchede historier som man ikke kan læse andre steder. I jeres eget tempo når der er tid og mulighed for det. Det behøver ikke være dagligt, men når historierne er klar og relevante.

    I top menuen øverst på siden kan man vælge forskellige afsnit:

    “Forum” hvor folk selv linker til og debatterer artikler fra mainstream medierne, eller emner/ideer der optager dem. Man kan også invitere folk til demonstrationer, foredrag, søge efter frivillige, lave hele tråde kun med stram kurs demonstrationer eksempelvis, og meget meget mere. Dette vil være stedet der holder siden aktiv når der er langt mellem artiklerne, og kan i princippet passe sig selv i baggrunden da det er brugerstyret, udover en smule moderation i det omfang det er nødvendigt.

    “Foto”, her bringes der indsendte eller egenproducerede fotos fra eksempelvis demonstrationer, billeder af hændelser med nyhedsværdi, eller andre begivenheder. En mini udgave af local eyes.

    “Video” kan være egenproducerede indslag fra uriasposten eller andre udefra, links til debatter, interviews, live videoer fra diverse demonstrationer/begivenheder, blog indslag som eksempelvis paludan eller michael jalving der taler om diverse emner, mobilvideoer af hændelser på gaden i stil med live leak, eller alt muligt andet relevant. Autonome går amok på nørrebro, uriasposten har videoen. 2 timer live fra folkemødet, uriasposten har videoen, osv.

    “Blogs” faste udvalgte skribenter som på JP blogs.

    “Links” til danske og udenlandske relevante sider, eksempelvis info om islam eller andre gode sider med relevant information, nyheder, osv.

    “Tips” hvor folk anonymt kan tippe om ting og sager via en kontaktformular hvor man kan tilføje foto/video/links.

    Tilføj selv flere sektioner, men den overordnede pointe er at du kan frigøre dig selv for rigtigt meget arbejde ved at opdatere/udvide siden kraftigt og derefter fungere som redaktør, og lade brugerne bidrage med en stor del af indholdet selv. Det er win/win for alle, især danmark og danskerne i disse tider hvor løgnepressen og facebook sigter efter at have mere og mere kontrol over sandheden, og folk bliver mere og mere uoplyste, og som en konsekvens stemmer derefter med alt hvad der deraf følger.

    Skal vi virkelig lade dem slippe afsted med det fordi det er lidt svært at programmere en hjemmeside? Det syntes jeg ikke.

    Kommentar by Per — 27. september 2019 @ 18:06

  183. NAAJ!! 😮 Ikke lav noget om mht layout osv! Det funker fint, som det er. Jyder hader nyt.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 27. september 2019 @ 18:24

  184. Jeg er enig i behovet for https: så enhver netværksadministrstor og bruger ikke kan sniffe hvad man skriver.

    Den (næsten) ucensurerede debat er hvad jeg kan lide ved UP, sammen med den iblandt gode journalistik fra Kim Møller. Tak!

    Kommentar by Zatopek — 27. september 2019 @ 20:10

  185. TP/Ole Jensen/ALEXANDER BEAUMONT/Bent Nielsen,

    Jeg er nu overbevist om, at der er noget galt med dig. Noget meget, meget galt. Du tager fuldstændig fejl om mig, men det er jo ikke noget nyt.

    > Kun dem som forsvarer danskerne mod de rødradikales idioti og ondskab, chikaneres af Quark.

    Du er sgu en klovn; en hyperbolsk og virkelighedsfjern klovn. Og du har tydeligvis ikke læst med herinde særligt længe. Sidst: du forsvarer ikke en skid ved at sidde dag ud og dag ind og smøre Uriaspostens kommentarspor til med dine opinions-artikler, der aldrig har andet end perifær relevans og har karakter af lange enetaler og opremsninger af ordlister. Jeg ville anklage dig for at misbruge Uriaspostens kommentarspor uanset hvad din holdning var, og hvad du fandt det nødvendigt at skrive. Problemet er, at det er evige gentagelser, rendyrket opinion og gentagne referencer til alle dine favorit-youtuber osv.

    Du opnår dog at irritere mig og andre grænseløst, men du er her vel ikke for at trolle (du er her snarere, fordi du ikke evner eller ønsker at starte din egen blog, og Uriasposten så behændigt har et eksisterende publikum, du kan henvende dig til).

    En rigtig mavesur tastaturkriger, der nu har set sig ond på mig, men ikke formår andet end at sidde og skrive polemiske anklager om at du chikaneres – en anklage, der naturligvis ikke har noget hold i virkeligheden.

    Kommentar by Quark — 27. september 2019 @ 20:31

  186. Hej Kim.

    Vil rigtig gerne støtte dit arbejde. Det er vigtigt!

    Men helt ærligt jeg får det ikke gjort når jeg ikke kan bruge mobilepay. Kan du ikke bare få et almindeligt mobilnummer som bare er til det formål?

    Jeg kan måske hjælpe med at undersøge mulighederne.

    Kommentar by Jakob — 27. september 2019 @ 20:32

  187. – Jakob

    Nummeret er 3013 2270.

    Kommentar by Kim Møller — 27. september 2019 @ 21:11

  188. Kommentar by Zatopek — 27. september 2019 @ 20:10

    Overvejet VPN?

    Generelt:
    Det er umuligt at støtte med MobilePay/kontooverførsel uden at blive associeret med Uriasposten anyways. Kunne være fedt med Bitcoin eller en adresse eller en postboks, hvor man kan sende kontanter til. Vil hjertens gerne bidrage, men bruger ikke netbank til andet end husleje og elregninger.

    Kommentar by Fascist — 27. september 2019 @ 22:55

  189. #188 – Det er da kun en god ting

    Kommentar by Johnson — 27. september 2019 @ 23:11

  190. .

    # Quark, du kan selv være en latterlig klovn og tastaturkriger osv. Og hvorfor bruger du så megen energi og tid på at støtte feminister, og på at genere andre bloggere? Er du i familie med “np”, eller er du “np”, man skulle næsten tro det. Og så dine idiotiske beskyldninger om at jeg skulle være syg. Jeg fejler intet, og det fremgår af mange ting, bl.a. at jeg kommer godt ud af det med mange mennesker, også højtuddannede, at min økonomi er i orden, at min familie trives, at jeg er populær i familie- og vennekredsen, at jeg klarer mig fint arbejdsmæssigt. Hvad bilder du dig ind at spille læge overfor mig. Du er sgu ikke læge, men vel nærmere en forskruet akademiker, eneboer, lagerarbejder eller arbejdsløs. Du er så dum at du spilder min og andres tid på at skrive rasende og hidsige angreb på dansksindede bloggere, hvis de ikke udtrykker sig så det passer i dit kram. Du sviner dem til med diagnoser der er grebet ud af luften. Du udtaler dig bombastisk om ting der ikke rager dig, og som du ikke forstår. Du himler op over at du ikke synes at mine indlæg er varierede nok, selvom jeg skriver om 2OO forskellige ting. Men hvis man kun har to-tre brikker at flytte med, kan det selvfølgelig være svært at opfange mange forskellige detaljer. Du er så infantil at du ikke kan finde ud af at springe de indlæg over der ikke interesserer dig. Og i stedet for at skrive oplysende kommentarer, vil du hellere mobbe, hetze og forfølge andre bloggere. Endelig må du jo være lidt af en idiot, siden du igen og igen provokerer. Hvorfor pokker passer du ikke bare dig selv? Du har hver gang fået svar på tiltale, svar der næppe får nogen til at beundre dig. Men fortsæt du da bare dine nedrakkende kommentarer, jeg er sådan set ret ligeglad, men finder det ynkeligt at du aldrig har svaret sagligt på et indlæg, selvom de har handlet om mange forskellige ting.

    Synes du virkelig at det vigtigste ved at du deltager her, er at mistænkeliggøre andre bloggere, kalde dem syge og hyperbolske osv. Og endelig, hvorfor har du aldrig haft travlt med at chikanere kommunistiske eller ekstremistiske bloggere??

    Vil foreslå at du for fremtiden koncentrerer dig om at skrive fornuftige, oplysende og nyttige kommentarer om samfundets sørgelige og farlige udvikling, hvorefter vi aldrig mere behøver at spilde hinandens tid med skænderier. Hvis du holder op med at genere mig, kan jeg love at du aldrig mere skal høre mere fra min side.

    Kommentar by TP — 27. september 2019 @ 23:45

  191. PS: At det som jeg og mine venner skriver om, Christiansborgs udskejelser, partiernes fallit, systemets dårlige, diskriminerende og umenneskelige behandling af utallige danskere, den igangværende afrikanisering og islamisering osv….. ikke interesserer dig, siger måske mere om dig end om os.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 00:02

  192. .

    # Per’s forslag er interessante, og nok et nærmere studium værd. Det ville være herligt hvis de også hen ad vejen kunne føre til at endnu flere ville læse Uriasposten.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 00:07

  193. Hej KM, jeg prøvede at kommentere på en anden artikel, men der står “Your comment is awaiting moderation”. Hvad betyder det? Skal jeg gøre noget anderledes? Mvh Jens Larsen.

    Kommentar by Jens Larsen — 28. september 2019 @ 00:10

  194. Jens Larsen — @00:10
    Jeg har ikke noget med hr. Møllers Uriasposten at gøre, men er også blot almindelig deltager en gang imellem.
    Meddelelsen om moderation får jeg også af og til, og jeg synes at det er ok at der er moderation på en webside som denne.
    Hvis det er nogenlunde fornuftigt hvad du har skrevet, så plejer “moderationen” at blive ophævet ret hurtigt.
    Moderation er desværre nok nødvendig, f.eks. er TP herover en af de meget onde og slemme troll’e der helt burde udelukkes. Spam i TP’s mængde, under mange forskellige navne, gør mere skade end gavn.

    Kommentar by Henning Jensen — 28. september 2019 @ 08:44

  195. TP,

    Nu skal vi til det IGEN. Hvorfor hører du ikke efter, når man fortæller dig noget, men famler videre i dine egne forkerte og absurde opfattelser?

    Jeg støtter IKKE feminister.

    Du er IKKE blogger (!!) du er kommentator.

    Det er netop humlen af problemet. Jeg er træt af, at du og “dine venner” (læs: dine aliaser) bruger Uriasposten som jeres private blog. I betragter kommentarsporet som et sted, I kan poste hvadsomhelst. Det har jeg forklaret dig vel nok 10 gange efterhånden.

    Det er DERFOR jeg tror du fejler noget. At du udviser en eklatant mangel på forståelsesevne – når andre forklarer dig, hvad de selv mener, er du komplet ude af stand til troværdigt at referere det, og ender med at sige de mest latterlige ting om “dine fjender”, sådan som du opfatter det. Det er ikke grebet ud af luften. Det er en tendens observeret over mange måneder og med adskillige modtagere for din harme.

    > Du er sgu ikke læge, men vel nærmere en forskruet akademiker, eneboer, lagerarbejder eller arbejdsløs.

    Du afslører, at du ikke læser / ikke kan forstå, hvad i hvert fald jeg selv skriver herinde. Hvis du fulgte bare et minimum med, ville du vide, at dine gæt er latterligt forkerte – jeg er ingen af delene.

    > Du er så dum at du spilder min og andres tid på at skrive rasende og hidsige angreb på dansksindede bloggere, hvis de ikke udtrykker sig så det passer i dit kram

    Det er – igen – forkert opfattet. Og du projicerer: du reagerer med indigneret harme, hvis man fortæller dig, at du er for meget off-topic og genererer for meget støj. Det er ikke MIN regel at off-topic er ildeset. Det er Kims. Forstår du det?

    > Du himler op over at du ikke synes at mine indlæg er varierede nok, selvom jeg skriver om 2OO forskellige ting.

    Du skriver om 200 forskellige ting I SAMME TRÅD. Det er netop et af kendetegnene ved din aktivitet herinde: indlæg der handler om 10+ forskellige ting og giver “kommunist-feminister” skylden for det hele.

    Resten af dit indlæg er stort set kun evnesvage insinueringer. Klassisk.

    > Hvis du holder op med at genere mig, kan jeg love at du aldrig mere skal høre mere fra min side.

    Hvis du gad 1) følge reglerne herinde, 2) stoppe det fis med aliaser og dobbeltkonti, og 3) lade være med at tæppebombe samtlige tråde – så havde vi to slet ikke noget problem til at starte med!

    Kommentar by Quark — 28. september 2019 @ 08:47

  196. .

    Nå, Quark fremturer. Og lyder mere og mere som en blanding af “np”, fru Carsten, en feminist mere og sig selv.

    Quark går meget op i at redigere og korrekse på Kims vegne. Vi lever i en tid hvor Danmarks eksistens og fremtid står på spil, og hvor danskere i tusindvis udsættes for alle mulige svigt, overgreb, forbrydelser og uretfærdigheder. Christiansborgs og DRs kommunister er ved at køre Danmark i sænk, er ved at smadre og ødelægge vores kultur, civilisation og fremtid.

    Men det interesserer ikke Quark. Nej, det som interesserer Quark er fnidder, formaliteter, småting, pludren og plidder-pladder. Quark minder meget om de franske generaler og politikere som op til 1. og 2. verdenskrigs udbrud gik mere op i uniformernes farver, ekcersits og om alle knapper var knappet korrekt, end om fædrelandet kunne modstå et tysk storangreb. Tåbelighederne kom til at koste mange franske soldater og civile livet.

    Quark (eller fru Carsten -“np” ?) mener vel at hvis man sender et læserbrev til en avis, bruger man straks avisen som sin private opslagstavle. Næh, det gør man da ikke, man deltager i den demokratiske debat. (hvis læserbrevet da ikke omskrives eller ender i papirkurven)

    Jeg tror at Quark spiller dobbelt-spil. Udadtil hykler han eller hun om at det er forfærdeligt hvis der i en tråd skrives om mere end eet emne. Samtidig skriver han selv den ene off-topic kommentar efter den anden om hvor frygtelig galt det står til med andre bloggere. Quarks ønske er at censurere eller fordrive andre bloggere. Ytringsfrihed og demokrati giver Quark pokker i.

    Proportions-forvrængninger synes at være Quarks speciale. Det er ligegyldigt om Danmark får samme skæbne som Sverige, pyt med at elendighed og død sendes ind i stadig flere danske familier, pyt med om vores fremtid opsluges af vanvid og ondskab uden grænser. For det er da meget vigtigere at håne, nedrakke og latterliggøre de dansksindede ikke-kommunistiske bloggere som forsøger at fortælle om hvor langt ude på overdrevet Danmark allerede er, på alle områder, pga. fladpandede og forræderiske politikere og journalister. Mobning af andre bloggere, det er hvad det handler om for Quark, der nok er en af de største støjsendere her, når det kommer til stykket. Og Quark er nok et godt eksempel på hvorfor Danmark er på vej ned i dybet: det er jo pga. de mange, mange sløve, ignorante eller pladderhumanistiske danskere som efter mange år stadig ikke har fattet hvad der foregår i deres eget land.

    Nå, nu blander en Henning Jensen sig også. Og udnævner mig til en meget slem og ond troll. Er det en god rød bekendt, Quark?

    Kort sagt, hvis danskere skriver om hvordan systemet snyder, undertrykker, tyranniserer og mishandler borgerne, eller skriver om emner der ellers aldrig kommer op, så er de slemme og onde. Ja, for de indskrænkede og smalsporede må det jo se sådan ud. Men jeg agter altså ikke at lade mig belære af hyklere, tumper, marxister og demokrati-fjender. Og faktisk har der været en del bloggere og andre som i tidens løb har værdsat mine posteringer.

    Så skriver Quark også at jeg skriver om 2OO forskellige ting i samme tråd. Sikke noget nonsens. Det er i tidens løb. I samme tråd er det som regel trådens emne, eller måske et par enkelte andre ting der tages op, og det er jeg jo langt fra ene om. Nej, det som I fra den røde fløj eller 5. kolonnen ikke tåler, er sandheden om hvordan invasionen, befolkningsudskiftningen og nedbrydningen af velfærden, folkesundheden, familierne, nationalstaten og folkestyret skrider fremad. Det rager jer en fjer om Danmark ender i afgrunden ligesom Libanon, Balkan, Venezuela og Sverige osv.

    I der har så travlt med at nedrakke dansksindede medbloggere, I skulle tage at læse “Kommunismens sorte bog”, “Stalinismens Fascination” og andre bøger om røde, brune og sorte regimer. I lyder som om I er ret historieløse.

    Og Quark, spring dog mine kommentarer over i fremtiden. Du ender jo som et nervevrag hvis du bliver ved med at læse om hvad der virkelig foregår i Danmark under den pæne polerede overflade.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 10:56

  197. Hej Kim – 300 kr på vej og lander den 30/9.

    Tusind tak for at jeg og andre har dette åndehul i form af UP…i en verden af galskab og undergang!

    De bedste hilsener fra Black Watch!

    Kommentar by Black Watch — 28. september 2019 @ 11:37

  198. TP -problemet er, at vi er mange UP læsere, som har fulgt med i mange år på UP og Snaphanen, så vi VED godt, at de ting, som du skriver om, foregår. ALLE kender vi historierne om svigt i sygehusvæsenet osv, og alle kender snaphanen, den korte avis m.fl. Du behøver jo ikke at pladre løs om det hver dag, vel? Hvis du har en specifik historie, som du kan linke til, så sæt den i Off Topic.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 28. september 2019 @ 13:07

  199. Jeg har ærligt talt fået nok af at forsøge at trænge igennem til TP/Ole Jensen/ALEXANDER BEAUMONT/Bent Nielsen.

    Hver gang man forsøger, er det eneste svar, at man er en feminist og så en alenlang svada om hvad mine motiver osv. er.

    Andre debatører bliver mistænkeliggjort, hvis de påtaler at det er ved at være for meget. Det er samme fremgangsmåde du bruger hver evig eneste gang.

    > Proportions-forvrængninger synes at være Quarks speciale.

    Skriver TP, lige efter han har skrevet:

    > Jeg tror at Quark spiller dobbelt-spil. Udadtil hykler han eller hun om at det er forfærdeligt hvis der i en tråd skrives om mere end eet emne. Samtidig skriver han selv den ene off-topic kommentar efter den anden om hvor frygtelig galt det står til med andre bloggere. Quarks ønske er at censurere eller fordrive andre bloggere. Ytringsfrihed og demokrati giver Quark pokker i.

    At snakke om proportionsforvrænginger. Det er helt absurd, det TP begiver sig ud i her. Men lad os tage den en gang til for prins Knud:

    * Det har intet med ytringsfrihed at gøre, om du har lov til at sidde her på Uriasposten og tæppebombe alle trådene. Det er udelukkende op til Kim.
    * Hvad pokker har demokrati at gøre med om du har lov til at tæppebombe alle trådene?

    Det virker som om du – kendetegnende for dig – bare smider om dig med ord, der ikke rigtig betyder noget men “lyder godt som en liste”.

    > I der har så travlt med at nedrakke dansksindede medbloggere

    DU er ikke blogger.

    VI er ikke bloggere.

    Det er så uendeligt afslørende for dit ærinde herinde, at du konsekvent betragter det, du skriver, som “blogindlæg”. Du tror Uriasposten er din egen blog – det er den ikke – og det ender med at blive til daglig støj fra dig.

    > Og Quark, spring dog mine kommentarer over i fremtiden.

    Det er umuligt så meget af det samme du skriver, overalt, på alle tidspunkter, og under jeg ved ikke hvor mange forskellige navne.

    > Du ender jo som et nervevrag hvis du bliver ved med at læse om hvad der virkelig foregår i Danmark under den pæne polerede overflade.

    Ja for kun du har jo den åndelige indsigt, den store åbenbaring, der gør at du dagligt er nødt til at fortælle den samme historie, på forskellige måder, under forskellige identiteter.

    Du kryber udenom beskyldningen om dobbeltprofiler som en snog, og har gjort det i månedsvis efterhånden. Hver gang man konfronterer dig med, at du har 4-5 aliaser, reagerer du som om du overhovedet ikke har set beskyldningen.

    Du er virkelig for meget. Hvad pokker stiller vi op med en som dig, der er BESAT af at bringe de samme budskaber under adskillige identiteter, dag ud og dag ind?

    Kommentar by Quark — 28. september 2019 @ 13:54

  200. Alene det, at TP tror jeg er rød politisk, er bevis nok for at TP tager absolut fejl om alle de insinueringer, TP bringer.

    Hvis TP tager fejl om det, er det 100% nærliggende at antage, at TP tager fejl om resten. Og det gør TP i dén grad.

    Hermed erklæres: jeg har ingen dobbeltkonti herinde. Det kan Kim bekræfte.

    Kan Kim bekræfte det samme om TP? Er, blot som eksempel, alle user agent browser-headers fra samme operativ-system-version, hvis ikke noget så banalt som IP-adressen er den samme?

    Kommentar by Quark — 28. september 2019 @ 14:03

  201. .

    Sidste svar fra mig i denne omgang.

    For Quark, “np”, “fru Carsten” og lignende typer, er det ligemeget om vores civilisation udskiftes med barbari. For dem er det altafgørende og evigt saliggørende om noget er OT eller nyt, nyt, nyt. I deres plumrede forestillinger handler det ikke om eftertanke, alsidighed eller om at se en sag fra mange sider.

    Hvis Quaek skulle spille Hamlet, ville han ikke sige: To be or not to be, that is the quistion”. Han ville sige: OT or not OT, that is the very big and most importent quistion in the Universe.

    Quark er utrolig påståelig, fuldstændig som “np” osv. og det er da påfaldende at Quark hele tiden falder over dem som mest ivrigt og vedholdende forsvarer danskheden og danskernes ret til at deres land og nation skal bestå, og de selv overleve. Der er mange andre der også skriver OT kommentarer, eller gentager bestemte slagord og budskaber, men dem har Quækk aldrig angrebet.

    Så skriver Løsriv Jylland at alle kender historierne om hvad der foregår på (velfærds-, skilsmisse-, økonomi-) og sundhedsområderne. Det er næppe rigtigt. Hvis danskerne i bred almindelighed forstod hvad der foregår af lyssky og skrækkelige ting, ville de vel ikke være så snotdumme at de igen og igen stemte på de samme partier som har ansvaret for de tusinde og atter tusinder af tragedier.

    Det er jo også sædvanligt, at ingen har fulgt op på de afsløringer af skandaløse forhold på disse områder, selvom de udgør en trussel mod hele den danske befolkning. Hvis det interesserede jer at vide hvordan velfærdsstaten er blevet en taberfabrik, et udemokratisk tyranni, et nyt DDR, et mini-Sverige, ville I nok gå med ind i en debat om denne udvikling. Men behold da bare jeres skyklapper på, det er vel kendetegnende for en stor del af danskerne at de går med store skyklapper, og at de bliver paranoide hvis nogen påpeger at de officielle sandheder oftest er vildledende. Men lev I da bare videre med jeres fordomme og uvidenhed, hvis I mener at det er bedst at være meget kræsne med hvad der må debatteres.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 15:19

  202. Kære TP og Quark; I er med garanti søde og dygtige mennesker begge to, men hvis I fortsætter skænderiet her på “kollekt tråden” så går Møller garanteret bankerot – Op med humøret drenge, brug tiden bedre! – Sæt for eksempel tid af til at yde et bidrag til Møllers heroiske virke: I dette tilfælde “Francis the 3rd Milton Foundation” konto: 7681 0007075195

    NB: Jeg ved at Quark er med på at slippe skillingerne, med hvad med dig TP?

    Kommentar by T. Flodur — 28. september 2019 @ 18:52

  203. Var den psykiatriske patient, ludoman og spammerbot Alexander Beaumont/TP/Ole Jensen/Bent Nielsen m.fl. ikke blevet sat i skammekrogen permanent?

    Kommentar by Revisoren — 28. september 2019 @ 21:30

  204. .

    Har lige sendt et svar om at jeg gerne støtter sagen, men det forsvandt i den blå luft?

    Nå, men selvfølgelig bør vi alle støtte den gode sag, for Uriasposten er en vigtig del af demokratiet, eller det som er tilbage af det, og Kim Møller gør et flot stykke arbejde. I forvejen tror jeg nok at jeg har påvirket nogle stykker til at indsende beløb. Men der er jo forskellige betalingsmuligheder. Hvilken er den bedste, for af hensyn til jobbet og famiilien, kan det være nødvendigt at forblive anonym.

    Kommentar by TP — 28. september 2019 @ 21:50

  205. Kjære Kim Møller!
    I over 10 år har jeg fulgt Uriasposten, TAKK FOR DET DU GJØR!
    Støtter hrs og doc og har ikke mye penger, skulle jeg støtte noe dansk er du og Snaphanen mine absolutte favoritter.
    Tips: blogglisten din har vist ikke blitt oppdatert på disse 10+ årene, du bør ta deg tid til å slette de fleste (de er inaktive, eller helt borte) og legge til noen nye.
    (-:

    Kommentar by Oslo/Norge — 28. september 2019 @ 22:33

  206. Jeg donerer gerne et par flasker. Kan jeg levere dem til nøste sommerfest?

    Kommentar by Nielsen — 29. september 2019 @ 09:38

  207. -> Nielsen

    Det kan du godt. Jeg deltager i hvert fald.

    Kommentar by Kim Møller — 29. september 2019 @ 10:50

  208. Er “np”, fru Carsten, Quark og revisoren samme person?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 29. september 2019 @ 14:08

  209. Kim kan bekræfte, at jeg kun har én konto under samme navn som jeg har brugt i årevis. Der er vist én enkelt gang jeg er kommet til at skrive en kommentar som “Anonym” efter at have geininstalleret computeren.

    Men kan Kim bekræfte, at TP/ALEXANDER BEAUMONT/Bent Nielsen/Ole Jensen ikke er samme person?

    Kommentar by Quark — 29. september 2019 @ 15:17

  210. Tilbage på sporet. En lille erkendtlighed er overført. Og den anbefalede film af Luc er bestilt.

    Kommentar by tavsen — 29. september 2019 @ 18:41

  211. .

    Den meget emsige Quark prøver nu for 17. gang at blande sig i redigeringen af debatterne. Han mener at han skal være Kim Møllers barnepige hvad redigering angår. Vi må forstå at Quark er meget bedre til at redigere end indehaveren af Uriasposten, som åbenbart ikke er dygtig og klog nok til at varetage redigeringen, iflg. Quark. Men er Quark selv så åndfuld at han sætter Kim i skyggen? Det er vist meget tvivlsomt.

    Lad os se på hvad Quark skriver. Han påstår at et firkløver af dansksindede og ikke-kommunistiske bloggere “tæppebomber” samtlige debatter. Men det passer jo ikke. Langt, langt de fleste debattråde har kun få indlæg skrevet af mine venner og jeg. Har vi ikke lov til at være enige om at Danmark er inde i en syg udvikling, og at arbejde tæt sammen om at indsende indlæg? Noget vi har forklaret om for over et år siden. Og iøvrigt kommer nok nye læsere til hele tiden. Det er vel langt fra alle som læser med hver dag.

    Han påstår også at vi betragter UP som vores private opslagstavle. Det gør vi ikke! Og han påstår at vi ikke er bloggere. Vi troede ellers at alle som indsendte kommentarer, var bloggere.

    Da feministerne “np” og fru Carsten overplastrede en åben tråd med 1,2,3,4,5,6,7,8,9,1O,11,12,13,14,15,16,17,18 indlæg med agressive indlæg om andre bloggere, havde Quark ingen indvendinger!!! De to er nemlig hans venner og åndsfæller. De udtrykker sig på samme måde, de har de samme agressioner, de prøver i fællesskab at få andre bloggere smidt ud, så de ikke længere kan være med i debatterne.

    Det interesserer dem ikke HVAD der skrives om samfundet, det reagerer
    de aldrig på, for dem drejer det sig kun om personer, mobning og nedrakning.

    Om andre bloggere nok så meget prøver at forsvare danskernes interesser, er Quark ikke tilfreds. Han er derimod helt hysterisk med at kræve dem til regnskab for alt muligt som for ham er “grænseløst irriterende”. Men hvorfor hidser han sig så meget op over noget som slet ikke burde være et problem for ham? Ingen tvinger ham til at læse indlæg fra bloggere hvis indlæg eller meninger er ham imod. Og hvorfor har han helt overtaget “np”s og Carstens roller? Hvorfor bliver han eddikesur over ting der ikke vedkommer ham, eller som han ikke forstår?

    Og hvorfor er det stygt og slemt, når vi skriver om emner som vi mener bør belyses OT, mens det er helt iorden når den selvbestaltede ordenhåndhæver Quark skriver OT.

    Quark kalder folk som os for “evnesvage”, “klovne” og “snoge” osv., men er hans raseri andet end paranoia? Eller er han ramt af en manisk besættelse, siden han bruger ti-tyve gange så megen tid på snageri og fnidder-fnadder som på overvejelser om Danmarks fremtid. På os virker han som lidt af en skør kugle.

    Det sidste fra Quarks side er så at han vil have Kim til at være sladrehank. Det er sgu da langt ude. Det er ihvertfald ikke os der er en 5. kolonne som prøver at ødelægge færelandet og folkehjemmet. Tværtimod.

    Quark påstår at det ikke har noget med ytringsfrihed at gøre, om der er plads til at nogen deltager mere ivrigt eller flittigt end andre. Men det har det da. Er det kvoter han ønsker?

    Han påstår også at det er en stor fejl hvis tekster gentages i forskellige variationer. Men leverer han selv ret meget andet end gentagelser?

    Quark skrev at han havde fået nok at denne debat. Alligevel fortsætter han med at lege selvudnævnt debat-politi.

    Kommentar by TP — 29. september 2019 @ 18:57

  212. Kim, hvis du ser dette, må du gerne slette mine svar (og formentlig også TP’s svar) siden 27. september 2019 14:02. Tak igen for dine anstrengelser!

    Kommentar by Quark — 30. september 2019 @ 07:58

  213. PayPal “slugte” også min første overførsel, som jeg lavede via linket, men det gik bedre ved brug af mailadressen; PayPal fungerer så ringe ved overførsel til Uriasposten, at det næsten ikke kan være et uheld. Jeg har ihvertfald ikke mere fidus til PayPal end jeg har til Twitter, Google/Youtube eller Facebook:
    http://foxnews.com/tech/conservatives-call-for-paypal-boycott-after-ceo-admits-splc-helps-ban-users
    Jeg ville ønske, jeg før havde opdaget, at Kim kørte med MobilePay igen; det bruger jeg for fremtiden. Hvis ikke MobilePay-nummeret er lidt hemmeligt, kunne det måske skrives i brødteksten til kollekten, hvis nu andre er lige så tungnemme som mig?
    Tak for indsatsen, Kim.

    Kommentar by Hertz — 1. oktober 2019 @ 20:10

  214. PS Et andet problem ved PayPal er, at man skal huske at ændre default “Betaling for varer og tjenesteydelser” til “Overførsel til familie og venner”, for ikke PayPal tager en bid af kagen i form af et gebyr.

    Kommentar by Hertz — 1. oktober 2019 @ 20:24

  215. PPS Jeg er enig med Quark o.a. i at der er for meget OT støj på de forskellige tråde. Enkelte hypomane personligheder har åbenlyst svært ved overholde god “blogskik”, og det er jo op til manden for “blog”enden, hvor længe de får lov at sidde med til “blogs”.

    Kommentar by Hertz — 1. oktober 2019 @ 20:33

  216. “sådanne ture vil også blive prioriteret fremadrettet”
    Med eller uden fartbøder ? ;-)

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 30. november 2019 @ 01:43

  217. @PHR

    Vi får ham nok også at se drikke fadøl til næste sommer i Allinge Sandvig med andre fra den Nationalkonservative avantgarde. ;-)

    Mens der nok næppe bliver afset tid til fixe de problemer, som nogle oplever, når de poster et indlæg med, hvad de mener er relevant information suppleret med henvisninger i form af hyperlinks. Nogle oplever fra tid til anden, at når de har klikket på “Say It!”, at der sker intet. Det er fordi, der røg sgu lige et indlæg i det såkaldte Akisme filter. :(

    Kommentar by T. H. — 30. november 2019 @ 10:47

  218. -> T.H.

    “Mens der nok næppe bliver afset tid til fixe de problemer, som nogle oplever, når de poster et indlæg med, hvad de mener er relevant information suppleret med henvisninger i form af hyperlinks. Nogle oplever fra tid til anden, at når de har klikket på ‘Say It!’, at der sker intet. Det er fordi, der røg sgu lige et indlæg i det såkaldte Akisme filter. :(“

    Nu er det ikke noget jeg kan fikse, og fjernede jeg filteret, så ville 9 ud af 10 indlæg her på siden være viagra-reklamer.

    Kommentar by Kim Møller — 30. november 2019 @ 11:08

  219. >T.H.
    De problemer du snakke om kan ingen fixe. Allermindst Pernille Vermouth. Skønt hun er et frisk pust i manegen.
    Hvordan hun talte om Rasmus Paludan burde åbne folks øjne og øren for hendes falskhed.

    Kommentar by Nielsen — 30. november 2019 @ 16:42

  220. Til Redneck i OT:
    >Redneck 16:41
    Ud am min kijosk pash daj sælv. Duska æk kåmm hær å trumaj naj

    Kommentar by Nielsen — 30. november 2019 @ 16:58

  221. Den OT er sgu mystisk. Jeg har i flere år kunnet skrive der hver gang jeg ville, dog med max. ét link, som i de almindelige tråde. Men der var en periode, hvor alt røg i filteret. Tilsyneladende er der ingen der fatter, hvordan det filter virker 😕

    Kommentar by Hr. Snusk — 30. november 2019 @ 17:19

  222. http://www.ronpaullibertyreport.com/
    Hør eller genhør My Battle Against the Federal Reserve

    Kommentar by Nielsen — 1. december 2019 @ 06:34

  223. Lidt forsinket, men bedre sent end aldrig:

    “The usual” 300 bananer er på vej til dig, Kim. Tak for dit utrættelige arbejde med at holde os informerede!

    Kommentar by Quark — 8. december 2019 @ 13:30

  224. Tak for den uvurderlige indsats Kim!

    Et lille bidrag er sendt!

    Kommentar by Black Watch — 31. januar 2020 @ 11:42

  225. Hvis du gider at unflagge min IP, så alt hvad jeg skriver ikke konstant skal verificeres, så kunne jeg godt overveje at sende en 50’er i støtte. Men gider ikke at støtte dig, når du udøver censur – især ikke, når jeg altid holder den gode tone, omend jeg omtaler ømtålelige emner. (som jeg har en formodning om, at du så småt er ved at få øjnene op for) ;)

    Kommentar by Voltzejn — 31. januar 2020 @ 14:51

  226. Først og fremmest meget stor tak for dine altid vel-argumenterede og vel-dokumenterede indlæg.
    Har nogle gange tænkt på om der kunne være ide i at en forenet ko-ordineret indsats fra DKA, Uriasposten, Snaphanen, 24nyt etc. kunne få endnu mere effekt end i opererer enkeltvis..?
    Ved ikke helt hvordan det kunne gøres i praksis men en tanke..??

    Kommentar by frank mathiesen — 31. januar 2020 @ 16:54

  227. Vi ses forhåbentligt til Mosbjerg. Vi er tilmeldt! Et lille beløb er afsendt med tak for din flid. Jeg mener nu også, at jeg har en månedlig overførsel, men folkepensionen er jo ikke så rigelig.

    Kommentar by Knud Madsen — 31. januar 2020 @ 17:05

  228. Kim (brev)duen er på vej – Giv mig et lille tegn, så jeg ved at den er landet det rigtige sted ;-) ?

    Kommentar by T. Flodur — 31. januar 2020 @ 19:00

  229. Sender lidt håndøre til dig senere

    Kommentar by Jens — 31. januar 2020 @ 19:53

  230. Såfrem jeg ikke har udviklet en hjerneblødning eller lignende, fra den konstante bestråling af min baghjerne, så vil jeg da hjertens gerne deltage.

    Men jeg har ingen penge. For jeg er en intern fordrevet dansk flygtning. Flygtning og hjemløs i mit eget land. En rigtig flygtning, Balkan veteran og patriot. Jeg er ikke psykisk syg eller i den dur. I stedet endnu et dansk offer, for det danske Gang Stalking program, siden 2001. Nitten år!

    Så skulle det være muligt for nogen at donerer de 300 kroner, så siger jeg tusind tak. Jeg tigger ikke, for det er forbudt for hjemløse i Danmark at tigge.

    =========================
    =========================

    Har man lyst til at vide hvorfor jeg er endt i pengemangel, så håber jeg at det er okay med Uriasposten, at jeg opremser sagen ganske kort:

    Tårnby kommune jobcenter, via en socialrådgiver med navnet Hawa Mohamed Skov Pedersen, fratog mig nemlig min kontanthjælp. Dette i enten juni eller juli måned, 2017? Hun sendte en email om det mens jeg befandt mig som flygtning i Sverige.

    Hun Tilbød mig i stedet en førtidspension. Men jeg havde hverken bedt eller søgt om en førtidspension. Jeg både kunne og ville arbejde. Samtidig kunne jeg regne ud, at sagde jeg ja til dette højst besynderlige og proaktive tilbud, om en førtidspension, så sagde jeg også indirekte ja, til at der var noget galt med mig. Dermed ville jeg havde blåstemplet deres ulovlige diagnose af min person, samt deres overgreb i det hele taget.

    Det var nemlig den samme sagsbehandler, Hawa Mohamed Skov Pedersen, der stod for fornøjelsen med at erklære mig psykotisk. Et falsk diagnose og et, hvad skal man sige, politi-stats-overgreb, om formiddagen den 30. Marts 2017, på Tårnby jobcenter. Den kriminelle handling blev udført af socialrådgiver Hawa Mohamed Skov Pedersen, plus 2 kriminelle betjente, plus 1 kriminel overlæge og 2 kriminelle sygeplejesker, fra psykriatrien. Alle virkede vante i situationen og Hawa Mohamed Skov Pedersen kunne slet ikke få grinet af sit ansigt. Tydeligvis en stor dag for hende. Magt.

    Og, tja, 3-4 måneder efter, der tog de kontanthjælpen fra mig. Så efterfølgende kunne jeg jo ikke betale husleje mere, så jeg mistede min lejlighed og alle mine ting: mine koncepter, tegninger, musik, teater-manuskripter og mit begyndende forfatterskab. Men også erstattelige ting: min Imac27, min gamle PC, min sorte herrecykel, mit keyboard, mine træningsredskaber, borde, senge, stole, køkkenredskaber, tøj, hjemmeværnsuniform og udrustning, min mormors gamle stel, osv. Alt.

    Den dag i dag, der aner jeg ikke hvor mine ting er? Aner ikke om de er destrueret eller gemt væk på et lager? For disse kriminelle landsforrædere, fra den danske politistat, de har ikke kontaktet mig om det. Omvendt har jeg heller ikke kontaktet dem. Ikke den store lyst – efter hvad de har gjort. Man mister tilliden til dem.

    Som afslutning på dette indlæg, og mens jeg er ved hende, den dybt kriminelle samfundstaber, socialrådgiveren Hawa Mohamed Skov Pedersen, så lige et spørgsmål:

    gad vide om hun nogensinde har været i kontakt med ham Klan-lederen, i ved, ham der gik op på Tårnby kommune og påstod at han fik 1 million kroner?
    Gad vide om der er en sammenhæng, mellem den dybt kriminelle Gang Stalking af min person, og den million kroner fra Tårnby kommune?

    Danskerne til grin: Kontanthjælpsmodtager Gimi Levakovic lever flot i luksuslejlighed med sort Mercedes i garagen.
    https://denkorteavis.dk/2019/danskerne-til-grin-kontanthjaelpsmodtager-gimi-levakovic-lever-flot-i-luksuslejlighed-med-sort-mercedes-i-garagen/

    Det var et langt indlæg, der sagtens kunne havde været længere. Voldsom situation og voldsom historie. Dog ganske traditionel i en politistat.

    Kommentar by Michael Nielsen — 31. januar 2020 @ 20:46

  231. -> Black Watch, Knud, Frank, Jens mfl.

    Tak for støtten.

    -> T. Flodur

    Jeg sender dig lige en email.

    Kommentar by Kim Møller — 4. februar 2020 @ 01:42

  232. -> Michael Nielsen

    Ingen er forpligtet. Helt okay du fortæller din historie her.

    Kommentar by Kim Møller — 4. februar 2020 @ 01:49

  233. Apropos penge.
    Får kongehuset for mange penge når de kan give penge i støtte? Kan de trække dem fra som gave?

    Kommentar by Anonym — 5. februar 2020 @ 12:05

  234. Apropos penge.
    Får kongehuset for mange penge når de kan give penge i støtte? Kan de trække dem fra som gave?
    https://ekstrabladet.dk/flash/kongelige/danskekongelige/stoetter-dr-event-med-vildt-beloeb/7986094

    Kommentar by O — 5. februar 2020 @ 12:05

  235. # O

    Kongehuset betaler hverken skat eller moms…

    Kommentar by Revisoren — 5. februar 2020 @ 20:00

  236. >Revisoren
    Hvis de er gode til at undgå moms og andre tyvetiltag,er de til gengæld dygtigere til at opkræve skatter. Men det er vel noget i deres opdragelser.
    >Michael Nielsen
    Den fixer jeg ved lejlighed.

    Kommentar by Nielsen — 31. marts 2020 @ 09:12

  237. # Nielsen

    Hvilke skatter opkræver Kongehuset?

    Kommentar by Revisoren — 31. marts 2020 @ 12:08

  238. Hej Kim – har overført kr. 300,00 – tak for den store indsats gennem mange år!!!

    Kommentar by Black Watch — 31. marts 2020 @ 12:23

  239. Godt så hør her. I smutter over på Hodja og scroller ned til: corona beer challenge. Men inden i klikker på afspil,skal i tage en slurk snaps,eller hvad i nu kan lide at drikke i munden. Inden i synker skidtet,afspiller i så videoen. Og hopla…

    Kommentar by Nielsen — 31. marts 2020 @ 12:52

  240. 14:41
    eller 13:41

    Kommentar by Nielsen — 31. marts 2020 @ 13:42

  241. – Black watch

    Takker mange gange.

    Kommentar by Kim Møller — 31. marts 2020 @ 14:29

  242. Jeg må med skam erkende, at jeg i alt for lang tid har været en lurepassende freerider. Jeg har overført 1000 kroner for at rette lidt op på det.

    Kommentar by BE — 31. marts 2020 @ 15:54

  243. 200 kr. Lov mig de bliver brugt på øl eller et nyt teleobjektiv.
    @BE: Sejt.

    Kommentar by hestetyv — 31. marts 2020 @ 16:05

  244. Få nu lavet en mobilpay konto!

    Kommentar by Peter — 31. marts 2020 @ 16:09

  245. – Peter

    Skriv til 30132270, så finder jeg en løsning.

    Kommentar by Kim Møller — 31. marts 2020 @ 18:11

  246. Saudi Arabien vil nu se på kvindefrigørelseprocessen og Homosexualitet inden for Islam, man vil løsne op under Cairodeklerationen og holder i Kbh en konforence hvor Susanne Brøgger og Carsten Jensen er inviteret til at komme med nogle forslag under den Wahhabistiske sharialov. Rart at vide her dags dato. Støt SIAD. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 1. april 2020 @ 05:36

  247. Øv, Kim Møller, du og Uriasposten er desværre ikke delmodtagere af de 180.000.000,00 kroner i corona nødhjælp til skæmtende danske medier. Øv. Øv. Øv.

    Flere røde penge til de røde lejesvende:
    Kulturminister Joy Mogensen er nu kommet i besiddelse af noget, hun længe har manglet: Penge.

    Når medieforhandlingerne i dag fortsætter, bliver det ifølge Berlingskes oplysninger med helt anderledes beløb på bordet end hidtil. Berlingske erfarer, at de 12,5 millioner kroner, Joy Mogensen oprindeligt havde fået til at redde nødlidende lokal- og distriksmedier, er erstattet med minimum 180 millioner kroner til en bred medieaftale, der skal komme alle medier til gode.

    Landets medier er hårdt trængt, efter at coronakrisen har gjort et pludseligt, gigantisk indhug i annoncesalget. En række medier har allerede fyret medarbejdere, og senest har Helsingør Dagblad meddelt, at avisen lukker, hvis der ikke findes en køber, der vil overtage avisen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. april 2020 @ 08:42

  248. (…) skræntende, nødlidende danske medier (…)
    skulle der have stået, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by NotariusUmulius — 1. april 2020 @ 08:43

  249. #247 Propagandisterne skal naturligvis ikke lide. Men fuck alle de små virksomheder og deres ansatte – dem der faktisk producerer anvendelige ting og leverer brugbare ydelser.

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. april 2020 @ 15:08

  250. Oplys venligst om prisen for at få slukket for PHR

    Enten et spamfilter, eller muligheden for ikke at få vist fravalgte skribenters (kom)posteringer.

    Sidst men ikke mindst: ryk ud med den klemme PHR har på dig, Kim Møller, siden han får lov til at skide på gulvet her.

    Kommentar by Træt — 1. april 2020 @ 19:45

  251. Er han papfar til dine børn?

    Kommentar by Træt — 1. april 2020 @ 19:46

  252. Træt, jeg beklager at forsvarede hans mulighed for at ytre sig herinde. Stort set ethvert forsøg på en fornuftig dialog er spild af tid og kræfter. Hver gang han bliver konfronteret med fakta, som han ikke bryder sig om, så ignorerer han det bare, og forsøger at skifte emne eller at “slå budbrugeren ihjel”. Og det er fandme irriterende, når man bruger tid på at dokumentere at han tager fejl. Jeg hader idioter, som ikke vil lære noget nyt, eller erkende at de har taget fejl.

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. april 2020 @ 19:56

  253. Skriv til 30132270, så finder jeg en løsning.
    Kommentar by Kim Møller — 31. marts 2020 @ 18:11

    Jeg har overført i dag til det nummer, håber det er gået igennem

    Kommentar by tavsen — 1. april 2020 @ 21:59

  254. Juristeri er tit det modsatte af retfærdighed. Dommen her er skrupskør. Hvorfor navneforbud ifb. med en afdød terrorist? Det giver ingen mening. Kan dommen ikke appelleres? Den ligner noget med grundlovsstridig censur.

    Kommentar by Bent A — 29. maj 2020 @ 08:27

  255. Der vil jo aaaltid være masser af terrorister og kriminelle, når man siger ALI eller MUHAMMED..

    Kommentar by Hul igennem? — 29. maj 2020 @ 09:00

  256. Sender lidt kr til ali/muh oplysningen.

    Kommentar by Hul igennem? — 29. maj 2020 @ 09:01

  257. Jeg må ikke skrive Basil Hassan. Jeg må ikke skrive Basil Hassan. Jeg må ikke skrive Basil Hassan. Og jeg må nok heller ikke skrive at dommer *indsæt navn* er et dhimmificeret landsforrædersvin,som sandsynligvis ville have advokeret for Pølletiken havde han været aktiv i arbejdet mod danskerne i krigstiden,hvor vi blev besat af Frau Märkeligs forgænger. Ingen tvivl om at idioten også ville have forsvaret Thøger Seidenfaden. Den slags mennesker er justitsvæsenet fuldt af. Se blot på de seneste af slagsen.
    Og grundloven tørrer de røv i.

    Kommentar by Nielsen — 29. maj 2020 @ 09:48

  258. Hvordan sætter jeg penge ind på din konto med MobilePay?, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 29. maj 2020 @ 09:58

  259. Hvad koster det dashcam udstyr du har brug for?

    Kommentar by kartoffeldansker — 29. maj 2020 @ 12:07

  260. – kartoffeldansker

    Jeg har et spritnyt Dcam RS1-pro, og det er bedre end mit tidligere Garmin (som døde for et par år siden). Skal lige til montør før det bagvendte kamera kommer på. Kvaliteten er ok: http://www.uriascdn.net/DashcamAarhus190520.jpg

    Kommentar by Kim Møller — 29. maj 2020 @ 12:29

  261. – > 258 NotariusUmulius

    Se kommentar #245

    Kommentar by Kim Møller — 29. maj 2020 @ 12:32

  262. HUSK DET NU: Hjælp Rasmus Paludans nye parti Hard Line med at komme i Folketinget med din vælgererklæring her: https://hard-line.dk/vaelgererklaering/ HELLERE I DAG END I MORGEN, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by NotariusUmulius — 29. maj 2020 @ 12:58

  263. Jeps giv Hard Line og JFK 21 dine vælgererklæringer. Sæt de socialistiske røvhuller fra konservative venstre og socialfascisternes røde pamperi stolen for døren.

    Kommentar by Nielsen — 29. maj 2020 @ 13:21

  264. Mange bække små. 200 kr. Håber de bliver brugt til øl.

    Kommentar by hestetyv — 29. maj 2020 @ 16:57

  265. Jeg har lagt 600 i cigarkassen. det er fra to af os. Hvis jeg er heldig,kanjeg skrabe abonnementet sammen også.

    Kommentar by Nielsen — 29. maj 2020 @ 19:35

  266. Er navnforbuddet ophævet? Fx, DR skriver jo også Basil Hassans fulde navn nov. 2019:
    http://dr.dk/nyheder/indland/doemt-australsk-terrorist-basil-hassan-bag-bombe-paa-russisk-fly

    Kommentar by Hertz — 30. maj 2020 @ 05:33

  267. Jeg deltager normalt ikke i debatten, men følger siden dagligt. Har overført til din bankkonto.

    Kommentar by Mikl — 30. maj 2020 @ 09:54

  268. -> Miki

    Jeg takker.

    Kommentar by Kim Møller — 30. maj 2020 @ 10:14

  269. -> Hertz

    Navneforbuddet blev ophævet fjorten dage senere. Ca. 10. oktober 2018, da DR overtrådte og kærede afgørelsen.

    Kommentar by Kim Møller — 30. maj 2020 @ 10:15

  270. Hej
    Er det ikke muligt at overføre via MobilePay?

    Kommentar by Søren Hansen — 30. maj 2020 @ 10:36

  271. Er du sikker på at du ikke overtræder Indsamlingsloven, Kim?

    Kommentar by Poul F — 30. maj 2020 @ 13:37

  272. Godt du husker mig på, at det er tid til at spytte i kassen, ellers får jeg ikke gjort det.

    Kommentar by Grønlænderen — 1. juni 2020 @ 04:21

  273. Har lagt lidt oven i det der er i cigarkassen.

    Kommentar by Nielsen — 30. juli 2020 @ 08:31

  274. Belgiske stærkøl og avanceret fotoudstyr?

    Det ville nok være en god idé at prøve på at holde de to interesser adskilt. Det ville alt andet lige reducere mængden af uskarpe rystede billeder – hvilket en gang imellem er et problem.

    :D

    Kommentar by BE — 30. juli 2020 @ 09:14

  275. > Be
    Hva’ fan’ kænder du te øl? Hik hik.

    Kommentar by Nielsen — 30. juli 2020 @ 12:51

  276. “Man kan ikke skrive en dagligt opdaterende blog på attende år, uden at det nogle gange føles som et sisyfosarbejde.”

    Man kan heller ikke læse kommentarene på uriasposten uden at få det bekræftet.

    Måske var det ved at være på tide at tænke lidt over formen, målgruppen, og den slags ting fremadrettet, medmindre du for længst har vænnet dig til reelt at arbejde for venstrefløjen ved at fungere som trykventil for de værste tosser i en form for digital varmestue?

    Hvorfor tror du at det er snaphanen og ikke dig som politiet henter kl 05 om morgenen og beslaglægger dine computere osv? Det er fordi du i praksis gør dem en tjeneste, uanset om du selv er klar over det eller ej. Det er også derfor den yderste venstrefløj ikke generer dig i højere grad, for uriasposten udfylder en vigtig funktion for dem.

    Hvis læserne herinde begyndte at samle sig ude i virkeligheden ville de få problemer, men du holder dem passive, væk fra gaden, væk fra politik, væk fra indflydelse. Du er i praksis en kommunal SSP medarbejder i et belastet boligområde for dem. Det er muligt at det aldrig var dit mål, men det er effekten af dit arbejde.

    Ja du oplyser også folk om mange vigtige ting, men hvad sker der derefter? Går folk videre med det? Bliver uriasposten citeret i større medier? Når dine afsløringer ud til andre end dem som allerede er enige i problemet? Nej. Måske citeres du på facebook eller andre højreorienterede blogs som din egen med den samme lille håndfuld læsere, men uriasposten burde citeres i politiken og du burde være fast gæst i deadline, fordi de ikke har andet valg.

    Det er formen den er gal med kim, kommentarfeltet. Du ved det, og de ved det på politiken og i “det gode selskab”.

    Umiddelbart før jeg skrev dette læste jeg en vigtig artikel på uriasposten om den selvudnævnte borgerlige avis berlingske’s meget venstreorienterede vinkel imod trump, hvor de bruger en forsker i fascisme til at analysere på usa’s præsident når denne opretholder loven. Det burde være en skandale som udstillede berlingske, men motivanalysen i kommentarfeltet var at det skyldes “pædosatanister”. Og så var det igen uriasposten som blev udstillet istedet for.

    Du forærer dem en gratis undskyldning for ikke at bringe dine artikler med det kommentarfelt, og du har gjort det i 18 år.

    Jeg skriver det nok igen når uriasposten fejrer 20 år uden indflydelse, men du kunne jo evt også tænke lidt over det før. Du ved, bare for at prøve noget nyt.

    Kommentar by Per — 30. juli 2020 @ 13:06

  277. I give to the local animal shelter and to the food bank by buying food and giving it away.

    Kommentar by Erwache — 30. juli 2020 @ 14:00

  278. “…trykventil for de værste tosser…”
    Den står her Per 30 juli 12:51 normaltid

    Kommentar by Nielsen — 30. juli 2020 @ 14:26

  279. når uriasposten fejrer 20 år uden indflydelse, Per — 30. juli 2020 @ 13:06

    Da jeg var på EB, registrerede jeg flere gange, at Kims blogpost affødte nye artikler på EB.

    At henvise til kommentarfeltet bruges kun, når Uriasposten skal nedgøres. Og så er MSM i vanskeligheder, når de ikke kan finde andre kritikpunkter.

    Kommentar by tavsen — 30. juli 2020 @ 18:03

  280. Forkert ordvalg tavsen — 30. juli 2020 @ 18:03

    Da jeg DELTOG på EB’s nationen

    Kommentar by tavsen — 30. juli 2020 @ 21:20

  281. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive idag andet end. Kim. Du har altid været underbetalt. Hvis jeg ser dig en dag, skylder jeg dig sikkert nogle penge i tankerne :-). Livet er kort. Støt Uriasposten. Støt SIAD og GI. God fredag og God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 31. juli 2020 @ 06:33

  282. Har overført kr. 300,-…

    Kommentar by Per — 30. juli 2020 @ 13:06.

    Per kan for så vidt have ret og uret samtidigt.
    Jeg tror der er rigtig mange der læser UP, men aldrig kommenterer noget her.
    Jeg tror man skal være forsigtig med at undervurdere UP´s indflydelse.

    Der er givetvis en del såkaldte tossede der ytrer sig herinde – Men det afspejler sig vel egentligt meget godt det Danmark og den verden vi har i dag! Det kan vist ikke være anderledes!

    Jeg håber Kim fortsat kan se en mening med “galskaben” og “tosserierne”. For mig gør det en stor forskel og bidrager i rigt mål til meningen med livet…Tusind tak for det!

    Kommentar by Black Watch — 31. juli 2020 @ 11:37

  283. # Kommentar af Michael Nielsen, nr.230 den 31. januar 2020.

    En sørgelig, frygtelig og rystende historie om en dansker der fik ørerne i maskinen pga. en kvindelig migrant-sagsbehandler mv. Det endte med at Michael mistede alt og blev retsløs hjemløs flygtning i sit eget land. Læs selv om hvor usselt en dansker kan blive behandlet i “velfærds-staten”.

    Enhver der bliver ramt af sygdom, vold eller uheld, kan blive udsat for samme behandling.

    Kommentar by Bent A — 2. august 2020 @ 23:24

  284. Også nr. 119 ovenfor (1. dec.2018, kl. 17.57) fortæller om ussel behandling af danskere.

    Kommentar by Bent A — 2. august 2020 @ 23:37

RSS feed for comments on this post.