30. september 2017

Apropos Bonnichsen: 32-årig AEH’er anholdt i et sommerhus, sigtet for voldtægt begået mod tre mødre

Apropos Hans Jørgen Bonnichsens bizarre analogi. Politiet har anholdt en 32-årig mand med ‘anden etnisk herkomst’, der har udsat tre mødre (min opstramning) for voldtægt. En historie fra Ekstra Bladet, som jeg passende kan illustrere med tre gange selverklæret profet – 32-årig mand anholdt: Sigtet for voldtægt af tre forskellige kvinder.

“Nordsjællands Politi slog i nat til mod et sommerhus i Hornbæk, hvor de anholdt en 32-årig mand, som er sigtet for tre forskellige voldtægter. …

Ofrene for de tre voldtægter er henholdsvis 55 år, 56 år og 66 år.

“(krænkelserne) … svarer til, at vi udstiller deres mødre blive voldtaget.” (Hans Jørgen Bonnichsen)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/88295/trackback

18 Comments »

  1. Bonnichesen bliver mere og mere radikaliseret. Mon ikke den nye PET chef skal holde øje med ham ?

    Kommentar by k.m. — 30. september 2017 @ 12:19

  2. @ 2

    Så skal PET vel også holde øje med DR, TV2 og alle de andre medier som ukritisk anvender Bonnichsen som ekspert omkring islamterror

    Kommentar by kenneth — 30. september 2017 @ 12:25

  3. “Ofrene for de tre voldtægter er henholdsvis 55 år, 56 år og 66 år.

    – Der er lidt relation. Men der er ikke tale om noget kæresteforhold, siger Henrik Gunst”

    Altså kvinderne fik sex af araberen inden araberen tog selv. Jeg håber de nød smagen af den vilde, var det som i bøgerne?

    Kommentar by Helmuth Kohl — 30. september 2017 @ 13:00

  4. Mon ikke disse kvinder havde klædt sig lige lovlig udfordrende og opholdt sig steder, de ikke burde være? Man kan jo selv be’ om det…

    Men bortset fra det: Der kan kun være én forklaring på Bonnichsens vanvid, som ethvert Downs Syndrom kan se og høre er total afsporet. Nogen må betale ham for det. Hvem?

    Kommentar by Margrethe — 30. september 2017 @ 13:05

  5. Bonnichesen bliver mere og mere radikaliseret. Det kan man se i sammenhæng med JPs leder: “Samfundets svageste rykker mod højre. De føler sig ladt i stikken af venstrefløjen.”

    Samfundets svageste rykker ingen vegne. Det ligger jo netop i definition på de svageste, at deres ressourcer er knappe, så de rykker ikke nævneværdigt i nogen henseender, heller ikke politisk.

    Det er derimod den ressourcestærke politiske elite a la Bonnichesen, der rykker voldsomt og radikalt. Ingen havde forestillet sig, at den ressourcestærke politiske elite besluttede i den grad at eksperimentere med de europæiske samfund, eksperimenter der nu truer med irreversibelt ødelæggelse af selvsamme samfund. Og selvfølgelig vil eliten ikke indrømme dets gigantiske fejltagelser, men giver befolkningerne og svage socialklasser skylden. Ved det tyske valg forsøgte den politiske elite at tie en demokratisk debat ihjel på de områder, hvor eliten er rykket volsomt og er blevet med radikaliseret.

    Kommentar by traveler — 30. september 2017 @ 13:30

  6. Margrethe: (Alibaba Bonnichsen) “Nogen må betale ham for det. Hvem?”

    Jeg er ikke sikker på at det er det. Hans syndrom kunne godt minde om Nyrup og Claus Brylds ditto. Måske har han en hemmelig Nazi far lige som dem eller lignende, eller er gift med en Jøde. En evt. Nazi-far kunne så også forklare den grænseløse aggressive arrogance (en richtig Übermensch) han udstiller, som efter ansigtskuløren at dømme er akkompagneret af voldsomme adrenalinindsprøjtninger. Jeg er forundret over at han lever i nu, for han er den typiske kandidat for an blodprop. Kan man spille på sådan noget i Danmark? F.eks. jeg satser 1000 kr på at Bonnichsen dør af en blodprop eller hjertesvigt indenfor 2 år for eksempel? Jeg har aldrig spillet men det kunne blive interessant på den måde. Især hvis flere kunne spille på det samme spørgsmål; altså nogen giver ham ét år, andre mindre måske. Måske kan vi lokke ham til at byde ind også, så kan der måske blive en pæn pulje til vinderen…

    Kommentar by Balder — 30. september 2017 @ 13:40

  7. 4/Margrethe:
    Bonnichsen får formentlig honorar for at give møde; han ser ikke ud til at være typen som forærer noget væk? – Så vidt jeg ved, er det kun DR som benytter hans besynderlige ekspertise – Så svaret burde være let; betaleren er selvfølgelig DR.

    Kommentar by T. Flodur — 30. september 2017 @ 15:57

  8. Er jeg den eneste som synes at stilheden fra de radikaliserede venstre er øredøvende?

    Kommentar by FrafaldenModerat — 30. september 2017 @ 18:43

  9. -VenstreBonnichsen?

    Kommentar by Hul igennem? — 30. september 2017 @ 18:47

  10. Er Bonnichsen og Stine Bosse bollevenner?

    Kommentar by 4760 — 30. september 2017 @ 18:55

  11. Dette her vers fra matthæusevangeliet, passer så godt på de der i dag kalder sig politiker, embedsmænd, politiledelsen.

    Jesu Kristus vil have kaldt dem ved rette navn Farisæerne:

    23 Da talte Jesus til Skarerne og til sine Disciple og sagde: 2 På Mose Stol sidde de skriftkloge og Farisæerne. 3 Gører og holder derfor alt, hvad de sige eder; men gører ikke efter deres Gerninger; thi de sige det vel, men gøre det ikke. 4 Men de binde svare Byrder, vanskelige at bære, og lægge dem på Menneskenes Skuldre;men selv ville de ikke bevæge dem med en Finger. 5 Men de gøre alle deres Gerninger for at beskues af Menneskene; thi de gøre deres Bederemme brede og Kvasterne på deres Klæder store. 6 Og de ville gerne sidde øverst til Bords ved Måltiderne og på de fornemste Pladser i Synagogerne 7 og lade sig hilse på Torvene og kaldes Rabbi af Menneskene.

    https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matth%C3%A6us+23&version=DN1933

    Kommentar by Jan Huus — 30. september 2017 @ 21:40

  12. Manden med hovedet der blev vær Flæsk, gået fra forstanden.
    P.E.T behøver ikke at holde øje med ham, han er let genkenderlig.

    Kommentar by Sindsro — 30. september 2017 @ 22:45

  13. “32-årig AEH’er anholdt i et sommerhus” Jeg forstå sku godt at perkeren er lidt mopset, for han ville vel hellere have haft en tur til Caribien, sammen med alle de andre kriminelle perkere for dumskernes skattekroner i stedet for et klamt sommerhus med blegfede dumske kællinger.

    Kommentar by Piphans — 30. september 2017 @ 23:06

  14. Jan Huus — 30. september 2017 @ 21:40 :

    Jo, og der var vist også noget om, at netop, som i nuets verden, skal tage os i agt for farisærere.

    Jo, de vrimler over alt, scorer højt på deres ego i eget liv og tværer regningen ud på vore børn og børnebørn, mens de snørrer hele den arbejdende befolkning i Danmark, til “selvvalgte” slaver for iSlammet
    :(((

    Jeg er bestemt ikke dybt kristen, men kan dog let følge det, som der sker og deri også netop at se de´m, som fordrer at det sker;
    netop som farisæerne, der scorede si´t udkomme i livet, på andres, naive/tvungne? knæflad, for en egen bestaltet “humanitær” “”elite””.

    Jeg ved, at kristendom/religion/tro nok ikke er in på de islamkritiske sites, men der er dog alligevel visse ting at spore og tage til eftertanke, inden for vores ord, af den kristne kultur.

    Tak,Jan Huus,
    for det er jo næste blevet et tabu i Danmark, at omgås sig med, bare en snert af, en kulturkristen medbringsel i livet, til trods for, at det er rødderne for de fleste af os.

    Kommentar by M.S. Carstens — 30. september 2017 @ 23:23

  15. Enig @11+@14: Jesu udfald mod farisæerne har i århundreder lagt en dæmper på deres selvgode, destruktive udfoldelser. Men med kristendommens svækkelse får farisæerne så alligevel overtaget og fejrer det med et voldsomt raseri mod kristendommen – som f.eks. krucifikser nedsænket i kar med urin, kirker som toilet…

    Kommentar by traveler — 1. oktober 2017 @ 05:25

  16. Bonnichsen er jo bare en prostitueret, han ved hvad medierne vil høre og det giver han dem – ingen integritet.

    Kommentar by Johnson — 1. oktober 2017 @ 08:09

  17. Kastration.

    Kommentar by Nielsen — 1. oktober 2017 @ 08:49

  18. Vi danskere har opgivet os selv. Det er meget symptomatisk, at en biskop indvier en udstilling, hvor et kors er nedsænket i et kar af urin.

    Jeg følge mig som en god kristen, da jeg for snart 20 år siden meldte mig ud af Folkekirken.

    Det siger alt om Venstre, at Bonnichsen indtil for ganske nyligt var medlem af partiet.

    Kommentar by Søren Andersen — 1. oktober 2017 @ 20:47

RSS feed for comments on this post.