5. oktober 2017

Politiet opløser venstreradikal blokade mod TFS-arrangement om ytringsfrihed i Ungarn

Mandag aften afholdt Trykkefrihedsselskabet et møde i Cepos’ lokaler, omhandlende Ungarns forhold til ytringsfrihed, EU, immigration og national suverænitet. Gæst var Zoltán Kovács, der talte på vegne af Viktor Orbáns regering.

Som det flere gange er sket ved lignende debatmøder, forsøgte en lille gruppe venstreradikale fra ‘No Pegida’, at ødelægge arrangementet. På Facebook praler de af deres ‘Blokade ved Trykkefrihedsselskabets møde’, men på stedet talte de kun om deres forsamlingsfrihed.

Det tog politiet 15-20 minutter at komme, og da de ankom gik de straks i dialog. Det lykkedes dem dog relativt ubesværet at få gelejdet de 8-10 sortklædte væk fra indgangen. Hvis debattens tilhørere vitterlig var fæle fascister, så havde de slet ikke turde stå der. Og råbe racist efter den eneste mørklødede i synsfeltet.

Forløbet kan ses i skønne Facebook-videoer: I & II.

(Katrine Winkel Holm får blokeret sin vej af autonome)

(Politiet går i dialog)

(- og får dem væk fra indgangen)

Stills

(Susanne Dahl, der i fredags hældte øl udover en deltager ifm. et NB-arrangement; Se evt. her)

(Helga Lützen med næsering)

Oploadet Kl. 00:32 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/88482/trackback

25 Comments »

  1. De er næsten som pavlovske hunde, der bjæffer lyde om racister, fascister og nazister når de ser folk, der ikke ligner dem selv. Formelt ser de “frigjorte” ud men de er de mest konforme af alle.

    Kommentar by Thorsted — 5. oktober 2017 @ 01:21

  2. Det ligner en form for venstreradikal specialklasse på udflugt med deres støttepædagog. Gad vide hvad hende susanne dahl’s rolle egentlig er i det? Med hendes alder kunne hun måske være den der indoktrinerer dem?

    Kommentar by Per — 5. oktober 2017 @ 04:22

  3. Hvorfor år disse voldsmænd frit omkring? Hvem holder hånden over dem?

    Kommentar by A-mad — 5. oktober 2017 @ 08:00

  4. “Sejrherrerne skriver historien” plejer man at sige, hvoraf jeg konkluderer at kommunismen åbenbart vandt, eftersom alle vores historikere er kommunister…

    Sovjetunionens hårdhændede knusning af opstanden i Ungarn i 56 var ikke en fejl. Fejlen var åbenbart at de ikke fik gjort arbejdet færdigt; der var ungarere der overlevede.

    Forbandede kommunistiske køtere!

    Kommentar by Vagn Henning — 5. oktober 2017 @ 08:58

  5. @A-mad Socialdemokraterne og journalistisk venstreparti.

    Kommentar by Vagn Henning — 5. oktober 2017 @ 09:01

  6. Hvorfor ligner alle de kællinger, nogle der har for meget testosteron i kroppen. Al kvindelighed er væk, og tilbage står en tom skal af aggressivitet og intolerance, mod alt der ikke er en kopi af dem selv og deres fællestræk. Ensretning, gruppepres og adfærdskodeks fungerer fint i deres miljø, og alle har et vågent øje på alle, for at opsnappe mindste tegn på brud på de uskrevne regler.

    Kommentar by Men dog ! — 5. oktober 2017 @ 09:48

  7. Enig 5.Vagn Henning. De støtter dem, fordi de skræmmer deres politiske modstandere til at holde kæft. De er deres Sturmabteilung (SA).

    Kommentar by A-mad — 5. oktober 2017 @ 09:56

  8. Giv dem et knus, de ser ud til at trænge til det.

    Kommentar by Bastardo — 5. oktober 2017 @ 10:05

  9. Det er da klart de to kvindelige betjente starter en dialog… Hvordan skal de kunne styre eller anholde folk, når de er så relativt meget i undertal? Det havde nok været lidt mere fornuftigt at sende et par mandlige betjente med, men de var jo nok optaget andetsteds i byen i jagten på de krigeriske muslimer.

    Kommentar by na — 5. oktober 2017 @ 10:23

  10. Enhedslistens yndige kronprinsesse Pernille Skipper er højgravid, og går snart på barsel fra Folketinget.

    Så er der en lille ny voldsparat AFA-psykopat på vej…tillykke!

    Kommentar by Anonym — 5. oktober 2017 @ 11:54

  11. Tak for at dokumentere ekstremisternes ansigter. Vi har for længst lært, at det eneste antifriheds-voldspsykopaterne frygter, er at alle finder ud af, hvad de går og laver. At blive afsløret i den slags indskrænker karrieremulighederne til enten at arbejde for en parasitisk NGO – eller blive politiker i Enhedslisten. Desværre betyder det ikke automatisk, at de – som de burde – konstant bliver konfronteret med deres voldeligt anti-demokratiske fortid. Case in point: Pelle Dragsted.

    Kommentar by Quark — 5. oktober 2017 @ 13:10

  12. Er ringene i læberne der hvor startkablerne skal tilsluttes?

    Kommentar by Træt — 5. oktober 2017 @ 13:43

  13. Fint med billeder af dem. De hader det. De tror alle de imaginære fascister kommer efter dem.

    Kommentar by Martin — 5. oktober 2017 @ 13:59

  14. #11 Som du er inde på stopper deres aktiviteter da på ingen måde deres fremtidige karriere. Det er i sig selv en skandale at tidligere dømte for politisk motiverede overfald ikke mister deres valgbarhed, så de ikke bare kan vælges ind i kommune, region og stat.

    Jeg har netop læst Øvigs bog om BZ, og det slående er hvor mange af disse mennesker, der nu arbejder med pædagogik og medier. Flere efter sigende i ganske fine stillinger.

    Kommentar by na — 5. oktober 2017 @ 14:18

  15. De er super priviligerede her i Danmark.
    De dør af sult, hvis deres drømmesamfund bliver virkelighed.
    Der er det nemlig de fede rotter der sidder på flæsket, og de er ligeglade med udskud som dem på billederne.

    Kommentar by k.m. — 5. oktober 2017 @ 14:35

  16. Deres foraeldre skal kraeve deres skolepenge tilbage ,ungerne kan ikke taenke selvstaendigt,skole svigt i hvormange aar ?????????????????

    Kommentar by dunk — 5. oktober 2017 @ 14:37

  17. Der skal nok ligge en eller anden semi-seriøs konflikthåndteringsteori bag og så kræver det nok heller ikke alverdens fysiske styrke, at flytte en lille håndfuld anæmiske “antifa’er”. Men det er sgu ikke videre betryggende, at Politiet sender to kvinder ud til sådan en opgave.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 5. oktober 2017 @ 15:36

  18. Det ligner en skolepatrulje fra en special klasse.
    Hvor må hun være stolt, hende den gamle.

    Kommentar by XXXXX — 5. oktober 2017 @ 15:57

  19. k.m.: “De dør af sult, hvis deres drømmesamfund bliver virkelighed.”

    Jeg tror sgu ikke at de tosser har en forestilling om, hvordan deres drømmesamfund ser ud. De er kun fælles om én ting: At hade og ønske det bestående smadret. De projicerer konstant deres egen dysfunktionalitet over på fornuftige voksne mennesker.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 5. oktober 2017 @ 16:16

  20. Må jeg anbefale vandpistoler med svinepis mod de røde næste gang.

    Hvis man ude på landet har et værksted og nogle møffebasser – så må der være mulighed for at producere nogle effektive “våben” som løser problemet på stedet:-)

    Kommentar by Sigwar — 5. oktober 2017 @ 16:16

  21. Selvom der er mange opfindsomme forslag herinde (vandpistoler med svinepis eksempelvis), er der naturligvis kun en holdbar og tilfredsstillende løsning på problemet. At politiet begynder at udføre deres arbejde.

    Folk skal selvfølgelig have lov til at udtrykke deres holdninger og hvis de opfører sig nogenlunde civiliseret, skulle vores samfund også kunne rumme uanmeldte moddemonstrationer. Men de opfører sig jo ikke civiliseret og deres ærinde er ikke at udtrykke deres egne holdninger. I dette tilfælde og mange andre, er de autonomes ærinde udelukkende, at forhindre andre mennesker i at gøre brug af deres ytringsfrihed. Det skal politi og domstole selvfølgelig ikke acceptere. I ovenstående tilfælde og de utallige andre tilsvarende, burde politiet have anholdt hele banden. I det øjeblik de stiller sig op for at blokere og intimidere arrangementets deltagere, har de klart overskredet lovens grænser og gør dermed politiets manglende indgriben til et spørgsmål om groft embedssvigt.

    Er der nogen der ved om arrangørerne har taget fat i politiledelsen for København eller evt. Justitsministeren? Det nytter jo ikke noget at dukke sig. Det her er en rigtigt alvorlig sag.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 5. oktober 2017 @ 17:02

  22. -Det handler ikkw om religion! Han har så gud ret!
    Det handler om kultur! Halloooee

    Og det er en ødelæggende kultur; også for dem selv. Det er et meme.
    Og det skal stoppes! hjælp m stopningen, sammen med familien.
    mvh

    Kommentar by Hul igennem? — 5. oktober 2017 @ 18:26

  23. Det er dog dybt racistisk, at der kun var hvide kvindelige dialogbetjente til stede.

    AFA må indsende en klage til Pape, og kræve kvindelige negerbetjente næste gang de skal smadre nogle politiske modstandere…

    Kommentar by 4760 — 5. oktober 2017 @ 18:52

  24. Så fjern dem dog selv.

    Kommentar by Wojack — 6. oktober 2017 @ 04:07

  25. Jødderne opfandt ikke kun Kommunismen, det var også dem der stiftede Antifa. Medlemmerne blev rekruteret fra den jødiske mafia.

    The Original ‘Antifa’ Was A Jewish Anti-Nazi Militia
    In his article on Charlottesville events, Forward writer Mark B. Williams reveals how NJ Jews mobilised the mafia against the isolationist German-American Bund.

    “In the late 1930’s, there was a legal pro-Nazi movement called the German-American Bund. The Bund started having large rallies in North Jersey and elsewhere, with the goal of keeping the US from entering World War II on the side of the allies. Most Americans of the time were deeply isolationist. The last thing they wanted to do was send American boys to fight and die in another European war. So the Bund’s activities were not that surprising, and found fertile ground in many quarters. But the local Jewish population was alarmed by the pro-Nazi rhetoric of the Bund, not to mention the sight of brown-shirted activists chanting and sharing Nazi salutes right here in the good old USA.

    The leading lights of the Jewish community asked the local police and Sherriff’s offices to stop these gatherings, but, getting no help, decided to raise the matter to a higher authority. They appealed for protection to the Jewish mob boss of Newark, Abner “Longie” Zwillman. Zwillman agreed to help. He had his chief enforcer, ex-prize fighter Sidney Nathan Abramowitz (better known as “Nat Arno”, the name by which he is immortalized in the New Jersey Boxing Hall of Fame) organize a ‘civil rights group’, which they called ‘the Minutemen.’…The Minutemen were essentially an armed group of Jewish mobsters, thugs, and wise guys like Jake. When Nat Arno gave the word that the Nazis were assembling, these denizens of the saloons, pool halls and other dens of iniquity in North Jersey would leave their usual haunts and head to the Nazi rallies. Much like today’s Antifa, the Minutemen’s preferred tools of persuasion were not logic and reason, but baseball bats, brass knuckles, rubber coated pipes and the occasional stink bomb.”

    Via: Another Jewish specialty: Poopootov cocktails (plastic or glass jars filled with a mix of human excrement and water)
    http://www.gilad.co.uk/writings/2017/9/21/the-revolutionary-poop-le

    Oprindelig artikel fra The Jewish Forward:
    http://forward.com/life/family/380923/the-original-antifa-was-a-jewish-anti-nazi-militia/

    Kommentar by Balder — 6. oktober 2017 @ 17:33

RSS feed for comments on this post.