15. oktober 2017

Lærke: Burka er ’smukt, fordi det skaber grobund for et kreativt samfund med plads til forskellighed.”

Her til eftermiddag var der demonstration imod det kommende maskeringsforbud på Den Røde Plads (Nørrebro), og for en gangs skyld var muslimerne i flertal. Her drejede sig ikke om at vise modstand mod sporadiske henrettelser i regi af Islamisk Stat, men retten til at tildække sig efter islamiske foreskrifter i det offentlige rum. Jeg fulgte arrangementet via Facebook Live, og det var en oplevelse. Her var en del muslimske kvinder i niqab og burka, endnu flere i hijab, men også en del danskere.

Her var aldrende venstrefløjsere iført bizarre masker, klappende muslimske drenge, kendte venstreradikale (eks. Christina Ladefoged), men værst var dog 20-årige Lærke Voergaard Pade, der talte ved arrangementet. På Instagram viser hun sig gerne nøgen, og at kæmpe for burka’er, var samme kamp med andre midler. Niqab og burka’er var smukke symboler, noget der skaber et kreativt samfund med plads til forskellighed. Intet mindre.

“Jeg står her i dag, fordi der i vores danske samfund findes enormt mange forskellige individuelle påklædninger i det danske samfund. Tattoveringer, piercinger, haute couture, rygmærker. Jeg kunne blive ved. Vi ser det alle sammen, og det er smukt. Det er smukt, fordi det skaber grobund for et kreativt samfund med plads til forskellighed. Plads til udfoldelse. Plads til forskelligheder” (Lærke Voergaard Pade, ateist)

(Ateisten Lærke Voergaard Pade og en unavngiven kampfælle)

(- der giver ‘tawheed’-finger, symbolet på islamisk enhed, afstandtagen fra ikke-muslimer)

Historien gentager sig. Er det ikke en utopi, at vi her næsten 70 år efter… Det had der blev opbygget var skabt af konspirationsteorier fra kristne nationalister i mange europæiske lande. … Lyder denne her retorik ikke bekendt i dag. … Den dag i dag kan der drages paralleller til den selvsamme form for mentalitet.” (unavngivet, muslim)

(Islamister)

(Flere islamister)

(Forvirrede danskere og velskolet muslim)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/88889/trackback

66 Comments »

  1. Er du sikker på at fingeren ikke blot er en reference til gud?
    Sløret er sort, da man ønsker at det skal være æstetisk neutralt. Kvinden er dækket fordi man ser hende som værende ‘jorden’ som mennesket skal komme af. Der er noget ontologisk over det. Forbuddet i mod burka/niqab samt social kontrol er i virkeligheden en slags folkemord – i og med at man ønsker at domesticere muslimske kvinder og mænd til at blive ligeså slaveagtige og jernalderlige som os danskere. Jeg kan slet ikke forstå hvorfor konservative og nationale kan se mening i at være så neurotiske i deres islamhad eller islammodstand.

    Kommentar by Patrick Jensen — 15. oktober 2017 @ 21:34

  2. #1 Fed humor :-D
    Kunne ikke selv have skrevet en bedre parodi på de “progressives” verdensbillede.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 15. oktober 2017 @ 21:47

  3. Og det er ingen der går med niqab. Er det ikke det de røde påstår?

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 15. oktober 2017 @ 22:18

  4. Islam er en dødekult med blod-riter af uhyggeligt omfang. Omskærelse, slagtning, halshugning, lemlæstelse, stening. Blodet flyder frit i en strøm af røde og hvide blodlegemer, religiøs og politisk fanatisme.

    Slør og anden tildækning er i absolut modsætning til det frie og frigjorte vestlige individ. Tildækningen er en mur mellem rene og urene, mellem troende og vantro, mellem levende og dødsdømte, mellem dem og os. Tildækning er en religiøs totalitarisme og en krigserklæring, en grænsestrid. Hvis vi som vestligt samfund skal vinde striden, skal vi vinde hvert eneste betydende slag fra nu. Vi skal afsløre islam. Så vil islam tabe, og vi vil vinde.

    Kommentar by tilfældig — 15. oktober 2017 @ 22:24

  5. Niqab/burka er ikke plads til forskellighed, det er ensretning. Taler vi om friheden til at være slave, eller hvad? Fjolser.

    Kommentar by Zatopek — 15. oktober 2017 @ 22:39

  6. Ovenfor viste billeder viser en klam forsamling der ikke ønsker Danmark og Danskerne, straffen for at klæde sig ud som affaldssække og vise sig i offentlig rum skal omgående give ubetinget udvisning af Danmark, de maskerede forvirrede væmligboere skal seks måneder, alle for at overtræde grundloven, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 15. oktober 2017 @ 22:50

  7. Er det Henrik Marstal inde i burkaen?

    Kommentar by 4760 — 15. oktober 2017 @ 23:04

  8. De danske nyttige idioter ligner mere og mere rene idioter, og jeg tvivler på selv muslimerne ser dem som nyttige ret meget længere.

    Kommentar by monse — 16. oktober 2017 @ 00:02

  9. Respek @ Kommentar by 4760 — 15. oktober 2017 @ 23:04

    Kommentar by Helmuth Kohl — 16. oktober 2017 @ 00:02

  10. Opfordrede hun på noget tidspunkt flere til at ifører sig en religiøs beklædning? Jeg kan da kun se, at hun taler for fri ret til ALLE. Som hun tydeligvis selv praktiserer. Kan ikke se problemet.

    Kommentar by Jens — 16. oktober 2017 @ 01:12

  11. # 7

    Næ, jeg tror det er enten tryghedsministeren Pap, vatPinden eller uLøkken

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 16. oktober 2017 @ 01:31

  12. Kvindelig stemmeret bliver vores lands død. Talrige katastofer har vi overlevet i 1000 år, men kvinderne overlever vi ikke

    Kommentar by BB — 16. oktober 2017 @ 02:44

  13. Hun er da benhård i hendes tale. Hun pointerer jo den logiske fremgangsmåde til succesfuld integration. At vi alle skal stå sammen i samfundet. Er dybt imponeret over denne unge kvinde.

    Kommentar by stopit — 16. oktober 2017 @ 02:53

  14. Hendes tale er da spot on – hun snakker for progressiv integration. Altså, vi kan jo ligeså godt erkende, at de er i vores samfund, hvorfor så ikke få det bedste ud af det? Synes faktisk, hun er en ret hård 20’årig taler.

    Kommentar by holla — 16. oktober 2017 @ 02:55

  15. Sagde hun virkelig, at burka er smukt i samfundet?

    Kommentar by lol — 16. oktober 2017 @ 03:14

  16. Nej tak til udslettelse af kvinder i det offentlige rum. Nej tak til niqab og burka.

    Kommentar by Liva — 16. oktober 2017 @ 08:21

  17. -Hvornår?

    Kommentar by Hul igennem? — 16. oktober 2017 @ 08:45

  18. Der er en ting jeg ikke helt forstår, – forestiller man sig at kvinder som bærer niqab og burka kan være fuldgyldige medlemmer af samfundet?
    Altså have job som lærere, kassedamer, sygeplejersker, advokater, tandlæger etc. ?
    Eller skal de fortsat gå rundt sammen med deres medsøstre og være på offentlig forsørgelse?

    Kommentar by Rodina — 16. oktober 2017 @ 08:48

  19. Rodina, ja selvfølgelig. Hvorfor gå på arbejde, når de vantro er skabt til netop det?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 16. oktober 2017 @ 08:55

  20. Ifølge det stakkels enfoldige pigebarn skaber tattoveringer, piercinger og rygmærker grobund for et kreativt samfund. Hmm tjah. Mon tøsen har gjort sig betragtninger om hvad islam skaber grobund for? Ellers er der større og større chancer for at hun kommer til at opleve det på tæt hold. Ateister har ry for at besidde en god portion sund fornuft. Lærke Voergaard Pade hjælper os ikke i den retning. En tur til Arabien vil give hende en oplevelse af plads til forskellighed.

    Kommentar by Nielsen — 16. oktober 2017 @ 09:03

  21. Pade, hvilket navn og hvilke konnotationer.

    Kommentar by River — 16. oktober 2017 @ 09:27

  22. Det klinger også bare lidt hult når man råber “Danskere og ikke Danskere, muslimer og ikke muslimer.. Der har du allerede sat sig op i fronten der deler os.. Selvom du så skøn fortæller om det ganske danske land.. Forstår ikke at disse fantasi troende skraldeposer bliver anholdt under disse demoer.. der er maskeforbud ved demo i Danmark..

    Kommentar by Daniel — 16. oktober 2017 @ 09:42

  23. #12: “Kvindelig stemmeret bliver vores lands død…”
    Det er nu engang mænd, der har opfundet islam, kommunisme og nazisme. Tænk på de katastrofer, vi var sparet for, uden disse udtryk for mænds hittepåsomhed. Mener du det gør det specielt betryggende at have mænd ved magten?

    Kommentar by Margrethe — 16. oktober 2017 @ 09:45

  24. Halloween kostumer, hvor er klovnen?
    Eller rettere, kamp uniform. Ser frygtelig ud i Danmark. Tag dog hjem til Afghanistan og isis. Hvorfor er I flygtet, hvis I alligevel ønsker total islam??!! For det er vel ikke pga penge I er her?
    Så er’t ud.

    Kommentar by P — 16. oktober 2017 @ 09:47

  25. Ja, der er et gevaldigt problem med stofmisbrug på Nørrebro, og Lærke Voergaard Pad(d)e har endnu ikke forstået et kvæk af, hvad islam handler om.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 16. oktober 2017 @ 10:13

  26. Som den yderst fornuftige Halime Oguz skriver i en kommentar i Berlingske:

    “Niqab er politik forklædt som religionsfrihed.”

    Kommentar by 4760 — 16. oktober 2017 @ 10:18

  27. Tilsløring af kvinder er pissesygt – det er totalfascisme, det er antidansk, og det skal naturligvis forbydes. De personer, der forsvarer sådan påklædning, eller som selv bærer den, skal naturligvis fængsles med det samme. Det er forræderi mod danskheden og det danske folk at tillade denne sindssyge ideologiske kampuniform at brede sig og gro fast her i vores fædreland.

    Kommentar by tilfældig — 16. oktober 2017 @ 10:32

  28. Salmonisk løsning: Vedtag en lov, der siger at alle kvinder i Danmark, altid skal gå i burke når de er i det offentlige rum.

    Så er problemet løst og de muslimske mænd, der kommer på NGO-færgerne fra Afrika til Europa kan ikke så hurtigt finde ud af, hvem de skal jihad-voldtage?

    Den visionære østrigske præsident foreslog tidligere på året det samme.
    Vi har i forvejen så meget vrøvl med de danske kællinger. Så kan de lære det!

    Det svarer lidt til Mogens Glistrups geniale idé om at nedlægge forsvaret og erstatte det med en tekefonsvarer, der på russisk sagde: “Vi overgiver os!”

    Hvor svært kan det være?:-)

    Kommentar by A-mad — 16. oktober 2017 @ 10:32

  29. Når Kalifatet er indført, så vil lille naive Lærke blive stenet sammen med de andre klamme skøger…

    Kommentar by 4760 — 16. oktober 2017 @ 10:40

  30. Kommentar by tilfældig — 15. oktober 2017 @ 22:24

    Uhyggelig men meget rammende beskrivelse af djævledyrkelsen og dødekulten! :-(

    Kommentar by Knud — 16. oktober 2017 @ 10:49

  31. @Knud: I år er 500-året for reformationen af kirken, og Luther lagde ikke fingrene imellem, når han forbandede islam langt væk. Det er en kristen pligt at bekæmpe islams vranglære. Islam er Satans værk.

    Kommentar by tilfældig — 16. oktober 2017 @ 10:59

  32. Alle de tåber, der lalleglade støtter op om islamisternes beklædningsfascisme, skulle lige huske på, at grundlæggeren af det moderne Tyrkiet, Kemal Attatürk, faktisk var stærkt imod kvinders hovedbeklædning. Han indførte en lov, der påbød alle tyrkiske prostituerede at bære hovedtørklæder. Derfra gav det så sig selv, at almindelige ærbare kvinder absolut ikke ville gå med hovedbeklædning!

    Dette var gældende, indtil nu AKP og Erdogan har genindført det muslimske diktatur og gjort hovedbeklædning “ærbart” og attråværdigt. Slaveriet gør jer fri!

    Kommentar by tilfældig — 16. oktober 2017 @ 12:13

  33. Danskerne er uden tvivl verdens dummeste folkefærd, deraf ‘die dumme dänen’. Et land hvor 80% af befolkningen stemmer for mere islamisering dvs. flere mord, voldtægter og terror og overgreb på sine egne landsmænd fortjener at uddø hurtigst muligt.

    Kommentar by Piphans — 16. oktober 2017 @ 12:55

  34. 32 Tilfældig

    “Atatürk.. påbød alle tyrkiske prostituerede at bære tørklæde” – Den holder sgu endnu, i 2017 – For hvad er nutidens tørklædekvinde andet end ægtemandens luder. De er jo ikke frie og jævnbyrdige, hvilket jo fører beviset.

    Kommentar by T. Flodur — 16. oktober 2017 @ 13:09

  35. Jeg er imod burkaer/niqab, men jeg er også imod maskeringsforbud. Det burde være en umistelig frihedsrettighed at være anonym til en demonstration.
    Vi giver køb på vores frihed og tillid til hinanden stykke for stykke, uden at løse det egentlige problem. Det svarer til at klø sig, når man har lopper. Man har stadig lopper.

    Kommentar by zatopek — 16. oktober 2017 @ 13:53

  36. “Vi giver køb på vores frihed og tillid til hinanden.”

    Hvordan kan man have tillid til en anonym person, som er indpakket i en sort affaldssæk?

    Kommentar by 4760 — 16. oktober 2017 @ 13:58

  37. @33. hr Piphans.

    En fuldstændig korrekt analyse. Tak for den.

    Selv de der skriver og jamrer her i UriasPosten ville opfatte det som en langt større trussel mod deres liv, hvis de skulle stå op hver dag og gå på arbejde, for at forsørge sig selv.

    Kommentar by Svend — 16. oktober 2017 @ 14:21

  38. Akavet at kommet til en klæd-ud-fest, hvor halvdelen har valgt det samme kostume: Sorte slyngel.

    Kommentar by Peter Faber — 16. oktober 2017 @ 14:35

  39. @Svend
    Det er Landsforrræderi og betale noget som helst til den såkaldte danske stat.

    Kommentar by Mads — 16. oktober 2017 @ 14:53

  40. Jeg kan forstå at der er nogle forvirrede danskere, som støtter burka. Må jeg anbefale dem at rejse til de steder i verden, hvor det nærmest er en pligt at undertrykke kvinder….er de mascokister kan de virkelig (få smæk) få meget for skillingen.

    Er der nogen der demonstrere for kvinders ret til at blive fri for Burka? …Nej så modige er de ikke (rimeligvis)

    Kommentar by Michael Unna — 16. oktober 2017 @ 15:14

  41. Jeg bider mærke i at det er ukontroversielt at sammenligne muslimsk beklædning med rygmærker.

    Kommentar by Vagn Henning — 16. oktober 2017 @ 15:42

  42. @Lukket fest, skrid hjem, jeg véd ikke hvad folk siger i dag, men for en ti års tid siden, da der (også) var snak om at forbyde de heldækkende dragter, kan jeg huske er en “forsker” (eller også var han “ekspert”) der latterliggjorde ønsket om at forbyde burkaer fordi der kun var skønsmæssigt 4 kvinder i Danmark der bar sådan én.

    Det havde han muligvis ret I, men han har også vidst at når almindelige mennesker som hverken er “forskere” eller “eksperter” snakker om en “burka”, så skelner de ikke mellem “burka” og “niqab” eller hvad der ellers måtte findes af lignende beklædningsgenstande. Så han forsøgte bevidst at fordreje diskussionen; han ville ikke at folk blev klogere, kun at hans politiske ståsted blev fremmet. Det var ikke forkert det han sagde, men samtidig var det løgn.

    Kommentar by Vagn Henning — 16. oktober 2017 @ 16:00

  43. Padehatten har fis i kasketten. Som ateist skal hun ikke blande sig i religion, idet hun har valgt at være neutral(ikke-troende)
    Hun må da gerne smide tøjet og gå en tur gennem Nørrebro. Lad os vædde om hvor tit hun bliver beriget, før hun begynder at tænke anderledes om Islam.

    Kommentar by k.m. — 16. oktober 2017 @ 16:01

  44. Kun tre kvinder i Danmark bærer burka siger overskriften http://politiken.dk/indland/art4834055/Kun-tre-kvinder-b%C3%A6rer-burka-i-Danmark

    (men 150-200 bærer niqab…)

    Kommentar by Vagn Henning — 16. oktober 2017 @ 16:06

  45. # Kommentar by Peter Faber
    Herlig kommentar !! Iøvrigt enig.

    Kommentar by Danskeren — 16. oktober 2017 @ 16:11

  46. “Plads til forskellighed”, “Religion of peace” yup, og Star Wars er et dokumentarprogram…….Fuckhoveder!

    Kommentar by Wazzla — 16. oktober 2017 @ 16:18

  47. @jens, stopit og holla, jeg synes du skal tale med en psykolog om din skizofreni.

    Kommentar by Vagn Henning — 16. oktober 2017 @ 16:32

  48. Hvis den kommende vinter bliver kold, får vi nok en masse skøre sager, med den hensigt at udstille vanviddet ved “forbud mod maskering og heldækkende beklædning”. For så vidt korrekt, ligesom vi har set det med en lang række relevante love, som bliver nemme at gøre til grin, fordi de ikke må formuleres “diskriminerende”, dvs. rettet mod det problem, lovene blev til for at håndtere. Forbilledlig her er (igen) Letland, hvis lov imod burka- og niqab konkret nævner – tro det eller ej! – lige præcis burka og niqab. Ikke raketvidenskab, skulle man tro, men for menneskeretsideologer alligevel…

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 16. oktober 2017 @ 17:01

  49. @Svend: Hvad ved du om, at modstandere af indvandring og islamisering har job eller ej? Har du selv et job? Det vigtigste er, at man er for Danmark og for det danske folk! Denmark er i fuld fart ud af historien – det skal standses!

    Kommentar by tilfældig — 16. oktober 2017 @ 17:09

  50. Hvis det kun er 150 – 200 der bærer niqab, så ser jeg halvdelen af dem hver eneste gang jeg styrer taxien gennem Nordværst.
    Tænk at de bevæger sig så meget udenfor hjemmet

    Kommentar by Træt — 16. oktober 2017 @ 17:43

  51. Ateisten Lærke Voergaard Pade lever i lykkelig (eller måske rettere sagt ulykkelig uvidenhed) om hvad der skete med sine revoulutionære trosfæller i Iran 1979.

    Kommentar by kenneth — 16. oktober 2017 @ 18:44

  52. http://www.dr.dk/radio/p1/orientering/orientering-2017-10-16

    “Muslimske kvinder vil have ret til at bære Niqab”

    DDR P1 Orientering kl. 17.33 – Til seancen på den Røde Plads – Nørrebro.

    Ganske grotesk morsomt indslag. De to ’sorte slyngel’ indhyllede det lykkes at interviewe – er konvertitter. Intervieweren er selv kvindelig muslim med tørklæde af irakisk afstamning – cand. polit. Hun vil efter det første interview, gen-interviewe den person hun har talt med, men kan ikke genkende hende blandt de niqab klædte personager. Hvorfor hun må ringe til hende for at finde hende i mængden…

    God tur til Saudi Arabien eller Afghanistan… Er en passende hilsen.

    Kommentar by Thorbjørn — 16. oktober 2017 @ 19:32

  53. Mangfolkelighed (forskellige
    d) er det positive udtryk. Når det skal være negativt kalder man det inovasive arter. Hahahah.

    Kommentar by Søren — 16. oktober 2017 @ 19:49

  54. Det var godt at burka blev forbudt før det blev for stort. Så mangler der børne omskæring og tørklæde på skoler. Når småpiger går med tørklæde i skolen er det en måde at udpege min datter til voldtægt for fætrene og brødrene. De kan således se hvem der er ludere, når deres egne 6årige går med tørklæde.

    Kommentar by Martin Olsen — 16. oktober 2017 @ 19:54

  55. #52, jeg tændte for 24syv, men gad ikke høre det, som de var i gang med, så jeg slog over på P1: “… og du har gået med niqab i 14 år. Hvordan synes du at stemningen har ændret sig i Danmark?” *CUT ELLY*

    Mon Orientering på et tidspunkt spørger de danskere, der er blevet en minoritet i de islamiserede områder, hvad de synes om udviklingen?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 16. oktober 2017 @ 20:02

  56. Det lader til at hende lærke har lukket sin instagram profil, måske er hun allerede konverteret?
    Og så er hende den gamle i den gule maske også en genganger, jeg ved ikke hvem hun er men hun var også med til “fredsringen” rundt om moskeen på dortheavej samt flere lignende islam-leflende demonstrationer på nørrebro og omegn.
    I det mindste er det da en trøst at det er den samme lille håndfuld landsbytosser der dukker op hvergang, der vil nok altid være et vist overskud fra de psykiatriske hospiltaler i en by som københavn.

    Kommentar by Per — 16. oktober 2017 @ 21:32

  57. #49 Fordommen om at indvandrermodstandere er sociale tabere trives også på højrefløjen.

    Kommentar by Odo — 16. oktober 2017 @ 22:09

  58. Tak 52. Thorbjørn. En sand perle!:-) Bør gemmes: “Hun vil efter det første interview, gen-interviewe den person hun har talt med, men kan ikke genkende hende blandt de niqab klædte personager. Hvorfor hun må ringe til hende for at finde hende i mængden…”

    Det er jo det Monty Python come back, vi er mange, der har drømt om – og så live ude i samfundet. Virkeligheden overgår fantasien.

    Hvis en kvinde i burka, skal stenes for utroskab, kan det så ikke bare være naboens mand, der gik igang med hende, fordi han troede, det var en af hans koner?

    Og når hun skal stenes, hvordan ved man så, at det er hende, der inde i burkaen? Hvem kaster den første sten? :-)

    Kommentar by A-mad — 16. oktober 2017 @ 22:57

  59. Sender lige dette gode grin, som jeg så på snaphanen:

    https://uploads.disquscdn.com/images/58c980d9df5eace1887c068732d6c744fb1bcb818f3f231a46ae67388ea37f9a.jpg

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. oktober 2017 @ 23:22

  60. Lærke Voergaard Pade – en lille tomhjernet møgtøs. Dum som en typisk dansker.

    Kommentar by Søren Andersen — 16. oktober 2017 @ 23:43

  61. Den korrupte koreaner Anna Mee har produceret en kampagne video, hvor hun fortæller, at Marianne Jelved og Margrethe Pestager er hendes store forbilleder.

    Lille skævøjede Anne Mee bør stenes…

    Kommentar by 4760 — 17. oktober 2017 @ 01:54

  62. http://rokokoposten.dk/2017/10/13/trettendeboelgefeminister-burka-progressivt-frigoerelsesprojekt/

    Kommentar by Hr. Naturli' — 17. oktober 2017 @ 11:34

  63. Mr. Pat Condell har jo sagt det så smukt: https://www.youtube.com/watch?v=TlkxlzTZc48

    Kommentar by A. Nysted — 17. oktober 2017 @ 13:55

  64. Nogle indhyllede svin.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 17. oktober 2017 @ 14:41

  65. Min kommentar burde optræde som #62, men den er, ligesom så mange andre af mine kommentarer forsvundet i cyberspace. “Your comment is awaiting moderation”.

    Det var sidste gang. Gider ikke længere at bruge tide på at bidrage til Uriasposten.

    Farvel.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 17. oktober 2017 @ 17:07

  66. -> Hr. Naturli’

    Jeg har ferie, og tjekker moderationsbakken adskillige gange om dagen. Godkendte en del kommentarer i dag, blandt andet fra ‘4760’, som uvist af hvilken årsag altid skal godkendes. Du havde ingen kommentarer til godkendelse. For sjov bladrede jeg lidt i spam-bakken (Akismet-filter, helt automatisk), og stødte på to kommentarer (blandt flere hundrede). Den ene var et link fra ‘Anno’, den anden var et ‘link’ fra dig. Se evt. http://uriascdn.net/Naturli.jpg

    Hvis jeg ikke havde et filter på, ville det være umuligt at debattere. Der vil være viagra-reklamer i alle tråde. Skulle jeg godkende alt inden det kommer offline, kunne jeg ikke lave andet. 100 kommentarer om dagen er ikke unormalt.

    Kommentar by Kim Møller — 17. oktober 2017 @ 19:27

RSS feed for comments on this post.