17. oktober 2017

Nørrebro: 16-årig albaner skuddræbt, Servet ‘original gangsta’ Abdija, ikke bande-relateret, men…

Det skal nok passe at gårsdagens offer ikke er aktiv i en af indvandrerbanderne, men når man trawler Facebook-profiler i segmentet opdager man hurtigt, at langt de fleste har en eller anden relation til en lokal gruppe. Når politiet afviser at drabet er ‘banderelateret’, så vil det ofte være ord blottet for mening. En 16-årig albaner, der har sin daglige gang hvor bandekrigen raser, er nødt til at vælge side, og er hermed relateret på et eller anden niveau.

Navnet er Servet Abdija, der på Facebook præsenterer sig med tilnavnet ‘OG’ – original gangster. Han går meget op i Albanien, og man kan eksempelvis se ham i en dyr Stone Island-trøje sværge ‘loyalitet’ til vennerne.

Fra JP.dk – Politiet om 16-årig dreng dræbt af skud: Ingen indikationer på bandeskyderi.

“En 16-årig dreng er blevet erklæret død, efter at han mandag aften blev ramt af flere skud omkring Ragnhildgade på Østerbro i København. …

Tirsdag morgen lyder det fra politiet, at der ikke er indikationer på, at der er tale om et bandeskyderi – men at man efterforsker bredt.

I løbet af sommeren har der i hovedstaden været en bølge af skyderier på åben gade. De kan ifølge politiet især henføres til stridigheder mellem banden Loyal To Familia og en anden gruppe på ydre Nørrebro og Østerbro.”

(16-årige Servet Abdija med den dobbelthovede ørn, Albaniens nationale symbol; Foto: Facebook)

“Loyalitet til dem som har betydning for en…” (Servet Abdija, 11. oktober 2017)

“Original gangster or original gangsta (OG) may refer to an individual (regardless of criminal affiliation) who represents ideals the speaker sees as gangster and generally ‘tough’ or ‘hood’ in behavior, looks, or both as well as a connection to the past or being older: commonly used as a sign of respect.” (Wiki)

(Den ene af Servet Abdijas to Facebook-profiler: Bemærk ‘OG’.)

Oploadet Kl. 10:41 af Kim Møller — Direkte link71 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/88928/trackback

71 Comments »

  1. Jeg har altid undret mig over politiets mani med at understrege, at skuddrab på teenagere ikke er bande-relaterede. Hvordan får det nogen som helst til at ånde lettet op? “Juhuu, nu er det ikke folk der er nemme at identificere der har myrdet nogen, men kan være hvem som helst”??

    Kommentar by Henrik — 17. oktober 2017 @ 10:44

  2. Skaden er ikke så stort at det forstyrrer min nattesøvn.
    Et stk muslimsk indavl mindre.
    Herren være ham nådig, med de 72 vingede smågrise. (Jumfruer)

    Kommentar by Sindsro — 17. oktober 2017 @ 11:27

  3. Når politiet taler om skuddrab i Kbh.’s gader og baggårde, lyder det lidt som fodboldfans, der er stolte af at kende klubberne og kende spillet nede på banen.

    Kommentar by AN — 17. oktober 2017 @ 11:43

  4. Hvad laver en nationalistisk albansk familie her i Danmark? Kan en ansvarlig politiker svare?

    Kommentar by traveler — 17. oktober 2017 @ 11:55

  5. Kommentar by traveler — 17. oktober 2017 @ 11:55

    Hæver invalidepension pga psykisk sygdomme af diverse tilsnit.
    Du og jeg betaler for berigelsen!

    Kommentar by Knud — 17. oktober 2017 @ 12:13

  6. En 16 årig dreng skudt og ingen indikationer på andet end, at han var 16 år.

    Kommentar by Menig 442 — 17. oktober 2017 @ 12:35

  7. > ansvarlig politiker? Findes det?

    Kommentar by Erik — 17. oktober 2017 @ 12:41

  8. Jeg har opdateret posten med navnet på afdøde.

    Kommentar by Kim Møller — 17. oktober 2017 @ 12:56

  9. Man kan heller ikke ligefrem sige det er ubelejligt for gerningsmanden, at politiet har så travlt med at feje teorien om en forbindelse til bandekrigen af bordet. En sådan forbindelse vil jo fungere som skærpende omstændighed ved en evt. domfældelse.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 17. oktober 2017 @ 13:13

  10. lad os sige at tabet er til at overse…

    Kommentar by Kafirharbi — 17. oktober 2017 @ 13:21

  11. Pyha, jeg frygtede, det var en dansker, der var blevet skudt.

    Kommentar by A. Nysted — 17. oktober 2017 @ 13:46

  12. JEG INDKALDER HERMED TIL FOLKEMØDE!
    Vi kræver, at politikerne svarer på, hvad albanske, afghanske, pakistanske, marrokanske og somaliske familier laver her i Danmark! Der er IKKE krig i deres hjemlande!

    Kommentar by M.J. — 17. oktober 2017 @ 14:18

  13. @11 MJ: Enig! Ud med de fremmede. Danmark for danskerne!

    Kommentar by tilfældig — 17. oktober 2017 @ 14:46

  14. # 11

    Du glemte nigerianere og sigøjnere…

    Kommentar by 4760 — 17. oktober 2017 @ 14:59

  15. Da der ikke står nogen steder at det var en dansker som blev skudt, så havde jeg godt på fornemmelsen at det uden tvivl var noget bande halløj . . . om når en ‘fætter’ så udtaler sig i avisen var det soleklart
    http://ekstrabladet.dk/112/faetter-knust-efter-skuddrab-paa-16-aarig-talte-med-ham-i-gaar/6872582

    Ja, hans facebook profil viser jo helt klart attituden fra en sød og god dreng . . . måske i albansk optik.

    Tak for afklaringen, Kim !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 17. oktober 2017 @ 15:38

  16. Mon ikke snart de kinesiske turister begynder at tage selfies i Nørrebros krigszoner?

    Kommentar by Michael — 17. oktober 2017 @ 15:56

  17. Fra BT: Politiet afslører nye oplysninger om skuddrab på 16-årig.
    “Drengen levede et helt normalt liv”
    “stammer fra Makedonien, men han er født og opvokset her i Danmark”.
    Ikke et eneste kritisk spørgsmål fra journalister eller lidt baggrundstjek på “drengen”. Man sidder og lader sig fodrer med ligegyldig information fra etaten.
    Der er mere journalistisk integritet i Møller’s lillefinger end i hele den etablerede danske journaliststand.
    Træk mediestøtten omgående.

    https://www.bt.dk/krimi/iskold-likvidering-politiet-afsloerer-nye-oplysninger-om-skuddrab-paa-16-aarig

    Kommentar by Frank Hagmann — 17. oktober 2017 @ 17:04

  18. @Kim Møller: jeg synes du må være en særdeles egnet kandidat til Cavling prisen,

    Men det er vist Pollutiken det står for tildelingen, så den tør de vist ikke tildele dig.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 17. oktober 2017 @ 17:06

  19. Før var det hele bande realitet. Ikke nu, så må det være terror.?!

    Kommentar by P — 17. oktober 2017 @ 17:32

  20. DR2 Dagen har lige haft et indslag om drabet. Ikke et ord om identitet eller etnicitet. Det handlede nærmest kun om våben og visitationszoner. – Jeg måtte læse Kims blogindlæg med kommentarer en gang til for ikke at opgive alt håb om Danmarks redning. Og sådan er det jo tit. – Tak.

    Kommentar by Catfish — 17. oktober 2017 @ 17:53

  21. En 16-årig dreng er en dreng er en dreng er en dreng.- Og sådan er det jo bare.

    Kommentar by Catfish — 17. oktober 2017 @ 17:57

  22. Hvis det ikke er banderelateret, så må det være æresrelateret. Han har sikkert pillet ved den forkerte pige fra den forkerte familie.

    Kommentar by BE — 17. oktober 2017 @ 18:12

  23. Tak for info Kim. Jeg besøger ALTID Uriasposten, når jeg skal have noget væsentligt at vide om en sag.

    Hvem er det mon, der holder hånden over multikulturdrømmen i den danske politietat? Det er med garanti ikke den menige politimand. Det er sandsynligvis den politisk inficerede politiledelse, som burde sige kollektivt op, så der kan komme nogle nye, friske og rigtige politifolk til. DJØF’erne ud af politiet kunne mantraet være, bortset fra der, hvor de gør nytte, hvilket jo er i lovarbejdet, men IKKE i ledelsen.

    Kommentar by Per747 — 17. oktober 2017 @ 18:47

  24. Hip, Hip, Hurra! det går sku den rigtige vej :)

    Kommentar by Piphans — 17. oktober 2017 @ 20:39

  25. #21 Og hvad så?

    Kommentar by Odo — 17. oktober 2017 @ 21:15

  26. Fra nul til femten er det en dreng, fra femten til atten er det en ung mand, og herefter voksen. Jeg har i DR set en mand på tyve omtalt som dreng. Tror det har noget med journalisters infantile gemyt..

    Kommentar by Slyrgraff — 17. oktober 2017 @ 21:59

  27. Det der undrer mig mest er hvordan Københavns Politidirektør Anne Tønnes kan forblive på posten når der dagligt skydes og dræbes i byen uden politiet reelt har gjort noget ved sagen?

    https://www.tv2lorry.dk/artikel/koebenhavn-faar-ny-politidirektoer

    Enhver anden leder der udviser samme apati i krisesituationer ville være fyret for længst.

    Her er listen over samtligt 12 politidirektører…. satme nogle sløve padder iblandt kvinderne, specielt Kit fra Odense…. ikke meget relevant erfaring med politiarbejde

    Kommentar by redneck — 17. oktober 2017 @ 22:16

  28. Her er listen
    https://www.politi.dk/da/ompolitiet/politidirektoererne/

    Kommentar by redneck — 17. oktober 2017 @ 22:17

  29. Nå, nu er det ikke længere et tilfældigt offer:

    https://www.tv2lorry.dk/artikel/16-aarig-blev-ramt-af-mindst-seks-skud

    – Vi har en fornemmelse af, at gerningsmanden eller gerningsmændene vidste, hvem de gik efter, siger han på et pressemøde.

    Samtidig siger han, at det ikke er politiets opfattelse, at der er tale om et skyderi, der kan knyttes til den voldsomme konflikt mellem kriminelle grupper. Man mener heller ikke, at der er tale om en forveksling af personer, fordi området var godt belyst, og der blev skudt forholdsvis tæt fra.

    Banderelateret eller ikke banderelateret… i hvert fald muslimorienteret

    Kommentar by redneck — 17. oktober 2017 @ 22:20

  30. Politipædagogerne står sammen med hele sammenrendet af væmligboere og naive politikere og dumme journalister: Befolkningen må intet vide om det snarlige multikulturelle sammenbrud.

    Kommentar by Nokernok — 18. oktober 2017 @ 00:10

  31. puha, jeres hadske kommentarer fortæller mere om jer som mennesker end de mennesker i omtaler..
    Hvornår blev vi i Danmark så bange og snæversynet at vi glemte at vi har en hjerne og et hjerte at lytte til?
    Jeg råder alle jer med det brændende had at slukke for tvét og tage ud i landet for at møde nogle forskellige mennesker.
    I burde skamme jer for jeres had og grusomheder.
    I er desværre meget uvidende og jeg, som jeres medmenneske, håber for jeres eget bedste, at i vil oplyse JER SELV lidt bedre..
    Ud af fåreflokken med jer!

    Kommentar by Sus — 18. oktober 2017 @ 00:54

  32. ,

    Kommentar by Sus — 18. oktober 2017 @ 00:55

  33. Politi direktørerne har delt kr. 815.000 i bonusser for godt arbejde, det er beskæmmende når man oplever den stigende mordrate og mordforsøg blandt bestemte grupper, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 18. oktober 2017 @ 01:07

  34. @ Nokernok.

    Uvidende??
    Hvilken planet bor du på, for det kan da ikke være her?

    Kommentar by Ulrik — 18. oktober 2017 @ 01:26

  35. @31 Kommentar by Sus — 18. oktober 2017 @ 00:54

    Kære Sus.
    Den, der lever ved sværdet, dør ved sværdet (eller noget i den stil).
    Jeg behøver ikke at tage ud i landet, da jeg allerede bor på landet. Den friske luft gør at jeg kan tænke klart.
    Det er beklageligt at en ung knøs, med livet foran sig er død, men der ligger nu nok mere i den sag end der for nuværende er oplyst og en perker er nu engang en perker.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 18. oktober 2017 @ 02:13

  36. Sus — 18. oktober 2017 @ 00:54,

    Du er uden tvivl velmenende men det er dig der er bagefter kurven. Der kommer krig, i Danmark, om Danmarks overlevelse. Den er på en måde allerede igang. Det forstår Uriaspostens læsere generelt men det gør du ikke. Hadet her er vand iforhold til det had mod Danmark og Vesten, og alle ‘kuffar’, der lever i muslimske miljøer i Danmark. Tingene er meget værre end du tror, desværre. Og det er ikke Urias læseres, og lignendes, skyld. Men er i høj grad forårsaget af den naivitet du repræsenterer her. Det rigtige had er slet ikke begyndt endnu.

    Kommentar by Moran ya Simba — 18. oktober 2017 @ 03:56

  37. Sus — 18. oktober 2017 @ 00:54
    Fåreflokken???
    Mon ikke det er dig og dine meningsfæller som alle med dikkende haler og humanistisk rummelighed løber i røven af mordere, pædofile og voldtægtsforbrydere der skulle se at komme ud af fåreflokken.

    Kommentar by Frank Hagmann — 18. oktober 2017 @ 06:27

  38. https://www.bt.dk/danmark/nye-oplysninger-16-aarig-blev-likvideret-paa-vej-hjem-fra-fodbold-han-var-helt

    Når man ser på billedet, så indikerer det bestemt ikke nogen velintegreret eller normal ung mand :-)

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 18. oktober 2017 @ 07:53

  39. Endnu et koldt ’sus’ af idioti og benægtelse og som er medskyldig i mord og voldtægter på danskere og i den kommende krig i vores eget land.

    Kommentar by Piphans — 18. oktober 2017 @ 08:26

  40. -En mand er 18 år eller ældre- en kvinde er 18 år eller ældre.
    Journalister skriver fx “15 årig mand” eller “19 årig pige”.
    Det gør de for at forvirre og forplumre beskeden, de gør det for at trække en historie i enelleranden venstreekstremistisk retning. Det er sådan noget de lærer på deres treårige specialarbejderkursus.

    Kommentar by Hul igennem? — 18. oktober 2017 @ 08:51

  41. @38 nej, minder om den hyldest krudttønde Omar fik da han fik sine 70 flyvende grise overrakt af politiets kugler

    Kommentar by redneck — 18. oktober 2017 @ 09:07

  42. @Sus – du og dine har målrettet hevet hadet med til lille Danmark. Du og dine meningsfæller er skyld i mine børn skal vokse op i et land der præges af voldtægter, skyderier, knivstikkeri og tilfældig vold mod etninske danskere forårsaget af dine multikulturelle drømme.

    Du gemmer dig sikkert trygt i fåreflokken i een eller anden hvid ghetto og den eneste kontakt med perkerne er når du bestiller fredags-pizza via nettet eller drister dig ind på en etnisk restaurant, hvor smukke mørke tjenere slesker for dig imens de onanerer i maden bag døren.

    Joeh, hadet er her skam…. og det var dig og dine der lukkede ulven ind i fårefolden

    Kommentar by redneck — 18. oktober 2017 @ 09:11

  43. – Han levede et stille og roligt liv, som unge mennesker gør, sagde efterforskningslederen på et pressemøde tirsdag eftermiddag.

    http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE9958525/politiet-unge-har-vigtig-viden-i-sag-om-drab-paa-16aarig/

    Yes Sir, og i næste uger er der to torsdage…!

    Politiets troværdighed daler støt og roligt ned på listen, så de snart ligger og roder sammen med journalister, politikere og brugtvognsforhandlere og slås om sidstepladsen.

    Kommentar by kent — 18. oktober 2017 @ 09:55

  44. Den lille naive tøs Sus # 31 er nok en af de danske “kvinder”, som har fået bleget anus, for ikke at virke for racistisk…

    Kommentar by 4760 — 18. oktober 2017 @ 10:00

  45. Politiet bliver mere og mere komisk i deres udmeldinger: På den ene side siger de han ikke var et tilfældigt offer og andre “unge” ligger inde med vigtigt viden og samtidig hævder de ” Han levede et stille og roligt liv, som unge mennesker gør, sagde efterforskningslederen på et pressemøde tirsdag eftermiddag.”

    http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE9958525/politiet-unge-har-vigtig-viden-i-sag-om-drab-paa-16aarig/

    Sandheden er derude et sted…. men vil man finde den?

    Kommentar by redneck — 18. oktober 2017 @ 10:38

  46. @Kent – sorry, så ikke du havde postet samme link, vi er helt enige….

    Kommentar by redneck — 18. oktober 2017 @ 10:38

  47. Måske skulle man undersøge hans famile fra Albanien. Om en onkel eller fætter har nogen forbindelse til Mafiaen, for det er kendt at Albanien er et af de lande med størst kriminalitet.

    Måske er det våben han blev skudt med fra Albanien.

    Kommentar by Anders Nielsen — 18. oktober 2017 @ 11:03

  48. De er alle sammen medlem af en bande. Det er bare politiet der ikke kan finde ud af hvilken bande det er.

    Kommentar by jrp — 18. oktober 2017 @ 11:11

  49. Så er der kommet billeder af den sørgende mor, ikke just hvad jeg definerer som en “normal” familie, billedet kunne ligeså godt være taget i Pakistan men desværr er det fra København

    http://ekstrabladet.dk/112/mor-knust-efter-drab-paa-16-aarig-han-var-mit-eneste-barn/6874274

    Ethvert voksent menneske med børn kan nok levende sætte sig i moderens sted. Men den menneskelige sympati bør ikke overskygge det faktum at offeret var ud af en tørklædebærende, ikke-integreret familie og jf ovenfor havde stort behov for at promovere sig som “Gangster”… ikke noget vi bør samle på

    Kommentar by redneck — 18. oktober 2017 @ 13:24

  50. Banderne mangler jo pushere, håndlangere og folk der vil hjælpe dem med at skjule våben og stoffer. Mange af de fremtrædende sidder jo fængslet i tide og utide.
    En af politiet ukendt person er jo nærmest det optimale at få fat på. Måske han har lovet en af banderne noget, er blevet involveret, og har siden fået kolde fødder. Så ved han bare nogle ting, som banderne ikke er interesseret i kommer videre. Måske han er kommet til at skylde de forkerte personer penge for ting han skulle sælge. Dyrt tøj kunne være en indikator. Måske har han været smart, og fortalt at han vil gå til politiet.
    Og så er det altså bare lidt for hurtigt, at politiet er ude og sige at han ikke har noget med nogen gruppering at gøre – nærmest inden han var kold. Ikke just noget der skaber tillid til at det er hele sandheden vi får.

    Kommentar by Henrik Jensen — 18. oktober 2017 @ 13:30

  51. […] Uriasposten har flere oplysninger om den dræbte. Den populære politiske blog gør bl.a. opmærksom på, at den dræbte bruger betegnelsen “OG” på sin Facebook-side, og briger efterfølgende dette citat fra Wikipedia: […]

    Pingback by Foto: Har du set den dræbte 16-årige inden drabet i mandags? | 24NYT — 18. oktober 2017 @ 13:31

  52. Det var dog et ubehageligt sted jeg havde forvildet mig hen. Sikke nogle grusomme kommentarer! Et sted så fyldt med had til mennesker man ikke kender eller har nogen som helst idé om, hvordan er – udover et facebookbillede. Se det er i sandheden sørgeligt for Danmark. Stakkels dreng og hans familie.

    Kommentar by B — 18. oktober 2017 @ 13:44

  53. I er jo mentalt syge. Den her hjemmeside fodrer had. I er de ægte terrorister. Hvor blev medmenneskeligheden af? Jeg er chokeret!

    Kommentar by Nadia — 18. oktober 2017 @ 14:36

  54. Her ulmer had i fred og ro.
    Man kan altid råbe højt når der ikke er nogen til at modsige en.
    Ikke nemt at være farveblind :(

    Kommentar by Jane — 18. oktober 2017 @ 14:59

  55. Nadia 18. oktober 2017 @ 14:36
    Det lader til at dig og dine veninder Sus og Jane er sendt i byen for at provokerer klientellet her på urias. Det kommer i ikke langt med:-).
    Hils ude på Nørre Allé og Dortheavej.

    Kommentar by Frank Hagmann — 18. oktober 2017 @ 16:29

  56. Uriasposten er tilsyneladende blevet inficeret med venstreradikale fladlus…

    Kommentar by 4760 — 18. oktober 2017 @ 16:43

  57. Jeg håber for jeres forældre, at de aldrig vil blive udsat for det, som denne drengs forældre nu er udsat for.

    Først at få sønnen dræbt og derefter at blive hånet og fornedret af de rene hjernedøde tumper.

    Det fortjener jeres forældre ikke at opleve. Og det fortjener denne drengs forældre heller ikke!!

    Kommentar by Meee — 18. oktober 2017 @ 16:45

  58. Urias din ludersøn

    Kommentar by Elvira — 18. oktober 2017 @ 17:21

  59. Ifølge EB.dk er et pakistansk ægtepar idømt henholdsvis 1 og 1 ½ års fængsel for at bortføre deres 17-årige datter til Pakistan.

    Årsagen var, at pigen var kommet i “dårligt” selskab, d.v.s. hun havde fået danske venner og veninder, og skulle derfor tvangsgiftes med en retarderet fætter fra landsbyen.

    Men mon ikke Rushy Rashid og andre islam-apologeter kan drejet historien til, at det var på grund af “islamofobi”?

    Kommentar by 4760 — 18. oktober 2017 @ 17:31

  60. Elvira — 18. oktober 2017 @ 17:21
    Hedder din søn Urias????

    Kommentar by Frank Hagmann — 18. oktober 2017 @ 18:06

  61. Så et sted vistnok Ekstrabladet at en fætter fortalte at “han” på det seneste var kommet ud i noget snavs…
    Ikke bande-relateret…??

    Kommentar by Frank Mathiesen — 18. oktober 2017 @ 18:57

  62. skal vi rejse til mellemøsten og dræbe uskyldig borger i demokratiet navn som perverse kapitalister og derefter klage over integration ikke går godt.

    Kommentar by Lars Olsen — 18. oktober 2017 @ 22:18

  63. Nogle der har lyst til et væddemål om disse 3 “danske” drenges etnicitet?
    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE9960523/tre-danske-drenge-sigtet-for-at-have-draebt-en-svane-i-italien/

    Kommentar by Nielsen — 18. oktober 2017 @ 23:38

  64. En serviet fuld af skudhuller er ikke nogen god serviet.
    Men bortset fra det: Hvor kendte gerningsmændene ham fra????

    Kommentar by Per Jensen — 19. oktober 2017 @ 08:07

  65. ‘The coming war in Europe’, gratis, indtil videre, på kindle amazon

    http://www.europeancivilwar.com/what-is-the-coming-war-in-europe/

    Kommentar by Moran ya Simba — 19. oktober 2017 @ 10:07

  66. Drengen var lige blevet erklæret egnet til gymnasiet, og ville gerne være politibetjent. Jeg kan ikke se, at det er identisk med et ønske om en kriminel løbebane, men snarere et tegn på, at han gerne ville være en god samfundsborger.

    Mht. hans udseende, så adskiller det sig ikke meget fra andre knægte på 16 år. Da jeg selv var 16 år, gik jeg skam også med kasket og hængerøvsbukser, men det ændrede ikke ved, at jeg nu er 38 år, uddannet ingeniør, og en god samfundsborger (og ja, jeg er så pæredansk, som man kan blive – rødt hår, helt hvid). Så det er lidt forkert at dømme en 16 årig på hans udseende – tøjvalg afspejler jo bare moden fra dét kvarter, vedkommende vokser op i.

    Hans forældre var ikke nassere på samfundet, som flere bruger som argument, men havde et pizzeria og var selvforsørgende.

    Så jeg synes absolut, at det er lidt usmageligt, at en ung fyrs, tragiske død bliver fejret herinde, som var det en fest. Jeg forarges selv over bandekrigen, og ønsker dem et sted hen, hvor den store sol ikke skinner, men det ser ikke ud til, at der var nogle linjer mellem bandekrigen og den unge fyr. Når politiet tilmed udtaler det samme, så er det nok, fordi det er sandheden.

    Hav lidt medfølelse med forældrene til den stakkels dreng.

    Kommentar by Viden? — 19. oktober 2017 @ 15:42

  67. Viden? — 19. oktober 2017 @ 15:42
    Selvfølgelig ville han være politibetjent. Det er fedt at rende rundt med en gun og så oven i købet få løn for det.
    Hans forældre havde et pizzeria og…….hvad så? Hvis du tror at fordi man har et pizzeria så betaler man automastisk skat og yder sit til samfundet som en nyttefuld borger så er du bund naiv.
    Havde det nu været pæredanske kridhvide Emil på 16 der var blevet pløkket ned var du så røget til tasterne?

    Kommentar by Frank Hagmann — 19. oktober 2017 @ 17:23

  68. # 66, Viden?

    Du beskriver dig selv som uddannet ingeniør, er pæredansk og kridhvid med rødt hår.

    Jeg gætter derfor på, at du er konvertit, hedder Junes Kock, og er talsmand for Hizb ut-Tahrir.

    Har jeg ret?

    Kommentar by 4760 — 19. oktober 2017 @ 19:29

  69. Tænk på hvis det var jeres eget barn der blev skudt foran sin egen opgang og din ven/veninde ringer og siger at der er en masse politi folk foran og du kigger ud fra altanen og ser din egen søn død ned på asfalten og du kan ik gå ned siden at det er et gerningssted hjem synes at i burde have lidt medfølelse er det ikke Danmark vi bor i? Er det ikke os danskere der burde bakke op og være imødekommende drengen var kun 16 år forældrene har kæmpet 10 år og det kan lige så godt være en danskers er har skudt ham

    Kommentar by Anonym — 21. oktober 2017 @ 00:25

  70. Anonym — 21. oktober 2017 @ 00:25
    “Det kan lige så godt være en dansker der har skudt ham”.
    Hvilken planet kommer du fra????
    Som jeg skrev til (U)Viden så ville ikke en jer skrive så meget som en halv sætning hvis det havde været en hvid dansk dreng der var blevet skudt.
    Jeg har lige så meget til overs for offeret her som i har for alle de utallige hvide ofrer der er blevet voldtaget, overfaldet og dræbt af muslimer her i danmark i gennem de sidste godt og vel 30 år.
    For min skyld må alle i humanister godt blive ved med at skrive herinde, men hvorfor spilde jeres tid.

    Kommentar by Frank Hagmann — 21. oktober 2017 @ 08:38

  71. Danmark for muslimerne!

    Kommentar by Muhammed — 3. juli 2018 @ 11:04

RSS feed for comments on this post.