20. oktober 2017

Italien: Tre danske efterskoleelever stenede knopsvane til døde, sendt hjem med fly, smidt ud af skole

Jeg gravede i sagen for et par dage siden, og kom frem til, at det formentligt var elever fra Ladelund Efterskole, ikke et gymnasium som flere medier skrev. Efterskolen havde mere end 100 elever afsted i flere busser, og for god ordens skyld, så må det nævnes, at der i det store selskab (jf. navnelisten) kun var en enkelt AEH’er. En kurder på 18 år. Fra JV.dk – Tre efterskoleelever bortvist: Stenede svane til døde i Italien.

“Den italienske ungdomsdomstol ventes at rejse sag mod tre danske efterskoleelever, som på en rejse til Gardasøen dræbte en svane. Svanen blev stenet ihjel.

De tre elever – to på 17 år og en enkelt på 16 – var på rejse sammen med deres skolekammerater fra Ladelund Efterskole ved Vejen i byen Peschiera i den sydlige ende af Gardasøen.

Ifølge den italienske avis La Stampa var de tre drenge på en gåtur ved søen. Her mødte de en velvoksen knopsvane, som pustede sig op og hvæsede af de tre drenge. Det fik drengene til at kaste sten mod svanen, som forsøgte at komme i skjul i nogle siv ved søbredden. Drengene fortsatte dog med at kaste sten, og det kom til at koste svanen livet.

Oploadet Kl. 10:57 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/89042/trackback

31 Comments »

  1. Muslimer mishandler dyr i Dummark – ingen straf.
    ‘Danskere’ mishandler dyr i italien – straffes ved domstol.
    Dumskerne er uden tvivl verdens dummeste folkefærd.

    Kommentar by Piphans — 20. oktober 2017 @ 11:16

  2. Umiddelbart tænker jeg at der må være tale om anti-Hvide aktivister. Formentlig i nærheden af Antifa – AFA.

    Den Hvide Svane er et billede på det (hvide) Danmark. Det er en stolt fugl som aggressivt forsvarer sig selv og sit afkom. Dette symboliserer Danmark før opløsningen i EU begyndte.

    Stenkast – Et populært tidsfordriv i Mellemøsten og på Nørrebro; begge steder huser som bekendt mange anti-Hvide voldelige racister.

    OT
    Husk i øvrigt at se Richard Spencers optræden på University of Florida, hvor Alt Rights karismatiske uofficielle leder ifgl. Analavisen Ekstra Bladet blev buhet ud af det til lejligheden rekruterede venstreradikale publikum! Det var igen et kæmpe selvmål for venstrefløjen. De var nemme ofre for den veltalende etnonationalist Richard Spencer.

    Her er én af versionerne (live stream på dåse) desværre noget frygtelig musak inden de hele kommer i gang:
    https://www.youtube.com/watch?v=u2XvwcNSDmw

    Kommentar by Balder — 20. oktober 2017 @ 11:23

  3. Arabere er ikke kurdere.

    Arabere er folk fra Jordan, Saudi-Arabien, Palæstina, Libanon,Syrien o.s.v.

    Persere, afghanere, kurdere, pakistanere, tyrkere er ikke arabere.

    Kommentar by ung konservativ — 20. oktober 2017 @ 11:24

  4. -> Ung konservativ

    Jeg troede jeg kunne få lov til at skrive araber om en kurder (fra Syrien), uden at det blev fikspunkt for kommentarsporet, men nej – heller ikke denne gang. Nu står der AEH’er, hvad er ligeså upræcist, da jeg så mindst en asiat på listen. Mellemøstlig herkomst lyder bare dårligt, men dækker i øvrigt også over tyrkere fra den asiatiske del af Tyrkiet.

    Kommentar by Kim Møller — 20. oktober 2017 @ 11:30

  5. Hvis du ved han er kurder fra Syrien – hvvorfor så ikke bare skrive det i indlægget?

    Kommentar by kenneth — 20. oktober 2017 @ 11:59

  6. Op med humøret Kim – Skulle der stå en ordkløver i kulissen, så tag det ikke så tungt – For hver én af disse typer, er vi 1000 der bakker dig op!

    Kommentar by T. Flodur — 20. oktober 2017 @ 11:59

  7. Hvad siger Koranen om stening af svaner – Hvis nu de tre lømler, i en fart, konverterer til Islam, så skulle den vel være hjemme (?)

    Kommentar by T. Flodur — 20. oktober 2017 @ 12:08

  8. Araber eller Perser, for mig er det et fedt. De fører alle sammen islam med sig, og jeg finder personligt, at der kun er minimalt forskel på de to racer. Lidt som normænd og danskere.

    Kommentar by Lisbeth — 20. oktober 2017 @ 12:18

  9. I er hurtige til at antage at den eneste AEH’er på deltagerlisten også er blandt de tre dyremishandlere, uden at have skyggen af bevis derfor.

    Ret skal være ret

    Kommentar by Træt — 20. oktober 2017 @ 12:27

  10. Boys are boys, som I siger. Hvorfor problematisere en naturlov?…

    Kommentar by Margrethe — 20. oktober 2017 @ 12:44

  11. Blev svanen halalslagtet?

    Kommentar by 4760 — 20. oktober 2017 @ 12:52

  12. Tak Flodur. Et klassisk blogger-dilemma (præcision vs læsbarhed). Ung konservativ er nu ikke en troll (faktisk en god fyr), men alle har sine kæpheste.

    Kommentar by Kim Møller — 20. oktober 2017 @ 13:07

  13. 3.ung konservativ har vist ret. “Mellemøst mennesker” er nok mere præcist, for det der er tale om her? Men det lyder lidt forkert alligevel?

    Ifølge den Store Danske Encyclopædi: “Mellemøsten er et ikke præcist afgrænset område i Vestasien og Nordafrika”. Vi kunne kalde dem “mellemøstere”?:-)

    OK. Det er ikke spor indviklet (og så alligevel:-). Arabere er dem, der taler herskernes/erobrenes sprog dvs koranens/Mekkas beduinsprog: arabisk.

    Det er lidt ligesom at spaniere og franksmænd m.fl stadig forsøger at efterabe de romerske herskeres hedninge sprog. De fortsatte med det, da romerne blev kristne og gør det den dag i dag! :-) Vi kunne kalde dem ‘romaner'(= konstruktionen’araberne’).

    Nord for Rhinen-Donau begyndte vi ikke at tale ‘romersk’, for vi var ikke regeret af romerne (bortset fra England i en kortere periode). Så vi er ikke ‘romaner’:-)

    De fleste arabere er muslimer, men der er kristne arabere og sågar kristne, arabiske terrorister:

    “Terrorism’s Christian Godfather
    You could call George Habash, a Palestinian leader who died in Amman on Saturday at the age of 82 (i 2008), the godfather of Middle East terrorism. If you assumed that Palestinian or Arab extremism somehow sprung entirely from Islam — from the puritanical Wahabbi intolerance and so forth — take a close look at Habash’s first name. He was a Greek Orthodox Christian, who sang in his church choir as a boy back in the Palestinian town of Lydda.”

    Kommentar by A-mad — 20. oktober 2017 @ 13:20

  14. Det er fuldstændig skide ligegyldig om de 3 er kridhvide danskere 17 generationer tilbage – sådan noget pis dér gør man bare ikke.

    Forhåbentlig får de en hård straf af de italienske myndigheder.

    Herhjemme sker der ikke en skid. For en del år tilbage var der en sag hvor nogle unge drenge oversprøjtede en hamster med benzin og brændte den af levende.

    Straf: Bøde på 1.000 kr. og nogle få dages betinget fængsel. Totalt til grin.

    Kommentar by kent — 20. oktober 2017 @ 13:50

  15. Danskere udlaendinge, gule, blaa, roede, en kaempe roevfuld,ville vaere paa plads , det hjaeper ikke svanen,men maaske de idioter vil taenke sig om en anden gang, jeg tvivler,dybt skuffet r

    Kommentar by dunk — 20. oktober 2017 @ 14:20

  16. Så tabte jeg væddemålet. Men jeg er ikke fuldt overbevist.

    Kommentar by Nielsen — 20. oktober 2017 @ 14:33

  17. Tre danske elever stener en svane?
    Jeg er ikke den eneste der synes at ordet “danske” er blevet misbrugt de sidste mange mange år?
    Hver gang jer ser ordet penslet ud og ekstra fremhævet, så bliver jeg mistænkelig, og meget meget ofte med rette!
    For at stoppe videre mistænkeliggørelse, så lad og få nogle navne “på bordet”.

    Kommentar by Birger Jensen — 20. oktober 2017 @ 16:32

  18. Kendte både steen og svane i skolen.

    Kommentar by P — 20. oktober 2017 @ 18:31

  19. Når unge kaster store sten ned fra motorvejsbroer for at dræbe trafikanterne, er det svært at blive overrasket over, at svaner stenes til døde. Det er kun, hvad man kan forvente, og er det logiske og forudsigelige resultat den uansvarlige politik, der bliver ført i Danmark.

    Måske er det dig og din familie, der næste gang bliver stenet til døde.

    Kommentar by Søren Andersen — 20. oktober 2017 @ 19:11

  20. Giv svinene samme behandling.

    Kommentar by Ingolf Rasmussen — 20. oktober 2017 @ 19:33

  21. Tak til kent, dunk og Ingolf Rasmussen for deres gode indlæg i denne tråd. Ligeledes tak til ung konservativ, kenneth og A-mad for deres indlæg om kurdere og arabere.
    I andre: Uha uha!

    Kommentar by bjarne Binee — 20. oktober 2017 @ 20:55

  22. >2 Balder
    God video du linker til.

    Kommentar by Nielsen — 21. oktober 2017 @ 01:24

  23. Though i lost Richard Spencers sense around 55 min.
    Han gør ikke alt right en tjeneste.

    Kommentar by Nielsen — 21. oktober 2017 @ 02:02

  24. Hedder den ikke knopsvane?

    Kommentar by Nielsen — 21. oktober 2017 @ 02:37

  25. Kommentar by Nielsen — 20. oktober 2017 @ 14:33

    Væd du bare videre, oddsene har aldrig været bedre!

    Kommentar by Wazzla — 21. oktober 2017 @ 06:19

  26. Hvad er en AEH’er?

    Kommentar by John — 21. oktober 2017 @ 15:36

  27. # 26

    AEH = Anden Etnisk Herkomst = muhammedansk kneppeaffald.

    Kommentar by 4760 — 21. oktober 2017 @ 20:52

  28. #27
    Tak for svaret.

    Kommentar by John — 22. oktober 2017 @ 00:18

  29. Enig 26./27./4. Hvad er en AEH’er? AEH’er er upræcist. Omfatter vist også grønlændere og en hel del andre, der ikke har noget med sagen at gøre?:-)

    Det gode gamle “perkere” var bedre. Alle ved intuitivt hvem de er?
    Det betyder i min bog “muhammedanske pakistanere, tyrker og arabere”. Det er dem, der giver problemer, fordi Muhammed i Koranen udpeger dem som verdens herrefolk, der skal erobre verden og tvangskonvertere eller dræbe alle vantro. Det har de nu gjort i 1400 år.

    De var større end romerriget, da de var størst og det vil de være igen. Derfor jihad.

    Kommentar by A-mad — 22. oktober 2017 @ 10:23

  30. Mere præcist? Perkere = “muhammedanske pakistanere, tyrker, iranere, afghanere, somaliere og arabere”.

    Kommentar by A-mad — 22. oktober 2017 @ 10:29

  31. # 29 & 30, A-mad

    Tak for præcisering.

    Er 100 % enig!

    Kommentar by 4760 — 22. oktober 2017 @ 12:39

RSS feed for comments on this post.