21. oktober 2017

Kunstudstilling på Solrød Bibliotek: Inger Støjberg & bombe (ved Tage Ebbensgaard)

En Urias-læser har været en tur på Solrød Bibliotek. Her man blandt andet kunne se dette værk af billedkunstner Tage Ebbensgaard. Ved sidste kommunalvalg var han opstillet for ‘Grundejerne’. Borgerlighed anno 2017.

Oploadet Kl. 13:53 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/89112/trackback

17 Comments »

  1. Meget sjov og tilforladelig, vi danskere tager det med sindsro for det er jo ikke tegningen af Pædofeten med bomben i turbannen.

    Kommentar by Sindsro — 21. oktober 2017 @ 15:25

  2. Interessant værk. For det er jo et dobbeltportræt.

    Kommentar by Michael Thestrup — 21. oktober 2017 @ 15:30

  3. “Danske kunstnere” er en ynk

    Kommentar by BB — 21. oktober 2017 @ 15:48

  4. Skal det makværk forestille kunst?

    Så foretrækker jeg sgu lort på dåse…

    Kommentar by 4760 — 21. oktober 2017 @ 15:58

  5. Makværk..

    Kommentar by Kirurgen — 21. oktober 2017 @ 16:12

  6. Tage Ebbenrødgaard – talentløs både som dansker og maler.

    Kommentar by Piphans — 21. oktober 2017 @ 16:17

  7. Det grumsede farvevalg er kendetegnene for en amatørmaler. Og det er tillige et par “pudsige” motiver, “malet” af en beboer i det hvide velbjergede villakvarter nogle gader væk fra biblioteket og rådhuset i Solrød, som uden at have talent omtales som kunstner. Hvad gør man dog ikke for at tiltrække opmærksomhed?
    Nu skal man dog ikke lægge for meget i Solrød Biblioteks regelmæssige “kunstudstillinger”, hvor kunst er et særsyn.

    Billedet herover fortæller at det er en rebus: 1 = 2, eller: 1 + 2?
    Et løsningsforslag kunne være: 1. Inger Støjberg = 2. Smider en bombe på biblioteket

    Kommentar by Birger Jensen — 21. oktober 2017 @ 16:40

  8. Ebbenrødgaard – navnet siger jo lizzom alt 😂

    Danske kunstnere er og bliver en flok frelste, venstreflippede, selvfede og bedrevidende tosser uden indsigt.

    Kommentar by Bjovulf — 21. oktober 2017 @ 17:06

  9. Kunst ? min bare r..
    Det ligner noget af det jammerlige klatmaleri der hænger i mit lokale trænings center, malet af lokale aldeles talentløse speltmostre.

    Kommentar by Danskeren — 21. oktober 2017 @ 17:09

  10. Der er absolut ingen legimitet i at kalde denne stakkel for “billedkunstner”! Ingen!

    Kommentar by Jette — 21. oktober 2017 @ 18:42

  11. Grumsede farver, ja det tør antydes.

    Det er hverken Michelangelo eller Leonardo Da Vinci

    Kommentar by Sindsro — 21. oktober 2017 @ 23:07

  12. Forstår den som muhammeds indtog er lig modstand mod muhammeds syge værdier..jo..det giver god mening.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 21. oktober 2017 @ 23:09

  13. Jeg synes Inger ser bedre ud på billedet end hun plejer. Hvorfor dette skønmaleri?

    Kommentar by Tommy Jørgart — 22. oktober 2017 @ 00:33

  14. Det er mange år siden jeg har været til kunstudstilling, da jeg fandt ud af kunsthistorien sluttede med moderne dekadence og forfaldet hvor alt blev grænseløs horisontalt uden perspektiv; Goya malede det groteske næsten profetisk for hvad der vil ske fremover!

    Kommentar by de Hemmer — 22. oktober 2017 @ 09:37

  15. Da Ebbensgaard har kaldt hans værk Rebus, vil jeg gætte på der skal stå: Eksploderende muslimimport.

    Kommentar by Nielsen — 22. oktober 2017 @ 10:47

  16. Jeg frekventerede med stor fornøjelse Solrød Gymnasium tilbage i de glade 80’ere, hvor næsten alle elever var KU’ere, og de få sølle hippier og kommunister blev konstant udsat for massiv hån, spot og latterliggørelse.

    Mon ikke man skulle tage en tur forbi sit gamle gymnasium, og eliminere dette “kunstværk”…

    Kommentar by 4760 — 22. oktober 2017 @ 14:28

  17. Endnu en af venstrefløjens voldsfantasier.

    Sandsynligvis sponsoreret af skatteyderne. “Kunstnere” af den kaliber plejer ikke at kunne forsørge sig selv.

    Kommentar by Jern Henrik — 23. oktober 2017 @ 19:22

RSS feed for comments on this post.