21. oktober 2017

Mere homo-had i København: “Brækket næse, et par sting under og over øjet, flækkede fortænder…”

Jonathan Chisolm var ikke den eneste homoseksuelle, der blev udsat for hatecrime i København i går. Her en opdatering fra Marko Pogacar, der hverken fortæller hvor episoden fandt sted, eller hvem der overfaldt ham. Der spekuleres diskret i kommentarsporet, men den slags er ikke populært i queer-segmentet.

Brækket næse, et par sting under og over øjet, flækkede fortænder og et kæmpe, opsvulmet sæbeøje. Det var, hvad nattens strabadser havde at byde på for denne gang.
Hvorfor? Fordi jeg er homoseksuel, og fordi jeg skal kende min plads. Jeg skal irettesættes, og jeg fortjener hvert et slag. Jeg kan jo bare lære at opføre mig ‘normalt’.
Nogle mennesker mener åbenbart, at verden ikke er stor nok til at deles med visse minoritetsgrupper. … #stophatecrimes”
(Marko Pogacar)

(Marko Pogacar på Facebook, 21. oktober 2017)

Dialog fra kommentarsporet. Se evt. tidligere post om Mikkel Albrecht Conrad Radicke

Tobias Hørsted: Jeg føler virkelig med dig Marko! … lad os alle gætte hvilken gruppe ‘mennesker’ der gjorde det mod dig

Michael Hvid Aggerholm: Ja, helt sikkert en gruppe mænd!

Mikkel Albrecht Conrad Radicke: Tobias nogle white boys fra vestegnen? :)

Tobias Hørsted: Mikkel Albrecht Conrad Radicke yeah right 😏

Mikkel Albrecht Conrad Radicke: Tobias hvem tror du?

Tobias Hørsted Mikkel Albrecht: Conrad Radicke nogle ikke hvide boys fra Vestegnen

Mikkel Albrecht Conrad Radicke: Tobias hvorfor er du racistisk hvis du er imod diskrimination?

Oploadet Kl. 21:40 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/89135/trackback

28 Comments »

  1. Det er sgu svært at tage alvorligt så længe de ikke tør melde klar ud hvem der står bag.

    Kommentar by Jan — 21. oktober 2017 @ 21:50

  2. Tragikomisk at læse kommentarsporet under Markos opdatering😂
    De ved udemærket allesammen hvad det handler om og ved næste valg går de alligevel og sætter x ved alternativet, radikale eller lign. psykoser..

    Kommentar by Jesper J. — 21. oktober 2017 @ 21:57

  3. Jeg forstår måske ikke helt klart, hvad der bliver skrevet, men …

    Hvis man udpeger “white boys fra Vestegnen” som mulige gerningsmænd, så peger man på gerningsmænd ud fra etnicitet.

    Når nogen så peger på andre mulige etniske gerningsmænd, nemlig “ikke white boys”, så er vedkommende racist?!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 21. oktober 2017 @ 22:26

  4. Jeg kan ikke tage stilling før jeg kender hans diæt.
    Er han carnivor, veganer, vegetar, paleo eller 80/10/10?

    Kommentar by Morbus Behcet — 21. oktober 2017 @ 22:33

  5. Du kan ikke finde noget logik i det. Enhver hentydning til noget som helst og du er racist. Sådan er det.

    Kommentar by Kent — 21. oktober 2017 @ 22:35

  6. Ja det er jo logik for politisk korrekte. Hvis man bliver overfaldet af nogle muhammedanere og siger, man blev overfaldet af nogle muhammedanere, som tilfældigvis ikke var hvide,….jamen så er man så sandelig selv ude om det, fordi så er man racistisk. Hvis man siger det var – hvide- selvom de havde en brun eller sort hudfarve, så er man et offer for hatecrime. Såån kan verden indrettet efter politisk korrekt skønmaleri- Sandheden er ilde hørt i de politisk korrekte kredse.

    Kommentar by Michael Unna — 21. oktober 2017 @ 22:40

  7. Tjaeh, de er jo vant til at blive taget i røven så derfor er det nok svært at sige fra…. Kim Lyngvild undtaget

    Kommentar by redneck — 21. oktober 2017 @ 22:41

  8. Politisk korrekt hate imod virkeligheden. Politisk korrekt psykose. God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. oktober 2017 @ 22:42

  9. Danmark ligner snart et slagterhus.
    http://ekstrabladet.dk/112/mand-stukket-ned-med-kniv-angrebet-umotiveret/6878697

    Jeg tror det er en Muslim, der er blevet nappet for at stjæle, og derefter har hævnet sig.

    Kommentar by Sindsro — 21. oktober 2017 @ 23:13

  10. Michael Hvid Aggerholm og Mikkel Radicke. Det sædvanlige venstredrejede spild af luft og tid på Facebook. Bloker og ignorer.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 21. oktober 2017 @ 23:38

  11. Jeg tror bare at muslimerne danmarks nye ejermænd mangler nogle dialog bænke, hvor de kan sidde og tilfredsstille hinanden.

    Kommentar by Piphans — 21. oktober 2017 @ 23:54

  12. Hvor lang tid går der mon, før den første homo eller trans bliver smidt ud fra en høj bygning i Danmark?

    Kommentar by 4760 — 22. oktober 2017 @ 00:14

  13. Jeg har dog kun en bænk med påskriften.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ “Nur blankes and arabs – Kaffer nie” ▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    Kommentar by Sindsro — 22. oktober 2017 @ 00:25

  14. Var der ikke engang noget, der hed Bøssernes Befrielsesfront?
    Gå dog til modangreb, I slapsvanse. – Om ikke andet så verbalt, så det kan høres.

    Kommentar by Catfish — 22. oktober 2017 @ 00:33

  15. Hvor er alle de skaldede, muskuløse læderbøsser, man ser i jeres optog, henne.
    Den kællingesnak, I disker op med, fører ingen vegne.

    Kommentar by Catfish — 22. oktober 2017 @ 00:39

  16. Af alle nyttige idioter I denne verden er bøsserne dog de største idioter.
    Der må følge en stærk masochistisk tilbøjelighed med det at være bøsse. Anden forklaring kan jeg ikke tænke mig til. Bøsserne er jo blandt de første til at tale Islams sag efter muslimer i overensstemmelse med Islams dogmatik, har slået dem (altså bøsserne) til plukfisk fordi de er bøsser.
    Man græmmes.

    Kommentar by monse — 22. oktober 2017 @ 00:52

  17. I mine unge dage før invandrerdedattetten var det i weekender mere reglen end undtagelsen men der var tudefacebook heller ikke opfundet.
    Så er der ikke bare tale om vellykket integreration

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 22. oktober 2017 @ 02:11

  18. @ Kommentar by monse — 22. oktober 2017 @ 00:52

    Glemmer du ikke jødernes tilsvarende ageren?

    Kommentar by Knud — 22. oktober 2017 @ 02:25

  19. Politisk korrekt definition på en racist.: En Racist er en – hvid- som hader andre hudfarver. Læg mærke til at det kun er en – hvid-. Hvis en sort hader -hvide- så er det ok….fordi -hvide – jo er racister. DVS- hvis en farvet hader -hvide- så er det politisk korrekt. Hvis man er islamhader og ikke kan lide muslimer, som jo ikke kan ændre religion…forståes. Jamen så er man racist. Hvis en bøsse, som bliver overfaldet af arabere og brokker sig over det…jamen så er man racist, og opfordre til hatecrime…Tidligere Jødehad med udtryk for antisemitisk stereotypt nedladenhed over for Jøder, er racistisk, hvis det kommer fra en -Hvid- er racistisk. Hvis det kommer fra alle andre er det forståeligt politisk korrekt. Altså -Hvide- er den eneste Race, som kan være Racistisk. Politisk korrekt diskrimination pga hudfarve- Politisk korrekt racisme. Politisk korrekt psykose. God søndag. :-) mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 22. oktober 2017 @ 07:39

  20. Selvbedraget fejrer triumfer. Blandt danske jøder, har det været slemt, men de er ikke dumme. De er vågnet. De mest politisk korrekte af dem, tier bare med, hvad de har fundet ud af

    Kommentar by BB — 22. oktober 2017 @ 07:53

  21. Det et egentlig underholdende. Den ene slags afvigere banker den anden slags afvigere.Og imens sidder en hel masse tosser (politisk korrekte) og prøver at få dette groteske skuespil til at give mening.

    Kommentar by Danskeren — 22. oktober 2017 @ 07:56

  22. Vi kender den traditionelle nazisme og hvordan dens tilhængere malede jødestjerne på døren hvor deres såkaldte fjender boede.

    I dag er der opstået en ny og skjult form for nazisme, der bruger ordet -racist- som stempel af anderledes tænkende.

    I dag ser vi altså ikke støvletrampende brunskjorter på gaden
    men ganske anonyme borgere med lige så farlig tankegang som originalen for 75 år siden.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2017 @ 08:36

  23. Danskeren.

    Lige præcis – og i bandekrigen skyder de mest hinanden – ikke de hvide non-muslimske heterodanskere.

    Ligesom ham den unge Albaner som blev bevidst skudt forleden, men hvor vi blot får at vide at han var en pæn dreng, som var kommet i dårligt selskab.

    Imens alle fornægter kan vi bare lade dem gøre en del af det arbejde som den ikke eksisterende modstandsbevægelse kunne have gjort!

    Kommentar by Sigwar — 22. oktober 2017 @ 09:03

  24. Hvorfor ikke bare stille og rolig lykønske den unge mand……han har jo fået det PRÆSIS, som han gerne vil have det…!

    Kommentar by kent — 22. oktober 2017 @ 09:21

  25. Hvis Marko vil stoppe hadforbrydelser, må han starte med at udpege dem der begik dem imod ham. Ellers har han fortjent hvert eneste slag han fik.

    Kommentar by Vagn Henning — 22. oktober 2017 @ 13:16

  26. Jeg er overbevist om at han helt har misforstået årsagen til overfaldet.

    Overfaldsmændene var med garanti højreekstremistiske veganere, som reagerede på deres snak om saftige pølser og lækkert kød.

    Kommentar by Allan — 22. oktober 2017 @ 14:00

  27. Lidt OT:

    Det er (heldigvis) ikke meget, man hører til den tidligere radikaler og homo Klaus Bondam.

    Man troede sgu ikke, at det kunne blive værre, da han stoppede.

    Men så fik vi den yndige korrupte koreaner Anna Mee Allerslev i stedet.

    Sært som partiet Det Radikale Venstre har en stor tiltrækningskraft på politiske nulbonner med store oppustede egoer.

    Husker et afsnit af TV-serien Klovn, hvor Klaus Bondam omtaler sig selv som “Bøssernes Kennedy”!

    Kommentar by 4760 — 22. oktober 2017 @ 15:10

  28. Desværre bliver voldsforbrydere straffet med pædagogiske tiltag i dansk retsvæsen.

    Kommentar by Nielsen — 22. oktober 2017 @ 17:19

RSS feed for comments on this post.