5. november 2017

KV 2017: Racistisk tyrker stiller op for ‘Tryghedslisten’ – Nye Borgerlige-kandidat udhængt som ‘racist’

Ballet Magnifique har en historie om Fuat Yalan, der i 2013 blev ekskluderet af Socialdemokraterne, efter at han på offentligt proklamerede, at han intet problem ville have med at ’skyde’ kinesere. Jeg ‘anede ikke’, at dødstruslen (mod kinesere, fordi de er kinesere), kunne være racistisk, forklarede han efterfølgende. Tyrkeren stiller nu op for ‘Tryghedslisten’ i Helsingør.

Ønsker man et trygt Danmark, bør man i udgangspunktet stemme på politikere, som den yderste venstrefløj betragter som racistiske. Det kunne eksempelvis være Ketil Wathne Rasmussen, der stiller op i Rødovre.

(Foto: Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/89562/trackback

20 Comments »

  1. God opfordring! Stem ved begge valg personligt på en kandidat, som disse feje anonyme modstandere af det danske demokrati forsøger at intimidere og underkue.

    Kommentar by DavidK — 5. november 2017 @ 20:24

  2. Ja ja lad bare vore kommuner blive loadet med osmannerne og andet godtfolk – vi må have en tyrkertro på, at det nok skal gå godt, for erdogan er jo super demokratisk.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 5. november 2017 @ 20:35

  3. Nå ja, og i Københavns kommune sidder der en terrordømt venstreekstremist ved navn Ulrik Kohl i Borgerrepræsentationen valgt for Enhedslisten.

    Men så længe at det bare er islamistiske muhammedanere og venstreradikale terrorister, så er det helt fjong…

    Kommentar by 4760 — 5. november 2017 @ 20:43

  4. Er der nogle som en rulle klistermærker med teksten “Landsforræder!”?

    Kommentar by PH — 5. november 2017 @ 20:53

  5. Alle kulturer er stærkt etnocentristiske og dermed kan man ikke “forstå andre”.Det er meget sjovt, at se at i stort set hele vesten er man blid for dette forhold. “Racismen” gøres eksklusivt til noget relateret til hvide,-og dermed er det virkeligt en form for racisme. Men, hvis den utopiske kabale skal gå op må det være forbeholdt en gruppe mens ikke-hvide tillægges egenskaber som de ikke har. Hvis man erkendte, at alle mennesker har en selektiv medført bias mod folk, der ligner demselv vil man også se, at grænser er en vigtigt institution som skaber fred mellem mennesker og deres opløsning skaber krig.

    Kommentar by Thorsted — 5. november 2017 @ 21:42

  6. Hvorfor kan alle folk ikke respektere valgplakater!

    Kommentar by Zatopek — 5. november 2017 @ 21:56

  7. På Facebook skrev han kun at kinesere skulle brænde i helvede. Det var som opfølgende svar, da Helsingør Dagblad kontaktede ham, at han kom med kommentaren om at skyde kinesere.

    Kommentar by William — 5. november 2017 @ 22:16

  8. #7 Jamen så er alt jo i orden ;-)

    Ketil er en guttermand, en af de bedste i NB. Håber han kommer ind.

    Kommentar by Anonym — 5. november 2017 @ 22:50

  9. Fuat Yalan (Læs: Yallah-Fuseren) vil skyde kinesere; uha! – Men, var det ikke kineserne der opfandt krudtet (?) – Der ser I, hvordan det kan gå, når man leger med krudt og kugler; så kan I måske lære det – Og til borgerne på Rødovreegnen, gå aldrig tilbage til en fuser.

    Kommentar by T. Flodur — 5. november 2017 @ 23:13

  10. “Jamen så er alt jo i orden…”

    Jeg retter en faktuelt forkert oplysning. Jeg kritiserer ikke indlægget. Fuat Yalan er racist i ordets klassiske betydning og det skal han selvfølgelig høre for så længe han stiller op til valg.

    Kommentar by William — 6. november 2017 @ 07:52

  11. Halvdelen af Sosserne i Århus har også en eller anden fremmed baggrund på valgplakaterne. De søger nok at få shariafolket ind under Deres vinger i byrådet. Dengang SIAD, sammen med Tommy o.a ville demonstrere, opfordrede de også Imamerne om at holde de unge i ro. Sosserne kan vi ikke bruge til bekæmpelse af sharia.

    Kommentar by Michael Unna — 6. november 2017 @ 08:16

  12. Den politisk korrekte selvmodsigende idiot logik. En racist er en- hvid mand- :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 6. november 2017 @ 08:18

  13. -God reklame fra klistermærkekrigerne..

    Kommentar by Hul igennem? — 6. november 2017 @ 09:14

  14. #6 zatopek
    Hvorfor stemmer du rødt ?

    Kommentar by k.m. — 6. november 2017 @ 14:37

  15. 6 Zatopek

    Fik du læst neden vedhæftede link ?

    http://www.worldaffairsjournal.org/blog/michael-j-totten/truth-about-che-guevara

    Kommentar by Lightmann — 6. november 2017 @ 04:39

    Kommentar by T. Flodur — 6. november 2017 @ 17:16

  16. #15
    Sikke en sludder-side. Che var en propaganda ikon, så det er ikke helt overraskende man ikke må håne ham åbent på Cuba. Men hvor er de massemord han har begået? Han har kæmpet i guerilla krige og han har medvirket til omkring hundrede henrettelser af forhadte Batista folk i kølvandet på cubanske revolution (som selv havde myrdet tusindvis).

    Kommentar by Zatopek — 6. november 2017 @ 17:49

  17. #14
    Jeg er partiløs, men stemmer Venstre, som det mindst dårlige. Jeg kan godt lide ham fadbamsen, og synes han gør fornuftige ting. Han lytter til DF og LA, men filtrerer det dummeste fra.

    Kommentar by Zatopek — 6. november 2017 @ 18:03

  18. 16 Zatopek

    Jeg har lige udsat dig for troll-prøven, du røg i med begge ben – DUMPET! – Over and out!

    Kommentar by T. Flodur — 6. november 2017 @ 18:46

  19. #18
    Fint med mig.

    Kommentar by Zatopek — 6. november 2017 @ 19:33

  20. >4
    nogen som

    Kommentar by Nielsen — 14. november 2017 @ 11:10

RSS feed for comments on this post.