7. november 2017

Lotte Folke Kaarsholm, Deadline: “Vi er inshallah, tilbage i morgen aften, samme tid, samme kanal.”

Fredag i sidste uge bragte Deadline et indslag om Saudi-Arabien, hvor det nu er blevet lovligt for kvinder at køre bil. Den kvindelige Deadline-vært afsluttede debatten således.

Lotte Folke Kaarsholm, Deadline: Og med de håbefulde ord, vil jeg gerne sige tak til Jer to. Det var nemlig alt fra os i aften. Vi er inshallah (om Allah vil, Kim), tilbage i morgen aften, samme tid, samme kanal. Tak for nu.

(Collage: Lotte Folke Kaarsholm og den islamiske trosbekendelse)

Oploadet Kl. 03:38 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/89579/trackback

21 Comments »

  1. Forsøg på alle måder, som er mulige, at undgå at betale licens til Danmarks Radio.

    Kommentar by barfbag — 7. november 2017 @ 03:46

  2. Tsk,Tsk,tja!!!!

    Kommentar by dunk — 7. november 2017 @ 07:31

  3. Jeg slukker, når jeg ser Lotte Folke Kaarsholm, der har fået tatoveret dagbladet Politikens logo i panden.

    Kommentar by A-mad — 7. november 2017 @ 09:19

  4. Det næste bliver vel at det bliver trendy at sige:”WALLAH WALLAH, je svæver, min fætter knepper din mor”

    Kommentar by FrafaldenModerat — 7. november 2017 @ 10:11

  5. Nu er der gået “arabisk Forår” i den igen. Kvinder kommer ikke til at køre bil i Saudi Arabien. I hvert fald ikke på egen hånd, uden hendes ejermand ved siden af. Så kan toppen af Saudipoppen sige, hvad de vil, for at bedøve den vestlige kritiske sans.

    En kvinder, der sidder alene, uden et mandlige familiemedlem, i en bil i sådan et land, har gjort sig selv til et tagselvbord for en hvilken som helst mand, der springer ind i bilen. Bliver hun voldtaget har hun, og hende alene, ansvaret for at have tilsvinet sin klan. Straffen for det kender alle.

    Med disse usynlige tråde, bundet om hænder og fødder på islams kvindelige marionetdukker, kører de ingen steder på egen hånd. De ved om nogen, hvem der står med lorten, hvis det med stor sandsynlighed går galt.

    Kommentar by Margrethe — 7. november 2017 @ 10:12

  6. Det er bedrøveligt at de folkevalgte politikere der forvalter skatteborgernes penge ignorerer islamiseringen af Danmark gennem tvungen skatteyder finansiering, det påstås dog at det i sidste ende er vælgerne der bestemmer, vælgerne sætter selv et kryds på stemmesedlen, men efter valget brydes alle valgløfterne for nu er taburetterne besat af de samme personer som før, det vil give mening at fjerne alt mediestøtte og nedlægge DR, Danmark mangler en Donald Trump så overdrevne velfærdsydelser fjernes til migranterne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 7. november 2017 @ 10:19

  7. Jeg var ved at falde ned fra stolen, da jeg så og hørte soen slynge den hån ud mod os, der er nødt til at betale til det fordømte lort.

    Kommentar by Knud — 7. november 2017 @ 11:11

  8. Jeg tror I lægger for meget i det. Meget kan man sige om DDR, men jeg tror det var et forsøg på at være sjov.

    Det er længe siden jeg har haft nerver til at se nyheder og debat-/politiske programmer på DDR (og i særdeleshed DDR2), så jeg skyder blindt ud i tågen, men mon ikke det I virkeligheden var det sjoveste og mindst krænkende i hele udsendelsen?

    Kommentar by Vagn Henning — 7. november 2017 @ 12:07

  9. @ Kommentar by Vagn Henning — 7. november 2017 @ 12:07

    Det er muligt, at det var et forkvaklet forsøge på munterhed, men havde det nu været et eller andet nazistisk slogan, soen havde fremført, hvad så? Tror du så ikke, at Himlen var faldet ned?
    Der er visse ting man ikke spøger med, ej heller gør man grin med en kræftsyg’s frisure eller andet, der ligger på det yderste.

    Kommentar by Knud — 7. november 2017 @ 12:47

  10. At 9:
    Jeg ser ikke selv Deadline, men det har sikkert været et forsøg på ‘at være sjov’.

    Og netop det er problemet. Hun sidder og ‘leger fjernsyn’ som en præpubertær pige, mens virkeligheden trænger sig på alle andre steder end i MSM.

    Kommentar by Bastardo — 7. november 2017 @ 12:48

  11. Deadline er hinsides deadline! Alt har sin tid som prædikeren siger.

    Kommentar by de Hemmer — 7. november 2017 @ 13:01

  12. Grow a pair, Knud, og afmeld licensen i dag.

    Kommentar by Træt — 7. november 2017 @ 13:59

  13. Lotte Folke Kårsholm.— Med sit flotte æggende , arisk danske poetiske kopivenlige, fødeprogrammerede luksus krop kan en enkelt ” skrubtudse” sagtens tilgives. –Spørgsmålet er om hun er den rette værtinde på det program. Hendes interveauteknik afspejler tit en forbløffende mangel på grundviden ,der gør hendes tilstedeværelse i programmet kedeligt og overflødigt. Men i fin stil opvejet af hendes dejlige blå kvieøjne.- Åja for nogle skovsøer uhauha

    Kommentar by dansker — 7. november 2017 @ 14:21

  14. dansker “Men i fin stil opvejet af hendes dejlige blå kvieøjne.- Åja for nogle skovsøer uhauha”

    Ja, vi burde holde sådan en smånazistisk skønhedskonkurrence hvor vi samligner de bedste ariske typer (pc mediedamer og politikere), så kan vi udstyre dem med “moderkorset” og andre udmærkelser. Og spørge dem om de er villige til ægdonation. Det kunne der blive en fin polemik over i medierne.

    Især når vi forklarer dem at vi har tænkt os at kombinere de bedste ariske gener (æg og sæd) for at få dem udruget billigt i Thailand, hvorefter sædonerene kan importere dem via adoption eller familiesammenføring. På denne måde kan vi producere i titusindvis af smukke ariske babyer for at standse folkedøden. De kan også masseopdrættes i eksil hvor det er billigere og mindre overvåget. Det kunne også være fin til en evt. diskussion i Deadline.

    Kommentar by Balder — 7. november 2017 @ 15:06

  15. DR er en sammenblanding af den jødiske kult Kaabala som mange rabbier (tror jeg nok de hedder i flertal) er med i, og islam og alt hvad der kan bruges i krigen mod kristendommen bliver brugt.

    Men hvornår mon korset i Dannebrog bliver skiftet ud med halvmånen?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 7. november 2017 @ 15:43

  16. Jeg ved godt hvilken Gud jeg holder mig til.

    Hvis nogen skulle være i tvivl, så kig på hvem den Bibelske Gud – Abraham Isak og Jakobs Gud, sendte og så på Koranen og hvem denne gud sendte som stedfortræder.

    1 Korinterne 14:33
    Thi Gud er ikke Forvirringens, men Fredens Gud.

    Kommentar by Jan Huus — 7. november 2017 @ 17:59

  17. Det hedder ikke Dhimmi Radioen for ingenting.

    Kommentar by Nielsen — 7. november 2017 @ 18:13

  18. åh de nye værter i deadline er så elendige.

    Jacob Rosenkrands er den eneste gode der er tilbage.

    Kommentar by Oliver — 7. november 2017 @ 18:41

  19. Svampe, små blå piller, rød Ålborg eller bare ualmindelig små begavet!Vælg selv.

    Kommentar by Jette — 7. november 2017 @ 20:29

  20. Hvorfor betaler I licens til Danmarks Ramadanradio?
    Afmeld din licens, der er let og ufarligt:

    https://www.facebook.com/notes/afskaf-licens-v20-tilbage-efter-lukning/det-er-meget-nemt-og-ufarligt-af-unddrage-sig-den-urimelige-medielicens/198368323676437
    Det er meget nemt og ufarligt af unddrage sig den urimelige medielicens!
    25. september 2013 kl. 15:41
    Denne guide er for dem, der ikke har lyst til at betale medielicens på baggrund af at eje moderne teknologi.
    Man skal fra starten gøre sig klart, at DRs magtbase ligger i den ubegrundede frygt for, at de kan “gøre én noget”, og at de kan finde ud af forhold om dig, som de reelt ikke kan.

    Man skal også gøre sig klart, at der ikke er det fjerneste moralsk angribelige i, at unddrage sig licensen og lyve over for DR angående ens ejerskab af tv, internet og smartphones. Det vedkommer ikke en statslig tv-station, hvad danskerne ejer af elektronik.

    Ordningen er indlysende nok ikke rimelig, og derfor skal du ikke have det dårligt med at udøve denne form for civil ulydighed. For som en klog person engang sagde: “Når uret bliver ret, bliver modstand en pligt”.
    Guiden svarer på de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet her på siden:

    Q: Kan DR se, at jeg har en et tv, en internetforbindelse, en smartphone og en kabelpakke?
    A: Nej, DR har ikke nogen efterforskningskompetencer og har derfor heller ikke nogen adgang til registre, der omhandler ens ejerskab af elektronik. Den eneste måde DR kan se, om du ejer et tv på, er ved at kigge gennem dit vindue fra offentligt tilgængeligt område.

    Q: Hvad hvis DR uopfordret sender mig et girokort eller en blanket, uden at jeg har tilmeldt mig, og uden at jeg har talt med nogen fra DR?
    A: Hvis du ikke selv har tilmeldt dig, eller en licensinspektør har tilmeldt dig efter at have luret ind af dine vinduer (det skal de lade dig vide, hvis det sker), sker der absolut ingenting ved at smide girokortet/blanketten ud. DR sender disse breve ud i stor stil i håb om at folk betaler dem ud af misforstået pligtopfyldelse og frygt. Så ud med det! Det er ikke farligt.

    Q: Kan jeg komme til at betale licens med tilbagevirkende kraft?
    A: I princippet kan man godt risikere det, men i praksis kan man ikke. Bevisbyrden ligger hos DR, så hvis du selv indrømmer, at du har været licenspligtig i en periode, er der en teoretisk mulighed for det. Dog er det en praksis som DR ikke bruger – de ved nemlig godt, hvor upopulære de ville blive, hvis de begyndte at agere sådan. Så: Indrøm intet – de har ingen ret til at få svar på noget som helst.

    Q: Hvad skal jeg sige til licensmanden, hvis han møder op på min bopæl?
    A: Licensinspektører har ingen lovhjemmel til at komme ind i dit private hjem. De er at betragte som privatpersoner i den henseende. Så du siger blot: ”Jeg er ikke licenspligtig og har aldrig været det. Hav en dejlig dag. Farvel”

    Q: Hvad hvis DR tilmelder mig efter at have været på besøg eller efter, at de har ringet til mig?
    A: Hvis DR tilmelder dig efter de har haft kontakt til dig, kan du nemt slippe uden om kravet ved at skrive til adressen direktion@dr.dk. Brevet kan lyde sådan:
    ”Kære DR. Jeg er blevet kontaktet af jer den. XX/XX og jeg forklarede, at jeg ikke var licenspligtig. Alligevel har I imod min vilje og i strid med loven tilmeldt mig medielicensen. Jeg anmoder venligst om, at I frafalder kravet imod mig, og jeg anmoder om aktindsigt i min licenssag, så jeg kan få overblik over grunden til den fejlagtige tilmelding. Husk at overholde tidsfristen for aktindsigt som angivet i forvaltningsloven. Med venlig hilsen…”
    Efter sådan et brev lægger DR sig fladt på ryggen – også selv om de faktisk har set du havde et tv.

    Q: Hvordan afmelder jeg medielicensen?
    A: Afmelding sker nemt på adressen:https://www.dr.dk/DR/Licens/DR.Licens.Forms/HusstandUnsubscribe.aspx
    Og DR er forpligtet til at respektere afmeldingen.

    Q: Hvilke konsekvenser kan det have for mig, at afmelde mig medielicensen, selv om jeg reelt er licenspligtig?
    A: Den eneste konsekvens det har, er at DR igen kan tilmelde dig medielicensen. Du får ingen bøder og DR gør ikke krav på betaling med tilbagevirkende kraft. Så bedriv dit licensnægteri med den reneste samvittighed og uden frygt.

    Q: Optager DR Licens deres telefonsamtaler?
    A: Nej! Ifølge Persondatalovens § 6, for at gøre det så SKAL en samtale indledes med at man bliver oplyst at den bliver optaget, ellers er det ulovligt. Derfor kan du være helt rolig – DR optager dig ikke. På samme måde, så dokumenterer licensinspektørerne ikke, hvad du siger, når de opsøger dig i døren.

    Q: Hvorfor beder I mig om at søge aktindsigt i min licenssag?

    A: Aktindsigt er en rettighed man har ifølge forvaltningsloven til at få indsigt i sagsbehandlingen, når offentlige myndigheder behandler en sag, hvor man er involveret. I forhold til DR, er aktindsigt det relevante juridiske værktøj at bruge til at få DR til at indrømme at de reelt ikke har nogen beviser mod en.
    Når man søger om aktindsigt, så SKAL DR som udgangspunkt svare en i løbet af 10 arbejdsdage, dvs. to uger.
    I tilfælde af at man skriver et brev til dem, fordi de netop har tilmeldt en, så vil kravet om at give aktindsigt i DR’s beviser mod en, være nøglen til at få dem til at opgive kravet mod en.

    Q: Når jeg sender en mail, er det så en god idé at afslutte min mail med teksten “Sendt fra min iPhone”?
    A: Nej.

    Q: Hvordan forholder jeg mig, hvis licenskravet er sendt til inddrivelse hos SKAT?
    A: Er inddrivelseskravet havnet hos SKAT, skal man forholde sig på samme måde som ved ethvert andet krav fra DR. Man skal sende DR en mail, hvor i man klager over, at de uretmæssigt har tilmeldt én. Det kan lyde som følger:

    “Kære DR. Jeg er blevet kontaktet af jer den. XX/XX og jeg forklarede, at jeg ikke var licenspligtigt. Alligevel har I imod min vilje og i strid med loven tilmeldt mig medielicensen.
    Jeg anmoder venligst om, at I frafalder kravet imod mig, og jeg anmoder om aktindsigt i min licenssag, så jeg kan få overblik over grunden til den fejlagtige tilmelding. Husk at overholde tidsfristen for aktindsigt som angivet i forvaltningsloven. Jeg forventer naturligvis, at I får annulleret SKATs inddrivelse af den ulovligt opkrævede licens. Med venlig hilsen…”
    Sender man et brev med ca. den ordlyd kontakter DR SKAT og stopper inddrivelseskravet imod en.

    Kommentar by Nissen — 8. november 2017 @ 13:30

  21. 14 Balder)–Ironi kan forekomme.— Du må have et eller andet mindreværdskomplekssyndrom,siden du absolut skal nævne “tabuordet” nazisme. Ordet blev først moderne i Dk efter udlændingeloven af 1983. Under krigen, i 1950-60 og tildels 70erne SKREV og sagde man kort og godt tyskerne.- Ordet holocaust blev først kendt efter den amerikanske film af samme navn.– I 1880erne brugte Københavns uni mange ressurcer på at lade en af de dygtigste professorer foretage en særdeles grundig RACEUNDERSØGELSE af den danske befolkning- I øvrigt efter svensk forebillede- . Resultatet blev udgivet i en særdeles interessant læseværdig bog. Tag og læs den! God fornøjelse.– I øvrigt vil masseproduktion af yndige arisk racerene ” Den danske sang er en osv” kvinder, da være mere effektivt og billigere med brug af kasteløse indiske kvinder.- Du ved sånt rent nationaløkonomisk.

    Kommentar by dansker — 8. november 2017 @ 18:29

RSS feed for comments on this post.