22. december 2017

Esbjerg: Ophørsudsalg lignede ‘en krigszone’ – Ikke dansktalende ‘rev ting ud af hænderne på mig’

En ALDI-filial holder ophørsudsalg, og kunderne flokkes. En ældre dame fortæller, at kampen om de gode tilbud næsten har gjort butikken til ‘en krigszone’. Kommentarsporet afdækker sandheden. En historie fra JyskeVestkysten – Jagten på tilbud har forvandlet supermarked til en ‘krigszone’.

“På slaget 10 sker det. En medarbejder fra Aldi drejer forsigtigt nøglen omkring og tager to skridt tilbage. Dørene åbner sig og sluger den lange kø. Jagten er i gang.

Der går mange rygter om situationen på Darumvej. Om børn, der bider. Om mænd, der stjæler fra andre indkøbsvogne og om gangbesværede kvinder, der er blevet skubbet omkuld. Denne onsdag er nu forholdsvis fredelig. To mænd skændes kort om en sort dunjakke til hundrede kroner, men det virker alligevel til, at julefreden er ved at lægge sig.

… Jens Buus, der arbejder som stedfortræder i butikken, har været meget overrasket over, hvor aggressive kunderne har været i kampen om de rigtige varer til den rigtige pris.

– Det har været meget hektisk og hårdt at være på job. Kunderne har været lidt anderledes og ikke haft helt så mange hæmninger som normalt. …”

(ALDI, Darumvej, Esbjerg; Foto: Maps)

“ja det ligner en krigssone jeg har været der et par gange ,men almindlige Dansker kan ikke komme til for fremmede i vores land de kommer med derers børn laver store bunker af tilbuds vare og der sidder deres børn på så vi andre ikke kan komme i betrækning Jeg ved at der har været udøvet vold der 3 gange pluds politiet har været de… Der er ikke sket noget udover vi Dansker bliver skubbet væk og ikke får noget af de gode tilbud… ældre folk som kommer efter et godt tilbud går chokerne derfra hvor de bliver skubbet og deres vare bliver rykket ud af hænderne på dem…” (Lone Hansen)

“… jeg har fået lidt inden krigen startet dernede. Men har opgivet når jeg har set hvordan det gik for sig og ældre mennesker blev skubbet og faldt. Hvordan tråd kurvene blev snuppet afsted med fx 50 bh’er 70 par sko som var til en fam så går min grænse sgu godt nok …” (Sabrina Eggers)

“Jeg har på nærmeste hold set/mærket på egen krop hvorledes ‘de fremmede’ har opført sig hos Aldi, Darumvej.
De har opført sig FULDSTÆNDIG VANVITTIGT og TOTAL UACCEPTABELT. De første gange jeg var vidne til det, troede jeg ikke mine egne øjne. Vagterne og personalet har indimellem været i choktilstand, de har været fyldt med blå mærker og en er sågar stoppet med sit job.”
(Conny Wolf Bruun)

“… Ja, jeg var en af dem som blev væltet omkuld og de grinede af mig de udlændinge…” (Bente Jørgensen)

“Var også vidne til at ‘ikke dansktalende’ folk rev ting ud af hænderne på mig som jeg havde tænkt mig at købe, men der hvor de trådte over grænsen var da de stjal ting ud af hænderne på min 4 årige datter. Det gør man bare ikke.” (Tina Hansen)

Oploadet Kl. 13:56 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/89973/trackback

34 Comments »

  1. Uforglemmelig klassiker:

    Tilbud på toiletpapir:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZyIgnN188uc

    Kommentar by kenneth — 22. december 2017 @ 14:24

  2. Gad vide, hvordan her bliver, når de bliver mange flere.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 22. december 2017 @ 14:27

  3. «Helt naturligt at kæmpe om tilbud, siger hjerneforsker.»

    Kommentar by ung konservativ — 22. december 2017 @ 14:53

  4. Muslimer er ikke som os. De har en helt anden mentalitet, som har ødelagt deres egne lande og som også vil ødelægge flere vesteuropæiske, når de bliver mange nok. Karen Blixen gjorde opmærksom på, at islam ikke har noget syndsbegreb og sammenlignede denne primitive, totalitære lære med nazismen. Hitler var da også begejstret for islam.

    Kommentar by Jan Mølgaard — 22. december 2017 @ 14:57

  5. @ 2.Gang det med en faktor efter eget valg , saa har du dit svar :-)
    I oevrigt har “forskere” for ganske nyligt udtalt at muhammedanere vil blive flere selvom man stoppede tilvandringen . Hvem havde dog troet det muligt….. Saa for skam da osse , der stod jo slet ikke noget om muhammedanere i indlaegget ; jeg skynder mig hen i skammekrogen ;-)
    Forresten , den stedfortraeder i butikken har fortjent en praemie :
    “Kunderne har vaeret lidt anderledes og ikke har haft helt saa mange haemninger som normalt…” . Mageloest . Kan det det formuleres meget kortere og mere praecist ?

    Kommentar by krassisten — 22. december 2017 @ 14:57

  6. Mon ikke de kan få tildelt førtidspension på baggrund af “arbejdsskade” pådraget i supermarkedet?

    Kommentar by Michael — 22. december 2017 @ 15:25

  7. De hader os!

    Kommentar by Jake — 22. december 2017 @ 15:28

  8. Hvorfor ved folk (ofte danskere selv) ikke der skal et ‘e’ på et flertalsord som ‘danskere’, duh…

    Kommentar by LarsB — 22. december 2017 @ 15:37

  9. I kommentarsporet til den artikel ser vi naturligvis den sædvanlige spasser der smider racistkortet efter alle der vover at beskrive virkeligheden.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 22. december 2017 @ 15:58

  10. I USA har man i områder med mange sorte og andre mindretal det man kalder “fødevarer ørkener”. Det er umuligt pga anormisk adfærd, at have en forretning i disse områder. Dette er faktisk ved, at brede sig til Europa. Frankrig har flere “fødevarer ørkener”. Det kommer også i Danmark.

    Kommentar by Thorsted — 22. december 2017 @ 16:06

  11. Smuk og dejlig kultur berigelse er nu også kommet til Esbjerg

    Kommentar by redneck — 22. december 2017 @ 16:42

  12. @ 9

    Fjenden er alle vejne. Det gælder bare om at spotte dem og registrere dem i den store fælles hukommelse.

    Kommentar by kenneth — 22. december 2017 @ 16:54

  13. Og i øvrigt vil jeg nok ikke kalde den pågældende for en spasser. Lyder mere som en radigal der udmærket er klar over hvilken mission han er ude på.

    Kommentar by kenneth — 22. december 2017 @ 17:00

  14. Sjakal adfærden ligger dybt i deres kultur og tankesæt, det er ikke kun bande adfærd.

    Kommentar by santor — 22. december 2017 @ 17:25

  15. Jeg ærgre mig ad helvede til Fordi: Vi alle fra Uriasbloggen ikke var til denne udsalg.
    Så var der nemlig uddelt en masse bøllebank, samtidig med at have hevet skadedyrenes yngel ned af hylderne.
    Ja Så havde der sgu været fest i Aldi. :) :)

    Jeg ville hellere end gerne have kørt 200 KM for at udføre mine kundskaber i kærlighed til hedningerne.
    Jeg garantere for at der har været styr på det inden shariapolitiet var ankommet.

    Kommentar by Sindsro — 22. december 2017 @ 17:31

  16. Mennesker er racemæssigt lige så forskellige som en ulv er fra en labrador.

    Kommentar by River — 22. december 2017 @ 17:32

  17. Uha for den 23 og 24 med nedsatte varer og uddeling

    Kommentar by P — 22. december 2017 @ 17:55

  18. OG

    Kommentar by dansker — 22. december 2017 @ 18:39

  19. Kulturberigelse for fuld udblæsning

    Kommentar by Centerpoint — 22. december 2017 @ 19:22

  20. Kommentarsporet efter artiklen i Jyske Vestkysten er åbent. Hold Jer ikke tilbage, man skal dog have en Facebook-profil, men sådan een kan I jo let skaffe. Ulempen er, at man kan blive censureret, hvis bliver for sandhedssøgende. Mit bidrag er dog gået igennem uden påtale. Rationalet er at vænne redaktørerne for diverse aviser til at lade os danskere udtrykke et stedse stærkere lede ved befolkningsudskiftningen.

    Kommentar by Tommy Jørgart — 22. december 2017 @ 19:38

  21. Aberne i zoologisk have er, jo velintegrerede i forhold til dem.
    Lars Løkkes venner han vil gerne lukke 20.000 ind om året.
    Men gemmer sin bag gamle konventioner, hvis der skal sendes 1 hjem.
    De Udemokratiske flygtningekonventioner der aldrig, er blevet stemt om,
    Som er imod grundloven.

    Kommentar by XXXXX — 22. december 2017 @ 20:18

  22. DF, I har fanden gale mig, at stå fast når det kommer til forhandlinger om konventionsgalskabens spændetrøje.

    I øvrigt har jeg ladet mig fortælle, at politianmeldelsen mod Asma sandsynligvis løber ud i sandet, fordi hun er gået på barsel.

    Kommentar by Menig 442 — 22. december 2017 @ 20:57

  23. Skal man stemme på DF næste gang eller skal man prøve noget andet… Svaret giver sig selv. DF tør ikke og DF kan ikke. Lad friske kræfter komme til, så kan ‘tulle’ jo også prøve et rigtigt job.

    Kommentar by P. — 22. december 2017 @ 21:02

  24. Nye tider, nye skikke. Et stort flertal af danskerne stemmer stadig for de nye tider og skikke, deres børn og børnebørn skal knuses af.

    Kommentar by Crass Børsting — 22. december 2017 @ 21:06

  25. @ Menig 442

    Jeg kan huske at DF har talt om et opgør med konventionerne siden folketingsvalget 2001 og siden dengang er de blevet ved med at støtte en “borgerlig” regering, som konstant har øget indvandringen, og intet som helst gjort ved nogen af konventionerne.

    Tro dem ikke – Nye Borgerlige eller sofaen.

    Kommentar by kenneth — 22. december 2017 @ 21:38

  26. iSlamet fører sig frem,
    helt efter KOranens foreskrifter!
    Her “blot” lidt på det lavpraktiske plan, men i stiv stil med:
    http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=308

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. december 2017 @ 22:39

  27. Sindsro — 22. december 2017 @ 17:31 :

    Jo, mine firhjulede ben kan også gøre nass, men de er som oftest først brugbare efter middag og kun inden for en radius af 40 km. fra Syd Thy.
    Men hvor ville jeg dog gerne være med!!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. december 2017 @ 22:48

  28. Esbjerg: Ophørsudsalg lignede ‘en krigszone’ – Ikke dansktalende ‘rev ting ud af hænderne på mig’

    Hvorfor ikke kalde det som det er en farvet embasil(neger) rev tingene ud af hænderne på mig..

    Kommentar by Anonym — 22. december 2017 @ 22:50

  29. Jeg havde 1 time inden arbejdet kaldte…….
    Så skulle I have set I Bramdrupdam i Kolding,
    Her stod en horde klar om formiddagen ……Af hættemåger ca.50-70 klar og dannede ring om “deres” udvalgte vare, hvorefter en kolonne af BMW, Mercedes og varevogne med mandlige muhammedanere kom og læssede byttet.

    Vi havde ikke en chance, der var 8-10 mandlige voldsparate muhammedanere med som vagter.

    Kommentar by hans b,k — 22. december 2017 @ 23:51

  30. giv Tulle chance, og lad os så se om han kan stå fast, og gøre som Cypern. Mht familiesammenføring.
    Der skal lukker for muslimer til Danmark, skadedyr har vi nok af. Eller er det Breiviker regeringen vil have på banen.

    Spritteren Juncker skal da bare passe fallitboet.

    Kommentar by Sindsro — 23. december 2017 @ 00:17

  31. Bliver den slags udsalg ikke annonceret på forhånd ?

    Så skal man jo bare have nogle friske frivillige danskere parate med store hunde til at styre masserne ved indgangen. Alternativt låne nogle grisesebasser hos en landmand :-)

    Der er en anden mulighed. Man kan lave regler om, at en kunde (børn ikke medregnet) kun kan købe 2 eller tre varer af samme slags ved udsalg. Assistenter ved kasserne kan stå parate med indkøbsvogne til at returnere overskudsvarerne fra dem, der ikke fattede max. antal. Noget der kunne laves noget lovgivning om.

    Det er godt nok sørgeligt, at et ellers velfungerede samfund skal laves om grundet anmasende kulturfremmede med koranklodser, visitationszoner og beskyttelsesforanstaltninger ved broer over motorveje. Men der er jo desværre mange ansvarsløse vælgere, der krydser af ved landsforrædende politikere ved valgene. Muligvis fordi forrædderne er dem, der lover mest i godteposen til vælgerne selv. Selv om alle ved, at der ikke er penge til alt det i godteposen.

    Kommentar by Janette Lund — 23. december 2017 @ 10:50

  32. 31. Janette Lund
    Jo som regel i tilbudsavisen.
    men man har, eller får jo ikke tilbudsaviser fra hele landet.

    Men man skulle have vist det. !

    Kommentar by Sindsro — 23. december 2017 @ 11:28

  33. “Spasseren” Lars Frederik Larsen er et eller andet marketing mumbo jumbo hos Vestas.

    Man bliver åbenbart syg oveni hovedet af at arbejde for vindmøllemafiaen, jfr fx. den perfide phgn fra 180grader.dk

    Kommentar by Træt — 23. december 2017 @ 12:23

  34. Meld det dog til politiet, for pokker! Folk er sq for berøringsangste overfor de aber, og det er netop det de lever af!! Jeg melder mig sq frivilligt til at hjælpe de, der føler sig angrebet eller forulempet af de rotter, bare sig til! Spørg Kim om min email! Desuden er jeg pædagog og burde kunne dialogisere folk fra at begå unoder. Tænk at vi er der nu, hvor folk som jeg skal forsvare jer andre!!!!

    Kommentar by Jakob — 25. december 2017 @ 03:28

RSS feed for comments on this post.