12. januar 2018

‘Not today Antifa’: Liberale Newsweek adopterer Antifa-logik, problematiserer patriotisk forsvarsvilje

Tidligere på ugen fortalte Newsweek sine liberal-borgerlige læsere, at et våbenfirma truede ‘leftists’ med tunge våben. Baggrunden var en skøn annonce, hvor sværtbevæbnede amerikanske patrioter stoppede en gruppe sortklædte venstreradikale, der blandet andet var bevæbnede med slagvåben. Not today Antifa, lød parolen.

Bearing Arms citerer gensvaret, og det er lige på kornet – Spike’s Tactical And Pipe Hitters Union Responds To Newsweek.

“‘Every year we do a centerfold ad together with Spike’s Tactical for SHOT Show, and this year, after the rioting in several cities throughout the U.S., we decided to address those who are anti-American, anti-government and anti-democracy in our advertisement. We believe that anyone who supports this great nation, the Constitution and our democratic republic supports our stance.’

According to Osiris, that stance is that the people who are behind the Antifa movement are anti-American.

‘They often incite violence, cause property damage and commit crimes, while hiding behind a veil of anti-fascism, but in reality they are no more than an unorganized group of domestic terrorists.’ Osiris said. …

‘We would never advocate violence, unless it is in the form of self-defense,’ said Cope. ‘And for the record, our rifles are available for sale to any responsible person who is legally allowed to own a firearm, regardless of how they register to vote,’ said Cope.”

“Spike’s Tactical, a gun company, previewed an ad on its Facebook page that depicts four heavily armed white men standing on the opposite side of a barrier and facing down a group of masked, unarmed antifa protesters. … The ad, which anti-fascists worry is fueling a desire to kill leftists, was run in conjunction with a clothing company called Pipe Hitters Union…” (Newsweek, 8. januar 2018)

Oploadet Kl. 15:31 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90304/trackback

27 Comments »

  1. Unarmed – bortset fra brosten, køller og Molotowcocktails, og i Vesteuropa med løgnepressen og domstolene som støtter

    Kommentar by Træt — 12. januar 2018 @ 15:40

  2. Jeg besøgte en politistation i Homestead, Miami, hvor politistationen året før (start 90s) var blevet belejret af lokale bøller. At dømme efter de historier jeg hørte, dækker plakaten vist meget godt….

    Kommentar by John — 12. januar 2018 @ 16:55

  3. Er Båthorn Bonnichsen blevet “chef” igen i det dilettantiske foretagende PET?: Den grimme debat øger truslen mod “religiøse mindretal”. Er det buddhister, hinduer, asatroende – eller hvilke uskyldige, sagesløse, religiøse mindretal er der tale om i rollen som forfulgte uskyldigheder?

    https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10198061/pet-truslen-fra-hoejreekstremistisk-terror-er-stigende/

    Kommentar by Margrethe — 12. januar 2018 @ 17:09

  4. Jeg tror slet ikke journalister er i stand til IKKE at problematisere patriotisk forsvarsvilje, bare se den her zetland artikel hvor den danske identitær-gruppe bliver kaldt “højreradikale” ca 300 gange i samme artikel, og direkte sammenlignet med hitler på grund af et ligegyldigt retorisk sammenfald: https://www.zetland.dk/historie/sevMmg3z-aOZj67pz-91915

    Kommentar by Per — 12. januar 2018 @ 17:31

  5. Grønjakkerne er savnet.– Siden starten af 1990erne har vi gennem skoleudveksling haft tæt kontakt med en litausk familie og andre litauere. De er Litauens FREMTID. Der er markant mentalitetesforskel mellem de litauere i Litauen , der vil Litauens fremtid, og den horde banditter,asociale kolbøtter, som har invaderet Dk og øvrige Vesteuropa og vil blive her.”Hjemmefødingene” er klar over, det er hårdt arbejde,det lange,lange seje træk at skabe et samfund som det danske. Men deres værste fjende er den litauske EU overklasses dumheder.BL.a. lukningen af kernekraftværket Ignalina.Rigtig,rigtig mange synes,Litauen var mere harmonisk, socialt og økonomisk retfærdigt som sovjetrepublik.Og det bedste. De afskyr og foragter den liberale ideologi.Hvad vi er fælles om.

    Kommentar by dansker — 12. januar 2018 @ 18:22

  6. #3 Den JP Aarhus artikel du henviser til, giver en fuldkommen fordrejet beskrivelse af patrioter vs. antifa og ligesindede. Jeg var i Mølleparken den dag for at høre Tommy Robinson tale.

    Jeg vil tro der var en faktor 30-40 måske 50 gange flere fascist/kommunist typer, der blev holdt væk fra pladsen foran Hovedbiblioteket, af et helt enormt politiopbud.

    På selve pladsen var der fred og fordragelighed, og relativt få mennesker. Og politiet gjorde et kæmpe arbejde med at holde antifa typer væk. De kastede bl.a. med fyldte ølflasker efter de kampklædte
    betjente. Der ganske modigt løb ind i flokken – gav lidt knippelsuppe – og ‘erobrede, et par kasser øl. I frustration over nederlaget raserede fascist/kommunistpøblen de omkringliggende gader under retræten… Ynkeligt.

    Da talerne og arrangørerne skulle fragtes væk fra pladsen i en bus,
    kunne politiet ikke forhindre, at bussen blev angrebet med brosten der blev kastet ind gennem ruderne.

    Patrioterne på pladsen opførte sig helt stille og roligt. Derfor er det en lodret løgn, det er de fædrelandskærlige der er fysisk aggressive. Men nok verbalt ‘pågående’ vedrørende den fremherskende samfundsUorden.

    Men på ét eller andet tidspunkt, er nok selvfølgelig – NOK!

    #

    Terrorforsker ved PET, Anja Dalgaard-Nielsen var i P1 Orientering her i eftermiddag, om ‘højreorienteret’ vold i Europa. Det var en gang snik-snak. Hun kunne ikke påpege noget som helst konkret… Vor Herre bevares.

    Kommentar by Thorbjørn — 12. januar 2018 @ 18:35

  7. Hvorfor mon Newsweek artiklen synes det er vigtigt at nævne etniciteten på de 4 der stopper terroristerne?

    Kommentar by jønne — 12. januar 2018 @ 18:48

  8. At påstå højreorienteret vold uden skyggen af documentation kan kun betragtes som et forsøg på at besnakke sig frem til, at bevægelser som Generation Identitær m.fl. bør bekæmpes som onde racister eller hipster-fascister og dermed retfærdiggøre, at de smadres af voldelige AFA.

    I linket fra @4 skærer repræsentanten for GI, Aurelija Aniulyte, det ud i pap for den venstreradikale journalist, der leger med tanken om at gøre GI til en højreradikal bevægelse og dermed et mål for de voldelige venstreradikale:

    Hun svarer: “Jeg mener bare, vi skal blive bevidst om vores værdi som europæere. Det er vores kultur. Ingen andre end os vil kæmpe for den. Men det er et mærkeligt spørgsmål, du stiller mig, fordi jeg burde ikke skulle forsvare, hvorfor jeg gerne vil være her.”

    Nej, hun burde slet ikke skulle forsvare, hvorfor hun gerne vil leve som europæer i Europa.

    Kommentar by traveler — 12. januar 2018 @ 18:51

  9. @6: Jeg var der selv, også først og fremmest for at se og høre Tommy Robinson. At kalde de voldspsykopater og modfascister for “Århus for Mangfoldighed” er hylemorsomt, hvis ikke det var så tragisk. Jeg husker også moddemonstrationen, hvor blandt andet hammer-og-segl flag blafrede lystigt. Hvor meget “mangfoldighed” synes de journalistiske båtnakker selv, den fane har ført med sig, hvor den har taget magten?

    Havde der optrådt rigtige journalister i stedet for vor tids propagandister, havde de netop eksponeret al hykleriet, dobbeltmoralen og det rablende vanvid i at disse voldsvandaler foregiver at stå vagt om “mangfoldigheden”. Min bare.

    Kommentar by Margrethe — 12. januar 2018 @ 18:57

  10. @9 Ja, mht. journalister på stedet, var det en sølle omgang. Min fornemmelse var, at ‘udenoms’ voldspotentialet fra ‘antifacisterne’ var for truende for bladsmørerne, hvis de gik over for at høre hvad der blev sagt.

    Jeg så ‘Bubber’ (Niels Christian Meyer) sludre med/interview – kunstner – æhmm… Uwe Max Jensen. Den eneste rigtige journalist jeg så var Tom Carstensen, der så ud til at være seriøs. Han for rundt på pladsen, men der var ikke rigtig nogen der ville tale med ham.

    På et tidspunkt gik jeg over på den ‘anden side’. Der stod den iransk født kunstner Firoozeh Bazrafkan med nogle venner. Hun ville gerne over på pladsen, men hendes venner frarådede det..?

    Lidt senere stod jeg i en anden forsamling – igen ‘udenfor’. Hvor der blev talt om hvor afskyelige mennesker der stod ‘der over’. Så sagde jeg højt: “Hvorfor går vi ikke over for at høre hvad DE siger?”

    Svaret var: “Er du da sindssyg. Vi får tæsk hvis vi går der over!”

    Så gik jeg tilbage på pladsen…

    Kommentar by Thorbjørn — 12. januar 2018 @ 19:28

  11. Omtalen i JP-artiklen “Truslen fra højreekstremistisk terror er stigende” er yderst bemærkelseværdig ved, at den ikke med et ord nævner den nye PET-rapports hovedkonklusion om, at terrortruslen mod Danmark er alvorlig, og at truslen i første række kommer fra militant islamisme.

    Den nævner heller ikke med ét ord f.eks. de venstreradikales koloenorme voldsudladning i Hamborg under G20-topmødet i juli sidste år, en begivenhed, hvis man kan kalde det sådan, der viser et voldspotentiale helt ude af myndighedernes kontrol. Men Hamborg-casen er heller ikke omtalt i PET-rapporten, mærkelig nok.

    Til gengæld har JP (næsten) alene fokus på muligheden højreekstremistisk vold, idet PET-rapporten nævner: “Truslen fra højreekstremistisk terror i Danmark er vokset, og på den yderste højrefløj findes der i dag personer, som er klar til at tage våben i brug for at fremme deres sag.” Hmmmm, hvordan vurderes egentlig en mulig parathed???

    Kommentar by traveler — 12. januar 2018 @ 19:52

  12. 3. Margrethe.
    Ud af dette kan jeg se at vi Danskere bliver stemplet som uromagere, tænk: Det er endda at vort eget politi.

    Det passer fint i tråd med: Regeringen, Den dømmende og udøvende magt er Landsforrædere og 5´te kolonnere hele stakken.

    Jeg har aldrig kendt magen: Røvrende sin egen indfødte urbefolkning.
    —–
    Jeg glæder min til den dag opgørets time er kommet, for så vil de blive fjernet.

    Ikke alene PET burde kunne regne ud, hvis de bare bruger et spids af hjernen, der kan være på et knappenål´s spids, ved at læse de forskellige blogs. Hen kan de se folks frustrationer over hvad resultatet af en uansvarlig indvandringspolitik kan føre til. Se blot Norge: Breivik in mente.

    Regering og folketing har fået masser af advarsler om hvad der kunne ske, nok ikke bare kun af mig, men også af mange andre.
    ———————
    “Truslen fra højreekstremistisk terror i Danmark er vokset, og på den yderste højrefløj findes der i dag personer, som er klar til at tage våben i brug for at fremme deres sag.”

    Ja det er muligt. og hvorfor er det så mulig ?. Det skriver Potten ikke noget om. Der skøjten hen over denne forklaring.
    ———————
    “Det vurderer Politiets Efterretningstjenestes Center for Terroranalyse (CTA) i den seneste rapport om terrortruslen i og mod Danmark.”

    Dette Center er ikke bedre vær end at nedlægge nu, rådet er: Helst inden ballonen går op.
    ———————
    “Den øgede trussel fra folk med højreekstreme sympatier á la norske Anders Behring Breivik skyldes ikke mindst den ofte polariserende flygtninge- udlændingedebat, lyder vurderingen:”

    Denne vurdering er det åbenbart andre end skolebørn der kan kommer frem til under pædagogisk indflydelse. (sympatier á la norske Anders Behring Breivik). Jammen hallo: Man behøver ikke at sympatisere med Breivik fordi man kan SE hvorfor han handlede således som han gjorde. Medaljen har som bekendt to sider, og det er side 2 der er strategien i det. Side 1, er gartner udsalget af blomster, og det løser ikke problemet (Islam)

    Kommentar by Sindsro — 12. januar 2018 @ 21:19

  13. 12 forsat: Billedtxt.

    “Deltagere ved en demonstration mod islam afholdt af den højreekstreme organisation »Danish Defence League« i Mølleparken i Århus tilbage i 2012. Gruppen blev mødt af en moddemonstration afholdt af »Århus for mangfoldighed«, og det kom i den forbindelse til optøjer mellem politi og autonome. Arkivfoto: Magnus Holm”

    »Danish Defence League« er ikke voldelig, der er de Autonome og antifa der er voldsaber. Fra voldsabergrubben og Muslimerne har truslen være mod fredelige borgere varet meget længe. Ja endda siden regeringen og dens vælgere har vedtaget den uansvarlige indvandringspolitik i tinget, understøttet af domstole, politi, EU og FN. Ikke mindst de røde “Bladsmørere, venligboere, Aviser, DR TV2, hele MSM, godhedsindustrien: røde kors, kirkens korshær og red barnet”

    §67 og §69 er trådt under fode, mine damer og herrer, det skal helst kunne ses tydelig til evt et FT-valg, eller er det allerede forsent. Hvis det er det må vi Danskere tage den derfra.

    Kommentar by Sindsro — 12. januar 2018 @ 21:35

  14. At 11:
    Follow the money – JP ejes af Politikenfonden.

    Kommentar by Bastardo — 12. januar 2018 @ 21:45

  15. 16:16 – Begynd på dette tidpunkt at lyttte.

    Ny trusselsvurdering fra PET

    https://www.dr.dk/radio/p1/orientering/orientering-2018-01-12

    “Voldelig højere ekstremisme” min bare…

    Kommentar by Thorbjørn — 12. januar 2018 @ 23:58

  16. Egentlig kan jeg godt forstå at MSM journalisterne er mest bange for de fædrelandskærlige. Det har de god grund til, da det jo er dem som er i frontlinjen og står frem med navn og billede, i modsætning til PETs korps af Mossadinfiltrerede dobbelte statsborgere, som kan slynge de mest infame beskyldninger og perverse fantasier (hvad har vi lært af “holocaust”? Svar: at gigantisk overdrivelse fremmer forståelsen især hvis bakket op af knippelsuppe og fængselsstraf!)ud uden at nogen kan holde dem ansvarlig for noget.

    Journalisterne er jo systemets frontsoldater, og ligesom PET er mange af dem også en del af den jødiske “Umma”, men dog ikke helt anonymt.
    Desuden er de jo åbenlyse støtter af venstreorienterede voldsmænd, Muslimer af alle slags, er kritikløse viderformidlere af direktiverne fra overmagtssystemets industrilobbyister, logebrødre, levebrødspolitikere og deres undertrykkelsesappararet, derunder PET.
    I løbet af de sidste 30 år er journaliststanden blevet reduceret til en forsamling angste papegøjer som fromt adlyder deres overordnedes ordrer, og repeterer EU ideologers forsvar for udryddelsen af vores folk og kultur.

    Hvis farer fra de fædrelandskærlige Nationalister Nazister og Zionazister er så stor som de danske Mossadcentraler påstår så kan jeg godt forstå hvis journalister begynder at iføre sig skudsikre veste når de skal interviewe Rasmus Paludan eller hende identitæren fra Letland. De er letantændelige, de højreorienterede. De skyder først og lytter til spørgsmål bagefter. De lever i et tegneserieunivers og spiler Witch of Warcraft hel natten lang.

    Kommentar by Balder — 13. januar 2018 @ 15:33

  17. Ps. Hvordan jeg ved at PET er fyldt med Mossadtyper?

    Bortset fra Scharf formentlig er en rumænsk Jøde, kender jeg intet konkret til PET medarbejdere eller deres etnicitet/ziosymptier.
    Jeg går simpelthen ud fra at dette er tilfældet, fordi det er tilfældet i alle sådanne nøgleinstitutioner i det meste af den Hvide verden og jødefolkets specialitet er spionage, propaganda og undergravende virksomhed. Danskerne generer sig ikke en gang for i lighed med næsten alle andre nationer at ansætte Jøder på de højeste poster i deres efterretningsvæsener. Det gjald også DDR, og det gælder så godt som hvor som helst du bevæger dig på jordkloden.

    Det er klar at ulvene har let spil; nogle forbenende ekstreme etnocentrikere som de fleste Jøder nu en gang er, sat overfor en flok identitetsløse får som mener at en Tyrk med dansk pas er “dansker”.

    Kommentar by Balder — 13. januar 2018 @ 15:53

  18. -Scharfs far har været politiker i NordJylland i mange år.
    Hvor har Jakob Scharf aftjent sin værnepligt? Samme sted som Martin Krasnik? Benjamin Krasnik?
    Hvor har Ali og Mohammad aftjent deres værnepligt? Er deres forhud blevet brugt til mødomsrestaurering? Hvor blev den af? Dyb stilhed

    Kommentar by Hul igennem? — 13. januar 2018 @ 18:42

  19. Hvis jeg troede på at sædvanlig “praktisk politik” og “demokratiske processer” gav flere eller bedre eller måske blot nogle resultater, så ville jeg hellere end gerne lade jødekritikken være i baglokalet.

    Men da der ikke er nogen realistiske tegn i sol og måne til at alt det her partikvidder og grader af politisk korrekthed mellem jødisk pest og jødisk kolera og systemet som sådan står til nogen afgørende forbedring, er tiden beedre brugt til oplysning om de kolde realiteter, og pege på den i MSM og den partipolitiske debat totalt tabuiserede internationale og nationale jødiske magtfaktor.

    Som DR TV-værten Connie Hedegaard siger til Cecilie Felicia Stokholm Banke en Hasbara-aktivist finanseret af danske skattekroner fra DIIS holocaustafdeling; vi skal finde en fælles fortælling for denne historie” Men en sand fortælling denne gang, i stedet for den hellige hollywood holohoax og det bliver ikke den som de herunder citerede fruentimmere forestiller sig det:

    “Vi skal blive enige om at undervise omkring en fælles fortolkning af noget, som for Europa er meget meget vigtigt, nemlig holocaust.”

    Connie Hedegaard bakker op og supplerer: Også nu når de nye europæiske lande skal komme med i EU….

    Ja, ja, lige præcis, at man skal have et fælles fundament omkring, hvordan vi forstår den her historie………..

    Kilde: http://www.mosaisk.com/Danmarks-Radio/Deadline-Connie-Hedegaard-Antisemitisme.php

    Deadline Søndag 27 februar 2004

    Kommentar by Balder — 13. januar 2018 @ 20:18

  20. Jeg beder om forståelse fra Uriaslæserne for at skrive mange lange artikler om det jødiske spørgsmål.

    Grunden er nok at jeg er kraftigt påvirket af begivenhederne omkring den canadiske musiker og tidligere medlem af “The Green Party”, Monika Schaefer, som har tyske rødder, som forleden blev brutalt arresteret under et turistophold i Tyskland, mens hun overværede en retssag hvor et andet offer for den jødiske forfølgelse, advokaten Sylvia Stolz var anklaget, for i 2012 at have holdt en tale i Schweitz for en forening for ytringsfrihed. I talen beskriver hun for det meste hvordan det tyske justitssystem fungerer, og fremdrager eksempler.

    Det som er faldet den tyske Tjeka for brystet er at Monika som er canadisk statsborger, har offentliggjort en video på internettet med navnet: “Sorry Mom, I was wrong about the Holocaust”

    https://www.youtube.com/watch?v=E0_BZphQ7Qo

    Sylvia Stolz speech Anti-Zensur-Koalition Conference in Switzerland, November 2012

    https://www.youtube.com/watch?v=PoJY5cBxmdw

    Begge vids findes også embedded i den seneste post på balder blog, sammen med flere andre om sagen.

    Undskyld, men der er ikke noget som kan få mit pis i kog som den brutale meningsundertrykkelse som nu finder sted i alle lande omkring os, mens det danske ziojustitsvæsen allerede lusker rund i buskene med misundelige blikke for at se hvordan de kan finde måder hvorpå de kan gøre deres udenlandske kollegaer følgeskab med deres jødisk-inspirerede censur-iver og dissidentforfølgelse. PETs udmeldinger er en del af denne proces, de skal gøde jorden for den afgørende hadkampagne som skal resultere i at man kan forbyde alt til højre for den kontrollerede opposition som dansk Folkeparti udgør.

    I denne forbindels skal vi også være opmærksom på at danske politi og eller militærfolk og lignende undertrykkelsesapparater (PET / FET ?) ind i mellem tager til Israel for at blive instrueret uddannet i hvordan en lille elite kan undertrykke masserne. Det ved jødefolket nemlig alt om, efter den store erfaring som de har høstet i Sovjet og Israel.

    Kommentar by Balder — 13. januar 2018 @ 20:50

  21. Danske højreorienterede er ikke i stand til at slå en flue ihjel, så PET behøver ikke bekymre sig.

    Kommentar by Søren Andersen — 13. januar 2018 @ 22:30

  22. Ang. ”det samme folkefærd som Balder omtaler.” osv.

    En række i kommentarfeltet med Balder som bannerfører ender gang på gang i den håbløse sump om de evigt skyldige jøder, her i udgaven som et pengestærkt og magtfuldt globalistisk etnisk folkefærd, zionisterne, der arbejder på at ødelægge nationalstaterne, dog vel med nationalstaten Israel som undtagelse. Et tilsvarende meme befinder sig på venstrefløjen, hvor de evigt skyldige jøder inkl. Israel arbejder for at undergrave den internationale socialismes magt og de var selvfølgelig Marx’ svoren fjende, eller blandt muslimer, hvor evigt skyldige jøder står i vejen for ”verdensfreden”, også kaldet det globale islamiske overherredømme, eller i forne perioder blandt nogle kristne, fordi jøder slog Jesus ihjel. (Så der en rigeligt med muligheder for venskaber mellem fjenders fjender).

    Man kan helt sikkert finde jødiske navne, der underbygger alle ovennævnte memer, og så kan man også finde jødiske navne, der modbeviser selvsamme. Så der er frit valg fra alle hylder. You name it. Og pga. påtvunge navneskift eller fordi jøder defineres gennem deres mødrene ophav, så kan man ofte heller ikke se det på efterkommeres navn, hvilket vel også gør det endnu mere suspekt.

    Men det, der kan undre, er at de, der er så vrede på ”det samme folkefærd som Balder omtaler”, holder til et sted nede i kommentarsporet hos Uriasposten. Fordi Uriasposten v/Kim Møller og hans gæstebloggere aldrig beskæftiger sig med emnet desangående.

    Så hvis man har et så stort behov for det emne, men det samtidigt modstrider Uriaspostens overordnede linje, virker det nærmest som misbrug af Uriaspostens store tolerance og venlighed over for kommentarer. Man kan tage det i stiv arm som spøjse kommentarer, ligesom vores andres spøjse kommentarer, forstås, og hvor skal de stakkels marginaliserede jødehadere ellers gå hen for at få lettet trykket, men man kan også synes, at det er supersynd for Uriasposten.

    Kommentar by traveler — 14. januar 2018 @ 15:48

  23. @18. En lille vits om hvad “det” bliver brugt til:

    Engang på en jødisk restaurant fik vi blæksprutteringe. Det gav en pudsig association, men lækkert og delikat var det da.

    Kommentar by traveler — 14. januar 2018 @ 16:00

  24. Balder du er ikke alene fyldt med løgn, du er et beskidt svin. Dit jødehad er ubeskriveligt. Jeg ved ikke hvor dine idiotiske fantasier kommer fra. Er der en smuk jødisk kvinde der har svigtet dig. Eller er du bare syg i hovedet?

    Kommentar by beneficatius — 14. januar 2018 @ 19:36

  25. Balder – udvid din horisont – fx via denne fremragende bog:

    Det mousserende element. En jødisk bankierslægt gennem fem generationer

    http://www.historie-online.dk/boger/anmeldelser-5-5/diverse-84/det-mousserende-element-en-joedisk-bankierslaegt-gennem-fem-generationer

    #
    De er ‘tilkommere’ der ville det godt for sig selv og deres nye hjemland.

    Kommentar by Thorbjørn — 14. januar 2018 @ 20:49

  26. Mine kritikere lader sig ikke forstyrre af, at den organiserede Jødedom står bag forfølgelse og fængsling af patrioter overalt, og tvinger deres stinkende holosuppe ned i halsen på de befolkninger de er i gang med at udrydde via massindvandring, homodyrkelse og multikulti, som blandt andet beskrevet og planlagt i tre seperate bøger af jødiske USA præsident-rådgivere før og under krigen!

    Og også i dag står de i spidsen HELT OFFICIELT for udryddelsen af vore folk (selv om de sikkert kalder det berigelse). De er stolte af det. Selvfølgelig vil det på et tidspunkt komme til at gå ud over nogle uskyldige, som de5t altid har gjort, men eliten har altide gerne ville ofre nogle mindre interessante stykker af deres egne for det store fællesskabs skyld.

    Dette er udenfor enhver diskussion. Det har meget lidt at gøre med om I kender nogen flinke Jøder – jeg aner faktisk ikke hvor mange af dem støtter deres organisationers politik. Dog har jeg ved årelang erfaring lagt mærke til at langt den største del af dem som er offentligt kendte i store træk helt eller delvist støtter de samme dagordener som deres organisationer. Så godt som alle de jødiske såkaldt sekulære journalister støttede omskæring, og langt de fleste af dem er ogaså helt og holdent på den, multikulturelle vogn. Men der skal da nok være nogle uskyldige også. Jeg anklarer aldrig samtlige Jøder for noget, jeg tydeliggør altid at det er det mest af den organiserede Jødedom det drejer sig om. Men dette er også slemt nok, for de er den mest gennem-organiserede minoritet der findes.

    Det har intet at gøre med alle de smukke eksemplariske Jøder man kan fremdrage af historiebøger, som desuden også på dette område oftest har været præget af jødisk skønmaleri. Man kan sikkert også finde enkelt rollemodeller blandt Muslimer; det hvidvasker ikke det som deres overordnede fællesskab og deres præster og organisationer har gang i.

    beneficatius du er selv et beskidt svin, som er mere interesseret i at forsvare jødiske organisationer mod alvorlige og velbegrundede anklager, end at tænke på de mange hvide ofre denne jødiske politik efterlader! Og det er kun det der sker lige omkring os i nutiden. Der er lige nogle snese millioner hvide Europæere som blev udryddet af “Stalins jødiske bødler” (citat fra kendt zionistisk forfatter) for at fremme den jødisk inspirerede bolsjevisme.

    Kommentar by Balder — 14. januar 2018 @ 21:23

  27. @beneficatius

    Balders skrivemåde giver mig indtryk af en person, der er vokset op i et engelsktalende land. Se bare eksempler ovenfor. Hvem i DK gider bruge slang som ”vids” i stedet for ”videos”. Eller møje stave ”Jøde” og ”Jødedom” og ”Europæere” med store forbogstaver, selvom personen på det seneste er begyndt at rette det.

    Disse stavebrølere accelerer tilsyneladende, når Balder bliver ivrig, og giver en et morsomt indre billede af dr. Strangelove (Peter Sellers) fra filmen af samme navn, der, når han bliver tilstrækkelig ophidset, får problemer med at styre sin mekaniske arm-protese, som af sig selv går i gang med at udføre nazistiske heil-hilsner.

    En anden nærliggende tanke er, at kommentarerne er så syrede, at der må være tale om en venstreradikal provokatør, der vil kompromittere Uriasposten på en ondskabsfuld måde.

    Men fred være med det. Enhver kan frit læse eller springe over. Det er Kim Møllers blog og måske også hans hovedpine.

    Kommentar by traveler — 14. januar 2018 @ 23:53

RSS feed for comments on this post.