17. januar 2018

Århus: Tidligere nyhedsoplæser for TV2 Østjylland påkørt af 23-årig stalker med udenlandsk baggrund

TV2 Østjylland fortæller, at en 23-årig mand torsdag morgen blev varetægtsfængslet for fire uger, fordi han bevidst påkørte en kvinde med det formål at dræbe hende. Episoden skete ved Sønderhøj i Viby.

Det fortælles ikke, at offeret er Åse Andersson, tidligere nyhedsoplæser og journalist for TV2 Østjylland, nuværende Presseansvarlig for Arla, samt det forhold at gerningsmanden har udenlandsk baggrund.

Den 23-årige udlænding har ifølge kilde stalket hende gennem længere tid, kulminerende med påkørslen der gav hende kvæstelser. Bilen fik smadret et forhjul ved episoden, og bragt til standsning ved Sønderhøj 14. Gerningsmanden flygtede fra stedet, men blev anholdt.

(Collage: Åse Andersson)

Oploadet Kl. 12:28 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/90340/trackback

27 Comments »

  1. “Arla”. Var det ikke dem, der havde vældig travlt med at slikke en hvis legemsdel på muslimerne under muhammedkristen? Havde de i ramme alvor troet, at de og deres, med den slimede adfærd, gik fri af samme kulturberigelse i det lange løb?

    Kommentar by Margrethe — 17. januar 2018 @ 13:03

  2. Man ligger som man har redt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. januar 2018 @ 13:21

  3. Ja, den “presseansvarlige” hos Arla har fået sig en lektie.
    Mere af det!
    Så kan det være, det begynder at lysne i øst, kære brødre og søstre.
    Med øst mener jeg Polen, Tjekkiet, Ungarn, Slovakiet – måske Østrig og Rusland.
    En lille detalje, men symptom på noget større. Hvilken “bundvending”, at vi nu skal sætte vores håb til østlandene.
    Og hvilken krig, der forestår.
    Gid jeg var 20 år – uden børn og børnebørn.

    Kommentar by Catfish — 17. januar 2018 @ 13:38

  4. Når en lakej for fjendens TV-propagandaarm og værnemagervirksomheden Arla kulturberiges af samme fjendes motoriserede infanteri, falder det ind under kategorien friendly fire

    Kommentar by Voldposten — 17. januar 2018 @ 13:54

  5. Jeg plejer altid at undgå Arlas produkter i supermarkedet.

    Kommentar by kenneth — 17. januar 2018 @ 14:23

  6. Tildels OT

    Bladet bliver taget fra munden når man går på pension…
    ‘Ar la’ Uffe Østergaard.

    #

    Ghettoer. Vi har glemt at fortælle om danske normer

    AF: UFFE CLAUSEN, TIDL. VICEPOLITIKOMMISSÆR,
    Publiceret 17. januar 2018 kl. 14:43

    https://dagbladet-holstebro-struer.dk/debat/Ghettoer-Vi-har-glemt-at-fortaelle-om-danske-normer/artikel/350810

    Kommentar by Thorbjørn — 17. januar 2018 @ 15:31

  7. Endnu en psykisk syg stakkel bag rattet, og husk det har ikke noget med Islam at gøre. Arla modtager sikkert stadig med glæde ordrer fra Mellemøsten.

    Kommentar by k.m. — 17. januar 2018 @ 15:51

  8. Det er bare en ren viking og nakkeostehandler, intet at være bange for..

    Kommentar by Hul igennem? — 17. januar 2018 @ 15:59

  9. Fængslet i fire uger? Der er kun fordi det er gået ud over en fra den talende klasse,var det en almindelig dansker var han blevet løsladt efter afhøring og indkaldt til afsoning i Caribien.

    Er jeg den eneste der undrer mig over ressource forbruget ved ubådsdrabet? Igen fordi ofret var journalist

    Kommentar by redneck — 17. januar 2018 @ 16:38

  10. Redneck 16:38
    Og gerningsmand etnisk dansk

    Kommentar by k. m — 17. januar 2018 @ 16:44

  11. Ahhh..hvad flæber hun over, det er jo bare en ven hun ikke har mødt før.

    Kommentar by Piphans — 17. januar 2018 @ 17:06

  12. http://aarhus.lokalavisen.dk/23-aarig-mand-ville-draebe-kvinde-ved-at-koere-hende-ned-/Politi/20180111/artikler/180119935/1453
    Den 23-årige mand forklarede ved dagens grundlovsmøde, at det var hans hensigt at dræbe kvinden.

    Kommentar by tavsen — 17. januar 2018 @ 18:33

  13. Det var da den værste omgang smagløse kommentarer jeg har set her på Uriasposten.
    Det er jo et menneske der er blevet udsat for et mordforsøg.
    Tag jer sammen tak.

    Kommentar by Fred Land — 17. januar 2018 @ 19:34

  14. @Fred Land

    Forklar dig nærmere Fred Flintstone, jeg forstår ikke hvor du vil hen.

    Kommentar by Balder — 17. januar 2018 @ 20:00

  15. @13 Godt skrevet Fred Land ! Uetiske kommentarer !

    Kommentar by Marianne — 17. januar 2018 @ 20:03

  16. Da Kim Møller annoncerede bloggens lukning, skulle han ha stået på den beslutning, der er desværre for mange ekstremister der skriver her og det giver i længden traditionelle konservative et ufortjent dårligt rygte.
    Jeg har læst he i en del år og kommenteret, vist har der faldt en ‘finke af fadet’ en gang i mellem, dog er det glasklart at tonen i dag ofte er både grov og vulgær.

    Til Kim: luk bloggen eller moderere den.
    Hilsen ‘Fred Flintstone’.

    Kommentar by Fred Land — 17. januar 2018 @ 20:36

  17. I en situation hvor fjenden står i land med en halv million og vi alle sammen er på vej til at blive udryddet, kan jeg kun grine af tonemestre som Fred Land!

    Hvem giver stadigvæk en fuck om nogen siger noget groft eller vulgært?

    Voldtægt af vores kvinder det er groft og vulgært!

    Trusler og overfald, mydighedernes accept, PETs propagandafantasier, samtlige avisers og mediers meddelagtighed i en gigantisk kommunistisk/globalistisk revolution med som slutmål udryddelse af alle hvide mennesker i Europa via massevoldtægt af voldtægtsnegre bevidst importeret til formålet.

    Det er virkeligheden d’herrer tonemestre, holdt jeres kæft og gå og skam jer for jeres småtskårne pæne borgerlighed. Den “traditionelle konservatisme” er død og begravet.

    Fat det dog.

    Kommentar by Balder — 17. januar 2018 @ 20:55

  18. @16

    “traditionelle konservative”

    HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa

    Det er da vist ofte nu om dage globalliberalister! med få nuanceforskelle sammenlignet med de andre i blå blog.

    Men småborgerligt fornærmede kan de da stadig blive.

    Kommentar by T. H. — 17. januar 2018 @ 21:14

  19. Venstrefascisterne og rødnazisterne må virkelig til at øve sig i en ligeværdig dialog.
    Det nytter ikke at komme med overleverede ensretningsfraser eller propaganda fra 1930 erne.
    Fallitspillets sidste krampetrækninger har i deres alderdomssvækkelse allieret sig med sorte Ellemann og waffenkaufer-Hjort Frederiksen.
    Hele mediestasi er rystet, det ses af de mere og mere skingre virkelighedsfornægtelser, der udstødes af runkedürere uden fremtid..

    Kommentar by Hul igennem? — 17. januar 2018 @ 21:16

  20. Det er ret mærkeligt, at dem som allermest falder på knæ for den iSlamiske kulturberigelse, ofte bor og går fri af berigelserne
    og når så berigelserne rammer, er MSM helt oppe at køre OVER DET “ALDELES UFORUDSETE”?
    jO, de lever sq stadig i en drømmeverden, hvor de tror, at netop de´res dispositioner helliger EGOISTISK USSELT MAMON,
    mens mangt en anden borger må leve med VIDEN om, at iSlammet kan ramme mig og mine i morgen,
    og senest, ved vore børnebørn, må vore kære bukke under og slave for Slammet, hvis de ikke vil ende som skydeskive for en Muhamedaner, der lige kunne ønske sig et fripas til Slammets himmel :-(

    Jeg finder det særdeles retfærdigt, når dem, som går forrest i ønsket om “iSlamisk kulturberigelse” også får den, så de ikke skal stå og vente på “den sagelige berigelse” som sidste teaterkunde in real live.

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. januar 2018 @ 21:29

  21. Selv om der intet står om hvem der er, ved vi alle det er en Muslimsk kulturberiger, påført dette land af regeringen og dens vælgere.

    Laden stå til, er ikke løsningen.

    Kommentar by Sindsro — 17. januar 2018 @ 21:51

  22. 13, 16 Fred Land

    Fred Flintstone(?) – Navnet! Godt set Fred; sådan at være forberedt til en ny stenalder – Det kan nemlig hurtigt blive virkeligheden for, den hvide sart-høflige mandetype! – Når det, nu om lidt er lykkedes den muslimske verdensorden, at få smadret al vestlig civilisation.

    Kommentar by T. Flodur — 17. januar 2018 @ 22:27

  23. Landsforræderne jubler hver gang en af deres rotter overfalder en dansker.

    Kommentar by Anonym — 17. januar 2018 @ 23:13

  24. Groft og vulgært må vort sprog være. Modsat Junchers og Merkels, som er multikultulært.
    Synger løkkedrengen med?

    Kommentar by dencensurerede — 18. januar 2018 @ 01:45

  25. -Selvfølgelig er det forfærdeligt for hende her Wilma, at blive stalket og påkørt af endnu en sindssyg islamist, det er ikke det..

    Det er bare for sjældent at yallahelskere og stasimedarbejdere, selv prøver hvad der kommer fra islamistnasserne, og det har desværre bare vist sig, at yallahelskerne ikke fatter, hvad yallahsvinene laver af lort, før de selv prøver det.

    En hel del stasimedarbejdere tænker vist ikke på. at de også selv har et ansvar for sandheden, og sandheden er jo at yallah må udryddes, og at der aldrig må råbes hurra for yallah..

    Og Barney Småsten har vist også til gode at prøve vanviddet fra yallah, så ville han nok bedre forstå: “Dem der ikke vil høre, de må føle!”

    Kommentar by Hul igennem? — 18. januar 2018 @ 07:54

  26. -Og i dag er der igen igen en sindssyg yallah, der har stukket en uskyldig ned med tusind knivstik..

    Er det noget man lærer om på stasiskolen i Aarhus?
    Hvad bruger de egentlig hele tre (3) år på?
    Specialarbejderkurser plejer normalt kun at vare ca 3 uger, men der er måske nogle der er hurtigere opfattende end andre?

    Kommentar by Hul igennem? — 18. januar 2018 @ 08:09

  27. Skal vi vædde en kasse Blå Pripps på, at den småbuttede Åse er radikaler?

    I øvrigt har jeg vel aldrig været mere enig med Balder…

    Kommentar by 4760 — 25. januar 2018 @ 20:32

RSS feed for comments on this post.